Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Reg. datum: 28-06-2012
---
Ook op Tweakers melden gebruikers problemen met de wifi-verbinding in combinatie met D-Link-routers.
----
(ik weet niet hoe ik moet quoten...)
Gezien de context moet dit denk ik meldden zijn, melden kan ook maar dat past niet goed bij de voorgaande regels van het artikel.
Reg. datum: 26-02-2010
De vraag is het antwoordquote:Electrowolf schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:32:
Maar "processors" en "quantum" zijn ook engelse woorden, tevens zou het daar op gelet of "quantum computer" of "kwantumcomputer" moeten zijn. Tja, wanneer is een engels woord niet meer engels?
Volgens mij past de tegenwoordige tijd juist heel goed bij het voorgaande: 'Gebruikers klagen over slechte verbindingen'…quote:WoutervOorschot schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 06:46:
nieuws: Samsung erkent wifi-probleem Galaxy S4 met D-Link-routers
---
Ook op Tweakers melden gebruikers problemen met de wifi-verbinding in combinatie met D-Link-routers.
----
(ik weet niet hoe ik moet quoten...)
Gezien de context moet dit denk ik meldden zijn, melden kan ook maar dat past niet goed bij de voorgaande regels van het artikel.
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat dat de waarde van Yahoo is en snap dan de relevantie niet. Dus ik vermoed dat dat de waarde van Tumblr moet zijn?In 2011 werd de waarde van Yahoo geschat op 800 miljoen dollar. Dit zou inmiddels tot een miljard dollar zijn gegroeid.
Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!
3e alinea, laatste zin:
Visceral Games zou getroffen zijn omdat de verkoopresultaten tegenvielen van zowel Dead Speace 3 als Army of Two: The Devil's Cartel, die beide eerder dit jaar op de markt kwamen.
"Dead speace 3": moet dit niet Dead Space 3?
Mvg
Natuurlijk, peace is wel het laatste waar het hier om gaatquote:psycho202 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:18:
nieuws: EA werkt aan moba-game Dawngate
3e alinea, laatste zin:
Visceral Games zou getroffen zijn omdat de verkoopresultaten tegenvielen van zowel Dead Speace 3 als Army of Two: The Devil's Cartel, die beide eerder dit jaar op de markt kwamen.
"Dead speace 3": moet dit niet Dead Space 3?
Mvg
De Android-versie waarmee de tablet geleverd wordt, zou 4.4.2 zijn.
Dat moet natuurlijk 4.2.2 zijn (zie ook bron). 4.3 is namelijk nog niet eens aangekondigd!
Zie je een spelfout? Wijs me er dan even op, waardeer ik altijd!
Reg. datum: 04-08-2011
De accucapaciteit in het artikel is verkeerd: er staat 445 mAh, dit moet 4450 mAh zijn.
Retina MacBook Pro 15" 2012 16GB i7 2,3 GHz iPhone 5 Black 16GB. Nikon D3100 + 70-300VR + 35mm f/1.8 + 18-55VR + Metz 48 AF-1 + Velbon statief + Sandisk Extreme Pro 45 MB/s
Reg. datum: 11-09-2010
De molen haalt een rendementopbrengst van rond de 500kWh per jaar bij een gemiddelde windsnelheid van 4 meter per seconde en 900kWh bij een gemiddelde windsnelheid van 6m/s
Rendement is dimensiloos!
Ik denk dat hier Intel bedoelt wordt.quote:Op die markt heeft IBM het vrijwel volledig afgelegd tegen ARM
MW2 PC: Lawtan[OF!]
--> "haar kansen"quote:maar schat zijn kansen bij voorbaat negatief in
Reg. datum: 26-04-2012
Tweede alinea, tweede zin:
quote:gedownloadde
--> doordatquote:te downloaden omdat Apple onbeveiligde streams
Aangezien de stam update is en je daar op een eind een "t" hoort (updeet), en de "t" in " 't ex-kofschip " of zit, moet het geüpdatet zijn, niet geüpdated...quote:hiervoor het hele besturingssysteem geüpdated moet worden.
vrede in rust
Reg. datum: 24-12-2006
gaat -> gaan
Vermoedelijk is het "en banken" later tussengevoegd.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Reg. datum: 13-10-2012
Politie en banken gaaN rekeningnummers...
Reg. datum: 05-04-2011
Reg. datum: 09-12-2003
die --> datquote:...en een klepje die automatisch uitschuift als de camera-app wordt geopend
Reg. datum: 07-04-2008
Moet samenwerken zijnquote:Politie, justitie en banken zouden tot nu toe nog te weinig samenwerking om internetfraude tegen te gaan.
Reg. datum: 20-07-2012
Onderaan staat ergens 2001, terwijl het doorgelinkte artikel uit 2011 komt.
Edit: laat maar, zag het andere bericht niet
Koen T. wijzigde deze reactie 18-05-2013 19:03 (9%)
Laatste zin van de intro mist een punt.
quote:Avast heeft het probleem toegegeven, na klachten van gebruikers over de onterechte blokkade
Thanks guys!
werkt = werd?quote:maar deze werkt geen succes.
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Stop vuurwerkoverlast
"Het is nog onduidelijk wanneer HTC het apparaat zal aankondigen en voor welke prijs deze in de winkels komt te liggen."
"Deze" kan geen betrekking hebben op onzijdige woorden. Het zou "het" of "dit" moeten zijn.
Forza Mucca
Heimwee naar paars (inclusief D66)!
Parenthood is the opiate of the masses - Chuck Palahniuk
Reg. datum: 15-06-2009
Ook in MATE is de filemaneger Caja bijgewerkt en er zijn kleine verbeteringen in de softwaremanager doorgevoerd.
Reg. datum: 03-06-2005
"Intel Beacon Mountain genoemd en is"
De eerste link in dit artikel verwijst naar http://tweakers.net/v, ik denk dat een verwijzing naar http://software.intel.com/en-us/vcsource/tools/beaconmountain bedoeld was.
De 802.11ad-standaard bestaat niet.
Thorium. Thorium. Post-Silicium: Indium Antimonide, InSb. Grafeen.
Reg. datum: 30-12-2010
D/T foutje, moet "gebeurt" zijn.quote:Nieuw in deze release is dat als email wordt gesorteerd op afzender, verzender of onderwerp, dit nu ook op datum gebeurd.
"Ik heb een IQ van 67! Zie je wel dat ik niet dom ben?!"
Die zin loopt niet. Moet er niet 'er om' vóór 'bekend' staan?quote:Het bedrijf staat bekend veel geld neer te leggen
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Stop vuurwerkoverlast
moet implied consent zijn.quote:Eerder keerden SP en D66 zich fel tegen het voornemen om inplied consent in te voeren.
Forza Mucca
Heimwee naar paars (inclusief D66)!
Parenthood is the opiate of the masses - Chuck Palahniuk
Medewerkersquote:medewekers
Laatste alinea voor de update heeft het over "repuatie", ik neem aan dat dat "reputatie" moet zijn.
Firesphere wijzigde deze reactie 20-05-2013 14:40 (16%)
I don't have OCD. I have CDO. It's the same, but with the letters in the right order.
Ja, ik haat Facebook.
- Kabinet: expliciete toestemming voor cookies is niet nodig
Inleiding, eerste zin:quote:toestemming [...] te mogen plaatsen - Hogeschool van Amsterdam wint in waterstofklasse tijdens Eco-marathon
- Inleiding, eerste zin:quote:een van de twee Nederlandse teams die [...] vielen
- Tweede alinea, laatste zin:quote:1kWh
- Derde alinea, eerste zin:quote:elektrische voertuigen
- Inleiding, eerste zin:
Reg. datum: 08-03-2007
Het verbruik is minder, niet meer.quote:Het prototype van dat team behaalde een verbruik van 1kWh per 314,6 kilometer. Dat is flink meer dan de nummer twee, team FaenzaNaftaRacing uit Italië, dat een verbruik van 1Kwh per 230 kilometer behaalde.
het gehele apparaatquote:In de huidige clip zijn echter al korte detailbeelden van de console te zien, afgewisseld met vervaagde beelden van de gehele apparaat.
i7 970 @ 4ghz (True 120), Asus P6T Deluxe, Gigabyte GTX 560 Ti, 3x 2GB DDR3-1600 OCZ Platinum EB, Intel X25-M 80GB G2, Highpoint RR2320, LG w2600HP-BFS (S-IPS), in een CM-Stacker STC-T01.
"De omzet van de Nederlandse tak van Vodafone is gedaald, doordat minder mensen minder buiten hun bundel bellen, sms'en en data verstoken."
Als minder mensen minder buiten hun bundel zouden bellen e.d. zou er dus meer buiten bundels gebeld e.d. worden.
Als méér mensen minder buiten hun bundels gaan gebruiken klopt het verhaal weer wel.
Soort van dubbel negatief effect.
Ook gewoon "mensen minder buiten hun bundel gaan gebruiken" zou geschikt zijn.
CaptJackSparrow wijzigde deze reactie 21-05-2013 13:50 (6%)
quote:tablet, smartphone of WIndows 8-pc met de console
Muziek: dat zijn geluiden aaneengeschakeld zodanig dat ze emotioneren. Niets meer, niets minder en toch zo fascinerend...
Deze, maar ook een aantal van de andere nieuwe grafische aspecten, kregen we te zien in een tweetal levels uit het spel, en het mag gezegd worden: die zagen er fantastisch uit
Ik neem aan dat de rode tekst moet toegevoegd worden.
- slechtsquote:De omzet van AMD-processors daalden met 21 procent, terwijl Intels omzet met slecht 1 procent daalden in 2012.
Samsung heeft de Galaxy S4 Active, die het typenummer GT-I9505 lijkt te dragen,
Dat is het nummer van de normale s4. In de video is het gt-i9295
reyals wijzigde deze reactie 22-05-2013 07:54 (4%)
Samsung Galaxy S III, Android 4.1.2 Omega rom 43.1/Asus transformer tab TF300T, JB 4.2.1
Electronic Ats > Electronic Arts
a; > alquote:Electronic Ats kondigt aan dat de shooter Battlefield 4 ook voor de Xbox One zal verschijnen.
uuidelijk > duidelijkquote:De laatste ligt a; op 29 oktober in de winkel
redactie toe aan koffie?quote:het is nog niet uuidelijk wanneer de Xbox One
pdebie wijzigde deze reactie 22-05-2013 08:24 (21%)
steam: pdebie (alias Stat!c*)
HTC Sensation 16GB Rooted // Rom: PACman 4.2.2 || Windows 8 Pro x64 \\ Core 2 Quad Q6600 3,2GHz \\ Scythe Mugen 2 rev. B \\ ASRock P5B-DE \\ Asus EN9800GT 512MB \\ Corsair 8GB DDR2 800 \\ LG GGW-H20L \\ NZXT Gamma \\ XFX 650W XXX edition
steam: pdebie (alias Stat!c*)
Er staat ook: uitgever tien eker zo gedetailleerd. i.p.v. keer.quote:Tim_ofzo schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:21:
In http://tweakers.net/nieuw...es-voor-xbox-one-aan.html staat een tikfoutje, er staat Electronic Ats ipv Electronic Arts
dat staat in nieuws: EA kondigt EA Sports Ignite-engine aanquote:afvalzak schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:31:
[...]
Er staat ook: uitgever tien eker zo gedetailleerd. i.p.v. keer.
3e alinea om precies te zijn.
Tim_ofzo wijzigde deze reactie 22-05-2013 08:37 (4%)
HTC Sensation 16GB Rooted // Rom: PACman 4.2.2 || Windows 8 Pro x64 \\ Core 2 Quad Q6600 3,2GHz \\ Scythe Mugen 2 rev. B \\ ASRock P5B-DE \\ Asus EN9800GT 512MB \\ Corsair 8GB DDR2 800 \\ LG GGW-H20L \\ NZXT Gamma \\ XFX 650W XXX edition
Kan ook goed zonder.quote:witeken schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:09:
2e alinea onder de foto's: reviews: Call of Duty: Ghosts - een nieuwe generatie
Deze, maar ook een aantal van de andere nieuwe grafische aspecten, kregen we te zien in een tweetal levels uit het spel, en het mag gezegd worden: die zagen er fantastisch uit
Ik neem aan dat de rode tekst moet toegevoegd worden.
De rest is hersteld.
tis Nederlands, geen Duitsquote:Microsoft omschrijft de game als een kruising tussen een tv-serie met live action-beelden en een traditionelegame
Muziek: dat zijn geluiden aaneengeschakeld zodanig dat ze emotioneren. Niets meer, niets minder en toch zo fascinerend...
moet zijn <input type="date">quote:Door bijvoorbeeld <input[type=date]> te gebruiken,
De vierkante haken horen bij de syntax voor css selectors, maar dit gaat overduidelijk over html5 forms.
Lees snel verder! Wordt vervolgd...
nieuws: 'Nederland heeft duurste mobiel internet van Europa'
Euro vergeten...
quote:Ook in onder meer Finland, Denemarken, Roemenië, Oostenrijk en Letland is mobiel internet vele malen goedkoper dan in Nederland.
Verder wel meer ietwat rare zinsconstructies in het artikel, maar die zijn niet per definitie fout.quote:... terwijl op de Europese telecommarkt meerdere multonationals actief zijn.
Bosmonster wijzigde deze reactie 22-05-2013 12:53 (27%)
Difficult takes a day. Impossible takes a week. [Diablo 3 profiles: Battle.net / Diabloprogress]
Typo in de versie nummering. Het is versie 2.1.19, niet 2.1.18
http://www.plaatjesdump.n...7dff57fc93d26f2ce0da8.png
http://fileforum.betanews...arch-Destroy/1043809773/1
Het was even zoeken welke conclusie je bedoelde, maar hij is verbeterd.quote:EddoH schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:37:
In de conclusie: "Sneak peak", moet zijn "Sneak peek"
...ahum..oeps...dit moet natuurlijk in het spel en tikfoutjes topic. Excuses.
Op de FP staat ie als "15:00 Hands-on - Hands-on: Wildstar" vermeld, dubbele Hands-on.
nieuws: Linux Mint 15 'Olivia' biedt bijgewerkte Cinnamon- en MATE-omgevingen
"Linux Mint heeft een nieuwe release uitgebracht"
->
"Linux Mint heeft een nieuwe release candidate uitgebracht "
Had daar een topic voor geopend, maar geen reactie...
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
quote:update [...] maar dat geldt enkel wanneer gebrikers alleen een mobiele databundel
Fotoblog: bnux.nl
verstuurdGegevens worden bij het verzenden in kleine stukjes gehakt en over het netwerk verstuurt
CodeCaster wijzigde deze reactie 22-05-2013 15:50 (36%)
And another thing you / Should've known from the start / The problems in hand / Are lighter than at heart
Bij de foto's van de gamepads staat de tekst in de verkeerde volgorde. Het moet zijn:
quote:De gamepad van de Xbox One links, die van de 360 midden en die van de oorspronkelijke Xbox rechts
En de achterruit dan?Wat cpu, gpu en opslag betreft lijkt het een goede doorontwikkeling, waar de console nog wel even mee voorruit kan.
The devil is in the details.
zijn - - > is
Voorlaatste alinea. reviews: Xbox One: een voor allen?
Als mijn oog mij niet bedriegt staan de afbeeldingen van de controllers verkeerd, of de tekst die eronder staat moet worden aangepast.
"They say great science is built on the shoulders of giants - not here. At Aperture we do all our science from scratch; no hand holding."
Dat moet drie zijn?quote:van die dagen of langer.
Reg. datum: 30-10-2011
Dit moet natuurlijk "hebben we in de game nog niet teruggevonden" zijn.quote:zijn we in de game nog niet teruggevonden
Reg. datum: 14-04-2009
(in het vet gedrukte gedeelte)
Het is voor gebruikers echter nog steeds mogelijk zich om daarvoor in te schrijven
=>
Het is voor gebruikers echter nog steeds mogelijk om zich daarvoor in te schrijven
Reg. datum: 13-05-2006
Conversational Search is door Google beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Chrome-browser, maar wordt nog niet direct voor alle gebruikers uitgerold: eerst krijgen bèta-testers, die zich via daarvoor kunnen inschrijven, de kans om de feature uit te proberen.
Reg. datum: 06-06-2010
lokatie --> locatie
Dat bljkt niet het geval, maar wel zal de nieuwe
Is een i-tje weggevallen -> blijkt
Tweede alinea, laatste zin:
quote:zowel consumenten als zakelijke abonnees
Het onderwerp 'een usb 3.0-poort en ondersteuning voor wifi 802.11n' is meervoud.quote:witeken schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 18:42:
"Ook aanwezig zijn een usb 3.0-poort en ondersteuning voor wifi 802.11n."
zijn - - > is
Voorlaatste alinea. reviews: Xbox One: een voor allen?
De rest is opgelost.
Eerste alinea: 'Nederlandse en Britse....' lijkt mij dat het 'Nederlandse en Belgische' moet zijn.
Reg. datum: 22-11-2006
Zie release notes voor Host en Hamachi respectievelijk.
domme krachten -> dommekrachtenTwee strijdende partijen
...Het zijn de domme krachten onder de Exiles...
Diablo III battletag: Puffdanny#1409 Armory | DiabloProgress
Je hebt helemaal gelijk, het gaat om een heel ander product. Ik verwijder de Meuk.quote:Hierodemus schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:32:
Meuktracker voor Hamachi klopt niet. LogMeIn Host heeft een nieuwe versie, niet Hamachi.
Zie release notes voor Host en Hamachi respectievelijk.
There is no future in timetravel. Mijn specs. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
Reg. datum: 21-02-2012
2e regel Microsofr ipv Microsoft
met de spec van het apparaat apparaat. Microsoftr
nieuws: Werkgeheugen Xbox One blijkt langzamer dan geheugen PS4
ff nix :(
Reg. datum: 27-01-2010
Wat later in diezelfde paragraaf:quote:Tijdens de persconferentie waar Microsoft de Xbox One presenteerde, was de consolebouwer niet echt scheutig met de spec van het apparaat apparaat. Microsoftr liet alleen los dat
quote:Daarmee is het werkgeheugen van de Xbox One beduidend langzamer dan dat van grote concurrent PlayStation 4. Die krijgt 8GB GDDR5-geheugen, dat draait op 5500MHz.
boto wijzigde deze reactie 23-05-2013 11:23 (23%)
"Never underestimate the power of stupid people in large groups!"
Reg. datum: 27-01-2010
Reg. datum: 20-04-2012
Langzamer als tablet staat er nu.
Moet zijn: langzamer dan tablet
Nee hoor, alleen als tablet is ie langzamerquote:michiel2007 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:07:
reviews: Asus Transformer Book: langverwachte tablet-Zenbook
Langzamer als tablet staat er nu.
Moet zijn: langzamer dan tablet
Reg. datum: 28-08-2009
"Relatief de meeste downloadverzoeken, bijna 975.000, hebben betrekking op gegevens ..."
Moet waarschijnlijk zijn: takedown-verzoeken ipv downloadverzoeken
Pagina: 1 ... 125 126 127 128 laatste