When BULLET hits the bone......
| AndroidGaming.nl Reader by AndroidGaming.nl 100 downloads, 2 ratings (4.5 avg) | Free |
Inmiddels is hij iets van 160 keer gedownload en wordt door zo'n 40% ook daadwerkelijk gebruikt. Het motiveert in ieder geval om meer te doen met ontwikkeling voor Android!
// @ mods: Mogen we hier in de toekomst ook vragen voor betatesters? Of is dat niet toegestaan?
Wom wijzigde dit bericht 01-02-2011 13:12 (56%)
Reden: vraag toegevoegd
Androidgaming.nl - Tweakblog - Twitter - Webshop - Vier linkjes, jaja...
Ja, dit is toegestaan. Overigens zou je de link willen aanpassen naar de daadwerkelijke download locatie?quote:Wom schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:48:
// @ mods: Mogen we hier in de toekomst ook vragen voor betatesters? Of is dat niet toegestaan?
Normaal gesproken is het verwijzen binnen het forum geen punt, maar in dit geval is een directe link wenselijker.
Relax and Sleep
Prog om lekker relaxed zelf een ambient soundtrack te mixen incl aftel/wekker opties.
NLRadio
En omdat een simpele direct werkende radio app voor streams (nl radio stations) er niet meer is/was (ooit had je er een in de market) heb ik daar een vervangende voor gemaakt.
Gebruik de QR code om alles in de market te bewonderen
3D Printer Prusa2: Simple part list | Asus U31SD
Kan relax and sleep niet in de market vinden met mn X10 mini pro 2.1 androidquote:CT schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 19:14:
Ik heb nu twee gratis apps in de market om de wereld te helpen(en mezelf)
[afbeelding]
Relax and Sleep
Prog om lekker relaxed zelf een ambient soundtrack te mixen incl aftel/wekker opties.
NLRadio
En omdat een simpele direct werkende radio app voor streams (nl radio stations) er niet meer is/was (ooit had je er een in de market) heb ik daar een vervangende voor gemaakt.
[afbeelding]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Het grootste verschil tussen vrouwen en elektronica is dat elektronica een stuk beter luistert na een goedgemikte mep en dat vrouwen daarna willen "praten" - Yofresh
Wie laat de hond uit?
Market link: http://market.android.com/details?id=com.runar.RegenDetector
| RegenDetector by RunaR 10,000 downloads, 226 ratings (3.8 avg) | Free |
Meer info op http://www.regendetector.nl
RunaR wijzigde dit bericht 03-03-2011 09:34 (14%)
Die heb ik net gedownload. Werkt als een trein op de Galaxyquote:CT schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 19:14:
NLRadio
Reg. datum: 13 oktober 2010
NL Radio doet het SUPER op mijn HTC Desire HD THANXXXquote:CT schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 19:14:
[afbeelding]
Relax and Sleep
NLRadio
[afbeelding]
Nee, dat past beter in de Devschuur®quote:Falcon schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:53:
Is het ook de bedoeling om in dit topic te leren hoe je zelf een app zou kunnen gaan maken?
@pvenpven || KWF || Slotje.com || blog || reviews || marktplaats
quote:Tweety1 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 08:16:
[...]
Die heb ik net gedownload. Werkt als een trein op de Galaxy
hoe kan een app nou vertraging hebben ?
Vet topique verders, ben benieuwd wat voor app's hier uit voort komen
1337 Prutz0r Spec's 20172 3DMarks :D | Toekomstmuziek in het heden klik hier niet
Reg. datum: 21 mei 2005
Hulde voor die radio's. Werkt als een tierelier op mijn desire Z.quote:CT schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 19:14:
[afbeelding]
Relax and Sleep
NLRadio
[afbeelding]
Hoe ben je tot de selectie van zenders gekomen? Ik mis vooral radio 1 en 2.
Werkt top!quote:CT schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 19:14:
NLRadio
[afbeelding]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Werkt goedquote:CT schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 19:14:
NLRadio
[afbeelding]
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Het is heel simpel, dit topic is vooral bedoelt om aandacht te geven aan gratis Apps welke zijn ontwikkeld door Tweakers. Wanneer iemand een App ontwikkeld waar voor betaald moet worden kan hij/zij in onze ogen ook prima zijn eigen reclame hier voor bekostigen. M.a.w. op GoT is hier geen plek voor.quote:- peter - schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 18:54:
Begrijp ik uit de startpost goed dat commerciele (betaalde) apps niet toegestaan zijn?
Waar wij overigens geen moeite mee hebben is dat er bijvoorbeeld twee versies zijn van 1 App, namelijk een gratis uitvoering en een met een donatie. Echter ook hier geld dat we de betaalde App niet op GoT toestaan. Wanneer de ontwikkelaar zelf in de gratis App een vermelding maakt naar de donatie versie is dat zijn/haar zorg.
Kortom Tweakers en daarmee dit forum wil geen enkele schijn te hebben met welke commerciële App dan ook, hier zal dus door de MOD’s op worden gecontroleerd!
Van waar je vraag?
De applicatie gebruikt de interne mediaplayer om shoutcast streams te kunnen 'streamen' met voor elke android versie ze eigen stabiele 'workaround' aangezien pas vanaf android 2.2 het 'native' ondersteund wordt.quote:entilzha schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 11:00:
[...]
Hulde voor die radio's. Werkt als een tierelier op mijn desire Z.
Hoe ben je tot de selectie van zenders gekomen? Ik mis vooral radio 1 en 2.
Android heeft helaas enorme limitaties als het om AAC streaming gaat, deze zijn te omzeilen met veel
programmeer werk - maar werken zelden soepel op alle teostellen.
Dus omdat ik gebonden ben aan MP3 heb ik alle streams van bekende nederlandse radio stations van 128kbps of minder toegevoegd.
Helaas voor Radio 1 en Radio 2 is er alleen een 192kbps beschikbaar. Opzich kan ik deze wel toevoegen maar met een simpele 3G verbinding zal deze denk ik al aardig haperen.
Verder heeft DeepFM meerdere shoutcast servers en daarvan gebruik ik er 1, dus het kan zijn dat deze dan vol is, dat hij daarom net niet werkt.
Over het algemeen is ontwikkelen voor Android best leuk. Het verdient ook wel wat, qua betaalde apps of via reclame. Je wordt er niet rijk van, maar het geeft wel voldoening. Ik vraag me wel vaak af of mijn apps een beetje in de lijn van andere apps liggen qua downloads etc. Hoe dan ook is het leuk om te zien dat allerlei mensen uit het buitenland jouw app op hun telefoon hebben. Dat is wel vreemd om te beseffen.
Ontwikkelen voor Android is ook leuk qua project voor jezelf als je wil programmeren, je hebt een kleine codebase, hoeft niet extreem veel te kunnen, en toch heb je snel een soort resultaat, dat je eventueel als je daar zin in hebt ook nog als inkomstenbron kan gebruiken. Vooral de feedback van gebruikers is wat mij betreft geweldig. Dat je mensen hebt die helemaal enthousiast zijn over jouw brouwsel. En daar heb je dan wat mailcontact enzo mee. Heel leuk!
Het is ook wat makkelijker dan Objective-C voor de iPhone.
Wel jammer dat je in Nederland niet echte soort van Android Developers groepen hebben. Dat lijkt mij dan wel weer wat.
Goed mijn gratis app:
Mini Piano
| Mini Piano by Umito 50,000 downloads, 368 ratings (3.7 avg) | Free |
Mijn gratis ad-supported app: een mini piano. Ondersteunt 2 modes: enkele octaaf, of een scrollable piano met 3 octaven. 128 verschillende sounds te kiezen. Multitouch support en Zoom.
QR Code
MiniPiano
Alle apps in de market:
Het staat je natuurlijk vrij om in de Android hoofdgroep zelf iets te beginnen, echter hebben we hier natuurlijk ook het Devschuur® deel van het forum voor.quote:- peter - schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 19:56:
Wel jammer dat je in Nederland niet echte soort van Android Developers groepen hebben. Dat lijkt mij dan wel weer wat.
Nogmaals, we zijn als MOD's vrij soepel m.b.t. Android software, een soort van Android Developers groep binnen GoT juichen we dan ook alleen maar toe.
Het zijn misschien 2 simpele dingen maar wil ze toch altijd graag delen en opmerkingen enzo erover zijn altijd welkom!
Aangezien ik zelf soms moeilijk uit bed geraak en ik ook makkelijk op mijn snoozeknop druk van mijn alarm dacht ik eraan van een alarm te ontwikkelen waar je eigenlijk moet bij nadenken om op te staan/wakker te worden. Dus heb ik puzzel alarm voor android gemaakt. Het is een alarm dat je gewoon kan instellen, maar je kan ook een uiterste alarmtijd instellen. Als je het alarm wil uitzetten moet je een "puzzel" oplossen. In dit geval voorlopig nog maar gewoon de cijfers van klein naar groot aanduiden.
Het volgende alarm is meer een probeersel om te zien of het eigenlijk wel kan voor de batterijslurpende android toestellen. Het voor-/nadeel is dat de meeste toestellen snachts toch aan de oplader hangen en het dus niet zo direct een probleem hoeft te zijn. Het is een wake up light dat 5 minuten voordat je opstaat begint aan te gaan en de brightness vergroot tot de alarmtijd.
--TimVK-->Puzzel Alarm versie 1.0 SE Xperia X10 White -> EDPnet Mobile == HTC Magic 32A -> Mobi* == SE G900i == SE K750i
Echter wel onder een aantal voorwaarden;
De aankondiging /download locatie van de App mag maar één keer worden gepost!
Wanneer je een nieuwe versie van je App hebt gemaakt mag je in een nieuw bericht de veranderingen beschrijven, tevens mag je in dit bericht een link posten naar je eerste melding van de App in dit topic. Support geven op je App mag natuurlijk wel in meerdere berichten
Alleen eigen Apps mogen gepost worden.
Tweakers.net en daarmee GoT hebben op geen enkele wijze verantwoording tot de Apps die hier gepost worden.
Fretter
| Fretter - Chords by Umito 1,000 downloads, 60 ratings (4.5 avg) | ¤3.00 |
Mijn eerste android app. Het is een chordfinder voor gitaar, banjo, ukulele etc. Het krachtige eraan is dat ie niet een database gebruikt met alle mogelijke akkoorden, maar alles zelf uitrekent door middel van een slim algoritme. Dit betekend ook dat je verschillende tunings kan selecteren.
KeyChord
| KeyChord - Piano Chords/Scales by Umito 500 downloads, 20 ratings (4.4 avg) | ¤2.50 |
Voortbouwend op de basiccode van Fretter, een app voor pianisten. Akkoorden en Toonladders kunnen weergegeven worden op een virtueel piano-toetsenbord. Tevens is er de mogelijkheid om reverse lookups te doen.
QR
Fretter
KeyChord
- peter - wijzigde dit bericht 03-03-2011 21:12 (16%)
Reden: screenshots toegevoegd
Reg. datum: 03 februari 2002
hier ook, mooi dingetjequote:td1964 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:49:
[...]
NL Radio doet het SUPER op mijn HTC Desire HD THANXXX
hoewel je natuurlijk ook een weblinkje kon bakken naar nederland.fm
Maar voor je dat allemaal werkend hebt en zoals ik het wilde hebben ben je zomaar weer een maand of wat verder. Ondertussen verder werkend om de detecties nog beter te maken, het bereik nog groter en de zuiverheid nog zuiverder.
Maar nu kan je dan eindelijk waar jij je ook bevind in europa live zien of het onweert of gaat onweren bij jou.
http://www.androidzoom.com/android_applications/weather/bliksemdetectie_tidt.html <- de link naar de download
hij staat nog niet in de store maar hier is de directe ->>> downlink wel even rechtermuisknop en dan opslaan als doen
Hoe installeer je de applet?
Ga naar instellingen => Toepassingen => Onbekende bronnen..deze moet je aanvinken anders kun je de app niet installeren.
Het best is hem even naar je emailadres te mailen en dan met je android je mail ophalen en dan installeren en je bent klaar voor 24/7 onweerdetectie waar jij je ook bevind in Europa

En de afbeelding om gewoon via je scanner alles te fixen
Soulmaster wijzigde dit bericht 20-02-2011 20:43 (21%)
[/quote]
@CT: Ik loop tegen het volgende aan met jouw app: Bij mij op kantoor moeten wij seperaat aanloggen voor wifi en toegang tot het internet. Als ik alleen verbind met het wifi netwerk blijft de verbinding volgens de app erg summier (2 rode balkjes). Als ik vervolgens de internet explorer opstart, aanlog met mijn gegevens, en de internet explorer op de achtergrond zet om de app te starten, blijft de verbinding ook slecht. Als ik echter rechtstreeks naar de site ga en live ga streamen is de verbinding uitstekend.
Zie ik een instelling over het hoofd of wordt de app geblokkeerd door de extra verplichte aanmeldingsprocedure?
| Simple Cam Viewer https://market.android.co....weejewel.simplecamviewer |
Het doet niks meer dan een externe afbeelding verversen, maar dat is voldoende voor wat ik wilde
Portfolio: code92.nl | tweaker rickroll'd
Humor! Is die van jouw? Wat een schattig tooltje is dat, heb hem al tijden op m'n phone staan. Zijn echt leuke tunes mee te maken. Ik kan er alleen niet mee slapen, helaasquote:CT schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 19:14:
[afbeelding]
Relax and Sleep
[...]
Misschien nog een leuke optie voor een volgende versie: 'Set as ringtone'. Desnoods exporteer je hem als mp3, als dat makkelijker is.
Fotoblog: bnux.nl
Als ik die QR scan dan zie ik niet die NLRadio er tussen staan..... Iemand?quote:CT schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 19:14:
[afbeelding]
Relax and Sleep
NLRadio
[afbeelding]
Reg. datum: 01 februari 2001
Dit programma gebruik ik echt elke avond om in slaap te vallen. Mag ik een suggestie doen? Ik weet dat er al chanting monks in staan, maar die vind ik wat beperkt, ik zou er graag wat mooie gregoriaanse zang in hebben, al zal dat lastig zijn om te loopen.quote:CT schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 19:14:
[afbeelding]
Relax and Sleep
Ik moet echt een keer uitzoeken hoe dat checkout werkt want je betaalde versie van Relax & Sleep is de enige app die ik tot nu toe overwoog te kopen.
Als ik nog even wat support mag vragen: Het komt regelmatig voor dat slechts een deel van de geluiden het doet. Zeker als je ze allemaal afloopt, doen enkele het niet. Ook niet na een herinstallatie.quote:CT schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 19:14:
[afbeelding]
Relax and Sleep
[...]
Ik juich het NL-talige product alleen maar toe en een beetje extra aandacht kan geen kwaad
| Barrr by Firedroid 200,000+ downloads, 3593 ratings (4.4 avg) | Free |
Game waarin je een bar voor piraten moet managen. Piraten komen binnen en willen bierdrinken, een tattoo, gamen etc. of een combinatie hiervan. Er zitten 10 levels in die steeds moeilijker worden en 3 sterren halen op alle levels kan een uitdaging zijn.
Dit is uit een studieopdracht voorgekomen en is met 2 studenten in ongeveer 6 maanden in elkaar gezet. Gebruikers lijken vooral meer te willen en we zijn bezig met een betaalde versie, in verband met beschikbare tijd e.d. gaat het helaas nog wel 1-2 maanden duren voordat die af is.
Qua ratings e.d. zijn we heel erg tevreden, ook het aantal downloads is ver boven verwachting. We hadden gehoopt op enkele duizenden downloads over een paar maand, we zaten na 4 dagen al op de 10,000. Als studieopdracht is het ook gelukt, het project is afgesloten met een erg goed cijfer.
We hebben ook een weblog met wat meer informatie over de ontwikkeling: http://www.firedroid.net
BlackIce wijzigde dit bericht 26-02-2011 20:14 (7%)
Ontwikkelaar van de Android-game Barrr | Onze website
pven wijzigde dit bericht 27-02-2011 22:01 (134%)
| Crider Hattrick Manager by Crider 1,000 downloads, 59 ratings (3.3 avg) | Free |
Market link
Onze website, hier plaatsen we altijd waar we mee bezig zijn en kun je altijd de laatste changelogs vinden.
App voor het beheren van je Hattrick team (www.hattrick.org).. Zijn er nog druk mee bezig om steeds meer functies er bij te maken. Helaas ondersteund Hattrick nog niet de mogelijkheid om dingen te veranderen buiten de website om maar zodra dit wel kan dan gaan we dit uiteraad ondersteunen.
Brummetje wijzigde dit bericht 27-02-2011 23:38 (16%)
www.brumpc.nl (Hosting en Web Development) - Hattrick Team: Size - Competitie: VIII.1392
Reg. datum: 17 februari 2011
gave app zeg wacht op de betaalde versie ( met meer levels hoop ik?quote:BlackIce schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 20:11:
[afbeelding] Barrr
by Firedroid
200,000+ downloads, 3593 ratings (4.4 avg)
Free
[afbeelding]
[video]
Game waarin je een bar voor piraten moet managen. Piraten komen binnen en willen bierdrinken, een tattoo, gamen etc. of een combinatie hiervan. Er zitten 10 levels in die steeds moeilijker worden en 3 sterren halen op alle levels kan een uitdaging zijn.
Dit is uit een studieopdracht voorgekomen en is met 2 studenten in ongeveer 6 maanden in elkaar gezet. Gebruikers lijken vooral meer te willen en we zijn bezig met een betaalde versie, in verband met beschikbare tijd e.d. gaat het helaas nog wel 1-2 maanden duren voordat die af is.
Qua ratings e.d. zijn we heel erg tevreden, ook het aantal downloads is ver boven verwachting. We hadden gehoopt op enkele duizenden downloads over een paar maand, we zaten na 4 dagen al op de 10,000. Als studieopdracht is het ook gelukt, het project is afgesloten met een erg goed cijfer.
We hebben ook een weblog met wat meer informatie over de ontwikkeling: http://www.firedroid.net
Een OSM app zou ook welkom zijnquote:Brummetje schreef op zondag 27 februari 2011 @ 23:31:
[afbeelding] Crider Hattrick Manager
by Crider
1,000 downloads, 59 ratings (3.3 avg)
Free
[afbeelding]
Market link
Onze website, hier plaatsen we altijd waar we mee bezig zijn en kun je altijd de laatste changelogs vinden.
App voor het beheren van je Hattrick team (www.hattrick.org).. Zijn er nog druk mee bezig om steeds meer functies er bij te maken. Helaas ondersteund Hattrick nog niet de mogelijkheid om dingen te veranderen buiten de website om maar zodra dit wel kan dan gaan we dit uiteraad ondersteunen.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Steigerhout
Hij staat eindelijk in de Marketquote:
| Super Deals by Dante Eckhardt <50 downloads, 2 ratings (5 avg) | Free |
De app toont supermarkt aanbiedingen. Je kunt per super de deals bekijken, maar je kunt ze ook handmatig zoeken.

Maar een vraagje: Hoe komt de app aan de aanbiedingen? Klop je die zelf elke week ergens in?
|| Sony VAIO NR21E/S (Silver) - lubuntu 11.04 || T-Mobile G1 (Black) - Super E 1.0.3 ||
Dank jequote:GZFan schreef op maandag 28 februari 2011 @ 23:58:
Mooie app, die SuperDeals!
Maar een vraagje: Hoe komt de app aan de aanbiedingen? Klop je die zelf elke week ergens in?
En nee, die haal ik bij de winkels zelf vandaan. Zoals je ziet zijn nog niet alle supers aanwezig, maar dat ga ik ongetwijfeld uitbreiden.
Reg. datum: 19 november 2010
Ga komende zaterdag eens kijken tijdens het shoppen hoeveel plezier we er van hebben.
Mag ik trouwens een verzoekje voor de lidl en de action doen , voor de echte superdeals.
Hij draait trouwens niet in landscape op de archos 101 tablet.
Is geen probleem verder , vindt het super dat je dit al zover heb.
Eef
Ge-ni-aal. Als je de LIDL en de Hoogvliet er nog bij kan proppen ben ik helemaal happyquote:
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Steigerhout
Dank jequote:eef7260 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 08:29:
Hij is leuk die superdeals , heb hem er gelijk op gezet.
Ga komende zaterdag eens kijken tijdens het shoppen hoeveel plezier we er van hebben.
Mag ik trouwens een verzoekje voor de lidl en de action doen , voor de echte superdeals.
Hij draait trouwens niet in landscape op de archos 101 tablet.
Is geen probleem verder , vindt het super dat je dit al zover heb.
Eef
Landscape heb ik uitgezet, de verhoudingen zijn dan minder mooi. Lidl en Action zal ik op mijn 2do lijstje zetten.
Thanksquote:Roeligan schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 10:07:
Ge-ni-aal. Als je de LIDL en de Hoogvliet er nog bij kan proppen ben ik helemaal happy
Hoogvliet zal ik er ook bij zetten.
Wat een prachtapp!quote:dhhdante schreef op maandag 28 februari 2011 @ 23:15:
[...]
Hij staat eindelijk in de Market
De app toont supermarkt aanbiedingen. Je kunt per super de deals bekijken, maar je kunt ze ook handmatig zoeken.
anandus wijzigde dit bericht 01-03-2011 10:32 (56%)
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_
1337 Prutz0r Spec's 20172 3DMarks :D | Toekomstmuziek in het heden klik hier niet
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
En ik heb wel gedacht aan uitbreiding naar andere landen Vibri. Belgie zal dan waarschijnlijk het eerst zijn vanwege de taal, maar ik wacht eerst af hoe deze zal gaan lopen in NL.
Jammer, welke telefoon en Android versie heb je?quote:zwippie schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:04:
@superdeals app: De gegevens worden hier niet geladen, hij blijft op 0% hangen. Jammer, ik ben wel benieuwd.
Heb je al geprobeerd om de app te sluiten en opnieuw op te starten? Desnoods een paar keer.
HTC Desire met 2.2, geen mods oid. Ik heb de app al een paar keer afgesloten (kan alleen via back toets) en opnieuw opgestart, maar hij komt niet verder, hij blijft op 0% 0/11 staan.quote:dhhdante schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:07:
[...]
Jammer, welke telefoon en Android versie heb je?
Heb je al geprobeerd om de app te sluiten en opnieuw op te starten? Desnoods een paar keer.
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
Reg. datum: 07 december 2005
Respect
Ik weet niet of ik het in de praktijk ga gebruiken, wel geïnstalleerd (boodschappen doen ervaar ik als een straf) maar het werkt fantastisch!!
Nog een keer deinstalleren en opnieuw installeren? Ik heb het ook eens ervaren, maar krijg het niet meer gereproduceerd.quote:zwippie schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:20:
[...]
HTC Desire met 2.2, geen mods oid. Ik heb de app al een paar keer afgesloten (kan alleen via back toets) en opnieuw opgestart, maar hij komt niet verder, hij blijft op 0% 0/11 staan.
Als het dan nog niet lukt zal ik een andere oplossing moeten bedenken hoe ik de pakketjes binnen haal..
Haha Kliesquote:Klies schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:21:
@dhhdante
Respect![]()
Ik weet niet of ik het in de praktijk ga gebruiken, wel geïnstalleerd (boodschappen doen ervaar ik als een straf) maar het werkt fantastisch!!
Met mijn Hero (stock, 2.1) kan ik hem niet vinden. Hij lijkt alleen op 2.2 en hoger beschikbaar te zijn. Werkt hij niet op 2.1 , of is dit niet getest ?quote:dhhdante schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:05:
Bedankt mensen![]()
En ik heb wel gedacht aan uitbreiding naar andere landen Vibri. Belgie zal dan waarschijnlijk het eerst zijn vanwege de taal, maar ik wacht eerst af hoe deze zal gaan lopen in NL.
RIP Dennis Ritchie ||||| Dennis Ritchie: The Shoulders Steve Jobs Stood On (wired) ||||| PSN: j44p_10 , ik spaar helmen in GT5 !
Is niet voldoende getest, maar ik zal hem ook beschikbaar stellen voor 2.1 in de volgende update.quote:u_nix_we_all schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:53:
[...]
Met mijn Hero (stock, 2.1) kan ik hem niet vinden. Hij lijkt alleen op 2.2 en hoger beschikbaar te zijn. Werkt hij niet op 2.1 , of is dit niet getest ?
Als je hem even getest wilt hebben voordat je hem beschikbaar stelt, wil ik dat ook wel doenquote:dhhdante schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:07:
[...]
Is niet voldoende getest, maar ik zal hem ook beschikbaar stellen voor 2.1 in de volgende update.
RIP Dennis Ritchie ||||| Dennis Ritchie: The Shoulders Steve Jobs Stood On (wired) ||||| PSN: j44p_10 , ik spaar helmen in GT5 !
Graag. Ik heb de minSdkVersion verlaagt naar 7: Dus 2.1 zou hem ook moeten kunnen installeren. Deze apk heeft een klein verschil met de Market versie, omdat ik al begonnen ben met een oplossing voor Zwippie waarbij hij op 0% blijft hangen. Dus Zwippie zou ook onderstaande apk kunnen testen als hij zou willen.quote:u_nix_we_all schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:12:
Als je hem even getest wilt hebben voordat je hem beschikbaar stelt, wil ik dat ook wel doen
(Als de download 10 sec. op 0% blijft staan, pakt een andere thread het weer op en hopelijk komt het dan wel goed.)
https://www.yousendit.com/download/T2pHcmxabWdlcEt4dnc9PQ
Serieus?quote:Wom schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:21:
Leuke en handige app, zag dat hij inmiddels ook op Planet Android gepost is dus met je promotie zit het wel goed
Nu nog ff contact op nemen met de winkels zodat ze jou de data aangaan leverenquote:
Desire HD met 2.3 (CM7)
Werkt prima op mijn Hero met 2.1 We gaan zo nog even een Motorola Milestone (2.1) testen maar ik ga ervan uit dat dat ook goed werkt, anders laat ik nog wel even weten.quote:dhhdante schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:25:
[...]
Graag. Ik heb de minSdkVersion verlaagt naar 7: Dus 2.1 zou hem ook moeten kunnen installeren.
Goed werk !
Top dat je er zo mee bezig bent! Helaas zit ik nu op mijn werk en kan het nu niet testen. Ik zal later laten weten of de problemen zijn opgelost.quote:dhhdante schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:25:
[...]
Graag. Ik heb de minSdkVersion verlaagt naar 7: Dus 2.1 zou hem ook moeten kunnen installeren. Deze apk heeft een klein verschil met de Market versie, omdat ik al begonnen ben met een oplossing voor Zwippie waarbij hij op 0% blijft hangen. Dus Zwippie zou ook onderstaande apk kunnen testen als hij zou willen.
(Als de download 10 sec. op 0% blijft staan, pakt een andere thread het weer op en hopelijk komt het dan wel goed.)
https://www.yousendit.com/download/T2pHcmxabWdlcEt4dnc9PQ
@Wom: prima vriendin heb je daar
EDIT:
De app werkt inmiddels.
zwippie wijzigde dit bericht 01-03-2011 16:07 (14%)
Blij dat je 'um leuk vind. Betaalde versie krijgt een stuk meer levels met afwisselende achtergronden, upgrade-shop en nog wat dingetjes erop en eraan. Het is helaas nog wel even wachten.quote:krakura schreef op zondag 27 februari 2011 @ 23:34:
[...]
gave app zeg wacht op de betaalde versie ( met meer levels hoop ik?)
Ontwikkelaar van de Android-game Barrr | Onze website
Reg. datum: 29 september 2004
Zelfde gebeurde hier, moest even m'n telefoon herstarten. Toen werkte het vlotjesquote:zwippie schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:04:
@superdeals app: De gegevens worden hier niet geladen, hij blijft op 0% hangen. Jammer, ik ben wel benieuwd.
Overigens heb ik een verzoek voor de maker van de SuperDeals app: Zou het ook mogelijk zijn om EM-TE supermarkten in de App op te nemen? Ze hebben toch zo'n 100 winkels in zuid Nederland
Ja, ik speel World of Warcraft... level 85 mage, Dutchy op de realm Skullcrusher EU.
Reg. datum: 05 april 2006
Weet zeker dat mensen hier ook voor willen betalen, maar verwacht natuurlijk niet de <50 waar ik bij hoor
quote:Wom schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 14:16:
Mijn vriendin is op dit moment naar de Jumbo voor zes kratten Jupiler die daar in de aanbieding zijn. Nooit geweten zonder deze app, dus mocht er ooit een betaalde versie komen, ik koop hem
Hahaha doet me denken aan die reclame van die bloemenquote:Wom schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 14:16:
Mijn vriendin is op dit moment naar de Jumbo voor zes kratten Jupiler die daar in de aanbieding zijn.
Verder leuke apps voorbij zien komen, ga dit topic in de gaten houden.
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Verder missen ze de Dekamarkt, die is hier blijkbaar erg populair
Telt een whatsapp berichtje ook?quote:martend schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:36:
@Wom +1 voor je dame, je hebt het boodschappenlijstje voor haar toch wel met je Droid verstuurd?
Er is trouwens een update verschenen van RegenDetector. Je kan nu handmatige lokaties instellen en meerdere widgets gebruiken.
Ik zoek nog even uit welke supermarkten er bij komen, sommigen worden wel iets moeilijker maar ik ga m'n best doen om ze allemaal toe te voegen.
@Zwippie: Fijn dat hij het nu wel doet. En waar doel je precies op wat niet volgens de richtlijnen is?
@u_nix_we_all: Thanks voor het testen, ik kan hem dus waarschijnlijk deze week nog voor 2.1 beschikbaar maken.
@RunaR: Als het goed is duurt het alleen lang als er nieuwe deals zijn. Er wordt niet opnieuw data gedownload wat al een keer binnen is gehaald.
@Wom z'n vriendin:
dhhdante wijzigde dit bericht 01-03-2011 23:16 (10%)
Je moet de rode balkjes niet te serieus nemen, dit is meer bedoelt om mensen die alleen GPRS hebben duidelijk te maken dat het haperen van de streams niet ligt aan mijn app - maar aan de verbinding.quote:Tweety1 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:29:
...
Zie ik een instelling over het hoofd of wordt de app geblokkeerd door de extra verplichte aanmeldingsprocedure?
Bij het gebruik van WIFI gerelateerde techniek weet ik niet zeker of de weergave helemaal correct is, dus spelen de stations zonder hapering af terwijl er wel rode balkjes staan, dan is er niks aan de hand
De app is alleen beschikbaar voor de benelux - alle andere landen heb ik er niet bij gezet vanwege de taal. Dus heb je bijv. je android zelfs geflashed (custom rom) dan heb je de kans dat de android market zich voordoet als bijv. een amerikaan ..quote:aveenhuysen schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:31:
[...]
Als ik die QR scan dan zie ik niet die NLRadio er tussen staan..... Iemand?
Tevens loopt de app tot level 9 - dus als je de nieuwste ginerbread hebt (10) dan moet je nog even wachten.
Suggesties zijn altijd welkom - ik zal het geluidje toevoegen aan de lange lijst requestsquote:DUTCHSPiRiT schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:45:
[...]
Dit programma gebruik ik echt elke avond om in slaap te vallen. Mag ik een suggestie doen? Ik weet dat er al chanting monks in staan, maar die vind ik wat beperkt, ik zou er graag wat mooie gregoriaanse zang in hebben, al zal dat lastig zijn om te loopen.
Ik moet echt een keer uitzoeken hoe dat checkout werkt want je betaalde versie van Relax & Sleep is de enige app die ik tot nu toe overwoog te kopen.
Dit probleem doet zich al erg lang voor - en met de nogal afwezige support van google is hier helaas nogsteeds geen oplossing voor (het heeft te maken met de installatie van de market naar het toestel en de manier waarop de app wordt 'uit gezipt' in de achtergrond, dit gaat soms niet goed om een onverklaarbare reden).quote:sjaakduhuuhl schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:00:
[...]
Als ik nog even wat support mag vragen: Het komt regelmatig voor dat slechts een deel van de geluiden het doet. Zeker als je ze allemaal afloopt, doen enkele het niet. Ook niet na een herinstallatie.
Het enige dat toch blijkt te helpen is tot soms driemaal aan toe herinstalleren. Maar tegenwoordig blijkt simpelweg de app afsluiten en opnieuw starten ook te helpen (soms). Of je hele telefoon uit en aan zetten..
Dan had de radio niet in de achtergrond kunnen spelen - iets dat toch wel essentieel is. En daarbij is de snelheid van een native app nog altijd beterquote:kegeltje26 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:30:
[...]
hier ook, mooi dingetje
hoewel je natuurlijk ook een weblinkje kon bakken naar nederland.fmmaar het meteen afspelen bij selecteren maakt veel goed
Verder bedankt voor alle positieve reacties
Bij mij laadt hij wel echt snel (consequent) dus het zal wel van meerdere zaken afhankelijk zijn.quote:RunaR schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 20:26:
Mooie app die Superdeals! Het laden duurt wel even. Misschien kan je het verzamelen van data door een eigen server uit laten voeren via een php script. Dan hoeft de app maar 1 pagina op te halen. Of gebeurt dit al? Zo heb ik heb met RegenDetector ook gedaan.
[...]
De tips zijn natuurlijk prima
Allumnus wijzigde dit bericht 02-03-2011 09:55 (3%)
Ik snap je frustratie. Support is niet echt Google's hobby, helaasquote:CT schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 09:17:
[...]
Dit probleem doet zich al erg lang voor - en met de nogal afwezige support van google is hier helaas nogsteeds geen oplossing voor (het heeft te maken met de installatie van de market naar het toestel en de manier waarop de app wordt 'uit gezipt' in de achtergrond, dit gaat soms niet goed om een onverklaarbare reden).
Het enige dat toch blijkt te helpen is tot soms driemaal aan toe herinstalleren. Maar tegenwoordig blijkt simpelweg de app afsluiten en opnieuw starten ook te helpen (soms). Of je hele telefoon uit en aan zetten..
[...]
Echter, het herstarten van de app werkt inderdaad wel vaak voor die specifieke geluiden, alleen dan doen andere geluiden het weer niet. Lijkt wel een max aan te zitten ofzo.
Reg. datum: 20 maart 2008
Dank je Markiequote:Markie2202 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:04:
@SuperDeals, hele leuke applicatie. Zal hem waarschijnlijk veel gaan gebruiken. Nog wel een tip, probeer de Android UI guideliness te volgen. Zo vindt ik persoonlijk de navigatiebar niet zo handig / mooi. Deze kun je beter verstoppen onder de menu knop. Ook kreeg ik een NullPointerException in ImageDownloader.java:298 (methode: onPostExecute)
Persoonlijk vind ik dit menu juist fijner, ik kan zo veel sneller heen en weer navigeren. Het alternatief vereist telkens een druk op de menubutton, ik heb juist expres de iPhone nageaapt voor alleen dit onderdeel en dat heeft ook aardig wat moeite gekost.
Indien meer mensen ook liever het navigatie-menu via de menubutton willen zien, zal ik dat zeker proberen te verwerken in mijn app. Ik denk nu aan een optie zodat je kunt kiezen, maar de haalbaarheid moet ik nog bekijken uiteraard.
Wat betreft die exception; werd de app ook gesloten of kreeg je de melding elders? Ik ga thuis even kijken bij regel 298 of de methode goed gecatched wordt. Bedankt voor de feedback!
Hier de Android Market link: https://market.android.com/details?id=com.indentity.easytan
Hij is inmiddels al ruim 8000x gedownload en er zijn momenteel 5200 actieve gebruikers die er over het algemeen erg blij mee zijn, ik hoop dat ik jullie dat ook enigszins kan maken
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies meer weet wat ik deed toen de exception kwam, maar volgens mij sloot ik de applicatie inderdaad af. Je hebt wel gelijk met het menu, is persoonlijke voorkeur.quote:dhhdante schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:16:
[...]
Dank je Markie
Persoonlijk vind ik dit menu juist fijner, ik kan zo veel sneller heen en weer navigeren. Het alternatief vereist telkens een druk op de menubutton, ik heb juist expres de iPhone nageaapt voor alleen dit onderdeel en dat heeft ook aardig wat moeite gekost.
Indien meer mensen ook liever het navigatie-menu via de menubutton willen zien, zal ik dat zeker proberen te verwerken in mijn app. Ik denk nu aan een optie zodat je kunt kiezen, maar de haalbaarheid moet ik nog bekijken uiteraard.
Wat betreft die exception; werd de app ook gesloten of kreeg je de melding elders? Ik ga thuis even kijken bij regel 298 of de methode goed gecatched wordt. Bedankt voor de feedback!
Ik heb trouwens nog wel een aantal features die mij heel makkelijk lijken
- Boodschappenlijstje mailen, smsen, whatsapp, enz.
- Bij het zoeken op productrgoep: aangeven welke supermarkten hier zichtbaar zijn, bij mij in de beurt zijn namelijk helemaal geen Dirk, en DEEN. Dus voor mij ook niet boeiend of zij de Bavaria in de aanbieiding hebben.
- Voorkeur geven van producten. Voorbeeld: ik wil altijd weten waar en wanneer de Bavaria in de aanbieding is. Zou mooi zijn dat als de AH een nieuwe aanbieding heeft dat ik daar bericht van krijg, zonder handmatig te moeten zoeken.
En nog een tip: http://www.androidpatterns.com/wikiquote:Markie2202 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:04:
@SuperDeals, hele leuke applicatie. ... Nog wel een tip, probeer de Android UI guideliness te volgen. ...
Hier staan redelijk wat ideeën op voor het oplossen van ux problemen.
Gebruik de Easy Tan al een tijdje en moet zeggen dat het mobiel internet bankieren een stuk makkelijker maakt. Nu hoef ik niet de browser te sluiten om mijn tancode te kunnen lezen om vervolgens weer terug te gaan naar de browser (die dan soms weer herlaad waardoor de overschrijving niet geaccepteerd wordt) om de tancode in te vullen. De popup wordt zichtbaar bovenop de browser en kan (als de popup nog open staat) de tancode gewoon invullenquote:D4V3 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:23:
Ik heb een tijdje geleden een Android app gemaakt voor de ING internet bankier klanten die gebruik maken van TAN code SMSjes. Normaal moet je naar je SMS inbox gaan, het berichtje openen en de TANcode lezen; Vrij omslachtig. Mijn app zorgt er voor dat je zonder dat je je toestel aan hoeft te raken direct je tancode op je scherm te zien krijgt. De App heet EasyTAN en is gratis te downloaden.
[afbeelding]
Hier de Android Market link: https://market.android.com/details?id=com.indentity.easytan
Hij is inmiddels al ruim 8000x gedownload en er zijn momenteel 5200 actieve gebruikers die er over het algemeen erg blij mee zijn, ik hoop dat ik jullie dat ook enigszins kan maken
Ik ben er blij mee
Blij dat je er blij mee bentquote:Markie2202 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:38:
[...]
Gebruik de Easy Tan al een tijdje en moet zeggen dat het mobiel internet bankieren een stuk makkelijker maakt. Nu hoef ik niet de browser te sluiten om mijn tancode te kunnen lezen om vervolgens weer terug te gaan naar de browser (die dan soms weer herlaad waardoor de overschrijving niet geaccepteerd wordt) om de tancode in te vullen. De popup wordt zichtbaar bovenop de browser en kan (als de popup nog open staat) de tancode gewoon invullen
Ik ben er blij mee
Dan heb ik nog een tip voor je, de laatste TAN kan naar je clipbord worden weggeschreven (zie de setting in de settings als je de laatste versie hebt) dan hoef je niets meer over te tikken, alleen nog maar te pasten
| Leeuwarder Bioscopen by PinkRooster <50 downloads, 1 ratings (5 avg) | Free |
Kwalitatief en praktisch gezien niet een meester werk. Maar het was voor mij bedoeld als oefen project. Ben nu bezig met een 'iets' grotere app. Maar daar hoor je binnenkort zeker wel meer over.
Als ik die code scan dan vind ie 'Auto Task Manager' in de Market, verder niksquote:CT schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 19:14:
NLRadio
[afbeelding]
Als ik zoek op 'NLRadio' vind ie alleen Radio 538, Omroep NL en Tunin.RM NL
Honda CRX
Reg. datum: 10 januari 2005
|| MJBoerenkamp.nl || Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker. || Specs ||
Hahaquote:D4V3 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:40:
[...]
Blij dat je er blij mee bent
Dan heb ik nog een tip voor je, de laatste TAN kan naar je clipbord worden weggeschreven (zie de setting in de settings als je de laatste versie hebt) dan hoef je niets meer over te tikken, alleen nog maar te pasten
Super dat je zo meedenktquote:Markie2202 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:34:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies meer weet wat ik deed toen de exception kwam, maar volgens mij sloot ik de applicatie inderdaad af. Je hebt wel gelijk met het menu, is persoonlijke voorkeur.
Ik heb trouwens nog wel een aantal features die mij heel makkelijk lijken:
- Boodschappenlijstje mailen, smsen, whatsapp, enz.
- Bij het zoeken op productrgoep: aangeven welke supermarkten hier zichtbaar zijn, bij mij in de beurt zijn namelijk helemaal geen Dirk, en DEEN. Dus voor mij ook niet boeiend of zij de Bavaria in de aanbieiding hebben.
- Voorkeur geven van producten. Voorbeeld: ik wil altijd weten waar en wanneer de Bavaria in de aanbieding is. Zou mooi zijn dat als de AH een nieuwe aanbieding heeft dat ik daar bericht van krijg, zonder handmatig te moeten zoeken.
Punt 1 komt er ook zeker in, alleen weet ik nog niet wanneer.
Punt 2 zit er al soort van in, je kunt bij "Opties" > "Zoekopties" zelf aangeven of je alle deals wilt zien, of alleen de deals van de geselecteerde supermarkten.
Punt 3 heb ik zelf nog niet eens over nagedacht, dus een heel leuk punt!
Hehe, jij bent een goede tester volgens mij.quote:Markie2202 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:00:
Hahadat is inderdaad wel handig ja
maar je hebt wel rare benamingen gebruikt bij de checkboxen. Als mijn checkbox uit staat dan staat er de tekst bij "TAN Code niet kopiëren". Moet ik nu de checkbox aanzetten om het niet te kopiëren of is de huidige actie "niet kopiëren"? Kun je niet beter de benaming anders doen? bijvoorbeeld "TAN Code wordt niet gekopieerd" en "TAN Code wordt naar klembord gekopieerd"
Eens, ik had gehoopt dat het duidelijk was, maar zoals maar weer bewijst is het in de praktijk toch andersquote:dhhdante schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:42:
[...]
Hehe, jij bent een goede tester volgens mij.
Je kan er in deze vanuit gaan dat als de knop AAN staat, de functie ook aan staat. Dus als hij (in mijn skin) groen is, dan kopieert hij naar het klembord. Ik zal eens kijken wat ik in de volgende update mee kan nemen
Reg. datum: 01 oktober 2007
Geweldige app! Echt super, ik zat normaal elke week op de aparte website/ in de boekjes te kijken.quote:dhhdante schreef op maandag 28 februari 2011 @ 23:15:
[...]
Hij staat eindelijk in de Market
[afbeelding] Super Deals
by Dante Eckhardt
<50 downloads, 2 ratings (5 avg)
Free
[afbeelding]
De meestgebruikte third party SMS-apps hebben gewoon een pop-upje, werkt ook gewoon prima.quote:D4V3 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:23:
Normaal moet je naar je SMS inbox gaan, het berichtje openen en de TANcode lezen; Vrij omslachtig.
Nickname does not reflect reality
edit: bedankt, het is gelukt nu via de losse 2.1 apk.
FlyEragon wijzigde dit bericht 02-03-2011 17:50 (16%)
www.sjoni.nl
Jup, als je even een pagina of anderhalf terug gaat, kun je er alles over lezen. En een linkje vinden voor een .apk die op 2.1 werkt.quote:FlyEragon schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 17:34:
Jammer dat superdeals niet werkt op Android 2.1, kan hem niet vinden in de market, ik neem aan dat het ligt aan het feit dat ik android 2.1 heb.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last