Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Jegorex
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 17:51
quote:
nitrodesign schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 13:27:
Wat zijn elite mobs :$. Maar ik heb kunnen spelen tot lvl 19 maar heb geen echte super grote monsters gezien. Alleen op level 12 dacht ik in een grot (weet de naam even niet meer van het beest). Dacht iets met een "K".
Elite mobs worden in tera volgens mij BAMs genoemd. Iemand een idee waar dat voor staat?
Op het begin eiland ben ik ze niet tegen gekomen, behalve misschien die mob in de level11 instance.
Ik kwam de eerste echte elite mobs waar ik moeite mee had tegen rond level 19.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er was 1 hele zone/gebied vol met die mobs, youtube filmpje qua omgeving:

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• cegefre
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 27-02-2012
BAM = Big Ass Monster.

En die zone, Celestial Hills, was zalig om in te questen. Guild quests dan, om o.a. die Kumas uit het filmpje hierboven te mollen. Met sorc + archer was dat een leuke uitdaging, zolang ie z'n energy balls niet teveel cast :D

• Giltine
  • Laatst online: 24-09 12:54

Giltine

Adepta Sororita

In het vorige weekend waren er veel BAMs te vinden in Celestial Hills, voornamelijk Kumas maar ook Nagas. In een zone waar ik de naam niet meer van weet zijn er ook grote Basilisks, in dezelfde zone is ook een ingang naar de enigste dungeon die voor zover ik weet beschikbaar was. Dit Volgend weekend (vanaf vrijdag 3 uur) komen er 5 levels bij op de levelcap van 22 (dus 27) dus er zullen wel nieuwe BAMs bijkomen die bevochten gaan worden.
Er waren ook een pare langzaam spawnende unieke "bazen" zoals Arach (of iets in die richting), wat meer gaat richting een wereldbaas voor 3-10 man terwijl een BAM in principe kan worden gesolo'd of door 2 personen gedood kan worden.

Giltine wijzigde deze reactie 23-02-2012 18:36 (1%)
Reden: Verkeerde informatie verbeterd

"Faster than blasphemy!"

• Jegorex
quote:
Giltine schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:01:
Dit weekend (vanaf vrijdag 3 uur) komen er 5 levels bij op de levelcap van 22 (dus 27) dus er zullen wel nieuwe BAMs bijkomen die bevochten gaan worden.
Dit weekend is geen beta op de EU servers, alleen de NA servers zijn dit weekend open.
Volgend weekend is de eerstvolgende beta op de EU servers.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Giltine schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:01:
Er waren ook een pare langzaam spawnende unieke "bazen" zoals Arach (of iets in die richting), wat meer gaat richting een wereldbaas voor 3-10 man terwijl een BAM in principe kan worden gesolo'd of door 2 personen gedood kan worden.
Die rare 'bosses' krijg je ook een quest van, dat kan ik me nog wel herinneren.

BAM kan inderdaad redelijk solo, koreanen deden dat op grote schaal. Duurde alleen aardig lang, exp/tijd ratio was ver te zoeken :P Wij met 4 man gingen aanzienlijk sneller en hadden ruimte als je per ongeluk een 2de agro kreeg.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Royall
  • Laatst online: 18-10 20:36
Heb vandaag een beta key gehaald doormiddel van een pre-order en ben het spel aan het patchen. Ik heb begrepen dat ik pas volgende week in het weekend kan spelen of zijn er ook andere mogelijkheden? Wil eigenlijk wel even kijken vanavond...

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eerst volgende beta is inderdaad pas volgend weekend, zit niets anders op dan wachten :P

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18:23
quote:
SinergyX schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:32:
Eerst volgende beta is inderdaad pas volgend weekend, zit niets anders op dan wachten :P
of goed opletten voor beta keys.

• ReMCoDijKSTRa
quote:
SinergyX schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:32:
of goed opletten voor beta keys.

• Royall
Goed opletten voor beta keys? Als je een beta key wint kan je dan wel doordeweeks spelen? Heb namelijk een key doormiddel van een pre-order...

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beta key winnen of niet, pre-order heeft standaard toegang tot alle beta's en er zijn echt geen andere beta's buiten de vastgestelde beta's waar je als pre-order al toegang tot hebt.

• ReMCoDijKSTRa
ik bedoel winnen in VS kun je dit weekend spelen. ik heb er ook 3 gewonnen.

• Royall
Remco, zou ik met een account van jou een uurtje mogen kijken dit weekend?

• ReMCoDijKSTRa
quote:
Royall schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:44:
Remco, zou ik met een account van jou een uurtje mogen kijken dit weekend?
ik ben van plan eigenlijk om zelf te spelen
(de 2 andere keys heb ik aan irl vrienden gegeven)
gister first come first serve @ zam. had om 02.00 uur nog de link gegeven :p

ReMCoDijKSTRa wijzigde deze reactie 23-02-2012 18:56 (12%)

• Royall
Ik heb nu ook een Amerikaanse key weten te bemachtigen en heb dus nu 2 Tera accounts. Ik neem aan dat ik nu dus elke weekend kan spelen.

Het punt is, ik heb de Europe versie al geinstalleerd en had de installer van de Amerikaanse ook gedownloaden alleen deze zegt meer dan 1 dag nodig te hebben om het volledige Amerikaanse spel te patchen.

Is het mogelijk om met 1 install zowel Europe als Amerikaans te spelen met een launcher tweak of iets dergelijks?

• ReMCoDijKSTRa
quote:
Royall schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 18:55:
Ik heb nu ook een Amerikaanse key weten te bemachtigen en heb dus nu 2 Tera accounts. Ik neem aan dat ik nu dus elke weekend kan spelen.

Het punt is, ik heb de Europe versie al geinstalleerd en had de installer van de Amerikaanse ook gedownloaden alleen deze zegt meer dan 1 dag nodig te hebben om het volledige Amerikaanse spel te patchen.

Is het mogelijk om met 1 install zowel Europe als Amerikaans te spelen met een launcher tweak of iets dergelijks?
Niet dat ik weet, De beta start elke dag om 21:00 nl tijd dacht ik.
usa tera andere map installe.

• Royall
Hoe bedoel je elke dag 21:00? De Europese versie is toch pas weer volgende week in het weekend te testen? En heb jij 2 keer de clients geinstalleerd/patched?

• ReMCoDijKSTRa
quote:
Royall schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:11:
Hoe bedoel je elke dag 21:00? De Europese versie is toch pas weer volgende week in het weekend te testen? En heb jij 2 keer de clients geinstalleerd/patched?
oh, ik dacht je had nu usa versie ook, ik heb ze alle 2 geïnstalleerd.

(en over die elke dag 21:00 is een domme fout van mij, ik dacht dat het net als in de eu elke dag een start was)

• ReMCoDijKSTRa
voor mensen die de usa client er al op hebben staan. keys nog voor 1 dag,
http://www.zam.com/giveaways/tera.html

• Doler
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19:51
quote:
ReMCoDijKSTRa schreef op zondag 26 februari 2012 @ 10:18:
Dank voor de tip, zie nog wel ff of ik 'm kan downloaden op tijd om even te proberen!

Noobmeter GunnerDoler

• kaluro2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 00:53

kaluro2

Kaluro.650

Ik zie in de gameplay videos, de crosshair erg krampachtig bewegen. Alsof ze met een thumpad (controller) spelen.

Je kan neem ik aan toch wel met je muis richten hè?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
kaluro2 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:49:
Ik zie in de gameplay videos, de crosshair erg krampachtig bewegen. Alsof ze met een thumpad (controller) spelen.

Je kan neem ik aan toch wel met je muis richten hè?
Alles is juist aiming met je muis :P

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

quote:
SinergyX schreef op zondag 26 februari 2012 @ 15:23:
[...]

Alles is juist aiming met je muis :P
Ik heb me even ingelezen en blijkbaar moet je met je muis richten, met wasd bewegen en dan is het zeer lastig om nog de 1,2,3,4,5,6 skill toetsen in te drukken, omdat er geen auto targetting mechanic is.

Dus ze zeiden dat je of met WASD moet aimen, zodat je je andere hand vrij hebt, of een controller moet gebruiken, of een muis zoals de naga.

• Verderf
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20-10 13:20
Niet helemaal,
In Tera is het juist de bedoeling dat je aanvallen chained, daardoor heb je vaak 1-6 niet een meer nodig ;)
hoe dat later gaat weet ik niet maar ook met 1-6 skills heb ik weinig problemen gehad.

| MSI Z87 MPower MAX | Intel i5 4670k | 2x4GB Corsair Vengeance 1600Mhz DDR3 | Nvidia Geforce 780 GTX | Corsair AX850 | 2x1TB Samsung Spinpoint | Samsung 840 256GB | Magicool 540 Rad | Silverstone Rv02 |

• Doler
Is de NA versie ook te gebruiken voor de EU versie? Bijv. door een simpele verandering in de settings?
Over 4.5h is de download klaar, zal daarna nog wel wat komen aan te downloaden materiaal, dus ff zien of ik vandaag nog een uurtje een eerste indruk kan krijgen van het spel. Volgend weekend dan de EU versie proberen.

Noobmeter GunnerDoler

• Verderf
Ik vermoed van niet, launchers in ieder geval anders.

| MSI Z87 MPower MAX | Intel i5 4670k | 2x4GB Corsair Vengeance 1600Mhz DDR3 | Nvidia Geforce 780 GTX | Corsair AX850 | 2x1TB Samsung Spinpoint | Samsung 840 256GB | Magicool 540 Rad | Silverstone Rv02 |

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
kaluro2 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 15:30:
[...]

Ik heb me even ingelezen en blijkbaar moet je met je muis richten, met wasd bewegen en dan is het zeer lastig om nog de 1,2,3,4,5,6 skill toetsen in te drukken, omdat er geen auto targetting mechanic is.

Dus ze zeiden dat je of met WASD moet aimen, zodat je je andere hand vrij hebt, of een controller moet gebruiken, of een muis zoals de naga.
Beetje combinatie van alles, diverse combo/follow-ups kan je gewoon met spatie doen, 2 abilities zitten standaard onder linker/rechtermuisknop, per saldo ben je niet bijzonder veel knoppen kwijt dat je in chaos ook nog eens moet mikken.

Voor Gladiator bijvoorbeeld is het maar voor 3 abilities dat je echt moet mikken, maar de rest is gewoon AoE (inhouden -> charge naar lvl3, flinke boom).

Zoals je oude FPS altijd speelde, met 1234 wapens kiezen, principe is het dit systeem.

SinergyX wijzigde deze reactie 26-02-2012 16:17 (4%)

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

quote:
SinergyX schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:17:
[...]

Beetje combinatie van alles, diverse combo/follow-ups kan je gewoon met spatie doen, 2 abilities zitten standaard onder linker/rechtermuisknop, per saldo ben je niet bijzonder veel knoppen kwijt dat je in chaos ook nog eens moet mikken.

Voor Gladiator bijvoorbeeld is het maar voor 3 abilities dat je echt moet mikken, maar de rest is gewoon AoE (inhouden -> charge naar lvl3, flinke boom).

Zoals je oude FPS altijd speelde, met 1234 wapens kiezen, principe is het dit systeem.
Hmm, ik heb NA tera gedownload maar alle server s zijn unavailable x).
Edit: ik zit erin, eens zien wat t is :+

• nitrodesign
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19-10 11:16
Het is alweer bijna zover :D. A.S. Vrijdag "denk" ik dat we weer de beta kunnen testen CBT 2 :D

• Doler
Ik heb gisteravond het spel een uur gespeeld op de NA-servers. Het viel mij op dat het publiek daar erg kinderachtig was in de general chat! Pfff, ik twijfel nog of ik de EU test ga doen. De looks van het spel zijn wel nice, alleen het schattige meisjes en diertjes gehalte staat me niet aan, gelukkig zijn er ook nog genoeg mensen die wel met een heroische char rondliepen. Het zelf aimen op de target was 5 sec wennen, maar daarna erg lekker. Het verhaal was erg zwak nog, maar goed, zou het spel ook alleen spelen voor het guild element en PvP.

Ook een guild gejoined uit nieuwsgierigheid of daar wel normaal gechat werd, dat gelukkig dan wel, en de opties voor guilds zien er goed uit. Blijft PvP alleen nog open als nog uit te zoeken! Wat zijn jullie ervaringen?
Kun je ook trouwens random een team deathmatch joinen?

Noobmeter GunnerDoler

• Verderf
Heb her en der gelezen dat er een quest revamp komt in de volgende grote update in korea maar persoonlijk niet heel veel over gelezen nog :)

De chat, tja - die moet je gewoon uitzetten.
Zoals gewoonlijk zijn er een hoop trolls en beta hoppers die blijkbaar de hele dag niks anders te doen hebben dan general spammen.

Verderf wijzigde deze reactie 27-02-2012 12:48 (39%)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Facebook pagina vond ik ook zo leuk met de eerdere stresstest, waar ze duidelijk aangaven dat er dus 'opzettelijk' lag zal komen, wat lees je in de reacties: OMG LAG FAIL GAME!!!.

Chat is soms wel leuk, af en toe een one-liner troll er door gooien en zie ze eens gaan :P
(leukste was nog wel over de animatie van gathering :P).

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ik had een archer gemaakt.
Ik was level 5.

Ik had zo'n volley shot waar ik maximaal 5 enemies mee kon selectere en kon schieten.
Ook had ik een piercing shot die overal doorheen ging geloof ik, in een lijn van 20 meter.

Wat ik erg irritant vind is dat mijn archer een maximale range van 20 meter heeft. Dat is erg weinig en aoe farming was dan ook lastig. Zo nu en dan kon ik wel 5 van die bomen pullen om met piercing shot te aoe farmen maar toch.

Ik merkte dat wanneer ik een backwards somersault deed, spatie oplichtte voor piercing shot. Ik snap dit principe niet. Zo nu en dan lichtte spastie op voor mijn volley maar wanener dat was? geen idee.

overall wel een interessant spel, de chat heb ik gelijk uit gezet haha. Of ik wordt ouder (23 alweer) of de community wordt steeds jonger.. 8)7

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Range is veelal uit balance issues, om alles wat 'dichter' bij elkaar te houden.

Piercing is een followup voor die somersault, knockdown krijgt later ook een followup, spatie is meestal de meest logische (of chain-casting) abilitie die beschikbaar is.

• nitrodesign
Die chat daar verlaag ik mijn eigen niet aan :P. Zit er niet zo op te wachten met die kleine kinderen elke keer. Maar als ik wat vroeg werd er wel antwoord gegeven op mijn vraag, dat is wel fijn. Maar qua balance issues zullen ze nog wel wat aan te spijkeren hebben, maarja wat wil je de eerste beta waar iedereen zijn eigen op instort. We gaan er gewoon van uit tijdens de release de meeste issues zijn opgelost. Maar ga er wel vanuit. Hopelijk komt er snel een update met wat er gaat gebeuren met CBT 2.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Redelijke balans is er al een tijdje, het is een game die al gewoon uit is. Verschil is dat iedereen moord en brand roept op basis van level22, waar diverse (belangrijke) skills pas veel later komen.

SinergyX wijzigde deze reactie 27-02-2012 14:57 (3%)

• nitrodesign
True True, maar dan vraag ik mijn eigen toch wel een ding af. Je hebt al Tera Japan en Tera Korea. Waarom gaat Tera EU dan een hele nieuwe opzet maken ?. Heel het Tera gebeuren is toch 1 ? Of zie ik dat dan verkeerd. Ik zou zeggen weg met die Beta's en kopiëer de Tera van Korea. Language pack erover heen en klaar.

Of klopt er iets niet wat ik zeg. ??

Er stond wel iets nieuws op het forum om Gold Farmers tegen te gaan best wel interessant.
https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=21949

Ze worden Chronoscrolls genoemd.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Omdat ze altijd de game ook 'in de style' van de regio moeten zetten. Japan en Korea zijn wat meer 'hardcore farmers' die geen problemen hebben uurtje of 4-5 mindless mobs te meppen (ik kan het weten :P), je moet per saldo de beste businessmodel neerzetten om zoveel mogelijk spelers zien te bereiken.

Daarnaast heb je natuurlijk ook functionele wijzigingen zoals sub-model, itemstore, account-koppelingen etc.

• nitrodesign
Ah zo oke. Nooit bij stil gestaan eigenlijk. Maar kan mijn eigen wel iets bij indenken dat een gemiddelde Nederlander niet 5 uur lang op een monster gaat meppen. Alleen heb ik daar dan weer geen moeite mee :P.

Het schiet me net te binnen omdat jij het over Item store hebt. Deze wordt toch niet toegepast in TERA ?
Ze willen nu wel gebruik gaan maken van die Chronoscrolls waar je dus in game time kunt kopen. Dus met andere woorden het is ook een soort van Item Store ? Maar het zal niet zo zijn dat je andere kleding kunt komen of dergelijke. Bepaalde items om je wapen sterker te maken en zo?

• Royall
quote:
Doler schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:04:
Is de NA versie ook te gebruiken voor de EU versie? Bijv. door een simpele verandering in de settings?
Over 4.5h is de download klaar, zal daarna nog wel wat komen aan te downloaden materiaal, dus ff zien of ik vandaag nog een uurtje een eerste indruk kan krijgen van het spel. Volgend weekend dan de EU versie proberen.
Je dient zowel de EU als de US client volledig te downloaden en te patchen om beide weekenden te kunnen spelen. Ook heb je dus een EU en US beta key nodig.

• Royall
quote:
kaluro2 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 15:30:
[...]

Je loopt met de WASD toetsen, doet je basis aanval met linker muisknop en een defense skill zoals wegspringen met de rechtermuisknop.

Het activeren van skills doe je gewoon met 1,2,3,4,5 etc. Werkt naar mijn mening heel goed.

Ook het spelen met een controller is mogelijk! Ik heb geen xbox en/of xbox controller maar heb doormiddel van het programma MotioninJoy mijn PS3 controller weten aan te sluiten. Dit speelt ook erg lekker op het draaien na aangezien je met de muis wat sneller kan draaien. (De snelheid hiervan is uiteraard wel in te stellen).

• Doler
quote:
Royall schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:31:
[...]

Je loopt met de WASD toetsen, doet je basis aanval met linker muisknop en een defense skill zoals wegspringen met de rechtermuisknop.

Het activeren van skills doe je gewoon met 1,2,3,4,5 etc. Werkt naar mijn mening heel goed.

Ook het spelen met een controller is mogelijk! Ik heb geen xbox en/of xbox controller maar heb doormiddel van het programma MotioninJoy mijn PS3 controller weten aan te sluiten. Dit speelt ook erg lekker op het draaien na aangezien je met de muis wat sneller kan draaien. (De snelheid hiervan is uiteraard wel in te stellen).
Tof, komend weekend eens uitproberen ook! Hoewel met de WASD ook goed te spelen was.
Wellicht is de vraag hier ook al vaker gesteld, zijn er groepen van Tweakers die een in pre-made guild zitten op een (toekomstige) PvP server? Heb wel interesse om kennis te maken ect.

Noobmeter GunnerDoler

• StarWolfer
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20-10 13:17
quote:
ReMCoDijKSTRa schreef op zondag 26 februari 2012 @ 10:18:
Chips, ik ben net te laat. Is er nog een andere link, of heeft iemand een extra key bemachtigd toevallig ?

• Royall
quote:
StarWolf schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:48:
[...]

Chips, ik ben net te laat. Is er nog een andere link, of heeft iemand een extra key bemachtigd toevallig ?
Het is ook mogelijk om een key te bemachtigen doormiddel van een mini pre-order (Alleen voor EU).
Dit kost je 4,95 en dan wordt de key binnen enkele uurtjes naar je mail gestuurd en heb je direct een aantal pre-order voordelen.

Kijk maar even: http://community.tera-europe.com/shop.html

Let wel op dat je sowieso pas aanstaande vrijdag t/m zondag kan spelen (weekend) want dan is de EU beta weer bezig.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
nitrodesign schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:47:
Het schiet me net te binnen omdat jij het over Item store hebt. Deze wordt toch niet toegepast in TERA ?
Ze willen nu wel gebruik gaan maken van die Chronoscrolls waar je dus in game time kunt kopen. Dus met andere woorden het is ook een soort van Item Store ? Maar het zal niet zo zijn dat je andere kleding kunt komen of dergelijke. Bepaalde items om je wapen sterker te maken en zo?
Dit systeem bestaat al in soortgelijke vorm, Perfect World is 1 van de eerste die dit redelijk succesvol heeft neergezet. Zij hebben een tussenvaluta die je met echt geld aan kan kopen, of middels ingame gold kan traden, daarmee hebben ze inderdaad een enorme actie gemaakt tegen goldsellers (je kan legaal ingame gold 'kopen' door de tussenvaluta te kopen). Ook daar was enorme 'twijfel' over de balans in de game voor deze valuta, toch trok het zich perfect recht. Je laat eigelijk iedereen zelf gold-seller of gold-buyer worden, de marktprijs bepaald precies hoe dit 'legaal' verloopt. Je kan zelfs zo goed bezig zijn, dat je puur door gamen alleen (tijd) je sub compleet kan betalen (geld), andersom kan ook dus ook, door aankoop (geld) met weinig gameuren (tijd) toch je doel halen.

Qua item store, ik verwacht uiteindelijk wel een itemstore, 90% cosmetisch en links en rechts wat HP/MP potjes, wat exp-scrolls en dingen als characterslots/transfers. Deze zal dan gok ik gaan werken met zulke scrolls, a

Er heerst een enorm negatieve sfeer rond itemstores, toch heeft het gros een enorm balans in de ingame items en store-items, het is meer stukje 'tijd vs geld' waar mensen zo zwaar op tegen zijn (afgunst zegmaar). Zeker binnen games die volledig afhankelijk zijn van de itemstore (PW, APB, Cabal, Maple, noem ze maar op).

Leuke reactie trouwens:
Q: Can I stockpile chronoscrolls and, say, hand them out to my guild as presents?
A: You sure can. Incidentally, can I join your guild?

En daarmee volgen ze gelukkig wel het juist voorbeeld voor gold-selling, ze hebben goed nagedacht over dit systeem:
We can’t stop these problems by prosecuting gold sellers—most are in places laws can’t touch. We can’t stop them by locking up suspected characters. These solutions were tried when the US banned alcohol during the Prohibition era and they failed miserably—though a lot of bootleggers became rich just as gold-selling criminals are today. Instead, the problem was solved by legitimizing the sale of alcohol, creating a safe market, and ensuring that all parties follow sane restrictions.
Based on the evidence available we have a high degree of confidence that chronoscrolls, in combination with the other solutions we’re pursuing, will be an effective deterrent to illegal gold trading, and will help ensure that RMT companies don’t create the same problems and hazards we’ve seen all too frequently in other MMOs.

SinergyX wijzigde deze reactie 27-02-2012 17:16 (5%)

• Forn
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 15-10 13:16
Hoeveel heb je er nog aan als je die mini pre-order aanschaft? Voor één of twee weekenden heb ik er niet zoveel zin in, maar als het er meer dan dat zijn is het wel waard om het even uit te proberen denk ik!

Heb wat gameplay filmpjes gekeken, en ziet er erg leuk uit!

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Forn schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:29:
Hoeveel heb je er nog aan als je die mini pre-order aanschaft? Voor één of twee weekenden heb ik er niet zoveel zin in, maar als het er meer dan dat zijn is het wel waard om het even uit te proberen denk ik!

Heb wat gameplay filmpjes gekeken, en ziet er erg leuk uit!
Je hebt dan toegang tot alle nog komende beta's en closed beta's, er komen er zo uit m'n hoofd nog 3.

• nitrodesign
Bedankt voor je uitleg SinergyX :). Maar ik heb jaren lang Maple gespeeld en dat was op een gegevenmoment niet leuk meer omdat je eigenlijk alleen nog maar spullen of dergelijke kon regelen via de item store anders was het niet betaalbaar.

Maar ik zie het ook positief in met betrekking tot de Chronoscrolls ben benieuwd.

• Fiole
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 17:01

Fiole

What you did there, I see it.

Lijkt me ook wel wat: gewoon redelijk veel spelen en uiteindelijk als je genoeg inkomen hebt zou je dus gratis kunnen spelen. Je zou dan wel echt veel moeten spelen om dit uit te houden, maar het idee lijkt met wel tof :P

Ook ga ik ervan uit dat de cash-shop puur cosmetisch zal zijn want je betaalt immers al voor het spel, en ook nog per maand. Daarboven op in een cash-shop nog is bonussen zetten om boven de rest te komen is gewoon overkill.

Sherri - Raging Nature's Prophet Dotabuff!

• nitrodesign
Ja dat denk ik ook wel dat het dan een overkill gaat worden, maar je weet maar nooit hoe het zal gaan lopen.

PS:

On Thursday, March 1st 2012, we’ll run another functional test in order to prepare the upcoming CBT 2. For this test we’ll open one new PvP server, which will be available from 14:00 / 2 pm CET/ GMT +1 to 16:00/ 4 pm CET/ GMT +1. The servers from CBT 1 (Essenia, Velika, Arborea) won’t be available during that time.

We will have a character wipe on this new server after the test is finished. Please keep in mind that the purpose of this test is to ensure the functionality of our infrastructure and is not meant to try out the game. If we encounter any problems, the server will be shut down earlier. Everyone with a valid CBT or pre-order key will be able to participate.

Morgen dus een "functional test". Helaas moet ik werken dus kan er niet bij zijn.

nitrodesign wijzigde deze reactie 29-02-2012 12:39 (78%)

• Arnlith
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20:37

Arnlith

PSN ID: Zhalix

Ik heb maar het spel gepreordered :) Hoe lang duurt het eigenlijk voordat alles verwerkt is en ik weer een mail erover krijg?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'

• nitrodesign
Normaal maar een aantal uur. Maar heb al meerdere mensen gehoord die problemen hebben met de Pre-orders en kan het dagen duren.

• Arnlith

Arnlith

Alles klaargezet voor morgen, ik hoop dat het spel mij kan overtuigen om daarop een subscription te nemen!

• Jerry
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 00:05

Jerry

Who?

quote:
As we’re closing in on CBT 2, it’s time to talk about the news, changes, opening times and everything else related to TERA’s second closed beta test.

We adjusted the opening times in line with your feedback, starting with the second closed beta test.

Opening Times:

Our servers for CBT 2 will be available between Friday, the 2nd of March 2012, at 3pm and midnight on Sunday, the 4th of March 2012.

All times are CET / GMT +1.

Level Cap:

The level cap is now 27. This change will enable you to access new areas in the world of TERA as well as a new dungeon, Sinestral Manor.

Additional servers have been implemented with two character slots per server. This way you’ll be able to test out even more race and class combinations than before!

Server Setup and Languages:

Server 1: Arborea – Type: PvE – Language: EN
Server 2: Velika – Type: PvE – Language: EN
Server 3: Essenia – Type: PvP – Language: EN
Server 4: Westonia – Type: PvP – Language: EN
Server 5: Lorcadia – Type: PvE – Language: DE
Server 6: Baldera – Type: PvE – Language: FR

Based on the CBT 1 feedback, we decided to add another PvP server in order to meet the high demand for this server type. This will result in two PvE and two PvP servers for EN/EU. We have also set up two new servers for French and German players.

With these new additions, we now offer TERA in French and German versions, which you can switch between using the new dropdown menu in the launcher.

Additional information:

Please note that following technical issues that occurred during the last test beta phase in North America, the latest patch won’t be applied on our game client for this second closed beta phase. The client version used for this test phase is the one used for CBT 1 with additional language files.

In case you missed the general PvP and PvE server information from CBT 1, you can find it right here.

If you encounter any localisation issue with the English client, please report it on our dedicated forum.

General information on all the dates and character wipes until release can be found in our overview.

Your characters won’t be deleted until the end of CBT 5, and there is no NDA in place for our tests, so you’re free to take and share screenshots and videos.

Everyone who redeemed a valid pre-order or CBT key will be able to participate in CBT 2.

You don’t have a key yet? Then head over to our pre-order page to gain access to all the remaining test sessions.

We also added new sub-forums for the ongoing beta tests and localization forums, in case you want to submit feedback.
http://community.tera-eur...e/closed-beta-test-2.html

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Xylon
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 16-10 14:28
Vandaag die goedkope preorder gedaan, wat heb ik er toch super veel zin in!

Maar eerst nog even een vraagje.
Ik heb de hele thread zojuist even doorgezocht naar wat pvp servers nu precies zijn, maar ik vind het nog steeds niet helemaal duidelijk.
Is het gewoon compleet open pvp vanaf een gegeven moment, dat alles en iedereen je aan kan vallen zonder dat je daar invloed op uit kunt oefenen (behalve terug vechten natuurlijk)?.
Want ik las ook al iets over een "Outlaw Declaration" oid, waarmee je pvp aan zou kunnen zetten. Of kun je hiermee gewoon het hele spel door bepalen wanneer je wel en niet aangevallen wilt kunnen worden?

• Giltine

Giltine

Adepta Sororita

quote:
Na de eerste zone krijg je een skill in de hoofdstad van een quest die jou tijdelijk een Outlaw maakt.

Als Outlaw zijnde kan je andere spelers aanvallen buiten questhubs, maar niet-Outlaws kunnen jou ook aanvallen zonder Outlaw te worden.

Als niet-Outlaw kan je buiten quest hubs altijd worden aangevallen door Outlaw.
Het resultaat is ganking parties.

Overigens vond ik de Archer wel OP in PvP op level 22, hopelijk fixen ze dat maar ik ben sowieso niet zo'n PvP persoon, liefst tanken in instances met mijn Lancer :>

"Faster than blasphemy!"

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Giltine schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:27:
Overigens vond ik de Archer wel OP in PvP op level 22, hopelijk fixen ze dat maar ik ben sowieso niet zo'n PvP persoon, liefst tanken in instances met mijn Lancer :>
Hogere levels trekt dit automatisch recht, hopelijk zullen al die chat-spam-kiddies dat deze beta iets beter begrijpen.

• Giltine

Giltine

Adepta Sororita

quote:
SinergyX schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:36:
[...]

Hogere levels trekt dit automatisch recht, hopelijk zullen al die chat-spam-kiddies dat deze beta iets beter begrijpen.
Het eerste wat ik doe als ik een nieuw karakter maak is de Area, Chat en LFG kanalen uitzetten, scheelt een hele hoop spam :3

Ben wel benieuwd of ik als Lancer eigenlijk nog een rol krijg in PvP op de hogere levels behalve "pincushion".

"Faster than blasphemy!"

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mischien heb je wel promovatie tot meatshield en expert napkin trower :P

• nitrodesign
Om 3 uur is het weer zo ver hahaha :). Maar SinergyX speel je eigenlijk ook de Beta van Tera EU?. Zoja heb je ook een guild of dergelijke waar je bij zit. Of zeg je van Tera wordt niet echt de game voor mij?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben een solist tijdens de beta, doe m'n ding, speel wat rond, test wat zut. Pas wanneer het live gaat, ga ik quests lezen en guild zoeken.

• nitrodesign
Ah op die fiets :). Laat maar tegen die tijd weten dan. Het lijkt me wel gezellig met jou een beetje door het Tera landschap te reizen haha.

• Xylon
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 16-10 14:28
Servens lijken zijn online te zijn d:)b

God wat heb ik hier veel zin in!

Xylon wijzigde deze reactie 02-03-2012 14:53 (44%)

• nitrodesign
Dat kan wel kloppen 15.00 als het goed is zijn geonline gegaan, alleen helaas zit ik nog op het werk :( Dus nog geen TERA voor mijn snik :'(

• Arnlith

Arnlith

Ik was al om 10 uur vrij :D en begon om 7:30 ;)

• nitrodesign
Beter haha. Maarja nog even werken en dan lkkr het hele weekend gamen :D. Heb er zin in.

• bechown
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 22:52
Begint er genoeg aandacht te komen voor deze game? Want moet zeggen door het spelen ben ik wel meer overtuigd dat het wel een topper is. Zelfs mobs(BAMs) neerhalen is meer fun door de verschillende mechanisme.

• nitrodesign
Zo de CBT 2 zit er weer op. Moet zeggen dat deze beter nog beter was dan de vorige :D, ben een hoger level en meer monster gekilled en zo echt supper. Weer een hoop bijgeleerd.

• Giltine

Giltine

Adepta Sororita

De nieuwe dungeon baas vond ik onmogelijk om te tanken. Niet dat ik de beste tank op de wereld ben, maar had wel iets makkelijker verwacht vergeleken met Secret Base.

"Faster than blasphemy!"

• nitrodesign
Help me heven herinneren wie is de dungeon boss ? en welke boss zit er in de Secret Base verstopt.

• h2bzeit
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 18:34

h2bzeit

np: Ke$ha - Tick Tock

quote:
Giltine schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:28:
De nieuwe dungeon baas vond ik onmogelijk om te tanken. Niet dat ik de beste tank op de wereld ben, maar had wel iets makkelijker verwacht vergeleken met Secret Base.
Tjah wij deden Secret Base zonder tank (mystic, priest, slayer en sorc) en hebben de dungeon helemaal afgemaakt. Priest en mystic(ikke) zijn 1 of 2 keer dood gegaan de eerste run. 2de run zat er ook een warrior bij en toen zijn we 1x dood gegaan op de laatste boss.
Dus moeilijk? :o kost gewoon veel tijd! Helemaal als de priest continu agro heeft omdat iemand niet aan de kanten gaat!

We hebben helaas de nieuwe instance in cbt2 niet kunnen proberen.

h2bzeit wijzigde deze reactie 05-03-2012 16:27 (5%)

I'm late / I'm late / For a very important date. / No time to say "Hello, Goodbye". / I'm late, I'm late, I'm late.

• Xthemes.us
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 24-07 02:39
Ook ik heb meegedaan aan de Beta, helaas enkel SM één keertje doorlopen waarbij de groep uiteenviel op de laatste baas. Moet zeggen dat het solo'en van Naga mercenary's wel leuk was, ook de quests zijn wel goed te doen en het bijbehorende verhaaltje is soms ook best aardig geschreven.
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:36:
Ik ben een solist tijdens de beta, doe m'n ding, speel wat rond, test wat zut. Pas wanneer het live gaat, ga ik quests lezen en guild zoeken.
Ik doe het juist andersom, lees nu het verhaal en als het spel dan echt uit is dan probeer ik zo snel mogelijk me te distantiëren van de rest. Groep koplopers heeft het vaak net iets makkelijker met de quests.

Ben ik trouwens gek of zijn de professions knap waardeloos op de lage levels? Tegen de tijd dat ik genoeg van die speciale items die je niet via de normale gathering manier binnenkrijgt hebt is wat ik ermee kan maken compleet nutteloos. Heb trouwens alleen blacksmithing/armorsmithing geleveled. Volgende beta ga ik ook zeker alchemy proberen, de potions zijn voor solo avonturen wel handig als berserker beuken de grotere mobs toch door je block heen en de damage die je dan oploopt is meer dan je met Vampiric nog iets terugkrijgt.

Spel draait trouwens uitstekend op een AMD 7950 / 2560x1440, me een paar keer lopen vergapen aan hoe mooi de wereld eruit ziet. Vind de stemmen/dialoog echter wel een beetje eentonig.. ik had meer variatie verwacht tussen de verschillende rassen. Dat de castanics een kort lontje hebben zie je echt niet terug aan de quests die je krijg van ze ook zijn er geen accenten of wat dan ook. Vond ik bij WoW toch altijd wel geinig, had je veel meer het idee dat er ook daadwerkelijk onderscheid zit tussen de verschillende rassen.

Ben erg benieuwd naar de eind-game content, hoop toch wel op flink pittige dungeons en/of boss mobs waarbij je een zeer goed gecoördineerde groep nodig hebt.
http://tweakers.net/ext/f/6w5SKLvmEG0O2t9r2aJ4JOpZ/thumb.jpg http://tweakers.net/ext/f/61XhTYNLtSaElfm5vsH9qut7/thumb.jpg

MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD

• Barley
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 13-09-2012
quote:
Giltine schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:28:
Valt echt mee hoor, je moet gewoon zorgen dat hij niet naar het midden gaat om zijn adds te spawnen. En zorg dat je altijd goede crystals in je armor en weapon slots hebt. Zooooo veel mensen die helemaal geen crystals gebruiken.

Levelen gaat ook nog vrij snel was voor zaterdag al van 0-25 gegaan. Laatste paar uur effe lekker gepkt bij celestial hills. Vrijdag weer op na :D en lvl cap 32:)

Barley wijzigde deze reactie 06-03-2012 04:46 (13%)

• zanpaku
  • Laatst online: 31-01 07:26
Inderdaad, die laatste boss is niet echt leuk.

Als lancer op in stormen, dan probeer je hem te kiten naar een hoek voor hem dan tijdig te kunnen stunnen voor niet naar het mid te gaan ( anders is het onmogelijk voor all die kleine mobs te doden ).
Maar zat dan met een berserker dat direct aggro begon te nemen, dus daar ging men kiten ....
en dan nog eens een priest die zat te over aggro'en met zijn heals ... ( en veel te laat reageerde, geen pre-heals doet ).
Na een whipe of 3 dan toch nog gelukt, heb wel deftig gear ervan gebreken ( zo'n legendary stuk voor lancer/berserker ).

Maar moet zeggen, er klopt toch nog iets niet met de aggro die priest krijgen door hun heals.
Volgend weekend eens op de pvp server levelen, weet wel nog niet welke class.

heb nu al een lancer / priest gespeelt en een beetje een sorcerer, maar die sorcerer ligt me toch niet helemaal.
misschien eens mystic of archer proberen.

En die professions zie ik ook niet echt het nut van in, veel te duur voor te levelen voor wat je er maar uit krijgt.

• WoKo
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 20-10 15:45
Ben nog een erge noob qua terra en nog niet verder gekomen dan lvl 13. Maar las dat (Priest) heals altijd als een critical worden meegerekend op de threat list van de mob. Door tussen de heals damage te doen wordt je overall threat verlaagd.
Priest guide: http://tera-forums.enmass...e-Luciferias-Priest-Guide

• nitrodesign
Bij deze de nieuwe update voor de CBT3:

Opening Times:

Our servers for CBT 3 will be available between Friday, the 16th of March 2012, at 3pm and midnight on Sunday, the 18th of March 2012.

All times are CET / GMT +1.

Level Cap and new areas to explore:

By increasing the level cap up to 32, you’ll have access to some new areas to explore. Together with these new areas, you’ll also be able to check out additional open world dungeons: Azarel’s Labyrinth, Tenebrous Mines and Pirate Grotto. This way you can experience a lot of new quests and some new dungeon action for solo and group fun.

The costs for guild versus guild battles were drastically decreased, so you should now be able to try out this feature on our PvP servers.

Server Setup and Languages:

■Server 1: Arborea – Type: PvE – Language: EN/EU
■Server 2: Velika – Type: PvE – Language: EN/EU
■Server 3: Essenia – Type: PvP – Language: EN/EU
■Server 4: Westonia – Type: PvP – Language: EN/EU
■Server 5: Sylvanoth – Type: PvE – Language: DE
■Server 6: Baldera – Type: PvE – Language: FR
We encourage every new player who is interested in international PvP to join the server “Westonia”, as “Essenia” is currently crowded. If you wish to avoid possible server queues, we suggest joining the folks on “Westonia”.

Event for CBT 3:

With CBT 3 we’ll activate a small in-game event. During the CBT 3 you’ll be able to find festival surprise boxes all over the world of TERA. Those boxes contain different items like firecracker, different crystals, teleport scrolls and more. So be sure to keep your eyes open for a box like this one:

Patch Notes – CBT 3:

Guild vs. Guild changes:

■Based on the latest feedback, the costs for the guild vs. guild battles have been reduced for the closed beta tests:
■To declare war: 30,000 Gold instead of 3,000,000 gold
■To forfeit: 3,000 Gold instead of 300,000 gold
UI changes & Chat Channels:

■The command “/bug” was added (remove the quotation marks if you want to use this command in-game). This will bring up the support UI.
■In response to the latest feedback, we set two server-wide chat channels to be off by default (Trade and LFG). These channels can be turned on if you want to have them displayed again. Remember to use the correct channels for your communication and watch your language at all times.
■Some players reported problems with the legibility of certain displayed texts so we changed the default UI scale from 80 to 90 to improve visibility. Remember that you can change the scale of the UI yourself in the options menu so you can choose the best possible setting for your playing style and reading preferences.
Quest Changes:

■A lot of people tried to hunt down Vekas and other quest-related monsters during the first CBT. Vekas will now spawn three times per channel in the same area and we have also adjusted the spawn timers of the following monsters:
■Vekas: 20 sec -> 10 sec
■Acharak: 20 sec –> 10 sec
■Kugai: 20 sec –> 10 sec
■In order to finish the mount quest at level 11, players are no longer required to collect carrots so that the quest can be completed within Velika.
■The quest “Ride off into the Sunset” is no longer a prerequisite for the outlaw skill quest.
Bug Fixes and Other Changes:

■Several text updates for all language versions have been implemented
■Several achievements have been disabled for the current beta and will be active again at a later time.
■A previous issue in which the client crashed due to server changes has been fixed. Players should no longer experience client crashes when selecting a different server while in an active server queue.
Fixes have been applied to the display of the server list, as some players could not always see the active list of servers.

• InflatableMouse
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 18:11

InflatableMouse

Vinyl Bliss!

Kan iemand me uitleggen hoe jullie Tera nou spelen, want op de site kan ik alleen voor een beta inschrijven en de OP bevat er geen info over.

Vinyl collectie!

• OmegaOne
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 20-10 14:43
quote:
InflatableMouse schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:04:
Kan iemand me uitleggen hoe jullie Tera nou spelen, want op de site kan ik alleen voor een beta inschrijven en de OP bevat er geen info over.
Er zijn blijkbaar al enkele closed beta weekends geweest, dus inschrijven is de boodschap en hopen dat je geselecteerd wordt. Ik heb me enkele weken geleden al ingeschreven en was het eigenlijk al vergeten, maar vanmiddag key in men mailbox gehad voor CB3 dit weekend.

Download is precies wel groot : 19 a 23 gb heb ik gelezen en verschrikkelijk traag 600 kb/s daar straks en nu schommelt ie tussen de 60 a 120 kb/s (volgens mij download half europa em nu).

Maar ik ben verschrikkelijk benieuwd, ziet er goed uit en hoop dat de gameplay ook zo goed gaat zijn.

• InflatableMouse
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 18:11

InflatableMouse

Vinyl Bliss!

quote:
OmegaOne schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:47:
[...]

Er zijn blijkbaar al enkele closed beta weekends geweest, dus inschrijven is de boodschap en hopen dat je geselecteerd wordt. Ik heb me enkele weken geleden al ingeschreven en was het eigenlijk al vergeten, maar vanmiddag key in men mailbox gehad voor CB3 dit weekend.

Download is precies wel groot : 19 a 23 gb heb ik gelezen en verschrikkelijk traag 600 kb/s daar straks en nu schommelt ie tussen de 60 a 120 kb/s (volgens mij download half europa em nu).

Maar ik ben verschrikkelijk benieuwd, ziet er goed uit en hoop dat de gameplay ook zo goed gaat zijn.
Ah oke, ik kreeg de indruk dat iedereen hier al druk aan het gamen was met Tera :P

Ik las zojuist wel dat het mogelijk zou moeten zijn om op de Korean servers te spelen maar dat heb ik met Aion gedaan en dat is niet goed bevallen dus dat ga ik niet doen. Even geduld dus nog. Tx!

Vinyl collectie!

• Jegorex
Je kunt voor 5 euro een pre-order key kopen op de tera website, dan kun je elke beta meespelen.
http://community.tera-europe.com/shop.html

Jegorex wijzigde deze reactie 15-03-2012 21:02 (9%)

• Nefiorim
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19-10 12:29

Nefiorim

Eeuwige Student

quote:
Jegorex schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:02:
Je kunt voor 5 euro een pre-order key kopen op de tera website, dan kun je elke beta meespelen.
http://community.tera-europe.com/shop.html
Ze gaven vandaag op massively.joystiq.com ook 10k keys weg. Heb er 1 gratis over voor de eerste DM die ik binnenkrijg.
(http://massively.joystiq....free-tera-beta-keys-here/)

((Is overigens een key voor de USA beta))

Key vergeven.

Nefiorim wijzigde deze reactie 15-03-2012 23:53 (16%)

XBO: Mika Jay

• h2bzeit

h2bzeit

op het moment heeft mmorpg.com nog NA beta keys.

I'm late / I'm late / For a very important date. / No time to say "Hello, Goodbye". / I'm late, I'm late, I'm late.

• nitrodesign
Om het weekend is er een weekend een CBT van Tera, dat wil dus zeggen dat we dan bezig zijn om te gamen hahaha. Maar aankomende weekend (Vanaf vandaag) kun je weer gamen. Het is mogelijk om voor ¤ 4,95 een beta key te kopen. Dan heb je toegang tot alle CBT van Tera + dat je je popetje al een naam mag geven voor de OBT en zo. Op de website staan de punten die je al krijgt met de beta key.

Maar wat ook mogelijk is om het spel al te komen soort van Pre-order, krijg je ook de beta key die meteen geldt als de daadwerkelijke key + je krijgt nog een aantal zaken meer.

• h2bzeit

h2bzeit

off-topic:

hey nitrodesign hoe gaat het met je MMO slang? :+

• nitrodesign
Slang :O. Maar goed nog steeds volop bezig met Tera he :). Lvl 24 met mijn warrior. en met mijn Berserker niet meer zoveel gedaan lvl 18 of zo. Ben er toch uit dat het een Warrior gaat worden. Dit weekend ben ik weer van de partij. Zit momenteel met mijn Warrior op "Velika" Server. Met de naam Nitro of NitroDesign als ik mijn eigen niet vergis. (Zal je even nog een DM sturen).

• S.J_84
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 22:39

S.J_84

Movimento-NL

quote:
h2bzeit schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:49:
op het moment heeft mmorpg.com nog NA beta keys.
Ging behoorlijk vlot, had me aangemeld en kreeg direct een beta key.
Nou even paar dagen wachten, ben wel erg benieuwd.

Combat ziet er gaaf uit, nou kijken hoe de rest speelt.

Diablo Profile

• Iusedto
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 22:22
Dit weekend gespeeld in de CBT en ik moet zeggen dat het spel mij uiteindelijk erg heeft geboeid.

De eerste uren vond ik vooral de bediening enorm wennen. Ben gewoon gewend om via een muis of de Tab toets iets te targetten en dat werkt hier dus niet.
Vond het zo erg wennen dat ik het helemaal niets vond en met de game gestopt ben.

De dag daarna toch weer begonnen en het ging veel beter deze keer.
Ook het maken van combo’s is erg leuk gedaan en het spel begon mij enorm te “pakken” .
De quests zijn redelijk gedaan, de graphics zijn prachtig (mijn mening). De uitstraling is wel heel erg manga/hentai maar zeker niet storend.
Vond wel de female chars enorm van de boobs en weinig clothing maar daar zal over nagedacht zijn,hehe _/-\o_

Character creation is mooi en behoorlijk uitgebreid.
Traveling is makkelijk met portals, scrolls en mounts. Lvl 12 al een mount is heerlijk.

Crafting vond ik wat onduidelijk maar ik heb daar niet veel tijd aanbesteed.
Gathering vond ik goed gedaan en de tijdelijke buffs die je ervan krijgt zijn heerlijk.

Al met al heb ik na een moeilijke start enorm genoten van deze game en ga hem zeker spelen.
Ben alleen bang dat het een niche MMO wordt/is die niet veel mensen zal trekken.
Misschien hadden ze beter het systeem al la Guild Wars kunnen doen want ik vraag me af of een subscription een goed idee is voor zo een game.

Bazinga : a catchy phrase to accompany your clever pranks.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het zal wel een redelijke playerbase behalen, maar hier op t.net zal het niet echt storm lopen.

Van het weekend hoofdzakelijk warrior gespeeld, maar bezerker houd toch mijn voorkeur :P

• Iusedto
Ik ga een Lancer spelen. Wat een heerlijke klasse :)
ook mystic was leuk vond ik

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mystic kan je bizar lang door blijven meppen, damage blijft wat achter maar je hebt bijna 0 downtime.

Lancer vind ik erg netjes hoe ze de lance zelf hebben gedaan, soort van uitschuif principe. Meeste games verdwijnt je wapen misterieus 'ergens', pluspuntje voor Tera :P

SinergyX wijzigde deze reactie 19-03-2012 12:51 (45%)

• Iusedto
Ik wil tanken en niet veel bewegen dus het wordt daarom een Lancer.
Wordt te oud voor de snelle acties, lol.

Daarom kon ik maar niet wennen aan de warrior :)
Beserker was ook leuk ja maar ik wil graag een schild hebben.

Kon trouwens aan het begin v h weekend chars maken en deleten ( kan er maar 2 houden ) maar zondag zat er ineens een timer op :(

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij is dat onder een bepaald level dat je ze wel vrij kan verwijderen, dacht onder lvl7.

Bezerker vind ik de block skill echt geweldig, ramt dat ding in de grond en klappen vangen :P

• Iusedto
Ja, dat zag er zeker leuk uit.
Vond Beserker maar ook de Slayer erg leuk maar ik vond dat gezwaai met die enorme wapens er iets "clumsy" uitzien :)

Heb wel enorm genoten van dit beta wekend en dat had ik nooit verwacht :)
Is ook helemaal niet mijn style van MMO maar misschien is het daarom wel 200 % mee gevallen.
Had geen enkel vooroordeel cq verwachtingspatroon.

Game is pre order nu :)

• nitrodesign
@ SinergyX

Heb je niet gezien op Tera :P ik was er ook namelijk haha, Ben nu lvl 31.

Ik moet zeggen hoe verder ik kom, des te meer ik het begin te bevallen. Echt een sppr game :). Al een NL guild gevonden die mij veel uitleg konden geven, omdat ik nieuw ben in MMORPG. Maar wat ik er van heb gezien zal dit een spel zijn die ik zal gaan spelen. Heb hem al gepre-orderd de "Collector's Edition Digital Pre-Order". Gister 1 uur bezig geweest om te stoppen hahahah.

Ik ben nu warrior en moet zeggen dat dit echt een class is voor mij. Heb ook de classes Berserker, Mystic en Slayer geprobeerd en die bevielen mij minder. Wat ik eigenlijk nog wel wil gaan testen is een archer dat is ook altijd wel apart. Miss iets voor de volgende beta.

• S.J_84
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 22:39

S.J_84

Movimento-NL

Goed om te lezen dat Tera hier positief ontvangen word, krijg nu nog meer zin de 23e.

In veel games speel ik warrior of iets in die richting dus zal waarschijnlijk hier niet anders wezen.
Al kan het zijn dat ik een pure dps class aanmaak om het spel onder de knie te krijgen, was al een tijdje aan het
kijken voor een mmo die er naast goede gameplay ook goed uitziet.

Dus het word dit of GW2, we zullen zien

Diablo Profile

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik doe gewoon beide :P Tera is veel meer lekker vrij rondmeppen, wel iets meer class-bepalend maar combat systeem is een stuk vrijer dan menig huidig MMO. Qua archer/ranger ben ik nooit meer iets beter tegengekomen dan de Force-archer uit Cabal en Bow-stance uit Fung Wan, die blijven altijd mijn top 2 'ranged dps'.

Bezerker voelt inderdaad soms wat 'clumsy', maar je voelt echt de harde klappen die je met aantal skills kan doen (al voelt Gladiator van Aion ook erg fijn aan met een polearm).

• Fiole
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 17:01

Fiole

What you did there, I see it.

Dacht ik kan eindelijk ook de beta spelen afgelopen vrijdag dus ben woensdag al begonnen met tera te downloaden. Of het ligt aan mij, of aan een ongelooflijke klote patcher maar ik zit na 4 dagen downloaden (pretty much onafgebroken) nog steeds op 94%. Elke keer krijg ik weer een foutmelding stopt ie weer met downloaden. Voor elke minuut dat ik heb gedownload doet ie 9 minuten niets. Ge-wel-dig. Ook P2P gaat met ongeveer 60-100 kb/s, lekker snel dus. Goede start voor mij zeg...

Sherri - Raging Nature's Prophet Dotabuff!

• zanpaku
  • Laatst online: 31-01 07:26
download ging voor mij perfect.
Nachtje laten aanstaan, s'ochends de melding C schijf vol... dus wat bestanden weggegooid en alles stond direct klaar.

Ik moet zeggen dat ik het wel even beu ben om te levelen...
heb nu al lancer / berserker / slayer / priest & sorcerer gelevelt, en moet zeggen dat het zelfde questgebied wel wat saai is.
Ik heb liever dat er voor elk race een apart verhaallijn in zit en in een ander gebied.

En een extra ranged class zou ik niet erg vinden. Je hebt ten slotte enkel maar de sorcerer als ranged als je een typische caster wilt spelen.

Maar moet zeggen, de lancer en priest bevielen me enorm. Enkel het aggro systeem is nog wat wennen, vooral met een priest. Misschien eens een mytic testen aangezien die makkelijker kan healen volgens mij.

Maar echt wel een toffe MMORPG

( wel jammer dat diablo ook ongeveer op hetzelfde tijdstip uitkomt ( concurentie ?? ))

• Iusedto
Downloaden was een totale ramp idd. Ging voor geen meter.
Rare was wel dat als ik SWTOR ging spelen en de DL door liet lopen het wat constanter ging qua snelheid.

Pagina: 1 ... 4 ... 26 Laatste

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Assassin's Creed UnityFIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBDesktops

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013