"There are two opinions in this world. Mine and the wrong one." -- Jeremy Clarkson
Het grote MIUI custom-ROM-topic
Gerelateerde producten
Toon alle producten (10)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Reageer Nieuw TopicAls ik nu wordt gebeld gaat mijn telefoon direct over, heerlijk!!
De firewall staat standaard aan, als je die uitzet (Niet Storen moet UIT) en als je Filter onbekende nummers en dergelijke meuk ook allemaal uitschakelt.. werkt het zoals het moet
Welke miui rom heb je het over? De mijne staat al standaard uit miui-auquote:maarud schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:57:
Finally.. ik heb na al die maanden eindelijk het call delay probleem opgelost.
Als ik nu wordt gebeld gaat mijn telefoon direct over, heerlijk!!
De firewall staat standaard aan, als je die uitzet (Niet Storen moet UIT) en als je Filter onbekende nummers en dergelijke meuk ook allemaal uitschakelt.. werkt het zoals het moet
dit ging voor MIui-NL opquote:lekzzz schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 18:41:
[...]
Welke miui rom heb je het over? De mijne staat al standaard uit miui-au
Reg. datum: 16 juni 2009
Polen wijzigde dit bericht 15-02-2012 07:55 (142%)
Hated, adored, but never ignored. AFC Ajax
Reg. datum: 26 augustus 2005
Ik heb al het juiste icoontje voor settings kunnen lokaliseren, misschien kan iemand mij vertellen welk submenu ik moet aanklikken voor taal.
alvast bedankt!
Reg. datum: 26 augustus 2005
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_
Reg. datum: 11 november 1999
Maar is MIUI versie 2.3.16 hetzelfde als v4 ?
2.3.16 is toch nog Gingerbread ?
of is dat al volledig ICS ?
Het versienummer zegt alleen iets over de datum, dus 3.16 is 16 maart.
[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -
There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
Nee dat hoef niet, ik heb iig geen account. themes kan ik opslaan en customizen.quote:Gonadan schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:30:
Gisteren heb ik MIUI (XJ) op mijn Desire gezet, werkt best lekker. Maar om verder met thema's te prutsen (en om de oude te herstellen) moet ik online via zo'n Xiaomi-account. Alle voorwaarden en dergelijke lezen zo lastig in het chinees. Hebben jullie ook gewoon zo'n account aangemaakt of doen jullie zonder?
AMD Phenom II X6 1090T | Gigabyte 790XTA UD4 | 8GB Geil Ultra 2133 | XFX AMD/ATI HD5870 | Asus Xonar D2 | Corsair HX750W | CoolerMaster Stacker STC-T01
Je mist dan alleen functionaliteit zoals back-up en online thema's?quote:Iavak schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:34:
[...]
Nee dat hoef niet, ik heb iig geen account. themes kan ik opslaan en customizen.
https://mbbu.wordpress.com | Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
https://www.google.nl/web...&biw=1858&bih=952quote:H3llSiNG schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:39:
Is er eigenlijk al een MIUI voor de Galaxy Note? Even zitten zoeken maar vind zo niks.
Nee dat kan ook zonder account.quote:Gonadan schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:38:
[...]
Je mist dan alleen functionaliteit zoals back-up en online thema's?
AMD Phenom II X6 1090T | Gigabyte 790XTA UD4 | 8GB Geil Ultra 2133 | XFX AMD/ATI HD5870 | Asus Xonar D2 | Corsair HX750W | CoolerMaster Stacker STC-T01
Oh wacht ik zie het al (n00b), hij vraagt enkel nog om de voorwaarden, de accountvraag staat er vaag in beeld maar ik ben er dus blind vanuit gegaan dat hij ook verplicht was. Het enige wat je moet doen is dus de voorwaarden accepteren, staan daar nog rare zaken in? Ik ben niet zo goed in Chinees.quote:Iavak schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:03:
Nee dat kan ook zonder account.
Niks raars voor zover ik weet. Denk niet dat ze je komen halen helemaal vanuit China.quote:Gonadan schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:38:
[...]
Oh wacht ik zie het al (n00b), hij vraagt enkel nog om de voorwaarden, de accountvraag staat er vaag in beeld maar ik ben er dus blind vanuit gegaan dat hij ook verplicht was. Het enige wat je moet doen is dus de voorwaarden accepteren, staan daar nog rare zaken in? Ik ben niet zo goed in Chinees.
Paar kleine schoonheidsfoutjes zoals een groene lijn aan de onderkant van de foto als je een 5MP foto maakt, dit kun je verhelpen door de camera op 4MP te zetten.
Ben er tot nu toe erg tevreden mee en het voelt verfrissend aan na CM7.
Canon EOS 60D + Tamron 17-50 f/2.8 VC + Canon EF 50mm f/1.8 II
Draai het al een tijdje op mijn SGS1 en het doet het perfect. Jammer genoeg mijn rombouwer die ik altijd had is ermee gekapt maar nu een andere gevonden die ook prima werkt
I love it in ieder geval!
MacBook C2D 2.1 Ghz 4 GB 500 GB OS 10.5.8 | Dell 2408WFP | PC/HTPC; hier | HTC Desire Silver 16 GB MIUI 2.xx.xx
Er is een officiele vanuit MIUI op ICS... Die al gevonden?quote:Bas. schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:11:
Ben al tijden opzoek naar een goede Sensation rom, MIUI ofcourse. Heeft iemand er eentje [ICS] draaien?
Edit: Heb de Sensation rom binnen gehaald, maar wilt niet lekker werken. Android Keyboard forced closed steeds opnieuw, direct al bij het booten. Heb de rom meerdere malen opnieuw geflashed en gedownload.
Bas. wijzigde dit bericht 09-05-2012 22:17 (72%)
Is er trouwens niet een manier of addon om hem ook te laten loggen, nu denk ik er steeds de tweede van de volgende maand aan.
MacBook C2D 2.1 Ghz 4 GB 500 GB OS 10.5.8 | Dell 2408WFP | PC/HTPC; hier | HTC Desire Silver 16 GB MIUI 2.xx.xx
Reg. datum: 12 maart 2004
Ik heb er werkelijk een zootje van gemaakt door gigantisch vele dingen te downloaden en dan nu te uninstallen wat maakt dat ik een venster of 10 heb met een paar iconen per scherm op.
Je kan de iconen op de pagina zelf ordenen door te pinchen en dan 3 keer te schudden, maar het blijven dus 10 vensters.
Ik heb ook al gedacht aan een backup te maken en dan te restoren zonder de layout te herstellen maar dan ben ik de handige mappen kwijt die ik had aangemaakt.
Edit;
Ik kan me herinneren dat er ook een truc was om de boel te resetten door de voorkeuren van de launcher te wissen bij de app instellingen in Instellingen maar dan ben je wel de aangemaakte folders kwijt.
Kapitein Prozac wijzigde dit bericht 10-05-2012 20:39 (18%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last