Hoofdcategorieën
Device Settings
Been there!

quote:
revertive schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:43:
[...]
Welke Samsung zat je aan te denken dan, voor de Galaxy S & de Galaxy SII zijn volgens mij gewoon MIUI roms te vinden op miuiandroid.com
Kweenognie...misschien wel de Note :D
Goed nieuws dat er MIUI voor is! Maar ik heb 'm nog niet. Eerst maar eens afwachten.

"There are two opinions in this world. Mine and the wrong one." -- Jeremy Clarkson

Reg. datum: 26 mei 2005

Finally.. ik heb na al die maanden eindelijk het call delay probleem opgelost.

Als ik nu wordt gebeld gaat mijn telefoon direct over, heerlijk!! :)

De firewall staat standaard aan, als je die uitzet (Niet Storen moet UIT) en als je Filter onbekende nummers en dergelijke meuk ook allemaal uitschakelt.. werkt het zoals het moet :)

Reg. datum: 14 januari 2011

quote:
maarud schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:57:
Finally.. ik heb na al die maanden eindelijk het call delay probleem opgelost.

Als ik nu wordt gebeld gaat mijn telefoon direct over, heerlijk!! :)

De firewall staat standaard aan, als je die uitzet (Niet Storen moet UIT) en als je Filter onbekende nummers en dergelijke meuk ook allemaal uitschakelt.. werkt het zoals het moet :)
Welke miui rom heb je het over? De mijne staat al standaard uit miui-au

quote:
lekzzz schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 18:41:
[...]

Welke miui rom heb je het over? De mijne staat al standaard uit miui-au
dit ging voor MIui-NL op :)

Reg. datum: 16 juni 2009

edit: never mind..

Polen wijzigde dit bericht 15-02-2012 07:55 (142%)

Hated, adored, but never ignored. AFC Ajax

Reg. datum: 26 augustus 2005

Ik heb een probleem: heb voor het eerst (succesvol) geroot en de miuinl 2.1.26 versie op mijn HTC desire geflashed. Alles start correct op, doch de standaardtaal is blijkbaar nog chinees. Gezien mijn onbestaande kennis ervan zou ik graag van jullie horen hoe ik de taal kan veranderen.
Ik heb al het juiste icoontje voor settings kunnen lokaliseren, misschien kan iemand mij vertellen welk submenu ik moet aanklikken voor taal.
alvast bedankt!

Reg. datum: 26 augustus 2005

Ok, niet meer nodig. Chance dat beeldtaal vrij universeel blijkt te zijn :-)

Snails for president!

Iemand enig idee wat er nu aan de hand is tussen MIUI Android en MIUI.US? :+ Lees op twitter alleen maar gal tussen die 2 :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

Zo te lezen beschuldigt de een de ander van stiekem keyloggen. Het is zeker komkommertijd :D

MacBook C2D 2.1 Ghz 4 GB 500 GB OS 10.5.8 | Dell 2408WFP | PC/HTPC; hier | HTC Desire Silver 16 GB MIUI 2.xx.xx

Vraagje vandaag zou MIUI v4 voor de S2 uitkomen (volgens Miuirom op twitter)
Maar is MIUI versie 2.3.16 hetzelfde als v4 ?

2.3.16 is toch nog Gingerbread ?
of is dat al volledig ICS ?

V4 is ICS, de andere is gingerbread.

Het versienummer zegt alleen iets over de datum, dus 3.16 is 16 maart.

Reg. datum: 24 februari 2004

Gisteren heb ik MIUI (XJ) op mijn Desire gezet, werkt best lekker. Maar om verder met thema's te prutsen (en om de oude te herstellen :') ) moet ik online via zo'n Xiaomi-account. Alle voorwaarden en dergelijke lezen zo lastig in het chinees. Hebben jullie ook gewoon zo'n account aangemaakt of doen jullie zonder?

[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -

There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.

no savegame
Reg. datum: 24 april 2004

quote:
Gonadan schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:30:
Gisteren heb ik MIUI (XJ) op mijn Desire gezet, werkt best lekker. Maar om verder met thema's te prutsen (en om de oude te herstellen :') ) moet ik online via zo'n Xiaomi-account. Alle voorwaarden en dergelijke lezen zo lastig in het chinees. Hebben jullie ook gewoon zo'n account aangemaakt of doen jullie zonder?
Nee dat hoef niet, ik heb iig geen account. themes kan ik opslaan en customizen.

AMD Phenom II X6 1090T | Gigabyte 790XTA UD4 | 8GB Geil Ultra 2133 | XFX AMD/ATI HD5870 | Asus Xonar D2 | Corsair HX750W | CoolerMaster Stacker STC-T01

quote:
Iavak schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:34:
[...]

Nee dat hoef niet, ik heb iig geen account. themes kan ik opslaan en customizen.
Je mist dan alleen functionaliteit zoals back-up en online thema's?

Meh.
Reg. datum: 05 januari 2002

Is er eigenlijk al een MIUI voor de Galaxy Note? Even zitten zoeken maar vind zo niks.

https://mbbu.wordpress.com | Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

no savegame

quote:
Gonadan schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:38:
[...]

Je mist dan alleen functionaliteit zoals back-up en online thema's?
Nee dat kan ook zonder account.

AMD Phenom II X6 1090T | Gigabyte 790XTA UD4 | 8GB Geil Ultra 2133 | XFX AMD/ATI HD5870 | Asus Xonar D2 | Corsair HX750W | CoolerMaster Stacker STC-T01

quote:
Iavak schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:03:
Nee dat kan ook zonder account.
Oh wacht ik zie het al (n00b), hij vraagt enkel nog om de voorwaarden, de accountvraag staat er vaag in beeld maar ik ben er dus blind vanuit gegaan dat hij ook verplicht was. Het enige wat je moet doen is dus de voorwaarden accepteren, staan daar nog rare zaken in? Ik ben niet zo goed in Chinees. :+

no savegame

quote:
Gonadan schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:38:
[...]

Oh wacht ik zie het al (n00b), hij vraagt enkel nog om de voorwaarden, de accountvraag staat er vaag in beeld maar ik ben er dus blind vanuit gegaan dat hij ook verplicht was. Het enige wat je moet doen is dus de voorwaarden accepteren, staan daar nog rare zaken in? Ik ben niet zo goed in Chinees. :+
Niks raars voor zover ik weet. Denk niet dat ze je komen halen helemaal vanuit China. :+

Ik draai sinds kort MIUI V4 op mijn Desire S, is een port van de Nexus S, maar alles werkt!

Paar kleine schoonheidsfoutjes zoals een groene lijn aan de onderkant van de foto als je een 5MP foto maakt, dit kun je verhelpen door de camera op 4MP te zetten.

Ben er tot nu toe erg tevreden mee en het voelt verfrissend aan na CM7.

Canon EOS 60D + Tamron 17-50 f/2.8 VC + Canon EF 50mm f/1.8 II

Snails for president!

Zijn er al veel mensen met V4?

Draai het al een tijdje op mijn SGS1 en het doet het perfect. Jammer genoeg mijn rombouwer die ik altijd had is ermee gekapt maar nu een andere gevonden die ook prima werkt :D

I love it in ieder geval!

Heb MIUI-AU V4 even geprobeerd maar het was toch niet helemaal m'n ding en het leek een zware wissel te trekken op m'n Desire dus ik wacht wel met V4 tot ik later dit jaar weer een nieuwe telefoon aanschaf.

MacBook C2D 2.1 Ghz 4 GB 500 GB OS 10.5.8 | Dell 2408WFP | PC/HTPC; hier | HTC Desire Silver 16 GB MIUI 2.xx.xx

Reg. datum: 04 april 2008

Ben al tijden opzoek naar een goede Sensation rom, MIUI ofcourse. Heeft iemand er eentje [ICS] draaien?

Snails for president!

quote:
Bas. schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:11:
Ben al tijden opzoek naar een goede Sensation rom, MIUI ofcourse. Heeft iemand er eentje [ICS] draaien?
Er is een officiele vanuit MIUI op ICS... Die al gevonden?

Reg. datum: 04 april 2008

Tnx! Dat wist ik niet. Ga hem proberen!

Edit: Heb de Sensation rom binnen gehaald, maar wilt niet lekker werken. Android Keyboard forced closed steeds opnieuw, direct al bij het booten. Heb de rom meerdere malen opnieuw geflashed en gedownload.

Bas. wijzigde dit bericht 09-05-2012 22:17 (72%)

Weet iemand wat de data monitor precies toont? (MIUI XJ) Vandaag lijkt me evident, maar wat houden week en maand precies in? De huidige week en maand? De afgelopen zeven of dertig dagen? Of een extrapolatie aan de hand van wat er al gedaan is in een periode?

Is er trouwens niet een manier of addon om hem ook te laten loggen, nu denk ik er steeds de tweede van de volgende maand aan. :+

Het log loopt vanaf de eerste van de maand dus de maand spreekt voor zich (er staat log duur van 1/5 tot 10/5). De week is me ook niet helemaal duidelijk maar bij mij lijkt het om de week te gaan ipv zeven dagen. Ik heb er nooit op gelet maar ik zal het eens in de gaten houden of ie verspringt bij de eerste van de maand. Ik kan me herinneren dat in het verleden het optellen gewoon vrolijk doorliep.

Er is een verschil in data tussen maand in het tabelletje en in de monitor (balkje). De monitor kijkt naar periode, maar die in het tabelletje begrijp ik dus niet.

Reg. datum: 12 maart 2004

Heeft er iemand een idee hoe je de iconen op de 'desktop' automatisch kan ordenen?

Ik heb er werkelijk een zootje van gemaakt door gigantisch vele dingen te downloaden en dan nu te uninstallen wat maakt dat ik een venster of 10 heb met een paar iconen per scherm op.
Je kan de iconen op de pagina zelf ordenen door te pinchen en dan 3 keer te schudden, maar het blijven dus 10 vensters.
Ik heb ook al gedacht aan een backup te maken en dan te restoren zonder de layout te herstellen maar dan ben ik de handige mappen kwijt die ik had aangemaakt.

De iconen kan je vasthouden en schuiven naar de rand van het scherm (blijven vasthouden, drag en drop idee) zodat ze op het volgende (of vorige) scherm terecht komen. Meerdere icoontjes kan je ook even tijdelijk in een folder doen en dan die folder verschuiven naar het scherm waar je de icoontjes wil hebben. De lege schermen kan je in het totaal overzicht verwijderen door op het kruisje in de rechter bovenhoek van die schermen te drukken.

Edit;

Ik kan me herinneren dat er ook een truc was om de boel te resetten door de voorkeuren van de launcher te wissen bij de app instellingen in Instellingen maar dan ben je wel de aangemaakte folders kwijt.

Kapitein Prozac wijzigde dit bericht 10-05-2012 20:39 (18%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011