Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er was toch nog een DLC? Volgens mij een nascar auto.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 24-10 16:54
Klopt. De Joey Logano Gamestop #20. Je ziet 'm in de b-spec op afstand soms voorbij schuiven..

• yzx
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 08-09 23:20
Nieuwe seasonal events : 5 x world clasics race, ziet er leuk uit straks uitproberen
En de OCD ziet er leuk uit staat een Furai in :D

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 00:12
quote:
yzx schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 06:54:
En de OCD ziet er leuk uit staat een Furai in :D
Mooi, dat wordt dan mijn 5e :P
Schitterende bak!!

PSN ID= zuperkiwi

• Jackal131
  • Laatst online: 03:03
quote:
dvdkiwi schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 07:15:
[...]

Mooi, dat wordt dan mijn 5e :P
Schitterende bak!!
5 x de Furai? 8)7
Wil je ze in alle kleuren van de regenboog ofzo?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• moeskoetie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 06-10 19:10
en nog geen slot op auto's >1miljoen :+

• MeagaShira
  • Laatst online: 24-10 07:16

MeagaShira

MeagaShira_NL

Zijn de nieuwe seasonals ook een beetje leuk in XP of valt het dit keer tegen..?

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• Dr. Quipers
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 23-10-2012
quote:
yzx schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 06:54:
Nieuwe seasonal events : 5 x world clasics race, ziet er leuk uit straks uitproberen
Klinkt goed! :D Nog een beetje veel credits en XP?

Ik ben gisteren eindelijk level 40 B-spec geworden! Nu staat de 24h Nurburgring aan met de X2010 :P
Volgende B-spec uitdaging is om alle 6 de bobjes level 40 te maken ;) De cash van de online bobjes die jullie hebben gebruikt ook maar eens laten uitbetalen. 4 bobjes leverde zo'n 3 mio op! Thanks! :D

• Jackal131
Morgen zal ik ook weer eens wat Bobjes van jullie inzetten ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• HoefMeistert
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 17-10 08:58
quote:
Jackal131 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:41:
Morgen zal ik ook weer eens wat Bobjes van jullie inzetten ;)
Zal je even toevoegen, morgen weer een thuiswerk/RemoteRace dag :P

PSNID : HoefMeistert

• thunder8
  • Laatst online: 23-10 12:42

thunder8

Het gedonder begint weer.

769 models en 774 cars in de garage. Het schiet nu lekker op. de UCD is nu bijna altijd gevuld met auto's die ik al heb, hooguit nog 2-3 auto's per keer die ik dan nog moet aanschaffen. 198 standard model nog te gaan en 67 premiums. Die Nissan 370Z Tuned Car (GT Academy Version) '08, komt die heel af en toe voor in de UCD dan? Want daar zijn toch alleen Standards te vinden? Of moet je die met een ticket winnen?

Vanavond denk ik level 39 A-spec te halen en ik blijf grinden. Eerst maar eens alle voertuigen binnenhalen. Als ik dat heb afgerond, dan ga ik beginnen aan de laatste serie met Endurance races. Intussen nog een beetje de licenses naar goud proberen te zetten.

Als er een downloadpakket gaat komen, dan mogen er van mij heel veel ontbrekende europese auto's in. Het is natuurlijk niet normaal dat er zoveel "verschillende" modellen van de MX-5, RX-7, S2000 en Skyline in zitten, maar dat veel moderne europese auto's niet zijn vertegenwoordigt. Gooi er lekker nog wat WTCC auto's in als bijv. de Seat, de nieuwste Alfa Romeo's (mijn favo merk) en Saab met de Aero's. Waar is de Gumpert, de Koenigsegg, de Ascari, de Ariel, enz enz. Dit zijn modellen die zeker in een racegame toch echt wel aanwezig mogen zijn in mijn ogen. RM modificaties voor een zooi auto's als de Aston Martins en zeker een paar Ferrari's. En dan kan het me niet zo heel veel schelen of het premiums zijn. Alhoewel een Ariel Atom in Premium en cockpitview wel sweet zou zijn :P

PSN-ID: Thunder8nl

• Jimijames75
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 24-10 13:55
Zo, heb inmiddels level 35 bereikt in b-spec en zet alle bobs online. Vind het wat te ver gaan om de ps3 24 uur te laten stampen op die 24 uur van Le Mans.
Voor de mensen die de x2010 nog niet hebben, M'n 2e hands x2010 staat online.

psn: jimijames75

• Obi1r
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 10-03 10:55

Obi1r

The Dub Conqueror

Jimijames... als jij af en toe met onze (en mijn) bob gaat rijden.
Op zich een goed idee... we helpen elkaar zo goed aan experience en credits. Maar het werkt 2 kanten op,
niet alleen 'one way'. Niet bedoelt als een sneer, maar ik zie meestal zo'n 4 tot 5 dezelfde namen terugkomen in de bob races.
Laten we proberen zo goed als mogelijk afwisseling bieden aan elkaar, dat probeer ik ook.
Ik doe gemiddeld 5 tot 10 races per dag. Tot nu toe meestal eind v.d middag. Maar ben alweer aan het rijden nu...

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

• Pierre Sec
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 24-10 11:56
Zo, bij dezen mijn eerste bijdrage. Ik lees al een tijdje mee.

De G27 is inmiddels besteld. Ik reken op een lange levertijd maar de voorpret is ook leuk! En ik heb tot die tijd een G25 wat ook geen straf is. Dit weekend ga ik voor de Vettel challenge. Ik heb pas 1 poging gewaagd maar dat was geen succes. Ik ga er maar even voor zitten en klooien met de settings.

Als mensen mij willen toevoegen, graag!
Mijn psn id:Dorsteen
De psn id van een goede vriend die ook B-spec op afstand doet: Wotter82

Thanks!

• zwik
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 24-10 19:06

zwik

randomized

Zo, gisteren hebben een aantal van jullie me toegevoegd (PSN: stoereBrabo) en ben nu op het werk wat remote b-spec races met jullie aan het rijden. Veel plezier straks met alle credits en xp!

• Jimijames75
  • Laatst online: 24-10 13:55
quote:
Obi1r schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:50:
Op zich een goed idee... we helpen elkaar zo goed aan experience en credits. Maar het werkt 2 kanten op,
niet alleen 'one way'. Niet bedoelt als een sneer, maar ik zie meestal zo'n 4 tot 5 dezelfde namen terugkomen in de bob races.
Laten we proberen zo goed als mogelijk afwisseling bieden aan elkaar, dat probeer ik ook.
Ik doe gemiddeld 5 tot 10 races per dag. Tot nu toe meestal eind v.d middag. Maar ben alweer aan het rijden nu...
He Far_i, ik vind het prima zal proberen daar wat meer tijd voor te vinden. Tot nu toe vooral de endurance races in b-spec gedaan en als ik thuis ben zelf rijden natuurlijk :-). Kan helaas niet tijdens m'n werk remote de bobs opnieuw laten racen.

• HoefMeistert
quote:
Agree, ik hou ook een beetje in de gaten wie mijn bob's gebruikt. Zal jou ook ff toevoegen.
Ik doe het voornamelijk als ik thuiswerk in de ochtend.

Wordt overigens tijd dat ze die Playstation site een keer updaten zodat je ook via de site friends kan toevoegen.

HoefMeistert wijzigde deze reactie 03-03-2011 12:30 (7%)

• schumi2004
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 02:13

schumi2004

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
quote:
Ook ik wil met alle plezier remote races starten echter kom ik elke keer tot de conclusie dat al mijn drivers in gebruik zijn :'(

Zou mooi zijn als iedereen op z'n minst 1 bobje vrij laat bij een ander :P

update:
Zijn er bobjes vrij ligt site weer plat :(

schumi2004 wijzigde deze reactie 03-03-2011 12:43 (3%)

• HoefMeistert
quote:
schumi2004 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 12:34:
[...]

Ook ik wil met alle plezier remote races starten echter kom ik elke keer tot de conclusie dat al mijn drivers in gebruik zijn :'(

Zou mooi zijn als iedereen op z'n minst 1 bobje vrij laat bij een ander :P

update:
Zijn er bobjes vrij ligt site weer plat :(
Ja of er max 2 gebruikt oid...

Gebruik de US variant ;-)

HoefMeistert wijzigde deze reactie 03-03-2011 12:44 (3%)

• schumi2004

schumi2004

quote:
HoefMeistert schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 12:43:
[...]

Ja of er max 2 gebruikt oid...

Gebruik de US variant ;-)
Godnakende....... elke keer als er gezeik is met die server ben ik geld kwijt, nu ben ik weer 1.1 miljoen gekelderd na die server error.

• HoefMeistert
quote:
schumi2004 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 12:54:
[...]

Godnakende....... elke keer als er gezeik is met die server ben ik geld kwijt, nu ben ik weer 1.1 miljoen gekelderd na die server error.
Van je bob's ?
Je saldo wordt toch ook opgeslagen in je save game ?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
HoefMeistert schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:07:
Van je bob's ?
Je saldo wordt toch ook opgeslagen in je save game ?
Niet als je nog niet bent ingelogt in GT5, als je pas vanavond de game opstart blijft al het geld enkel op hun servers opgeslagen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• JoepW
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 07:01
Deze wil ik:

Maar hij verschijnt maar niet in de UCD ;)

Alles over iRacing | iRacing Profiel

• schumi2004

schumi2004

quote:
JoepW schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:16:
Deze wil ik:
[afbeelding]
die hek wel maar dan andere kleurtjes :P

• Dr. Quipers
quote:
Deze wil ik:
[afbeelding]
Haha ik las het ook al op nu.nl ja :P Een 908 Hybrid 8)

• JoepW
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 07:01
quote:
schumi2004 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:19:
die hek wel maar dan andere kleurtjes :P
Lijkt me heeeeel sterk. Is een hybride en net in Geneve gepresenteerd. Of heb jij GT6 al?

Alles over iRacing | iRacing Profiel

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Op je nieuwe playstation 4

:*)

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• KngfCnns
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 24-10 18:41
Classic Cup was niet echt geweldig. De beloningen ook niet echt veel. Ach ja, het is tenminste iets :P. Had meer gehoopt dat het net als de Dream Car championship zou zijn

KngfCnns wijzigde deze reactie 03-03-2011 13:49 (6%)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• lghia
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 24-10 13:48
Met een 4d scherm :D

maar genoeg gedold, Ik denk dat die de normale peugeot 908 HDI bedoel. die zit wel in gt5 op de PS3. :P

• schumi2004

schumi2004

quote:
JoepW schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:45:
[...]

Lijkt me heeeeel sterk. Is een hybride en net in Geneve gepresenteerd. Of heb jij GT6 al?
Ow dacht dat het die HDi variant was (net zoals vele met mij) :P

schumi2004 wijzigde deze reactie 03-03-2011 13:54 (4%)

• Dr. Quipers
quote:
BatmanHorizon schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:49:
Classic Cup was niet echt geweldig. De beloningen ook niet echt veel. Ach ja, het is tenminste iets :P. Had meer gehoopt dat het net als de Dream Car championship zou zijn
Jammer... Verder geen updates bij de Season Events bij Ferrari en MR/FF/4WD etc.?

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

quote:
BatmanHorizon schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:49:
Give me info... :P
Hoeveel XP en Cash kreeg je bij elke event..?

• Shiver23
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

quote:
MeagaShira schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:57:
[...]

Give me info... :P
Hoeveel XP en Cash kreeg je bij elke event..?
Uit mijn hoofd 67500 credits en 12500xp.
quote:
Deze wil ik:
[afbeelding]
Dit filmpje van de gewone 908 is ook wel OK.
http://www.autoweek.nl/vi...Peugeot-908-Le-Mans-racer

Shiver23 wijzigde deze reactie 03-03-2011 14:04 (45%)

PSN: Shiver23 //

• KngfCnns
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 24-10 18:41
quote:
Dr. Quipers schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:56:
[...]

Jammer... Verder geen updates bij de Season Events bij Ferrari en MR/FF/4WD etc.?
Nope geen overige updates, alleen classic. Gereden met een (bijna stock) 300 SL waarmee het eigenlijk veels te makkelijk is. Had misschien een andere moeten kiezen, maar was te lui om uit te zoeken.

max. PP 550
1969 of ouder

KngfCnns wijzigde deze reactie 03-03-2011 14:17 (9%)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

quote:
Shiver23 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:03:
[...]

Uit mijn hoofd 67500 credits en 12500xp.

[...]

Dit filmpje van de gewone 908 is ook wel OK.
http://www.autoweek.nl/vi...Peugeot-908-Le-Mans-racer
Elke race...??? Kan je ze ook weer repeaten??
Is niet heel erg veel maar ik ben er tevreden mee...
Ben allang blij dat er weer een seasonal is....je weet het maar nooit met PD

MeagaShira wijzigde deze reactie 03-03-2011 14:20 (3%)

• Jackal131
quote:
JoepW schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:45:
[...]
Off-topic:
Zijn er nieuwe regels mbt bodywork voor deze serie of is het ontwerp gewoon gejat van de Audi R18?
Zie: http://www.verstappen.nl/...emeen/new_audi_r18_01.jpg
quote:
Ah, dan kan ik de Jaguar weer uit de garage halen :D

Jackal131 wijzigde deze reactie 03-03-2011 14:22 (20%)

• Shiver23
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik reed met de Alfa Romeo GIULIA TZ2. Ook erg makkelijk. Iemand enig idee hoe het kan dat deze auto rare bonkgeluiden maakt? Ik had er nog nooit mee gereden, maar het is behoorlijk irritant. Misschien rijhoogte wat hoger zetten. Ik zie geen vonken en in replays zie ik ook niet wat er mis gaat.

PSN: Shiver23 //

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Jackal131 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:21:
[...]

Off-topic:
Zijn er nieuwe regels mbt bodywork voor deze serie of is het ontwerp gewoon gejat van de Audi R18?
Zie: http://www.verstappen.nl/...emeen/new_audi_r18_01.jpg
Die het op zijn beurt weer uit de F1 heeft gehaald ;)

• Jackal131
quote:
SinergyX schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:27:
[...]

Die het op zijn beurt weer uit de F1 heeft gehaald ;)
Da's inderdaad duidelijk, maar het ontwerp van de Peugeot komt vrijwel geheel overeen met dat van de Audi R18 8)

• Dr. Quipers
quote:
Shiver23 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:26:
Ik reed met de Alfa Romeo GIULIA TZ2. Ook erg makkelijk. Iemand enig idee hoe het kan dat deze auto rare bonkgeluiden maakt? Ik had er nog nooit mee gereden, maar het is behoorlijk irritant. Misschien rijhoogte wat hoger zetten. Ik zie geen vonken en in replays zie ik ook niet wat er mis gaat.
Goed plan om die Giulia TZ2 eens van stal te halen! :D

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ja, de zijkant. Gros van F1 auto's lijken van de zijkant ook op elkaar, toch zit er flink wat verschil in. Dit moment is dit design meest efficiente, net zoals in de jaren '80-'90 de 787b/minolta design standaard was (Mercedes C9, XJR9) etc. Daarna ging het al de kant op van dit design, zoals GT-one en Speed8, maar ook de 'open' modellen zoals de oude R8/10, LMP, Pesca C60). Altijd lijkt ee complete serie op elkaar, mede door de regels en andere kant qua 'nieuwe technieken'.

• Jackal131
quote:
Dr. Quipers schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:41:
[...]
Goed plan om die Giulia TZ2 eens van stal te halen! :D
Nog niet 1 keer gebruikt. Misschien een goed idee om deze eens een keertje te gaan gebruiken inderdaad!
8)

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

M'n ouwe Toyota 2000GT kan ook weer eens de garage uit... en een erg mooie wagen!
http://www.toyotaoldies.de/neue%20bilder/f1-1.jpg

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

• Sato
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 00:55
quote:
thunder8 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:13:
Die Nissan 370Z Tuned Car (GT Academy Version) '08, komt die heel af en toe voor in de UCD dan? Want daar zijn toch alleen Standards te vinden? Of moet je die met een ticket winnen?
Die kun je alleen met een ticket winnen/krijgen. (Level 12 Ticket of 1000 Ticket.)
Als je er echt niet aan kunt komen kun je me een PM sturen.

Edit:
@Hierboven, Goed idee.
Ik ga ook eens één van mijn Toyota 2000GT's rijklaar maken.

Sato wijzigde deze reactie 03-03-2011 15:20 (9%)

• wheeler
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 22-10 20:03
quote:
Shiver23 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:26:
haha, ik was vanmorgen ook onderweg met de AR TZ2 en ook mij viel het bonkende geluid op. Ik reed op Monza en heb na 1 rondje (toen ik ruim op kop reed) het geluid maar uitgezet. Net of je met een half lekke band onderweg was.

Flickr PSN

• KnopjesRammer
  • Laatst online: 07-01-2013
Vandaag ook maar is gestart met racen op afstand, moet zeggen het werkt goed.
Heb GT5 even gestart op mn oude account om via dat account al mn rijders van mn huidige account te kunnen gebruiken. Maar het probleem wat ik nu heb is dat ik alleen de rijders van mijn account kan kiezen voor de rest zijn er helemaal geen rijders van mn vriendjes beschikbaar op de site :( iemand enig idee hoe dit komt? Zou graag andere ook mee willen laten profiteren van het feit dat ik zat tijd op mn werk heb voor deze ongein :p

Ik doe trouwens allemaal via mn iPhone4!

PSN: BuTTonBaSH-r - Battlelog: IkSnapNietsVan - Dus,,

• GAIAjohan
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 24-10 15:32
quote:
Lampuhkap schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:28:
Dat is idd wel een mooie vergelijking :D NFS en Outrun. Outrun vind ik geniaal _O_ NFS WAS geniaal. Tot NFS Porsche ofzo.

Alsof je van 12 lambo's blij word :') slagschepen op wielen zoals ze handelen. Nee dankje.
Ik vind dat NFS juist weer goed begint te worden. Ze waren geniaal tot en met Porsche 2000. Daarna jaren bagger, maar NFS Shift was wel nice, zeker met mods, en HP is ook lekker moet ik zeggen als je even niet zo serieus bent en gewoon wilt gassen. Ik zit ook met smart te wachten op Shift2, ik denk dat die qua simulatie weleens het beste kan worden op de consoles als EA de ontwikkelaar zijn werk laat doen, wat ze bij Shift hebben belemmerd...

In GT5 zitten overigens sowieso 2 of 3 countach's..

GAIAjohan wijzigde deze reactie 03-03-2011 18:08 (17%)

Forza 4 & Horizon Car club leader: DGoT || PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || pc e7300@3.33, HD4850, 4GB, 2x 500GB

• dvdkiwi
2 stuks:
Countach '74
25th anniversary '88
:P

PSN ID= zuperkiwi

• GAIAjohan
Ik begin die classic cup met een standaard Elan S1. Typische racewagen destijds. :P Eens zien wat t wordt

GAIAjohan wijzigde deze reactie 03-03-2011 19:43 (17%)

Forza 4 & Horizon Car club leader: DGoT || PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || pc e7300@3.33, HD4850, 4GB, 2x 500GB

• lochpatje
  • Laatst online: 21:47
Meer mensen die niet kunnen inloggen op https://eu.gran-turismo.com/nl/gt5/signin/ ?

• KnopjesRammer
  • Laatst online: 07-01-2013
Hier geen problemen ben al heel de middag/avond bezig.

PSN: BuTTonBaSH-r - Battlelog: IkSnapNietsVan - Dus,,

• yzx
  • Laatst online: 08-09 23:20
quote:
dvdkiwi schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:15:
2 stuks:
Countach '74
25th anniversary '88
You found your missing car? |:( :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• GAIAjohan
1e keer op de 1e baan emt de stock Elan S1. 7e plaats op 6,1 sec. maar meot nog wat tijd kunnen winnen. 2e keer nu maar
Hij mist behoorlijk wat power op het rechte stuk, maar wint erg veel in de bochten als je m kan controleren.

Met de Elan ga ik t niet redden. Op met de Ginetta G4 dan maar.
WTF?!
2e op 1,5 sec
Maar deze totaaltijd was 15!! seconden sneller dan met de Elan S1..
//edit:
Gehaald. :)

GAIAjohan wijzigde deze reactie 03-03-2011 22:02 (29%)

• thunder8

thunder8

quote:
Sato schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:19:
[...]

Die kun je alleen met een ticket winnen/krijgen. (Level 12 Ticket of 1000 Ticket.)
Als je er echt niet aan kunt komen kun je me een PM sturen.
Bedankt voor het aanbod. Ga het wel zien, hij staat toch constant te grinden, dus per dag een aantal 1000 tickets. Vandaag stond hij voor het eerst een uurtje of 6 tegen een muur te grinden, dat was wel jammer. Eerst maar eens zien dat ik de 1000 stuks binnen heb. Begint op te schieten, zit nu al over de 821 models en 828 cars. :*)

• GAIAjohan
Voor Monza maar even een Shelby GT350 gebruikt. Easy win :+
Zelfde maar egdaan voor Tokyo, die was best lastig met die rotbak..

Moet nu nog 13400 XP voor lvl35. Hopelijk levert de laatste race op de eiffel me dat. |Ik verwacht dat het een bochtige baan is, dus een Ginetta G4 maar proberen

GAIAjohan wijzigde deze reactie 03-03-2011 23:30 (72%)

• dvdkiwi
quote:
yzx schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:53:
[...]
You found your missing car? |:( :+
Nope, not yet.....
:'(

PSN ID= zuperkiwi

• angeleyes1987
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 17-10 05:43
Mijn bob coureur Damian Engel gaat ook hard vooruit. Gister even iemand zijn x2010 geleend en hem daar een paar races mee laten rijden. Begin van deze week ook remote racing geprobeerd en dat ging goed, heb wat bob's gebruikt die nog niet zo hoog in lvl waren. En iedereen bedankt die mijne hebben gebruikt ;).

A-spec gaat zijn gangetje, heb er geen haast mee nu lvl 16. Was overnieuw begonnen omdat ik het gevoel had dat ik er doorheen vloog.

PSN id angeleyesprox

• thunder8

thunder8

grmbl..... :( Heeft ie vannacht weer 5 uur tegen een muur staan roken, moet toch niet gekker worden. 4 Dagen ging het goed, nu ineens om de zoveel uur geparkeerd tegen een muur..... :'(

• lghia
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 24-10 13:48
Al iets bekend over de GT acedemy ?:D

• zwik
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 24-10 19:06

zwik

randomized

Sorry voor mijn noobness, maar wat zijn die "horns 082" dingen die je krijgt nadat je bijvoorbeeld 90 auto's in je garage hebt?

• bsmpower
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20:36
quote:
lghia schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 08:55:
De website is op dit moment "under maintenance" dus ik verwacht op kort termijn wel wat info :9

• Dr. Quipers
quote:
Oja die zou 4 maart starten he :D Ben benieuwd!

Gisteren eindelijk level 40 B-spec geworden en de laatste 24h Nurburgring afgerond! :) Leuke car voor Gift Ticket Level 24! Ferrari F1 '10 :D Beetje heel jammer dat ik die net vorig weekend voor 10 mio zelf heb gekocht 8)7 Iemand ruilen?! ;)
Nu maar het traject gestart om al m'n bobjes level 40 te maken 8) Heb er inmiddels 2 op 40 staan, nog 4 te gaan ;) Overigens wel apart dat ik nu al een level 40 bobje heb die pas 22 races heeft gedaan :? Trouwens dat carriere balkje van m'n andere level 40 bob is pas op de helft, terwijl hij al wel iets van 250 races gedaan...

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Buiten dat Nederlanderse Sig edition mensen niet mee mochten doen? :+

Toch binnenkort eens mailtje aan wagen, wat de compensatie hiervoor gaat worden.

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online
GT Academy staat bij sesonal events volgens sony blog

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ WIN LINUX GAMES
$GameProfiles Steam Desura Origin

• GAIAjohan
1000km van Suzuka B-spec vannacht afgerond met een x2010. :P gaat lekker met mn b-spec lvl enzo

• Dr. Quipers
quote:
GAIAjohan schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:52:
1000km van Suzuka B-spec vannacht afgerond met een x2010. :P gaat lekker met mn b-spec lvl enzo
Wacht maar tot je straks ergens level 32/33 bent, daarna duurt het echt heeeeeeeeeeeel lang :O :P

• GAIAjohan
quote:
Dr. Quipers schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:55:
[...]

Wacht maar tot je straks ergens level 32/33 bent, daarna duurt het echt heeeeeeeeeeeel lang :O :P
Ik ben bijna lvl 32 B-spec. :P En lvl 35 A-spec En heb nog niks gegrind :P En moet sowieso nog t één en ander uit de extreme en endurance races. Zowel a- als b-spec. bovendien helpen de bobjes online ook voor de b-spec lvl :P

Ook maar effe ingeschreven voor GT Academy

GAIAjohan wijzigde deze reactie 04-03-2011 11:04 (32%)

• u_nix_we_all
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online

u_nix_we_all

spreekt sowieso geen Duits

quote:
zwik schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 09:33:
Sorry voor mijn noobness, maar wat zijn die "horns 082" dingen die je krijgt nadat je bijvoorbeeld 90 auto's in je garage hebt?
Horn = toeter. Die staan bij je accesoires.

Wie terrabyte zegt, is een neptweaker. Of zeg je ook megga- , gigga- en killo-bytes ? PSN: jaap_10

• leech1984
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 24-10 19:16
Ben nu ook mijn Bspec aan het levellen.

Ben nu level 35. Mijn tactiek is om van 22.00 tot 7.00 een 9 uurs Tsukuba te rijden en van een uurtje of 8.30 tot 17.30 nog eentje.
In die tussentijd ben ik toch aan het slapen en werken.

En als ik thuiskom kan ik mooi zelf een stukje rijden.

Iemand trouwens al die glitch op SSR7 gedaan online??

XBOX 360 Gamertag

• Dr. Quipers
quote:
GAIAjohan schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:59:
[...]

Ik ben bijna lvl 32 B-spec. :P En lvl 35 A-spec En heb nog niks gegrind :P En moet sowieso nog t één en ander uit de extreme en endurance races. Zowel a- als b-spec. bovendien helpen de bobjes online ook voor de b-spec lvl :P

Ook maar effe ingeschreven voor GT Academy
Ik ben 32 A-spec en 40 B-spec. Verder ook geen grind geintjes toegepast ;) Al moet je in B-spec op een gegeven moment wel sommige races tig keer doen om verder te komen. Denk dat ik alles bij elkaar wel 15 x Indy 500 heb gedaan, 15 x 9 uur Tsukuba, 10 x 4 uur Nurburgring en 3 x 24 uur Le Mans om van level 32 tot 40 te komen. Dus je hebt, letterlijk en figuurlijk, nog een hele tijd te gaan ;)

In A-spec, op weg naar alles goud, moet ik nog:
- Formula GT Championship
- 6 races uit Endurance
- Vettel Challenge (alleen Monza op brons, rest nog niet geprobeerd, maar denk dat Vettel met controller uberhaupt niet op goud te halen is...)

Ben ook maar even dat stuk van GT Academy aan het lezen en daarna registreren! :) Eigenlijk wel heel erg vet zeg! In ieder geval ook weer een leuk element om hier de tijden van iedereen bij te houden en een klassementje op te maken 8)

• Daniel_Elessar
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 24-10 13:28
Had gister ook de 1000km suzuka in bspec aangezet, had ze de peugeot 908 gegeven, man wat duurd dat lang zeg. het was gaan regenen dus ultra langzame rondjes..... wel +8 laps op nummer 2. Heb ze nu in de laguna seca gezet, met de tom's supra, wat een lekkere auto:D Ronde 12 nu en hij zit aan de staart van het veld.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Dr. Quipers schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:11:
Ik ben 32 A-spec en 40 B-spec. Verder ook geen grind geintjes toegepeast ;) Al moet je in B-spec op een gegeven moment wel sommige races tig keer doen om verder te komen. Denk dat ik alles bij elkaar wel 15 x Indy 500 heb gedaan, 15 x 9 uur Tsukuba, 10 x 4 uur Nurburgring en 3 x 24 uur Le Mans om van level 32 tot 40 te komen. Dus je hebt, letterlijk en figuurlijk, nog een hele tijd te gaan ;)
Goedkoopste manier is het moment dat je 24u kan rijden, die blijven rijden. Voor 38-40 had ik 7 24u races nodig, maar weet niet of exp sinds die tijd nog omhoog gegaan is. Ok, je kan je PS3 een goede week niet gebruiken, maar is te doen.

Denk dat B-spec online ook best wat exp kan binnen halen, zeker als al je bobs continue in gebruik zijn.

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:42

v8power67

corsa gsi met manztel powerbox

gister even de exp binne gehaald van mn online bobjes. kreeg bijna 6 mil aan credits en ben van level 34 naar level 37 gegaan :P
alleen mn bobjes zelf levelden heel langzaam.
maja nog paar levels en ik ben 40.
heb nu wel 4 legaal gehaalde x2010 :D
2x s.vettel, 1x carbon en 1x in kleur.

PSN : HJALLO, XBL : RiCeBoY NL. Mijn corsa : http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/42925154

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Er is idd een 'nieuwe' A-spec glitch... waar je (als je online met meerdere spelers bent in een room met circuit Special stage 7 'change weather') 200 laps draait kun je miljoenen credits verdienen en nog meer experience. Zomaar 1 level omhoog lukt zomaar. 1 lap leg je af in ongeveer.... 4.5 seconde (!) met donuts draaien zo ongeveer.
Dus met zo'n 10 man in 20 minuten verdient de Nr.1 het meeste, maar de rest ook niet onverdienstelijk.
Ben nu een paar keer geweest (op uitnodiging) ik wilde het wel zien, maar vind het wel mooi zo.. wil het liever puur houden.
Het zal wel rap gepatched worden denk ik...

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Teveel moeite, je bent 10 minuten bezig om uberhaubt daaronder te komen :+

• leech1984
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:54:
Teveel moeite, je bent 10 minuten bezig om uberhaubt daaronder te komen :+
Echt niet... in 3 minuten ben je daar. En dat is inclusief naar de plek waar je er uit kan toe rijden, in de rij staan om met z'n alleen er uit te kunnen en dan op de goede hoogte onder de brug komen.

Ik ga eens kijken of je dit ook offline kan proberen.

Gister een keer 4e geworden en krijg 1.1ml cr en 350k xp op 50 ronden afstand met 9 anderen in de lobby.

XBOX 360 Gamertag

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je het mogelijk onder de knie hebt mischien, ze zullen het per saldo toch weer patchen (net als die licentie proef toendertijd).

• GAIAjohan
Wat een baggerbak die in de GT Academy. Zeer onvoorspelbaar overstuur of onderstuur. Daarnaast vind ik de startplek van de challenge niet echt mooi/

Tof, je krijgt ook een cadeaubon als je meedoet.
Een GT-R Academy Special.

GAIAjohan wijzigde deze reactie 04-03-2011 12:07 (21%)

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Om uit het circuit te komen kan lastig zijn... geduldig zijn en niet dringen.
En zoals ze in Nascar zo mooi zeggen 'you need a delicate hand' :D het soort auto is ook belangrijk zeggen ze... allemaal rijden ze in de GT-R ' 07.

• leech1984
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:04:
Als je het mogelijk onder de knie hebt mischien, ze zullen het per saldo toch weer patchen (net als die licentie proef toendertijd).
Zo heel moeilijk is het niet hoor.
Met je GTR langs dat muurtje schaven en op een gegeven moment blijft je neus vast zitten in het voorste stukje van dat muurtje en kun je er doorheen rijden.

En het zal vast wel gepatched worden... maar ondertussen heb ik al weer wat XP bij elkaar gesprokkeld.
Credits interesseert mij minder.

Edit:

Als je meedoet aan de GT Acadamy krijg je een gratis auto!!

leech1984 wijzigde deze reactie 04-03-2011 12:16 (5%)

XBOX 360 Gamertag

• MB23
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 24-10 09:15
Hoe kom je er achter dat zoiets kan en werkt vraag ik me altijd af... Zijn er gasten die de hele dag naar dit soort dingen zoeken? Verder vind ik het lame...

PSN: Call_Of_Marty

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online
http://www.gtplanet.net/forum/forumdisplay.php?f=247

^-- gt planet GT Acadamy topic.

'het is van start'

zie ook: http://eu.gran-turismo.com/nl/academy/2011/

himlims_ wijzigde deze reactie 04-03-2011 12:19 (20%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ WIN LINUX GAMES
$GameProfiles Steam Desura Origin

• GAIAjohan
Dit is de wagen die je krijgt als je meedoet:
http://i54.tinypic.com/w80rbp.jpg

GAIAjohan wijzigde deze reactie 04-03-2011 12:23 (17%)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor die gratis auto ga ik ook wel een rondje rijden :P
quote:
MB23 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:18:
Hoe kom je er achter dat zoiets kan en werkt vraag ik me altijd af... Zijn er gasten die de hele dag naar dit soort dingen zoeken? Verder vind ik het lame...
Simpel: Ja. Zeker op zo'n baan zoek je punten waar je kan sneller kan zijn, mogelijk bij zo'n bocht iemand een keer vast kwam in de bording en vanuit daar verder zijn gaan zoeken.

• Dr. Quipers
quote:
GAIAjohan schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:23:
Dit is de wagen die je krijgt als je meedoet:
[afbeelding]
Oeh wel vet :D Maar hij rijdt dus belabberd?

Wat is eigenlijk de bedoeling bij deze GT Academy Time Trial? Welk circuit(s)? Bij de vorige GT Academy moest je met een 370 Stock en een 370 Tuned tijden neerzetten en die werden dan bij elkaar opgeteld. Nu weer hetzelfde principe of anders?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Dr. Quipers schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:37:
Wat is eigenlijk de bedoeling bij deze GT Academy Time Trial? Welk circuit(s)? Bij de vorige GT Academy moest je met een 370 Stock en een 370 Tuned tijden neerzetten en die werden dan bij elkaar opgeteld. Nu weer hetzelfde principe of anders?
Het is een Fairlady Z op een speciale Eifel baan, hier wat info over de baan (screenshot).

• Dr. Quipers
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:39:
[...]

Het is een Fairlady Z op een speciale Eifel baan, hier wat info over de baan (screenshot).
Ah de auto die je krijgt is niet diegene waarmee je dus ook de GT Academy doet ;)

Is dat Eiffel circuit niet dezelfde uit die Ferrari F1 Season Event? Ik vond overigens dat Eiffel circuit die je in de Season moest doen met een RX-7 wel erg vet!

Als ik naar dat screenshots met settings kijk betekent het dus dat de racelijn standaard uit staat en je die ook niet aan kan zetten. Maakt het wel uitdagender natuurlijk door de juiste lijn te zoeken :) Wel jammer dat ie standaard op "comfort - medium" banden staat :? Daar kun je toch niet fatsoenlijk mee racen :|

• GAIAjohan
quote:
Dr. Quipers schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:37:
[...]

Oeh wel vet :D Maar hij rijdt dus belabberd?

Nee, de Fairlady 370Z (Z33 geloof ik) van de challenge rijdt belabberd. Je rijdt op een gegenereerd circuit Eifel.
That's it.

Je krijgt de GT-R Academy auto gewoon in je garage, al rijd je in de challenge een Fairlady Z.

En nee, niet hetzelfde als de F1 event.

GAIAjohan wijzigde deze reactie 04-03-2011 12:53 (3%)

• MB23
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 24-10 09:15
Gaan we het hier ook bijhouden wie wat voor rijd in de Gt Academy heeft staan? Ik neem aan dat je ook de tijden van je vrienden kan zijn (net als bij de normale time trials) dus als we elkaar nou allemaal toevoegen...

Moet je die wagen nog tunen of krijgt je gewoon een stock wagen om het mee te doen?

Ik ga vanavond even een uurtje rondjes draaien denk ik.

PSN: Call_Of_Marty

• GAIAjohan
Voorlopig zit ik op een 2:22.0. Maar oet zo weg en vanavond geen tijd om te verbeteren :'(

GAIAjohan wijzigde deze reactie 04-03-2011 12:56 (50%)

• Dr. Quipers
quote:
MB23 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:54:
Gaan we het hier ook bijhouden wie wat voor rijd in de Gt Academy heeft staan? Ik neem aan dat je ook de tijden van je vrienden kan zijn (net als bij de normale time trials) dus als we elkaar nou allemaal toevoegen...

Moet je die wagen nog tunen of krijgt je gewoon een stock wagen om het mee te doen?

Ik ga vanavond even een uurtje rondjes draaien denk ik.
Ik zag dat ik al 48 ingame GT5 vrienden heb :P Volgens mij zijn er 45 van hier ;)

TS wilde volgens mij wel een klassementje bijhouden met de tijden, maar het het hoe was nog niet helemaal bekend.

Ik ga vanavond ook wel even wat rondjes knallen!

• Zeilkolbinio
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 19-10 18:37
Zo, na maanden te hebben gelezen nu ook maar eens aangemeld op Tweakers.

Zelf ben ik ook op zoek naar wat meer mensen die GT5 spelen, met name door het online gebeuren.

B-spec races? Voeg mij dan toe!

• Jamoru
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 26-09 11:25
quote:
Dr. Quipers schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 13:08:
[...]

Ik zag dat ik al 48 ingame GT5 vrienden heb :P Volgens mij zijn er 45 van hier ;)

TS wilde volgens mij wel een klassementje bijhouden met de tijden, maar het het hoe was nog niet helemaal bekend.

Ik ga vanavond ook wel even wat rondjes knallen!
Klopt, ik ga over een uur of twee eens kijken hoe en wat. Maar als ik het goed begrijp is er maar 1 auto en 1 baan? In de OP staat een link zodat je mij je gegevens kunt DM'en!

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

• Jamoru
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 26-09 11:25
Dubbelpost :$

Ook maar gelijk een nieuw deeltje aangemaakt. [PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 8!

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

• Tony L
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 25-06 00:15
Ik heb een uurtje geleden een Formula Gran Turismo aangeschaft. Man... wat rijdt ie lekker :9~ _/-\o_
De "Like The Wind" challenges zijn nu een eitje als je met 350 gewoon door de bochten rijdt zonder blikken of blozen d:)b

PSN: Norfirin

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Was een spannende online race weer...
Tsukuba 3 Laps, winnaar: J.Vermeulen - OFNRobocom - 39 - Volkswagen W12 Nardo Concept '01
De race is afgelopen.
Ronde 3 B.Hamilton (ExtremeGreen) is van positie 12e naar positie 11e gestegen.
Ronde 3 O.Janssen (OFNRobocom) is van positie 3e naar positie 2e gestegen.
Ronde 3 E.Montoya (hjallo) is van de baan geraakt.
Ronde 3 O.Janssen (OFNRobocom) is van positie 4e naar positie 3e gestegen.

E.Montoya maar eens ontslaan, hjallo?

Obi1r wijzigde deze reactie 04-03-2011 15:33 (7%)

• u_nix_we_all
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online

u_nix_we_all

spreekt sowieso geen Duits

quote:
Obi1r schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:23:
Was een spannende online race weer...
Tsukuba 3 Laps, winnaar: J.Vermeulen - OFNRobocom - 39 - Volkswagen W12 Nardo Concept '01
De race is afgelopen.
Ronde 3 B.Hamilton (ExtremeGreen) is van positie 12e naar positie 11e gestegen.
Ronde 3 O.Janssen (OFNRobocom) is van positie 3e naar positie 2e gestegen.
Ronde 3 E.Montoya (hjallo) is van de baan geraakt.
Ronde 3 O.Janssen (OFNRobocom) is van positie 4e naar positie 3e gestegen.

E.Montoya maar eens ontslaan, hjallo?
Ach 1 keertje van de baan valt zat mee. Als je in die race op Trial Mountain een beetje laag level bob in de Ruf zet, gaat die zo'n beetje elke ronde eraf >:) En als je bob de AM V8 Vantage onder z'n gat krijgt, wordt hij laatste. Met een rondje lap. Altijd.

Wie terrabyte zegt, is een neptweaker. Of zeg je ook megga- , gigga- en killo-bytes ? PSN: jaap_10

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Stop maar hier :+
quote:

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23:15

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream | Modcompilation

Pagina: 1 ... 22 23 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013