Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online
quote:
Sander H schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:55:
Er zitten van een aantal wagens zowel een premium als een standaard versie in. Althans volgens de carlist op gt.com, heb alleen nog geen 1 auto voorbij zien komen in de used car dealer die zowel een premium als een standaard versie heeft..
heb een AM zowel als P en S

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ WIN LINUX GAMES
$GameProfiles Steam Desura Origin

• MB23
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-07 00:14
Dit is de standaard versie:

http://farm6.static.flickr.com/5127/5238163209_4f86f0740f_z.jpg

uit dit topic over standard cars:

http://www.gtplanet.net/f....php?t=133513&page=16

PSN: Call_Of_Marty

• Bramzai
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 16-02-2011
Wat is nou eigenlijk de zeldzaamste auto?

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 31-08 18:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Logisch zou ik zeggen, Stealth auto's, omdat ze niet te krijgen zijn ingame en enkel beschikbaar voor CE en SE versies. Maar met de savegame kopietjes, denk ik dat er verder weinig echt zeldzame auto's zijn (mischien X2010 Carbon).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• JoepW
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 08:55
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:10:
....Maar met de savegame kopietjes, denk ik dat er verder weinig echt zeldzame auto's zijn.......
Huh? O-)

Alles over iRacing | iRacing Profiel

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 27-08 13:40
quote:
himlims_ schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:14:
[...]
heb een AM zowel als P en S
Volgens mij zijn er geen modellen zowel premium als standaard te krijgen. Er zijn een aantal auto's als P/S vermeld op de carlist maar dit zijn modellen overgenomen van de eerdere PSP versie. Deze hebben wel een cockpit view maar in de achteruit view zie je het interieur niet, en ze hebben ook geen zichtbare schade.

psn: JanDuin68

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 27-08 13:40
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:10:
Logisch zou ik zeggen, Stealth auto's, omdat ze niet te krijgen zijn ingame en enkel beschikbaar voor CE en SE versies. Maar met de savegame kopietjes, denk ik dat er verder weinig echt zeldzame auto's zijn (mischien X2010 Carbon).
Na bijna 2 maanden spelen ben ik de Tommykaira ZZII nog niet bij de used cars tegen gekomen, wel 1x tegen geracet in het Dream Car Championship..

psn: JanDuin68

• Kecin
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 31-08 14:21

Kecin

^ = Baashaas!

Ik heb een vraag over local multiplayer.
Mijn vrienden willen langskomen met hun PS3 en GT5. Ik heb nu een paar HDTV's op mijn kamer neergezet en ik vraag me af of we over local netwerk tegen elkaar kunnen spelen?

Of moet ik online een room aanmaken?
Heb al gezocht maar vind overal wat anders.

Haat fabriceren sinds 1911. Kecin's tweakblog! - Kecin.com! Gentlemen, it's a nuclear device! T-T-Time is running out!
Trololol

• Tjona100
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 29-08 02:17
quote:
SinergyX schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 22:19:
Ik dacht dat ik R8C las, dus ik was helemaal happy.. was het een gewone R8 :(

Vond ik wel wat mooier dan die open R8.
[afbeelding]
Dat is een R8C van Audi Sport UK & volgens mij zover ik weet de enigste Audi met dichte dak, tot de R18 dan, niet echt succesvol op de le mans van 1999.

Deze had meer succes de R8R, tevens ook de voorloper dan de Audi R8

http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2009/07/audir8r.jpg

Tjona100 wijzigde deze reactie 21-01-2011 13:35 (4%)

Fabio & Grooverider BBC Radio 1 UK!

• himlims_
  • Niet online
GT > community > selecteer jouw profiel > lobby (lobby settings ingeven)
je vrienden kunnen jouw room nu joinen

gt ondersteund geen lan

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

• Kecin

Kecin

^ = Baashaas!

quote:
himlims_ schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 13:33:
GT > community > selecteer jouw profiel > lobby (lobby settings ingeven)
je vrienden kunnen jouw room nu joinen

gt ondersteund geen lan

Haat fabriceren sinds 1911. Kecin's tweakblog! - Kecin.com! Gentlemen, it's a nuclear device! T-T-Time is running out!
Trololol

• Lampuhkap
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 07:06
Ik zal inmiddels 1 van de eersten en 1 van de weinigen zijn denk ik, die op het moment de HKS controller in huis heeft :D

Het is een mooi fijn dingetje, maar wel erg erg wennen...je krijgt vrij makkelijk kramp in je handen omdat je je controller nu heel anders gebruikt en throttle control blijft moeilijk. Het is een heeeeel gevoelig ding. Sturen gaat wel heeel veel smoother. Wennen gaat dit nog wel even worden!

http://i55.tinypic.com/282euf4.jpg

Admin Shaving Society | Bourgondiër van het klassiek scheren

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 07:39
quote:
MB23 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 08:24:
[...]

Die heb ik gisteren net gekocht voor 12.500.000. Heb er alleen nog niet mee gereden. Heb je de premium versie gewonnen of de standaard?
De premium versie dus :9
(heb ook nog geen standaard F2007 in de used car dealership gezien, dus het verhaal over PSP's standaard wagens maakt wel sense :) )
*hoopt nu natuurlijk ook op de F2010 na het completen van de A-spec endurances haha*

dvdkiwi wijzigde deze reactie 21-01-2011 14:38 (9%)

PSN ID= zuperkiwi

• Sander H
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 01-07 14:06
Hm, dus als ik geen PSP auto's overplaats zijn alle P/S auto's bij mij dus alleen als P te krijgen? Maakt het weer wat overzichtelijker in mijn lijstje ;)

• johan12
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 31-08 12:54
Die 24h races heb ik nu geunlockt, maar betekent dit dat ik ook daadwerkelijk 24 uur achter mijn ps3 moet gaan zitten? Kan je het niet tussentijds opslaan? Vind dat toch wel een beetje gekkenwerk...

• himlims_
  • Niet online
quote:
johan12 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 14:42:
Die 24h races heb ik nu geunlockt, maar betekent dit dat ik ook daadwerkelijk 24 uur achter mijn ps3 moet gaan zitten? Kan je het niet tussentijds opslaan? Vind dat toch wel een beetje gekkenwerk...
24u=24u, nee je kunt niet tussentijds opslaan, en ja is beetje gekkenwerk :+ geruchten gaan dat zo'n tussentijdse save functie wel geďmplementeerd gaat worden

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

• PeSr
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

PeSr

BKLConsultancy

Ja, een 'save in pit' functie zou uitermate handig zijn. Ik heb nu de eerste 5 endurance races gehaald, maar ik kijk wel erg op tegen de laatste paar. Ik ben nu overigens level 30, maar ik zie het niet zitten om endurances te gaan zitten grinden om richting de 40 te komen. Red Bull Challenge gaat hem ook niet worden, dit lijkt me onmogenlijk met een sixaxis. Zijn er, buiten seasonals afwachten, nog andere manieren om redelijk snel xp te verzamelen?

BKL Consultancy.

• Dacide
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 00:39
quote:
Lampuhkap schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 14:35:
Ik zal inmiddels 1 van de eersten en 1 van de weinigen zijn denk ik, die op het moment de HKS controller in huis heeft :D

Het is een mooi fijn dingetje, maar wel erg erg wennen...je krijgt vrij makkelijk kramp in je handen omdat je je controller nu heel anders gebruikt en throttle control blijft moeilijk. Het is een heeeeel gevoelig ding. Sturen gaat wel heeel veel smoother. Wennen gaat dit nog wel even worden!

http://i55.tinypic.com/282euf4.jpg
Wat heb je er voor betaald? Ik wil hem misschien ook kopen. Heb geen mogelijkheid tot gebruik van een stuurtje. Dit is misschien een mooi alternatief.

• Lampuhkap
was 80 euro incl shipping bij www.jappower.nl

Sturen is overigens nog best even wennen, het gaat soepeler maar wel wat langzamer, dus je moet vrij snelle vingers hebben om snel van links naar rechts te sturen. Mijn 512BB die door mijn eigen huistuner gedaan is, was nog een hele klus om in de hand te houden, terwijl dat met de normale controller best makkelijk ging, en alleen maar omdat je daarmee veeel sneller kan tegensturen....zal wel gewenning zijn, maar toch :D

Voorlopig gaat t erg goed! (ik zal strax nog meer fotos posten)

• ybastiaans
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 23:55
quote:
Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:53:
[...]

Volgens mij zijn er geen modellen zowel premium als standaard te krijgen. Er zijn een aantal auto's als P/S vermeld op de carlist maar dit zijn modellen overgenomen van de eerdere PSP versie. Deze hebben wel een cockpit view maar in de achteruit view zie je het interieur niet, en ze hebben ook geen zichtbare schade.
Wel hoor (nou ja, half). Ik heb de Premium BMW M5 (die noemen ze de '08) en de standard ook (die noemen ze '05).

De standaard heeft ook geen interieur trouwens.

• downing
  • Laatst online: 31-08 21:04
EINDELIJK:

http://img33.imageshack.us/img33/2140/dsc03802lj.jpg

en dit zit er dan in:
http://img262.imageshack.us/img262/3632/dsc03803k.jpg

en zo zit het in elkaar:
http://img40.imageshack.us/img40/1071/dsc03805u.jpg
(Stuur + pedals+ shifters zaten natuurlijk niet in de doos

en zo gaan we lekker scheuren:
http://img11.imageshack.us/img11/6555/dsc03816n.jpg

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
ybastiaans schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:51:
Wel hoor (nou ja, half). Ik heb de Premium BMW M5 (die noemen ze de '08) en de standard ook (die noemen ze '05).

De standaard heeft ook geen interieur trouwens.
Dat zijn wel 2 verschillende auto's, 1715 tegen 1855 kilo.

De auto's die een P/S hebben, zijn PSP imports, zo ook de F2007.
Uit de PSP lijst:
131 Ferrari F2007

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MB23
Wat voor wheelstand zou ik kunnen nemen voor mijn G27? Zit nu boven achter mijn bureau maar wil mijn PS3 beneden zetten en dan natuurlijk wel kunnen blijven racen met mijn wheel. De WheelStand Pro heb ik gezien maar is die echt zo ideaal?

Waar ik me vaak aan stoor is dat mijn pedalen wegglijden. Hoe zitten die daar op vast?

MB23 wijzigde deze reactie 21-01-2011 17:07 (29%)

• Niekdude
  • Laatst online: 18-02-2011
Hoe moet ik in hemelsnaam de B-spec All-stars winnen, heb het al met de Minolta (die verliest omdat die kut schakelt en sloom optrekt) de Furai (niet genoeg snelheid op het rechte stuk) Veyron (te lange remweg) Zonda (ook te traag op het rechte stuk) het beste resultaat tot nu toe boek ik met de Furai maar die zie ik in de overige races na Mountain Trial niet winnen, dus mijn vraag is, welke auto zou ik moeten gebruiken voor deze race?

• MB23
quote:
Niekdude schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 17:23:
Hoe moet ik in hemelsnaam de B-spec All-stars winnen, heb het al met de Minolta (die verliest omdat die kut schakelt en sloom optrekt) de Furai (niet genoeg snelheid op het rechte stuk) Veyron (te lange remweg) Zonda (ook te traag op het rechte stuk) het beste resultaat tot nu toe boek ik met de Furai maar die zie ik in de overige races na Mountain Trial niet winnen, dus mijn vraag is, welke auto zou ik moeten gebruiken voor deze race?
Formula Gran Turismo

• downing
  • Laatst online: 31-08 21:04
http://img687.imageshack.us/img687/141/dsc03806dd.jpg
(sorry voor de wazige foto)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Formula GT :) (ik had niet zo bijzonder veel moeite met de minolta, was wel leuke race :P).

Spuit #12..

SinergyX wijzigde deze reactie 21-01-2011 17:26 (7%)

• Niekdude
  • Laatst online: 18-02-2011
Heb het probleem al opgelost, er lagen Comfort zacht banden onder me minolta... dus heb even race normaal eronder gezet en nu wint me bob m makkelijk ;).

• HaRdCoRe-WeZ
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 09:49
quote:
MB23 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:56:
Wat voor wheelstand zou ik kunnen nemen voor mijn G27? Zit nu boven achter mijn bureau maar wil mijn PS3 beneden zetten en dan natuurlijk wel kunnen blijven racen met mijn wheel. De WheelStand Pro heb ik gezien maar is die echt zo ideaal?

Waar ik me vaak aan stoor is dat mijn pedalen wegglijden. Hoe zitten die daar op vast?
Die staan op rubber, en glijden echt niet weg! Tevens met een strip nog vast te klemmen, makkelijk maar doeltreffend systeem. Ik heb echt nog geen minuut spijt gehad van mijn WSP.

Intel i5-2500K | MSI P67A-GD65(B3) | MSI N560GTX-TI Hawk SLI | 8GB Corsair CMZ8GX3M2A1600C9 DD3-1600 Vengeance | SATA Samsung Spinpoint F3 1TB | SSD Crucial M4 64GB | Antec Twelve Hundred v3 | Samsung Syncmaster S27A350H | Windows 7 Ultimate SP1 NL 64bit

• f.h
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 30-08 11:55
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:37:
[...]

Dat zijn wel 2 verschillende auto's, 1715 tegen 1855 kilo.
Dat van die 2 E60 M5's vroeg ik me ook al af. De eerste E60 M5 rolde in 2005 van de band af, dus misschien is die uit '08 een facelift. Dan nog is het behoorlijk vreemd dat er een verschil van 140 kg tussen beide modellen is.

Heb trouwens ook nog iets anders gemerkt, bij een dreigend overschot ( :+ ) aan credits vanochtend even een RS6 volledig getuned naar 940 of 950 pk. Dat ding loopt nu iets van 370 km/u, alleen als je de interieur camera neemt bij die snelheid dan zit de snelheidsmeter helemaal naar beneden 'in het niets'. Als je voor tonnen aan je RS6 verspijkerd kan er ook wel een nieuwe snelheidsmeter vanaf lijkt mij :)

Tot slot zat ik me nog te bedenken, ik ben helemaal niet zo van de (imo vaak duurbetaalde) dlc op de PS3, maar als bekend zou worden dat, ik noem een, Pagani Zonda F voor een euro of wat beschikbaar zou komen als dlc zou ik er geen seconde over twijfelen om die aan te schaffen :)

• ybastiaans
quote:
HaRdCoRe-WeZ schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 18:29:
[...]

Die staan op rubber, en glijden echt niet weg! Tevens met een strip nog vast te klemmen, makkelijk maar doeltreffend systeem. Ik heb echt nog geen minuut spijt gehad van mijn WSP.
+1!!

Al de euro's waard. En zoals ik al eerder zei: nog een geschikte kerel ook (Sebastian geloof ik?), ik had een DFP en daar een WSP voor, kocht een G25, mailde hem hoe ik die erop kreeg, stuurde hij tegen gereduceerd tarief een nieuwe steun voor het stuur en het aanhangsel voor de versnellingspook.

• MB23
Ik denk dat ik er maar gewoon 1 bestel als ze weer beschikbaar komen.

• Bramzai
  • Laatst online: 16-02-2011
quote:
Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:54:
[...]

Na bijna 2 maanden spelen ben ik de Tommykaira ZZII nog niet bij de used cars tegen gekomen, wel 1x tegen geracet in het Dream Car Championship..
Die heb ik dan weer wel, ik wil heel graag de nieuwe gt "gulf" racewagen(niet de oude uit 69)

• Daniel_Elessar
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 31-08 16:19
Ziet er mooi uit die WSP! zat er zelf ook over na te denken aangezien het tafeltje waar ik nu op speel soms aardig wankelt op zijn poten. Het ziet er erg mooi/stabiel uit.

• Lampuhkap
Echt waar, wat een fokking geniale controller is dat HKS ding, went eigenlijk verrassend snel :D

binnenkort komt er een reviewtje :D

• FRidh
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 07:20
net maar m'n eerste endurance race gereden. Omdat ik niet veel geduld heb, en wel van een beetje snelheid houd, heb ik gekozen om de 300 km op Grand Valley met de Formula GT te doen. Dat is....uhm.....best wel spannend. Keihard auto's dodgen :D

Het is toch best wel slopend dan, zo lang racen met zo'n formule wagen met stuurtje.

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

• Daniel_Elessar
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 31-08 16:19
ja, je zou bijna naar de sportschool mogen om je armspieren te trainen ;)
ik wilde hem dit weekend gaan doen, dacht an een rustige supergt of dtm. Anders werd het de renault 5 turbo wat ook erg leuk rijdt, geen idee van verbruik maar dat zien we dan wel.

• Bastard
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 22:05
liggen de servers trouwens weer te vervelen of is mijn netwerk vreemd aan het doen? probeer al een half uur lang te racen, maar wordt om de haverklap uit rooms geschopt en zit met enorme laadtijden :(.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eindelijk al mijn stats ingevuld :D
Cars: 192
Garage value: 146,030,818
Sell value: 3,002,614 (stom dat je 90% niet kan verkopen :P)

• mr.DJ95
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 22:59

mr.DJ95

Bitch, don't kill my fissa

vraagje: als je met een tesla een endurence rijdt vult hij dat de accu in de pits?

 Macbook Pro Retina 2,7/16GB/512GB |B&W CM8, DENON X4000, SVS PB2000 | Miljonair , Ondernemer, Playboy en Grappenmaker

• Sander H
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 23:59:
Eindelijk al mijn stats ingevuld :D
Cars: 192
Garage value: 146,030,818
Sell value: 3,002,614 (stom dat je 90% niet kan verkopen :P)
Is er eigenlijk een manier om snel je garage value te zien? Of moet je zelf bijhouden wat je uitgeeft :P

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik gebruik deze:
http://mygranturismo.net

Die heeft van bijna alle auto's de aanschafprijs, dus hij rekent alles zelf uit :P

• Sander H
Oh ok, morgen eens kijken of ik zin heb om al mijn 682 auto's toe te voegen ;)

Tot nu toe was een Excel sheet voldoende, maar ben wel benieuwd naar de totale waarde.

Sander H wijzigde deze reactie 22-01-2011 00:42 (49%)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tip, zet je sortering op fabrikant, voert 10x makkelijker in :P

• Dakoina
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20-12-2013

Dakoina

Jeej, PS3 =)

derstraks mijn eerste endurance race gedaan... pff, 30 rondjes van de 60 en mijn ogen beginnen al serieus toe te vallen. Ok, het wordt al laat, maar toch :) nog een 3 kwartier te gaan denk ik met mijn zonda, ff iets caffeine-rijk zoeken :)

/edit

pffffff die seasonal events brengen veel meer op dan die miezerige 164000 vr 2 uur non stop racen bij die endurance :|

Dakoina wijzigde deze reactie 22-01-2011 02:26 (21%)

• FRidh
ahja het gaat om de ervaring. Denk maar zo, je heb nu net zo lang achter elkaar geraced als in het echt.

Zo dacht ik er tenminste over toen ik Grand Valley met de Formula GT deed.

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

• JoepW
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 08:55
In die endurance races (als ik ze al rij) en de Seasonals probeer ik steeds zonder de AI te raken mijn snelste tijd te verbeteren. Dan heb ik tenminste iets te doen. ;)

Alles over iRacing | iRacing Profiel

• MB23
Hoe weet je in GT5 of de baan nat genoeg is voor full wets of dat een intermediate band beter is. Ik stuur net mijn B-Spec naar buiten op de 24h versie van de ring waar het regent (maar het er niet heel nat uitziet) op intermediates maar na 1 ronde komt ie al uit zich zelf binnen voor iets anders. ondanks de "verkeerde" band lag ik aan de leiding, dus wilde eigenlijk die pitstop cancellen maar dat kan ook niet!

Sterker nog: die gast komt binnen voor de harde race band!?!

MB23 wijzigde deze reactie 22-01-2011 11:21 (7%)

• Sander H
Dat is iets wat ik ook mis, op de achtergrond op het pre-race scherm kun je wel een beetje zien wat voor weer het is, maar soms is het totaal anders zodra je de echte race begint :P

Sander H wijzigde deze reactie 22-01-2011 11:27 (6%)

• MB23
B-Spec Grand Turismo Kampioenschap duurt ook eeuwig.

• dvdkiwi
Met slipherstel weer eens gaan zitten voor de Loeb cahllenge.
Gevolg:
Eiger: ruim 2 seconden onder goud :)
Chamonix: ruim 12 seconden onder goud :9
Die is dus in de pocket.

Dan maar de AMG challenges gedaan, alweer.
Tip van hier was om de slipherstel aan te zetten, maar dat kan dus helemaal niet bij die challenges :'(
Weer een keer of 15 de laatste sector met de oude SL (droog) gedaan, maar ik mis nog ca 0.7 seconden en heb geen idee waar ik nog sneller kan gaan. Wordt er een beetje stuiter van.
Heb trouwens ABS op 1, de rest uit.

** foutje in de carlist: 972. Toyota SUPRA 3.0GT Turbo A'88 is een Premium ipv standaard **

PSN ID= zuperkiwi

• FerdiV
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 28-08 19:58
Hoppa alle license goud!!!

Krijg ik nu zo'n trophy in de lijst? :P

Of moet iemand het bevestigen? Ik ben S-Vaio online.

www.MacNoob.nl

• Roy-91
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 09:11
Pff, word soms echt gek van die b-spec aap, gaat er iemand in de rondte rijd hij er tegenaan..

PSN: Roy-1991

• FRidh
quote:
JoepW schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 11:15:
In die endurance races (als ik ze al rij) en de Seasonals probeer ik steeds zonder de AI te raken mijn snelste tijd te verbeteren. Dan heb ik tenminste iets te doen. ;)
hmmm ja inderdaad. Zo ga ik na een bandenwissel proberen mijn tijd te verbeteren, en een paar rondjes later weer proberen alle bochten driftend door te komen :*)

• Dirk149
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 30-08 23:50
quote:
dvdkiwi schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 12:43:
Dan maar de AMG challenges gedaan, alweer.
Tip van hier was om de slipherstel aan te zetten, maar dat kan dus helemaal niet bij die challenges :'(
Weer een keer of 15 de laatste sector met de oude SL (droog) gedaan, maar ik mis nog ca 0.7 seconden en heb geen idee waar ik nog sneller kan gaan. Wordt er een beetje stuiter van.
Heb trouwens ABS op 1, de rest uit.
Ik zit ook met dat probleem hier, die andere challenges van die AMG school gingen mij best 'makkelijk' af.
Maar deze krijg ik ook gewoon niet voor elkaar.

Iemand een goede tip hiervoor?

• ybastiaans
quote:
Dirk149 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 14:40:
[...]

Ik zit ook met dat probleem hier, die andere challenges van die AMG school gingen mij best 'makkelijk' af.

Youtube, rempunten spieken en lijnen afkijken. In de laatste sector is het vooral kunst om zo hárd mogelijk de laatste chicane in te jakkeren. Gewoon volle bak onder de brug door, naar beneden, vol links, en dan je rempunt bepalen. Daar zat voor mij de meeste tijd, en in de laatste bocht voor het lange rechte stuk.

• MB23
Zo mijn 4e B-Spec Formula GT zit er op, nog 2 te gaan.

Misschien een tip, ga aan het eind van ronde 20 al naar binnen, als het goed is zit je dan achter een groepje achterblijvers. Die pitten vervolgens in ronde 29, terwijl jij net weer aan hun staart zit. Zo heb je 2x GEEN last van backmarkers. Mijn coureurs spinde een aantal (4) keer nadat hij veel te hard de laatste chicane in kwam. Ondanks dat, easy win.

• Pyrone89
  • Laatst online: 30-08 23:22
Heb ik net besloten om mijn digitale racehelm aan de wilgen te hangen, krijg ik vandaag eindelijk de Giotech Real triggers binnen.

Daarmee kan ik ineens met controller goed over de Nordschleife met de volgetunde Zonda R in cockpitview.

Met de Lupo rijd ik ineens nog 3 seconden sneller (en ik won de afgelopen 4 online races met de Lupo's al....)

• rlKoekie
  • Laatst online: 29-08 15:12
quote:
Pyrone89 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 15:08:
Heb ik net besloten om mijn digitale racehelm aan de wilgen te hangen, krijg ik vandaag eindelijk de Giotech Real triggers binnen.

Daarmee kan ik ineens met controller goed over de Nordschleife met de volgetunde Zonda R in cockpitview.

Met de Lupo rijd ik ineens nog 3 seconden sneller (en ik won de afgelopen 4 online races met de Lupo's al....)
volgende race krijg jij gewoon een handycap mee hoor :P dan mag de rest op race normaal en doe jij het maar lekker op race hard :P

• dvdkiwi
quote:
Dirk149 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 14:40:
[...]
Deze video van youtube ga ik gebruiken om de juiste lijnen, rempunten etc te vinden:
YouTube: Gran Turismo 5 - Gameplay - golding AMG Challenge 01 - sector 4 - Mercedes 300SL
Racer in de video heeft alleen ABS op 1 staan zoals ie in de comments al zegt.

Ik kan nog tijd goedmaken op het laatste stuk (de bochten voor de finish), verder loop ik qua tijd redelijk gelijk.

De races in de regen moet ik ook nog voor gaan zitten, de meeste heb ik daar op zilver (een paar goud), maar dat is omdat ik toen met zilver snel tevreden was en dus niet verder geprobeerd heb.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 22-01-2011 17:00 (6%)

PSN ID= zuperkiwi

• Dirk149
quote:
dvdkiwi schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 16:56:
[...]

Deze video van youtube ga ik gebruiken om de juiste lijnen, rempunten etc te vinden:
YouTube: Gran Turismo 5 - Gameplay - golding AMG Challenge 01 - sector 4 - Mercedes 300SL
Racer in de video heeft alleen ABS op 1 staan zoals ie in de comments al zegt.

Ik kan nog tijd goedmaken op het laatste stuk (de bochten voor de finish), verder loop ik qua tijd redelijk gelijk.

De races in de regen moet ik ook nog voor gaan zitten, de meeste heb ik daar op zilver (een paar goud), maar dat is omdat ik toen met zilver snel tevreden was en dus niet verder geprobeerd heb.
YEAH ik heb 'm 2:29.693 *O*
Die in de regen zijn echt véél makkelijker in deze sector. :)

Succes iig. ;)

• Pyrone89
  • Laatst online: 30-08 23:22
quote:
rlKoekie schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 16:27:
[...]

volgende race krijg jij gewoon een handycap mee hoor :P dan mag de rest op race normaal en doe jij het maar lekker op race hard :P
Oeeh, uitdaging uitdaging :9~

Kijk uit naar de volgende (mijn plezier is helemaal terug dankzij die realtriggers, maar doe echt alleen nog online af en toe, anders gaat de studie lijden...)

• Stefie2010
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 25-08 20:35
Na weken van uitstellen ben ik vandaag aan het FGT Championship begonnen. Omdat ik geen zin heb om keer op keer van voor af aan te beginnen besloten om op safe te spelen, dus met slipherstel. 1e drie races gewonnen :), Alhoewel ik in Monaco wel een paar keer "vastgeplakt" zat aan de muur.

ff de benen strekken en op naar de nurburgring GP/F :)

• Sander H
Vandaag bezig met de 9 uur van Tsukba.. heb er nu 3,5 opzitten :Y)

Denk dat ik nog 2x een uurtje doe vanavond, en de rest morgen.

• Hoyden
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 31-08 11:54

Hoyden

PSN = Hopu_5

quote:
Sander H schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 18:49:
Vandaag bezig met de 9 uur van Tsukba.. heb er nu 3,5 opzitten :Y)

Denk dat ik nog 2x een uurtje doe vanavond, en de rest morgen.
Ik begin pas aan die Endurance als je kunt saven.
Ga niet extra onnodig die PS3 aanlaten.. Dat moet al genoeg voor B-Spec..

Is het trouwens ook mogelijk om de aan- en afmeld meldingen van "friends" uit te zetten ? Irritant :+
Er zit hier op GOT een persoon die ik vaak on- en offline zie gaan. :? Iets wat me niet echt boeit :P

• MB23
Sjonge, je moet gewoon 4x die B-Spec Grand Valley 300 doen om van level 25 naar 26 te komen (en dus voor dat je verder kan in het spel...)

Ik ga nu gewoon weer mijn Formula GT gebruiken want anders duurt het nog langer dan nodig.

• rlKoekie
  • Laatst online: 29-08 15:12
quote:
Pyrone89 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 18:10:
[...]

Oeeh, uitdaging uitdaging :9~

Kijk uit naar de volgende (mijn plezier is helemaal terug dankzij die realtriggers, maar doe echt alleen nog online af en toe, anders gaat de studie lijden...)
Ik ben ook op GT5 dieet. Een eenvoudige oplossing: bob endurance laten rijden, dan kan ik zelf ook niet per ongeluk gaan zitten racen als ik moet studeren...

• Kecin

Kecin

^ = Baashaas!

Gisteravond PS3/GT5 lan-party gehad. Awesome. 2 tv's en 1 pc beeldscherm op een rij. (2 x 32" 1x 23")
Allemaal op de wlan een room openen. Werkt perfect, echt 0,0 lag.
Fototje van de opstelling:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs760.ash1/165166_186593294693786_100000293514051_594907_4968656_n.jpg

Trololol

• Dirk149
quote:
MB23 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 19:44:
Sjonge, je moet gewoon 4x die B-Spec Grand Valley 300 doen om van level 25 naar 26 te komen (en dus voor dat je verder kan in het spel...)

Ik ga nu gewoon weer mijn Formula GT gebruiken want anders duurt het nog langer dan nodig.
Tjah vanaf dat punt wordt het echt rampzalig, je moet zoveel races opnieuw doen om een level hoger/nieuwe race te krijgen. ;(

• MB23
quote:
Dirk149 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 20:07:
[...]

Tjah vanaf dat punt wordt het echt rampzalig, je moet zoveel races opnieuw doen om een level hoger/nieuwe race te krijgen. ;(
Ja ik vraag me af wat daar nou echt het nut van is... beetje onnodig je hardware belasten en laten slijten.

• f.h
Ik zit zojuist het Dream Car Championship te doen (voor de 2e keer) met de Red Bull X2010. Ik zit in lap 5 en heb het hele veld al op 1 ronde gezet. Ik krijg nu opeens, zonder dat er ook maar een AI in de buurt is in beeld opeens "-1 ronde" iemand enig idee wat dat betekent?

EDIT: Krijg het nu net weer in beeld, terwijl ik nog niemand voor een tweede keer gelapt heb?

f.h wijzigde deze reactie 22-01-2011 20:34 (14%)

• M3rcury
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Groene gixxer

quote:
f.h schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 20:30:
Ik zit zojuist het Dream Car Championship te doen (voor de 2e keer) met de Red Bull X2010. Ik zit in lap 5 en heb het hele veld al op 1 ronde gezet. Ik krijg nu opeens, zonder dat er ook maar een AI in de buurt is in beeld opeens "-1 ronde" iemand enig idee wat dat betekent?

EDIT: Krijg het nu net weer in beeld, terwijl ik nog niemand voor een tweede keer gelapt heb?
Betekend dat je meer dan een rondje voor loopt :) Als je er voor een 2e keer voorbij gaat (voorbij de nummer 2) dan staat er -2 :)

M3rcury wijzigde deze reactie 22-01-2011 20:39 (7%)

Suzuki GSX-R 600 K7!
PSN: Green-M3rcury
http://www.wax-on.nl voor Chemical Guys, Mothers Wax, Monello, Collinite, Poorboys World, EuroW, ScratchShield en Polishing Power

• f.h
quote:
M3rcury schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 20:39:
[...]

Betekend dat je meer dan een rondje voor loopt :) Als je er voor een 2e keer voorbij gaat (voorbij de nummer 2) dan staat er -2 :)
Is op zich een logische verklaring inderdaad, maar waarom komt dat dan niet direct in beeld zodra ik de nummer 2 inhaal? En waarom komt het meerdere malen in beeld?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
f.h schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 20:40:
Is op zich een logische verklaring inderdaad, maar waarom komt dat dan niet direct in beeld zodra ik de nummer 2 inhaal? En waarom komt het meerdere malen in beeld?
Het gaat per meetpunten, startfinish/sectoren, als jij er langsrijd, gaat de teller tikken tot de eerstvolgende achter je er langs komt, dan zit jij inmiddels al kilometers verder :P
quote:
Kecin schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 20:06:
Gisteravond PS3/GT5 lan-party gehad. Awesome. 2 tv's en 1 pc beeldscherm op een rij. (2 x 32" 1x 23")
Allemaal op de wlan een room openen. Werkt perfect, echt 0,0 lag.
Fototje van de opstelling:
[afbeelding]
Dit ga ik plannen met endurance racen, met 2 man zijn die 4 uur toch wat makkelijker door te komen dan in je eentje :P

• Kecin

Kecin

^ = Baashaas!

quote:
SinergyX schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 21:00:
[...]

Dit ga ik plannen met endurance racen, met 2 man zijn die 4 uur toch wat makkelijker door te komen dan in je eentje :P
Het is in iedergeval gegarandeerd leuk. Je gaat alleen wel snel "kutten", elkaar een beetje aanrijden enzo. Brilliant, pilsje dr bij, pizzatje, helemaal tof :).

Trololol

• f.h
quote:
SinergyX schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 21:00:
[...]

Het gaat per meetpunten, startfinish/sectoren, als jij er langsrijd, gaat de teller tikken tot de eerstvolgende achter je er langs komt, dan zit jij inmiddels al kilometers verder :P
Haha je hebt me overtuigd, dank :)

• Sander H
Zodra je 1 ronde of meer voorsprong hebt komt de '-1 lap' (of meer dus) message alleen nog maar als de nr 2 over start/finish komt. Als hij nog in dezelfde ronde zit komt het bij elk meetpunt in beeld.

• geenId
  • Laatst online: 20-11-2012
quote:
Lampuhkap schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 21:39:
Echt waar, wat een fokking geniale controller is dat HKS ding, went eigenlijk verrassend snel :D

binnenkort komt er een reviewtje :D
Heb je geen last van een deadzone bij het gas geven en remmen? Daar wordt op gtplanet namelijk een beetje over gemopperd.

Over de endurance races: na hoeveel rondes gaan jullie gemiddeld de pits in? Ik heb de eerste endurance race gereden en bij mij houden de bandjes het geen 20 rondes vol. Ik zit met race soft (en hard) op ongeveer 15 rondes, is dit redelijk normaal?

• Lampuhkap
ja die problemen daar was ik al bekend mee voor ik m kreeg en ja dat merk je wel. Zoals ik al eerder gemeld had is het ding erg gevoelig op gas en rem. Maar daar leer je wel mee om te gaan. Ik heb er nu al fors wat uren op zitten met dat ding en t gaat steeds beter. Vandaag al een 7.11.030 gehaald op de nordschleife in een R8 4.2 met 550 pk ongeveer, met nog flink wat fouten, dus t zou nog veel beter kunnen.

Maar ik kan m wel aanraden, tis een mooie tussenweg tussen controller en stuur :D

• Jeroenit
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 28-08 10:07
quote:
SinergyX schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 00:16:
Ik gebruik deze:
http://mygranturismo.net

Die heeft van bijna alle auto's de aanschafprijs, dus hij rekent alles zelf uit :P
dank je voor de link, heb mijn garage tot nu toe ook "even" toegevoegd.... 516 auto's (totale garage is 540)

De waarde van al mijn auto's samen is..........314,519,586 cr!!
En dan heb ik 24 dubbele auto's nog niet meegerekend waaronder een paar hele dure.
(Ford GT racecar, Chapparal, X2010 etc)

Jeroenit wijzigde deze reactie 22-01-2011 23:17 (3%)

Gigabyte Z97 Gamer 3-Intel Core i5 4690-CM Hyper 412S-8GB G.Skill Ripjaws 1866 Mhz-2x Sapphire R9 280x Vapor-X Crossfire-Logitech G15-Logitech G9-Logitech G35-Logitech Z-506-Logitech G25 -Windows 7 Ult.64 - 3x Acer 24" G245 Eyefinity

• superbassie
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 23:34
Wat is eigenlijk jullie favoriete circuit in GT5?
Een van mijn favorieten is in ieder geval Laguna Seca :*)

D3: trevas#1141 | DiabloProgress

• Sander H
Kan er maar 1 zijn.. de Ring _/-\o_

• reaL_G
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 29-08 17:16
quote:
geenId schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 22:17:
[...]
Over de endurance races: na hoeveel rondes gaan jullie gemiddeld de pits in? Ik heb de eerste endurance race gereden en bij mij houden de bandjes het geen 20 rondes vol. Ik zit met race soft (en hard) op ongeveer 15 rondes, is dit redelijk normaal?
ik hou altijd 20 aan met hard (afhankelijk van rijstijl),
met de noot daarbij dat de laaste paar rondes echt kut rijden zijn, remmen is spinnen.
quote:
_/-\o_ _/-\o_

ReaL Drive & Ghost Hound

• superbassie
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 23:34
quote:
Ben die baan aan het leren. :P Normaal racen lukt wel, maar als je echt tot het uiterste moet merk je hoe verraderlijk dat circuit is. :o
Geen wonder dat er in het echt zoveel mensen zich doodgereden hebben daar.

D3: trevas#1141 | DiabloProgress

• bello2185
  • Laatst online: 26-08 12:11

bello2185

Emma Watson (=゚ω゚)ノ

quote:
geenId schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 22:17:
Ik heb die race net gedaan met een Minolta op race soft, moest om de 8-10 ronden nieuwe banden halen, maarja ik rijd ook een beetje gevaarlijk. :P

Oh en btw, vinden jullie die Lexus LFA ook zo'n vette auto? Die snelheidsmeter is zo gaaf! :D Heb er nu ondertussen 3 van. :P

bello2185 wijzigde deze reactie 23-01-2011 00:46 (11%)

(=´∀`)人(´∀`=) 500px

• MB23
Ik ga vannacht even een endurance B-Spec aanzetten, vroeg me alleen het volgende af.

Moet ik die automatische pitstop strategie gebruiken of gewoon laten rijden tot de banden/bezine op zijn/is?

Probleem wat ik heb gemerkt met die auto pit op basis van fysieke kracht is dat die coureurs tegen het eind elkaar om de ronde afwisselen.

MB23 wijzigde deze reactie 23-01-2011 01:03 (26%)

• Stefie2010
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 25-08 20:35
quote:
MB23 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 01:01:
Ik ga vannacht even een endurance B-Spec aanzetten, vroeg me alleen het volgende af.

Moet ik die automatische pitstop strategie gebruiken of gewoon laten rijden tot de banden/bezine op zijn/is?

Probleem wat ik heb gemerkt met die auto pit op basis van fysieke kracht is dat die coureurs tegen het eind elkaar om de ronde afwisselen.
Precies, gewoon laten rijden tot banden/benzine op zijn/is. En neem geen gelijkwaardige auto als tegenstanders, maar een veel snellere, aangezien jij ligt te slapen en dus geen orders kan geven ;)

• Dirk149
nvm

Dirk149 wijzigde deze reactie 23-01-2011 01:13 (99%)

• MB23
quote:
Stefie2010 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 01:09:
[...]

Precies, gewoon laten rijden tot banden/benzine op zijn/is. En neem geen gelijkwaardige auto als tegenstanders, maar een veel snellere, aangezien jij ligt te slapen en dus geen orders kan geven ;)
En ff mijn PS zo instellen dat ie niet na 3 uur niet gebruikt te worden vanzelf uitschakeld...

• sh1nigami
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 14-08 16:50
Vandaag eindelijk de ps3 (320GB) gekocht met gt5 (speciaal voor gt5)
Ben nu level 9 met B+A+IC licenties en ik merkte net dat bij de laatste race van IC dat de lagg behoorlijk aanwezig was. Game loopt al niet 100% vloeiend tijdens de races maar bij die race werd het echt vervelend.

• syntesia
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 31-08 12:12
welke lag ?? heb nergens last van gehad sinds ik het spel heb.

• sh1nigami
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 14-08 16:50
quote:
syntesia schreef op zondag 23 januari 2011 @ 03:04:
welke lag ?? heb nergens last van gehad sinds ik het spel heb.
haperend beeld tijdens de laatste race van de IC licentie bv, tijdens het remmen merk je het vooral.

• Phase
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 09:08

Phase

Supremely Insane

Heb me toch maar eens gestort op die IB-3 licence, die stomme slalomproef. Als ik al het einde haalde zonder een pion te raken was ik gewoon te langzaam :(
Maar opeens: 0:18.287!!!! EINDELIJK!!!!!

Dus dat betekent dat ook ik vanaf nu bij de all-goldmensjes hoor, graag ook een gouden bekertje voor mijn naam @TS :) :) :)

http://i56.tinypic.com/6p3k2f.png

Phase wijzigde deze reactie 23-01-2011 06:09 (14%)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• Lampuhkap
Gefeliciteerd Phase! :D

• ybastiaans
Van het weekend mooi een nieuw wagentje gescoord uit de tweedehands markt: ik had de 190 evo II al, nu heb ik ook de 190 evo II Race Car... Wat een gave kar. Vandaag maar eens mee over de Ring knallen.

• Sander H
8:15 op de klok in de 9u van Tsukuba, het eind is in zicht >:)

Wel heel gaaf als je in de pits staat en je hoort de andere auto's over het circuit rijden, dan zijn de geluiden ineens wel heel erg goed :9~

• bello2185
  • Laatst online: 26-08 12:11

bello2185

Emma Watson (=゚ω゚)ノ

quote:
sh1nigami schreef op zondag 23 januari 2011 @ 02:53:
Vandaag eindelijk de ps3 (320GB) gekocht met gt5 (speciaal voor gt5)
Ben nu level 9 met B+A+IC licenties en ik merkte net dat bij de laatste race van IC dat de lagg behoorlijk aanwezig was. Game loopt al niet 100% vloeiend tijdens de races maar bij die race werd het echt vervelend.
Ligt dat misschien aan je tv instellingen? Een vriend van mij had ook last van lagg met GT5, toen heeft hij de tv op de "Game" setting gezet en daarna was het weg. Ik heb ook een "Spel" setting op mijn tv, maar op de normale instelling werkt het ook smooth. :)

(=´∀`)人(´∀`=) 500px

• Jackal131
  • Laatst online: 22:59
quote:
Pyrone89 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 15:08:

Wat is dan het voordeel van die triggers, behalve dan dat je vingers van de originele triggers af zouden kunnen glijden (wat mij nog nooit gebeurd is).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Th1x4nG
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 26-08 22:01
Het voordeel is dat je veel beter kan doseren, lijkt me :)

Desktop | 13" MBA 2013 | Nexus 5 | RX100 II | PSN: Th1x4nG

Pagina: 1 ... 4 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Populair: Samsung Intel Smartphones Processors Sony Microsoft Games Apple Politiek en recht Smartwatches

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013