Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Nu online
Thanx yzx! :)
Ik denk het, volgens mij is er maar 1 Camaro LM race car

PSN ID= zuperkiwi

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18-09 13:03
quote:
dvdkiwi schreef op maandag 28 februari 2011 @ 21:29:
Thanx yzx! :)
Ik denk het, volgens mij is er maar 1 Camaro LM race car
Hij zit er echt in hoor, heb inmiddels 'n blauwe en 'n groene.. ;)
Ik was weken op zoek naar de Lancer Evo IV Rally Car totdat ik 'm zondag eindelijk in de UCD zag. *O*

psn: JanDuin68

• rlKoekie
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 11:31
quote:
dvdkiwi schreef op maandag 28 februari 2011 @ 21:25:
Heb van GT vandaag een mooie quattro '82 mogen ontvangen :P
Ik begin nu wel sterk te twijfelen of die Camaro LM Race Car wel in de UCD verschijnt, ben totaal nu al ruim 9 uur bezig met ffwd'en van de UCD en nog steeds niets...
hij is daar zeker weten te vinden, ik heb em al 3x gezien en 1x gekocht ;)

• dvdkiwi
  • Nu online
En daarom zou ik een roulatiesysteem als GT4 had apprecieren...
Dan hoef je max maar 27x te verversen.
Maar goed om te horen dat ie dus wel bestaat ;)
Kan ik weer lekker verder klikken :P

Sommige wagens (Gran Turismo Skyline GT-R) zie ik echt iedere ronde voorbij komen, en wagens waar ik heel lang op heb gewacht komen nu ook om de haveklap voorbij :F

dvdkiwi wijzigde deze reactie 28-02-2011 21:59 (30%)

PSN ID= zuperkiwi

• moeskoetie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 27-08 18:47
quote:
dvdkiwi schreef op maandag 28 februari 2011 @ 21:57:

Maar goed om te horen dat ie dus wel bestaat ;)
Kan ik weer lekker verder klikken :P
ik heb hem ook in het blauw gekocht in de occasiondealer

• sh1nigami
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 19-09 13:48
volgens mij heeft de update de licenses makkelijker gemaakt..ineens mag j andere auto's volop beuken terwijl dat vooreen gelijk een diskwalificatie was.
Net dus ff een paar lap battles goud gehaald.

Merk trouwens dat me b-spec driver op level 23 aardig rap begint te rijden, met de F1 op de nurburgring vliegt ie gewoon door de slappe bochten heen.

En ik weet niet of het nou verandert is, maar het lijkt wel of de AI wat aardiger is geworden, sommigen gaan ineens spontaan aan de kant voor je.

• Pyrone89
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11:03
Zou iemand hier mij de Gold Chrome kunnen sturen (liefst 5x)?

Als je snel bent kun je nog een leuke auto uitkiezen bij me (voor 3 maart ivbm restricties). Heb ook de Carbon X2010

• yzx
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 08-09 23:20
quote:
sh1nigami schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 00:39:
volgens mij heeft de update de licenses makkelijker gemaakt..ineens mag j andere auto's volop beuken terwijl dat vooreen gelijk een diskwalificatie was.
Net dus ff een paar lap battles goud gehaald.

Merk trouwens dat me b-spec driver op level 23 aardig rap begint te rijden, met de F1 op de nurburgring vliegt ie gewoon door de slappe bochten heen.

En ik weet niet of het nou verandert is, maar het lijkt wel of de AI wat aardiger is geworden, sommigen gaan ineens spontaan aan de kant voor je.
Hoe hoger je bob hoe beter ze rijden ;) De FGT is een level 24 (?) auto, dus op 25 zal ie er nog beter mee rijden

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• dvdkiwi
  • Nu online
Moet je je hoge b-spec eens een van de eerste races laten doen weer.
Dan snap je niet waarom dat in eerste instantie zo moeilijk was ;)

"This gesture allows players to get back any cars they may have “loaned” out to friends"
Dat is wel heel netjes van PD!
Ben alleen hoe veel mensen het echt gaan gebruiken om geleende auto's terug te krijgen :P
Denk dat de dupertjes overuren draaien deze dagen haha

dvdkiwi wijzigde deze reactie 01-03-2011 07:51 (19%)

PSN ID= zuperkiwi

• schumi2004
  • Registratie: februari 2004
  • Nu online

schumi2004

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
Hebben er jullie ook wel eens last van dat niet al je vrienden in B-spec remote friendslist staan?

Zie dat er iemand flink aan het racen is geweest met mijn bobjes , wil ik zijn bobjes pakken, is zijn nick nergens te vinden.

• Yintha
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17-09 16:48

Yintha

We'll stay gold forever

Voeg mij ook maar toe op PSN jongens, mijn ID is Yintha heb momenteel aan bobje online staan maar ga hem straks versterken

• moeskoetie
quote:
dvdkiwi schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 07:51:

"This gesture allows players to get back any cars they may have “loaned” out to friends"
Ben alleen hoe veel mensen het echt gaan gebruiken om geleende auto's terug te krijgen :P
ruilen valt hier in dit geval ook onder dupen :'(

• HoefMeistert
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 08:13
quote:
schumi2004 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 08:47:
Hebben er jullie ook wel eens last van dat niet al je vrienden in B-spec remote friendslist staan?

Zie dat er iemand flink aan het racen is geweest met mijn bobjes , wil ik zijn bobjes pakken, is zijn nick nergens te vinden.
Nee wat ik wel vaak heb is dat Bob's niet "gereserveerd" staan maar je ze niet kunt gebruiken...

PSNID : HoefMeistert

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
HoefMeistert schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 09:41:
[...]

Nee wat ik wel vaak heb is dat Bob's niet "gereserveerd" staan maar je ze niet kunt gebruiken...
Dat je de melding krijgt <naam> kan niet worden toegevoegt?

Dan wordt hij geselecteerd in iemand zijn race, of zit je in de buffer tijd na een race/voor een race. Na elke race moet iemand's bob worden 'vrijgegeven', soms gaat dat direct, soms na een minuut.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 21-09 22:34

v8power67

SLOTHY MCSLOTH SLOTH

mijn bobjes worden heel de tijd gebruikt door : OFNRobocom maar die zit hellemaal niet in mijn vrienden lijst.
en heb die ook nooit toegevoegd ofzo. beetje vaag. hij gebruikt ze echt heel vaak.
btw heb nu bij 1 bob een miljoen staan aan credits :D heb nu iets van bijna 5 miljoen staan dmv bobjes :D

PSN : HJALLO, XBL : RiCeBoY NL. Corsa b gsi 1996 106pk 950kilo. Nurburgring wagen :) Mods komen in 2015 :)

• thunder8
  • Laatst online: 18-09 14:12

thunder8

Het gedonder begint weer.

Begin nu al te merken hoe het moet zijn als je nog maar een paar auto's te gaan hebt. Heb er nu 665, maar het overgrote deel van de UCD is al in mijn bezit. Moet gelukkig ook nog een zooi premiums, maar die bewaar ik liever tot het einde, want die kan ik altijd kopen, zolang ik maar genoeg credits heb. Maar het wordt steeds lastiger om een auto te vinden in de UCD die ik nog niet heb....

Gister begonnen de licenses naar goud te zetten. Sommige proeven wil nog steeds niet lukken of ik blijf haken op een paar duizendste van een seconde voor goud. Maar nog genoeg te doen. Intussen door het grinden naar level 36 A-spec. Denk dat ik hem maar laat grinden tot 40, zodat ik daarna in alle rust de endurance races allemaal 1x kan doen. Moet nog steeds alles vanaf 1000km Suzuka. En eens kijken welke auto('s) ik ervoor ga gebruiken, want de X2010 vind ik niet geschikt om zelf mee te rijden voor langere tijd.

PSN-ID: Thunder8nl

• Sander H
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 00:11
Ik zit al een week lang op nog 20 used cars te gaan.. talloze keren de dealer ververst maar er zit steeds niks tussen wat ik nog niet heb :P

• lochpatje
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 12-09 16:00
Als je wilt dat je Bobjes veel winnen moet je mij maar toevoegen :P
Heb momenteel 4 bobjes online staan van lvl 15, 11, 9 en 0
PSN= fearupponNL

• zwik
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 11:55

zwik

randomized

Hallo mensjes, dat remote b-spec is wel awesome. Hebben jullie hiervoor extra b-spec drivers aangemaakt ook?

Mijn PSN is stoereBrabo :) .

• yzx
quote:
dvdkiwi schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 07:51:
Moet je je hoge b-spec eens een van de eerste races laten doen weer.
Dan snap je niet waarom dat in eerste instantie zo moeilijk was ;)

Ze hebben nog 2 dagen dus xD ;w Mja paint dubers zullen er blijven.

Bspec remote racen? Will je mijn Bspec boosten, add dan : yabz. Heb nu weinig tijd voor B-spec remote race maar volgende week gaat er niks anders gebeuren

• Robocom
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 23:08

Robocom

Onschuldig :)

quote:
v8power67 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 09:48:
mijn bobjes worden heel de tijd gebruikt door : OFNRobocom maar die zit hellemaal niet in mijn vrienden lijst.
en heb die ook nooit toegevoegd ofzo. beetje vaag.
Ehm, ik heb jou (en vele andere tweakers in dit topic) op 23/02 een verzoek gestuurd en jij hebt dat verzoek schijnbaar toch geaccepteerd 8) Volgens mij sta ik op je PS/3 wél in de vriendenlijst. Wat me zelf ook al opgevallen was, is dat niet iedereen op mijn GT-profielpagina stond TOTDAT ik uit- en weer inlogde op de webpagina ;)
quote:
Graag gedaan :) Tja, ik maak ook gebruik van de b-spec remote race automaat van GT Planet's Yonis: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=185890

• Lampuhkap
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 10:30
En van mij geloof ik :D en dat mag je blijven doen hoor :D ik ben aan t sparen voor een 787B, dus please help mee :D

Admin Shaving Society | Bourgondiër van het klassiek scheren

• lochpatje
  • Laatst online: 12-09 16:00
quote:
Bedankt ik heb het ook geinstalleerd!
En heb je voor het gemak meteen maar even toegevoegd _/-\o_

• dvdkiwi
  • Nu online
YESSSSS!!!!! :*)
Na een uur of 12 de UCD verversen heb ik eindelijk de Camaro LM Race Car gevonden!!! :*)
Wel lelijk groen maar ach, who cares ;)
Mijn autolijst is nu volledig afgevinkt, en op de 370Z na alles zelf gekocht :P
Had ik al gezegd hoe blij ik was? :*)
Jonge jonge wat duurde dat lang zeg! :F
mission accomplished zullen we maar zeggen :)
:*)

PSN ID= zuperkiwi

• yzx
quote:
dvdkiwi schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 20:02:
YESSSSS!!!!! :*)
Na een uur of 12 de UCD verversen heb ik eindelijk de Camaro LM Race Car gevonden!!! :*)
Wel lelijk groen maar ach, who cares ;)
Mijn autolijst is nu volledig afgevinkt, en op de 370Z na alles zelf gekocht :P
Had ik al gezegd hoe blij ik was? :*)
Jonge jonge wat duurde dat lang zeg! :F
mission accomplished zullen we maar zeggen :)
:*)
congratz, nu gaat GT5 stof happen zekker? xD

Heb je ook alle steath cars dan? xD

• dvdkiwi
  • Nu online
Stof happen?
Natuurlijk niet!!! :P
Ik moet nog de Vettel challenges van zilver naar goud zetten en nog 3 endurances...
Daarna begint het pas: het leukste van GT vind ik altijd de Time Trials.
En nog wat leuke races/licenties overdoen voor de fun.
GT5 blijft nog wel een tijd in de PS3 zitten hoor, don't worry ;)
Ben 'm nog lang niet beu :*)
(stealth cars staan niet op de carlist. Maar nee, die heb ik niet)

PSN ID= zuperkiwi

• yzx
Bwa heb teweinig tijd voor GT5, maar sinds ik hem gekocht heb zit ie er in en nog niet uitgekomen, dus al lang xD

Nu achten op DLC of update voor nieuwe auto's xD

• sh1nigami
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 19-09 13:48
Vanmiddag de indy 500 gedaan in iemand anders z'n vettel auto (k dacht sinergyx maar not sure)
Die race is echt akelig...zo saai en die auto zuipt echt veel benzine, elke 14~ min 100 liter benzine, of 4~ liter per rondje. Werd erna level 30, gelijk proberen vettel z'n ghost bij te houden op monza maar dat is best lastig met de controller, moest zeker 10x opnieuw starten omdat ik elke keer ergens van de baan af vloog.
Wel gelijk brons binnen maar zilver zie ik nog niet zo gauw gebeuren.

• Tony L
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 25-06 00:15
Kan je een Vettel eigenlijk besturen met een controller? Jezus wat stuurt dat ding voor geen ene meter... Eerste lange bocht bij de start gaat al niet (dat stuk na die weg blokkade of hoe je het ook noemt).

PSN: Norfirin

• yzx
quote:
Tony L schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 20:51:
Kan je een Vettel eigenlijk besturen met een controller? Jezus wat stuurt dat ding voor geen ene meter... Eerste lange bocht bij de start gaat al niet (dat stuk na die weg blokkade of hoe je het ook noemt).
Chicane?

En het is lijk de go kart & FGT & F07 & F10, gewoon wennen, teveel draaien = spin

Net toyota DT86 G sports concept '10 rond High Speed Ring gedaan, datalogger ziet er rampzalig uit xD

yzx wijzigde deze reactie 01-03-2011 21:00 (11%)

• dvdkiwi
  • Nu online
quote:
Tony L schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 20:51:
Er staat iemand op het gtplanet forum die ze alle 3 met controller op goud heeft gereden.
Het kan dus wel. (vraag me niet hoe).

@hierboven: ik heb echt mijn best gedaan, maar de X2010 krijg ik niet in een spin hoor...
tenzij ik vanuit stilstand met een scheef stuur vol gas ga natuurlijk.

PSN ID= zuperkiwi

• yzx
quote:
dvdkiwi schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:03:
[...]

Er staat iemand op het gtplanet forum die ze alle 3 met controller op goud heeft gereden.
Het kan dus wel. (vraag me niet hoe).

@hierboven: ik heb echt mijn best gedaan, maar de X2010 krijg ik niet in een spin hoor...
tenzij ik vanuit stilstand met een scheef stuur vol gas ga natuurlijk.
Ik kreeg mijne toch in een lekkere spin xD had tune van iemand gepakt maar alles omgedraaid :/ kwam ik achter hehe.

Ja die met zijn controller, zal wel pijn aan de handjes hebben :D

• dvdkiwi
  • Nu online
quote:
yzx schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:07:
[...]
Ik kreeg mijne toch in een lekkere spin xD had tune van iemand gepakt maar alles omgedraaid :/ kwam ik achter hehe.
Ook de voor- en achterkant? Als je achteruit rijdt spint ie inderdaad wel snel haha :P

PSN ID= zuperkiwi

• yzx
quote:
dvdkiwi schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:11:
[...]

Ook de voor- en achterkant? Als je achteruit rijdt spint ie inderdaad wel snel haha :P
Jup wat rechts moest had ik links and wat van achter moest vanvoor en visa versa

En eigenlijk, vraag niet hoe maar ik kan alles laten spinnen, zelfs een keverke 8)7 niet iets om trots op te zijn

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 21-09 22:34

v8power67

SLOTHY MCSLOTH SLOTH

http://www.gtplanet.net/i...coming-to-gran-turismo-5/
ingame save functie voor endurances komt eraan dames :D

PSN : HJALLO, XBL : RiCeBoY NL. Corsa b gsi 1996 106pk 950kilo. Nurburgring wagen :) Mods komen in 2015 :)

• dvdkiwi
  • Nu online
Goed nieuws!! _/-\o_
Maar is het dan nog wel endurance? ;)
quote:
yzx schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:20:
[...]
Jup wat rechts moest had ik links and wat van achter moest vanvoor en visa versa
Ik bedoelde eigenlijk of je ook achteruit reed..... letterlijk :P

PSN ID= zuperkiwi

• yzx
quote:
dvdkiwi schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:32:
Goed nieuws!! _/-\o_
Maar is het dan nog wel endurance? ;)

[...]

Ik bedoelde eigenlijk of je ook achteruit reed..... letterlijk :P
Toen was ie niet te houden, de banden iconen werden instant rood bij de minste milimeter dat ik met controller of stuur bewoog :9

En die save functie jeuuuuuuuhhhhhhhh voor d e24h voor de rest meh _/-\o_ 9uur & 4 uur moet toch lukken aan 1 stuk

• Obi1r
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 10-03 10:55

Obi1r

The Dub Conqueror

Die x2010 Vettel is beter bestuurbaar met 'n controller als je de sensitivity op -1 zet. Min 2 is teveel van het goede, dan heb je een te grote draaicirkel...

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

• Sander H
  • Laatst online: 00:11
Geweldig nieuws! Op naar de 100% :D

• Tony L
quote:
Obi1r schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:42:
Die x2010 Vettel is beter bestuurbaar met 'n controller als je de sensitivity op -1 zet. Min 2 is teveel van het goede, dan heb je een te grote draaicirkel...
Ik had een sensitivity van 7. Geen wonder dat ik niet voorbij de eerste lange bocht kwam :D (*DOH*)
Ik zal eens met -1 experimenteren. Heb je goud gehaald op -1?

• Ontzettende_Jan
quote:
Netjes!!! _/-\o_

• Roadrunner
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 09:49
quote:
Helemaal top! Geweldig om te zien hoe ze bij PD fanatiek bezig zijn de game te verbeteren en tegemoet wordt gekomen naar de wensen van de community. Daar kunnen menig Europees of Amerikaanse ontwikkelaar nog wat van leren. Maar goed, die Japanners hebben nu eenmaal een hele andere mentaliteit.

Mijn nick is gewijzigd van wildcat1 naar Roadrunner | Steam Profiel

• KngfCnns
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 20-09 19:02
Er staat wel dat de save functie nog in ontwikkeling is en dat het nog helemaal niet bekend is wanneer deze komt. Dus we weten niet of het een kwestie is van weken of nog langer...

KngfCnns wijzigde deze reactie 02-03-2011 08:39 (10%)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies - BF3 Leaderboard

• MeagaShira
  • Laatst online: 19-09 14:25

MeagaShira

MeagaShira_NL

Weet er iemand of er vandaag wel nieuwe seasonals zijn.......of krijgen we deze week weer niks...?
;(

Edit:

Heb de hele tijd al een donderdag gevoel &*@@%#$ ben dus een dag te vroeg... :(

MeagaShira wijzigde deze reactie 02-03-2011 09:34 (30%)

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• DoubleU28
  • Laatst online: 12-12-2011
some more coffee might help ;)

DoubleU28 wijzigde deze reactie 02-03-2011 09:36 (77%)

• Dr. Quipers
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 23-10-2012
Vandaag staat de laatste 9 uurs Tsukuba aan in B-spec :D Als ik vanavond thuis kom gaat het balkje naar level 40 :D Dan moet ie nog wel weer 24 uur draaien voor de 24h Nurburgring en dan is B-spec afgerond... Werd tijd ;)

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online
quote:
niiice - dat zo iets er standaard niet in zat :F bedoel de ps3 handleiding schrijft voor iedere 2u pauze te nemen, zo'n 24hrs race bevorderd dat natuurlijk niet zonder fatsoenlijk save systeem *O*

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ WIN LINUX GAMES
$GameProfiles Steam Desura Origin

• schumi2004
  • Nu online

schumi2004

quote:
Zal onderhand tijd worden :P

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

quote:
Idd ga er nu meteen maar 1 halen... :)

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren voor de grap bij Gran Turismo TV zitten kijken, eigelijk nog best grappig. Ok, 2,99 voor een film is best prijzig, veelal in SD kwaliteit, maar wel leuk om te kijken. 1 race van de SuperGT zitten kijken, vermakelijk om te zien dat jij de auto's die je daar over het asfalt ziet vliegen nog geen half uur ervoor nog wat hebt bijgetuned :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Daniel_Elessar
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21-09 22:25
En die super gt races zijn ook érg leuk om naar te kijken! vooral die honda hsv is geweldig _/-\o_ dat geluid wat er uitkomt.

Vond het ook grappig om te zien hoe ze de 24h van Nurnberg in beeld brengen.

Mooi die save functie, ik kijk ernaar uit:)

• Roadrunner
Het schijnt dat er binnenkort ook een nieuwe auto aankomt, FT-86 II Concept....

http://granturismo5.nl/nl...e-save-en-toyota-ft-86-ii

• DinoPK
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 09:25
Nieuwe autotjes zijn altijd welkom :)
Hoe leuk en mooi ik GT ook vind, ik ben grappig genoeg meer onder de indruk van de autoselectie in Need for Speed hot Pursuit (tig zonda's, porsches, koenigseggs, stirling moss SLR, etc).

• Roadrunner
Valt niet echt met elkaar te vergelijken he? NFS HP is puur arcade. Komen weinig realistische physics bij kijken. Ik denk dat de auto's in NFS ook niet zo goed uitgewerkt zijn als in GT.

Roadrunner wijzigde deze reactie 02-03-2011 15:18 (24%)

• yzx
quote:
wildcat1 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 15:15:
Valt niet echt met elkaar te vergelijken he? NFS HP is puur arcade. Komen weinig realistische physics bij kijken.
Dit, fact is NFS is altijd about top end cars.

Terwijl GT5 een ruim aanbod aan auto's heeft en skylines and Mx5's xD

DLC DLC DLC WE CAN HAS DLC? :D

Wie weet nog auto's waar niemand mee rijdt maar toch zeer leuk zijn buiten Subaru 360 & Mithsubitsu blender Imiev xD

yzx wijzigde deze reactie 02-03-2011 15:19 (13%)

• schumi2004
  • Nu online

schumi2004

quote:
wildcat1 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:44:
Het schijnt dat er binnenkort ook een nieuwe auto aankomt, FT-86 II Concept....

http://granturismo5.nl/nl...e-save-en-toyota-ft-86-ii
Blijf toch jammer vinden die AANNAMENS.
quote:
Dit ZOU kunnen betekenen dat deze auto over niet al te lange tijd als DLC naar Gran Turismo 5 komt.

• Roadrunner
Maar aangezien je hem rond ziet rijden in game op de bestaande circuits zal ie er vast wel komen.

• Shiver23
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

quote:
wildcat1 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:09:
Maar aangezien je hem rond ziet rijden in game op de bestaande circuits zal ie er vast wel komen.
Of niet. PD heeft voor meerdere fabrikanten speciale auto's gemaakt die nooit in GT beschikbaar zijn gekomen. Ik heb ooit wel eens op de Autorai een peugeot bestuurd die origineel niet in GT4 zat. Dat DLC voor de PS2 niet mogelijke was en voor de PS3 wel kan betekenen dat de FT86-II beschikbaar komt, maar er vanuit gaan dat hij sowieso beschikbaar komt is wel erg voorbarig.

PSN: Shiver23 //

• yzx
quote:
wildcat1 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:09:
Ik heb al zovel tracks / cars gezien in trailers van GT5 die er niet inzitten dus dit betekent niet 100% dat het er in komt

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
schumi2004 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 15:27:
Blijf toch jammer vinden die AANNAMENS.
Toch een relatief sterke aanname, op GT TV is ook een compleet filmpje verschenen van diezelfde auto rijdend in GT5.

• LL Southside
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 26-02 11:57
quote:
SinergyX schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:46:
[...]
Toch een relatief sterke aanname, op GT TV is ook een compleet filmpje verschenen van diezelfde auto rijdend in GT5.
Pcies d8 ik ook en toen las ik dit.. ;)
De vraag is volgens mij wanneer.?
http://www.gtplanet.net/t...-introduced-in-gt5-video/

• Vuvuzela
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

Blow me nose

Zijn jullie nou zo uitgekeken op de FT-86 dat jullie een nieuwe versie willen? :P Ik zie de toegevoegde waarde niet eigenlijk (van die auto).

I served in a company of heroes.

• Lampuhkap
ik vind t een lelijk ding :p

I vote for Supra MKIV for Premium

• DinoPK
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 09:25
quote:
wildcat1 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 15:15:
Valt niet echt met elkaar te vergelijken he? NFS HP is puur arcade. Komen weinig realistische physics bij kijken. Ik denk dat de auto's in NFS ook niet zo goed uitgewerkt zijn als in GT.
Ik heb het niet over de gameplay en physics, wat dat betreft is NFS HP onderhand net zo realistisch als Outrun... Ik heb het over de beschikbare auto's.
De car-models in NFS zijn allemaal erg mooi, geen GT5 niveau natuurlijk maar zeker goed verzorgd. Met wat kleine visuele variaties en verschillen in lakkleuren weten ze daarin toch voor je gevoel een erg mooie en diverse autoselectie aan te bieden.
In GT5 vind ik 2 Murcielago's, 1 gallardo, 1 diablo, 1 miura, 1 countach, en 1 GT lambo?..
In NFS zitten 12 lambo's.

http://hotpursuit.needforspeed.com/game-info/cars

Ik vind het best jammer dat er toch aardig wat modellen ontbreken in GT (en dan heb ik het niet over de Koenigseggs en de porsches). Het spel is erg gericht op de japanse markt terwijl men in europa 6x zoveel exemplaren verkoopt. We moeten het er mee doen, gelukkig speelt het fantastisch.

• Pachapapa
  • Registratie: maart 2011
  • Niet online
Ik volg dit topic al enige tijden en sinds kort heb ik ook GT5. Inmiddels heb ik al één B-Spec driver online gezet (level 0 nog). Snel zal ik ook een andere driver online zetten (pas level 7). Mijn PSN nick is Pachapapa. Voel je vrij om mij toe te voegen.

Het enige 'jammere' wat ik tot nu tot met het spel ervaar is dat het levellen in het begin zeer snel gaat met die Seasonal Events. Ik was zo van level 6 naar level 20. Het voelt toch niet echt als een voldoening, dus ik hoop dat het vanaf nu naar level 40 niet zo snel gaat.

• Lampuhkap
Dat is idd wel een mooie vergelijking :D NFS en Outrun. Outrun vind ik geniaal _O_ NFS WAS geniaal. Tot NFS Porsche ofzo.

Alsof je van 12 lambo's blij word :') slagschepen op wielen zoals ze handelen. Nee dankje.

• Tony L
Mijn eerste Vettel rondje voor het eerst afgerond in 2:37 bwahahaha. Nu nog 30 seconden er af weten te snoepen... Dat ding stuurt écht voor geen meter!

• yzx
quote:
Het enige 'jammere' wat ik tot nu tot met het spel ervaar is dat het levellen in het begin zeer snel gaat met die Seasonal Events. Ik was zo van level 6 naar level 20. Het voelt toch niet echt als een voldoening, dus ik hoop dat het vanaf nu naar level 40 niet zo snel gaat.
Vanaf 25 wordt het wat slower
quote:
Alsof je van 12 lambo's blij word :') slagschepen op wielen zoals ze handelen. Nee dankje.
Heb je de Maserti Gran Turismo geprobeerd, is ook een beest van 2 ton ( kun je tot 1400kg brengen ) en das pas een lekkere auto :D

• Fonzie27
  • Laatst online: 21-09 15:25
quote:
Tony L schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:28:
Mijn eerste Vettel rondje voor het eerst afgerond in 2:37 bwahahaha. Nu nog 30 seconden er af weten te snoepen... Dat ding stuurt écht voor geen meter!
Je went er aan, trust me ;)

• Ricosuave3
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22-11-2012
Grrrrrrrrrrrr,mijn ps3 is er mee opgehouden en t ziet er niet best uit. Er gaat ook een oranje lampje ff branden dus wrs.is de printplaat van t moederboard gesmolten.
K heb de gt5 disc er nog net op tijd uit kunnen krijgen maar mn save file ben ik wrs kwijt.
Werd die savegame nou ook nog on line opgeslagen??

• yzx
Pijnlijk :(
Nee save games worden niet opgeslagen, misschien heb je geluk en kun je het nog maken, kitje op ebay voor 20 euro, moet je je moederbord eventjes 'bakken' met een föhn ofzo je moet geluk hebben om dit te doen. Zoek maar eens op :P is een hoop gefuttel maar als je de juiste kit vindt is er ook een youtube guide bij die doet het stap voor stap

• Ricosuave3
Gelukkig heb ik met een prijsvraag een half jaar geleden nog een ps3 gewonnen maar dat betekent wel dat ik weer overnieuw mag beginnen. Aan de ene kant een straf maar misschien ook wel weer ff leuk. ( ik blijf positief)
T zou mij niet verbazen dat dat doorbranden van die printplaat door t b speccen van 24 uurs races is ontstaan.
K had er al enigszins mijn twijfels over....

• yzx
Mja, toen voor de GT5 uit kwam was mijn PS3 net uit garantie, had verlengde garantie :D en heb ik dus mijn koelpasta vervangen en bolle doet ik nog altijd aan een stuk.

En ik ben zelf ik begin Januari opnieuw begonnen vondt het wel leuk, je bent snel hoog in je levels door seasonal events mja lincenses doe ik dus echt niet over voor nu :P

• Shiver23
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

quote:
Ricosuave3 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:12:
Gelukkig heb ik met een prijsvraag een half jaar geleden nog een ps3 gewonnen maar dat betekent wel dat ik weer overnieuw mag beginnen. Aan de ene kant een straf maar misschien ook wel weer ff leuk. ( ik blijf positief)
T zou mij niet verbazen dat dat doorbranden van die printplaat door t b speccen van 24 uurs races is ontstaan.
K had er al enigszins mijn twijfels over....
Kijk even in het PS3 defecten topic. Waarschijnlijk kan je de PS3 via een reflow wel weer een tijdje aan de praat krijgen. Lang genoeg om je savegames e.d. Over te zetten op de andere ps3.

PSN: Shiver23 //

• Ricosuave3
quote:
Shiver23 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:28:
[...]

Kijk even in het PS3 defecten topic. Waarschijnlijk kan je de PS3 via een reflow wel weer een tijdje aan de praat krijgen. Lang genoeg om je savegames e.d. Over te zetten op de andere ps3.
Dat zou lekker zijn!

• Ricosuave3
Kan ik ook de harddisk uit mijn oude bolle ps3 halen en dan in mijn slimme ps3 stoppen?

• yzx
quote:
Ricosuave3 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:35:
Kan ik ook de harddisk uit mijn oude bolle ps3 halen en dan in mijn slimme ps3 stoppen?
Krijg je auto format normaal :9

• Tony L
quote:
Ook met een controller? :X

Ik heb trouwens een goede setup gevonden voor de Furai op de "Like The Wind" banen!
http://www.gamefaqs.com/b...3-gran-turismo-5/57423800

• dvdkiwi
  • Nu online
Huh?
Er zitten 1031 wagens in het spel, die ik 100% allemaal heb (lijst heeel goed bijgehouden).
Ik heb totaal 22 dubbele wagens.
Totaal heb ik dus 1053 wagens.
Echter, bij "profile" staat dat ik maar 1052 wagens heb...
Rare zaakjes zo op de woensdagavond.
(zal wss een RM car zijn waarvan ik de normale niet heb of zo)
Wel weer een zutje Lambo's en Ferrari's gekocht voor de mooiheid :P

dvdkiwi wijzigde deze reactie 02-03-2011 21:10 (10%)

PSN ID= zuperkiwi

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mogelijk de GT40 Stripe en non-stripe? Afaik zijn dat dezelfde auto's, maar worden ze apart vermeld.

• dvdkiwi
  • Nu online
Ze worden op de lijst niet apart vermeld.
Dus die heb ik als 1 dubbele gerekend.
*zoekt even linkje van de carlist die ik gebruikt heb op*
Deze dus: http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-official-car-list/
@Hieronder: die staat niet op de lijst dus reken ik niet mee... maar thanx voor het aanbod :)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 02-03-2011 21:21 (37%)

PSN ID= zuperkiwi

• yzx
DvdKiwi ik heb een GT500 GT-R als je wil xD

Jammer dat ze niet mee tellen, je ziet ze niet vaak :+

yzx wijzigde deze reactie 02-03-2011 21:27 (40%)

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is toch een oude lijst? Er waren afaik aantal namen en vermeldingen aangepast.

• dvdkiwi
  • Nu online
Hier en daar wel wat kleine aanpassinkjes in namen inderdaad, maar de 1031 wagens kloppen wel.

PSN ID= zuperkiwi

• Ontzettende_Jan
Da's vreemd, ik heb er 1035: http://www.mygranturismo.net/5477 :?
Één ervan is de Jaguar Chromeline die je via Facebook kon unlocken..

Ik zie dat de no stripe Ford niet op de GTPlanet lijst staat, maar dat is wel degelijk een unieke auto.

Ontzettende_Jan wijzigde deze reactie 02-03-2011 22:15 (27%)

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er was toch nog een DLC? Volgens mij een nascar auto.

• Ontzettende_Jan
Klopt. De Joey Logano Gamestop #20. Je ziet 'm in de b-spec op afstand soms voorbij schuiven..

• yzx
Nieuwe seasonal events : 5 x world clasics race, ziet er leuk uit straks uitproberen
En de OCD ziet er leuk uit staat een Furai in :D

• dvdkiwi
  • Nu online
quote:
yzx schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 06:54:
En de OCD ziet er leuk uit staat een Furai in :D
Mooi, dat wordt dan mijn 5e :P
Schitterende bak!!

PSN ID= zuperkiwi

• Jackal131
  • Laatst online: 11:32
quote:
dvdkiwi schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 07:15:
[...]

Mooi, dat wordt dan mijn 5e :P
Schitterende bak!!
5 x de Furai? 8)7
Wil je ze in alle kleuren van de regenboog ofzo?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• moeskoetie
en nog geen slot op auto's >1miljoen :+

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Zijn de nieuwe seasonals ook een beetje leuk in XP of valt het dit keer tegen..?

• Dr. Quipers
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 23-10-2012
quote:
yzx schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 06:54:
Nieuwe seasonal events : 5 x world clasics race, ziet er leuk uit straks uitproberen
Klinkt goed! :D Nog een beetje veel credits en XP?

Ik ben gisteren eindelijk level 40 B-spec geworden! Nu staat de 24h Nurburgring aan met de X2010 :P
Volgende B-spec uitdaging is om alle 6 de bobjes level 40 te maken ;) De cash van de online bobjes die jullie hebben gebruikt ook maar eens laten uitbetalen. 4 bobjes leverde zo'n 3 mio op! Thanks! :D

• Jackal131
  • Laatst online: 11:32
Morgen zal ik ook weer eens wat Bobjes van jullie inzetten ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• HoefMeistert
  • Laatst online: 08:13
quote:
Jackal131 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:41:
Morgen zal ik ook weer eens wat Bobjes van jullie inzetten ;)
Zal je even toevoegen, morgen weer een thuiswerk/RemoteRace dag :P

PSNID : HoefMeistert

• thunder8
  • Laatst online: 18-09 14:12

thunder8

Het gedonder begint weer.

769 models en 774 cars in de garage. Het schiet nu lekker op. de UCD is nu bijna altijd gevuld met auto's die ik al heb, hooguit nog 2-3 auto's per keer die ik dan nog moet aanschaffen. 198 standard model nog te gaan en 67 premiums. Die Nissan 370Z Tuned Car (GT Academy Version) '08, komt die heel af en toe voor in de UCD dan? Want daar zijn toch alleen Standards te vinden? Of moet je die met een ticket winnen?

Vanavond denk ik level 39 A-spec te halen en ik blijf grinden. Eerst maar eens alle voertuigen binnenhalen. Als ik dat heb afgerond, dan ga ik beginnen aan de laatste serie met Endurance races. Intussen nog een beetje de licenses naar goud proberen te zetten.

Als er een downloadpakket gaat komen, dan mogen er van mij heel veel ontbrekende europese auto's in. Het is natuurlijk niet normaal dat er zoveel "verschillende" modellen van de MX-5, RX-7, S2000 en Skyline in zitten, maar dat veel moderne europese auto's niet zijn vertegenwoordigt. Gooi er lekker nog wat WTCC auto's in als bijv. de Seat, de nieuwste Alfa Romeo's (mijn favo merk) en Saab met de Aero's. Waar is de Gumpert, de Koenigsegg, de Ascari, de Ariel, enz enz. Dit zijn modellen die zeker in een racegame toch echt wel aanwezig mogen zijn in mijn ogen. RM modificaties voor een zooi auto's als de Aston Martins en zeker een paar Ferrari's. En dan kan het me niet zo heel veel schelen of het premiums zijn. Alhoewel een Ariel Atom in Premium en cockpitview wel sweet zou zijn :P

PSN-ID: Thunder8nl

• Jimijames75
  • Laatst online: 10:35
Zo, heb inmiddels level 35 bereikt in b-spec en zet alle bobs online. Vind het wat te ver gaan om de ps3 24 uur te laten stampen op die 24 uur van Le Mans.
Voor de mensen die de x2010 nog niet hebben, M'n 2e hands x2010 staat online.

psn: jimijames75

• Obi1r
  • Laatst online: 10-03 10:55

Obi1r

The Dub Conqueror

Jimijames... als jij af en toe met onze (en mijn) bob gaat rijden.
Op zich een goed idee... we helpen elkaar zo goed aan experience en credits. Maar het werkt 2 kanten op,
niet alleen 'one way'. Niet bedoelt als een sneer, maar ik zie meestal zo'n 4 tot 5 dezelfde namen terugkomen in de bob races.
Laten we proberen zo goed als mogelijk afwisseling bieden aan elkaar, dat probeer ik ook.
Ik doe gemiddeld 5 tot 10 races per dag. Tot nu toe meestal eind v.d middag. Maar ben alweer aan het rijden nu...

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

• Pierre Sec
  • Registratie: februari 2011
Zo, bij dezen mijn eerste bijdrage. Ik lees al een tijdje mee.

De G27 is inmiddels besteld. Ik reken op een lange levertijd maar de voorpret is ook leuk! En ik heb tot die tijd een G25 wat ook geen straf is. Dit weekend ga ik voor de Vettel challenge. Ik heb pas 1 poging gewaagd maar dat was geen succes. Ik ga er maar even voor zitten en klooien met de settings.

Als mensen mij willen toevoegen, graag!
Mijn psn id:Dorsteen
De psn id van een goede vriend die ook B-spec op afstand doet: Wotter82

Thanks!

• zwik
  • Registratie: maart 2001

zwik

randomized

Zo, gisteren hebben een aantal van jullie me toegevoegd (PSN: stoereBrabo) en ben nu op het werk wat remote b-spec races met jullie aan het rijden. Veel plezier straks met alle credits en xp!
Pagina: 1 ... 22 23 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Populair:Apple iPhone 6DestinyAssassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneMobiele besturingssystemen

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013