Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Obi1r
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 10-03 10:55

Obi1r

The Dub Conqueror

Far_I is flink met jullie aan het remote B-speccen! Vandaag voor het eerst via de PC de remote play gedaan, moet zeggen dat die interface wel wat sneller werkt zeg. Met name het laden van alle data van m'n vrienden...

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

• Tony L
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 25-06 00:15
quote:
Obi1r schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 20:00:
Far_I is flink met jullie aan het remote B-speccen! Vandaag voor het eerst via de PC de remote play gedaan, moet zeggen dat die interface wel wat sneller werkt zeg. Met name het laden van alle data van m'n vrienden...
Ik zag het al, thanks _/-\o_

Sorry dat ik niet veel geB-speced heb de afgelopen twee dagen, maar daar komt weer verandering in :)

PSN: Norfirin

• Tony L
Weet iemand trouwens wat er gebeurd wanneer er meerdere prijzen zijn voor één challenge?
Ik heb de S. Loeb challenge gehaald met 2 goud en 1 brons waardoor ik de bronzen auto won...
Als ik op die laatste goud haal, krijg ik dan die andere twee auto's ook nog of ben ik gedoomed met de bronzen auto?

Sebastien Loeb Rally Challenge Gold: Citroen C4 WRC '08 (P)
Sebastien Loeb Rally Challenge Silver: Citroen C4 Coupe 2.0 VTS '05 (P)
Sebastien Loeb Rally Challenge Bronze: Citroen C3 1.6 '02 (S)

• u_nix_we_all
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online

u_nix_we_all

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

spreekt sowieso geen Duits

quote:
Tony L schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 22:18:

Als ik op die laatste goud haal, krijg ik dan die andere twee auto's ook nog of ben ik gedoomed met de bronzen auto?
Nee hoor, die krijg je dan ook nog. Als je in een keer goud haalt, krijg je ze alledrie tegelijk, maar je kunt ze ook later nog halen. :)

Wie terrabyte zegt, is een neptweaker. Of zeg je ook megga- , gigga- en killo-bytes ? PSN: jaap_10

• Pjottski
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 21:16
Nope, je krijgt dan ook die 2 andere auto's als je goud haalt.

Bjusterbaarlik lekker

• Tony L
Nice! Thanks guys!

Heeft iemand trouwens tips qua afstelling voor sneeuw? Ik kom gewoon 2.5 seconde te kort bij de laatste S. Loeb challenge en ik heb een donkerbruin vermoeden dat het aan de afstelling ligt. Sowieso kom ik voor geen meter omhoog in de stijle kleine bochtjes. Daar ga ik echt maar max 30 km / u of ik glijd alle kanten op.

• theWulfen
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 29-01-2013
quote:
dvdkiwi schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 12:03:
Ik wil wel eens weten hoe lang iemand met een baan (en dus niet heel de dag tijd voor GT5) erover doet om 1000 (verschillende) wagens op de normale manier te verdienen. Denk een jaartje?
Ik heb m'n Platinum trophy afgelopen vrijdag gehaald, dus van 6 November tot 25 Februari... best lang eigenlijk. Maar had wel sneller gekund als ik wat eerder met sparen van auto's was begonnen :)
En ik had natuurlijk wel al snel de X1 te pakken wat de tijden aanzienlijk verkort :)
Wel beetje frustrerend om nu te zien dat je iets van 4x zo veel xp krijgt voor races, had ik beter wat rustiger aan kunnen doen, en nu even snel kunnen levelen... maar ja, achteraf...

psn: jrbunnik

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Tony L schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 22:36:
Nice! Thanks guys!

Heeft iemand trouwens tips qua afstelling voor sneeuw? Ik kom gewoon 2.5 seconde te kort bij de laatste S. Loeb challenge en ik heb een donkerbruin vermoeden dat het aan de afstelling ligt. Sowieso kom ik voor geen meter omhoog in de stijle kleine bochtjes. Daar ga ik echt maar max 30 km / u of ik glijd alle kanten op.
Sneeuw is de beste tactiek, amper slippen, neem gewoon de bochten 'normaal' en probleem zo weinig mogelijk te driften.
quote:
theWulfen schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 23:24:
Ik heb m'n Platinum trophy afgelopen vrijdag gehaald, dus van 6 November tot 25 Februari... best lang eigenlijk. Maar had wel sneller gekund als ik wat eerder met sparen van auto's was begonnen :)
En ik had natuurlijk wel al snel de X1 te pakken wat de tijden aanzienlijk verkort :)
Wel beetje frustrerend om nu te zien dat je iets van 4x zo veel xp krijgt voor races, had ik beter wat rustiger aan kunnen doen, en nu even snel kunnen levelen... maar ja, achteraf...
B-spec is nu ook aanzienlijk makkelijker, A-spec met het rubbertje is genoeg om al hoog genoeg in de exp te komen, daarna is het puur de tijd nemen voor de lange races.

SinergyX wijzigde deze reactie 27-02-2011 00:07 (39%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• yzx
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 21-08 22:46
quote:
SinergyX schreef op zondag 27 februari 2011 @ 00:06:
[...]

Sneeuw is de beste tactiek, amper slippen, neem gewoon de bochten 'normaal' en probleem zo weinig mogelijk te driften.
Inderdaad, gewoon bochten pakken zoals een auto met ff denken onderstuur, probeer niet te driften, dus gas in bochtjes niet 100%

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• thunder8
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 28-08 10:17

thunder8

Het gedonder begint weer.

Yes, sinds gister eindelijk level 40 B-spec. Vlak voor het werken nog even de laatste race voor B-spec aangezet, zodat ik die ook klaar heb. Hij moet nog 2.5 uur en dan zit die er ook op. Dan nog even controleren of er nog races in B-spec op goud moeten en anders kunnen alle bobjes online. Moet met mijn nummer1 bob nog 250 races voor de trophy. :(

Misschien dat ik vanavond ga beginnen met de volgende endurance voor A-spec en tussentijds nog ff lekker grinden. :)

PSN-ID: Thunder8nl

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

:P
quote:
Certainly the problem would be solved if the camaera wasn't actualy pointing at the shadows
C-spec geloof ik nog niet zo, zou natuurlijk wel erg leuk zijn, maar daar moeten dan zo'n enorme berg aan consessies in zitten dat ik het pas zou zien tegen 2013.

Ik zie liever veel meer finetuning voor races, championships voor online, race-generator voor A-spec, endurance races mixed B-spec met A-spec (zoals in de vorige serie).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• moeskoetie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 27-08 18:47
quote:
Tony L schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 22:36:
Nice! Thanks guys!

sneeuw afstelling:
TC 5
SLIP AAN
ASM AAN
ABS 6
STUURHULP STERK
de pro's hier zullen wel lachen, maar je haalt gegarandeerd goud _/-\o_

• Hiroj
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 07-08 08:55

Hiroj

Gniffel Gniffel

Eergister avond eindelijk aan de Vettel Challenge begonnen met de controller.
Ik had gehoopt dat ik dit wel kon doen na enige training.

Na een hoop frustratie had ik maar mijn stuur erbij gepakt en had ik Monza en Nürburgring al binnen 2 pogingen ieder op brons. Suzuka daarintegen duurde wat langer en een hoop gevloek wat er natuurlijk bij kwam.
Mijn stuur trilde zelfs zo hevig dat de adapter (of stroomtoevoer) eruit trilde. Maar na een stuk of 25 keer te herstarten heb ik hem eindelijk gehaald. Alle 3 op brons, ja daar ben ik al tevreden mee :D

Nu lekker racen met de X2010 :D
quote:
moeskoetie schreef op zondag 27 februari 2011 @ 12:16:
[...]

sneeuw afstelling:
TC 5
SLIP AAN
ASM AAN
ABS 6
STUURHULP STERK
Ik heb gewoon alles uitgezet. Maar Rally ligt mij dan ook vrij goed.

Hiroj wijzigde deze reactie 27-02-2011 12:37 (22%)

PSN: Biggienor

• yzx
quote:
SinergyX schreef op zondag 27 februari 2011 @ 12:07:
:P

[...]

C-spec geloof ik nog niet zo, zou natuurlijk wel erg leuk zijn, maar daar moeten dan zo'n enorme berg aan consessies in zitten dat ik het pas zou zien tegen 2013.

Ik zie liever veel meer finetuning voor races, championships voor online, race-generator voor A-spec, endurance races mixed B-spec met A-spec (zoals in de vorige serie).
Maar als je eens eventjes na denkt :> kunnen 18 jarige als mezelf mits een stuur met koppeling & vitesse bakje lekker leren rijden als er borden en van die dingen in zitten _/-\o_ als ze dat doen dan gaan ze goed op weg :P mja echt rijden is veel anders, maar het gevoel van kopelling dan starten & stoppe en die dingen , het gevoel leer je dan maar om het zo te zeggen

Over die rally: je moet juist alles uitzetten dan rijdt ie veel makkelijker, ik heb die snow race op gold gehad, nog niet geprobeerd na mijn resetje van 2011 :D

yzx wijzigde deze reactie 27-02-2011 12:43 (9%)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nee, dat blijf een wereld van verschil. Zelfs die 'superrealistische' simulators bij menig lesbedrijf komen niet in de buurt van de werkelijkheid, het is meer een afwisseling van nonstop hard rondracen en gewoon gebruik maken van de dagelijkse auto's (of je eigen auto mocht die ingame zitten).

• yzx
quote:
SinergyX schreef op zondag 27 februari 2011 @ 12:48:
Nee, dat blijf een wereld van verschil. Zelfs die 'superrealistische' simulators bij menig lesbedrijf komen niet in de buurt van de werkelijkheid, het is meer een afwisseling van nonstop hard rondracen en gewoon gebruik maken van de dagelijkse auto's (of je eigen auto mocht die ingame zitten).
Daarom zeg ik dat je de handelingen krijgt, het gevoel van dinges, alles doen zonder naar handen & voeten te kijken :D heb auto gereden voor GT5 en ging moeilijk en dan half jaar niks en nu met stuur lukt de koppeling toch al iets beter en kijk ik niet meer op mijn voeten enzo 8)7

• moeskoetie
YES GOLD PAINT bij b-spec extremereeks, schwarzwald league B _/-\o_ :P

• MaartenFM
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 30-08 14:45
quote:
dvdkiwi schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 15:55:
Wop wop!
Nog maar 2 autootjes :*)
Ben serieus een uur of 4/5 bezig geweest met de UCD te ffwd'en, en heb in die tijd maar 3 wagens kunnen kopen. Nu is het alleen nog wachten op de Zonda 7.3 en de Camaro LM...
Er komen wel ontzettend veel dezelfde wagens voorbij iedere keer.
Het systeem van GT4 waarbij het het stelselmatig rouleerde vond ik beter, op die manier kom je in GT5 na een keer of 26 verversen alle wagens een keer tegen.
De tijden van mijn licences ken ik ondertussen uit het hoofd haha ;)
Je hebt dus een aantal keren 20 miljoen bij elkaar gespaard voor bijv die Ferrari, Lamborghini en die andere klassiekers?

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 27-08 13:40
quote:
dvdkiwi schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 15:55:
Wop wop!
Nog maar 2 autootjes :*)
Ben serieus een uur of 4/5 bezig geweest met de UCD te ffwd'en, en heb in die tijd maar 3 wagens kunnen kopen. Nu is het alleen nog wachten op de Zonda 7.3 en de Camaro LM...
Er komen wel ontzettend veel dezelfde wagens voorbij iedere keer.
Het systeem van GT4 waarbij het het stelselmatig rouleerde vond ik beter, op die manier kom je in GT5 na een keer of 26 verversen alle wagens een keer tegen.
De tijden van mijn licences ken ik ondertussen uit het hoofd haha ;)
Netjes! Is het jullie ook opgevallen dat de standaard auto's nu in meerdere kleuren voorbij komen? Tot patch 1.06 was dat volgens mij niet zo. Kan ik mooi verder sparen als ik alle unieke auto's verzameld heb ;)

psn: JanDuin68

• schumi2004
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20:48

schumi2004

quote:
Obi1r schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 20:00:
Het laden van de data via web browser en PS3 mag inderdaad wel wat sneller ja, wordt soms best wel eens vervelend.
quote:
Tony L schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 21:55:
[...]

Ik zag het al, thanks _/-\o_

Sorry dat ik niet veel geB-speced heb de afgelopen twee dagen, maar daar komt weer verandering in :)
Merk geregeld dat ik niet eens aan B-Speccen toe kom omdat al mijn drivers in een race zitten :P

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 05:50
quote:
MaartenFM schreef op zondag 27 februari 2011 @ 13:13:
[...]

Je hebt dus een aantal keren 20 miljoen bij elkaar gespaard voor bijv die Ferrari, Lamborghini en die andere klassiekers?
Ik heb een aantal van die 20 mio wagens (Ferrari 330, Ford GT40 '69, Jaguar XJ13 en nog wat) gewonnen, dus daar heb ik een beetje geluk mee gehad.
En vanaf lvl37 A-spec heb ik wel flink lopen grinden hoor, dus toen ging het best hard...
Door de opleiding niet veel tijd gehad om zelf te spelen, dus doordeweeks stond ie altijd geld te verzamelen ;)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 27-02-2011 14:46 (10%)

PSN ID= zuperkiwi

• u_nix_we_all
  • Niet online

u_nix_we_all

quote:
schumi2004 schreef op zondag 27 februari 2011 @ 14:34:

Merk geregeld dat ik niet eens aan B-Speccen toe kom omdat al mijn drivers in een race zitten :P
Ik zet ze regelmatig aan het werk hier, maar laat er altijd netjes 1 of 2 vrij. Of bedoel je om offline te b-speccen ? Hoe zit dat eigenlijk als je ze offline wilt halen terwijl ze bezig zijn, dat lukt dan zeker niet ?

Wie terrabyte zegt, is een neptweaker. Of zeg je ook megga- , gigga- en killo-bytes ? PSN: jaap_10

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
u_nix_we_all schreef op zondag 27 februari 2011 @ 15:19:
[...]

Ik zet ze regelmatig aan het werk hier, maar laat er altijd netjes 1 of 2 vrij. Of bedoel je om offline te b-speccen ? Hoe zit dat eigenlijk als je ze offline wilt halen terwijl ze bezig zijn, dat lukt dan zeker niet ?
Ook als je online wil B-speccen moet je een eigen bob vrij hebben, met een grote friendlist is die kans relatief klein :P

En offline halen kan inderdaad pas wanneer ze niet in een race zitten.

SinergyX wijzigde deze reactie 27-02-2011 15:43 (7%)

• sh1nigami
  • Laatst online: 14-08 16:50
3 uur in de 4 uurs race met de mazda roadsters, zit in ronde 180 te wachten op nieuw rubber + alcoholische drank

• Stefie2010
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 25-08 20:35
Ok net de 15 uur gepasseerd in mijn Le Mans 24h Aspec race. Het is inmiddels al weer een uurtje helemaal licht en thank god heeft het in de nacht niet geregend... Maar toen het dus licht werd zag ik al dat het bewolkt was, en ja hoor, 15 min geleden begon het te miezeren en nu regen. :( . Kon m'n snelheid de eerste paar ronden nog goed vasthouden maar rondetijd begint nu aardig in mekaar te donderen. Ik kijk het nog ff aan wellicht zet het niet door en kan ik op slicks blijven rijden, of ik switch naar intermediates tijdens reguliere pitstop en kijk wat de tijden dan zijn.

Wat me trouwens wel gruwelijk irriteerde was dat net ineens m'n scherm zwart werd met de melding of ik wilde updaten naar versie 1.07, terwijl de race gewoon doorliep!!!!! Resultaat --> |:( met 250...

• Roy-91
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 01-09 17:51
Ook maar eens 3 b-spec coureurs online gezet. 1x level 36 en 2x level 35.
PSN: Roy-1991

Maar hoe zie je dat er mensen mee gereden hebben? Moet je ze dan weer offline halen, en zo ja hoe doe je dat :P ?

• yzx
quote:
Roy-91 schreef op zondag 27 februari 2011 @ 17:15:
Ook maar eens 3 b-spec coureurs online gezet. 1x level 36 en 2x level 35.

Maar hoe zie je dat er mensen mee gereden hebben? Moet je ze dan weer offline halen, en zo ja hoe doe je dat :P ?
Als mensen ermee rijden en je gaat naar je Bspec asiel ( dus waar je ze hire/fire en die dinge ) hebbe ze bolletjes, en creedits daar onder; klik op 1 driver en dan zie je naar die wereld bol icon voor ze online te zetten een ander icon 'ontvang prijs' kun je zien wie ze gebruikt heeft en hoeveelste ze/hij geeindigt is

• Sp33dFr34k
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

retro-geek

Wat een kansloze shit zeg, dat B-Spec op afstand... had er wel wat meer van verwacht... :'(

i7 3770k + XSPC Raystorm | Asus Maximus V Formula | GTX580 + EK-FC580 | Samsung Pro 256GB | 2x4GB G.Skill Ripjaws @ 2133Mhz | Seasonic Platinum 660W | Coolermaster Cosmos S | Liang DDC-1T + XSPC top | Thermochill PA120.3 | Onkyo TX-SR313 / Mission M30i

• numlocker
  • Registratie: maart 2010
  • Niet online
quote:
Sp33dFr34k schreef op zondag 27 februari 2011 @ 17:45:
Wat een kansloze shit zeg, dat B-Spec op afstand... had er wel wat meer van verwacht... :'(
grappig dat mensen de hele nacht ps3 aan laten voor fake geld terwijl het echte
zuurverdiende euries kost.

• Roy-91
quote:
numlocker schreef op zondag 27 februari 2011 @ 18:07:
[...]

Hobby's kosten nou eenmaal geld he :P . En zoveel kost dat nou ook weer niet..
quote:
yzx schreef op zondag 27 februari 2011 @ 17:33:
[...]

Als mensen ermee rijden en je gaat naar je Bspec asiel ( dus waar je ze hire/fire en die dinge ) hebbe ze bolletjes, en creedits daar onder; klik op 1 driver en dan zie je naar die wereld bol icon voor ze online te zetten een ander icon 'ontvang prijs' kun je zien wie ze gebruikt heeft en hoeveelste ze/hij geeindigt is
Oke, thanks. En ik neem aan dat je ze daar ook weer offline kan halen?

Roy-91 wijzigde deze reactie 27-02-2011 18:13 (51%)

• yzx
quote:
Roy-91 schreef op zondag 27 februari 2011 @ 18:11:
[...]

Hobby's kosten nou eenmaal geld he :P . En zoveel kost dat nou ook weer niet..
Nachttarief voor iets :P
quote:
[...]

Oke, thanks. En ik neem aan dat je ze daar ook weer offline kan halen?
Ja, dan moet je op de wereld bol klikken haal je hem offline

• NuCl3aR
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:06
quote:
numlocker schreef op zondag 27 februari 2011 @ 18:07:
[...]

Je moet je PS3 niet continue aan hebben staan voor B-spec remote races. Enkel als je zelf races wilt starten moet je hem in de speciale stand-by modus zetten. Anders is het online zetten van je coureurs voldoende en kan je veilig je PS3 uitzetten.

• Jorco
  • Laatst online: 26-08 08:22
Na een druk weekend zie ik dat mijn bobjes veel kilometers hebben gemaakt, waarvoor dank! De komende avonden zal ik ook actief bezig zijn.
Inmiddels ook de A-Spec weer opgepakt en nu bezig met de laatste (en langste) races voordat ik doorga naar de Endurance, maar ik heb echt veel moeite met de NASCAR-races. Als iemand nog een tip heeft qua tunen en/of auto hoor ik het graag!

PSN ID = Jorco

• dvdkiwi
quote:
Jorco schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:00:
............ maar ik heb echt veel moeite met de NASCAR-races. Als iemand nog een tip heeft qua tunen en/of auto hoor ik het graag!
Een tip qua auto heb ik wel: probeer eens een Nascar wagen :P
sorry te flauw ;)

PSN ID= zuperkiwi

• yzx
quote:
dvdkiwi schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:06:
[...]

Een tip qua auto heb ik wel: probeer eens een Nascar wagen :P
sorry te flauw ;)
Je bent droger dan een woestijn 8)7

En kijk eens op GT5P, staan 100000000000000 NASCAR tunes

• Tony L
quote:
moeskoetie schreef op zondag 27 februari 2011 @ 12:16:
[...]

sneeuw afstelling:
TC 5
SLIP AAN
ASM AAN
ABS 6
STUURHULP STERK
Gehaald!!! _/-\o_
In 4.15 :D

Ook mede door de tip om niet in de bochten te gassen ;)

• Jorco
quote:
yzx schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:20:
[...]

Je bent droger dan een woestijn 8)7

En kijk eens op GT5P, staan 100000000000000 NASCAR tunes
Dat is 't ook.. daar wordt zoveel gepost dat is niet bij te houden :P

PSN ID = Jorco

• sh1nigami
  • Laatst online: 14-08 16:50
quote:
Stefie2010 schreef op zondag 27 februari 2011 @ 16:36:

Wat me trouwens wel gruwelijk irriteerde was dat net ineens m'n scherm zwart werd met de melding of ik wilde updaten naar versie 1.07, terwijl de race gewoon doorliep!!!!! Resultaat --> |:( met 250...
Geluk dat hij niet vastliep, bij mij is gt5 een keer vastgelopen toen k de online deals wilde bekijken. Zou me een partij woest worden als de game vastloopt na 15 uur hardcore racen.. die 4 uurs race vandaag doet nog steeds pijn aan me duimen..moet echt een keer met stuur proberen >.<

Hoevaak loopt bij jullie trouwens de ps3 vast? in het maandje dat ik de mijne heb is ie al 3-4x hopeloos vastgelopen :( en wanneer die net aan staat gaat het beeld een tijdje ruisen en flikkeren.. Vraag me af of ik de enige ben.

• yzx
000000000000000000000 times mates, heb soms wel flikkerend beeld maar ligt aan mijn tv als ie lang aan is, moet ik eventjes van post wisselen en terug en is het gemaakt

• Sander H
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 01-07 14:06
Tijdens GT5 is de PS3 bij mij 1 keer vastgelopen, maar dat was nog toen de game net uit was en de servers overbelast waren. Daarna geen last meer gehad.

Flikkerend beeld kan ook aan je kabel/tv liggen

Sander H wijzigde deze reactie 27-02-2011 21:25 (14%)

• yzx
quote:
Sander H schreef op zondag 27 februari 2011 @ 21:24:
Tijdens GT5 is de PS3 bij mij 1 keer vastgelopen, maar dat was nog toen de game net uit was en de servers overbelast waren. Daarna geen last meer gehad.

Flikkerend beeld kan ook aan je kabel/tv liggen
Inderdaad, had eerst een vergulde dure (140euro) HDMI kabel, zit nu lekker in mijn PC maar PS3 heeft nu een lompe 20euro HDMI kabel, en heeft ie toch wel last van

• Murzeltje
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 01-09 15:15

Murzeltje

quote:
yzx schreef op zondag 27 februari 2011 @ 21:30:
[...]

Inderdaad, had eerst een vergulde dure (140euro) HDMI kabel, zit nu lekker in mijn PC maar PS3 heeft nu een lompe 20euro HDMI kabel, en heeft ie toch wel last van
dan ben je zelfs met die 20 euro kabel opgelicht denk ik... mijn hdmi kabels kosten nooit meer dan 10 euro en doen het allemaal prima.. heb ook eens een dure kabel geleend van iemand.. wat denk je? PRECIES hetzelfde beeld op mn Full hd scherm..

• dvdkiwi
Wat heb ik het gehad met die UCD jongens...
Ben nu totaal al zo'n 8 uur bezig met het ffwd'en om 2 wagens tegen te komen.
Ik zie tig dezelfde wagens iedere keer voorbij komen maar degene die ik wil die komen maar niet.
Wordt er een beetje hopeloos van...

*De B-spec op afstand levert ontzettend veel xp op zag ik net. Sommige van mijn B-speccies zaten rond de 3 ton aan xp! Dit hadden ze veel eerder moeten doen, dan had je niet eindeloos die endurance races hoeven te rijden...

Vraag: iemand een idee hoe je coureur in carriere stijgt?
OntzettendJan zijn poppetje zit na een race of 60 al tegen het eind van z'n carriere, terwijl mijn poppetjes met ruim 200 races net over de helft zitten (zoals mijn poppetje van het eerste uur). Ik begrijp niet echt hoe dat werkt.

PSN ID= zuperkiwi

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weet volgens mij niemand, maar wel lijkt het idee dat je er 400 overwinningen mee moet halen. Het balkje werkt niet liniair, mijn 60/90 racer zit op de helft, mijn 300/400 zit op 3/4de

• moeskoetie
EN ALWEER EEN GOLD CHROME PAINT GEWONNEN :+ :+ _/-\o_

• Roy-91
quote:
moeskoetie schreef op zondag 27 februari 2011 @ 22:26:
EN ALWEER EEN GOLD CHROME PAINT GEWONNEN :+ :+ _/-\o_
Waar heb je die gewonnen dan?

• dvdkiwi
Wop wop!
Wilde eigenlijk gaan slapen, maar denk: ach, nog een keertje de UCD verversen...
En hoe! Staat gewoon de Zonda C12S 7.3 '02!! _/-\o_
Nu alleen de Camaro LM Race Car nog.
Wat zal ik lekker slapen :P

PSN ID= zuperkiwi

• moeskoetie
quote:
Roy-91 schreef op zondag 27 februari 2011 @ 22:37:
[...]

Waar heb je die gewonnen dan?
bij 570 auto's in garage :+
dus ik weet niet of het door het aantal komt of door de auto die ik toevallig gekocht had, en welke dat was weet ik niet meer. 8)7

• Jorco
Na een paar keer was de lol er wel vanaf om telkens poppetjes te kiezen voor de b-spec-races, dus heb 'm zo'n 3 uur op de automatische piloot laten draaien zodat ik heerlijk ontspannen naar m'n series heb kunnen kijken.. Hoop dat het jullie wat heeft opgeleverd :)

PSN ID = Jorco

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:47

v8power67

SLOTHY MCSLOTH SLOTH

quote:
moeskoetie schreef op zondag 27 februari 2011 @ 22:56:
[...]

bij 570 auto's in garage :+
dus ik weet niet of het door het aantal komt of door de auto die ik toevallig gekocht had, en welke dat was weet ik niet meer. 8)7
het is gewoon random maar sommige krijgen na patch 1.07 hem makkelijker.
Er zijn btw manieren om hem zsm te krijgen, bij elke afgerond getal aan auto's krijg je een ticket voor toeter en een paintchip.(dus bij 360-390 enz om de 30) zodra deze in je scherm staat en er staat geen gold chrome, restart de game en dan krijg je elke keer dit scherm met nieuwe kleur, zijn mensen die moeten het uren doen, sommige in 2 pogingen.
jammer dat door dupliceren de paint chip zn waarde in 1minuut hellemaal kwijt is geraakt, maja wil er wel een keer 1 hebben, heb wel 3x chrome chip :P

PSN : HJALLO, XBL : RiCeBoY NL. Corsa b gsi 1996 106pk 950kilo. Nurburgring wagen :) Mods komen in 2015 :)

• HoefMeistert
  • Laatst online: 01-09 12:34
quote:
Jorco schreef op zondag 27 februari 2011 @ 23:08:
Na een paar keer was de lol er wel vanaf om telkens poppetjes te kiezen voor de b-spec-races, dus heb 'm zo'n 3 uur op de automatische piloot laten draaien zodat ik heerlijk ontspannen naar m'n series heb kunnen kijken.. Hoop dat het jullie wat heeft opgeleverd :)
Hoe doe je dat ?

Zou het mooi vinden als ze in de Remote Race de mogelijkheid bouwen om met dezelfde drivers opnieuw te starten... Nu elke keer event + drivers kiezen..

PSNID : HoefMeistert

• Machiavellian
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 18-03-2011
quote:
v8power67 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 00:06:
[...]

het is gewoon random maar sommige krijgen na patch 1.07 hem makkelijker.
Er zijn btw manieren om hem zsm te krijgen, bij elke afgerond getal aan auto's krijg je een ticket voor toeter en een paintchip.(dus bij 360-390 enz om de 30) zodra deze in je scherm staat en er staat geen gold chrome, restart de game en dan krijg je elke keer dit scherm met nieuwe kleur, zijn mensen die moeten het uren doen, sommige in 2 pogingen.
jammer dat door dupliceren de paint chip zn waarde in 1minuut hellemaal kwijt is geraakt, maja wil er wel een keer 1 hebben, heb wel 3x chrome chip :P
Dat je paint chips moet verzamelen vind ik eigenlijk geen leuke toevoeging in GT5. Had liever gezien dat je ze kon kopen en zeldzame pas unlocked met latere levels oid. Omdat je iets onnozels als lak ook moet verzamelen vind ik paint chips dupliceren veel normaler/meer terecht dan auto's. Ook stom dat je geen preview hebt hoe je auto eruit gaat zien :F

Machiavellian wijzigde deze reactie 28-02-2011 08:52 (3%)

• FastBunny
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 01-09 12:51

FastBunny

Give it the Works !

Probeer nu ook de Remote Race, alleen bij event kiezen is alles leeg.. ik zie wel mijn rijders, en onderaan de pagina "je bent klaar om een race op afstand te starten" met een groen bolletje... Wil dat zeggen dat alle rijders bezig zijn ofzo?

(FireFox op Windows XP trouwens)

Server: AMD Phenom II X4 925, 8GB DDR3 1333MHz, 4 x 2TB SATA RAID5, 2 x 1TB SATA RAID1, Dell PERC5/i, Vmware ESXi 5.1
Laptop: Dell Latitude D830: Intel Core2 Duo T7500, 2GB RAM, 160GB 7200rpm, 15.4" WUXGA 1920x1200, NVS 140M 256MB
PSN: FastBunny_NL

• Murzeltje
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 01-09 15:15

Murzeltje

quote:
FastBunny schreef op maandag 28 februari 2011 @ 09:13:
Probeer nu ook de Remote Race, alleen bij event kiezen is alles leeg.. ik zie wel mijn rijders, en onderaan de pagina "je bent klaar om een race op afstand te starten" met een groen bolletje... Wil dat zeggen dat alle rijders bezig zijn ofzo?

(FireFox op Windows XP trouwens)
Nee, niemand kan op dit moment remote races starten, waarschijnlijk is PD bezig met nieuwe events, of onderhoud.. de website lag er gisteravond ook regelmatig uit..

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

quote:
Murzeltje schreef op maandag 28 februari 2011 @ 09:19:
[...]

Nee, niemand kan op dit moment remote races starten, waarschijnlijk is PD bezig met nieuwe events, of onderhoud.. de website lag er gisteravond ook regelmatig uit..
Ahh vandaar :) Thnx.. stom dat ze dat niet even op de pagina van de Remote Race zetten 8)7

[edit]
Hij doet het weer :)

FastBunny wijzigde deze reactie 28-02-2011 09:59 (4%)

Server: AMD Phenom II X4 925, 8GB DDR3 1333MHz, 4 x 2TB SATA RAID5, 2 x 1TB SATA RAID1, Dell PERC5/i, Vmware ESXi 5.1
Laptop: Dell Latitude D830: Intel Core2 Duo T7500, 2GB RAM, 160GB 7200rpm, 15.4" WUXGA 1920x1200, NVS 140M 256MB

• Dr. Quipers
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 23-10-2012
Ik zit inmiddels op B-spec 39,5 :P Het schiet op richting de 40 :D Jullie gebruiken mijn bobjes ook veel zie ik... Ruim 2 mio staat er al voor 4 bobjes :D

• jenpet
  • Laatst online: 01-09 18:11
oeps mijn ps3 vergeten in standby modus te zetten dus kan ik even niemand zijn of haar bobjes helpen.

verder ook bezig geweest met licenses dit weekend maar ik krijg de remuitdaging niet gehaald in IC :(

PSN: jenpetje XBOX TAG:jenpetje Origin : jenpetNL

• MooDyBLueS
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 01-09 09:28
Geen idee of het aan de 1.07 update ligt, maar ik probeerde gisteren de Supercar Nostalgia Cup in de Amateur Series met een Buick Special '62 te doen, waar ik niks aan heb aangepast en ik krijg een melding dat ik geen geschikte auto heb gekozen. Heel vreemd, want de enige eis lijkt te zijn dat het een auto van 1979 of eerder moet zijn.

Nu kan ik wel leuk een Shelby Cobra of andere leuke klassieke sportwagen kopen, maar wie weet zit er wel een glitch in het hele evenement. Ik kan namelijk geen van de drie races starten. Ik heb ook een Dodge Challenger uit 1970, waarmee ik wel de races kan starten, maar aangezien die voor geen meter rijdt zondertuning, wil ik de Buick Special '62 proberen, omdat ik die al heb en me dat geen geld kost.

Iemand die een oplossing hier voor weet of hier ook tegenaan loopt?

• Stefie2010
quote:
MooDyBLueS schreef op maandag 28 februari 2011 @ 10:05:
Geen idee of het aan de 1.07 update ligt, maar ik probeerde gisteren de Supercar Nostalgia Cup in de Amateur Series met een Buick Special '62 te doen, waar ik niks aan heb aangepast en ik krijg een melding dat ik geen geschikte auto heb gekozen. Heel vreemd, want de enige eis lijkt te zijn dat het een auto van 1979 of eerder moet zijn.

Nu kan ik wel leuk een Shelby Cobra of andere leuke klassieke sportwagen kopen, maar wie weet zit er wel een glitch in het hele evenement. Ik kan namelijk geen van de drie races starten. Ik heb ook een Dodge Challenger uit 1970, waarmee ik wel de races kan starten, maar aangezien die voor geen meter rijdt zondertuning, wil ik de Buick Special '62 proberen, omdat ik die al heb en me dat geen geld kost.

Iemand die een oplossing hier voor weet of hier ook tegenaan loopt?
De Buick Special 62 is dacht ik een "showauto" gemaakt voor een autobeurs, en je raadt het al, niet een beurs in 1962 maar recent. Hij is gebaseerd op de Buick uit 1962 maar technisch gezien is het bouwjaar van na 2000.

• Tony L
quote:
MooDyBLueS schreef op maandag 28 februari 2011 @ 10:05:
Dat komt door de laatste patches. Ik ben er ook tegen aan gelopen... :-(
Als het een auto is uit 2000, waarom zetten ze dat er niet bij dan? Beetje onlogisch om '62 neer te zetten terwijl het kennelijk geen '62 is.

• Res1ght
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 22:18

Res1ght

Was Izealia

ik ben nu ook maar eens even bezig met B-spec, best handig dat je gewoon via je computer races kan starten en toch de herhaling kan opslaan. is namelijk altijd leuk om te kijken :)

Steam PSN: res1ght SC2: NaZGaL.207

• leech1984
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 01-09 16:19
quote:
jenpet schreef op maandag 28 februari 2011 @ 09:48:
oeps mijn ps3 vergeten in standby modus te zetten dus kan ik even niemand zijn of haar bobjes helpen.

verder ook bezig geweest met licenses dit weekend maar ik krijg de remuitdaging niet gehaald in IC :(
Is dat die met de Aston Martin in de regen?
Begin met remmen op het kruis... en van daar uit net zo lang spelen tot je net binnen de lijnen stilstaat.

XBOX 360 Gamertag

• moeskoetie
quote:
Tony L schreef op maandag 28 februari 2011 @ 10:36:
[...]

Dat komt door de laatste patches. Ik ben er ook tegen aan gelopen... :-(
Als het een auto is uit 2000, waarom zetten ze dat er niet bij dan? Beetje onlogisch om '62 neer te zetten terwijl het kennelijk geen '62 is.
dit zelfde is het geval met de jaguar xj13 '63 chrome edition.
die kun je ook niet gebruiken voor deze race's. ;)

• Jorco
Gisteravond mijn 6e en laatste coureur aangemaakt; M. Schumacher! :D
quote:
HoefMeistert schreef op maandag 28 februari 2011 @ 08:34:
[...]

Hoe doe je dat ?

Zou het mooi vinden als ze in de Remote Race de mogelijkheid bouwen om met dezelfde drivers opnieuw te starten... Nu elke keer event + drivers kiezen..
Dit heeft KADrifter eerder in dit topic gepost:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=185890

Ideaal, zoekt ook geheel random de drivers uit!

PSN ID = Jorco

• MooDyBLueS
quote:
Stefie2010 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 10:21:
[...]

De Buick Special 62 is dacht ik een "showauto" gemaakt voor een autobeurs, en je raadt het al, niet een beurs in 1962 maar recent. Hij is gebaseerd op de Buick uit 1962 maar technisch gezien is het bouwjaar van na 2000.
quote:
moeskoetie schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:03:
[...]

Het vreemde is dat in het topic van ps3trophies.org deze auto aangegeven wordt om te gebruiken. Het enige wat ik me dan kan voorstellen is dat het sowieso al niet de bedoeling was en ze dit met de 1.07 patch hebben opgelost. Maar dan zouden ze in het spel wel het werkelijke bouwjaar aan moeten geven. Hoe weet ik nu welke auto van voor 1979 ik kan kopen en wél kan gebruiken?

Iemand ervaring met een Lamborghini Miura of Shelby Cobra? Welke van de twee zou ik beter kunnen kopen, ook met het oog op toekomstige races? En kan ik de Miura wel gebruiken? Het is immers een prototype.

• Jorco
quote:
moeskoetie schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:03:
[...]

Dat is dan toch pas sinds de 1.07-patch, want ik weet zeker dat ik eerst de Buick '62 heb geprobeerd en daarna het event heb gewonnen met de XJ13.

PSN ID = Jorco

• moeskoetie
quote:
v8power67 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 00:06:
[...]

als je het jammer vindt dat de waarde verdwijnt door het dupen, dan doe jij het toch niet, en wacht tot je hem zelf tegenkomt in je spel.
dan is ie voor jouw wel waardevol. :P

• Stefie2010
quote:
Jorco schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:23:
[...]

Dat is dan toch pas sinds de 1.07-patch, want ik weet zeker dat ik eerst de Buick '62 heb geprobeerd en daarna het event heb gewonnen met de XJ13.
Chrome Edition?

• HoefMeistert
  • Laatst online: 01-09 12:34
quote:
[...]

Buick kon ik voor 1.07 wel gebruiken, XJ13 Chrome niet (die heeft geen jaartal)
quote:
Jorco schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:15:
Gisteravond mijn 6e en laatste coureur aangemaakt; M. Schumacher! :D

[...]

Dit heeft KADrifter eerder in dit topic gepost:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=185890

Ideaal, zoekt ook geheel random de drivers uit!
Ok, cool :)

HoefMeistert wijzigde deze reactie 28-02-2011 11:38 (34%)

PSNID : HoefMeistert

• dvdkiwi
Vanmiddag eens even inloggen op de server.
Benieuwd wat voor schitterend verjaardagskado ik krijg uit '82 :P
(camaro LM race car zou leuk zijn, maar die is niet van dat jaar denk ik)

Van het weekend niet toegekomen aan de Vettel's...
Ik moet er echt rete-fris voor zijn wil ik ze opstarten.
Daarna natuurlijk wel een potje Flower om weer tot rust te komen haha :)
quote:
MooDyBLueS schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:20:
[...]
Iemand ervaring met een Lamborghini Miura of Shelby Cobra? Welke van de twee zou ik beter kunnen kopen, ook met het oog op toekomstige races? En kan ik de Miura wel gebruiken? Het is immers een prototype.
De Miura heb ik een paar keer voor de fun in gereden (niet voor events).
Is een leuk bakkie maar wel lastig om 'm onder controle te houden.
De Shelby is heel snel maar erg van het uitbreken.
Persoonlijk zou ik voor de Miura gaan, omdat ie gewoon zo coowl is 8)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 28-02-2011 11:44 (55%)

PSN ID= zuperkiwi

• jenpet
  • Laatst online: 01-09 18:11
quote:
leech1984 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:01:
[...]

Is dat die met de Aston Martin in de regen?
Begin met remmen op het kruis... en van daar uit net zo lang spelen tot je net binnen de lijnen stilstaat.
YouTube: Gran Turismo 5 IC-1 Gold License (HD)
die is het :)

PSN: jenpetje XBOX TAG:jenpetje Origin : jenpetNL

• Jorco
quote:
HoefMeistert schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:37:
[...]

Buick kon ik voor 1.07 wel gebruiken, XJ13 Chrome niet (die heeft geen jaartal)

[...]

Ok, cool :)
Heb 't ff nagekeken, heb alleen de Chrome, dus die heb ik gebruikt

PSN ID = Jorco

• moeskoetie
quote:
[...]

maar niet met de chrome versie, dat kan echt niet het geval zijn geweest.
die wordt niet aangemerkt als zijnde het bouwjaar 1963

• MeagaShira
  • Laatst online: 22-08 09:52

MeagaShira

MeagaShira_NL

Hoe zetten jullie je ps3 in 'speciale' standby modus dan om zelf een race op te kunnen starten.
Ken het nergens vinden namelijk... :?

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
MeagaShira schreef op maandag 28 februari 2011 @ 12:43:
Hoe zetten jullie je ps3 in 'speciale' standby modus dan om zelf een race op te kunnen starten.
Community -> remote racing -> standby modus (linker 'optie').

• schumi2004

schumi2004

quote:
MeagaShira schreef op maandag 28 februari 2011 @ 12:43:
In je eigen profiel, community, daar zie je headset, selecteer deze en de rest wijst zich vanzelf.

• MeagaShira
  • Laatst online: 22-08 09:52

MeagaShira

MeagaShira_NL

Thnx ik ga het vanmiddag als ik thuiskom meteen is checken...daarna maar is een race starten via het web.
Moet er toch een keer aan geloven.. :P

Ben nu ook bijna klaar met AMG special. Moet van de sls de laatste twee nog op goud zetten en dan is ie afgerond.
Bij de Grand Tour ook nog twee.
Vettel heb ik de eerste twee op brons en de laatste lukt het me maar niet om op de baan te blijven 2 rondes lang... :(
Speel trouwens met controller.
Als de gamekamer af is.... (zit in een verbouwing thuis) dan komt er denk ik wel een stuurtje. Dan zal de Vettel denk ik ook ooit wel lukken. Vind het echt de moeilijkste challenge die er is.

MeagaShira wijzigde deze reactie 28-02-2011 13:02 (63%)

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• Sander H
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 01-07 14:06
Heb me toch maar eens gewaagd aan het aspec grinden. Een elastiekje aan beide pookjes en gaan, moet wel zelf nog op kruisje drukken om weer opnieuw de race te doen aangezien ik m'n toetsenbord op de pc nodig heb nu :P

Helaas kan je de Indy 500 niet doen op deze manier, gaat een beetje alstig met pitstops.

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Wat gebeurd er eigenlijk als je benzine leeg is... stopt die dan ineens met rijden en val je dan meteen uit ofzo?

• u_nix_we_all
  • Niet online

u_nix_we_all

quote:
FastBunny schreef op maandag 28 februari 2011 @ 13:48:
Wat gebeurd er eigenlijk als je benzine leeg is... stopt die dan ineens met rijden en val je dan meteen uit ofzo?
Ik heb het 1 keer gehad (indy 500) en toen begon hij langzaam te haperen, en had ik nog tijd genoeg om de pits te halen. Ik las ergens dat je nooit helemaal stilvalt, je kunt altijd nog (heel langzaam misschien) de pits halen.

• moeskoetie
quote:
u_nix_we_all schreef op maandag 28 februari 2011 @ 14:10:
[...]

Ik heb het 1 keer gehad (indy 500) en toen begon hij langzaam te haperen, en had ik nog tijd genoeg om de pits te halen. Ik las ergens dat je nooit helemaal stilvalt, je kunt altijd nog (heel langzaam misschien) de pits halen.
je blijft gewoon met een snelheid van rond de 80km rondtuffen.

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Vroeg ik me even af namelijk, had het nog nooit durven proberen... dacht ja direct sta je daar helemaal stil en heb je al die tijd voor niets gereden :)

Btw @u_nix_we_all je bobjes zijn weer lekker aan het racen hoor :) Had je dit weekend toegevoegd :)

• MooDyBLueS
Kan die B-spec remote racing optie nu ook gebruikt worden om in B-spec races de gewone races te rijden, zoals de Amateur Series, Professional Series en dergelijke?

En wat houdt de standby mode nu precies in? Blijft de PS3 dan in standby tot je via internet een race start en springt de PS3 thuis dan aan? Of blijft hij sowieso in standby tijdens remote races? En is dat een standby van de PS3 qua stroomverbruik of is het enkel een standby van de game (en dus nog steeds veel stromverbruik)?

MooDyBLueS wijzigde deze reactie 28-02-2011 16:25 (50%)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In standby krijg je een soort van screensaver die luistert naar de PSN servers, het is een screensaver opgestart in het spel zelf (GT5 draait gewoon). Moment dat jij via de website een race start, gaat je PS3 die race gewoon spelen. Tijdens de race moet hij alles gewoon renderen, dus zal hij normaal verbruik geven, neem aan tijdens standby het een stuk lager is.

Je kan verder geen normale B-spec races doen, enkel tegen bobs van je friendlist.

SinergyX wijzigde deze reactie 28-02-2011 16:37 (10%)

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Wat wel jammer is van de Remote Races is dat je vanzelf steeds maar 1 bob kan kiezen, en van je PSN vrienden bv wel alle 6 de rijders.
Waardoor mijn andere 5 bobjes dus werkeloos zitten te wachten, voeg me toe en ik zal ook jouw bobjes bezig houden overdag :) PSN: FastBunny_NL

• u_nix_we_all
  • Niet online

u_nix_we_all

quote:
FastBunny schreef op maandag 28 februari 2011 @ 15:02:
Btw @u_nix_we_all je bobjes zijn weer lekker aan het racen hoor :) Had je dit weekend toegevoegd :)
Ik zag het ja, lekker ! Vanavond zet ik die van jou wel weer aan het werk. Morgen zal ik eens proberen of ik races vanaf m'n smartphone (HTC Hero) kan starten, maar vraag me af of dat een beetje wil. Had vandaag al willen proberen, maar vergeten de PS3 op standby te zetten :P

• Jorco
quote:
u_nix_we_all schreef op maandag 28 februari 2011 @ 17:40:
[...]

Ik zag het ja, lekker ! Vanavond zet ik die van jou wel weer aan het werk. Morgen zal ik eens proberen of ik races vanaf m'n smartphone (HTC Hero) kan starten, maar vraag me af of dat een beetje wil. Had vandaag al willen proberen, maar vergeten de PS3 op standby te zetten :P
Heb ik ook al eens geprobeerd met m'n GalaxyS, maar dat is toch geen succes geworden.

PSN ID = Jorco

• schumi2004

schumi2004

Beetje off-topic. Iemand enige ervaring met verzendingen via EMS (t.b.v. WSP) ?
Pakketje ligt me iets te lang op IMC Amsterdam, sinds de 24ste 12 uur smiddags ligt ie er al meer gebeurt verder niks.

• yzx
quote:
Jorco schreef op maandag 28 februari 2011 @ 17:47:
[...]

Heb ik ook al eens geprobeerd met m'n GalaxyS, maar dat is toch geen succes geworden.
GalaxyS draait toch W7, remote race was alleen via Ipod Touch/pad/phone & andriod

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:47

v8power67

SLOTHY MCSLOTH SLOTH

mij lukte het ook met mn n96 (symbian toch) met opera mini browser. werkte niet perfect maar lukte wel :D

PSN : HJALLO, XBL : RiCeBoY NL. Corsa b gsi 1996 106pk 950kilo. Nurburgring wagen :) Mods komen in 2015 :)

• schumi2004

schumi2004

quote:
yzx schreef op maandag 28 februari 2011 @ 18:42:
[...]

GalaxyS draait toch W7, remote race was alleen via Ipod Touch/pad/phone & andriod
Insinueer je nu dat er een app voor de android's en iphone's is?

• Mistermo
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 01-09 13:41
quote:
yzx schreef op maandag 28 februari 2011 @ 18:42:
[...]

Galaxy S draait op android :)

• yzx
quote:
schumi2004 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 18:50:
[...]

Insinueer je nu dat er een app voor de android's en iphone's is?
Eventjes opgezocht

http://community.us.playstation.com/message/30975459
Ze zijn in de maak, maar Windows kennende zal je moeten betallen of wordt die niet geaccepteerd.

Maar heb al foto's gezien van personen met (beta ?) versies :'(

• schumi2004

schumi2004

quote:
yzx schreef op maandag 28 februari 2011 @ 18:55:
[...]

Eventjes opgezocht

http://community.us.playstation.com/message/30975459
Ze zijn in de maak, maar Windows kennende zal je moeten betallen of wordt die niet geaccepteerd.

Maar heb al foto's gezien van personen met (beta ?) versies :'(
Ow das best cool eigenlijk, ben benieuwd. Heb meteen topic maar gebookmarked.

Psst, iemand antwoord op mijn eerdere vraag :P

• yzx
quote:
schumi2004 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 18:58:
[...]

Ow das best cool eigenlijk, ben benieuwd. Heb meteen topic maar gebookmarked.

Psst, iemand antwoord op mijn eerdere vraag :P
Zeker interesant :D

En bel toch gewoon eens, had ik ook gedaan voor mijn headset, kwam van Nederland naar Belgie, lag 3 weken bij TNT Nederland distriebutie centrum had ik gebelt en dag nadien had ik hem :o

• schumi2004

schumi2004

quote:
yzx schreef op maandag 28 februari 2011 @ 19:03:
[...]

Zeker interesant :D

En bel toch gewoon eens, had ik ook gedaan voor mijn headset, kwam van Nederland naar Belgie, lag 3 weken bij TNT Nederland distriebutie centrum had ik gebelt en dag nadien had ik hem :o
Waarheen, Polen?
Amsterdam International Mail Centre?

Ik zal eens verder op het web rondneuzen over de ervaring met IMC Amsterdam.

• yzx
quote:
schumi2004 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 19:12:
[...]

Waarheen, Polen?
Amsterdam International Mail Centre?

Ik zal eens verder op het web rondneuzen over de ervaring met IMC Amsterdam.
Waar het nu ligt he, dus Amsterdam International Mail Center

• dvdkiwi
Heb van GT vandaag een mooie quattro '82 mogen ontvangen :P
Ik begin nu wel sterk te twijfelen of die Camaro LM Race Car wel in de UCD verschijnt, ben totaal nu al ruim 9 uur bezig met ffwd'en van de UCD en nog steeds niets...
Wel mijn 5e Furai gekocht, in Gran Turismo Black deze keer :P

PSN ID= zuperkiwi

• yzx
Kiwi proficiat :D

En had hem gisteren in de UCD staan heb hem zelf nog maar 2x maal gezien.
Je bedoelt toch die Camaro LM Race Car die ook op GT4 was toch?

Pagina: 1 ... 22 23 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Populair: Desktops Samsung Smartphones Sony Microsoft Games Apple Politiek en recht Consoles Smartwatches

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013