Reg. datum: 12-09-2005
PSN: Norfirin
Duping is niet chique, maar de tig berichten die ik las over elastiekjes grinding vond ik ook niet chique. Vind beide handelingen niet iets waar je trots op hoeft te zijn. Maar hoe iemand zijn singleplayer spel wilt spelen mag hij imo helemaal zelf bepalen. Anderen stoor je er niet mee, (behalve als je de auto's online gaat gebruiken, maar ik race toch niet online).quote:JoepW schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 07:21:
Slecht nieuws voor de dupers, goed nieuws voor de anti-dupers.
Issue's met auto's boven de 1,000,000 Cr.? Ze bedoelen anti-dupe denk ik
Ben ik het mee eens. Ze hadden toch kunnen verwachten dat men dit ging misbruiken. Wel goed dat ze het hebben aangepakt iig en ook dingen hebben toegevoegd als seasonals zodat je flink kan cashen voor je auto's. En Share with friends is toegevoegd.quote:dvdkiwi schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 07:21:
Dat laatste, betekent dat dat er niet meer geduped kan worden?
Dat is wel goed nieuwshadden ze eerder moeten doen.
Lkkr oor heb ik net een F1 aan een vriend gegeven voor een week .. kan ie m waarschijnlijk niet meer terug geven...quote:JoepW schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 07:21:
"Cars worth over 1,000,000 Cr. (including gift car coupons) are now prohibited from being traded to prevent issues during the trading process. When lending and borrowing cars between friends, please use the car loan system."
Tevens kan er nog maar 1 auto per dag vanaf een PS3 verstuurd worden. Dus tig account en copieren maar is er ook niet meer bij.
Slecht nieuws voor de dupers, goed nieuws voor de anti-dupers.
Issue's met auto's boven de 1,000,000 Cr.? Ze bedoelen anti-dupe denk ik
Je had hem ook niet hoeven geven. Als je "share with friends" deed dan kon hij hem gebruiken en zou je de F1 zelf behouden.quote:LL Southside schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 08:42:
[...]
Lkkr oor heb ik net een F1 aan een vriend gegeven voor een week .. kan ie m waarschijnlijk niet meer terug geven...
Ja daz waar echter dit was vorige week donderdag.. voor V1.06quote:BatmanHorizon schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 08:44:
Je had hem ook niet hoeven geven. Als je "share with friends" deed dan kon hij hem gebruiken en zou je de F1 zelf behouden.
Wat een onzin. Ik heb GT5 enkel en alleen voor on-line racen met andere GoT5'rs. Met de hand grinden en mega stroomverbruik en domme AI verslaan dat is pas niet sjiek.quote:BatmanHorizon schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 08:24:
Duping is niet chique, maar de tig berichten die ik las over elastiekjes grinding vond ik ook niet chique. Vind beide handelingen niet iets waar je trots op hoeft te zijn. Maar hoe iemand zijn singleplayer spel wilt spelen mag hij imo helemaal zelf bepalen. Anderen stoor je er niet mee, (behalve als je de auto's online gaat gebruiken, ......).
Dat jij tot die laatste groep behoort heeft toch niets met oordeel over duping of auto grinding te makenquote:JoepW schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:03:
[...]
Wat een onzin. Ik heb GT5 enkel en alleen voor on-line racen met andere GoT5'rs. Met de hand grinden en mega stroomverbruik en domme AI verslaan dat is pas niet sjiek.
GT5 wordt voor een heel breed publiek gemaakt:
- Velgenkwijlers
- PK-vreters
- Kleurtjes kickers
- A-spec lovers
- B-spec lovers
- etc etc.
- En oh ja, on-line racers die gewoon alleen maar willen afstellen, snelle ronde zetten, verbeteren en dan fair met slimme AI (lees: mensen) racen.
Ik behoor tot de laatste groep en heb geen zin in 23429384729384 een race te moeten rijden. Of 6 jaar te moeten wachten voordat ik met Le Mans bakken kan racen.
Ze hadden dit allemaal kunnen voorkomen door er een echt trade systeem in te brengen en voor harde echte euro's auto's te kunnen kopen na een proefrit.
KngfCnns wijzigde deze reactie 25-02-2011 09:23 (3%)
Is dit echt zo? Ik zie dit niet in de release notes staan..quote:JoepW schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 07:21:
Tevens kan er nog maar 1 auto per dag vanaf een PS3 verstuurd worden. Dus tig account en copieren maar is er ook niet meer bij.
Was al veel langer zo dus niet echt iets nieuws.quote:Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:11:
[...]
Is dit echt zo? Ik zie dit niet in de release notes staan..
XBMC Gotham Alpha 3 (OE git: 74fa128) with Skin Ace version 1.4 on Zotac AD02
Volgens mij is het nu per console en niet per account. Dat las ik op gtplanet forum, maar ik zie het niet in de release notes.quote:schumi2004 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:15:
[...]
Was al veel langer zo dus niet echt iets nieuws.
KngfCnns wijzigde deze reactie 25-02-2011 09:26 (14%)
PSN-ID: Thunder8nl
GAIAjohan wijzigde deze reactie 25-02-2011 10:51 (27%)
Forza 4 & Horizon Car club leader: DGoT || PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || pc e7300@3.33, HD4850, 4GB, 2x 500GB
PSN: Shiver23 //
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
PSN ID= zuperkiwi
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Idd. De 800 auto's die niemand wilquote:leech1984 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:44:
Ahh... je kan de auto's van + 1 miljoen niet meer ruilen...
Nu hebben we nog maar 800 andere auto's om te ruilen!
KngfCnns wijzigde deze reactie 25-02-2011 11:55 (19%)
Dat zijn juist de leukste wagens om mee te racenquote:
PSN ID= zuperkiwi
Dat is het probleem juist. Als je alle auto's wil verzamelen mag je eerst tig uur grinden omdat het geld dat je krijgt gewoon 3x niks is. In GT4 heb ik veeeeeel meer uren zitten, maar daar waren dankzij enkele events vrijwel alle auto's gewoon haalbaar. Ook omdat je voor elke completion wel een auto kreeg. Bv zoals ik al zei die RSC auto. In GT5 krijg je alleen weinig geld als je een race opnieuw doet.quote:dvdkiwi schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:39:
Mooie quote van GTplanet:
"Yep, of course. We now have our driving game back, instead of a pokemon game"
Zou wel tof zijn als ze de credits per event nu eens verzevenvoudigen
GAIAjohan wijzigde deze reactie 25-02-2011 11:50 (4%)
Forza 4 & Horizon Car club leader: DGoT || PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || pc e7300@3.33, HD4850, 4GB, 2x 500GB
Ik heb ze al. En ik vraag me ook af,w at ik met mijn 2e X2010 vettel moet als ik B-spec lvl 35 haalquote:Muse schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:53:
Bijkomend voordeel is dat het verkrijgen van een X2010 nu weer de nodige inspanning vereist, via A-spec of urenlange B-spec races. Precies zoals PD dat bedoeld heeft, een beloning voor een hoop speeltijd.
GAIAjohan wijzigde deze reactie 25-02-2011 11:56 (17%)
Waar heb je die eerste mee gehaald dan ? Gekocht ? Of met de Vettel challenge ? Of met a-spec lvl 35 worden ? Want v.z.i.w. krijg je hem niet voor a- én b-spec lvl 35, maar a- óf b-spec lvl 35. Maw, als je hem bij a-spec lvl 35 gekregen hebt, krijg je er niet nog 1 voor b-spec. Dacht ik.quote:GAIAjohan schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:55:
[...]
Ik heb ze al. En ik vraag me ook af,w at ik met mijn 2e X2010 vettel moet als ik B-spec lvl 35 haal
Ik heb een Vettel X2010, ik heb een rode normale en ik heb de Carbon van de Vettel challenge.. En dan nog een Vettel van lvl35 b-spec/? Wát moet ik daarmee?!
Wie terrabyte zegt, is een neptweaker. Of zeg je ook megga- , gigga- en killo-bytes ?
PSN ID= zuperkiwi
1
2
3
4
5
| Traction 5 Active Steering Strong Active Stability Management Off ABS 4 Controller Steering Sensitivity 7 |
Tony L wijzigde deze reactie 25-02-2011 12:04 (4%)

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Sommige auto's win je helaas dubbel, weinig aan te doen.quote:GAIAjohan schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:05:
Ja, maar het gaat mij om daadwerkelijk dubbele. Als je lvl35 haalt krijg je weer een S.Vettel, die je ook won met brons Vettel.
En ik wil geen dubbele wagens
Je hoeft ze niet te verkopenquote:
Wie terrabyte zegt, is een neptweaker. Of zeg je ook megga- , gigga- en killo-bytes ?
Grapjasquote:u_nix_we_all schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:11:
[...]
Je hoeft ze niet te verkopen![]()
spoiler:Je kunt ze gewoon uit je garage verwijderen
Die mag je wel aan mij gevenquote:GAIAjohan schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:55:
[...]
Ik heb ze al. En ik vraag me ook af,w at ik met mijn 2e X2010 vettel moet als ik B-spec lvl 35 haal
Ik heb een Vettel X2010, ik heb een rode normale en ik heb de Carbon van de Vettel challenge.. En dan nog een Vettel van lvl35 b-spec/? Wát moet ik daarmee?!
Met car tickets kun je ook dubbele halen.quote:GAIAjohan schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:05:
Ja, maar het gaat mij om daadwerkelijk dubbele. Als je lvl35 haalt krijg je weer een S.Vettel, die je ook won met brons Vettel.
En ik wil geen dubbele wagens
Overigens mijn stats:
[afbeelding]
Dat kan dus niet meer. De X2010 is +1miljoen. En die auto's kun je niet meer ruilen.quote:B_43 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:20:
[...]
Die mag je wel aan mij gevenZou je een medetweaker heel blij mee maken. Ik kan die Vettel challenge maar niet halen, word er gek van
leech1984 wijzigde deze reactie 25-02-2011 12:23 (20%)
Alleen kan dat nu dus niet meer na de update. Ik ben overstag en ben de a-spec grind maar eens gaan doen. Het wordt anders wel heel tijdrovend om alle auto's te gaan verzamelen, ik heb er nu grofweg 370, dus ik heb nog even te gaan.quote:B_43 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:20:
[...]
Die mag je wel aan mij gevenZou je een medetweaker heel blij mee maken. Ik kan die Vettel challenge maar niet halen, word er gek van
PSN: Call_Of_Marty
dan moet je in het ps3 menu even instellen dat hij tijd met internet synchroniseert . weet ff de precieze naam van menu nietquote:MB23 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:01:
Krijg nu al 3 dagen elke dag de melding dat mijn tijd en datum verkeerd staan bij opstarten.
PSN: jenpetje XBOX TAG:jenpetje
Ja dat staat al aan... Het rare is ook dat de tijd in GT5 en in het Menu van de PS3 ook gewoon hetzelfde is.quote:jenpet schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:04:
[...]
dan moet je in het ps3 menu even instellen dat hij tijd met internet synchroniseert . weet ff de precieze naam van menu niet
PSN: Call_Of_Marty
PSN: BuTTonBaSH-r - Battlelog: IkSnapNietsVan - Dus,,
Thanx voor de tip, ik ga 'm proberen!quote:yzx schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:06:
DVDkiwi, je moet die car van infity proberen die van 70k, mag misschien maar 400pk ofzo hebben maar ik versla er lambo's mee onlineecht leuk, tailhappy hoe ik hem heb maar hou ik van, kan hem in controllen houden.
En ik rij veel meer met 'cheap' auto's dan met die dure gewoon voor het plezier en de lulz
PSN ID= zuperkiwi
Probeer transcammer maar eens op sneeuw xDquote:dvdkiwi schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:40:
[...]
Thanx voor de tip, ik ga 'm proberen!
Heb ook geprobeerd time trial op de Nurburgring te doen met de Transcammer, maar vanuit de cockpit zie je dus bij iedere bocht naar rechts helemaal niks, behalve die veels te grote hood scoop
Ja ben ik mee bezigquote:Dr. Quipers schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:57:
Iemand was hier toch ook bezig met de 24h Le Mans in A-spec? Zit me net te bedenken dat als ik zo'n 2 a 3 uur per dag kan rijden het gewoon bijna 2 weken duurt voor je die 24 uur verder bentDan moet je en je PS3 echt 2 weken lang nonstop aan laten staan, 2 tot 3 uur per dag de tijd hebben om te gaan en te willen racen en kun je daarnaast niks anders met je PS3 doen... Bijvoorbeeld DVDtje kijken of even een andere game doen
Mja ik wacht op een weekend en dan proberen 10 uur per dag of meer dat ik de race op 3 daagjes af heb :9~natuurlijk zal de voorkeur gaan bij 12u smidags begin en zondag 12u smiddags gedaanquote:Stefie2010 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 17:45:
[...]
Ja ben ik mee bezigMijne staat nu sinds zondagavond aan en heb er 10.5 uur opzitten. Dacht dit weekend wel klaar te zijn maar dat gaat niet lukken vrees ik, op z'n vroegst woensdag. Je moet inderdaad wel ff voorruit denken of je een rustige week hebt anders kun je er zomaar 3 weken mee bezig zijn... Gelukkig heb ik dit weekend wel wat tijd over s'middags en hoop ik de 20 uur te halen voor maandag.
Maar waar ik het meest bevreesd voor ben is stroomuitval, al is het maar 2 sec,race...
Bastard wijzigde deze reactie 25-02-2011 18:38 (11%)
Dat klinkt als een aardige onderneming ja!quote:Stefie2010 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 17:45:
[...]
Ja ben ik mee bezigMijne staat nu sinds zondagavond aan en heb er 10.5 uur opzitten. Dacht dit weekend wel klaar te zijn maar dat gaat niet lukken vrees ik, op z'n vroegst woensdag. Je moet inderdaad wel ff voorruit denken of je een rustige week hebt anders kun je er zomaar 3 weken mee bezig zijn... Gelukkig heb ik dit weekend wel wat tijd over s'middags en hoop ik de 20 uur te halen voor maandag.
Maar waar ik het meest bevreesd voor ben is stroomuitval, al is het maar 2 sec,race...
Dr. Quipers wijzigde deze reactie 25-02-2011 19:22 (28%)
ik heb net om 19:45 nog een ford gt lm race car ontvangen van iemand die hem een half uur eerder verstuurt had,quote:leech1984 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:22:
[...]
Niet zo lopen miepen... je hebt nog genoeg te halen in het spel...
[...]
Dat kan dus niet meer. De X2010 is +1miljoen. En die auto's kun je niet meer ruilen.
ik heb je toegevoegd op PSN, ga dit tooltje even misbruikenquote:KAdrifter schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 18:35:
Trouwens ik heb dit nu in gebruik:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=185890
een b-spec auto-grinder.
Tjezus.quote:KAdrifter schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 18:35:
Trouwens ik heb dit nu in gebruik:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=185890
een b-spec auto-grinder.
Zoals de naam al zegt: je zet 'm aan en hij zorgt dat je continue b-spec races online gaat rijden en kiest de tegenstanders voor je uit, je hoeft zelf niets meer te doen. Hij kiest zelfs van al je vriendjes wat rijders uit ipv alleen van de bovenste 2 oid.
Als iemand nog iemand zoekt om tegen te b-spec grinden, mijn psn is: NL_Joost, alvast bedankt
Soladin 120 te koop gevraagd, mag defect zijn. Mijn DM staat open. :)
PSN: Biggienor
DOOMED DOOMED I CALL YOUquote:Hiroj schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 21:14:
Eigenlijk hoort het niet hier thuis, maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb sinds 2006 een PS3 in huis staan (ja ook met GT5), maar heb deze een lange periode eigenlijk niet gebruikt door andere verslavingen. Nu wil ik mijzelf inloggen voor dat B-spec gebeuren in je browser op Gran-turismo.com met mijn PSN account. Nu komt het probleem:
Ik weet mijn wachtwoord dus niet meer.. bah!
Mijn geboortedatum? Weet ik niet meer! destijds was ik geen 18 en wou toch de 18(+) content kunnen gebruiken, dus ik had maar een random geboortedatum (ouder dan 18 ofc) geselecteerd.
Ik weet beide mij dus niet te herinneren.. Is er ergens nog een mogelijk om mijn PSN account een nieuw wachtwoord te geven? Of ben ik nu gewoon gedoemd?
yzx wijzigde deze reactie 25-02-2011 21:19 (3%)
Ik ben zeker gedoomd.. Ik heb nu een e-mail gestuurd naar Sony Support. Hopelijk kunnen zij mij helpenquote:yzx schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 21:19:
[...]
DOOMED DOOMED I CALL YOU![]()
Eventjes serieus ... denk gewoon eens goed na, je hebt een email gekregen van PSN met je account login & account passwoord in, misschien heb je die nog ergens. Nu weet ik niet zeker, misschien heb je een geheime vraag ofzo ingeven.
En als je toen geen 18 was, zal je wel opgegeven hebben dat je round 1985 je geboorte datum zal gedaan hebben
EDIT; je kan ook die races doen via je PS3 maar dan is het niet meer zo echt remote
PSN: Biggienor
je hoeft toch niet perse 16 bob's te hebben voor te kunnen race'n in b spec?quote:u_nix_we_all schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 21:01:
Hmm, dat racen op afstand met die bobjes is wel leuk idd, maar om dat nou te gaan grinden gaat me net wat te ver![]()
Ik heb wel een veel te kleine friendslist, zo kom ik nooit aan de 16 bobs, dus wie me toe wil voegen, mijn pSN is j44p_10
PSN ID= zuperkiwi
Nee, maar met 5 of 6 is ook niet echt leuk, meer keuze is beterquote:moeskoetie schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 21:26:
[...]
je hoeft toch niet perse 16 bob's te hebben voor te kunnen race'n in b spec?
u_nix_we_all wijzigde deze reactie 25-02-2011 21:38 (33%)
Goed man!quote:theWulfen schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 20:43:
Yes, Heb m'n GT5 Platinum trophy100% trophy's
ik heb gelezen dan PD in een twitter bericht heeft gezegd, dat na 12uur vanacht het echt einde oefening is voor auto's boven de 1miljoen, en dat per playstation 1 auto per dag kan verstuurt wordenquote:dvdkiwi schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 21:31:
Ik heb vanmiddag om 17.00 uur een van mijn dubbele X2010's weggegeven.
Deze is bij die persoon aangekomen en in gebruik.
Dacht dat het klaar was daarmee?
Ik speel gt omdat ik graag race. Helaas is A-spec gewoon een gigantische faal, online verdien ik te weinig om auto's vrij te spelen en de seasonal events zijn er niet meer. Ik besteed mijn gt tijd liever online tegen mensen dan dat ik offline eenzaam en alleen vooraan rijd op alweer dezelfde baan en race tegen dezelfde zombies. Om toch nog wat leuke auto's te kunnen rijden is dit een prima optie:).quote:Roamor schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 20:43:
[...]
Tjezus.Ik snap de hele charme van B-Spec sowieso al niet; maar om zelfs dat al te gaan automatiseren? Waarom speel je dan überhaupt een racegame?
Koop dan Championship Manager ofzo....
Tot iedereen het doet, hele zooitje wordt de grond in generft, enkel omdat er een paar zijn die zo nodig een paar extra auto's willen hebben.quote:KAdrifter schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 00:04:
Ik speel gt omdat ik graag race. Helaas is A-spec gewoon een gigantische faal, online verdien ik te weinig om auto's vrij te spelen en de seasonal events zijn er niet meer. Ik besteed mijn gt tijd liever online tegen mensen dan dat ik offline eenzaam en alleen vooraan rijd op alweer dezelfde baan en race tegen dezelfde zombies. Om toch nog wat leuke auto's te kunnen rijden is dit een prima optie:).
Ik vind het erg jammer dat de discussie over auto-grinden of met het handje zich zo polariseert. Is niet nodig.quote:yzx schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 07:18:
KAdrifter, vol bullshit zit gij. Meesten races van de B-spec vanaf expert niveau zullen meer dan een half uur duren. Kun je toch permitteren om elke half uur van je huiswerk of tv weg te gaan want dan neem je gewoon pauze of is er toch reclame op. En als je wilt maffe dan zet je endurance racing op.
Dupen verbonden, komt weer iets nieuws bij.
Als je alle auto's gratis wilt ga dan Need for speed halen daar zijn ze toch zo goed als gratis.
Denk toch eens na.
Het dupen had wel zijn parten in sommige game lobbies onlinequote:JoepW schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 07:50:
[...]
Ik vind het erg jammer dat de discussie over auto-grinden of met het handje zich zo polariseert. Is niet nodig.
Mijn punten: Laat ieder lekker GT5 op zijn manier spelen en desnoods automatiseren als hij (of zij) er maar zijn plezier uithaalt en laten we hier op het forum het lekker hebben over GT5 A-spec / B-spec en al het ander lekkers in GT5 en onze wensen. En on-line verslaafden (zoals ik) hebben een eigen draadje waarin we dat bespreken en races organiseren.
yzx wijzigde deze reactie 26-02-2011 07:57 (5%)
Nou, da's nou precies de reden dat ik (en velen GoT5 online racers) niet erg veel in openbare lounges te vinden zijn en samen hele leuke klasses hebben opgesteld. Komt geen enkele X2010 in voorquote:yzx schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 07:56:
[...]
Het dupen had wel zijn parten in sommige game lobbies onlineallemaal X2010's.
Ja maar meestal wouw ik gewoon eventjes snel racen en dan moest jezelf de restricties volgenquote:JoepW schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 08:02:
[...]
Nou, da's nou precies de reden dat ik (en velen GoT5 online racers) niet erg veel in openbare lounges te vinden zijn en samen hele leuke klasses hebben opgesteld. Komt geen enkele X2010 in voor
En trouwens het weren van X2010's is heel makkelijk. De restricties goed zetten van de lounge
Ik snap de charme er ook niet van maar dit is de enige keer dat ik gebruik zal maken van grinden, zolang mijn poppetjes (en die van andere) maar lekker gaan levellen en wat zakcentjes in het laadje brengt vind ik het best.quote:Roamor schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 20:43:
[...]
Tjezus.Ik snap de hele charme van B-Spec sowieso al niet; maar om zelfs dat al te gaan automatiseren? Waarom speel je dan überhaupt een racegame?
Koop dan Championship Manager ofzo....
Retteketet met dat banket.
Ik ken een paar vrouwelijke spelersquote:Verstekbakker schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 10:09:
Wat ik mij ineens afvraag, zouden er ook vrouwen zijn die dit spelletje spelen? Ik kan het me zo moeilijk voorstellen...
i7 920@ 3.99 ghz//asus sabertooth x58//12gb ddr3 1600//tx950w//twin frozr gtx680// scythe mugen 3 revb/////XBL RiCeBoY NL\\\\\ //// psn HJALLO\\\\\ Knock Knock. Who's There? Sex. Sex Who? Sex With me. BOOM!
Idd. Je mag toch helemaal zelf bepalen hoe je iets speelt. Maar je mening mag je toch wel kwijt, net als mensen hier gingen zeuren over dupersquote:JoepW schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 10:48:
'Triest' dat we er over door blijven posten. Laat toch.... Lekker ieder zijn manier van spelen.
Machiavellian wijzigde deze reactie 26-02-2011 11:14 (24%)
DIT IS NU KLARE TAAL DIE ME AANSPREEKT.quote:JoepW schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 07:50:
[...]
Mijn punten: Laat ieder lekker GT5 op zijn manier spelen en desnoods automatiseren als hij (of zij) er maar zijn plezier uithaalt en laten we hier op het forum het lekker hebben over GT5 A-spec / B-spec en al het ander lekkers in GT5 en onze wensen. En on-line verslaafden (zoals ik) hebben een eigen draadje waarin we dat bespreken en races organiseren.
PSN ID= zuperkiwi
Apple: inferior hardware, superior software
dvdkiwi wijzigde deze reactie 26-02-2011 12:04 (7%)
PSN ID= zuperkiwi
Zoiets, mischien twee jaar. En dat was ik ook van plan om er zo lang over te doen. Duurt toch nog wel een jaar of 4-5 tot GT6. Vanwaar de haast. Als ik ze allemaal heb dan wil ik ook zoveel mogelijk uitproberen. Dat kan niet in 3-4 maanden. Dus dan maar veel langer plezier hebben ipv zo snel mogelijkquote:dvdkiwi schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 12:03:
Ik wil wel eens weten hoe lang iemand met een baan (en dus niet heel de dag tijd voor GT5) erover doet om 1000 (verschillende) wagens op de normale manier te verdienen. Denk een jaartje?
KngfCnns wijzigde deze reactie 26-02-2011 12:12 (9%)
dvdkiwi wijzigde deze reactie 26-02-2011 13:30 (17%)
PSN ID= zuperkiwi
numlocker wijzigde deze reactie 26-02-2011 13:36 (4%)
Doe ik altijdquote:*nog een editje*
Gisteren voor het eerst eens wat remote races opgezet en bekeken.
Best leuk om te zienDe B-speccies rijden beter dan in B-spec mode
yzx wijzigde deze reactie 26-02-2011 14:25 (28%)
Soms zitten er best aardig battle's in die remote racesquote:yzx schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 13:32:
[...]
Doe ik altijd
Wat me op valt, als je bob uitspint nu wacht ie niet meer tot iedereen voorbij is om op te rijden
Maakt niet uit, als je ze via remote start, krijg je ook gewoon het beeld op de PS3, beetje aparte standby mode.quote:
Ja maar bedoel, als ik toch op de PS3 zit om ze aan te zetten om te kijken doe ik de meoeite niet om ze via de PC of laptop op te zettenquote:u_nix_we_all schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 14:44:
[...]
Maakt niet uit, als je ze via remote start, krijg je ook gewoon het beeld op de PS3, beetje aparte standby mode.
Ben nu ook remote b-spec races aan het draaien, maar soms is het toch vrij onvoorspelbaar. Valt me op dat je wel meer verdient als je wint, dus hoog lvl bobs verdienen beter.
dvdkiwi wijzigde deze reactie 26-02-2011 15:56 (7%)
PSN ID= zuperkiwi
PSN ID= zuperkiwi
Lees net het nieuws op GT5 dat je tot 3 maart nog kan ruilen, daarna word het systeem weer ingeschakeld.quote:moeskoetie schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 21:56:
[...]
ik heb gelezen dan PD in een twitter bericht heeft gezegd, dat na 12uur vanacht het echt einde oefening is voor auto's boven de 1miljoen, en dat per playstation 1 auto per dag kan verstuurt worden
Bjusterbaarlik lekker
Yep, staat ook als nieuws op de PS3quote:Peedjeeh schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 18:10:
[...]
Lees net het nieuws op GT5 dat je tot 3 maart nog kan ruilen, daarna word het systeem weer ingeschakeld.
Maar de lagere bobs krijgen ook exp, dus gaan ook weer omhoog in levelquote:u_nix_we_all schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 14:44:
[...]
Maakt niet uit, als je ze via remote start, krijg je ook gewoon het beeld op de PS3, beetje aparte standby mode.
Ben nu ook remote b-spec races aan het draaien, maar soms is het toch vrij onvoorspelbaar. Valt me op dat je wel meer verdient als je wint, dus hoog lvl bobs verdienen beter.
Vergeet ook het Online GT5 topic niet, daar kan je nog wat extra sociaal contact opdoen, maar dan A-spec onlinequote:Kale_77 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 10:02:
Dit is mijn eerste post hier omdat ik graag online met de Bobs aan de gang wil gaan. Hoewel in de echte wereld het niet aan sociale contacten ontbreekt ken ik op de virtuele wereld van de PS3 hier wel enige armoede in.
Daarom aan een ieder die zich geroepen voelt; een verzoek om mij toe te voegen als vriend, mijn PSN: Kale_77
SinergyX wijzigde deze reactie 26-02-2011 19:55 (29%)
Pagina: vorige 1 ... 20 21 22 ... 24 volgende laatste
Dit topic is gesloten.
Populair: Tablets Samsung Websites en communities Mobiele telefoons Google Microsoft Sony Games Politiek en recht Galaxy S
© 1998 - 2013 Tweakers.net B.V. Contact Over Tweakers Jouw privacy Algemene voorwaarden Cookies
Tweakers wordt uitgegeven door De Persgroep en wordt gehost door True