Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Tony L
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 25-06 00:15
Ik kwam er gisteren laat achter dat de Buick Special (geloof '62 of '64) niet meer in de Classic Special races gebruikt kan worden :o Om één of andere reden is het jaartal weg gehaald waardoor deze niet meer als < 1979 gezien wordt...

PSN: Norfirin

• KngfCnns
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 20:07
quote:
JoepW schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 07:21:
Slecht nieuws voor de dupers, goed nieuws voor de anti-dupers.
Issue's met auto's boven de 1,000,000 Cr.? Ze bedoelen anti-dupe denk ik ;)
Duping is niet chique, maar de tig berichten die ik las over elastiekjes grinding vond ik ook niet chique. Vind beide handelingen niet iets waar je trots op hoeft te zijn. Maar hoe iemand zijn singleplayer spel wilt spelen mag hij imo helemaal zelf bepalen. Anderen stoor je er niet mee, (behalve als je de auto's online gaat gebruiken, maar ik race toch niet online). :)
quote:
dvdkiwi schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 07:21:
Dat laatste, betekent dat dat er niet meer geduped kan worden?
Dat is wel goed nieuws :P hadden ze eerder moeten doen.
Ben ik het mee eens. Ze hadden toch kunnen verwachten dat men dit ging misbruiken. Wel goed dat ze het hebben aangepakt iig en ook dingen hebben toegevoegd als seasonals zodat je flink kan cashen voor je auto's. En Share with friends is toegevoegd.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• LL Southside
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 26-02 11:57
quote:
"Cars worth over 1,000,000 Cr. (including gift car coupons) are now prohibited from being traded to prevent issues during the trading process. When lending and borrowing cars between friends, please use the car loan system."

Tevens kan er nog maar 1 auto per dag vanaf een PS3 verstuurd worden. Dus tig account en copieren maar is er ook niet meer bij.

Slecht nieuws voor de dupers, goed nieuws voor de anti-dupers.
Issue's met auto's boven de 1,000,000 Cr.? Ze bedoelen anti-dupe denk ik ;)
Lkkr oor heb ik net een F1 aan een vriend gegeven voor een week .. kan ie m waarschijnlijk niet meer terug geven... :(

• KngfCnns
quote:
LL Southside schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 08:42:
[...]

Lkkr oor heb ik net een F1 aan een vriend gegeven voor een week .. kan ie m waarschijnlijk niet meer terug geven... :(
Je had hem ook niet hoeven geven. Als je "share with friends" deed dan kon hij hem gebruiken en zou je de F1 zelf behouden.

• LL Southside
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 26-02 11:57
quote:
BatmanHorizon schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 08:44:
Je had hem ook niet hoeven geven. Als je "share with friends" deed dan kon hij hem gebruiken en zou je de F1 zelf behouden.
Ja daz waar echter dit was vorige week donderdag.. voor V1.06 ;)
Btje jammer dat ze nooit aankondigen wat er in de update komt ( in dit geval ook dat ie komt )

• JoepW
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 00:15
quote:
BatmanHorizon schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 08:24:
Duping is niet chique, maar de tig berichten die ik las over elastiekjes grinding vond ik ook niet chique. Vind beide handelingen niet iets waar je trots op hoeft te zijn. Maar hoe iemand zijn singleplayer spel wilt spelen mag hij imo helemaal zelf bepalen. Anderen stoor je er niet mee, (behalve als je de auto's online gaat gebruiken, ......). :)
Wat een onzin. Ik heb GT5 enkel en alleen voor on-line racen met andere GoT5'rs. Met de hand grinden en mega stroomverbruik en domme AI verslaan dat is pas niet sjiek.
GT5 wordt voor een heel breed publiek gemaakt:
- Velgenkwijlers
- PK-vreters
- Kleurtjes kickers
- A-spec lovers
- B-spec lovers
- etc etc.
- En oh ja, on-line racers die gewoon alleen maar willen afstellen, snelle ronde zetten, verbeteren en dan fair met slimme AI (lees: mensen) racen.

Ik behoor tot de laatste groep en heb geen zin in 23429384729384 een race te moeten rijden. Of 6 jaar te moeten wachten voordat ik met Le Mans bakken kan racen.

Ze hadden dit allemaal kunnen voorkomen door er een echt trade systeem in te brengen en voor harde echte euro's auto's te kunnen kopen na een proefrit.

Alles over iRacing | iRacing Profiel

• KngfCnns
quote:
JoepW schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:03:
[...]

Wat een onzin. Ik heb GT5 enkel en alleen voor on-line racen met andere GoT5'rs. Met de hand grinden en mega stroomverbruik en domme AI verslaan dat is pas niet sjiek.
GT5 wordt voor een heel breed publiek gemaakt:
- Velgenkwijlers
- PK-vreters
- Kleurtjes kickers
- A-spec lovers
- B-spec lovers
- etc etc.
- En oh ja, on-line racers die gewoon alleen maar willen afstellen, snelle ronde zetten, verbeteren en dan fair met slimme AI (lees: mensen) racen.

Ik behoor tot de laatste groep en heb geen zin in 23429384729384 een race te moeten rijden. Of 6 jaar te moeten wachten voordat ik met Le Mans bakken kan racen.

Ze hadden dit allemaal kunnen voorkomen door er een echt trade systeem in te brengen en voor harde echte euro's auto's te kunnen kopen na een proefrit.
Dat jij tot die laatste groep behoort heeft toch niets met oordeel over duping of auto grinding te maken :? . Een duper heeft ook geen zin om 23429384729384 races te moeten rijden. Ik heb het meer over principe. Ik zie persoonlijk geen principieel verschil in duping en auto grinden. Daarom vind ik onder meer jouw oordeel over dupers niet geheel gerechtvaardigd. (btw, ik ben geen fervent duper. Heb het alleen gedaan voor een paar vrienden die niet verder kwamen. Heb 95% van mijn auto's zelf gekocht/gewonnen, 450 stuks)

KngfCnns wijzigde deze reactie 25-02-2011 09:23 (3%)

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:51
quote:

Tevens kan er nog maar 1 auto per dag vanaf een PS3 verstuurd worden. Dus tig account en copieren maar is er ook niet meer bij.
Is dit echt zo? Ik zie dit niet in de release notes staan..

• schumi2004
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 01:38

schumi2004

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
quote:
Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:11:
[...]

Is dit echt zo? Ik zie dit niet in de release notes staan..
Was al veel langer zo dus niet echt iets nieuws.

• KngfCnns
quote:
schumi2004 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:15:
[...]

Was al veel langer zo dus niet echt iets nieuws.
Volgens mij is het nu per console en niet per account. Dat las ik op gtplanet forum, maar ik zie het niet in de release notes.

KngfCnns wijzigde deze reactie 25-02-2011 09:26 (14%)

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:51
Precies, vandaar mijn vraag... ;)

• thunder8
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11-12 12:27

thunder8

Het gedonder begint weer.

Hmmmm gisteravond nog even een 24h LeMans B-spec aangezet. Net ff gecheckt en ook mijn bobjes zijn volgens mij nog online, maar ben nog wel 1.06. Vanavond maar ff checken. Hoop dit weekend B-spec level 40 te zijn en dan gaan al me mannetjes online. Moet dan alleen nog hoogtepunt carriere B-spec Coureur binnenhalen met B-spec en de laatste 24h race.

Dan wordt het tijd voor serieus A-Spec endurance racen, want level 33 en vanaf 1000km Suzuka moet ik nog doen. Qua auto's zit ik nu net boven de 500, dus ook nog het nodige grindwerk nodig om de garage te vullen met 1000 voertuigen. :) En natuurlijk daarna alles nog naar goud zetten, daar zal ik ook nog wel een zware kluif aan hebben :P

PSN-ID: Thunder8nl

• GAIAjohan
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 02:16
Ik heb nooit geduped, maar vind dit maar bagger. Zo kan ik nooit van enkele dubbele wagens afkomen.
Overigens hoef je helemaal neit zo heelv eel te racen om lvl 35 te bereiken hoor JoepW.
Ik heb nog maar zo'n 12.000km gereden en sta inmiddels nog maar 20.000XP van lvl 35 af, wa toegang geeft tot Le Mans..

maar ik denk zelfs dat deze maatregel de dood kan betekenen van GT5. In GT4 kon je steeds die Toyota RSC winnen voor extra geld. hier is zoiets schier onmogelijk omdat de prijzenwagens niet emerdere keren gewonnen kunnen worden..

GAIAjohan wijzigde deze reactie 25-02-2011 10:51 (27%)

Forza 4 & Horizon Car club leader: DGoT || PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || pc e7300@3.33, HD4850, 4GB, 2x 500GB

• Shiver23
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

De dood van GT5 nog wel. Nou nou.

PSN: Shiver23 //

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:11

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoevaak wordt er nu geraced met auto's van 12miljoen of hoger (P4, Chap 2J, F1, etc), gros van de auto's kan je winnen en die paar extra waar je flink voor moet neerleggen zijn toch wel 'extraatjes'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 02:15
Nu we het toch over grinden hebben...
Jammer dat het een bronzen trophy is om 1000 wagens in je garage te hebben.
Ieder ander spel waarbij je tig uur moet grinden om alles in je bezit te hebben (neem bv FF XIII) nam qua grinden minder tijd in beslag maar leverde wel een dikke gouden trophy op.
Tijdsgerelateerd is brons veel te weinig.

Ben wel blij dat ik ge A-spec grind heb, anders had ik die 1000 wagens pas over een jaar of wat gehad.
Wat ik al tegen iemand anders zei die het niet met grinden eens was: Is het tig keer overdoen van het dreamcar chapmionship in B-spec wel geoorloofd dan? Je doet precies hetzelfde alleen rijdt er nu een poppetje voor jou.
Buiten dat, als je een race niet 6 of 7 keer over hoeft te doen voor het volgende level zou ik het misschien ook niet hebben gedaan.

Maar goed, online rankings is een goede zet geweest!
Nu kunnen we wel eens een baantje en een autootje (arcade modus dus allemaal dezelfde) kiezen voor een tweakers time trial :P
Sjoemelen met tijden kan niet > screenshotje en klaar :)

PSN ID= zuperkiwi

• JoepW
De 'dood' is een groot woord ;) Hahaha. Ik heb bijna alle racebakken die ik wilde hebben, 20 mio op de bank en lvl 40. Die 6 of 7 racers die ik nog wil hebben zie ik wel een keer langskomen. ;)
En tig keer de 24 uur opstarten voor mijn bobjes om van lvl 35 naar 40 te komen zit er voorlopig niet in, want ik wil zelf rijden.

Kijk de beperking remt de handel in auto's nogal en de voortgang in auto's verzamelen door dupen en ruilen wordt langzamer.

Volgens mij is de maatregel genomen om 2 redenen:
  1. Door het vele dupen werd de speeltijd van GT5 sterk beperkt. En die moet lang zijn, want GT6 laat nog jaren op zich wachten.
  2. Door het dupen en traden waren de servers steeds overbezet en daarom was on-line racen en bob's on-line zetten zo onbetrouwbaar.
HAHAHAHA :X :? _/-\o_

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is een vorm van cheaten, daarom hebben ze het gedaan.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• dvdkiwi
Mooie quote van GTplanet:
"Yep, of course. We now have our driving game back, instead of a pokemon game"
:*)
Zou wel tof zijn als ze de credits per event nu eens verzevenvoudigen :P

dvdkiwi wijzigde deze reactie 25-02-2011 11:40 (24%)

PSN ID= zuperkiwi

• leech1984
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 20-12 14:43
Ahh... je kan de auto's van + 1 miljoen niet meer ruilen...
Nu hebben we nog maar 800 andere auto's om te ruilen! :'(

PSN: Leech1984

• KngfCnns
quote:
leech1984 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:44:
Ahh... je kan de auto's van + 1 miljoen niet meer ruilen...
Nu hebben we nog maar 800 andere auto's om te ruilen! :'(
Idd. De 800 auto's die niemand wil :+

@ hieronder: Vind ik ook veel leuker. Alleen weinig interesse bij traders, zulke auto's kan je makkelijk zelf kopen (boeiend :P)

KngfCnns wijzigde deze reactie 25-02-2011 11:55 (19%)

• dvdkiwi
quote:
BatmanHorizon schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:45:
[...]
Idd. De 800 auto's die niemand wil :+
Dat zijn juist de leukste wagens om mee te racen :*)
Ik noem een GT-R, Murcielago, Sylvia, 599 enz...
Zo'n wagen op de Nurburgring loslaten is het mooiste wat er is!
De 1 miljoen+ wagens gebruik ik eigenlijk zelden.
Al heb ik ze wel verzameld uiteraard.

PSN ID= zuperkiwi

• GAIAjohan
quote:
dvdkiwi schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:39:
Mooie quote van GTplanet:
"Yep, of course. We now have our driving game back, instead of a pokemon game"
:*)
Zou wel tof zijn als ze de credits per event nu eens verzevenvoudigen :P
Dat is het probleem juist. Als je alle auto's wil verzamelen mag je eerst tig uur grinden omdat het geld dat je krijgt gewoon 3x niks is. In GT4 heb ik veeeeeel meer uren zitten, maar daar waren dankzij enkele events vrijwel alle auto's gewoon haalbaar. Ook omdat je voor elke completion wel een auto kreeg. Bv zoals ik al zei die RSC auto. In GT5 krijg je alleen weinig geld als je een race opnieuw doet.
Én in GT4 heb ik nog niet eens alle events gedaan., zoveel zijn het er..

GAIAjohan wijzigde deze reactie 25-02-2011 11:50 (4%)

Forza 4 & Horizon Car club leader: DGoT || PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || pc e7300@3.33, HD4850, 4GB, 2x 500GB

• dvdkiwi
Dat ben ik volkomen met je eens.
Period.

PSN ID= zuperkiwi

• Muse
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online
Bijkomend voordeel is dat het verkrijgen van een X2010 nu weer de nodige inspanning vereist, via A-spec of urenlange B-spec races. Precies zoals PD dat bedoeld heeft, een beloning voor een hoop speeltijd.

• GAIAjohan
quote:
Muse schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:53:
Bijkomend voordeel is dat het verkrijgen van een X2010 nu weer de nodige inspanning vereist, via A-spec of urenlange B-spec races. Precies zoals PD dat bedoeld heeft, een beloning voor een hoop speeltijd.
Ik heb ze al. En ik vraag me ook af,w at ik met mijn 2e X2010 vettel moet als ik B-spec lvl 35 haal :/
Ik heb een Vettel X2010, ik heb een rode normale en ik heb de Carbon van de Vettel challenge.. En dan nog een Vettel van lvl35 b-spec/? Wát moet ik daarmee?!

GAIAjohan wijzigde deze reactie 25-02-2011 11:56 (17%)

• u_nix_we_all
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online

u_nix_we_all

spreekt sowieso geen Duits

quote:
GAIAjohan schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:55:
[...]

Ik heb ze al. En ik vraag me ook af,w at ik met mijn 2e X2010 vettel moet als ik B-spec lvl 35 haal :/
Ik heb een Vettel X2010, ik heb een rode normale en ik heb de Carbon van de Vettel challenge.. En dan nog een Vettel van lvl35 b-spec/? Wát moet ik daarmee?!
Waar heb je die eerste mee gehaald dan ? Gekocht ? Of met de Vettel challenge ? Of met a-spec lvl 35 worden ? Want v.z.i.w. krijg je hem niet voor a- én b-spec lvl 35, maar a- óf b-spec lvl 35. Maw, als je hem bij a-spec lvl 35 gekregen hebt, krijg je er niet nog 1 voor b-spec. Dacht ik.

Wie terrabyte zegt, is een neptweaker. Of zeg je ook megga- , gigga- en killo-bytes ? PSN: jaap_10

• GAIAjohan
Ik heb de Vettel challenge goud, dus ik heb alledrie die je met Vettel wint.
Ok, ik ben bijna lvl 35 a-spec. Dan zie ik t wel. Ben op dit moment lvl 27 b-spec.

• dvdkiwi
Misschien dat ze nu de optie kunnen toevoegen om dure wagens te verkopen.
In het geval van de Red Bulls heb je er 4 als je alles vrijspeelt.
Maar inderdaad: wat moet je ermee?
Nu niemand meer kan dupen lijkt mij dat je dubbele dure wagens gewoon zou moeten kunnen verkopen.

PSN ID= zuperkiwi

• Tony L
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 25-06 00:15
Wohooo!! Net goud gehaald op de Eiger Nordwand (K-Trial) S. Loeb challenge (lvl 16). Nu alleen de laatste nog op goud zien te halen :)

Ik heb wel flink lopen kutten met de settings:
code:
1
2
3
4
5
Traction                           5
Active Steering                    Strong
Active Stability Management        Off
ABS                                4
Controller Steering Sensitivity    7

Geen idee of Active Steering "cheating" is, maar zonder lukte het me voor geen meter :D
En het mooiei aan alles... ik heb de te halen score gebeat met 2 seconden terwijl voorheen ik 30 seconden te kort kwam :P

Tony L wijzigde deze reactie 25-02-2011 12:04 (4%)

PSN: Norfirin

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De X2010 is ook gewoon een bonus auto, of je er nu 1 of 3 van hebt, maakt weinig meer uit. Net zoals initieel de F1 2007 en 2010 waren.

Ik heb verder geen moeite met die regel, ik wil eerst alle DTM/GT auto's verzamelen, ze zijn wel 900k stuk, maar af en toe wat B-spec en online B-spec's rijden en het geld komt ook wel binnen.

• GAIAjohan
Ja, maar het gaat mij om daadwerkelijk dubbele. Als je lvl35 haalt krijg je weer een S.Vettel, die je ook won met brons Vettel.
En ik wil geen dubbele wagens :P
Overigens mijn stats:
http://i52.tinypic.com/29z2cud.jpg

• yzx
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15-12 14:25
DVDkiwi, je moet die car van infity proberen die van 70k, mag misschien maar 400pk ofzo hebben maar ik versla er lambo's mee online :D echt leuk, tailhappy hoe ik hem heb maar hou ik van, kan hem in controllen houden.
En ik rij veel meer met 'cheap' auto's dan met die dure gewoon voor het plezier en de lulz

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
GAIAjohan schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:05:
Ja, maar het gaat mij om daadwerkelijk dubbele. Als je lvl35 haalt krijg je weer een S.Vettel, die je ook won met brons Vettel.
Sommige auto's win je helaas dubbel, weinig aan te doen.

Ik dacht met 122.452,0 km al veel te hebben gereden, vriend van me zit inmiddels bijna op 130.000km :P Maarja, gros komt uit B-spec 24u races.

• u_nix_we_all
  • Niet online

u_nix_we_all

quote:
Je hoeft ze niet te verkopen :+
spoiler:
Je kunt ze gewoon uit je garage verwijderen

>:)

Wie terrabyte zegt, is een neptweaker. Of zeg je ook megga- , gigga- en killo-bytes ? PSN: jaap_10

• yzx
quote:
u_nix_we_all schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:11:
[...]

Je hoeft ze niet te verkopen :+
spoiler:
Je kunt ze gewoon uit je garage verwijderen

>:)
Grapjas :> zo spoiler is dat toch niet :P

• B_43
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 06-07-2013
quote:
GAIAjohan schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:55:
[...]

Die mag je wel aan mij geven :) Zou je een medetweaker heel blij mee maken. Ik kan die Vettel challenge maar niet halen, word er gek van :(

• leech1984
  • Laatst online: 20-12 14:43
quote:
GAIAjohan schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:05:
Overigens mijn stats:
[afbeelding]
Met car tickets kun je ook dubbele halen.
Soms koop je een auto die je ook weer wint met een race.

Als je geen dubbele wilt, dan haal je ze gewoon uit je garage.
En anders ga je er met 1tje rijden en hou je de ander lekker op 0km.

Niet zo lopen miepen... je hebt nog genoeg te halen in het spel...
quote:
B_43 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:20:
[...]

Die mag je wel aan mij geven :) Zou je een medetweaker heel blij mee maken. Ik kan die Vettel challenge maar niet halen, word er gek van :(
Dat kan dus niet meer. De X2010 is +1miljoen. En die auto's kun je niet meer ruilen.

leech1984 wijzigde deze reactie 25-02-2011 12:23 (20%)

PSN: Leech1984

• PeSr
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

PeSr

BKLConsultancy

quote:
B_43 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:20:
[...]

Alleen kan dat nu dus niet meer na de update. Ik ben overstag en ben de a-spec grind maar eens gaan doen. Het wordt anders wel heel tijdrovend om alle auto's te gaan verzamelen, ik heb er nu grofweg 370, dus ik heb nog even te gaan.

BKL Consultancy.

• MB23
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19:02
Krijg nu al 3 dagen elke dag de melding dat mijn tijd en datum verkeerd staan bij opstarten.

• jenpet
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 19-12 09:11
quote:
MB23 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:01:
Krijg nu al 3 dagen elke dag de melding dat mijn tijd en datum verkeerd staan bij opstarten.
dan moet je in het ps3 menu even instellen dat hij tijd met internet synchroniseert . weet ff de precieze naam van menu niet

PSN: jenpetje XBOX TAG:jenpetje Origin : jenpetNL

• MB23
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19:02
quote:
jenpet schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:04:
[...]

dan moet je in het ps3 menu even instellen dat hij tijd met internet synchroniseert . weet ff de precieze naam van menu niet
Ja dat staat al aan... Het rare is ook dat de tijd in GT5 en in het Menu van de PS3 ook gewoon hetzelfde is.

• KnopjesRammer
  • Laatst online: 07-01-2013
Ook als dit al aangevinkt is toch even opnieuw doen! ;)

PSN: BuTTonBaSH-r - Battlelog: IkSnapNietsVan - Dus,,

• dvdkiwi
quote:
yzx schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:06:
DVDkiwi, je moet die car van infity proberen die van 70k, mag misschien maar 400pk ofzo hebben maar ik versla er lambo's mee online :D echt leuk, tailhappy hoe ik hem heb maar hou ik van, kan hem in controllen houden.
En ik rij veel meer met 'cheap' auto's dan met die dure gewoon voor het plezier en de lulz
Thanx voor de tip, ik ga 'm proberen!
Heb ook geprobeerd time trial op de Nurburgring te doen met de Transcammer, maar vanuit de cockpit zie je dus bij iedere bocht naar rechts helemaal niks, behalve die veels te grote hood scoop :P

PSN ID= zuperkiwi

• Dr. Quipers
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 23-10-2012
Ik zie net dat mijn online bobjes afgelopen 24 uur lekker gebruikt zijn door jullie :D Samen bijna 1 mio aan credits! :> Met een beetje geluk til ik m'n B-spec level vannacht na 39. Dan is echt de tijd aangebroken voor A-spec Endurance! Heb er pas 2 van de 9 gedaan, dus dat worden nog lange dagen :P

Iemand was hier toch ook bezig met de 24h Le Mans in A-spec? Zit me net te bedenken dat als ik zo'n 2 a 3 uur per dag kan rijden het gewoon bijna 2 weken duurt voor je die 24 uur verder bent :| Dan moet je en je PS3 echt 2 weken lang nonstop aan laten staan, 2 tot 3 uur per dag de tijd hebben om te gaan en te willen racen en kun je daarnaast niks anders met je PS3 doen... Bijvoorbeeld DVDtje kijken of even een andere game doen :?

• yzx
quote:
dvdkiwi schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:40:
[...]

Thanx voor de tip, ik ga 'm proberen!
Heb ook geprobeerd time trial op de Nurburgring te doen met de Transcammer, maar vanuit de cockpit zie je dus bij iedere bocht naar rechts helemaal niks, behalve die veels te grote hood scoop :P
Probeer transcammer maar eens op sneeuw xD

Ik ga nu met mijn prototype beke Aspeccing, helft nog niet eens gedaan :o

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die B-spec online races worden wel voorspelbaar, zeker SuperGT op Suzuka weet je al bij start wie er achteraan en vooraan rijden, aantal auto's is het afhankelijk van het level van de bob. Bij gelijkwaardige lvls staat de Tom's Supra bijna altijd achteraan, NSX's nonstop vooraan samen met de Nismo en iets erachter GT-R's en de SC430's in het midden.

• PeSr
  • Niet online

PeSr

BKLConsultancy

Ja, het zou handig zijn als ze de hogere levels bobs een evenredig mindere auto zouden geven, zo blijft het een beetje gelijk. Maar volgens mij is het volledig random wie welke auto krijgt. Nascar races zijn dan wel weer leuk.

BKL Consultancy.

• Schmoove
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 03-11 14:12
Laatst voor zo'n seasonal event een Subaru Impreza gekocht.. weet niet welk model precies, maar wat een heerlijke auto is dat!! Heerlijke auto om over de nordschleife te scheuren.

• Stefie2010
  • Laatst online: 29-11 12:30
quote:
Dr. Quipers schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:57:

Iemand was hier toch ook bezig met de 24h Le Mans in A-spec? Zit me net te bedenken dat als ik zo'n 2 a 3 uur per dag kan rijden het gewoon bijna 2 weken duurt voor je die 24 uur verder bent :| Dan moet je en je PS3 echt 2 weken lang nonstop aan laten staan, 2 tot 3 uur per dag de tijd hebben om te gaan en te willen racen en kun je daarnaast niks anders met je PS3 doen... Bijvoorbeeld DVDtje kijken of even een andere game doen :?
Ja ben ik mee bezig :) Mijne staat nu sinds zondagavond aan en heb er 10.5 uur opzitten. Dacht dit weekend wel klaar te zijn maar dat gaat niet lukken vrees ik, op z'n vroegst woensdag. Je moet inderdaad wel ff voorruit denken of je een rustige week hebt anders kun je er zomaar 3 weken mee bezig zijn... Gelukkig heb ik dit weekend wel wat tijd over s'middags en hoop ik de 20 uur te halen voor maandag.

Maar waar ik het meest bevreesd voor ben is stroomuitval, al is het maar 2 sec, :w race...

• yzx
quote:
Stefie2010 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 17:45:
[...]

Ja ben ik mee bezig :) Mijne staat nu sinds zondagavond aan en heb er 10.5 uur opzitten. Dacht dit weekend wel klaar te zijn maar dat gaat niet lukken vrees ik, op z'n vroegst woensdag. Je moet inderdaad wel ff voorruit denken of je een rustige week hebt anders kun je er zomaar 3 weken mee bezig zijn... Gelukkig heb ik dit weekend wel wat tijd over s'middags en hoop ik de 20 uur te halen voor maandag.

Maar waar ik het meest bevreesd voor ben is stroomuitval, al is het maar 2 sec, :w race...
Mja ik wacht op een weekend en dan proberen 10 uur per dag of meer dat ik de race op 3 daagjes af heb :9~natuurlijk zal de voorkeur gaan bij 12u smidags begin en zondag 12u smiddags gedaan :P

Mja as je ne job hebt lukt dat niet, en ik als student nouw ook niet altijd :+
Al dan niet de 24hours zijn de leukste racjes

• Bastard
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 20-12 14:41
Trouwens ik heb dit nu in gebruik:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=185890
een b-spec auto-grinder.
Zoals de naam al zegt: je zet 'm aan en hij zorgt dat je continue b-spec races online gaat rijden en kiest de tegenstanders voor je uit, je hoeft zelf niets meer te doen. Hij kiest zelfs van al je vriendjes wat rijders uit ipv alleen van de bovenste 2 oid.
Als iemand nog iemand zoekt om tegen te b-spec grinden, mijn psn is: NL_Joost, alvast bedankt :P

Bastard wijzigde deze reactie 25-02-2011 18:38 (11%)

• Roshan
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 11-09-2012
huh als ik een event al klaar heb( 3 races gespeeld+kampioenschap gewonnen) danzou ik die event tog al klaar moeten hebben ? want ik kan hem nog steeds gwn spelen

• Dr. Quipers
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 23-10-2012
quote:
Stefie2010 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 17:45:
[...]

Dat klinkt als een aardige onderneming ja! :)

Ik heb net de A-spec Indy 500 gedaan in Endurance. Iets meer dan 2 uur scheuren met de X2010... Damn dat zorgt voor koppijn :P Wel bijna de 500 km/u aangetikt met die X2010! Kwam tot 495 in de slipstream... Iemand al 500 gehaald? 8)
Met die Endurance gaat je XP wel echt omhoog! Volgens mij 2 keer de Indy 500 doen in A-spec en je bent een level verder :)

Nu maar weer ff m'n bobjes aan het werk gezet richting de level 39 in B-spec :P

Dr. Quipers wijzigde deze reactie 25-02-2011 19:22 (28%)

• moeskoetie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 28-11 20:50
quote:
leech1984 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:22:
[...]
Niet zo lopen miepen... je hebt nog genoeg te halen in het spel...

[...]

Dat kan dus niet meer. De X2010 is +1miljoen. En die auto's kun je niet meer ruilen.
ik heb net om 19:45 nog een ford gt lm race car ontvangen van iemand die hem een half uur eerder verstuurt had,
dus het kan toch nog :P

• wheeler
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 18-12 11:36
quote:
ik heb je toegevoegd op PSN, ga dit tooltje even misbruiken ;)

Flickr PSN

• theWulfen
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 29-01-2013
Yes, Heb m'n GT5 Platinum trophy :) 100% trophy's :)

psn: jrbunnik

• Roamor
  • Niet online
quote:
KAdrifter schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 18:35:
Trouwens ik heb dit nu in gebruik:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=185890
een b-spec auto-grinder.
Zoals de naam al zegt: je zet 'm aan en hij zorgt dat je continue b-spec races online gaat rijden en kiest de tegenstanders voor je uit, je hoeft zelf niets meer te doen. Hij kiest zelfs van al je vriendjes wat rijders uit ipv alleen van de bovenste 2 oid.
Als iemand nog iemand zoekt om tegen te b-spec grinden, mijn psn is: NL_Joost, alvast bedankt :P
Tjezus. 8)7 Ik snap de hele charme van B-Spec sowieso al niet; maar om zelfs dat al te gaan automatiseren? Waarom speel je dan überhaupt een racegame?

Koop dan Championship Manager ofzo....

Logitech Squeezebox Classic te koop. Juniper SSG5 te koop

• u_nix_we_all
  • Niet online

u_nix_we_all

Hmm, dat racen op afstand met die bobjes is wel leuk idd, maar om dat nou te gaan grinden gaat me net wat te ver :P

Ik heb wel een veel te kleine friendslist, zo kom ik nooit aan de 16 bobs, dus wie me toe wil voegen, mijn pSN is j44p_10 :)

• Hiroj
  • Laatst online: 18-12 14:37

Hiroj

Gniffel Gniffel

Eigenlijk hoort het niet hier thuis, maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb sinds 2006 een PS3 in huis staan (ja ook met GT5), maar heb deze een lange periode eigenlijk niet gebruikt door andere verslavingen. Nu wil ik mijzelf inloggen voor dat B-spec gebeuren in je browser op Gran-turismo.com met mijn PSN account. Nu komt het probleem:

Ik weet mijn wachtwoord dus niet meer.. bah!
Mijn geboortedatum? Weet ik niet meer! destijds was ik geen 18 en wou toch de 18(+) content kunnen gebruiken, dus ik had maar een random geboortedatum (ouder dan 18 ofc) geselecteerd.

Ik weet beide mij dus niet te herinneren.. Is er ergens nog een mogelijk om mijn PSN account een nieuw wachtwoord te geven? Of ben ik nu gewoon gedoemd?

PSN: Biggienor

• yzx
quote:
Hiroj schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 21:14:
Eigenlijk hoort het niet hier thuis, maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb sinds 2006 een PS3 in huis staan (ja ook met GT5), maar heb deze een lange periode eigenlijk niet gebruikt door andere verslavingen. Nu wil ik mijzelf inloggen voor dat B-spec gebeuren in je browser op Gran-turismo.com met mijn PSN account. Nu komt het probleem:

Ik weet mijn wachtwoord dus niet meer.. bah!
Mijn geboortedatum? Weet ik niet meer! destijds was ik geen 18 en wou toch de 18(+) content kunnen gebruiken, dus ik had maar een random geboortedatum (ouder dan 18 ofc) geselecteerd.

Ik weet beide mij dus niet te herinneren.. Is er ergens nog een mogelijk om mijn PSN account een nieuw wachtwoord te geven? Of ben ik nu gewoon gedoemd?
DOOMED DOOMED I CALL YOU *O*

Eventjes serieus ... denk gewoon eens goed na, je hebt een email gekregen van PSN met je account login & account passwoord in, misschien heb je die nog ergens. Nu weet ik niet zeker, misschien heb je een geheime vraag ofzo ingeven.
En als je toen geen 18 was, zal je wel opgegeven hebben dat je round 1985 je geboorte datum zal gedaan hebben :D

EDIT; je kan ook die races doen via je PS3 maar dan is het niet meer zo echt remote :|

yzx wijzigde deze reactie 25-02-2011 21:19 (3%)

• Hiroj
  • Laatst online: 18-12 14:37

Hiroj

Gniffel Gniffel

quote:
yzx schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 21:19:
[...]

DOOMED DOOMED I CALL YOU *O*

Eventjes serieus ... denk gewoon eens goed na, je hebt een email gekregen van PSN met je account login & account passwoord in, misschien heb je die nog ergens. Nu weet ik niet zeker, misschien heb je een geheime vraag ofzo ingeven.
En als je toen geen 18 was, zal je wel opgegeven hebben dat je round 1985 je geboorte datum zal gedaan hebben :D

EDIT; je kan ook die races doen via je PS3 maar dan is het niet meer zo echt remote :|
Ik ben zeker gedoomd.. Ik heb nu een e-mail gestuurd naar Sony Support. Hopelijk kunnen zij mij helpen :P
Anders naja.. kan nog altijd wel inloggen door de automatische inlog functie _/-\o_

PSN: Biggienor

• moeskoetie
quote:
u_nix_we_all schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 21:01:
Hmm, dat racen op afstand met die bobjes is wel leuk idd, maar om dat nou te gaan grinden gaat me net wat te ver :P

Ik heb wel een veel te kleine friendslist, zo kom ik nooit aan de 16 bobs, dus wie me toe wil voegen, mijn pSN is j44p_10 :)
je hoeft toch niet perse 16 bob's te hebben voor te kunnen race'n in b spec?

• dvdkiwi
Ik heb vanmiddag om 17.00 uur een van mijn dubbele X2010's weggegeven.
Deze is bij die persoon aangekomen en in gebruik.
Dacht dat het klaar was daarmee?

*verontschuldigingsmodus*
dit is de eerste auto die ik geruild heb. voor de 370ZTuned, anders zou ik er nooit aangekomen zijn...
mijn andere 1043 heb ik wel zelf gekocht/gewonnen hoor.
sorry voor dit eenmalige slippertje ;)

PSN ID= zuperkiwi

• u_nix_we_all
  • Niet online

u_nix_we_all

quote:
moeskoetie schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 21:26:
[...]

je hoeft toch niet perse 16 bob's te hebben voor te kunnen race'n in b spec?
Nee, maar met 5 of 6 is ook niet echt leuk, meer keuze is beter :) En mijn bobs mogen ook wel weer eens wat actie zien ;)

@dvdkiwi
LOL, ik heb het ook gedaan hoor, en zelfs ook de academy nissan die je bij s-lic. goud krijgt geruild. Ik denk dat 60x goud voor mij te lang gaat duren, ik kan gewoon geen uren met 1 zo'n licentie bezig zijn.
En ook die carbon x2010 zal ik misschien wel nooit halen, maar soit, zolang ik er maar lol in heb 8)

u_nix_we_all wijzigde deze reactie 25-02-2011 21:38 (33%)

• Stefie2010
  • Laatst online: 29-11 12:30
quote:
theWulfen schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 20:43:
Yes, Heb m'n GT5 Platinum trophy :) 100% trophy's :)
Goed man! d:)b

• moeskoetie
quote:
dvdkiwi schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 21:31:
Ik heb vanmiddag om 17.00 uur een van mijn dubbele X2010's weggegeven.
Deze is bij die persoon aangekomen en in gebruik.
Dacht dat het klaar was daarmee?
ik heb gelezen dan PD in een twitter bericht heeft gezegd, dat na 12uur vanacht het echt einde oefening is voor auto's boven de 1miljoen, en dat per playstation 1 auto per dag kan verstuurt worden

• noufal
  • Laatst online: 30-12-2012
Op gtplanet is best wat commotie ontstaan ivm 1.07

Mensen begrijpen de GTmode kennelijk nog niet echt. Als je alles wil dupen wat heeft GT mode dan voor zin? Dan had PD net zo goed alle auto's in arcade modus kunnen zetten. Onzin dus.

Waarom moeten sommige bijna spastisch alle auto's hebben? Alsof je ze allemaal gaat gebruiken....

Begin me steeds meer te ergeren aan sommige 'spelers'.

Tuurlijk, het grinden duurt lang.. maar ik hoef niet binnen twee weken alle auto's te hebben.

Autogrinden ook zoiets, apart hoor.

• Bastard
quote:
Roamor schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 20:43:
[...]

Tjezus. 8)7 Ik snap de hele charme van B-Spec sowieso al niet; maar om zelfs dat al te gaan automatiseren? Waarom speel je dan überhaupt een racegame?

Ik speel gt omdat ik graag race. Helaas is A-spec gewoon een gigantische faal, online verdien ik te weinig om auto's vrij te spelen en de seasonal events zijn er niet meer. Ik besteed mijn gt tijd liever online tegen mensen dan dat ik offline eenzaam en alleen vooraan rijd op alweer dezelfde baan en race tegen dezelfde zombies. Om toch nog wat leuke auto's te kunnen rijden is dit een prima optie:).

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
KAdrifter schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 00:04:
Ik speel gt omdat ik graag race. Helaas is A-spec gewoon een gigantische faal, online verdien ik te weinig om auto's vrij te spelen en de seasonal events zijn er niet meer. Ik besteed mijn gt tijd liever online tegen mensen dan dat ik offline eenzaam en alleen vooraan rijd op alweer dezelfde baan en race tegen dezelfde zombies. Om toch nog wat leuke auto's te kunnen rijden is dit een prima optie:).
Tot iedereen het doet, hele zooitje wordt de grond in generft, enkel omdat er een paar zijn die zo nodig een paar extra auto's willen hebben.

Je vind offline eenzaam maar saai, maar een widget voor je laten rijden zonder dat je maar uberhaubt ziet wat er wordt gereden vind je maar al te best? Logica is soms ver te zoeken.

• Bastard
Ik heb gewoon niets met het hele auto sparen gebeuren, ik had het liefst dat alle auto's gratis waren of dat je ze gewoon allemaal al had, het gaat me puur om het racen. Dat ik het niet speel zoals de bedoeling was dat zal dan wel, maar zo beleef ik er wel het meeste plezier aan.
Overigens is die widget juist ideaal tegen de saaiheid, je kunt dan tijdens de saaie b-spec races lekker slapen/huiswerk maken/tv kijken enz zonder er maar een keer naar te hoeven kijken:). Als ie klaar is in je je geld en koop je een paar auto's zodat je online voorin mee kan komen met spannende races en dan hoef je weer een tijd niet te b-speccen:)

• yzx
KAdrifter, vol bullshit zit gij. Meesten races van de B-spec vanaf expert niveau zullen meer dan een half uur duren. Kun je toch permitteren om elke half uur van je huiswerk of tv weg te gaan want dan neem je gewoon pauze of is er toch reclame op. En als je wilt maffe dan zet je endurance racing op.

Dupen verbonden, komt weer iets nieuws bij.
Als je alle auto's gratis wilt ga dan Need for speed halen daar zijn ze toch zo goed als gratis.
Denk toch eens na.

Dat terzijden...
@SinergyX: ik weet nog op GT4, had ik zoeen 20 auto's waar ik alles me deed en nog eens 20 die ik mooi vondt :P dat was mijn garage :D

En mijn hoop sinds GT2, will the 1,08 patch bring new engines :O
en dan bedoel ik engines dat je in een auto een andere motor kunt steken.
En natuurlijk dat na verloop van tijd, motor & ander zooi daadwerkelijk kapot gaat en fel doorwegen, dat maakt online & 24h dan veel fijner

• JoepW
quote:
yzx schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 07:18:
KAdrifter, vol bullshit zit gij. Meesten races van de B-spec vanaf expert niveau zullen meer dan een half uur duren. Kun je toch permitteren om elke half uur van je huiswerk of tv weg te gaan want dan neem je gewoon pauze of is er toch reclame op. En als je wilt maffe dan zet je endurance racing op.

Dupen verbonden, komt weer iets nieuws bij.
Als je alle auto's gratis wilt ga dan Need for speed halen daar zijn ze toch zo goed als gratis.
Denk toch eens na.
Ik vind het erg jammer dat de discussie over auto-grinden of met het handje zich zo polariseert. Is niet nodig.

Zoals ik al eerder zei je kan GT5 met heel veel 'doelen' kopen en spelen.
De race-engine (lees: hoe de auto voelen en rijden) van GT5 is suprieur aan alle andere op de PS3 verkrijgbare spellen. Alle anderen (bv Shift / Grid / F2010) zijn eigenlijk arcade. Vandaar dat ik in ieder geval al die andere PS3 racers ineens out-of-date vind.

Mijn punten: Laat ieder lekker GT5 op zijn manier spelen en desnoods automatiseren als hij (of zij ;) ) er maar zijn plezier uithaalt en laten we hier op het forum het lekker hebben over GT5 A-spec / B-spec en al het ander lekkers in GT5 en onze wensen. En on-line verslaafden (zoals ik) hebben een eigen draadje waarin we dat bespreken en races organiseren.

• yzx
quote:
JoepW schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 07:50:
[...]

Ik vind het erg jammer dat de discussie over auto-grinden of met het handje zich zo polariseert. Is niet nodig.

Mijn punten: Laat ieder lekker GT5 op zijn manier spelen en desnoods automatiseren als hij (of zij ;) ) er maar zijn plezier uithaalt en laten we hier op het forum het lekker hebben over GT5 A-spec / B-spec en al het ander lekkers in GT5 en onze wensen. En on-line verslaafden (zoals ik) hebben een eigen draadje waarin we dat bespreken en races organiseren.
Het dupen had wel zijn parten in sommige game lobbies online |:( allemaal X2010's.

!i!i! als ik eventjes na denk, dupen gaat als sinds pokemon rood & blauw _O-

yzx wijzigde deze reactie 26-02-2011 07:57 (5%)

• JoepW
quote:
yzx schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 07:56:
[...]
Het dupen had wel zijn parten in sommige game lobbies online |:( allemaal X2010's.
Nou, da's nou precies de reden dat ik (en velen GoT5 online racers) niet erg veel in openbare lounges te vinden zijn en samen hele leuke klasses hebben opgesteld. Komt geen enkele X2010 in voor ;)
En trouwens het weren van X2010's is heel makkelijk. De restricties goed zetten van de lounge _/-\o_

• yzx
quote:
JoepW schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 08:02:
[...]

Nou, da's nou precies de reden dat ik (en velen GoT5 online racers) niet erg veel in openbare lounges te vinden zijn en samen hele leuke klasses hebben opgesteld. Komt geen enkele X2010 in voor ;)
En trouwens het weren van X2010's is heel makkelijk. De restricties goed zetten van de lounge _/-\o_
Ja maar meestal wouw ik gewoon eventjes snel racen en dan moest jezelf de restricties volgen :P

Mja in klasses races ok kan fijn zijn maar ik wil gewoon met mijn eigen auto, is 565PP (?) weet niet juist, al dan niet tis geen super car maar vindt gewoon fijn om tijden ermee neer te zetten online en dan vroooooom bugattie, X2010 etc etc 8)7

• schumi2004

schumi2004

quote:
Roamor schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 20:43:
[...]

Ik snap de charme er ook niet van maar dit is de enige keer dat ik gebruik zal maken van grinden, zolang mijn poppetjes (en die van andere) maar lekker gaan levellen en wat zakcentjes in het laadje brengt vind ik het best.

Ik zal het voornamelijk doen als ik er zelf even geen tijd aan besteden kan, als het even kan doe ik het wel manual.

• Kale_77
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 19-12 13:10
Goedemorgen beste GT5 liefhebbers,

Ik volg dit forum al vanaf het begin, post zelf nooit, maar vindt het leuk om deze "community" te volgen.

Zelf scheur ik, zodra de tijd het toelaat (kids e.d.), op mijn DFGT met een speedblack wheelstand.

Dit is mijn eerste post hier omdat ik graag online met de Bobs aan de gang wil gaan. Hoewel in de echte wereld het niet aan sociale contacten ontbreekt ken ik op de virtuele wereld van de PS3 hier wel enige armoede in.

Daarom aan een ieder die zich geroepen voelt; een verzoek om mij toe te voegen als vriend, mijn PSN: Kale_77

• Verstekbakker
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Wat ik mij ineens afvraag, zouden er ook vrouwen zijn die dit spelletje spelen? Ik kan het me zo moeilijk voorstellen...

Hoe goedkoop is PS+ ongeveer? | PSN: Lex_Michdepsdry

• yzx
quote:
Verstekbakker schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 10:09:
Wat ik mij ineens afvraag, zouden er ook vrouwen zijn die dit spelletje spelen? Ik kan het me zo moeilijk voorstellen...
Ik ken een paar vrouwelijke spelers :P sommige kunnen rijden en de andere bwa lol

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:35

v8power67

corsa gsi met manztel powerbox

Ik snap het probleem niet echt, pas werd er heel duidelijk uitgelegd hoe je a-spec kon grinden, dat vind ik eerlijk gezegd triester dan b-spec grinden, a-spec gaat om je eigen level en dan vind ik het leuk om dit eerlijk te doen, b-spec wordt sowieso niet door jezelf gereden, dus ik snap dit dan meer.
Hiermee verdien je exp en geld. maar met a-spec lijkt het alsof je zon hoog level hebt en dus de 24uurs gedaan hebt, maar uiteindelijk heb je gewoon een elastiekje voor je laten rijden.
Dus als er dan zonodig moeilijk gedaan moet worden doe het dan over a-spec grinden.
sowieso heb ik zoiets van whatever floats yor boat, maar als ik dan moet kiezen dan vind ik a-spec grinden wel triester. ben zelf level 35 a-spec zonder maar 1x een elastiekje in te huren.

PSN : HJALLO, XBL : RiCeBoY NL. Mijn corsa : http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/42925154

• JoepW
'Triest' dat we er over door blijven posten. Laat toch.... Lekker ieder zijn manier van spelen. ;)

• Machiavellian
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 18-03-2011
quote:
JoepW schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 10:48:
'Triest' dat we er over door blijven posten. Laat toch.... Lekker ieder zijn manier van spelen. ;)
Idd. Je mag toch helemaal zelf bepalen hoe je iets speelt. Maar je mening mag je toch wel kwijt, net als mensen hier gingen zeuren over dupers ;). Ik vond het trade gebeuren wel een beetje zn charme hebben. Maar dat het nu weg is vind i nou ook niet heel erg.

Auto ginden en traden wordt gedaan voor hetzelfde doel. En het is beide een manier waarop je het niet op eigen kracht doet/manipuleert.

Machiavellian wijzigde deze reactie 26-02-2011 11:14 (24%)

• moeskoetie
quote:
JoepW schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 07:50:
[...]

DIT IS NU KLARE TAAL DIE ME AANSPREEKT. :P _/-\o_
EINDE DISCUSSIE

• dvdkiwi
Toch wel grappig om een aantal topics op gtplanet door te lezen.
Sommige mensen worden letterlijk echt heel verdrietig en boos van de update.
GT5 dood? Omdat je niet meer aan gratis wagens kan komen?
Denk dat deze soap nog wel een tijdje duurt... ik heb de popcorn al klaargezet ;)
Valt wel op dat alleen de dupers aangeven de game nu links te laten liggen, met alle desbetreffende verwensingen aan PD daarbij.
Aan alle dupers: grinden kan ook he, duurt wel iets langer maar je komt er uiteindelijk ook wel.
Ik heb vanaf lvl37 ook gegrind, en is me best bevallen :)

PSN ID= zuperkiwi

• Pyrone89
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19-12 21:46
Soms vergeten mensen dat het een spelletje is.

Ik zelf heb niet gedaan aan A-spec grinden, maar als die mensen het willen doen, laat ze lekker.

Het toont wel aan hoe ver games tegenwoordig gaan dat mensen zich er zo mee verenigen dat zijn hierover boos worden.

Sorry @ iedereen dat ik niet zo vaak meer bij online races ben, maar ik heb het nu echt druk. Nieuwe baan + Universiteit + vrouwtje, dan heb je geen tijd meer over,.

• dvdkiwi
JJ van Gamekings vergeleek GT al eens met een RPG, en gezien het auto's verzamelen heeft ie helemaal gelijk natuurlijk. Gebruik je ze allemaal? Nee. Is het leuk om alles te hebben? Ja! Waarom? Puur voor het verzamelen...
En net als in een RPG moet je grinden om alles te unlocken (lees: alle wagens te kopen).
Dat is nu eenmaal vaak een lang en relatief saai proces, dus ga je andere manieren zoeken.
Het is dat die trophy voor 1000 wagens in de game zit, anders had ik waarschijnlijk ook niet gegrind...
Ik wil wel eens weten hoe lang iemand met een baan (en dus niet heel de dag tijd voor GT5) erover doet om 1000 (verschillende) wagens op de normale manier te verdienen. Denk een jaartje?

dvdkiwi wijzigde deze reactie 26-02-2011 12:04 (7%)

PSN ID= zuperkiwi

• KngfCnns
quote:
dvdkiwi schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 12:03:
Ik wil wel eens weten hoe lang iemand met een baan (en dus niet heel de dag tijd voor GT5) erover doet om 1000 (verschillende) wagens op de normale manier te verdienen. Denk een jaartje?
Zoiets, mischien twee jaar. En dat was ik ook van plan om er zo lang over te doen. Duurt toch nog wel een jaar of 4-5 tot GT6. Vanwaar de haast. Als ik ze allemaal heb dan wil ik ook zoveel mogelijk uitproberen. Dat kan niet in 3-4 maanden. Dus dan maar veel langer plezier hebben ipv zo snel mogelijk :P. Is wel jammer dat er weinig Aspec is, maar ik hoop dat ze wekelijks races blijven toevoegen.

KngfCnns wijzigde deze reactie 26-02-2011 12:12 (9%)

• dvdkiwi
Ik begrijp je volkomen.
Heb zelf alleen gegrind voor het geld (vanaf lvl37) en om de verzameling compleet te maken.
Dat weinige A-spec zat ik ook aan te denken, hoeveel zullen er zijn, zo'n 100 ongeveer?
Ter illustratie: Ik heb bij mijn stats nu 3799 overwinningen staan, waarvan het meerendeel door grinden.
Nu pas heb ik genoeg geld om alle wagens te kunnen kopen.
Ik vind het leuk om sommige events opnieuw te doen hoor, geen probleem.
Maar zo vaak? Dat gaat niet gebeuren...
Buiten dat vind ik de specials en time trial toch wel het tofste aan het spel, en daar win je niks mee.

Maar goed, vanmiddag weer de Vettel's doen!
GT5 blijft gewoon supertof, hoe je het ook wendt of keert :*)

*edit*
Jaaaaa!!!! Eindelijk die Chapparal 2D in de UCD, en ik heb genoeg geld om 'm te kopen :*) me so happy :*)

*nog een editje*
Gisteren voor het eerst eens wat remote races opgezet en bekeken.
Best leuk om te zien :P De B-speccies rijden beter dan in B-spec mode ;)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 26-02-2011 13:30 (17%)

PSN ID= zuperkiwi

• numlocker
  • Registratie: maart 2010
  • Niet online
Ik heb nu bijna 700 auto's verzameld.(1000 auto's trophy heb ik al thx to the go-karts)
Nog ruim 300 te kopen.
http://www.mygranturismo.net/12396
Seizoenevents mogen ze van mij sneller updaten.
Rij met Corvette 5 ronden op speedway voor snelle cash.
Zo gebeurd.
Dit 5 keer = bijna 500.000 credits + ruim 90.000pp
Moet nog 3 endurance races.Maar wordt steeds banger voor stroomuitval.
Level 35 coming up.

numlocker wijzigde deze reactie 26-02-2011 13:36 (4%)

• yzx
quote:
*nog een editje*
Gisteren voor het eerst eens wat remote races opgezet en bekeken.
Best leuk om te zien :P De B-speccies rijden beter dan in B-spec mode ;)
Doe ik altijd :D

Wat me op valt, als je bob uitspint nu wacht ie niet meer tot iedereen voorbij is om op te rijden :+

@hieronder, daarom zet ik ze via de Ps3 op :*)

yzx wijzigde deze reactie 26-02-2011 14:25 (28%)

• schumi2004

schumi2004

quote:
yzx schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 13:32:
[...]

Doe ik altijd :D

Wat me op valt, als je bob uitspint nu wacht ie niet meer tot iedereen voorbij is om op te rijden :+
Soms zitten er best aardig battle's in die remote races ;)

• u_nix_we_all
  • Niet online

u_nix_we_all

quote:
yzx schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 13:32:
[...]

@hieronder, daarom zet ik ze via de Ps3 op :*)
Maakt niet uit, als je ze via remote start, krijg je ook gewoon het beeld op de PS3, beetje aparte standby mode.
Ben nu ook remote b-spec races aan het draaien, maar soms is het toch vrij onvoorspelbaar. Valt me op dat je wel meer verdient als je wint, dus hoog lvl bobs verdienen beter.

• yzx
quote:
u_nix_we_all schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 14:44:
[...]

Maakt niet uit, als je ze via remote start, krijg je ook gewoon het beeld op de PS3, beetje aparte standby mode.
Ben nu ook remote b-spec races aan het draaien, maar soms is het toch vrij onvoorspelbaar. Valt me op dat je wel meer verdient als je wint, dus hoog lvl bobs verdienen beter.
Ja maar bedoel, als ik toch op de PS3 zit om ze aan te zetten om te kijken doe ik de meoeite niet om ze via de PC of laptop op te zetten :)

• dvdkiwi
Wop wop!
Nog maar 2 autootjes :*)
Ben serieus een uur of 4/5 bezig geweest met de UCD te ffwd'en, en heb in die tijd maar 3 wagens kunnen kopen. Nu is het alleen nog wachten op de Zonda 7.3 en de Camaro LM...
Er komen wel ontzettend veel dezelfde wagens voorbij iedere keer.
Het systeem van GT4 waarbij het het stelselmatig rouleerde vond ik beter, op die manier kom je in GT5 na een keer of 26 verversen alle wagens een keer tegen.
De tijden van mijn licences ken ik ondertussen uit het hoofd haha ;)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 26-02-2011 15:56 (7%)

PSN ID= zuperkiwi

• PeSr
  • Niet online

PeSr

BKLConsultancy

Is die Zonda 7.3 nog te ruilen, anders heb ik hem voor je.

BKL Consultancy.

• dvdkiwi
Ik wil niet ruilen :P
Heb alle wagens (behalve de 370Z Tuned) zelf gekocht, ben ik best wel trots op eigenlijk.
Nu nog even doorzetten voor die laatsten...
Maar thanx voor het aanbod!

PSN ID= zuperkiwi

• Pjottski
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23:03
quote:
moeskoetie schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 21:56:
[...]

ik heb gelezen dan PD in een twitter bericht heeft gezegd, dat na 12uur vanacht het echt einde oefening is voor auto's boven de 1miljoen, en dat per playstation 1 auto per dag kan verstuurt worden
Lees net het nieuws op GT5 dat je tot 3 maart nog kan ruilen, daarna word het systeem weer ingeschakeld.

Bjusterbaarlik lekker

• JoepW
quote:
Peedjeeh schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 18:10:
[...]

Lees net het nieuws op GT5 dat je tot 3 maart nog kan ruilen, daarna word het systeem weer ingeschakeld.
Yep, staat ook als nieuws op de PS3

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
u_nix_we_all schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 14:44:
[...]

Maar de lagere bobs krijgen ook exp, dus gaan ook weer omhoog in level :) Je verdient wel aanzienlijk meer als andere met jouw bob's racen, zag al bobs langskomen die 400-700k hebben te innen, terwijl je met eigen races maar enkele duizenden krijg per race.
quote:
Kale_77 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 10:02:
Dit is mijn eerste post hier omdat ik graag online met de Bobs aan de gang wil gaan. Hoewel in de echte wereld het niet aan sociale contacten ontbreekt ken ik op de virtuele wereld van de PS3 hier wel enige armoede in.

Daarom aan een ieder die zich geroepen voelt; een verzoek om mij toe te voegen als vriend, mijn PSN: Kale_77
Vergeet ook het Online GT5 topic niet, daar kan je nog wat extra sociaal contact opdoen, maar dan A-spec online :P

SinergyX wijzigde deze reactie 26-02-2011 19:55 (29%)

Pagina: 1 ... 21 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBWebsites en communities

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True