Gigabyte GA-Z77X-UD3H - Intel Core i7 3750K (Cooler Master V8) - MSI GeForce GTX 660 Ti Power Edition - Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz - LG Nexus 4 16GB Zwart
Onderwerpen
Reg. datum: 15-04-2012
Waar heb je die icons vandaan?quote:hannez80 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 23:27:
Homescreen sittin' on a..
Rooted Galaxy SIII
ANONOROM Butter Smooth and Battery Friendly XXEMA
Apex Pro
[afbeelding]
Reg. datum: 29-05-2011

Sony Ericsson Xperia x10
Rom: DonutHD 2.2.9
Beautiful widgets
Simple text icons (custom)
Custom ics search
JB clock

Galaxy Nexus
Nova Launcher
UCCW
Simple Calendar
Suave Icons
Custom made widgets en wallpaper

Summary:
- Motorola Defy
- CM10 Android 4.1.2 (by Quarx)
- Nova Launcher Prime
- Desktop Visualizer
Reg. datum: 31-07-2009
- UCCW
- Eye in sky
- Pure calendar
- Missed It
- Mint icon pack

If it ain't broken, fix it till it is.
Reg. datum: 09-12-2012
- Android 4.0.4 (stock rom)
- Switchpro , ClockJB, Favorieten,Agenda
- Nova launcher (standaard sony icons!)
- Sony wallpaper (http://s11.postimage.org/cr8w00q0z/blue_flower_hd.png , ik heb hem in 1080*1920)
-screens:

- lock:

Ik heb het weer eens clean gemaakt , ik had hiervoor widgetlocker , andere icons, maar deze is weer clean
Reg. datum: 14-12-2009
- 4.1.2
- Nova launcher prime
Verder gebruik gemaakt van Widget Locker, ZooperWidget en voor de Wallpaper Zedge.
Lock:

Home:

Side:

Side:

Reg. datum: 19-12-2011
met Nova Launcher Prime

Mijn homescreen:
Standaard Google zoekbalk
Ultimate custom widget (UCCW) met tags
Daaronder wat mapjes waar ik direct dingen bij elkaar heb staan zoals spellen, navigatie dingen, social media spul, etc.

Scherm links
1 grote widget van Business Calendar

Scherm rechts
Eye In Sky Weather widget
TweetCaster Pro for Twitter
Power Toggles
en de Genie widget (nieuws en weer)
Achtergrond dacht ik bij Zedge gevonden.
Big girls don't cry. They eat.
- UCCW
- Pure calendar
- Seriesguide X
- Missed It
- 3G watchdog pro
- Battery graph widget
- Mint icon pack

Supernexus..
Apex/Nova/ssLauncher
Uccw...BW
Desktop Visualizer

Tubes....It's what make music music!
Zou je wat specifieker kunnen zijn hoe je dit voor elkaar gekregen hebt? Ik zou deze homescreen ook graag willen hebben op mijn Note II.quote:silitek schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:39:
Samsung Galaxy S3
Supernexus..
Apex/Nova/ssLauncher
Uccw...BW
Desktop Visualizer
[afbeelding]
Dreaming in digital. Living in realtime. Thinking in binary. Talking in IP... Welcome to my world!
Reg. datum: 10-09-2004
Android 4.1.2 (stock samsung)
Widgetlocker en Nova Launcher
Beautiful widgets, HD widgets, zooper widget

Reg. datum: 25-05-2006
Plaatje is klikbaar voor extra hoge resolutie.

J.Appleseed wijzigde deze reactie 21-02-2013 22:48 (7%)
| MacBook Pro i5 (8GB / 256GB SSD) | iPad 4 (32GB) | Samsung Galaxy Note Int'l (16GB)

Galaxy S2
Apex Launcher
Glasklart Theme
Widgetlocker
Beautiful Widgets
Minimalistic Text
Reg. datum: 31-08-2012
Heel erg mooi, ik zou dit ook zo ongeveer willen. Zou je misschien even een linkje willen geven van een wallpaper, en met welke app heb je die icoontjes op je unlock screen gedaan?quote:seezu schreef op maandag 18 februari 2013 @ 00:10:
Galaxy S3
Android 4.1.2 (stock samsung)
Widgetlocker en Nova Launcher
Beautiful widgets, HD widgets, zooper widget
[afbeelding]
[afbeelding]

Het lockscreen is gewoon met WidgetLocker (Google Play: Widgetlocker Lockscreen) gemaakt. Enkel de tijd die je ziet is de SiMi Clock (Google Play: SiMi Clock Widget)
De rest is gewoon via WidgetLocker zelf te plaatsen. Voor muziek gebruik ik gewoon Google Music, daar is ook die widget van. Succes!
SemperFidelis wijzigde deze reactie 26-02-2013 19:09 (8%)
Reg. datum: 25-02-2013
Zoals deze (fijn als vrouw zijnde) maar ik weet niet hoe ik echt een printscreen krijg...
Op een samsung galaxy Y.
Leuk uiltje! Een printscreen maak je met Home+Powerbutton ingedrukt.quote:DesiGuusje schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:56:
Ik heb een uitlje http://www.google.nl/sear...sneeuwuil.htm%3B468%3B505
Zoals deze (fijn als vrouw zijnde) maar ik weet niet hoe ik echt een printscreen krijg...
Op een samsung galaxy Y.
Dreaming in digital. Living in realtime. Thinking in binary. Talking in IP... Welcome to my world!
Eye in sky
Missed it
3G watchdog
Simple calendar widget
Meta widget (laad de banner van eerstvolgende serie zien die ik volg via een nodejs script op m'n server)
Simple rss widget

4.1.2. Wanamlite XXEMR2 V5.9
Zooper Widget Pro
XperiaZ wallpaper https://dl.dropbox.com/u/...en/2013-black%20color.png

android: 4.1.1
htc sence 4+
software 3.18.401.1
atom launcher gratis !! toppertje
wallpaper: cool wallpaper Google Play: Cool Wallpapers HD
homescreen:

Rigs wijzigde deze reactie 08-03-2013 15:20 (171%)
Gebasseerd op Holo Eyes v2.
Ik heb alleen een mainscreen en missed it gebruik ik op de icoontjes van de telefoon, facebook, whatsapp, sms, fb messenger en gtalk.
Het 'pijltje' is een map met veel gebruikte programmas.

Weet iemand welke icons dit zijn?quote:psyk0tixz schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 14:46:
M'n nieuwe homescreen... Kan niet stoppen met kloten...
[afbeelding]
- LG Nexus 4 16GB Zwart
- Android 4.2.1 (Stock)
- Eye In Sky Weather
- Pure Calendar Widget (Agenda)
- Apex Launcher - MinimalisticMIUI
Reg. datum: 12-05-2010
Reg. datum: 29-03-2011
In het kader daarvan; ik heb een tijd geleden eens een hoop wallpapers verzameld, misschien dat deze hier ook interessant kunnen zijn.
Link topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=950820
Link dropbox wallpapers: https://www.dropbox.com/g...lpapers?h=69f138&p=31
Link naar de zip: http://hotfile.com/dl/108018729/6dc085e/Wallpapers.rar.html
Staan ook een hoop docks bij. Tot mijn grote verbazing was die 2j geleden vanuit het niks vrij populair en is die nog serieus verspreid geweest over de hele android community, dus misschien zijn enkelen van jullie er hier ook iets mee
Het leek me dat ik dit hier het beste postte, wilde er zeker geen extra topic voor openen.
Binnenkort (als ik mijn HTC One of S4 heb) zal ik hier ongetwijfeld geregeld eens terugkerend, het veelvuldig customizen van je homescreen is 1 van de leukste zaken aan android
hartelijk dankje voor link, zitten wel wat plaatjes bij die ik zeker zal gebruikenquote:modelstudent schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:21:
Eerste keer dat ik merk dat er hier ook zo'n topic bestaat, ik volgde dit altijd vrij hard op xda toen ik mijn Desire nog had
In het kader daarvan; ik heb een tijd geleden eens een hoop wallpapers verzameld, misschien dat deze hier ook interessant kunnen zijn.
Link topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=950820
Link dropbox wallpapers: https://www.dropbox.com/g...lpapers?h=69f138&p=31
Link naar de zip: http://hotfile.com/dl/108018729/6dc085e/Wallpapers.rar.html
Zeker weten! Ikzelf kijk veel op My Color Screen om ideeën op te doen. Leer er veel van!quote:modelstudent schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:21:
Binnenkort (als ik mijn HTC One of S4 heb) zal ik hier ongetwijfeld geregeld eens terugkerend, het veelvuldig customizen van je homescreen is 1 van de leukste zaken aan android
Nova launcher, MissedIt en pure grid calendar widget.

ASUS F3SV 019C @ C2D T7500 2.2GHZ, 2GB RAM en GeForce 8600GS
In MissedIt zelf moet je nog toevoegen voor welke apps je ongelezen aantallen wil zien. Daarna in Nova Launcher aangeven dat je MissedIt wil gebruiken voor ongelezen aantallen.quote:san.okk schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 21:43:
hoe krijg je zo'n getal over je whatsapp icoontje? Ik heb missed it geïnstalleerd maar niet kunnen vinden..
agoNITE wijzigde deze reactie 09-03-2013 23:30 (12%)
http://mycolorscreen.com/2013/03/03/holo-ui-rev-2/
http://mycolorscreen.com/2013/03/05/holouiduo/
http://mycolorscreen.com/2013/03/09/google-sara-v-2-2/
Deze zijn allemaal een beetje gebaseerd op de google app design guidelines (menu van links binnen laten komen, kleurgebruik, settings knopje rechts boven etc), staan erg mooie tussen!!
mijn opzet:
- Galaxy Nexus met AOKP build 5 (vandaar de semi transparante notificatie en nav bar)
- novalauncher prime
- missed it voor de gemiste aantallen op het linker screen bovenaan (whatsapp en exchange worden niet door uccw ondersteund, wel door missedit)
- uccw voor weer, tijd, wekker, kalender, batterij op beide schermen
- iccoontjes uit deze post http://mycolorscreen.com/2013/03/09/google-sara-v-2-2/ en Minimal MIUI Go Apex (icon pack)
- widgetsoid voor de media controls
verder heb ik het achtergrond plaatje behoorlijk moeten verbouwen om alles erin te passen
home/rechts:

screen2/links:

- ADW Launcher EX
- WidgetLocker
- Missed It!
- Minimalistic Text
- Folder Organiser
Timocos wijzigde deze reactie 12-03-2013 19:44 (7%)
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
KRK RP8G2's / NI AUDIO8DJ / Edirol PCR-300
Reg. datum: 14-02-2009

De kleuren van de icons zijn bewust wat fletser gemaakt, om beter bij Eye In The Sky te passen.
Toestel: Galaxy Nexus (Android 4.2.2 stock, non-rooted)
Launcher: Apex Launcher Pro
Widgets: Eye In The Sky, Desktop Visualizer, Minimalistic Text, Minimal MIUI Icons
Reg. datum: 18-05-2007
Hoe maak je dat soort handige mapjes?quote:casefan schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:50:
- Xiaomi Mi2
- WIUI 3.3.8 (MIUI v5) (Android 4.1.1)
- Stock widgets
[afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
Onderdeel van zijn ROM, MIUI heeft dit standaard ingebakken zitten.quote:
De meeste launchers kunnen dit sinds ics. In ieder geval stock en stockachtige launchers zoals nova en apex. Gewoon het ene icoontje op de andere droppen en je hebt een mapjequote:
Lockscreen & Homescreen
Homescreen heeft alleen clock widget en google search

Linkerkant:
Standaard weer widgets & toggle settings widget

Rechterkant:
Business calendar widget, ingesteld op week view (like outlook) en Google now widget

Asus EEE Pad Transformer | Sony Xperia Z | iPhone 4s | Canon S95 | Canon 5D mk3 | 50 f1.8 II | 35L | 24-70L | 100L | 430EX II | 10-22
Ziet er erg goed uit. Zou er een mogelijkheid bestaan om de onderste balk (waarin je virtuele toetsen staan) te veranderen van achtergrondkleur?quote:Aspin1980 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:26:
Ik vind het uiterlijk van GoogleNow erg mooi, dus vandaar:
[afbeelding]
De kleuren van de icons zijn bewust wat fletser gemaakt, om beter bij Eye In The Sky te passen.
Toestel: Galaxy Nexus (Android 4.2.2 stock, non-rooted)
Launcher: Apex Launcher Pro
Widgets: Eye In The Sky, Desktop Visualizer, Minimalistic Text, Minimal MIUI Icons
Software is like sex, it's better when it's free
Lockscreen: (widgetlocker + uccw widgets)

Homescreen: (nova launcer + uccw widgets).

Beide zijn gebaseerd op themes die je op mycolorscreen kan vinden, pm indien ik de link moet doorsturen
ASUS F3SV 019C @ C2D T7500 2.2GHZ, 2GB RAM en GeForce 8600GS
quote:serhat schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:44:
Eentje is de locksreen en de andere de homescreen.

Nickname does not reflect reality
Ter straf mijn update:
Holo UI revision 2
Waar het uit bestaat, staat allemaal als je de link volgt. Wat kleine aanpassingen gedaan.
PS:
- Nexus 4
- Apex Launcher (i.p.v. Nova wat daar gebruikt wordt)
serhat wijzigde deze reactie 18-03-2013 15:25 (10%)
Hmmm bijzonder mooi, maar helaas krijg ik de downloadlink van Holo UI niet aan de praat (de dropbox link bedoel ik dan)quote:serhat schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:24:
Oh, zelfs 3 in totaal.. die was mij niet eens opgevallen.
Ter straf mijn update:
[afbeelding]
Holo UI revision 2
Waar het uit bestaat, staat allemaal als je de link volgt. Wat kleine aanpassingen gedaan.
http://puu.sh/2jR5q
Die %20 doe mij de nek om waarschijnlijk.... maar bedankt voor het hostenquote:serhat schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:21:
Hmm geen last van hier.. Speciaal voor je even op een host gezet:
http://puu.sh/2jR5q
ene is lockscreen, andere is homescreen. Lockscreen staat vaak af.quote:dbzfan schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:02:
Je hebt op je homescreen 2 aparte counters voor gemiste oproepen en smsjes?
Ivm de 2; ene is stock widget, andere ben ik zelf wat in aan het prutsen inzake kleuren, formaat enz, dan gaat de stock wss eraf
Wat zie je?
Samsung Galaxy S3 Mini | Standaard ROM | 4.1.2. JB
Launcher: Nova Launcher Prime
Widgets: Minimalistic Text | SimiClock | Rain Alarm
Achtergrond: Ferrari logo & Ferrari 458 Italia (Geleend van Google

Dutchco wijzigde deze reactie 23-03-2013 19:26 (23%)
Reden: Links toegevoegd
Gadgetfreak
-Android 4.1.2 (CM10)
-GThrill ROM for JIAYU G3
-Smart Launcher Pro
-Glovebox
Wallpaper zit in CM10.

Hoe krijg jij die 1-2 gemiste whatsapp berichten anders in Apex? Ik kan dat zelf niet van stijl veranderen. Of ik kijk verkeerd.quote:Zinu schreef op zondag 24 maart 2013 @ 16:30:
Heb overigens ook weer eens wat inspiratie opgedaan op MCS:
[afbeelding]
Details:
[afbeelding]
deze zit momenteel nog in beta fase maar eens proberen kan nooit geen kwaad, lijkt me wel een topper te gaan worden en je kan zo themes van andere downloaden en aanpassen zoals je zelf wil
link store: Google Play: Buzz Launcher Beta
Ik gebruik Nova, en daarin is het een optie. Ik kan kiezen of ik het in Holo- of in oude stijl wil en waar ik het cijfertje wil hebben t.o.v het icoon (rechtsonder/linksboven, etc)quote:serhat schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:06:
[...]
Hoe krijg jij die 1-2 gemiste whatsapp berichten anders in Apex? Ik kan dat zelf niet van stijl veranderen. Of ik kijk verkeerd.
cLock
Minimal Miui icoontjes
Nova Launcher Prima

Wat moet daar trouwens staan? Venray, deels belgië?quote:Razzah schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:41:
Xperia S met 4.2.2 PAC Rom
cLock
Minimal Miui icoontjes
Nova Launcher Prima
[afbeelding]
edit: Wel een heel mooi hoofdscherm overigens
alex3305 wijzigde deze reactie 30-03-2013 19:37 (7%)
Bewolkt.quote:alex3305 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 19:36:
Wat moet daar trouwens staan? Venray, deels belgië?
Reg. datum: 14-07-2003

- Sony Xperia Z
- Apex Pro Launcher
- Eye In The Sky widget
- PowerAMP widget
- Minimal MIUI icons
Reg. datum: 12-04-2013
ik wil graag een wfi/bt/gps/etc toggle als app of action, iig niet als widget. mijn plannetje is namelijk om deze toggles in de dock te plaatsen. Ik gebruik apex launcher, en heb daarbij een scollable dock. ik zou in mijn 'rechter' dock graag deze toggles plaatsen, maar hij laat daar geen widgets toe, en ik heb hier nog geen manier omheen gevonden.
suggesties?
Waarschijnlijk ondersteunt Apex geen widgets, ik neem aan dat je dit bedoeld (die rare dingen zijn dus 1x1 widgetsquote:opblaasbaard schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:52:
stelletje tweakers, ff een vraagje:
ik wil graag een wfi/bt/gps/etc toggle als app of action, iig niet als widget. mijn plannetje is namelijk om deze toggles in de dock te plaatsen. Ik gebruik apex launcher, en heb daarbij een scollable dock. ik zou in mijn 'rechter' dock graag deze toggles plaatsen, maar hij laat daar geen widgets toe, en ik heb hier nog geen manier omheen gevonden.
suggesties?

Jawel hoor, dit is geen probleem:quote:sdk16420 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:29:
Waarschijnlijk ondersteunt Apex geen widgets

(edit: voor de duidelijkheid een weer-widget in de middelste dock gezet, klik op plaatje om te zien
Brad Pitt wijzigde deze reactie 20-04-2013 14:05 (26%)
Reg. datum: 12-04-2013
[...]
Jawel hoor, dit is geen probleem:
is dat een pro versie die jij gebruikt? ik kan namelijk de optie niet vinden...
Mooie wallpaper! Linkje?quote:Sakete schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:31:
Hierbij mijn homescreen, gemaakt op een Galaxy S2 die Android 4.2.2 (RootBox) draait met Nova Launcher Prime.
[afbeelding]
Het is een stuk uit een van de standaard wallpapers van Mac OS X 10.8 (Mountain Lion), kijk hier maar eensquote:
Dankje!quote:fanatic_david schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 21:47:
[...]
Het is een stuk uit een van de standaard wallpapers van Mac OS X 10.8 (Mountain Lion), kijk hier maar eens
Ja is Pro-versie. Verschillen Pro/gratis versie staan gewoon in de Play-store hèquote:opblaasbaard schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:58:
[quote]Brad Pitt schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:36:
is dat een pro versie die jij gebruikt? ik kan namelijk de optie niet vinden...
"Apex Launcher Pro unlocks the following features:
- Multiple configurable drawer tabs
- Unread count notifications
- Dock swipe gestures
- Two finger gestures
- More transition effects
- ADW, LauncherPro, and Go Launcher theme support
- Batch add option for folders
- Option to merge folder contents
- Widgets in dock (1x1 only)
- Overlapping widgets
- More features on the way!"
Aangezien je een launcher het meest gebruikt van alles vond ik de aanschaf dan ook een no-brainer.
Brad Pitt wijzigde deze reactie 22-04-2013 09:56 (46%)
Reg. datum: 24-08-2005
'k Heb zo'n beetje alle widgets uit dit topic gevist, dus Thnx y'all !!

Black cubes Wallpaper.
'k Maak gebruik van Nova Launcher Prime en MetroStation icon pack.

BattStatt Pro
Slider Widget - Volume
BetterBatteryStats

Poweramp Music Player (full version)

Eye In Sky Weather
Missed It! Nu geen meldingen, dus niet zichtbaar.

Eye In Sky Weather
Glass Widgets ICS
Reg. datum: 03-05-2013
Ik heb een Samsung Galaxy SIII met Android 4.1.2. Ik maak ook gebruik van Apex Launcher met het Metrostation incon pack.
Verder gebruik ik ClockQ en 1Weather.
Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden.
MVG
andyv32 wijzigde deze reactie 03-05-2013 16:24 (5%)
Reg. datum: 26-01-2010
http://mycolorscreen.com/
YouTube: MyColorScreen
Samsung Galaxy S4 (white)
Apex Launcher
Desktop Vizualiser
UCCW
(ben alleen nog op zoek naar een minimalistische weather widget of music app (zoals pure music widget)

JamesTweak wijzigde deze reactie 11-05-2013 12:18 (10%)
android: 4.1.1
htc sence 4+
software 3.20.401.1
wat zitten kloten met de icoontjes en achtergronden, etc ! (leuke website voor icons: http://icondatabase.net)
atom launcher
homescreen:

Rigs wijzigde deze reactie 21-05-2013 17:35 (78%)
Beste Chris.nl,quote:Chris.nl schreef op zondag 28 april 2013 @ 19:37:
Newman N2 stock rom 4.0.3.
'k Heb zo'n beetje alle widgets uit dit topic gevist, dus Thnx y'all !!
[afbeelding]
Black cubes Wallpaper.
'k Maak gebruik van Nova Launcher Prime en MetroStation icon pack.
[afbeelding]
BattStatt Pro
Slider Widget - Volume
BetterBatteryStats
[afbeelding]
Poweramp Music Player (full version)
[afbeelding]
Eye In Sky Weather
Missed It! Nu geen meldingen, dus niet zichtbaar.
[afbeelding]
Eye In Sky Weather
Glass Widgets ICS
Ik zie op jouw laatste screen dat het nieuws in het nederlands is. Hoe heb je in de instellingen van Glass widget in het nederlands ingesteld?
Dat lukt me niet of ik deed het fout....(?)
Reg. datum: 28-05-2007
Iemand ?
Reg. datum: 03-02-2013

2e scherm is Android Pro Widgets en Power Toggles, simple as that. Klok is 'n Xperia-widget
CLB wijzigde deze reactie 17-05-2013 22:33 (9%)
XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit
Reg. datum: 14-10-2011
quote:CLB schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 22:27:
2e scherm is Android Pro Widgets
XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit
Reg. datum: 14-10-2011
Goed bezigquote:
Kun je aangeven hoe jij die icoontjes zo rond hebt gekregen ? Daarnaast vind ik je wallpaper ook wel mooiquote:JamesTweak schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:14:
Toch redelijk nieuw op het gebied van custom homescreens. Voor de mensen die er ook een hoop van willen leren. Hier de link:
http://mycolorscreen.com/
YouTube: MyColorScreen
Samsung Galaxy S4 (white)
Apex Launcher
Desktop Vizualiser
UCCW
(ben alleen nog op zoek naar een minimalistische weather widget of music app (zoals pure music widget)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Canon 550D + Battery Grip. - Canon 70-200 F4 L USM - Canon 50 F1.4 USM - Sigma 17-50 F2.8 OS HSM
Optie: + Add custom RSS feedquote:rainai schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:35:
Beste Chris.nl,
Ik zie op jouw laatste screen dat het nieuws in het nederlands is. Hoe heb je in de instellingen van Glass widget in het nederlands ingesteld?
Dat lukt me niet of ik deed het fout....(?)

Daar had ik deze feed van Nu.nl geplaatst.
Nu ik toch aan het posten ben.... 'k Heb één homescreen en icoon iets aangepast.

Tijd wordt weergegeven door Zooper Widget (pro)
Nieuwe icoon naar App & Widget Drawer komt uit Sense 5 Theme
Kwestie van grote resolutie pakken en bij het instellen van de achtergrond de afbeelding zo groot mogelijk croppen. Waarschijnlijk is ook wel ergens te vinden welke resolutie afbeelding je best kan pakken bij een schermresolutie van 1280x720.quote:Marsjee schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 21:26:
Hoe krijg ik een achtergrond zo mooi scherp ? Ik heb een resolutie van 1280x720. maar door het croppen worden de afbeeldingen niet mooier... terwijl de standaard achtergronden zo mooi scherp zijn.
Iemand ?
Chris.nl wijzigde deze reactie 17-05-2013 23:01 (21%)

Zplayer, Nu.nl, stock achtergrond.

Zplayer, 1Weather.

Jiayu G3 met GThrill v3.0 rom, Next Launcher en LunarUi theme.
Hoi Chris.nl,quote:Chris.nl schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 22:53:
[...]
Optie: + Add custom RSS feed
[afbeelding]
Daar had ik deze feed van Nu.nl geplaatst.
Nu ik toch aan het posten ben.... 'k Heb één homescreen en icoon iets aangepast.
[afbeelding]
Tijd wordt weergegeven door Zooper Widget (pro)
Nieuwe icoon naar App & Widget Drawer komt uit Sense 5 Theme
[...]
Kwestie van grote resolutie pakken en bij het instellen van de achtergrond de afbeelding zo groot mogelijk croppen. Waarschijnlijk is ook wel ergens te vinden welke resolutie afbeelding je best kan pakken bij een schermresolutie van 1280x720.
Bedankt van je reactie.
Ja, idd...een uurtje later nog steeds te sleutelen, lukt me uiteindelijk het in het nederlands te krijgen.
Maar de mijne is wat anders dan de jouwe... Zie mijn (onderstaande) foto...de naam van telegraaf staat links op.
Hoe heb je het weggehaald of uitgevinkt? Ik kon het niet vinden....ahuuum...

Reg. datum: 14-01-2010
4.0.4
Widgets: Zooper Widget pro
Nova launcher
SMPL White theme
SMPL Black theme
Holo icons
Calculator widget 10
Neat Calendar widget
Widgetsoid
Desktop Visualizer
Simple text
Gebaseerd op de Symmetry van badbrad. Link: http://mycolorscreen.com/2013/05/10/symmetry-2/

• Jelly Bean 4.1.2
• Apex Launcher
• Power Toggles
• Fancy Widgets
• Nexus 4 Clock
• Vinyl Wallpaper

Links nog steeds Google agenda en rechts Gmail, beide fullscreen.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 2x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
ss launcher
zelf gemaakte live wallpaper die door series loopt die ik op trakt.tv volg (ze scrollen heen en weer en faden dan naar de volgende poster)
Bij een tap op de tijd wordt simple calendar widget zichtbaar en bij een tap op het weer icoontje wordt eye in sky zichtbaar. (dit is een optie in ss launcher)

Pagina: 1 ... 37 38 39 40 laatste