Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• RielN
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 18-05 17:39

RielN

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
Na installatie van een nieuw systeem:

Mainboard: Asus Striker Extreme
mem: 4Gb
proc: Q8200
vid: HD5850

een 3dmark06 test gedaan. Ik kom op een 'lage' score van 12000 punten. Ik zie hier:

http://3dmark.com/search?...delId=862&chipsetId=0

Dat vergelijkbare systemen 25% beter scoren.

Wat mij opviel is dat tijdens de 3dmark in het tweede stuk een stuk met slechte resolutie en een framerate van 1 of 2 fps gehaald wordt. Volgens mij is dit de CPU test. Dit lijkt me niet juist: waaraan zou dit kunnen liggen?

US is Win7 ultimate 64bit.

Gr
Riel

Seriousness

• M2M
  • Registratie: juli 2006
  • Nu online

M2M

medicijnman

gelukkig is de CPU test bij iedereen zo. Je cpu is ook niet gemaakt om graphics te renderen ;)

Enfin, draai eens wat tooltjes (GPU-Z, cpu-z, en een superPI mod 1.5 testje), en draai gelijk ook even 3dmark vantage. Vergelijk je scores nogmaals ;)

-_-

• nedernakker
  • Registratie: september 2007
  • Nu online

nedernakker

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Team HWI Pro OC

de systemen waarmee jij vergelijkt zijn allen overklokt...

Hardware.info Overclock Team

Pagina: 1

Populair: Vliegtuig Tablets Luchtvaart Samsung Crash Smartphones Microsoft Apple Games Rusland

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. onderdeel van De Persgroep, ook uitgever van Computable.nl, Autotrack.nl en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013