Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• bloempje666
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 26-11-2010
Ik zoek me rot naar een manier waarop ik de hyves applicatie binnen timescape zo kan aanpassen dat hij niet meer bij elke www post in hyves "@ SE EXPERIA X10" er achter zet.
Ik vind dit super irritant.
Maar aangezien ik de meeste posts ook direct op facebook zet, is het wel een rete handige tool want dan kan het lekker tegelijk...

Heeft iemand hier al iets op gevonden?

• Dimiz
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 21-08 21:39

Dimiz

AMD/ATi Fanboy

Misschien handig om het in daartoe bestemde topic te plaatsen:
Het Sony Ericsson Xperia X10 topic - Deel 5
Maar om je vraag te beantwoorden, koppel Facebook aan Hyves zodat je update naar Facebook wordt door gelinkt naar die van Hyves zodat er geen "@ SE EXPERIA X10" bij komt te staan, en je maar één van de twee hoeft te updaten.

DAAMiT

Pagina: 1

Populair: Samsung Smartphones Processors Sony Microsoft Games Apple Consoles Politiek en recht Smartwatches

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013