Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 10:17
Djeez, dit is toch wel goedkoop ; Klik

maartend wijzigde deze reactie 09-03-2012 13:37 (6%)

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 11:48

D4NG3R

Intel powered!

Afaik werken de keys voor games, gold en MS-points uit Amerika, Azie en Australie niet op Europese consoles (Accounts).. Al kan ik je dit niet verzekeren.

Trotse bezitter van deze Signature! - Roccat Kone XTD Review door D4NG3R

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

quote:
maartend schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:36:
Djeez, dit is toch wel goedkoop ; Klik
dat is idd erg goedkoop, werken die codes ook in NL?

• L1nt
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 08:13

L1nt

Nothing is true

goedkoop tot je 12 months selecteert. Dan is het opeens 40.52 euro. En dan kun je beter naar gamehubs gaan ofzo.

Everything is permitted

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Flauw... waarom staat dat goedkope bedrag daar dan vraag ik me dan af.

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

Catch22

De ene is je moeder

Die goedkope bedragen ook altijd!

Bestaat niet hŤ, een goedkope bedrag

En de ander is je zus
Xbox360, PS3, G25, SRSeat, Pana P42S20, Epson TW450, ASUS t100, OnePlus One, BMW e34 520i '95, CX919, Vaporshark rDNA, Erl, Tobh, Cloupor clone
HET IS SOWIESO
@maxx0r

• Ken.
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 11:44

Ken.

Ik ben hooggeleid, G!

Ik heb van de week een 14 maanden Live gekocht voor § 35.75
Prima prijzen op eBay hoor. Power seller selecteren en binnen enkele minuten in je mailbox :)

• tonks
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
quote:
Ken. schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:11:
Ik heb van de week een 14 maanden Live gekocht voor § 35.75
Prima prijzen op eBay hoor. Power seller selecteren en binnen enkele minuten in je mailbox :)
G2play had ze vorige week ook voor 30,99

• Walkman
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online
Voor degenen die Gears of War 3 nog niet hebben en op zoek zijn naar XBox Live Gold heeft Play.com een leuke aanbieding. Daar is hij 42.99, inclusief 14 maanden Xbox Live...

http://www.play.com/Games...ducts&urlrefer=search

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 09:03

Hoedje

Moderator Apple Talk
Zou dat echt inclusief Gears of War 3 zijn? Ik krijg het idee dat je alleen een wapen download code krijgt.

• MartijnS72
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online
Hoedje heeft gelijk, dat is gewoon Xbox Live Gold met een plaatje van Gears of War 3: "Gears Of War 3 Design" (met als bonus een wapen-code/2 maanden extra). Kijk maar rechtsonder op de afbeelding: "Gears of War 3 sold separately".

• Twylight
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
MW3 pack besteld bij mediamarkt voor 239 :9

Twylight wijzigde deze reactie 12-03-2012 07:20 (11%)

Steam

• Maikel_1976
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 19-08 16:22
Even vraagje, ik heb onlangs mijn goldabbo aangepast naar per 3 maanden ipv per 1 maand, ze hebben nu niet alleen dubbel afgeschreven de eerste keer, ze proberen nu elke maand mijn 3 maanden abbo te vinden. Met bellen met xboxlive komen we er gewoon niet uit, want het is een kastje<>muur verhaal.

Weet iemand een mailadres waar ik gewoon een concreet mailtje met accountgegevens en bedragen naartoe kan sturen bij xboxlive support zelf. Ik heb nl. weinig zin een dag vrij te nemen omdat de klantenservice verlangt dat ik achter de xbox zit als ik ze bel...

• GetBack
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 04-10-2012

GetBack

Womanizer

Redelijk newbie hier; waar kan je het goedkoopste microsoft points halen?

Gets all the ladies on their Backs.

• Catch22
  • Nu online

Catch22

De ene is je moeder

quote:
GetBack schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:47:
ebay.

ik koop mijn live-meuk altijd op www.livecodes.nl . niet de goedkoopste, maar het werkt wel goed.

En de ander is je zus
Xbox360, PS3, G25, SRSeat, Pana P42S20, Epson TW450, ASUS t100, OnePlus One, BMW e34 520i '95, CX919, Vaporshark rDNA, Erl, Tobh, Cloupor clone
HET IS SOWIESO
@maxx0r

• pelt
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 09:46
quote:
GetBack schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:47:
Ebay

Edit: dat zei de user hierboven mij ook al.

pelt wijzigde deze reactie 12-03-2012 16:40 (6%)

• KoningL
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 12-09 14:34
ALs aanvulling daarop: Kijk op ebay, en als je dat niet veilig vind oid. voor alles mbt games kijk ik altijd op www.budgetgaming.nl

daar staan ook livecodes.nl en de meeste webshops enzo tussen.

Bijvoorbeeld voor 2100 ms points: http://www.budgetgaming.n...soft+points_hardware.html

Hier ook al mensen volledig verslaafd aan mass effect 3? :D

• Korumera
  • Laatst online: 22-09 12:34

Korumera

formerly known as: LordHades

Code is weg gegeven al :)

Korumera wijzigde deze reactie 12-03-2012 22:01 (69%)

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 00:29
quote:
KoningL schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:21:

Hier ook al mensen volledig verslaafd aan mass effect 3? :D
Yes sir. :) (N7 tag is op de badjas genaaid door mijn vriendin :P)

Xbox Live GT: exactor it

• DigiGizmo
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 25-07 15:58

DigiGizmo

Fungamert

quote:
exactor it schreef op maandag 12 maart 2012 @ 23:29:
[...]

Yes sir. :) (N7 tag is op de badjas genaaid door mijn vriendin :P)
waarom je badjas? :D

So many games so little time...

• Catch22
  • Nu online

Catch22

De ene is je moeder

omdat dan verder niemand het ziet, of wou je met een Mass Effect badge op je jas rondlopen?

En de ander is je zus
HET IS SOWIESO
@maxx0r

• DigiGizmo
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 25-07 15:58

DigiGizmo

Fungamert

ikke niet :)

So many games so little time...

• Siempie
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 11:47

Siempie

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
quote:
Catch22 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:44:
omdat dan verder niemand het ziet, of wou je met een Mass Effect badge op je jas rondlopen?
Ach, misschien op je spijkerjack, tussen de band patches? ;)

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 22-09 22:36

Martinspire

GoTLive.nl Xbox community

quote:
exactor kennende: omdat het kan?

Martinspire ; GoTLive Xbox Community ; Tweakers Blog

• Twylight
  • Niet online
quote:
Siempie schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:21:
[...]

Ach, misschien op je spijkerjack, tussen de band patches? ;)
:')

Steam

• Conscience NL
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 10:51

 MBP 2012 15" - 8 GB RAM - HR Glossy | iPhone 4 16 GB

• Twylight
  • Niet online
Jonge, jonge, jonge.

Heb ik een nieuwe xbox, kan ik naar de winkel voor een extra kabel als ik in HD wil spelen. Wat is het, 2001?

Steam

• Kluutmaran
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 22:19
quote:
Ai aardige problemen al lijken ze ook alweer makkelijk oplosbaar. Wel grappig om te zien dat zoiets kleins als achievements mensen zo bezig houdt, toch knap van Microsoft om de waarde ervan in te hebben gezien en het consolebreed ingevoerd te hebben.

Xbox Live: Spuit11 - PSN: Kluutmaran

• Captain Obvious
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19-09 10:17
Heb het hier ook gehad, heb mijn account opnieuw gedownload en nu klopt het weer.
Xbox.com staat bij mij echter nog fout, wordt hopelijk ook nog aangepast.

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22-09 21:41

Sagat

Is pappa x2!

quote:
Twylight schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:58:
Jonge, jonge, jonge.

Heb ik een nieuwe xbox, kan ik naar de winkel voor een extra kabel als ik in HD wil spelen. Wat is het, 2001?
Tjonge jonge jong, de xbox word al vanaf 2008 of 2009 zonder hd kabel verkocht, had je dat niet zelf kunnen weten met een klein beetje research? :+

Ben het an sich wel met je eens aan de ene kant.....aan de andere kant doen alle console makers het nog nog zo (de wii is ook een component kabel voor te koop voor optimaal beeld, en ps3 idem als xbox), zal volgende generatie wel opgelost worden......maar dan gaan we misschien 'zeuren' dat de default kabel niet eens goed genoeg is voor fatsoenlijk 3d ofzo.

Goedkoop wonen in het hart van Nederland? Met snel glas- of kabel internet aanwezig. Koop voor december een krijg er een xbox1 of ps4 bij! klik

• exactor it
quote:
Martinspire schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:23:
[...]

exactor kennende: omdat het kan?
Juist!

Daarnaast wordt er nu naar me gesalueerd op brakke zaterdagochtenden. Toch prettig om wat respect te kringen voor mijn wereldredkunsten. :P

• Martinspire

Martinspire

quote:
exactor it schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:55:
[...]

Juist!

Daarnaast wordt er nu naar me gesalueerd op brakke zaterdagochtenden. Toch prettig om wat respect te kringen voor mijn wereldredkunsten. :P
Nice! Als je nog eens BF3 komt doen kun je ook daar je N7 dogtag instellen ;)
quote:
Sagat schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:01:
[...]

Tjonge jonge jong, de xbox word al vanaf 2008 of 2009 zonder hd kabel verkocht, had je dat niet zelf kunnen weten met een klein beetje research? :+

Ben het an sich wel met je eens aan de ene kant.....aan de andere kant doen alle console makers het nog nog zo (de wii is ook een component kabel voor te koop voor optimaal beeld, en ps3 idem als xbox), zal volgende generatie wel opgelost worden......maar dan gaan we misschien 'zeuren' dat de default kabel niet eens goed genoeg is voor fatsoenlijk 3d ofzo.
Bij mijn laatste xbox zat gewoon een hdmi-kabel geloof ik, maar in sommige pakketten van aanbiedingen zit die kabel er inderdaad niet bij (hij is niet voor niets zo goedkoop ;) ). Maar er zijn ook weer een hoop verschillende aansluitingen om een hoge resolutie te krijgen of goed geluid te horen. HDMI, Component, VGA. Geluid via HDMI, component, stereo-tulpen, toslink. Moeten ze dan alle mogelijke kabels meeleveren?

Je had overigens op de doos kunnen zien wat er wel of niet bij zat en van je thuis-situatie wel eventjes kunnen weten wat je mogelijk nodig had. Of doe je ook altijd kleding aan zonder te kijken wat voor weer het eigenlijk (zomer of winter bv) is?

Martinspire wijzigde deze reactie 13-03-2012 17:57 (12%)

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09 15:53
Ik kom binnenkort ook weer online (als het goed is) :9
Wordt er nog veel BF3 op 360 gespeeld Martin?

• LDVC
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12:02
quote:
Twylight schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:58:
Jonge, jonge, jonge.

Ik dacht hetzelfde toen ik de mijne aanschafte...
Console die prat gaat op zn HD mogelijkheden, maar dan standaard een Scart kabel (SD) meelevert. Kon de helft van de tekst in beeld maar lezen!

GT: xLDVC

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

quote:
Martinspire schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:56:
[...]

Nice! Als je nog eens BF3 komt doen kun je ook daar je N7 dogtag instellen ;)

[...]

Bij mijn laatste xbo zat gewoon een hdmi-kabel geloof ik, maar in sommige pakketten van aanbiedingen zit die kabel er inderdaad niet bij (hij is niet voor niets zo goedkoop ;) ). Maar er zijn ook weer een hoop verschillende aansluitingen om een hoge resolutie te krijgen of goed geluid te horen. HDMI, Component, VGA. Geluid via HDMI, component, stereo-tulpen, toslink. Moeten ze dan alle mogelijke kabels meeleveren?

Je had overigens op de doos kunnen zien wat er wel of niet bij zat en van je thuis-situatie wel eventjes kunnen weten wat je mogelijk nodig had. Of doe je ook altijd kleding aan zonder te kijken wat voor weer het eigenlijk (zomer of winter bv) is?
woah, bij mijn 1e xbox 360 zat een combo composiet en component kabel en bij mijn 2e gewoon een HDMI kabel dus ik ben voorzien he, ik reageerde op iemand anders.

Voor wat kleren betreft baseer ik me meestal op de dagen ervoor, wat af en toe tot oververhitting of onderkoeling kan leiden :+

Goedkoop wonen in het hart van Nederland? Met snel glas- of kabel internet aanwezig. Koop voor december een krijg er een xbox1 of ps4 bij! klik

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 10:59
Een heleboel arcadegames in de uitverkoop. Misschien Torchlight maar eens proberen :) :

Xbox Live Arcade

Shoot Many Robots - 14-Mar - 800 MSP
Defenders of Ardania - 14-Mar - 1200 MSP

Game Add-Ons

Call of Duty: Modern Warfare 3 Map Pack drop to ELITE Premium Members only - Black Box, Black Ice, Negotiator
Dynasty Warriors 7 - New Weapon Pack 5 - 160 MSP
Dynasty Warriors 7 - Legend Stage Pack 2 - 320 MSP
Dynasty Warriors 7 - BGM Pack 2 - 240 MSP
UFC Undisputed 3 - Ultimate Fights: Upsets Pack - 400 MSP
UFC Undisputed 3 - Fighter Pack: Fight of the Night - 400 MSP
Kingdoms of Amalur: Reckoning - Weapons & Armor Bundle - 400 MSP
The Gunstringer - El Diablo's 'Merican Adventure - 240 MSP
Final Fantasy XIII-2 - Opponent: Jihl Nabaat - 240 MSP

Deal of the Week

Hack-n-Slash - March 13-19

Dungeons & Dragons Daggerdale - 600 MSP (50% off)
The Baconing - 600 MSP (50% off)
Torchlight - 600 MSP (50% off)
Warhammer 40,000 Kill Team - 400 MSP (50% off)

Sales & Specials

Konami 50% Off Sale - March 13–19

X-Men Arcade - 400 MSP (50% off)
Castlevania: Harmony Of Despair - 600 MSP (50% off)
Castlevania: SON - 400 MSP (50% off)
Zombie Apocalypse - 400 MSP (50% off)
Zombie Apocalypse Never Die Alone - 400 MSP (50% off)
Battle: Los Angeles - 400 MSP (50% off)
Hard Corps: Uprising - 600 MSP (50% off)
BurgerTime HD - 400 MSP (50% off)
Puddle - 400 MSP (50% off)
Leedmees - 400 MSP (50% off)
Castlevania Lord of Shadow: Reverie - 400 MSP (50% off)
Castlevania Lord of Shadow: Resurrection - 400 MSP (50% off)

• dafz0r
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 09-07 13:38

dafz0r

mas bac

ff een xbox / wp7 / live id fuckup.

Ik heb al sinds 1999 een hotmail account waar sinds 2005 een gamertag aanhangt.
Nu heb ik ook een wp7 gekocht en ik wou een creditcard toevoegen. Dat ging niet want mijn gamertag staat geregistreerd in de USA (terwijl mijn nieuwe windows live id in BelgiŽ staat).

Ik had al mijn social stuff gelinkt aan 1 google account. Daarmee een nieuwe windows live account gemaakt en dan 30 dagen moeten wachten om mijn gamertag over te zetten. Kan ik geen games kopen wegens dat usa verhaal. Blijkbaar kan je je regio niet veranderen. Ik bel naar de helpdesk en die zeggen leuk. "maak een nieuwe account aan". Dan ben ik dus alles kwijt.

Na veel aarzelen wil ik mijn gamertag terug moven naar mijn oude windows live account om aan mijn nieuwe een verse gamertag te hangen. Moet ik weer 30 dagen wachten.... Terug naar de helpdesk: "ja meneer, wij kunnen niet meer dan de klant"

Wat een kuthelpdesk denk ik dan. Iemand een 360 en een lumia 800 kopen? Wat een gezeik

E8500 - GIGABYTE GA-EP45-DS3 DDR2 - OCZ 4096MB Kit (2x2048MB) 1066Mhz PC8500 DDR2 Reape - EVGA GeForce 550 Ti - Curcial m4 - Windows 7 Home Premium x64

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator VV Tweakers abonnementen
quote:
LDVC schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:03:
[...]

Ik dacht hetzelfde toen ik de mijne aanschafte...
Console die prat gaat op zn HD mogelijkheden, maar dan standaard een Scart kabel (SD) meelevert. Kon de helft van de tekst in beeld maar lezen!
Een printer wordt ook zonder USB kabel meegeleverd. Het staat op de doos dat er geen HD kabel in zit, en wat mij betreft is dat de juiste keuze. Sinds alle tv's tegenwoordig een standaard aansluiting hebben in de vorm van HDMI, kan je er ook vanuit gaan dat kabels voorhanden zijn. Het is gewoon voor veel mensen niet meer nodig om er een kabel bij te leveren.

Die paar euro lijkt niet veel, maar met een paar miljoen Xbox verkopen per kwartaal, telt het aardig op. Ik heb een bak vol met kabels die ik bij consoles heb gekregen, zonde van het geld.

Je krijgt nu een Xbox, 250GB, 2 controllers en 4 games voor 249,-, dat kan o.a. door dit soort dingen ;)

Nu, met zonder ondertitel

• MartijnS72
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online
quote:
PWM schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:38:
[...]

Een printer wordt ook zonder USB kabel meegeleverd.
Al sinds minstens 2009 worden geen HD-kabels meer meegeleverd bij de Xbox 360, maar dat is inderdaad bij de meeste apparaten zo. Al zat bij mijn netwerkprinter wel een usb-kabel.

Toch wil ik even op je reageren PWM, want volgens mij klopt je redenering niet helemaal.
quote:
Sinds alle tv's tegenwoordig een standaard aansluiting hebben in de vorm van HDMI, kan je er ook vanuit gaan dat kabels voorhanden zijn. Het is gewoon voor veel mensen niet meer nodig om er een kabel bij te leveren. [...] Ik heb een bak vol met kabels die ik bij consoles heb gekregen, zonde van het geld.
Juist omdat de consoles een standaardaansluiting in de vorm van HDMI hebben gekregen, gaat dit misschien op. Een beetje tweaker heeft vast wel een extra HDMI-kabel liggen (naast 10 extra USB-kabels), maar waarom zou een gewone consument een extra HDMI-kabel hebben? Zelfs dvd- en blu-ray-spelers worden zonder kabel geleverd. Dit is de eerste generatie consoles met HDMI, dus alleen bij vervanging van bijvoorbeeld een kapotte console zou je een bestaande kabel kunnen ompluggen.

Ik ben het met je eens dat al die composietkabels zonde van het geld zijn als je ze vervangt door een HD-kabel, maar die composietkabel moeten ze wel meeleveren omdat die nog juist een niet-standaard aansluiting hebben en je hebt hem wel nodig als je geen hdmi-kabel hebt liggen...
quote:
Die paar euro lijkt niet veel, maar met een paar miljoen Xbox verkopen per kwartaal, telt het aardig op. [...]

Je krijgt nu een Xbox, 250GB, 2 controllers en 4 games voor 249,-, dat kan o.a. door dit soort dingen ;)
Wat zouden HDMI-kabels per paar miljoen kosten? 1 euro per stuk lijkt me veel. Ik durf te stellen dat het weglaten van die kabel nooit heeft bijgedragen aan de lagere prijs, daar zijn andere factoren voor verantwoordelijk.
Daarnaast: is de prijs van de console werkelijk lager als je zelf een losse kabel erbij moet kopen? En zou je de console laten staan als je een paar euro extra moest betalen voor een kabel die je al had?

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

quote:
MartijnS72 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:49:
[...]

Wat zouden HDMI-kabels per paar miljoen kosten? 1 euro per stuk lijkt me veel. Ik durf te stellen dat het weglaten van die kabel nooit heeft bijgedragen aan de lagere prijs, daar zijn andere factoren voor verantwoordelijk.
Daarnaast: is de prijs van de console werkelijk lager als je zelf een losse kabel erbij moet kopen? En zou je de console laten staan als je een paar euro extra moest betalen voor een kabel die je al had?
Het gaat niet alleen om de prijs van de kabel, ook om alles wat daarmee gemoeid gaat om die kabel in die doos erbij te krijgen, logistiek gezien.

Zelf vind ik het prima dat er geen kabels bijgeleverd worden.
Kan ik zelf het merk, type en lengte van de kabel kiezen. Zo is mijn opstelling thuis zo dat ik de xbox met een 3 meter hdmi kabel moet aansluiten. Een standaard kabel zou dan al niet voldoen en had ik alsnog een nieuwe moeten halen.

Gewoon kwestie van wat onderzoek (en het staat zoals gezegd op de doos wat er allemaal inzit)

Bokkie wijzigde deze reactie 14-03-2012 13:54 (22%)

| D3 Crusader 1 | | D3 Crusader 2 |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Tii
  • Laatst online: 20-09 13:05
quote:
Vrijdag schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:22:
Een heleboel arcadegames in de uitverkoop. Misschien Torchlight maar eens proberen :) :
Torchlight is 100% die 600 puntjes waard.

• ZesPak
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 22-10-2013
quote:
Sagat schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:01:
[...]

Hmm, ik ben eraan gewend intussen. Ik weet dat dit bvb bij printers ook niet gedaan wordt.

Bovendien heeft (nog) niet iedereen boodschap aan een HDMI kabel, en als ze er 1 bij steken zullen de mensen idd zeuren dat hij "niet goed genoeg is" of "niet lang genoeg is" of "hij is niet haaks, dat moet bij mij". Nu koop je gewoon de kabel die je wil, een 5§ kabeltje of een 100§ monster rip-off bvb.

• pelt
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 09:46
quote:
ZesPak schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:56:
[...]
een 5§ kabeltje of een 100§ monster rip-off bvb.
Don't start the flame war!

• KoningL
paar maanden geleden hadden we het hier over de spirituele opvolger van mashed en micro machines: Wrecked Revenge revisited. Nou het heeft even geduurd, maar hij komt er bijna aan! zojuist op de FB-pagina van de game gelezen dat hij 28 maart uitkomt op zowel XBLA als PSN :D

prijs nnb maar ik gok op 1200 points. Ik zet ze iig alvast opzij

KoningL wijzigde deze reactie 16-03-2012 12:47 (4%)

• SeamusXanthus
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 08:52
quote:
dafz0r schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:31:
ff een xbox / wp7 / live id fuckup.

Wat een kuthelpdesk denk ik dan. Iemand een 360 en een lumia 800 kopen? Wat een gezeik
Helaas, beide al in bezit :)

Maar even serieus, er zitten een aantal fundamentele problemen met het concept Live id lijkt het. Dat je je land niet kan veranderen is waarschijnlijk om misbruik te vermijden, maar blijft natuurlijk idioot. Betekent in de praktijk dus dat je niet mag verhuizen van MS!

Helaas is MS ontzettend slecht als het om localisatie lijkt, en lijkt er bijna plezier aan te beleven om mensen functionaliteit te ontzeggen omdat ze in een ander land wonen. Zoals bijvoorbeeld het actief uit zetten van spraakherkenning met Kinect.

• KoningL
Ik vind dat idd ook belachelijk, zelf heb ik mijn land op UK staan omdat ik anders Nederlandstalige menu's krijg in games, en daar hou ik niet van. Ik krijg echter wel de NL nieuwsbrief van Xbox altijd, dus ik begrijp nog steeds niet precies hoe dat werkt.... iig zijn me games volledig engels en daar ging het me om...

Zelfde is met de gratis spullen. In de VS worden heel vaak avatar props en themes en dergelijke uitgebracht van bedrijven, vaak is het commerciele rotzooi maar soms is het leuk, kunnen wij echter niet downloaden terwijl het vaak zat multinationals zijn...

• Martinspire

Martinspire

quote:
KoningL schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:46:
paar maanden geleden hadden we het hier over de spirituele opvolger van mashed en micro machines: Wrecked Revenge revisited. Nou het heeft even geduurd, maar hij komt er bijna aan! zojuist op de FB-pagina van de game gelezen dat hij 28 maart uitkomt op zowel XBLA als PSN :D

Fucking vet! Hoop dat er weer zo'n ijsbaan inzit zoals in het origineel. Niets moeilijke bochten, gewoon 2 rechte stukken en een hairpin. Man man man, wat heb ik een tijd in die map gestopt. Met 4 man was dat echt briljant!
quote:
KoningL schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:48:
Ik vind dat idd ook belachelijk, zelf heb ik mijn land op UK staan omdat ik anders Nederlandstalige menu's krijg in games, en daar hou ik niet van. Ik krijg echter wel de NL nieuwsbrief van Xbox altijd, dus ik begrijp nog steeds niet precies hoe dat werkt.... iig zijn me games volledig engels en daar ging het me om...

Zelfde is met de gratis spullen. In de VS worden heel vaak avatar props en themes en dergelijke uitgebracht van bedrijven, vaak is het commerciele rotzooi maar soms is het leuk, kunnen wij echter niet downloaden terwijl het vaak zat multinationals zijn...
Je land hoeft niet op UK te staan, maar je Xbox taal op Engels zetten is voldoende. Als je je live-id koppelt aan een ander land krijg je er geheid problemen mee.

Settings->System->Console Settings->Language and Locale->Locale->Netherlands naar United Kingdom of United States en je bent klaar (uiteraard is dat in het Nederlands als je die taal nog hebt, maar je snapt me wel)

Overigens ligt dat maar net aan de producent. Games van EA hebben vaak nog wel een keuze met meerdere talen, Ubisoft vertaalt het meestal geforceerd en moet je de locale aanpassen, maar de rest is vaak gewoon in het Engels. Vind het wel opvallend hoe ver Ubisoft altijd gaat in het vertalen. Daar gaat serieus wat werk in zitten. Bij Assassin's Creed is het dan gewoon in het Engels qua stemmen enzo, maar bij Splinter Cell heb je bijvoorbeeld Nederlandse objectives in beeld staan en bij games voor jonger publiek heb je zelfs nederlandse audio. Ook de meeste Kinect games zijn vaak helemaal in het Nederlands. Disneyland Adventures is bv helemaal NL gesproken, net als Kinectimals. Dat was vroeger wel anders met al die spellen, totaal niet aan te beginnen voordat de kinderen een beetje engels kunnen.

Al ben ik nog altijd blij dat mijn ouders mij altijd meenamen naar de Engelstalige Disneyfilms, op den duur is de humor dan een stuk leuker, passen de stemmen veel beter (ook visueel) en leer je zo toch langzaam wat woordjes, al is het een langzaam proces.

Martinspire wijzigde deze reactie 16-03-2012 17:11 (34%)

• KoningL
quote:
Martinspire schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:58:

Fucking vet! Hoop dat er weer zo'n ijsbaan inzit zoals in het origineel. Niets moeilijke bochten, gewoon 2 rechte stukken en een hairpin. Man man man, wat heb ik een tijd in die map gestopt. Met 4 man was dat echt briljant!
Die zit erin :) polar wharf :P echt Šlle fans vroegen om die map. Mooi om te zien dat echt iedereen polar wharf het beste vond. Er zat ook zon mooie glitch in dat als je omdraaide terwijl de ander al door de bocht heen was, dan zat jij dus nog aan de andere kant, dan kon je winnen door te remmen. Echt EPIC was dat.

verder ziet het er in screenshots en filmpjes qua gameplay nog hetzelfde uit maar dan in een grafisch wat mooier jasje. Eerst zou die al Q2 2011 uitkomen.... maar door allerlei gezeik en vooral een ellenlange testprocedure van MS duurde het zo lang. Maar goed, nu kunnen we iig aftellen. Eindelijk weer een goede split-screen game op XBLA. Mijn maten en ik waren Death Tank en Dungeon Defenders langzaamaan wel een klein beetje zat geworden :P
quote:
Martinspire schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:58:

Je land hoeft niet op UK te staan, maar je Xbox taal op Engels zetten is voldoende. Als je je live-id koppelt aan een ander land krijg je er geheid problemen mee.

Settings->System->Console Settings->Language and Locale->Locale->Netherlands naar United Kingdom of United States en je bent klaar (uiteraard is dat in het Nederlands als je die taal nog hebt, maar je snapt me wel)

Overigens ligt dat maar net aan de producent. Games van EA hebben vaak nog wel een keuze met meerdere talen, Ubisoft vertaalt het meestal geforceerd en moet je de locale aanpassen, maar de rest is vaak gewoon in het Engels. Vind het wel opvallend hoe ver Ubisoft altijd gaat in het vertalen. Daar gaat serieus wat werk in zitten. Bij Assassin's Creed is het dan gewoon in het Engels qua stemmen enzo, maar bij Splinter Cell heb je bijvoorbeeld Nederlandse objectives in beeld staan en bij games voor jonger publiek heb je zelfs nederlandse audio. Ook de meeste Kinect games zijn vaak helemaal in het Nederlands. Disneyland Adventures is bv helemaal NL gesproken, net als Kinectimals. Dat was vroeger wel anders met al die spellen, totaal niet aan te beginnen voordat de kinderen een beetje engels kunnen.

Al ben ik nog altijd blij dat mijn ouders mij altijd meenamen naar de Engelstalige Disneyfilms, op den duur is de humor dan een stuk leuker, passen de stemmen veel beter (ook visueel) en leer je zo toch langzaam wat woordjes, al is het een langzaam proces.
Oh klopt zo heb ik het ook staan. My bad, einde van de week.. grappig ook dat je ubisoft noemt, het was precies Assassins creed en Splinter Cell waardoor ik het heb aangepast. Die objectives in het Nederlands doen het hem gewoon niet. Ik vind dat er gewoon eigenlijk altijd een keuze moet zijn, niet adhv je locatie....
maar goed, we zijn in NL dan ook wel redelijk engels-minded vergeleken met bijvoorbeeld duitsers en fransen...

• Beakzz
  • Laatst online: 22-09 17:20
quote:
KoningL schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:46:

Helemaal top. Er zijn veel te weinig goede games op xboxlive om met vrienden op de bank te spelen :/ nu eerst deze en dan trials met multiplayer. Hoop dat ze beide zo goed zijn als dat ik .. Uhm...hoop ;)

PSN: Bambeakz

• Martinspire

Martinspire

quote:
KoningL schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 17:20:
[...]

Die zit erin :) polar wharf :P echt Šlle fans vroegen om die map. Mooi om te zien dat echt iedereen polar wharf het beste vond. Er zat ook zon mooie glitch in dat als je omdraaide terwijl de ander al door de bocht heen was, dan zat jij dus nog aan de andere kant, dan kon je winnen door te remmen. Echt EPIC was dat.

verder ziet het er in screenshots en filmpjes qua gameplay nog hetzelfde uit maar dan in een grafisch wat mooier jasje. Eerst zou die al Q2 2011 uitkomen.... maar door allerlei gezeik en vooral een ellenlange testprocedure van MS duurde het zo lang. Maar goed, nu kunnen we iig aftellen. Eindelijk weer een goede split-screen game op XBLA. Mijn maten en ik waren Death Tank en Dungeon Defenders langzaamaan wel een klein beetje zat geworden :P
Polar Warf erin? Dat is zo focking awesome, niet normaal _O_
Misschien maar effe een topic van maken dan?
quote:
[...]

Oh klopt zo heb ik het ook staan. My bad, einde van de week.. grappig ook dat je ubisoft noemt, het was precies Assassins creed en Splinter Cell waardoor ik het heb aangepast. Die objectives in het Nederlands doen het hem gewoon niet. Ik vind dat er gewoon eigenlijk altijd een keuze moet zijn, niet adhv je locatie....
maar goed, we zijn in NL dan ook wel redelijk engels-minded vergeleken met bijvoorbeeld duitsers en fransen...
Op zich vond ik het nog wel meevallen bij Splinter Cell. Bij AC was het toch alleen de ondertiteling die je kreeg? De gui en menu's waren toch wel gewoon Engels? Ik vind dat altijd wel fijn zo...
Games waar ik het overigens totaal niet vind passen is racegames (Burnout en NFS) of free-roamers (GTA en Saints Row). Verder heb ik er nooit zo'n moeite mee. Fifa is ook altijd prima en sinds je gewoon het Engelse commentaar kunt krijgen, heb ik er totaal geen moeite mee. Al krijg je daar dan bijvoorbeeld wel altijd de mogelijkheid om de taal in te stellen (maar dan ook echt altijd, niet dat ie het onthoud ofzo)

• exactor it
Ik heb er echt een scurfthekel aan als ook maar iets in het Nederlands is in een spel (behalve in A2 racer :P). De vertaling is altijd enorm slecht. Splinter Cell heb ik eerst ook na twee missies uitgezet. Pas een jaar later kwam ik er achter dat je via locale je taal kon aanpassen.:) Ook PCs, telefoons en eigenlijk alle electrische apparatuur staat bij mij op Engels.Anders snap ik nooit wat dingen doen. Een PC fixen die de moderne Windows configuratie scherm weergave heeft in het Nederlands. Ik zie nu al dat dat niet gaat lukken.:P

• outcast within
  • Laatst online: 22-09 18:29

outcast within

Nieuwe ondertitel

Vraagje op welk platform zien de games het beste eruit?
Xbox360
of
q6600 2.4ghz
8800gt
4gb

Edit: nvm ik ben de laatste tijd in een pc met xbox controller bui.

outcast within wijzigde deze reactie 17-03-2012 00:54 (26%)

MaxBurn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:50: Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen

• Martinspire

Martinspire

quote:
exactor it schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 00:04:
Ik heb er echt een scurfthekel aan als ook maar iets in het Nederlands is in een spel (behalve in A2 racer :P). De vertaling is altijd enorm slecht. Splinter Cell heb ik eerst ook na twee missies uitgezet. Pas een jaar later kwam ik er achter dat je via locale je taal kon aanpassen.:) Ook PCs, telefoons en eigenlijk alle electrische apparatuur staat bij mij op Engels.Anders snap ik nooit wat dingen doen. Een PC fixen die de moderne Windows configuratie scherm weergave heeft in het Nederlands. Ik zie nu al dat dat niet gaat lukken.:P
Ja maar jij bent dan ook geen geboren Nederlander ;)

En mocht je dingen niet kunnen vinden in windows of het configuratiescherm. Voor vrijwel alle opties kun je via zoeken (via start of in verkenner) wel de engelse term invullen waarna de goede app tevoorschijn komt.

• crizyz
  • Laatst online: 21-09 09:33

crizyz

ne.t.weaker

Hmmz, ik kon het niet op internet vinden. Op google dan althans... Als je content download via de Marketplace, is deze content dan ook offline beschikbaar?

Add-ons e.d. weet ik van dat het wel beschikbaar blijft, maar blijven complete games ook beschikbaar als je niet aan het internet hangt?

Ja ik ben een complete xbox360 noob, maar ik ben aan het overwegen om er eentje aan te schaffen. Nu zie ik allerlei aanbiedingen van 'gratis' games bij de console, maar meestal zijn een aantal games dan zonder fysiek medium (dus alleen de downloadcode), vandaar.

Steam

• Martinspire

Martinspire

quote:
crizyz schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 01:17:
Hmmz, ik kon het niet op internet vinden. Op google dan althans... Als je content download via de Marketplace, is deze content dan ook offline beschikbaar?

Add-ons e.d. weet ik van dat het wel beschikbaar blijft, maar blijven complete games ook beschikbaar als je niet aan het internet hangt?

Ja ik ben een complete xbox360 noob, maar ik ben aan het overwegen om er eentje aan te schaffen. Nu zie ik allerlei aanbiedingen van 'gratis' games bij de console, maar meestal zijn een aantal games dan zonder fysiek medium (dus alleen de downloadcode), vandaar.
Misschien rare vraag, maar heb je enig idee waar die HD voor is die op/in je 360 zit?
Je download alles gewoon naar je HD of memory(stick) en kunt het vervolgens gewoon offline spelen ja.

Bij steam speel je toch ook niet alles via internet?

Martinspire wijzigde deze reactie 17-03-2012 01:33 (3%)

• Beakzz
quote:
Ik heb er echt een scurfthekel aan als ook maar iets in het Nederlands is in een spel (behalve in A2 racer :P). De vertaling is altijd enorm slecht.
Kan me nog herinneren dat het bij beyond good and evil wel erg goed was ingesproken door Nederlandse acteurs , maar dat is dan wel een uitzondering op de regel. Nu ik dit type bedenk ik me ineens dat ik die nog ingespeeld op de Xbox heb staan. Even kijken of het nu nog zo goed is als in mijn herinnering :)

• crizyz
  • Laatst online: 21-09 09:33

crizyz

ne.t.weaker

quote:
Martinspire schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 01:33:
[...]

Misschien rare vraag, maar heb je enig idee waar die HD voor is die op/in je 360 zit?
Je download alles gewoon naar je HD of memory(stick) en kunt het vervolgens gewoon offline spelen ja.

Bij steam speel je toch ook niet alles via internet?
Dat was dus het antwoord dat ik wilde horen. :)

Op de pc zijn er ook spellen waar je een actieve internetverbinding voor nodig hebt om te kunnen spelen toch? Vandaar mijn gedachtengang, en euhm, zoals ik al aangaf, ik ben een xbox360 noob hŤ. ;)

Edit: Bedankt voor het snelle antwoord btw.

crizyz wijzigde deze reactie 17-03-2012 01:41 (3%)

Steam

• Martinspire

Martinspire

quote:
crizyz schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 01:41:
[...]

Dat was dus het antwoord dat ik wilde horen. :)

Op de pc zijn er ook spellen waar je een actieve internetverbinding voor nodig hebt om te kunnen spelen toch? Vandaar mijn gedachtengang, en euhm, zoals ik al aangaf, ik ben een xbox360 noob hŤ. ;)

Edit: Bedankt voor het snelle antwoord btw.
Volgens mij is dat op de PC meestal alleen voor activatie en er zijn misschien 5 spellen die zo'n vage DRM hebben (volgens mij is Anno er 1 van). Maar goed, je snapt het blijkbaar wel ;)

Ik kreeg vandaag weer zo'n bericht van Raptr (gaming app die allerlei statstieken bijhoud en waarmee je ook Xbox Live kunt verbinden om te zien wie er online zijn, wat ze doen en ook nog berichten sturen zodat je niet hoeft te kutten met het toetsenbord van de console ). Anyways, bleek dus dat ik 50 uur had gegamed afgelopen week en het blijkt dat ik dat al een aantal weken heb (sinds ik weer op school zit heb ik echt hele korte dagen). Hoezo verslaafd }:O

• Tii
quote:
Ik heb er echt een scurfthekel aan als ook maar iets in het Nederlands is in een spel (behalve in A2 racer :P).
Dat heb ik ook, maar dan alleen niet bij Lufia :)

• KoningL
quote:
Martinspire schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:37:
[...]
Polar Warf erin? Dat is zo focking awesome, niet normaal _O_
Misschien maar effe een topic van maken dan?
kep er 1 geopend in SS & R: Wrecked: Revenge Revisited maar denk dat niemand aan de naam ziet dat t de opvolger van mashed is, het is mij ook een raadsel waarom ze niet gewoon mashed hebben gehouden als naam.... 8)7

• EcoR
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 12:00

EcoR

Sowieso schrijf je zo!

Ligt het overigens aan mij of blijft de disc sinds de laatste dashboard-update langer spinnen als je een spel compleet op de HDD hebt geÔnstalleerd? Voor mijn gevoel hoorde je de disk eerder slechts een paar tellen bij het opstarten van een spel, terwijl ik tegenwoordig gewoon een paar minuten nog naar het ruisen zit te luisteren (in ieder geval bij AC: Revelations, Batman AC en Skyrim). Maakt me verder niet veel uit, maar vond het gewoon opvallend. Is dit bij meer mensen zo?

EcoR wijzigde deze reactie 21-03-2012 14:42 (6%)
Reden: Voorbeelden toegevoegd

• kippengaas
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 11:13
Spinnen bij opstarten duurt bij mij meestal ook een aantal minuten, weet niet meer precies of dat eerst korter was. Ik vind het wel raar dat sinds de laatste dashboard update mijn xbox nog even "aan" blijft. Het groene on/off lampje blijft dan nog een seconde of 30 aan en uit gaan, voordat het ding echt helemaal uitgaat... :?

• EcoR
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 12:00

EcoR

Sowieso schrijf je zo!

quote:
kippengaas schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:09:
Spinnen bij opstarten duurt bij mij meestal ook een aantal minuten, weet niet meer precies of dat eerst korter was. Ik vind het wel raar dat sinds de laatste dashboard update mijn xbox nog even "aan" blijft. Het groene on/off lampje blijft dan nog een seconde of 30 aan en uit gaan, voordat het ding echt helemaal uitgaat... :?
Dat heb ik dan weer niet...Heb je background downloaden of opslaan in de cloud aanstaan? Wellicht dat hij daar dan nog mee bezig is?

• Martinspire

Martinspire

Dat langere spinnen zal wel met de nieuwe disks te maken hebben. Daar zit niet alleen een andere beveiliging op, maar games mogen nu ook groter zijn dan een normale Dual Layer. Daardoor heb je een speciale brander nodig, waarmee je wel de volledige grootte kunt fikken (als je illegaal bezig bent), waardoor ze op dit moment weer even de overhand hebben op het illegale circuit. De beveiliging is al wel gebroken, dus die zijn ze al wel kwijt, maar dat zorgt er dus wel voor dat ie langer spint. Hij valideert de disc namelijk niet alleen met zodra je hem in de 360 stopt, maar ook gedurende het gamen nog een paar keer. Meestal duurt dat tot 5 minuten en dan stopt ie ermee.

Dat zorgt er overigens ook voor dat games die geÔnstalleerd zijn, toch nog kunnen worden geweigerd omdat ze niet door de beveiliging heen komen, waardoor het dus toch kan zijn dat je game niet meer werkt, ook al is ie legaal ťn heb je hem geÔnstalleerd.

• MeltedForest
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 11:58
quote:
kippengaas schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:09:
Dat is synchronisatie met de cloud.

• Exar
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 11:27

Exar

Yep...

quote:
MeltedForest schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:08:
[...]

Dat is synchronisatie met de cloud.
Dat betwijfel ik, want ik heb ook dat ie niet direct meer uit gaat en doe niks met de cloud (heb niet eens gold) en ben trouwens ook niets aan het downloaden.
Ik ben dus benieuwd wat dit echt is.

Signature

• maartend
  • Laatst online: 10:17
quote:
Exar schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 18:41:
[...]

Dat betwijfel ik, want ik heb ook dat ie niet direct meer uit gaat en doe niks met de cloud (heb niet eens gold) en ben trouwens ook niets aan het downloaden.
Ik ben dus benieuwd wat dit echt is.
ik ook. mogelijk gegevens doorsturen naar MS?

• Graveheart
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 11:01

Graveheart

Say what?

Vannacht is mijn Live account gekraakt, en misbruikt voor de coin handel bij Fifa 12.
3800 MS points foetsie, en 5 chievo's voor Fifa 12 'rijker'.

Gelukkig is de service bij MS goed, en is mijn account nu voor 25 dagen geblokkeerd.
Krijg alle points + mijn 'verloren' Live tijd ook vergoed.

Erg prettig als zo vlot op gereageerd word. :)

• Beakzz
quote:
Graveheart schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:44:
Vannacht is mijn Live account gekraakt, en misbruikt voor de coin handel bij Fifa 12.
3800 MS points foetsie, en 5 chievo's voor Fifa 12 'rijker'.

Gelukkig is de service bij MS goed, en is mijn account nu voor 25 dagen geblokkeerd.
Krijg alle points + mijn 'verloren' Live tijd ook vergoed.

Erg prettig als zo vlot op gereageerd word. :)
Tips gekregen hoe je dit kan voorkomen of enig idee waarom dit juist bij jou is gebeurt ? Of is dit totaal random en niet te voorkomen ? Wel leuk om te zien dat jij zo posi reageert op 25 dagen blokkeren terwijl ik ze door de telefoon heen zou trekken als ze mij 25 dagen van Xbox live "bannen "

• Graveheart
  • Laatst online: 11:01

Graveheart

Say what?

quote:
Beakzz schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:08:
[...]

Tips gekregen hoe je dit kan voorkomen of enig idee waarom dit juist bij jou is gebeurt ? Of is dit totaal random en niet te voorkomen ? Wel leuk om te zien dat jij zo posi reageert op 25 dagen blokkeren terwijl ik ze door de telefoon heen zou trekken als ze mij 25 dagen van Xbox live "bannen "
Eerlijk gezegd, geen idee. Het enige dat mijn account met EA (FIFA) linkt, is dat ik laatst de ME3 demo heb binnen gehaald.
Daarvoor moest ik me bij EA registreren.
Ik gok dat daar de lek zit, maar dat blijft wat het is, een gok.

Wat betreft positief zijn, tja.
Ik zag vanmorgen via een mail van Playfire dat FIFA 12 aan mijn account wat toegevoegd.
Had al meer gelezen hierover op o.a. XBW.nl en voelde al nattigheid.
Na een snelle check via de browser van mijn telefoon zag ik op xbox.com inderdaad wat FIFA12 chievo's staan.
Volgens belde ik MS zelf met het verzoek tot blokkeren.
Het is niet dat ik de ban / blokkering ineens in mijn mailbox zag.

Het 'verlies' van 3800 punten en 1 maand Live word gewoon door MS vergoed, dus ik zit er niet zo heel erg mee.
Speelde toch voornamelijk in het weekend.

Nu kan ik mooi m'n backlog in series / films inlopen. :P

• Beakzz
Volgende week dus Wrecked revenge revisited , maar las net dat Trials Evolution 18 april eindelijk uitkomt !! :) Kan echt niet wachten ! Goede tijden voor de local mutltiplayer.

8 mei ook nog Minecraft , maar voor 1600 punten en dat vind ik redelijk pittig eigenlijk. Dungeon defenders heb ik van de week pas ontdekt , maar dat is ook echt een lekker spel met 4 mensen op de bank.

Als jullie nog goede tips hebben voor local mutiplayer dan hoor ik dat graag natuurlijk :)

• Martinspire

Martinspire

quote:
Beakzz schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 21:52:
Volgende week dus Wrecked revenge revisited , maar las net dat Trials Evolution 18 april eindelijk uitkomt !! :) Kan echt niet wachten ! Goede tijden voor de local mutltiplayer.

8 mei ook nog Minecraft , maar voor 1600 punten en dat vind ik redelijk pittig eigenlijk. Dungeon defenders heb ik van de week pas ontdekt , maar dat is ook echt een lekker spel met 4 mensen op de bank.

Als jullie nog goede tips hebben voor local mutiplayer dan hoor ik dat graag natuurlijk :)
Jammer dat Major Nelson er geen reclame voor gemaakt heeft bij zijn wekelijkse overzicht van XL content, maar ik kan niet wachten op Wrecked.

Hier overigens nog een nieuwe trailer:

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ziet er leuk uit. Hoop dat het niet de standaard 1200 punten gaat worden. Maar 'standaard' :r
Om nog maar te zwijgen van minecraft en zijn 1600 punten...

• MeltedForest
Trials Evolution wordt zijn 1200 punten anders meer dan waard. Wat is nu 10 euro ;)

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Tsja misschien (lol ok, eigenlijk mag die misschien gewoon weg) ben ik een cheap bastard, maar ik vond 400 points voor oude games weer online pleuren (xmen of tmnt side scrollers, smash tv etc.) een goede prijs, en dan 800 points voor nieuwe maar kleinere games en faire prijs. De eerste trials was zijn 1200 punten absoluut waard, maar ik heb het idee dat tegenwoordig ALLES voor dat geld die prijs uitkomt. En ik ben bang dat 1600 misschien de nieuwe 1200 wordt.

Enige uitzondering was de mk collection voor 800 points, maar als ik zo lees hoe die ontvangen is had die misschien wel in de 400 categorie gemoeten.

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

spellingnazi

Trials Evolution is dezelfde prijs als zijn voorganger, dus dat is alvast positief :) (voor 1600 punten zou ik hem ook gekocht hebben).
Minecraft voor 1600 lijkt me dan weer veel...Zowat iedereen heeft het ondertussen wel op pc, waar je ook nog eens talloze skins en mods hebt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett. -- twitch.tv

• Martinspire

Martinspire

1200 punten is tegenwoordig de standaard lijkt het wel, maar omgerekend valt het nog wel mee. Het is gewoon een game met (verslavende) multiplayer, dus mogelijk uren spelplezier. Qua singleplayer zou ik er niet teveel van verwachten. Zal wel draaien om unlocken van races en dat is dat, maar zodra je met mensen samen gaat spelen...

• KoningL
quote:
Martinspire schreef op maandag 26 maart 2012 @ 01:27:
[...]

Jammer dat Major Nelson er geen reclame voor gemaakt heeft bij zijn wekelijkse overzicht van XL content, maar ik kan niet wachten op Wrecked.

Hier overigens nog een nieuwe trailer:
[video]
jep jammer idd. de aankondiging dat ze op e3 waren vorig jaar kreeg meer aandacht dan de release nu zelf....

maar goed dat maakt mijn plezier er niet minder op. de eerste review ziet er ook goed uit: http://uk.xboxlive.ign.com/articles/122/1221650p1.html zitten ook leuke gameplayvideo's bij van ice bridge (de nieuwe polar wharf)
quote:

Dungeon Defenders en Death Tank zijn aanraders voor local multiplay. Burnout Paradise (party mode) is ook wel leuk.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

quote:
Martinspire schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:45:
1200 punten is tegenwoordig de standaard lijkt het wel, maar omgerekend valt het nog wel mee. Het is gewoon een game met (verslavende) multiplayer, dus mogelijk uren spelplezier. Qua singleplayer zou ik er niet teveel van verwachten. Zal wel draaien om unlocken van races en dat is dat, maar zodra je met mensen samen gaat spelen...
Heb je deel een gespeeld? Juist het time trialen / zo min mogelijk fouten maken was super verslavend.
(jammer dat een bepaalde belgische mede tweakert allemaal zeer strakke tijden neerzet :( ;) )

Een goede mp kan het spel natuurlijk alleen nog maar beter maken.

• Tii
quote:
Naast de genoemde titels natuurlijk ook Castle Crashers.

• Beakzz
Ja die heb ik ook al , maar nooit fanatiek gespeeld. Leuke humor , maar gameplay die me snel verveelde.

• Martinspire

Martinspire

quote:
Sagat schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:31:
[...]

Heb je deel een gespeeld? Juist het time trialen / zo min mogelijk fouten maken was super verslavend.
(jammer dat een bepaalde belgische mede tweakert allemaal zeer strakke tijden neerzet :( ;) )

Een goede mp kan het spel natuurlijk alleen nog maar beter maken.
Time trail doe ik eigenlijk nooit. In forza vind ik daar ook geen hout aan. Nou is het in deze game al minder voordeel met een race-stuurtje, maar er is altijd wel een Aziaat die sneller rijd.

Zag net nog niets online staan trouwens.

• PurpleBlue
  • Niet online
Nog meer mensen die aan het wachten zijn op Trails Evolution? (De opvolger van Trails HD)

XBOX: PurpleBlue NL

• Beakzz
Snap dat je niet het hele topic wil lezen , maar echt een paar post boven deze gaat het over de opvolger van trials dus ja :p

• Martinspire

Martinspire

Het lijkt erop alsof Wrecked niet vandaag komt, maar morgen. Tenminste, dat staat bij de review van IGN. Al is dat dus meestal de PSN release en niet de 360 releasedag voor arcade games.

Hoop wel dat we hem nog krijgen, want kijk/keek er echt naar uit!

Ik zie wel in de officiŽle releasestatement dat ie op de 28e uit moet komen, dus we zullen zien.

De review van IGN was in ieder geval redelijk. Ze hadden vooral veel moeite met het lage aantal banen (6 stuks), maar mij maakt dat eigenlijk weinig uit. Zolang ze maar niet te veel veranderd hebben aan Polar Warf :P
Hoop stiekem wel dat er nog meer banen voor uit gaan komen, maar we zullen zien. Heb het idee dat de ontwikkelaar iets teveel problemen heeft gehad en daarom maar een magere hoeveelheid content heeft toe kunnen voegen, maar nu hij er is zullen ze weer wat geld krijgen en ik hoop dat ze dat goed gaan besteden. We zullen zien...

Martinspire wijzigde deze reactie 27-03-2012 17:50 (59%)

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

spellingnazi

quote:
Martinspire schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:50:
[...]

Time trail doe ik eigenlijk nooit. In forza vind ik daar ook geen hout aan. Nou is het in deze game al minder voordeel met een race-stuurtje, maar er is altijd wel een Aziaat die sneller rijd.

Zag net nog niets online staan trouwens.
Dan denk ik niet dat Trials voor jou is, dat is namelijk 100% time trial :p.
Zelfs de online races zijn gewoon een reeks van mini time-trials.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett. -- twitch.tv

• Martinspire

Martinspire

Trials vind ik wel leuk om de finish te halen, maar die tijd boeit me inderdaad niets :+
Maar ik denk dat meerdere mensen bij de lastige banen al blij zijn als ze ze uberhaupt kunnen halen

Martinspire wijzigde deze reactie 27-03-2012 18:18 (36%)

• Beakzz
quote:
Martinspire schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:41:
Het lijkt erop alsof Wrecked niet vandaag komt, maar morgen. Tenminste, dat staat bij de review van IGN. Al is dat dus meestal de PSN release en niet de 360 releasedag voor arcade games.

Ik zie wel in de officiŽle releasestatement dat ie op de 28e uit moet komen, dus we zullen zien.

De review van IGN was in ieder geval redelijk. Ze hadden vooral veel moeite met het lage aantal banen (6 stuks), maar mij maakt dat eigenlijk weinig uit. Zolang ze maar niet te veel veranderd hebben aan Polar Warf :P
Hoop stiekem wel dat er nog meer banen voor uit gaan komen, maar we zullen zien. Heb het idee dat de ontwikkelaar iets teveel problemen heeft gehad en daarom maar een magere hoeveelheid content heeft toe kunnen voegen, maar nu hij er is zullen ze weer wat geld krijgen en ik hoop dat ze dat goed gaan besteden. We zullen zien...
Het is toch juist altijd op woensdag ? Annyway hij staat al heel langop 28 maart al dacht ik op 1 of andere manier de 23e dus dat viel tegen :+

• KoningL
quote:
Martinspire schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:41:

28e is bevestigd, en volgens mij is woensdag ook de 'normale' dag voor arcade games om uit te komen?

ik denk dat dit zon game wordt die ik heel veel local ga spelen, maar waarvan de online variant zeer snel dood is, vergelijkbaar met Death Tank :P Paar minpuntjes die ik uit de review van IGN haal, en van de facebook van wrecked:

- Geen AI, dus zodra je met 2 man ben of online is het rustig is het een beetje saai. IIg van mashed weet ik nog dat je wel met minimaal 3 man moest zijn.
- Geen optie om local spelers online te laten gaan met een guest account

- Day 1 (betaalde) DLC. Highway to hell. Ik denk dat daar een variant van het snelweg level uit mashed in zit. Wat ook een leuke map was. Maar waarom betaalde DLC als er maar 6 maps inzitten?

Ze verneuken hun fanbase nu. 8)7

• Martinspire

Martinspire

quote:
KoningL schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:08:
[...]

28e is bevestigd, en volgens mij is woensdag ook de 'normale' dag voor arcade games om uit te komen?

ik denk dat dit zon game wordt die ik heel veel local ga spelen, maar waarvan de online variant zeer snel dood is, vergelijkbaar met Death Tank :P Paar minpuntjes die ik uit de review van IGN haal, en van de facebook van wrecked:

- Geen AI, dus zodra je met 2 man ben of online is het rustig is het een beetje saai. IIg van mashed weet ik nog dat je wel met minimaal 3 man moest zijn.
- Geen optie om local spelers online te laten gaan met een guest account

- Day 1 (betaalde) DLC. Highway to hell. Ik denk dat daar een variant van het snelweg level uit mashed in zit. Wat ook een leuke map was. Maar waarom betaalde DLC als er maar 6 maps inzitten?

Ze verneuken hun fanbase nu. 8)7
Hmm, ben blijkbaar in de war qua dates. Dan zal het wel zijn dat DLC vaak op dinsdag online komt (waar ik meestal op wacht).

Anyways, geen ai als in helemaal niet (sp+local mp+online mp) of alleen in de online mp? Zolang het lokaal wel is maakt het me niet uit, al is het wel jammer. Dan maar in online lobbys gaan om met 4 man te spelen. Al vind ik het wel opvallend, want de voorganger had dat wel normaal.

Local players die niet online kunnen is ook erg jammer.

Die DLC zal ik dan ook wel halen. Map was altijd wel lachen, al had je daar wat problemen met het kiezen van een weg, je kon nooit goed genoeg vooruit kijken waardoor je soms wel eens bleef haken omdat je het niet aan zag komen (vooral voorop rijden was nooit handig).

Zolang mij vrienden die game willen spelen, maakt mij de rest niet uit. Het is leuk als er online AI bij komt (meer een lokale ervaring dan), maar ik denk dat er bij mijn friendslist altijd wel iemand te vinden is die meedoet. Misschien is het leuk om voor of na een potje Battlefield te doen.

Wel grappig uit die review
quote:
We've been playing Wrecked in the office for the last week or so, and time and again our sessions wind up as Ice Bridge marathons. It's just that satisfying.
Edit: ow wacht, ik heb het helemaal verkeerd begrepen. De AI is dus totaal afwezig. Das wel nasty. Hoop dat ze daar nog wat aan doen want die van Mashed was nog best nice.

Martinspire wijzigde deze reactie 27-03-2012 21:28 (9%)

• Martinspire

Martinspire

Wrecked is online. Inderdaad een SP met alleen maar (flauwe) challenges. De demo laat je online spelen, al weet ik zo niet wat de limiet daarvan is (heb hem maar meteen gekocht na de eerste race).

Weinig mensen online trouwens, wat wel jammer is, dus maar even de SP doorlopen.
Dat levert overigens niet zo heel veel op, alle banen werken gewoon meteen in de MP, maar je kunt wel auto's customizen. In sommige SP challenges rijden overigens wel auto's mee, maar dat is dan brons/zilver/goud.

Game kost 1200 punten en er is ook inderdaad DLC online. 2 banen, 2 nieuwe powerups (schild en boost) en uiteraard ook SP challenges voor die 2 banen. Die kost 400 punten.

Rijden is wel nice, ze hebben wat dingen toegevoegd om het wat lastiger te maken. Boosten werkt wat apart in de speed challenges, rem+gas+gas, maar verder wel weer ouderwets lachen.

Martinspire wijzigde deze reactie 28-03-2012 12:57 (13%)

• Beakzz
Dus eigenlijk moet je al 1600 punten uitgeven voor een spel wat nog steeds incompleet is ? Vind deze opzet persoonlijk erg jammer en wat een must buy was wordt nu een twijfelgeval. Ga zodra ik me wat beter voel de demo wel ff checken.

De mp zal het allemaal vast wel waard zijn , maar deze instelling (day 1 dlc) verziekt voor mij het hele " Ôk gun de ontwikkelaar mijn geld" gevoel.

• Martinspire

Martinspire

quote:
Beakzz schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:30:
Dus eigenlijk moet je al 1600 punten uitgeven voor een spel wat nog steeds incompleet is ? Vind deze opzet persoonlijk erg jammer en wat een must buy was wordt nu een twijfelgeval. Ga zodra ik me wat beter voel de demo wel ff checken.

De mp zal het allemaal vast wel waard zijn , maar deze instelling (day 1 dlc) verziekt voor mij het hele " Ôk gun de ontwikkelaar mijn geld" gevoel.
De 2 banen die erbij komen zijn wel aardig, maar niet top notch zoals de ijslevels. Het zijn 2 variaties op de remake van het snelweglevel, maar je hebt soms nog wel aangewezen op geluk, omdat de trucks je soms nog wel eens blokkeren verder te rijden.

De banen zijn niet verkeerd, maar je mist er niet veel aan (of je moet die singleplayer challenges leuk vinden). Die 2 powerups nog niet geprobeerd, maar dat komt nog wel. Als je de game veel gaat doen dan is het wel de moeite, maar het is zeker geen verplichte aankoop.

Al met al best een aardige game, maar die staat of valt met de online ervaring. Zolang het rustig is online is er vrij weinig aan. Als ze nou een redelijke AI (hoeft niet eens perfect te zijn) hadden toegevoegd, was de speelwaarde wel omhoog gegaan. Ik snap overigens ook niet waarom je in de demo niet een offline race kunt proberen. De kans dat je tegen iemand komt te spelen die het spel al lang doet, is zeker aanwezig en daardoor kan het voor nieuwkomers wat lastig zijn.

Ik vraag me nog wel af wat er in de toekomst met deze game gaat gebeuren. Meer DLC of gewoon een volledig nieuw spel? Microsoft lijkt geen promotie te doen en op alle game-sites is het ook erg stil over deze titel, dus ik vraag me af of dit niet dezelfde kant op gaat als de voorganger. Deze kwam je toevallig tegen en dat beviel wel, maar als je er niet mee in aanraking komt, laat je hem al makkelijk liggen.

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

UitdrijvŻrrrr!

Weet iemand of de RE4/Veronica HD remakes ook nog op disc zullen verschijnen?

• exactor it
Zojuist Joe Danger voor 600 puntjes gehaald. Dit vult het gat na Rayman Origins aardig. (Niet een leegte in mijn leven maar een behoefte aan een leuke verzamel zooi platform game met een combinatie van snelheid en behendigheid. :P)

Twee uurtjes gespeeld en ik vermaak me er goed mee. Het biedt veel meer gameplay dan de gemiddelde DLC en is bijzonder grappig. Mijn vriendin heeft een half uur mee zitten kijken terwijl ze normaal wegduikt bij het zien van een 360 logo. :P

• Beakzz
quote:
exactor it schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 00:35:
Zojuist Joe Danger voor 600 puntjes gehaald. Dit vult het gat na Rayman Origins aardig. (Niet een leegte in mijn leven maar een behoefte aan een leuke verzamel zooi platform game met een combinatie van snelheid en behendigheid. :P)

Twee uurtjes gespeeld en ik vermaak me er goed mee. Het biedt veel meer gameplay dan de gemiddelde DLC en is bijzonder grappig. Mijn vriendin heeft een half uur mee zitten kijken terwijl ze normaal wegduikt bij het zien van een 360 logo. :P
600 puntjes is echt een hele goede prijs voor dat spel :) Het enige wat ik mis is meer levels standaard bij splitscreen en dat je met 4 players kan splitscreenen.

En ik ga er vanuit dat je Trials al hebt ? Die is minder vrolijk maar zo goed en moeilijk _/-\o_

• MeltedForest
Pfft stop over Trials, moet nog 3 weken wachten tot het 18april is :(

• KoningL
quote:
Martinspire schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:43:
[...]

De 2 banen die erbij komen zijn wel aardig, maar niet top notch zoals de ijslevels. Het zijn 2 variaties op de remake van het snelweglevel, maar je hebt soms nog wel aangewezen op geluk, omdat de trucks je soms nog wel eens blokkeren verder te rijden.

De banen zijn niet verkeerd, maar je mist er niet veel aan (of je moet die singleplayer challenges leuk vinden). Die 2 powerups nog niet geprobeerd, maar dat komt nog wel. Als je de game veel gaat doen dan is het wel de moeite, maar het is zeker geen verplichte aankoop.

Al met al best een aardige game, maar die staat of valt met de online ervaring. Zolang het rustig is online is er vrij weinig aan. Als ze nou een redelijke AI (hoeft niet eens perfect te zijn) hadden toegevoegd, was de speelwaarde wel omhoog gegaan. Ik snap overigens ook niet waarom je in de demo niet een offline race kunt proberen. De kans dat je tegen iemand komt te spelen die het spel al lang doet, is zeker aanwezig en daardoor kan het voor nieuwkomers wat lastig zijn.

Ik vraag me nog wel af wat er in de toekomst met deze game gaat gebeuren. Meer DLC of gewoon een volledig nieuw spel? Microsoft lijkt geen promotie te doen en op alle game-sites is het ook erg stil over deze titel, dus ik vraag me af of dit niet dezelfde kant op gaat als de voorganger. Deze kwam je toevallig tegen en dat beviel wel, maar als je er niet mee in aanraking komt, laat je hem al makkelijk liggen.
ik vind het een prima game! het is ff anders dan mashed, maar al net zo verslavend. Kan het makkelijk een hele avond spelen met 4 man op de bank. Online werkt t net ff wat minder lekker imho... maar goed.
Op facebook zijn veel mensen die dingen roepen die ze aangepast willen hebben: zoals het sturen (je kan niet zo lekker beuken met de achterkant van de auto) en het kunnen uitzetten van de boosts...

iig was hun reactie om te mailen naar consolesupport@505games.co.uk en dan gaan ze kijken wat ze kunnen doen. Ik vind de game al prima, maar als ze nog wat kleine dingetjes tweaken wordt t net zo classic als mashed imho.
dus kep ook wat suggesties gestuurd. oa gevraagd om nukov. dat platform in die map was epic in mijn ogen :P

• exactor it
quote:
Beakzz schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 08:50:
[...]

600 puntjes is echt een hele goede prijs voor dat spel :) Het enige wat ik mis is meer levels standaard bij splitscreen en dat je met 4 players kan splitscreenen.

En ik ga er vanuit dat je Trials al hebt ? Die is minder vrolijk maar zo goed en moeilijk _/-\o_
Jazeker. Heb hem een jaar geleden wel gespeeld maar ik vind Joe Danger leuker. Ik ben meer een platformer dan een motorrijder. Trials is meer balanceren terwijl Joe meer het goede spring- en bukwerk heeft. Ga de nieuwe Trials misschien wel halen maar zit stiekem naar Raymans 3 HD te kijken. :P

Heb Joe Danger voor een groot gedeelte af overigens. Nog twee werelden te gaan, heb alle sterren tot nu toe binnen. Heb wel gelezen dat het flink pittig wordt op het einde. Kan niet wachten. :)

• Beakzz
quote:
KoningL schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 18:48:
[...]

ik vind het een prima game! het is ff anders dan mashed, maar al net zo verslavend. Kan het makkelijk een hele avond spelen met 4 man op de bank. Online werkt t net ff wat minder lekker imho... maar goed.
Op facebook zijn veel mensen die dingen roepen die ze aangepast willen hebben: zoals het sturen (je kan niet zo lekker beuken met de achterkant van de auto) en het kunnen uitzetten van de boosts...

iig was hun reactie om te mailen naar consolesupport@505games.co.uk en dan gaan ze kijken wat ze kunnen doen. Ik vind de game al prima, maar als ze nog wat kleine dingetjes tweaken wordt t net zo classic als mashed imho.
dus kep ook wat suggesties gestuurd. oa gevraagd om nukov. dat platform in die map was epic in mijn ogen :P
Toch in een zwak moment maar gekocht ( had vrienden op de bank) en idd het is een topspel. Er is zat op aan te merken, maar je kan elkaar zo "afmaken" en stomme beslissingen nemen dat je ongeveer van de bank valt van het lachen. En dan is die 15 euro toch weer te verantwoorden :p

Pagina: 1 ... 41 ... 61 Laatste

Populair:Apple iPhone 6DestinyAssassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneMobiele besturingssystemen

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013