Reg. datum: 25 februari 2003
HTC One X || Asus Transformer || LG Optimus 2X
Forum » Tablets » Android Tablets » Het grote Android Tablet topic - deel 2
Toon alle producten (16)
Pagina: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last
Nieuw TopicHTC One X || Asus Transformer || LG Optimus 2X
De 5% kortings-coupon van Merimobilies ( welcome ) is vervallen per vandaag.quote:brama schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 21:03:
[...]
Rockchip 2818 is behoorlijk snel. De android-2.1 versie die ik gezien heb op de RK2818 die ze hier in Nederland verkopen bij Computerland (660Mhz) draait sneller dan android-2.1 op de flytouch 2. 720P video werkt er ook goed op. 1080P trok 'ie niet. Touchscreen werkte heel soepel, maar of dat hetzelfde apparaat is ..? Hier is 'ie overigens 129 euro, zou er echt de moeite niet instoppen om die te gaan halen in China.
WiLLoW_TieN wijzigde dit bericht 01-01-2011 22:36 (4%)
Interests ; Mijn gezin / Hongarije / Landrover / PPO / iPhone3G & iPad1 3G / Air rifles / ....
brama wijzigde dit bericht 01-01-2011 23:14 (3%)
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Interests ; Mijn gezin / Hongarije / Landrover / PPO / iPhone3G & iPad1 3G / Air rifles / ....
En ja ook dan komt er een maand later weer iets beters uit....quote:streelder schreef op zondag 02 januari 2011 @ 00:33:
Er zijn hier een hoop hier (including me) die de stap niet durven te wagen om een android tablet te kopen. Omdat er elk moment net degene kan uitkomen die wel alle opties heeft die we zo graag willen.
Ik denk dat ik over een maand hier terug kom mensenEn hopelijk iets alles een hoop duidelijker, want door al deze versies en gebreken en noem maar op word ik er geen wijs meer uit.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Klopt idd, ik wil eigenlijk ook dualcore, gps en 10""capacitatief en dan ook nog voor minder als 250 euro bij me thuis. Zoals al gezegd wordt is dat er nu nog niet.quote:streelder schreef op zondag 02 januari 2011 @ 00:33:
Er zijn hier een hoop hier (including me) die de stap niet durven te wagen om een android tablet te kopen. Omdat er elk moment net degene kan uitkomen die wel alle opties heeft die we zo graag willen.
Ik denk dat ik over een maand hier terug kom mensenEn hopelijk iets alles een hoop duidelijker, want door al deze versies en gebreken en noem maar op word ik er geen wijs meer uit.
...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op http//www.welo-massage.nl
janesh wijzigde dit bericht 02-01-2011 10:39 (36%)
You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy.
...wordt dat niet 'gecompenseerd' door de Cortex A8, die prima presteerd ?quote:janesh schreef op zondag 02 januari 2011 @ 10:34:
wat denk je van zijn ram geheugen van 256 mb wat ik te krap vind, mijn wits a81e heeft geregeld te weinig en de herotab m802 eigenlijk nooit.
...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op http//www.welo-massage.nl
Hallo,quote:machinist1964 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 07:50:
Ik heb sinds een paar maanden de Archos 7-8GB.
Ik heb de firmware update gedaan en ik ben er zeer tevreden over.
Scherm werkt goed, wifi gaat ook goed(op de stations inloggen op Hotspots).
Waar ik hem voor gekocht heb, films afspelen, gaat helemaal super.
Ik heb er extra een micro sd van 16GB in gedaan dus veel kijk plezier.
De accu gaat ongeveer iets meer dan 6 uur mee met films kijken.
Volgens de specs van Archos gaat de batt. met muziek luisteren 40 uur mee maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Al met al ben ik erg tevreden over deze speler.
You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy.
...okee, helder verhaal. Wordt meegenomen in de afwegingquote:janesh schreef op zondag 02 januari 2011 @ 11:17:
[...]in beide zitten vergelijkbare processoren en in de archos schijnt de ti omap teruggeklokt te zijn van 1Ghz naar 800 Mhz en bij de m816 de samsung hummingbird van 1Ghz naar 1.2 Ghz.[...[
LOST wijzigde dit bericht 02-01-2011 11:22 (15%)
Die 7" is wel een stuk kleiner qua scherm. Niet alleen scheelt het 1 inch op papier, maar een 8" breedbeeld is ook nog een stuk kleiner dan een 8" 4:3 scherm qua oppervlakte. Zelf heb ik een 7" tablet gehad, en dat vond ik toch wel wat aan de kleine kant. Een 10" scherm mag dan weer iets kleiner, dus 8" 4:3 lijkt een aardige compromis (al is die resolutie wel wat laag).quote:LOST schreef op zondag 02 januari 2011 @ 09:03:
Die herotab M816 lijkt voor mij het meest te bieden in wat ik zoek.
Echter, de Archos 70 lijkt ook prima wat dat betreft (alleen geen 8 maar 7 inch), en zelfs meer te bieden t.o.v de M816, namelijk...
- capacitief scherm,
- Wlan N-draft
- blue-tooth
- (en eventueel een 250 GB harddisk versie).
Prijs is (zonder 250 GB HDD) ook niet onaardig, namelijk 230.- (pricewatch).
Wat zie ik over het hoofd, om niet voor de Archos te gaan t.o.v de M816 ?
brama wijzigde dit bericht 02-01-2011 11:27 (7%)
Die jij aandraagt is ook hier te koop voor iets minder...quote:sgroothuis schreef op zondag 02 januari 2011 @ 11:43:
moeilijk moeilijk moeilijk......
Ik wil ook een tablet gaan aanschaffen.. en eigenlijk wachten tot CES is geweest.. maar nu weet ik niet of ik een tablet veel ga gebruiken....? dus dacht misschien eerst een chinaaatjeTab?
Maar een 10 inch of een 7 inch zoals de galaxy tab.. had meer een 7 in gedachten want die kan ik altijd nog makkelijk meenemen e.d.
maar welke ?
is dit misschien wat:
http://www.lightinthebox....DMI-SMQ5851-_p158354.html
of heeft iemand anders een suggestie..
het moet een tablet worden voor op de bank, even snel mail kijken.. even snel wat opzoeken op internet.. even een klein spelletje doen, worms of angry birds... zoiets.....
WiLLoW_TieN wijzigde dit bericht 02-01-2011 12:02 (6%)
Ik kan je deze tablet dan aanraden. Dat is ongeveer hetzelfde ding, minus de HDMI-uitgang. Kun je gewoon hier halen. Lees anders de laatste 3 pagina's van dit topic door, daar staat meer van voldoende info om een keuze te kunnen maken.quote:sgroothuis schreef op zondag 02 januari 2011 @ 11:43:
moeilijk moeilijk moeilijk......
Ik wil ook een tablet gaan aanschaffen.. en eigenlijk wachten tot CES is geweest.. maar nu weet ik niet of ik een tablet veel ga gebruiken....? dus dacht misschien eerst een chinaaatjeTab?
Maar een 10 inch of een 7 inch zoals de galaxy tab.. had meer een 7 in gedachten want die kan ik altijd nog makkelijk meenemen e.d.
maar welke ?
is dit misschien wat:
http://www.lightinthebox....DMI-SMQ5851-_p158354.html
of heeft iemand anders een suggestie..
het moet een tablet worden voor op de bank, even snel mail kijken.. even snel wat opzoeken op internet.. even een klein spelletje doen, worms of angry birds... zoiets.....
Da's goeie shit
Gebrek aan wat voor geheugen? Werkgeheugen of opslaggeheugen?quote:brama schreef op zondag 02 januari 2011 @ 11:25:
En inderdaad, *het* grote nadeel van de archos tablets is het gebrek aan geheugen.
CLB wijzigde dit bericht 02-01-2011 13:34 (18%)
XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3720QM 3,6GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit
Heb je al contact gelegd en ook al wat vernomen?quote:D-Orange schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:30:
[...]
Bovenaan staat 256MB geheugen maar bij details staat dan weer 512MB geheugen (wat logisch zou zijn gezien de processor).
Ik zal nog proberen om contact te leggen om hier wat helderheid in te krijgen.
Task killers heb je ook niet nodig voor goed geschreven software, want android schiet gewoon processen af die niet op de voorgrond draaien indien het werkgeheugen op dreigt te raken. Ook al staan ze nog in je task-manager. Als je ze weer naar de voorgrond haalt, start hij de app opnieuw op met de opgeslagen state. M.a.w. je kunt zelfs 200 applicaties achter elkaar starten als je wil.quote:CLB schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:32:
[...]
Gebrek aan wat voor geheugen? Werkgeheugen of opslaggeheugen?
Beide is namelijk geen enkele probleem.. Werkgeheugen, zie onderstaande filmpjes
[video]
filmpje waarin ik 12 games laat zien, achter elkaar zonder reboot / taskkiller volgt, staat over een uur op YouTube.
Opslaggeheugen ook niet.. Bij de 8GB versie heb je microSD(HC) mogelijkheden en anders heb je 250GB HDD.
En welk tablet bedoel jij dan voor ¤ 146,-- ( excl. evt. btw ) met een capacitief schermquote:Wekkel schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:28:
Voor 129 euro met resistive scherm in NL, of voor ¤146 (en evt ¤27 BTW) voor een capacitive scherm direct vanuit China. Dat is de keuze geweest.
...das wel een sterk argument idd, om naar wat meer werkgeheugen te loeren. Dan wellicht de MID816 toch maar...quote:brama schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:46:
[...]De reden waarom ik meer werkgeheugen wil ligt dan ook voornamelijk in de upgrade-mogelijkheden naar nieuwe android-versies. 256MB is dan aan de erg lage kant.
Bedankt voor al jullie reacties,, ja voor 146 een capacitief scherm.. ik wil ook!!quote:WiLLoW_TieN schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:47:
[...]
En welk tablet bedoel jij dan voor ¤ 146,-- ( excl. evt. btw ) met een capacitief scherm![]()
Denk dat hij de wopad van Pandawill bedoelt en die kost bij de huidige koers +/- ¤ 155,-- ( excl. evt. btw )quote:sgroothuis schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:04:
[...]
Bedankt voor al jullie reacties,, ja voor 146 een capacitief scherm.. ik wil ook!!
WiLLoW_TieN wijzigde dit bericht 02-01-2011 13:16 (14%)
Het enige wat die tablet nodig heeft is een Freescale iMX515 en een beeeetje degelijk Froyo firmware en het is dé Tablet... Zuchtquote:WiLLoW_TieN schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:13:
Denk dat hij de WoPaD van Pandawill bedoelt en die kost bij de huidige koers +/- ¤ 155,-- ( excl. evt. btw )
Mnemosyne X58
Non scholae sed vitae discimus Seneca
ohja dat filmpje heb ik inderdaad een paar bladzijdes terug gezien.. erg leuk!quote:WiLLoW_TieN schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:13:
[...]
Denk dat hij de WoPaD van Pandawill bedoelt en die kost bij de huidige koers +/- ¤ 155,-- ( excl. evt. btw )
En het scherm even uitlijnen t.o.v de behuizing. En GPS intern / BT / 3G internquote:XanderDrake schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:16:
[...]
Het enige wat die tablet nodig heeft is een Freescale iMX515 en een beeeetje degelijk Froyo firmware en het is dé Tablet... Zucht
WiLLoW_TieN wijzigde dit bericht 02-01-2011 13:32 (52%)
Voor mij was een goede froyo al genoeg geweest. De performance en verdere opties interesseren me niet zo. En dat uitlijnen... ach.quote:WiLLoW_TieN schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:17:
[...]
En het scherm even uitlijnen t.o.v de behuizing. En GPS intern / BT / 3G intern
-------------------------------------------------------------------------------------
Eigenlijk vind ik die TMD ( MID 8" Android 2.2 S5PV210 ) ( lijkt op Herotab MID816 ) van pandawill wel
leuk voor +/- ¤ 160,-- incl. porto ( excl. evt. btw )
( met 5% korting door code 15450 & bij een koers van 1:1,277 )
Blij Met Wilco
Die krijg ik in China voor nog geen 950RMBquote:XanderDrake schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:16:
[...]
Het enige wat die tablet nodig heeft is een Freescale iMX515 en een beeeetje degelijk Froyo firmware en het is dé Tablet... Zucht
En dus niet een capacitief scherm zoals in het door ons gewraakte tablet.quote:YipMan schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:02:
[...]
Die krijg ik in China voor nog geen 950RMB
http://item.taobao.com/item.htm?id=7916600460
Zit een 800mhz processor in, 512mb ram en 4gb in gebouwd geheugen en android 2.2 en 8 inch resisief scherm.
Nee natuurlijk niet maar hij kost omgerekend ¤ 107, ik heb al eend eerdere apads gekocht en was toen vooral onder de indruk van video performance en met android 2.2 heb je nog meer mogelijkheden dan 2.1 dat hadden die ik uit China mee nam.quote:Hyp Hyper schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:09:
[...]
En dus niet een capacitief scherm zoals in het door ons gewraakte tablet.
Diqiu-Long wijzigde dit bericht 02-01-2011 15:14 (3%)
Het ging over de wopad, hè. Opmerking was dat die met froyo en snelle cpu hét tablet zou zijn. (want capacitief scherm)quote:YipMan schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:12:
[...]
Nee natuurlijk niet maar hij kost omgerekend ¤ 107, ik heb al eend eerdere apads gekocht en was toen vooral onder de indruk van video performance en met android 2.2 heb je nog meer mogelijkheden dan 2.1 dat hadden die ik uit China mee nam.
Ik had toen 7 inch telechips tablets uit China mee genomen. Die herotab is trouwens ook resistief.
Hyp Hyper wijzigde dit bericht 02-01-2011 15:17 (8%)
Oh ja heb er even op gegoogled de wopad komt met een rockchip, dat ondersteund flash en dergelijke niet.quote:Hyp Hyper schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:16:
[...]
Het ging over de wopad, hè. Opmerking was dat die met froyo en snelle cpu hét tablet zou zijn. (want capacitief scherm)
Daarom. We gaan zo te zien verder in deeltje 3.quote:YipMan schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:21:
[...]
Oh ja heb er even op gegoogled de wopad komt met een rockchip, dat ondersteund flash en dergelijke niet.
Wat zeg je me nou?
Ram geheugen van mijn Archos 70 250 Gb is 1,44Gb.....quote:janesh schreef op zondag 02 januari 2011 @ 10:34:
wat denk je van zijn ram geheugen van 256 mb wat ik te krap vind, mijn wits a81e heeft geregeld te weinig en de herotab m802 eigenlijk nooit.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later."
Pagina: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: