Reg. datum: 27 november 2002
Reg. datum: 27 november 2002
Reg. datum: 11 oktober 2000
Ik heb IE9 er ondertussen eens opgezet en ik baal verschrikkelijk van dat ClearType (heb het in het OS dan ook standaard uit staan). Maar het lijkt erop dat ClearType niet uit te zetten is in IE9, na wat googlen zijn er legio lui die ervan balen en een fix heb ik nog niet gevonden.quote:Terw_Dan schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:10:
IE9 doet er zeker iets anders mee dan Windows zelf. Als ik ClearType aanzet kan ik m'n systeem gewoon niet gebruiken, omdat alles zo ontzettend blurry wordt. Ik had gehoopt dat IE9 mijn ClearType settings zou overnemen (als in, gewoon niets doen met fonts, maar gewoon normaal weergeven), maar dat werkt helaas niet.
Nu is het voor mij persoonlijk niet zo'n ramp als FF user, maar ook mijn vriendin die standaard IE gebruikt vindt het niks. Als er geen fix voor komt ga ik weer terug naar IE8.
Reg. datum: 26 september 2000
Helemaal niemand?
desalniettemin wijzigde dit bericht 12-06-2011 11:47 (4%)
Toen heb ik IE9 verwijderd maar bleef het probleem het zelfde, heb al wat zitten googlen (op laptop) en kon daarop niks vinden. Iemand een idee, anders probeer ik W7 opnieuw te installeren.
Spec:Intel 2600K |P8P67 rev 3.1| Corsair Vengence 4x4GB ||Asus GTX560Ti||Audigy II ZS |WD 300GB Velociraptor, WD750GB, WD2TB ||OCZ GameX 700W
Maar ik gebruik tevens de Skydrive van m'n Windows Live account. Ik heb vanochtend wat scans van documenten gemaakt en aangezien alles bij elkaar een redelijk groot bestand is heb ik het maar in m'n Skydrive gezet om op een andere PC te openen. Maar nu wil IE9 het bestand niet downloaden van Skydrive
Ik kan klikken op het bestand wat ik wil, er komt gewoon niets. Open ik Firefox en klik ik op het bestand dan krijg ik direct een download voorgeschoteld.Toch wel redelijk slecht dat een van hun eigen sites dus niet lekker werkt met de eigen browser
Als ik vanuit een site doorgelinkt word naar een andere site, dan blijft het nieuwe tab leeg..
Ik heb IE9 al verwijderd, en opnieuw geinstalleerd, maar zonder resultaat
ik heb ook tijdelijke internet bestanden verwijderd en via internet opties alles hersteld, helaas zonder resultaat
DaaNium wijzigde dit bericht 10-08-2011 16:57 (24%)
..maar ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn..
[ Intel Core i7-2600 / 8GB DDR3 / 60GB SSD + 2TB SATA-600 / 4TB NAS + 2TB NAS ]
Probeer dat eens.
Oja, dat had ik ook geprobeerd, evenals alle tijdelijke internet bestanden, cookies enz verwijderen.quote:Splinter Cell schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:56:
Internet opties -> geavanceerd-> opnieuw instellen -> kruisje aanvinken.
Probeer dat eens.
Zonder resultaat helaas.
ik ga nu eens proberen om Google Chroom of Firefox te installeren, en kijken wat daar gebeurd
Ik heb met Google Chroom geen last van dit probleem, iemand nog tips?
DaaNium wijzigde dit bericht 11-08-2011 16:59 (17%)
Een aantal symptomen zijn:
Dropbox functioneert slecht, het geeft een melding over veilige content en, ook al accepteer ik onveilige content, IE laat dropbox niet zien ( mijn desktop met IE9 laat alles wel zien, ook zonder de melding)
Failblog.org wordt verkeert gerenderd
Facebook doet het niet (gebruik ik niet als FB maar voor bepaalde games, niet farmvile)
enz.
Firefox heeft pas een crash gehad en heb ik verwijderd.
Maar hoe kan ik de "fouten" in IE fixen? kan ik IE met een bepaald programma herstellen (zonder mijn favorieten te verliezen :c )?
MVG
Dirk
Reg. datum: 16 april 2005
Dit probleem heb ik ook met IE9.quote:F.West98 schreef op maandag 20 september 2010 @ 21:05:
Ik word gek in IE9! iedere keer is er tekst half, of helemaal niet!
Heb ff een screenshot:
[afbeelding]
Als ik dan op de tekst (die er niet is) klik is de tekst er weer, als ik scroll zodat het uit beeld is en weer terug is het weer weg. Hoe dit op te lossen?
Alleen heb ik als ik het weg scroll en terug scroll dat juist de tekst terug komt
Het is niet op elke site zo dat er tekst mist op een site.
Ik heb dit bij diverse andere mensen getest met IE9 en die hebben exact hetzelfde, met meerdere sites.
Dit is zeer irritant en daardoor gebruik ik nu FF die dat probleem niet heeft.
Open bijv. maar eens http://store.steampowered.com/forums/ dan zie je dat er in IE9 tekst mist en via bijv. FF niet.
Is hier al meer bekend over?
knorde wijzigde dit bericht 01-11-2011 18:42 (21%)
Maar ja, how the hell krijg ik nu IE9 geïnstalleerd? Ik heb hetzelfde probleem als bovenstaande poster, na de installatie krijg ik steeds de melding: installatie mislukt, probeer opnieuw.
Specs:
Windows 7 professional 64-bit NL op een Core 2 Duo E4500 met 4GB.
Wat heb ik gedaan:
- Alle updates zijn geïnstalleerd
- Ook geen verborgen updates gevonden
- Alle non-MS processen staan uit
- Geen programma's actief in de achtergrond, geen virusscanner of wat dan ook
Wat heb ik nog meer geprobeerd:
- Andere taal installeren (zelfde probleem)
- RC of beta proberen te vinden (niet gevonden).
Nu ben ik een beetje door m'n opties heen. Er zijn nog wat onpraktische opties zoals een image downloaden van Windows7 met IE9, maar dan moet ik steeds switchen. Alles formatteren en opnieuw beginnen, maar met mijn 50+ programma's geïnstalleerd en getweakt ben ik hier minstens 2 dagen mee zoet.
Heeft iemand dit probleem ook gehad en opgelost gekregen? Wat kan ik nog proberen?
TerraGuy wijzigde dit bericht 06-11-2011 22:40 (3%)
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Following rules makes you stupid. | God is an imaginary friend for adults.
alt-92 wijzigde dit bericht 06-11-2011 22:41 (19%)
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Edit: hoe bedoel je, m'n dev-bak om zeep helpen? Als er iets mis gaat tijdens de installatie? Als hij installeert, maakt hij eerst een herstelpunt aan volgens de installer, dus als het goed is kan ik nog terug.
TerraGuy wijzigde dit bericht 06-11-2011 22:46 (50%)
Kijk, het is heel simpel: een upgrade naar IE9 betekent dat je niet meer op IE8 kunt testen.
als je dat wel wil kunnen is een VM een serieus te overwegen optie.
alt-92 wijzigde dit bericht 06-11-2011 22:52 (36%)
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Reg. datum: 24 december 2011
TED kan worden bekeken in IE9; Solve for X geeft echter een vrijwel blanke pagina. Firefox, Safari en, uiteraard, Chrome, geven de site perfect weer. Het lijkt er op dat Google afscheid aan het nemen is van IE9.
Is er een mogelijkheid om een vaste "Tabs-pagina" te maken? Die dus niet elke dag een andere indeling heeft??
Nu kan ik wel een fake pagina aanmaken en intern via de hosts file door laten sturen naar een html documentje ergens op mijn pc, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling... (meer ook om bij andere mensen zo'n soort Tabs-pagina vast in te stellen)
Één voor allen.... en alles voor mij!!!
Het lijkt er meer op dat iemand gewoon ff een foutje heeft gemaakt. het werk nu namelijk gewoon.quote:opanerd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 08:52:
Dat Chrome Experiments meestal niet werken in IE9 is bekend en wellicht onvermijdelijk. Nu heeft Google Solve for X geïntroduceerd, een discussieforum voor radicale technologie-ideeën, enigszins vergelijkbaar met de al lang bestaande TED-conferentie.
TED kan worden bekeken in IE9; Solve for X geeft echter een vrijwel blanke pagina. Firefox, Safari en, uiteraard, Chrome, geven de site perfect weer. Het lijkt er op dat Google afscheid aan het nemen is van IE9.
Following rules makes you stupid. | God is an imaginary friend for adults.
Zelf op mijn 'oude' mobiele telefoon is het mogelijk om met Opera Mini de tabbladen naar eigen inzicht in te delen met m'n eigen websites. Blijkbaar moeten ze bij MS het wiel nog zelf uitvinden. Net zoals het niet mogelijk is om zelf te bepalen waar de Startpagina- en Favorietenbutton geplaatst worden. Die heeft MS maar naar eigen inzicht nu aan de rechterkant geplaatst.quote:Bartjezz schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:01:
Even een vraagje over IE9. Ik heb als startpagina nu about:Tabs, zodat ik de 8 meest bezochte websites krijg, maar die indeling wil nog weleens verschuiven (aangezien ik veel zoek en pagina's tijdelijk veel bezoek).
Is er een mogelijkheid om een vaste "Tabs-pagina" te maken? Die dus niet elke dag een andere indeling heeft??
Nu kan ik wel een fake pagina aanmaken en intern via de hosts file door laten sturen naar een html documentje ergens op mijn pc, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling... (meer ook om bij andere mensen zo'n soort Tabs-pagina vast in te stellen)
Reg. datum: 20 oktober 2011
als ze een bestand in internet explorer wil downloaden dan vraagt die opslaan of openen:
die gele balk onderin.
of je nu openen klikt of opslaan, hij gaat wel downloaden (percentage balk en tijd resterend) maar op het eind zegt die: " kan niet downloaden of opslaan"
weet iemand wat dit is?
Reg. datum: 15 oktober 2005
Is dit bij alle andere bestanden of sites ook zo? Is er wel genoeg ruimte op de schijf?quote:franksetank schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:48:
Iemand die ik ken heeft een vervelend probleem.
als ze een bestand in internet explorer wil downloaden dan vraagt die opslaan of openen:
die gele balk onderin.
of je nu openen klikt of opslaan, hij gaat wel downloaden (percentage balk en tijd resterend) maar op het eind zegt die: " kan niet downloaden of opslaan"
weet iemand wat dit is?
Als admin ingelogd?
Vista Home Premium / Intel Core 2 Duo E6600 2.4Ghz / Kingston 4GB DDR2 HyperX / 512MB Asus EN7600GS Silent / P5B Asus mobo / Seagate 3x SATA 320GB hdd / Arctic Silentium Pro T5
Reg. datum: 20 oktober 2011
ruimte is er voldoende op de schijf.
(helaas is voor een website internet explorer nodig anders was de oplossing makkelijk
Curry zegt:
[21:40:35] Curry: vieze koorbal dat je bent
[21:40:36] zeef: knor
Curry zegt: strakke timing
Dit topic is gesloten.