Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Marcvz
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 14-09 13:22
Thanks, maar is niet meer nodig..
Heb hem al op trade channel gekocht.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:http://nl.twitch.tv/marcvz1/new

• Terence(x)
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 23-10 14:17
Hier iemand die op softcore 1 (of allemaal) van de volgende gems heeft ?

Lesser multiple project / Clarity / Added Cold Damage

Heb nog een chaos orb leggen, en 2 fusings, ben helaas door me alchemy's heen :/

Terence(x) wijzigde deze reactie 06-02-2013 17:22 (29%)

D3 - Crusader

• kihon
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 00:33

kihon

D3 > Muteki

quote:
Terence(x) schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 17:21:
Hier iemand die op softcore 1 (of allemaal) van de volgende gems heeft ?

Lesser multiple project / Clarity / Added Cold Damage

Heb nog een chaos orb leggen, en 2 fusings, ben helaas door me alchemy's heen :/
Hey, heb wel een clarity over dacht ik, add me maar, name op sheet

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• zch
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 21-10 13:06
Hoi,

Ik heb een freezing pulse met 8% quality en een firestorm met 7% quality. Wat zou ik daarvoor kunnen vragen ongeveer?

PoE shop: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/189099

• Neles7
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 22:31
leuk dat de community zo groeit :)

Wellicht handig dat meer mensen ook het trade topic aanvullen/bekijken ? Dat is makkelijker als steeds hier vragen heb je dit of dat.

zie sig voor link.

PoE Domination Shop

• Groenie
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 08-09 11:05
quote:
zch schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 18:40:
Hoi,

Ik heb een freezing pulse met 8% quality en een firestorm met 7% quality. Wat zou ik daarvoor kunnen vragen ongeveer?
Wel intresse in de FP van 8%, prijs weet ik niet. Meestal trade ik gewoon, is er nog iets dat jij nodig hebt?

• Terence(x)
quote:
Neles7 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 19:51:
leuk dat de community zo groeit :)

Wellicht handig dat meer mensen ook het trade topic aanvullen/bekijken ? Dat is makkelijker als steeds hier vragen heb je dit of dat.

zie sig voor link.
Trade topic is vrij overzichtelijk, elke post heeft weer van die show buttons, dan moet ik over elke gem gaan hoveren om te kijken of de persoon iets te koop heeft wat ik daadwerkelijk wil.

Kort lijstje vooral voor skillgems/currency is gewoon stuk makkelijker dan het systeem op de POE forums naar mijn mening, voor armor enzo is het wel ok, maar nog steeds vrij waardeloos door het hele hover over systeem

ps. Khozin nog bedankt voor de clarity gem werkt perfect :D

zoek nog steeds LMP en added cold damage gem (tenzij ik me shadow naar act2 krijg vanavond dan krijg ik ze als quest reward :p

D3 - Crusader

• Devil_iv
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 17-10 16:23
quote:
Terence(x) schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:07:
[...]
zoek nog steeds LMP en added cold damage gem (tenzij ik me shadow naar act2 krijg vanavond dan krijg ik ze als quest reward :p
Daar kan vast wel iemand mee helpen een act hoger krijgen ;)

PoE gaming list PoE Trade forum

• Oz.
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 28-07 18:32
Uit interesse eergisteren ook maar eens begonnen met PoE, was eigenlijk ook net met torchlight 2 begonnen, maar deze spreekt me toch meer aan. Ben inmiddels lvl18, en heb gisterenavond Merveil verslagen en act 2 gestart. Ik ben een ranger en gebruik tot nu toe enkel groene gems.

Heb ook even de sheet ingevuld, dus als mensen zin hebben om samen te spelen, add me gerust. Ben wel nog redelijk noob :D.

• zch
quote:
Groenie schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:11:
[...]

Wel intresse in de FP van 8%, prijs weet ik niet. Meestal trade ik gewoon, is er nog iets dat jij nodig hebt?
Ik ben vrij nieuw in het spel dus qua waarde weet ik t ook niet zo goed. Vandaar mijn vraag of iemand weet wat zoiets waard is :P
Er is niet iets specifieks wat ik per se zoek. Maar ik kan op zich wel een betere amu of ring gebruiken. Weet iemand of daar Energy Shield op zit op jewelry?

• Terence(x)
quote:
Oz. schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:29:
Uit interesse eergisteren ook maar eens begonnen met PoE, was eigenlijk ook net met torchlight 2 begonnen, maar deze spreekt me toch meer aan. Ben inmiddels lvl18, en heb gisterenavond Merveil verslagen en act 2 gestart. Ik ben een ranger en gebruik tot nu toe enkel groene gems.

Heb ook even de sheet ingevuld, dus als mensen zin hebben om samen te spelen, add me gerust. Ben wel nog redelijk noob :D.
Add me vanavond maar heb echt wel wat ranger gems voor je

D3 - Crusader

• Oz.
quote:
Terence(x) schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:35:
[...]

Add me vanavond maar heb echt wel wat ranger gems voor je
Weet niet of ik vanavond veel tijd zal hebben, maar als ik een gaatje vind zal ik je zeker toevoegen ;)

Het spel bevalt me echt goed trouwens, die immense skilltree is soms wel een beetje overweldigend, maar het geeft me echt het gevoel dat ik mijn personage precies zo kan maken als ik zelf wil.

Is er eigenlijk een soort van auction house, of gebeuren alle trades via trade chat?

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 00:52

Gundogan

Malkovich?

quote:
Oz. schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:46:
Is er eigenlijk een soort van auction house, of gebeuren alle trades via trade chat?
Oldskool via chat ($) of buiten de game om via forums.

Btw, als er nog iemand concentrated effect heeft op HC. :Y

Ik denk dat ik maar de Rain of Arrows kant op ga met m'n elemental bow templar. Lightning Arrow is volgens mij nog steeds de cookie cutter build, maar zo saai. :)

Phenom II x4 955 @ 3.8ghz, 8gb, Asrock 870 extreme, R9 270X

• Groenie
quote:
zch schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:32:
[...]

Ik ben vrij nieuw in het spel dus qua waarde weet ik t ook niet zo goed. Vandaar mijn vraag of iemand weet wat zoiets waard is :P
Er is niet iets specifieks wat ik per se zoek. Maar ik kan op zich wel een betere amu of ring gebruiken. Weet iemand of daar Energy Shield op zit op jewelry?
Nee zover ik weet zit daar geen ES op. Voeg me ingame anders even toe "Groenie", kunnen we kijken of we eruit komen.

• DeGrand
  • Laatst online: 10-09 00:57
Zo, ook eindelijk in Cruel aanbeland!

Laatste stuk vanaf de barracks was best pittig. De generaal viel mee, kon die op mijn gemak facetanken (marauder).

Toen was Kolle aan de beurt. ff kijken of die ook te tanken is dacht ik. 1e klap, mwa stukje health eraf, 2e klap.....wtf. Bijna in SC beland. Gebruik gemaakt van de muurtjes en decoy totem. Totem neerknallen, Kolle een paar klappen geven en dan verstoppertje spelen rinse repeat. Op cruel gaat dit hem niet worden ben ik bang..aangezien ie me toch een paar keer te pakken had met die harde klap. Weet iemand een nettere manier? Kun je die 2e klap, soort groundslam misschien side-steppen ofzo?

Even daarna liep ik tegen die machine-geweer-octopus-bitches aan. Deden helemaal geen auw...tot mijn verbazing. Todat er een van die zweep-arm-dingen me een klap gaf en meteen een fijne debuff, twee van die machinegun dingen doemen op, dag health. Ook net overleefd gelukkig. Piety bood verder weinig weerstand, ff verstoppen als ze ice-vorm heeft. Had 60-70 all res, met een paar endurance charges gecapped op 75. Armor wel laag, 28% damage reduction, volgens mij niet veel voor een maurauder, heb dan weer wel veel health..

Nu maar farmen/trade in cruel voor wat meer armor, en mogelijk wat meer dps (500 nu met heavy strike). En dan maar zien hoe ik langs Brutus kom -_-

D3 armory: DeGrand-2382

• Shuvit
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22-11-2013
quote:
zch schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:32:
[...]

quote:
Groenie schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:08:
[...]

Nee zover ik weet zit daar geen ES op. Voeg me ingame anders even toe "Groenie", kunnen we kijken of we eruit komen.
Ik heb wel amu's voorbij zien komen met Max Energy Shield erop, ringen heb ik het nog niet op gezien. Het lijkt me wel logisch dat er ook op ringen Max Energy Shield kan zitten.

Shuvit wijzigde deze reactie 07-02-2013 12:48 (41%)

void

• Neles7
quote:
DeGrand schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:20:
Zo, ook eindelijk in Cruel aanbeland!

Laatste stuk vanaf de barracks was best pittig. De generaal viel mee, kon die op mijn gemak facetanken (marauder).

Toen was Kolle aan de beurt. ff kijken of die ook te tanken is dacht ik. 1e klap, mwa stukje health eraf, 2e klap.....wtf. Bijna in SC beland. Gebruik gemaakt van de muurtjes en decoy totem. Totem neerknallen, Kolle een paar klappen geven en dan verstoppertje spelen rinse repeat. Op cruel gaat dit hem niet worden ben ik bang..aangezien ie me toch een paar keer te pakken had met die harde klap. Weet iemand een nettere manier? Kun je die 2e klap, soort groundslam misschien side-steppen ofzo?

Even daarna liep ik tegen die machine-geweer-octopus-bitches aan. Deden helemaal geen auw...tot mijn verbazing. Todat er een van die zweep-arm-dingen me een klap gaf en meteen een fijne debuff, twee van die machinegun dingen doemen op, dag health. Ook net overleefd gelukkig. Piety bood verder weinig weerstand, ff verstoppen als ze ice-vorm heeft. Had 60-70 all res, met een paar endurance charges gecapped op 75. Armor wel laag, 28% damage reduction, volgens mij niet veel voor een maurauder, heb dan weer wel veel health..

Nu maar farmen/trade in cruel voor wat meer armor, en mogelijk wat meer dps (500 nu met heavy strike). En dan maar zien hoe ik langs Brutus kom -_-
nice dat op je op cruel zit :) ik hoop daar dit weekend ook te komen met mijn ranger. Wellicht kunnen we anders samen wat spelen en zo hopen op betere items voor je. Wellicht heb ik er nog wel in me stash. Wat back-up in de vorm van een tank is denk ik wel wenselijk (hoewel ik tot nu toe weinig problemen ondervind met kiten)

PoE Domination Shop

• Shuvit
quote:
Haha, die zijn inderdaad belachlijk sterk. Ik werdt er ook een keer door geraakt op mijn Witch, klapte ineens 75% ES weg. En die "machine-geweer-octopus-bitches", die zijn echt super om te hebben als Spectre O+

Shuvit wijzigde deze reactie 07-02-2013 13:26 (15%)

void

• Kaw
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 25-10 10:51
Heb gisteren enorm genoten van die temple in Act 3. Mooi design.
Wel irritante mobs. Die vliegende banieren slaan helemaal nergens op. Een designer met een LSD trip die dit verzonnen heeft.
Eindelijk ook wat significante orbs gevonden zoals een fuse en een regret. Tot level 31 1 alchemy en verder nog helemaal niets. Heb ook alweer een level of 4 geen rares gevonden. De RNG is tegen mij lijkt het wel. Heb inmiddels in totaal voor 50 levels gegamed in OB maar nog geen enkele unique gevonden en een tiental rares. Dat is niet in verhouding met closed beta.
Wat is jullie ervaring? Ik zie hier soms meerdere uniques langs komen per persoon?
Hoeveel rares droppen er per rare mob?
Brutus: 3x gedaan en geen rares
Merveil: 2 keer gedaan en geen rares
Vaal: 1 keer gedaan en 2 rares

Voor de rest per 10 unique en rare mobs 1 rare drop denk ik.

• Devil_iv
quote:
Kaw schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:31:
Wel irritante mobs. Die vliegende banieren slaan helemaal nergens op. Een designer met een LSD trip die dit verzonnen heeft.
Eindelijk ook wat significante orbs gevonden zoals een fuse en een regret. Tot level 31 1 alchemy en verder nog helemaal niets. Heb ook alweer een level of 4 geen rares gevonden. De RNG is tegen mij lijkt het wel. Heb inmiddels in totaal voor 50 levels gegamed in OB maar nog geen enkele unique gevonden en een tiental rares. Dat is niet in verhouding met closed beta.
Wat is jullie ervaring? Ik zie hier soms meerdere uniques langs komen per persoon?

Dit heeft ook te maken met hoeveel lvls je lager ben dan het lvl. want volgens mij met 2 verschil is nog het beste daaronder gaat het hard naar beneden. hebben ze gedaan om te zorgen dat je wel blijf progressen en niet stom 1 plek blijf farmen :).

• Marcvz
quote:
Gundogan schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:54:
[...]

Ik denk dat ik maar de Rain of Arrows kant op ga met m'n elemental bow templar. Lightning Arrow is volgens mij nog steeds de cookie cutter build, maar zo saai. :)
Heb ik liggen.. Maar dat is geen goedkope gem h...

• Shuvit
quote:

Ik had precies hetzelfde effect, mijn eerste gedachte met de tempel was "Banners, really?". Maar het grappige is wel dat ik in dezelfde run 4 unique drops kreeg van magic en rare mobs.

void

• Neles7
quote:
Dat is niet in verhouding met closed beta.

Ik vind met enige regelmaat rares. Zowel op SC als HC.
Uniques eentje in CB geen in OB.

Brutus: 3x gedaan, 3x verschillende rares (varierent van 1 tot 4)
Merveil: 3x gedaan 3x rares.
Vaal: 4x gedaan 4x rares
Piety: 1x gedaan, ook hier weer rares.

Op SC heb increased rarity op HC niet, maar toch dropt er altijd wel iets, en ook met enige regelmaat (vendor het meeste omdat geen plek en zelf niet kan gebruiken)

PoE Domination Shop

• mercapto
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 20:30
RNG is a bitch.
Inderdaad moet je proberen niet te hoog boven de level requirement te gaan, dat helpt je Item Quality. Ik probeer niet meer dan 3 levels er over te zitten.

Ik ben nu lvl 39 en heb 3 Uniques waarvan eentje als drop in een gebied 20 levels lager dan dat ik was, mazzeltje.
Verder heb ik 14 Alchs zien droppen (3 gebruikt, eentje was niet op te pikken :( ), 5 Chaos, 1 Regal, 3 Blessed, 2 GCP en veel ander spul.
En ik heb inmiddels 4 volle stash tabs aan Rares, waarvan de meeste slecht zijn.

• Pimml
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 19-08 12:10
Gister avond een level 53 wand gevonden met 91% spell damage, 16% lightning damage en 17% cast rate. Nog niet helemaal bekend met alle currencies, maar heb er 20 chaos, 8gcp, 1 regal en 5 alchemies voor gevangen!

• Kaw
Ik speel overigens precies op de aangegeven level hoogte. Misschien met 1 level verschil. Dat is dus het probleem niet.
RNG is a bitch schijnbaar...
Had in closed beta ook wel eens een halve dag dat alles sucky was en daarna ging het weer normaal of juist extra goed, maar een compleet character dat qua drops niet van de grond lijkt te komen is nieuw voor me. Maar ook dat kan. Het is alleen niet zo waarschijnlijk.

• mercapto
quote:
Pimml schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:12:
Gister avond een level 53 wand gevonden met 91% spell damage, 16% lightning damage en 17% cast rate. Nog niet helemaal bekend met alle currencies, maar heb er 20 chaos, 8gcp, 1 regal en 5 alchemies voor gevangen!
Zo dan, das een mooie wand en volgens mij een mooie prijs :)

• Mistymo
  • Laatst online: 14:02
quote:
Gundogan schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:54:
[...]

IK heb zelf ook een elem bow templar en gebruik het volgende. Ik cast decoy totem, en spam dan Rain of Arrows (560dps) als aoe op de pack mobs. Voor single targets schiet ik wel lightning arrow (689 dps). Ik heb 4 auras aan, Wrath (altijd) / Anger (altijd) / Discipline (altijd)/ Life regen of die Mana regen of Armor % (een van deze 3).

Ik merk wel nu in act3 dat het lastiger wordt voor me om de questen af te maken zonder risico te lopen, het ligt niet aan mijn lvl maar meer aan mijn gear denk ik. Ik farm dus maar door op wat lagere lvl gebieden maar de keerzijde is dan weer dat ik minder xp krijg :( . Wil alleen niet R.I.P dus dan maar wat langer erover en de benodigde gear/nods halen die het mij dan makkelijker maakt om de questen minder eng te maken.

p.s. iemand toevallig een boog (lvl50+) over met 4/5 L 2xrood/2of3xgroen socks?

Mistymo wijzigde deze reactie 07-02-2013 14:57 (3%)

• Gundogan

Gundogan

Malkovich?

quote:
Mistymo schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:54:
[...]

IK heb zelf ook een elem bow templar en gebruik het volgende. Ik cast decoy totem, en spam dan Rain of Arrows (560dps) als aoe op de pack mobs. Voor single targets schiet ik wel lightning arrow (689 dps). Ik heb 4 auras aan, Wrath (altijd) / Anger (altijd) / Discipline (altijd)/ Life regen of die Mana regen of Armor % (een van deze 3).

Ik merk wel nu in act3 dat het lastiger wordt voor me om de questen af te maken zonder risico te lopen, het ligt niet aan mijn lvl maar meer aan mijn gear denk ik. Ik farm dus maar door op wat lagere lvl gebieden maar de keerzijde is dan weer dat ik minder xp krijg :( . Wil alleen niet R.I.P dus dan maar wat langer erover en de benodigde gear/nods halen die het mij dan makkelijker maakt om de questen minder eng te maken.

p.s. iemand toevallig een boog (lvl50+) over met 4/5 L 2xrood/2of3xgroen socks?
Ik speel bijna hetzelfde, maar dan met ice shot voor single target. Als je dps te laag wordt, moet je meer elemental damage nemen. Dat schaalt zo enorm met al die elemental damage nodes. Ook accuracy helpt best veel. Een paar procentjes meer to hit % kan al dat 100+ meer dps leiden (in ieder geval voor single target skills).

Ga jij trouwens bovenlangs naar Inner Force, Static Blows en Eldritch Battery?

• Mistymo
quote:
Gundogan schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 15:27:
[...]

Ga jij trouwens bovenlangs naar Inner Force, Static Blows en Eldritch Battery?
Ik heb die inderdaad genomen. Ben nu naar beneden aan het werken voor extra armor/life. Ik heb ook die elemental nods gepakt en mijn accuracy is door die gem +910 ofzo. Denk dat mijn dps ook niet het probleem is, ik mol de packs met ease, echter er zijn van die vervelende mobs die je toch hard raken dat het echt oppassen is.

Mistymo wijzigde deze reactie 07-02-2013 15:56 (28%)

• microoo
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 25-10 12:01
Ik ben recent begonnen met het levelen van een ranged character, alleen moet door wat missclicks en skill fouten even rerollen.
Toch graag jullie mening. Wat is meer viable op HC? Een Bow Templar of een Bow Ranger. Ik kan met een Ranger vrij makkelijk bij Iron reflexes en na wat life nodes bij blood magic komen. Templar is daarentegen waarschijnlijk nog makkelijker tanky te maken, wat is jullie mening hierin?

• True
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 25-10 00:05

True

Dislecticus

quote:
microoo schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:07:
Ik ben recent begonnen met het levelen van een ranged character, alleen moet door wat missclicks en skill fouten even rerollen.
Toch graag jullie mening. Wat is meer viable op HC? Een Bow Templar of een Bow Ranger. Ik kan met een Ranger vrij makkelijk bij Iron reflexes en na wat life nodes bij blood magic komen. Templar is daarentegen waarschijnlijk nog makkelijker tanky te maken, wat is jullie mening hierin?
Dan moet je Iron Grip hebben wat alleen jou als templar meer damage geeft met het nemen van strenght nodes. Beide niet optimaal behalve als je een rare(maar misschien zeer effectieve elemental dmg build wilt).

Conclusie: ranger met defensive nodes en goede gear.

True wijzigde deze reactie 07-02-2013 16:16 (3%)

Steam Profile

• DeGrand

• Gundogan

Gundogan

Malkovich?

Templar is meer viable omdat je genoeg punten hebt voor zowel de Templar als Marauder life nodes en je kan nog voor Inner Force, Eldritch Battery en Static Blows gaan.

Lightning Arrow schijnt nog steeds erg goed te zijn met Chain en Multiple Projectiles.

Volgens mij krijg je zoiets. Of je gaat helemaal buiten langs alles. YouTube: How To Build A Character In PoE

Ik ga zelf meer denk ik naar de Ranger kant toe in plaats van Eldritch Battery. Misschien niet zo goed uiteindelijk, maar wat meer variatie. :p

Gundogan wijzigde deze reactie 07-02-2013 17:07 (33%)

• Kaw
Ik denk dat als je echt Tanky wil, dat je dan voor voldoende elemental resistance, veel ES en armour en zoveel mogelijk kanonnenvoer moet gaan, dus Templar, met (1) decoy totem en zoveel mogelijk (zombie) minions. Aanvallen doe je ranged met bij voorkeur een wand en spells en je hebt een shield.
Dan zitten er zoveel lagen tussen jou en de tegenstander dat je HC wel moet kunnen overleven.

• mercapto
Wat voor Chaos Resistance gear heeft iedereen hier ?

Ik heb op het moment niks. Op Cruel met -20% is een plek als Fetid Pool dus levensgevaarlijk.
Het is wel heel erg zeldzaam zo lijkt het. Iets te wat mij betreft.

• Mistymo
quote:
mercapto schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 18:00:
Wat voor Chaos Resistance gear heeft iedereen hier ?

Ik heb op het moment niks. Op Cruel met -20% is een plek als Fetid Pool dus levensgevaarlijk.
Het is wel heel erg zeldzaam zo lijkt het. Iets te wat mij betreft.
Ik heb fire/light/cold allemaal rond de 65%-70% en Chaos is bij mij ook -20%. Zit inmiddels in act3 (lvl58) en het is inderdaad soms oppassen. Het is mijn eerste character die ik 5 dagen geleden heb gemaakt zonder enige spel ervaring/gear van eerdere char en moet zeggen dat het tot nu toe aardig makkelijk ging. Loop nu pas eigenlijk tegen gevaarlijke combos aan wat wel scary is (Lang leve HC), dus ben nu maar easy aan het farmen naar betere gear en nog wat def nods.

• Baristo
  • Laatst online: 17-10 00:56
Zo heb ik een chunk Chaos res gefixed

Ik kan nog 8% pakken maar heb het nu niet nodig met ledger famen.

ik heb nu ook 40% van items en een 20% flask, dus merciless here i come

• Groenie
Ik heb nog steeds een hoop gems die gratis zijn, handig als je nog niet hebt of wat anders bij een Q reward wil kiezen, zie onderstaande.

Het is wel SC :9

http://s18.postimage.org/i72ki1789/tweakers.png

• Mistymo
quote:
Groenie schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:34:
Ik heb nog steeds een hoop gems die gratis zijn, handig als je nog niet hebt of wat anders bij een Q reward wil kiezen, zie onderstaande.

[afbeelding]
Die Ice shot zou ik graag willen hebben :) En heb je toevallig Multiple arrows?

NVM lees net dat het op SC is hahaha was te snel met mijn reactie }:O

Mistymo wijzigde deze reactie 07-02-2013 21:06 (7%)

• Groenie
quote:
Mistymo schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 21:05:
[...]

Die Ice shot zou ik graag willen hebben :) En heb je toevallig Multiple arrows?

NVM lees net dat het op SC is hahaha was te snel met mijn reactie }:O
Dit is alles wat ik op het moment over heb, whisper ingame maar.

• Baristo
  • Laatst online: 17-10 00:56
quote:
Ik heb nog steeds een hoop gems die gratis zijn.

[afbeelding]
Je kan met gems waar niemand iets aan heeft toch nog wel onyx amulets maken, ik maak daar altijd een bunch 19 - 20 all stat van en dan gebruik ik al me orbs of changes erop.

Recept:

Amulet + B gem + G gem + R gem

Gewoon even puzzelen en je hebt ze zo allemaal met 19 - 20 all stat.

• Groenie
quote:
Baristo schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 21:31:
[...]

Je kan met gems waar niemand iets aan heeft toch nog wel onyx amulets maken, ik maak daar altijd een bunch 19 - 20 all stat van en dan gebruik ik al me orbs of changes erop.

Recept:

Amulet + B gem + G gem + R gem

Gewoon even puzzelen en je hebt ze zo allemaal met 19 - 20 all stat.
Dat is ook een optie, maar gebruik me chances op maps.

• True

True

Dislecticus

Kan iemand aan een flanged mace komen? lvl 47 req. 1h mace met alleen level en str req. Het liefst met 3 sockets gelinkt eventueel ook 3 str sockets.
HC ofcourse ;)

Steam Profile

• Devil_iv
Ik had laatste aan personen een mooie mace gegeven, als die hem niet meer nodig hebben, wil ik hem wel terug :0. ben nu een groundslam, leap, galactic hammer templar aan het maken.

dus wil wel weer een mooie mace hebben.

• Kaw
quote:
W00T, dat moet wel lvl 100 zijn.

Het valt me overigens op dat regular critical strike builds echt niet meer op kunnen tegen gewoon veel damage stacken. Vind ik wel jammer... Eigenlijk zou dat in balans moeten zijn.
Zit nu te twijfelen hoe ik mijn build verder ontwikkel. Ik denk dat ik mijn passives toch weer meer ga investeren in andere dingen dan critical strike chance en multiplier.

• hexta
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 22-10 16:06

hexta

M-Stinos

wat is het verschil tussen sockets en gelinkte sockets?

SlaineMcRoth#2316

• Oz.
quote:

Ik zou wel enkele van die gems kunnen gebruiken, denk ik :9 .
Als ik vanavond tijd heb zal ik je toevoegen, kunnen we eens kijken of ik iets nuttigs heb voor jou, ben wel nog maar een beginneling dus veel kans dat ik niets bruikbaars kan bieden.

• Devil_iv
quote:
hexta schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:00:
wat is het verschil tussen sockets en gelinkte sockets?
Je heb gems + support gems. als je meerdere gelinkte sockeds op een item hebt kan je 1 of meer support gems bij je gem doen.

je hebt bijvoorbeeld: elemental damage (+elemental damamge en +150% mana use)
zo heb je 50-60 support gems en kan je jou eigen attack sterker maken of meer drop kans of groter gebied, of juist kleiner gebied... etc.

• Neles7
heb me shop weer uitgebreid na wat mooie drops van gisteren wellicht heeft iemand er iets aan.

PoE Domination Shop

• Terence(x)
Die item rarity support gem wat moet dat opleveren ?

D3 - Crusader

• Neles7
quote:
Terence(x) schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:08:
Die item rarity support gem wat moet dat opleveren ?
Nope, je mag er iets voor geven als je wat leuks hebt maar op SC doe ik er toch niet veel mee.

PoE Domination Shop

• Terence(x)
quote:
Neles7 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:13:
[...]

Nope, je mag er iets voor geven als je wat leuks hebt maar op SC doe ik er toch niet veel mee.
Contact je dan vanavond wel ingame, heb vast wel iets :D

(kan ook zaterdag worden, aangezien ik vanavond nog ga magic spelen, en dat is pas rond een uur of 11 klaar :D dus hangt beetje vanaf hoe laat je nog wakker ben ;p)

Terence(x) wijzigde deze reactie 08-02-2013 10:41 (23%)

D3 - Crusader

• DeGrand
Mijn (melee) ervaringen op cruel act I tot zover:

Medicine chest -> Hailrake - niet grappig, stun/freezed je en deelt vreselijke klappen uit

Fetid Pool -> Kadavrus - neem een detonate dead gem mee en een decoy totem of iets anders om die dooie moa`s te lokken en ze daarna op te kunnen blazen. Ze doen serieus auw als ze tegen je aan rennen en kadavrus blijft ze fijn resurrecten als je ze niet opblaast.

Qua loot was het bijzonder teleurstellend, alle special mobs dropten hooguit blauwe rommel. Was ervan overtuigd dat dit komt doordat ik 6-7 lvl`s hoger zit dan de map-lvl. Toch even nagepluisd; blijkt dat ik gewoon last had van de RNG. Alleen currency-items krijgen een 2,5% lagere kans om te droppen per lvl dat je hoger zit dan map-lvl + 2.

• Devil_iv
quote:
DeGrand schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:01:
blijkt dat ik gewoon last had van de RNG. Alleen currency-items krijgen een 2,5% lagere kans om te droppen per lvl dat je hoger zit dan map-lvl + 2.
Waar staat dit?
ik ben ook weleens op zoek geweest.

• True

True

Dislecticus

RIP lvl 49 Marauder, ge 1 hit door Oversoul nog wel. 1450hp, 2400 armor, 40% fire, 70% cold, 80% lightning.
2e keer dat ik door die sloopkogel van hem dood ga :(

Steam Profile

• microoo
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 25-10 12:01
quote:
True schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:10:
RIP lvl 49 Marauder, ge 1 hit door Oversoul nog wel. 1450hp, 2400 armor, 40% fire, 70% cold, 80% lightning.
Rip dude, maar op cruel moet je die hele sloopkogel niet willen tanken, daarnaast als je dat doet, neem dan wel max fire resist aangezien het fire damage is.. ;w

Zelf ben ik gisteren gestart met een bow marauder en zit intussen op lvl 20!

• Marcvz
quote:
Erg vervelende boss.. Ik heb me een ongeluk gegrind in act 2 (ging nogal langzaam, was overlevelled en undergeared)
Toen kon ik nieuwe gear aan die ik klaar had liggen. Dapper naar binnen, en 5 seconden later weer naar buiten :P

Aan Mystimo gevraagd hoe hij er voorbij is gekomen.. Het geheim: public party
Party gejoined, mee gelift, en met 5 extra player target's plus een shitload aan totems die door de andere spelers neergezet werden was het een eitje.

• True

True

Dislecticus

k wilde mijn build veranderen naar wat tankier en mijn axe laten vallen voor een 1h mace. Maar had nog niet een goede mace dus had nog niets gerespect, Denk dat als ik een goede mace had gevonden ik de hit waarschijnlijk nog overleefd had :p ach ja. Nu een templar kijken waar ik uit kom, iets van of stun locken of elemental damage.

Steam Profile

• Gundogan

Gundogan

Malkovich?

quote:
Ik had iets van 2200hp, 400 es, meer armour en max fire res op mijn lvl48 melee templar en dat was alsnog 1hit dood.

Dus dat tank je niet zomaar. :p

• Bundin
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online

Bundin

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
Vrolijk op sc aan het aanprutsen met een paar builds (naar ik dacht eigen tweaks van bestaande, maar blijkbaar lagen mijn veranderingen genoeg voor de hand om ze vaker te zien).

Mijn ele bow ranger is nu level 48, ranger bevalt me prima. De thunk-geluidjes en twitches van enemies als je er een pijl in schiet zijn leuk gedaan, net als het feit dat je ze kan zien zitten. Maakt het afschieten van pijlen voor mij in ieder geval erg satisfying.

Verder heb ik een marauder die met een 2h wapen bezig is (ik ging voor zo groot mogelijk contrast met de ranger). Leap Slam alleen maakt al dat ik veel lol heb met dat poppetje, al kan ik me voorstellen dat het op een gegeven moment wat saai wordt (en/of niet meer haalbaar om er middenin te landen. Tot nu toe (lage 30s) gaat het prima en valt het spul prima om.

Ook ben ik een templar begonnen (maar die is nog erg nieuw) en die gaat voor alles bevriezen. Wilde ik eerst als witch doen maar die moet ooit fire of summoner worden. Vind ik beter passen bij het psychotische intro-tekstje van 'r.

De enige waar ik tot nu toe weinig mee kan is de shadow. Damage lijkt erg mager als je in dingen wil prikken. Moet nog maar eens zien wat ik met 'm ga doen ofzo, suggesties voor een leuke melee-shadow (dual wield) zijn welkom :)

Al met al een erg vermakelijk spelletje, ik heb er dan ook maar wat euro's tegenaan gesmeten om GGG te ondersteunen. De belangrijkste reden (naast dat het een leuk spel is) voor een donatie is eigenlijk dat die donatie vrijwillig is :) Erg prima dat ik 't gratis mocht proberen en die 15 euro (hallo stashtabs!) hebben ze zeker verdiend.

• SMD007
  • Laatst online: 25-10 10:04
Ik heb ook een laag lvl shadow (lvl 16) maar ik werk alleen met claw weapons geeft een beetje een wolferine idee. Geen idee of de build werkt (tot nu toe idd lage dmg) maar is wel erg leuk om te spelen. Ik gebruik whirling blades en Ethereal knifes voor grote groepen en voor bosses en andere elites Duel strike, omdat die tegen single target wel aardig hoge dmg geeft.

PoE IGN: Riune - Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast

• blouweKip
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 21:09
Ik heb de game een tijdje geleden al gezien in al het nieuws rondom diablo toen maar viel me nu pas op dat er een topic over was, wat ik me afvraag is waar de topic titel op slaat? Ik zie 0,0 info op de website over linux ondersteuning, voor zover ik het kan zien is het gewoon de zoveelste 13-in-een-dozijn windows client dus vanwaar die titel?

"War does not determine who's right - only who is left"

• kihon
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 00:33

kihon

D3 > Muteki

quote:
blouweKip schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 01:14:
Ik heb de game een tijdje geleden al gezien in al het nieuws rondom diablo toen maar viel me nu pas op dat er een topic over was, wat ik me afvraag is waar de topic titel op slaat? Ik zie 0,0 info op de website over linux ondersteuning, voor zover ik het kan zien is het gewoon de zoveelste 13-in-een-dozijn windows client dus vanwaar die titel?
Je kan de game in WINE runnen

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• blouweKip
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 21:09
quote:
Je kan de game in WINE runnen
Dat gaat op voor heel veel apps en games, dus ik kan hieruit opmaken dat er verder geen linux ondersteuning is en dat die titel dus onjuist is?
Ziet er overigens uit als diablo 2 met betere graphics, speelt het ook zo?

"War does not determine who's right - only who is left"

• Yogoi
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 23-10 22:37
quote:
blouweKip schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 03:43:
[...]

Dat gaat op voor heel veel apps en games, dus ik kan hieruit opmaken dat er verder geen linux ondersteuning is en dat die titel dus onjuist is?
Ziet er overigens uit als diablo 2 met betere graphics, speelt het ook zo?
Als ik het moet vergelijken zou in inderdaad zeggen dat het meer D2 is dan D3.
Het speelt inderdaad beetje zoals D2.

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 25-10 11:00

heuveltje

KoelkastFilosoof

quote:
Yogoi schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 09:55:
[...]

Als ik het moet vergelijken zou in inderdaad zeggen dat het meer D2 is dan D3.
Het speelt inderdaad beetje zoals D2.
Wat voor een hoop mensen dus juist het pluspunt is :)

Tell me where is gandalf? for i much desire to speak with him!

• Yogoi
quote:
heuveltje schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 09:56:
[...]

Wat voor een hoop mensen dus juist het pluspunt is :)
Voor mij ook hoor :)
Die passive tree was de eerste keer overwhelming maar nu vind ik het heerlijk.
Van te voren bedenken wat je met een char wil gaan doen.

Ik heb nu 5 HC chars waar ik mee speel (zodat ik niet helemaal terug val als er 1 dood is) waarvan ik nog niet weet of mijn builds gaan werken op lvl 50+ :P

• Frerk
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18-07 02:42

Frerk

*bliep*

Dat trade channel is wel heel erg soms hoor, mensen die gems(Zonder quality!) zoals firestorm en sweep proberen te verkopen, en dan 6 lines volspammen met de meest nutteloze gems. Er is toch niemand gek genoeg om 1 of 2 chaos te betalen voor een gem waar hij of zij 5 minuten voor op een lvl 1 moet spelen? :')

• mercapto
Trade is nog waardeloos.
Alles wat rare of een gem is denken ze dat wat waard is.
95% is troep die je voor recipes gebruikt of vendorred.
Hopelijk snel trade tabs en betere forum trading.

• Frerk
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18-07 02:42

Frerk

*bliep*

quote:
mercapto schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 11:35:
Trade is nog waardeloos.
Alles wat rare of een gem is denken ze dat wat waard is.
95% is troep die je voor recipes gebruikt of vendorred.
Hopelijk snel trade tabs en betere forum trading.
Klopt. 't is vrij triest wat sommige mensen proberen te verkopen en tegen welke prijs.

• SMD007
Dit komt ook omdat nog niet iedereen de waarde kent van een item. Ik bijvoorbeeld heb geen idee wat mijn gems/orb/scrolls/etc waard zijn.

Items begin ik nu te begrijpen, maar nog niet helemaal. Zo heb ik geen idee welke stat een item nou zo goed maakt en welke stat waardeloos is. Wel snap ik dat je er flink wat sockets op wilt en dat ze het liefst allemaal gelinkt zijn.

Dat ik de waarde niet ken komt ook doordat ik weinig in groepen speel. Ik heb 2x in een groep gezeten. 1ste x voor act 2 eindbaas en 2de x voor Piety eindgevecht. Ik denk dat als je vaak in groepen speelt je sneller geneigd bent te gaan handelen en dus de waarde leert kennen. Dat ik niet in een groep speel zegt echter niet dat ik niet wil samen spelen. Je mag me dus ook altijd toevoegen (zie spelerslijst voor mijn ingame naam of mijn sig hieronder)

• jwgoverg
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 22-10 16:15
Waar ik me zo aan erger is dat mensen trade chat helemaal vol spammen met all hun level 1-20 quest reward gems zoals freezing pulse etc zonder quality

Diablo 3 WD

• Marcvz
Ach, je moet gewoon langs de troep heen kijken.
Ik heb hele mooie dingen gekocht via trade channel hoor :)

Verkopen is lastiger. Meestal reageer ik op WTB's, dat werkt nog t beste.

Is er trouwens iemand die een Added Fire Dmg support gem in HC heeft?
Ik gebruik cold dmg (omdat ik die toevallig had liggen), maar fire dmg is zoveel beter in mijn build...

• zch
Is een 8% Freezing pulse 1 GCP waard?

• Marcvz
Heb de gem al gekregen van Microoo. 200 dps erbij ten opzichte van cold dmg :D
Melee Physical Damage zal nog beter zijn denk.. Maar eerst maar eens wat met deze rond lopen :)

Freezing Pulse met Quality wordt wel veel gevraagd volgens mij.
8% is beetje weinig, maar 1 GCP lijkt me wel ok.

• mercapto
Eindelijk weer een item met Chaos Resistance gevonden, een belt met 15%.
Snel nog meer vinden want telkens potions spammen terwijl ik weg moet rennen is ook niks :P

• zch
quote:
Marcvz schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 15:30:
Heb de gem al gekregen van Microoo. 200 dps erbij ten opzichte van cold dmg :D
Melee Physical Damage zal nog beter zijn denk.. Maar eerst maar eens wat met deze rond lopen :)

Freezing Pulse met Quality wordt wel veel gevraagd volgens mij.
8% is beetje weinig, maar 1 GCP lijkt me wel ok.
Ah thanks, ik heb de pulse uiteindelijk maar verkocht voor een GCP

Even een ander vraagje. Ben nu lvl 37 Marauder, heb zo'n 900HP, geen ES, 30% Armour dmg reduction, 80% Fire res, 80Cold res en 72 Lightning res en doe zo'n 150dps met groundslam en 330dps met heavy strike. Kan ik daarmee Piety aan op Normal?
Ik schrok wel een paar keer toen ik die Kole gast tegen kwam dat ie met 1 hit mij 3/4 hp eraf sloeg :S

• Gundogan

Gundogan

Malkovich?

Bah waarom is roteert Lightning Strike van wapen per attack met dual wield.

Flans je een leuke CI, dual curse, shock Shadow build in elkaar met een Ephemeral Edge als offhand (heb een 46% ES exemplaar nog liggen)... :(

Hoewel 30-86 damage nog wel te overzien is als damage. Alles wordt toch als een gek geboost met shock stacks. Misschien zelfs te doen met alleen dat wapen + schild. :)

Misschien maar eens een level pad uitdokteren om te kijken of dit ook wel te levelen valt.

Gundogan wijzigde deze reactie 09-02-2013 16:52 (7%)

• Neles7
zo ik ben dan ook eindelijk op cruel beland, iets teveel zitten kloten op act III :P

PoE Domination Shop

• mercapto
Welkom :D
Pas op, alles doet veel meer pijn!

Ik hou de chat en ons trade topic in de gaten maar vraag het hier toch ook maar even :

Ik ben een Marauder op Hardcore, level 42.
Ik zoek gear tussen lvl35 en lvl42 met een strenght req. en als het even kan wat rode sockets.
En verder ?
+life
+armor/armor%

Head, hands, feet, body.

Hebben jullie nog wat liggen ?
edit : om te kopen uiteraard, of ruilen.

mercapto wijzigde deze reactie 09-02-2013 19:41 (84%)

• Neles7
Daar was ik al achter via SC. daar heb ik al een char op cruel. Zoek nog upgrades voor me ranger, gear staat in Shop.

Heb nog een shitload aan gems liggen, shop update ik later nog wel.

Neles7 wijzigde deze reactie 09-02-2013 21:14 (23%)

PoE Domination Shop

• Yogoi
pfew!
net m'n eerste keer Vaal gedaan.
Niet goed voor mijn hart om zonder kennis Vaal te doen op HC.

maar na lang avoiden (eigenlijk voornamelijk die beam) toch down :)

• Mistymo
quote:
mercapto schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 19:27:
Welkom :D
Pas op, alles doet veel meer pijn!

Ik hou de chat en ons trade topic in de gaten maar vraag het hier toch ook maar even :

Ik ben een Marauder op Hardcore, level 42.
Ik zoek gear tussen lvl35 en lvl42 met een strenght req. en als het even kan wat rode sockets.
En verder ?
+life
+armor/armor%

Head, hands, feet, body.

Hebben jullie nog wat liggen ?
edit : om te kopen uiteraard, of ruilen.
Shit heb net een nieuwe chest en mijn oude gevendored. Had 4 r sockets, 729 armor, wat life en nog wat :(

Spannend ga binnenkort met Marc naar merciless diff zodra we Piety op cruel ff neerleggen :) Ben inmiddels lvl 62 op HC en ben cruel nu wel zat, ben benieuwd hoe het is in de volgende diff. Iemand al merciless ervaring op HC?

• Yogoi
RIP :(

Ging dood door een of andere zieke ligtning dmg in crematorium lvl 2.
Bye bye lvl 30

• mercapto
RIP :|
quote:
Mistymo schreef op zondag 10 februari 2013 @ 03:38:
[...]

Shit heb net een nieuwe chest en mijn oude gevendored. Had 4 r sockets, 729 armor, wat life en nog wat :(
Als het goed genoeg is om zelf te dragen is het vaak goed genoeg voor de verkoop :)
Nou ja, ik ga wel wat vinden.

• Gundogan

Gundogan

Malkovich?

quote:
Mistymo schreef op zondag 10 februari 2013 @ 03:38:
[...]

Spannend ga binnenkort met Marc naar merciless diff zodra we Piety op cruel ff neerleggen :) Ben inmiddels lvl 62 op HC en ben cruel nu wel zat, ben benieuwd hoe het is in de volgende diff. Iemand al merciless ervaring op HC?
Lvl62 en nog op cruel? Net Piety cruel gedaan op 53, dus niet zo mietje. ;)

En volgens mij is de hoogste moeilijkheidsgraad nog steeds farm ledge -> farm fellshrine/western forest (hangt af van je chaos res en movement speed) -> beat game -> maps? Zal nu wel city of sarn bijgekomen zijn.

Oh en niet denken van: oh ik tank en kill die white mobs wel even terwijl ik op m'n andere scherm aan het kijken ben. (lolololololol King Kongor)

Gundogan wijzigde deze reactie 10-02-2013 11:29 (9%)

• tntkiller
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 23-10 15:26
quote:
Yogoi schreef op zondag 10 februari 2013 @ 09:20:
RIP :(

Ging dood door een of andere zieke ligtning dmg in crematorium lvl 2.
Bye bye lvl 30
piety dus....als je die doet zorg dat je lightinging resist stacked

Intel Core 2 6600-Gigabyte P35-DS4-2046MB RAM-GeForce 8800 GTS- addicted to MMO's

• Yogoi
quote:
tntkiller schreef op zondag 10 februari 2013 @ 13:34:
[...]

piety dus....als je die doet zorg dat je lightinging resist stacked
maar piety is toch pas de endboss?
of mis ik even iets?

• Gundogan

Gundogan

Malkovich?

quote:
Yogoi schreef op zondag 10 februari 2013 @ 13:38:
[...]

maar piety is toch pas de endboss?
of mis ik even iets?
Je ontmoet Piety twee keer. Eerste keer in de crematorium. Dus waarschijnlijk dood gegaan voordat je haar zag. :p

Crematorium = fire res tot aan Piety (je kan haar locatie zien aan het witte kruisje op de map. Is niet van haar maar van de quest, maar ze staat er naast), dan lightning res.

• Marcvz
quote:
Gundogan schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:11:
[...]

Lvl62 en nog op cruel? Net Piety cruel gedaan op 53, dus niet zo mietje. ;)

En volgens mij is de hoogste moeilijkheidsgraad nog steeds farm ledge -> farm fellshrine/western forest (hangt af van je chaos res en movement speed) -> beat game -> maps? Zal nu wel city of sarn bijgekomen zijn.

Oh en niet denken van: oh ik tank en kill die white mobs wel even terwijl ik op m'n andere scherm aan het kijken ben. (lolololololol King Kongor)
Heeft niet zoveel met mietje te maken. Maar meer met een gesneuvelde Koen.
We willen graag met zn alle door naar Merciless, alleen Koen moest even rerollen :P

Heb je dr in party of solo gedaan?
Ik heb gegrind tot ik nieuwe gear aan kon trekken voor Vaal, denk, nog eens proberen. Stond na 10 sec weer in town :P
Toen Misty gevraagd hoe hij dat heeft gedaan, en public party was het antwoord.
Dat was inderdaad een eitje.. Maar solo zijn die bosses toch behoorlijk tricky hoor..

• pingkiller
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20:57

pingkiller

www.jaofnee.nl

Iemand 68+ zin om een mapje te doen@softcore? Heb een lvl 66 map met 45% more rare monsters, 9% quantity en 10% meer physical resistance.

pingkiller wijzigde deze reactie 10-02-2013 16:26 (3%)

https://www.jaofnee.nl/ - Schrijf je online in als orgaandonor!

• Yogoi
ja solo is moeilijker qua bosses omdat alle skills jouw kant op komen.
als je met 4 mensen bent zijn er maar 1-2 aan het avoiden en is de sustained dps veel hoger.
buiten het feit dat mobs maar 50% meer HP hebben per speler terwijl je in theorie 2x meer dps hebt.

• Gundogan

Gundogan

Malkovich?

quote:
Marcvz schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:58:
[...]

Heeft niet zoveel met mietje te maken. Maar meer met een gesneuvelde Koen.
We willen graag met zn alle door naar Merciless, alleen Koen moest even rerollen :P

Heb je dr in party of solo gedaan?
Ik heb gegrind tot ik nieuwe gear aan kon trekken voor Vaal, denk, nog eens proberen. Stond na 10 sec weer in town :P
Toen Misty gevraagd hoe hij dat heeft gedaan, en public party was het antwoord.
Dat was inderdaad een eitje.. Maar solo zijn die bosses toch behoorlijk tricky hoor..
Ahja, als je met z'n allen tegelijk wilt gaan kan je net zo goed wat levelen idd. Overlevelen is niet zo heel erg in PoE.

Alles solo gedaan tot nu toe. Vaal valt nog mee solo als ranged. Piety is altijd wel lastig omdat je de vuur en ijs vorm niet veilig kan facetanken, maar met decoy totem en geduld is het prima te doen.

Merciless wordt veel makkelijke gebieden farmen tot ik wat betere gear en meer healthnodes heb. Iets te vaak de instant flask en 92% armor granite flask nodig bij lastigere mobs. :)

• Marcvz
Precies, t hangt ook beetje af van je build.
Met Misty gaat t een pak soepeler dan solo. Vooral doordat hij Totem gebruik en er dus 2 extra targets zijn.
En zijn AoE dmg is veel beter, terwijl mijn single target dps hoog ligt.

Maar Vaal als melee is niet echt te doen zonder totems, summons of wat dan ook.
En was te eigenwijs om mn build er voor om te gooien ^^

(moet nog omschakelijk van EK naar Lightning strike, maar heb de gear nog niet om dit te doen)

Ik zag gister trouwens een tabelletje ergens met de penalties als je overlevelled bent.
Dit geldt alleen voor XP, de drop penalties liggen anders, maar die kun je compenseren met item quantity items als je makkelijke gebieden farmt.

http://imgur.com/a/1XUDO#3

Marcvz wijzigde deze reactie 10-02-2013 16:33 (10%)

• Groenie
quote:
pingkiller schreef op zondag 10 februari 2013 @ 16:17:
Iemand 68+ zin om een mapje te doen@softcore? Heb een lvl 66 map met 45% more rare monsters, 9% quantity en 10% meer physical resistance.
Voeg me anders even ingame toe op "groenie", kan je vast wel een keer helpen ermee, en maybe jouw soms inviten voor maps ;)

• SMD007
Vanaf welk lvl kan je die maps vinden? Ik ben 41 en heb er nog nooit 1 gevonden

• pingkiller
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20:57

pingkiller

www.jaofnee.nl

quote:
Groenie schreef op zondag 10 februari 2013 @ 16:34:
[...]

Voeg me anders even ingame toe op "groenie", kan je vast wel een keer helpen ermee, en maybe jouw soms inviten voor maps ;)
Done.

@hierboven
Maps vind je in merciless op 60+ mobs.

Weet iemand waar je de link vind als je de online skillplanner gebruikt?

https://www.jaofnee.nl/ - Schrijf je online in als orgaandonor!

Pagina: 1 ... 20 ... 71 Laatste

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013