Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22:49

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

Ik heb een extra key gekregen, iemand die er interesse in heeft kan me DM'en :)

Key is vergeven.

psychoclown wijzigde deze reactie 25-11-2011 20:44 (14%)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream | Modcompilation

• Balthazear
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 12-01-2013
quote:
psychoclown schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 17:01:
Ik heb een extra key gekregen, iemand die er interesse in heeft kan me DM'en :)
Dm gestuurd :)

• Bulls
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 23:37

Bulls

Chump has no hands

Sorry ik heb hem al gekregen.

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

quote:
Nadat ik de key van psychoclown heb geactiveerd kreeg ik vandaag een mailtje dat ik nog een key mag weggeven. Als dat vaker gebeurd dan kunnen we zo via via een heel stel mensen toegang geven.

Je hebt DM

• FloydRaalte
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 12:56

FloydRaalte

Diablo 3: Floyd#1443

Schijnt dat iedereen een extra key bij zijn account krijgt. Mocht iemand nog een key over hebben, bij deze meld ik me aan :)

Diablo III: Floyd#1443 Fire Wizard - If you can't take the heat, don't tickle the dragon!

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

Vreemd dat er dan niet eerder al meerdere keys zijn uitgedeeld hier, nouja als het nu goed in gang gezet wordt, dan zijn we binnen de kortste keren allemaal voorzien :)

• FloydRaalte

FloydRaalte

quote:
Bulls schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 14:56:
Vreemd dat er dan niet eerder al meerdere keys zijn uitgedeeld hier, nouja als het nu goed in gang gezet wordt, dan zijn we binnen de kortste keren allemaal voorzien :)
Huisgenoot van mijn broertje heeft een beta key gekregen en mag dan iemand anders uitnodigen. Ik neem aan dat iedereen die uitgeloot wordt dat dan mag... we zullen zien!

Diablo III: Floyd#1443 Fire Wizard - If you can't take the heat, don't tickle the dragon!

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

quote:
FloydRaalte schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 15:11:
[...]

Huisgenoot van mijn broertje heeft een beta key gekregen en mag dan iemand anders uitnodigen. Ik neem aan dat iedereen die uitgeloot wordt dat dan mag... we zullen zien!
Ik had een key van psychoclown gekregen en direct een extra key van Grinding Gear, die ik nu aan Balthazear beloofd heb omdat ik hem net voor zijn neus had wegekaapt. Als hij dan ook weer een extra key krijgt moet je hem even lief aan kijken O+

• daves2hd
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 27-07 18:13

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mocht er nog een key beschikbaar komen ga ik eventjes te kans nemen om een beetje schaamteloos me vast even te melden voor een key mocht kettingreactie zich voort zetten. :P

Iedereen uit de loting mag sowieso een iemand uitnodigen, weet niets van een ketting reactie, denk dat er als nog een limited aantal keer door gaat. Anders zouden ze wel heel snel in aantallen groeien denk ik :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• Haay
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 01:14
Ik had ook een key gekregen, maar heb die al een vriend gegeven die zich ook al voor de beta had aangemeld.

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

'Help-je-tweakergenootjes-aan-een-key-idee' vind ik erg leuk maar laten we het wel volgens de regels doen.
Aanbieden als je een key wilt vergeven en via DM afhandelen, erom vragen graag dus niet ;)

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

Zijn de active skills alleen te krijgen met gems? En die passive skill "tree" vind ik wel echt onoverzichtelijk, heb ook nog niets gekozen. Moet je eerst verderop kijken waar je naar toe wilt ofzo, ik vind het wel raar eigenlijk.

Maar op de graphics is niets aan te merken, het speelt ook lekker weg eigenlijk.

Bulls wijzigde deze reactie 27-11-2011 14:58 (15%)

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

Yup dat klopt, en ze levelen door te gebruiken.
De Passive skilltree ziet er groot uit maar is best fijn opgebouwd en het zit toch wel zo opgedeeld dat je wel snapt welke kant je het beste op kunt gaan :)

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

Nu ik het een tijdje heb kunnen spelen is het al wat meer bekend, ben gewoon een kant op gegaan op de passive skilltree.

• Haay
Holymoly wat een creepy atmosfeer aan het einde van Act 1 ! Fluisterende stemmen, geest-verschijningen die je een bepaalde richting op lokken en dan weer verdwijnen... En dan uiteindelijk de Act-1 eindbaas (Merveil)... Tering, daar had mijn Duelist geen goed antwoord op en dat was mijn eerste death in de game.

Volgens mij heb ik een party nodig om gezamenlijk Merveil te verslaan... ;)

• Vandro
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17-09 14:20
Als je er echt niet langs komt moet je maar even een PM sturen, dan help ik je wel. Vanavond vanaf 19:00 wel tijd.

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

Eerder op de avond toevallig ook Merveil gedaan voor de eerste keer.
Was wel even wat sterker dan wat ik tot dan toe was tegen gekomen maar met mijn Duelist toch in één keer neer gekregen :)

• sbmuc
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 19-09 16:40
Gister ook een key mogen ontvangen met de random selectie op de frontpage :*). Ik kreeg gelijk berchten van mensen of ze mijn 2e key mochten hebben 0o. Gister maar even kunnen spelen, ziet er goed uit en voelt ook gewoon goed. Het is gewoon een donkere versie van Diablo 3, ik moet nog verder spelen om er een duidelijke mening over te geven.

• Voxalizer
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 00:36

Voxalizer

SimRacer

Ik geef twee keys weg via Youtube:

YouTube: Path of Exile beta key giveaway!

*Ik kies voor deze manier omdat ik op meerdere forums over deze game post!

SimDriving.net // Fanatec CSR Elite // PSN / XBL: Voxalizer // Diablo 3 Battletag: Plaguehead#2325

• FloydRaalte

FloydRaalte

quote:
Voxalizer schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:02:
Ik geef twee keys weg via Youtube:

YouTube: Path of Exile beta key giveaway!

*Ik kies voor deze manier omdat ik op meerdere forums over deze game post!
Boooo! Ik heb geen youtube channel en ga er ook niet eentje maken! Maar wel aardig van je dat je ze uberhaupt weggeeft :)

Ontopic: hoe zit het met de itemkoorst in dit spel? Mag ik verwachten dat dit net als in Diablo2 gaat of zitten er wezenlijke verschillen in?

FloydRaalte wijzigde deze reactie 29-11-2011 13:10 (4%)

• Haay
Itemkoorts is wel vergelijkbaar met D2, hoewel de game nog verre van af is. Voor zover ik weet zijn er nog maar iets van 10 Unique items in de game.

Wat ik vooral erg cool vind is dat je je items nog verder kunt verbeteren. Zo zijn er diverse orbs waarmee je bijvoorbeeld een normal (wit) item magisch (blauw) kunt maken, of aan een magisch/rare (blauw of geel) item nog een kwaliteit (mod/woord) kunt toevoegen. Om wat voorbeelden te geven:
Chaos SphereRight click on this item then left click on a rare item to reroll its mods.
WhetstoneRight click on this item then left click on a weapon to improve its quality. Normal items are improved by 5%. Magic items are improved by 2%. Rare and unique items are improved by 1%. The maximum quality is +20%.
Orb of ChanceRight click on this item then left click on a normal non-magic item to upgrade its rarity randomly.

Deze items gelden in-game meteen ook als currency. Je kunt er al mee kopen bij de vendors, maar op het moment is verkopen van je items nog niet beschikbaar. Hier is de volledige lijst van al die items.

Wat ook wel erg prettig is, is dat de Stash in town / outpost een Shared Stash is. Dus rares (items met gele naam) die niet geschikt zijn voor het character waarmee je speelt en het opraapt kun je dus via de stash doorgeven aan een van je andere characters.

• FloydRaalte

FloydRaalte

quote:
Haay schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:00:
Itemkoorts is wel vergelijkbaar met D2, hoewel de game nog verre van af is. Voor zover ik weet zijn er nog maar iets van 10 Unique items in de game.

Wat ik vooral erg cool vind is dat je je items nog verder kunt verbeteren. Zo zijn er diverse orbs waarmee je bijvoorbeeld een normal (wit) item magisch (blauw) kunt maken, of aan een magisch/rare (blauw of geel) item nog een kwaliteit (mod/woord) kunt toevoegen. Om wat voorbeelden te geven:
Chaos SphereRight click on this item then left click on a rare item to reroll its mods.
WhetstoneRight click on this item then left click on a weapon to improve its quality. Normal items are improved by 5%. Magic items are improved by 2%. Rare and unique items are improved by 1%. The maximum quality is +20%.
Orb of ChanceRight click on this item then left click on a normal non-magic item to upgrade its rarity randomly.

Deze items gelden in-game meteen ook als currency. Je kunt er al mee kopen bij de vendors, maar op het moment is verkopen van je items nog niet beschikbaar. Hier is de volledige lijst van al die items.

Wat ook wel erg prettig is, is dat de Stash in town / outpost een Shared Stash is. Dus rares (items met gele naam) die niet geschikt zijn voor het character waarmee je speelt en het opraapt kun je dus via de stash doorgeven aan een van je andere characters.
Dat klinkt inderdaad goed! Lijkt me wel goed werken, hopelijk wordt dit wel enigszins beperkt aangezien je anders personen krijgt die oneindig vaak die wetstone gaan gebruiken en items met uber-statts gaan maken. Kijk naar Two Worlds 2, daar kun je wapens ook tot aan het idiote toe uppen.

Fijn dat ze meteen van die kleine (maar toch zo handige) zaken implementeren zoals de shared stash. Zou anno 2011 toch gewoon standaard moeten zijn! 8)

• Haay
quote:
FloydRaalte schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:56:
Dat klinkt inderdaad goed! Lijkt me wel goed werken, hopelijk wordt dit wel enigszins beperkt aangezien je anders personen krijgt die oneindig vaak die wetstone gaan gebruiken en items met uber-statts gaan maken. Kijk naar Two Worlds 2, daar kun je wapens ook tot aan het idiote toe uppen.
Als je goed leest, dan zie je dat één Whetstone een Rare met 1% in kwaliteit kan upgraden. En dat de maximale kwaliteit op 20% wordt afgetopt. Zo'n Whetstone kom je sowieso niet zo vaak tegen, en je hebt er 20 nodig om een rare tot maximum kwaliteit te upgraden.

• FloydRaalte

FloydRaalte

quote:
Haay schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:02:
[...]

Als je goed leest, dan zie je dat één Whetstone een Rare met 1% in kwaliteit kan upgraden. En dat de maximale kwaliteit op 20% wordt afgetopt. Zo'n Whetstone kom je sowieso niet zo vaak tegen, en je hebt er 20 nodig om een rare tot maximum kwaliteit te upgraden.
Aha, thanks voor de uitleg. En de Orb of Chance geeft dus een 'normal' item de kans om magic, legendary of wat dan ook te worden... Bestaat er ook een kans dat dit mislukt? M.a.w. je item blijft 'normal' of kan je item dan ook kapot?

Ik wil het eigenlijk gewoon spelen! Toch maar eens mijn broertje lief aankijken en hopen dat ik zijn key mag lenen. (als dat überhaupt kan)

• Pedr0
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 17-09 21:13

Pedr0

System Administrator

Random keys voor de mensen die er eentje willen hebben: http://twitter.com/#!/ForceStrategy

Build from the Cloud up!

• FloydRaalte

FloydRaalte

quote:
Pedr0 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:23:
Random keys voor de mensen die er eentje willen hebben: http://twitter.com/#!/ForceStrategy
Moet je wel erg snel wezen hoor. Je moet ongeveer binnen 10 seconden een key uit die tweet kunnen halen, je browser opstarten, naar www.pathofexile.com gaan, inloggen, en dan bij beta die key intikken. Anders zijn andere mensen je voor. :+

• Pedr0
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 17-09 21:13

Pedr0

System Administrator

Niet als je weet wanneer hij ze tweet! ;)

Build from the Cloud up!

• FloydRaalte

FloydRaalte

quote:
Pedr0 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:30:
Niet als je weet wanneer hij ze tweet! ;)
Jjaaaa! Maar na een uur lukt het vast niet meer :) (Heb er een paar geprobeerd dat wel ;)) Dan maar wachten op de open beta.

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

quote:
Version 0.9.3h
• Added a quest reward to the Baleful Gem quest. Old characters can go back and claim it.
• Added four new unique items that can be found (and one for the upcoming ladder competition - see the Beta Status forum).
• Made "massive" prefixed monsters actually massive.
• Reduced the radius of the Damage Reflection, Elemental Damage Reflection and Speed auras by 10%.
• Made damage reflected by the Damage Reflection auras evadable if it was triggered by an attack. All characters have some Evasion, so this doesn't just benefit the Ranger.
• Capped the damage reflected per monster to 25% of your total Life+Energy Shield (before resistances/armour are applied). For example, if you have 500 Life, 75% fire resist and deal 500 fire damage to a target, you will receive 94 damage reflected.
• Fixed a bug where Physical Damage Reflection would still hurt you when you had Immortal Call on.
• Fixed a bug where the damage and life of Spectres were not being scaled correctly.
• Fixed a problem with unidentified items displaying on the forum.
• Fixed a bug that could cause a game instance to close incorrectly when you leave it.
• Fixed a bug that would enable you to activate the Dark Altar without having a Combined Amulet. This used to prevent people getting bandit quest rewards.

• FloydRaalte

FloydRaalte

Heb eindelijk een account kunnen krijgen. Vanavond maar eens proberen. Wanneer ik klaar ben (waarschijnlijk over een paar dagen spelen) mag iemand anders mijn account wel hebben. Het gaat mij puur om een indruk van de looks and feel.

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

quote:
Haay schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:50:
Holymoly wat een creepy atmosfeer aan het einde van Act 1 ! Fluisterende stemmen, geest-verschijningen die je een bepaalde richting op lokken en dan weer verdwijnen... En dan uiteindelijk de Act-1 eindbaas (Merveil)... Tering, daar had mijn Duelist geen goed antwoord op en dat was mijn eerste death in de game.

Volgens mij heb ik een party nodig om gezamenlijk Merveil te verslaan... ;)
Waar zit je nu ongeveer? Level 23 en counting begin Act 2 (al heb ik al een aantal waypoints verder in Act 2).

Mogelijk dat ik in een dezer dagen de TS ook een update geef en dan zal ik ook wel even kijken voor een playertable aangezien je ingame nog geen FL kunt beheren voor zover ik weer.

• Haay
quote:
psychoclown schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:47:
Waar zit je nu ongeveer? Level 23 en counting begin Act 2 (al heb ik al een aantal waypoints verder in Act 2).

Mogelijk dat ik in een dezer dagen de TS ook een update geef en dan zal ik ook wel even kijken voor een playertable aangezien je ingame nog geen FL kunt beheren voor zover ik weer.
Nadat mijn Duelist niet langs Merveil kwam ben ik wat gaan spelen met andere characters. Heb nu een Witch en een Templar, beiden net voorbij de "Kill Hillock quest". Daarmee kwam ik er ook achter dat je Stash automatisch een shared stash is. Erg prettig. :) Kan me nu wel indenken waarom op het PoE forum gezegd wordt dat de Witch overpowered is...

• Vandro
quote:
Haay schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:04:
[...]

Nadat mijn Duelist niet langs Merveil kwam ben ik wat gaan spelen met andere characters. Heb nu een Witch en een Templar, beiden net voorbij de "Kill Hillock quest". Daarmee kwam ik er ook achter dat je Stash automatisch een shared stash is. Erg prettig. :) Kan me nu wel indenken waarom op het PoE forum gezegd wordt dat de Witch overpowered is...
Beetje voorbarige conclusie na de eerste area? :P

Niet dat het niet waar is in PvE, Witch wint alle 3 hour challenges en de hoogste level characters zijn vooral Witches, al is de hardcore ladder iets Witch onvriendelijker.

Mijn Duelist (lvl53) begint het momenteel een beetje lastig te krijgen met grote groepen monsters die hem permastunnen en de beroemde 'Melee reflect aura' waar ie zichzelf door instakilled (zoals een Barbarian tegen Thorns:P). Maar bijna de endgame bereikt, dus nog een beetje doorpushen.

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

Waar kun je in Act 2 Silk's Spear en die Gem vinden?
Heb al bijna de helft van de waypoints maar volgens mij ben ik de verkeerde kant opgegaan.

• Vandro
Silk's Spear: Weaver's Chambers, volg het spinnenrach (zuidzijde) in Dark Forest.

Mysterious Gem: Chambers of Sin (level 2), noordzijde van Crossroads.

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

quote:
Vandro schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:44:
Silk's Spear: Weaver's Chambers, volg het spinnenrach (zuidzijde) in Dark Forest.

Mysterious Gem: Chambers of Sin (level 2), noordzijde van Crossroads.
Aha dus toch Dark forest!
Crossroads was ik al eens door geweest en ook aan de noordzijde maar zeker niet goed gekeken.

• FloydRaalte

FloydRaalte

quote:
psychoclown schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:43:
Mee eens, qua grafische stijl heeft het wel meer weg van TQ dan Diablo en overal voelt het net wat meer TQ achtig. Niet dat dat een mindere game was, integendeel was het juist de beste Diablo-kloon die ik ooit gespeeld hebt. Zelf heb ik via Tiems nu een aantal dagen een key en heb t/m level 10 gespeeld maar ik moest me inhouden want aankomende vrijdag een tentamen en daarna alle tijd.

Even in het kort wat ik er tot nu toe van vind. Het was in het begin ietwat zoeken hoe alles werkt, ik had al een aantal filmpjes gezien maar als je zelf bezig bent is het toch heel even wennen. Geen skillpoints te verdelen en een massive passive skills tree (welke overigens er lastig uitziet maar het totaal niet is). Zo zijn er nog wel meer dingen wat even wennen is, veel items waarmee je je huidige items kunt upgraden en wat tevens de betaalmiddelen zijn en werkt het potion/flask systeem best vernuftig. De skillstones werken ook wel erg leuk, door ze succesvol te gebruiken level je ze, snap alleen nog niet hoe die linked sockets werken :)

Verder ben ik altijd wel een handelaar geweest en trade ik veel in dit soort games maar je kunt nu nog niks verkopen aan vendors wat ik dus wel mis en ook het traden met anderen is me nog niet helemaal duidelijk.
Daarnaast zijn er nog wel wat dingetjes die mijn inziens beter kunnen:
  • Hover over een waypoint of in-/uitgang naar een ander gebied en je krijgt een wit lelijk vlak.
  • Entrances in dungeons vallen niet echt goed op.
  • Je zit heel dicht op de actie, mijn inziens iets te ver ingezoomed.
  • Shadows van pilaren in dungeons komen mij wat storend over.
Voor de rest speelt het wel lekker weg maar ik ben volgens mij nog niet echt ver :)
Ik heb eindelijk ook even kunnen spelen op een account van een ander. Even terug gebladderd en ik kan me prima vinden in de bovenstaande korte conclusie. Ik heb nog maar bij het einde van de eerste 'instance' die ik tegen gekomen ben. Namelijk de medical chest. Op zich vindt ik het nog best makkelijk allemaal en ben ik me nu een beetje aan het focussen op hoe je items kunt uppen e.d. Wat nog heel chaotisch op mij af komt is de skilltree. Wat een ding! Lijkt wel een doolhof. Ik kan me nog niet goed voorstellen hoe dit uiteindelijk werkt. Daarnaast is het jammer dat je, zoals Clown al zei, je items niet kunt verpatsen. Ik ben genoodzaakt om alle items op te pakken, te bekijken en dan wel of niet weg te gooien. Dat is zo'n nare ervaring voor een echte item hoarder zoals ik!

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

Is die skilltree exact hetzelfde voor alle classes? Ik heb nog maar 1 character gemaakt (die monk gast) Ik heb wel gezien op de tree dat de starpunten per class verschillen, hoe zit dat met de active skills? Zijn die ook voor ieder gelijk? Dus kun je bijvoorbeeld met de Duelist ook mage worden.

• Haay
quote:
Bulls schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:58:
Is die skilltree exact hetzelfde voor alle classes? Ik heb nog maar 1 character gemaakt (die monk gast) Ik heb wel gezien op de tree dat de starpunten per class verschillen, hoe zit dat met de active skills? Zijn die ook voor ieder gelijk? Dus kun je bijvoorbeeld met de Duelist ook mage worden.
Ja, die skill 'web' (kan het geen 'tree' meer noemen!) is voor alle classes hetzelfde, maar elke class heeft wel een ander startpunt, en dat bepaalt weer hoeveel punten je nodig hebt om een bepaalde passive skill te kunnen bereiken.

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

quote:
FloydRaalte schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:15:
[...]

Ik ben genoodzaakt om alle items op te pakken, te bekijken en dan wel of niet weg te gooien. Dat is zo'n nare ervaring voor een echte item hoarder zoals ik!
Je kunt ze bekijken door erover heen te hoveren als ze op de grond liggen, scheelt je weer wat tijd ;)

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

Heb net even getest, je krijgt wel andere quest reward skill gems per class.

• Haay
Patch Notes van de 0.9.4 patch die aanstaande maandag 5 december uitgerold wordt!!!

Teveel om hier te posten, maar het ziet er allemaal goed uit! Ben benieuwd!!!

• FloydRaalte

FloydRaalte

quote:
psychoclown schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:28:
[...]

Je kunt ze bekijken door erover heen te hoveren als ze op de grond liggen, scheelt je weer wat tijd ;)
En wat een simpele maar verrekte handige feature is dat! The solution often lies in the simplicity!
quote:
Haay schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:18:
Patch Notes van de 0.9.4 patch die aanstaande maandag 5 december uitgerold wordt!!!

Teveel om hier te posten, maar het ziet er allemaal goed uit! Ben benieuwd!!!
Okay cool, dat ziet er goed uit. Zouden ze met de feedback van de beta spelers ook echt wat doen? Ik zie namelijk niet echt iets staan over het in en uit zoomen om maar wat te noemen (ook niet een simpele feature die je zo even toevoegt lijkt me). Veel spelers geven aan dat je net te dicht op de character zit.

Gisteren weer verder gespeeld tot voorbij The Ledge. Rocky waste of zoiets. Ik ben het laatste stukkie even doorgerend zonder op de vijanden te letten aangezien ik een waypoint zocht. Het was al laat en ik moest echt naar bed ;) Maar wat mij tot nu toe opvalt is hoe mooi het er uit ziet. Ik heb dit nog niet eerder gezien bij een hack and slash. Mooie licht effecten e.d. Het stoort wellicht een beetje in de (misschien iets te krappe) dungeons. Ik kan daar nooit goed overzien waar ik ben en waar ik verder nog naar toe kan. Ik mis daarom wel eens stukken. De automap werkt dan wel maar die is soms zeer onduidelijk omdat deze map doorzichtig blauw is voor dungeons. En sommige dungeons zijn opgebouwd uit vrij blauw gesteente. Dan zie de map dus echt niet meer. Maar overall speelt het heerlijk weg. Hopelijk in de toekomst wat meer quests e.d. zodat het niet te repetitief wordt.

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

Dat is een flinke waslijst! Ben benieuwd hoe die keystones precies werken of je die kunt 'levelen' of kunt uitkiezen. Maar eens goed voor zitten dan wanneer ik mijn passive skills weer moet herverdelen, ik was opzich al wel tevreden met mijn verdeling :)

• Haay
Developer Play Through video van de 0.9.4 patch die vandaag (5 december) is uitgerold:

• freezer
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 14:18

freezer

er komt geen end 'an

Als iemand nog een key over heeft dan zie ik hem graag tegemoet.

• Haay
quote:
freezer schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:07:
Als iemand nog een key over heeft dan zie ik hem graag tegemoet.
Jij niet alleen, ha ha ha. Ik heb nog twee vrienden die graag een key zouden willen krijgen. Hopelijk krijgen binnenkort alle bestaande beta-spelers weer een key om aan een vriend te geven...

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

Bedelen is niet de bedoeling, als iemand er één kwijt wilt dan meldt hij/zij zich wel hier.

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

Een andere tweaker (tntkiller) wilt graag van zijn beta key af en vroeg mij dit af te handelen.
Nu zijn er vast wel mensen die hier gebruik van zouden maken, eerste die DM'ed die kan ervan genieten!

De key is inmiddels vergeven, de gelukkige heb ik net geDM'ed.

psychoclown wijzigde deze reactie 09-12-2011 13:41 (15%)

• ByteMe72
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 19-09 13:33
Hebben jullie ook last van wat grafische glitches?

Spells lijken een soort effect achter te laten waardoor ik sommige dingen in de buurt van m'n mannetje dubbel zie. Redelijk vervelend.

Update: Alle grafische gizmo's afgezet en dan ziet het er beter uit 8)

ByteMe72 wijzigde deze reactie 19-12-2011 09:10 (16%)

I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

Ja had ik ook last van met AA hoger dan 4x geloof ik :)

• XchokeholdX
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:54
Nieuwe patch 0.9.5 komt vandaag uit! semi.character wipe en een hele lijst met veranderingen.

beste verandering (beter gezegd: Toevoeging): We kunnen nu onze rommel gaan verkopen aan de shop-owners! joepie!

Patch notes: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/15164

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

Kijk dat is een hele verbetering, iets wat ik toch wel miste :)

• djunicron
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 17:56

djunicron

*click-swoosh-thud*

Oh, net PsyClo geDM'ed en niet goed genoeg hier gelezen.

Binnenkort weer een kleine update in 0.9.5 lees ik net op het DL screen.

Het is ook wel weer zoete inval he, Steamsale en dan ook nog eens een beta-invite voor PoE.

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Hop, kicked voor een server-restart & patch.

Overigens moet ik melden dat ik vrijwel geen bugs meer tegenkom. Het is echt al een erg goed spelletje, hoewel er nog wel een kleine grafische en balance poetsbeurt overheen mag. Maar ze zijn er hard mee bezig in ieder geval.

Diablo 3 showstopper is het niet, maar ik heb hier tot nu toe meer fun mee dan Titans quest, hoewel dat ook niet verkeerd was. Persoonlijk vind ik het spel ook al beter dan Torchlight, maar goed, dat schijnt met mods weer helemaal geweldig te zijn.

• aapelite
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 01:21

aapelite

Do the kirby!

Je krijgt wel aparte dingen terug in die shops :P Stapel je wat items op krijg je steeds meer scrolls of wisdom. Op den duur krijg ik alteration shards en als ik die weer wil verkopen krijg ik 1 shard van een wisdom scroll :S Als die af is krijg je voor een hele Orb weer 4 scrolls of wisdom, maar effectief heb je meer in die shards geinvesteerd volgens mij.

Ga dat eens ff goed bekijken om dat sell systeem goed te gebruiken.

• XchokeholdX
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:54
http://www.templeofexiles.com/

dit is wel een goede fan-page waar je informatie kan vinden. Ook KEY giveaways!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Het sell systeem is eigenlijk vreselijk goed!

Het "betaalmiddel" in dit spel is gewoon orbs / scrolls. Ze hebben bewust ervoor gekozen dat speler niet met giga bedragen gold komen te zitten en het werkt eigenlijk heel prettig.

Inmiddels op de 2e moeilijkheidsgraad aankomen met m'n witch.

Act 2 vind ik eigenlijk maar irritant en anticlimactisch. Er is de laatste paar maps geen grote baas oid en de hele act lang kom je vrijwel alleen aapjes en bandits tegen. En dan heel erg veel daarvan. Maar goed, deze act is ook gewoon nog niet helemaal af er staat niet voor niets overal "placeholder beestje". Ook het niet lineaire is leuk, maar niet erg duidelijk. Ik zat een aantal keer zonder quest zonder idee waar ik heen moest.

"Silks' spear in "the forest", stuck in a anarchid". Dus ik de map "forest" nog eens spelen denkende daar een spin te vinden. Nope. Later dark forest gevonden, nope weer niet, tot ik die spinnenrag eindelijk vond met die map. Questgivers hadden best nét iets meer mogen vertellen.

Super soepel spelen doet het wel al trouwens. Zonder enige moeite kun je dit spel met een high end videokaart uit begin 2010 maximaal spelen met alle filters opengedraaid.
Waarschijnlijk loopt het op een lage resolutie op een notebook ook nog als een zonnetje. (met iets als een intel HD3000)

Ook leuk is het om te zien dat de uniques ook naast zeldzaam, voor sommige classes echt heel erg goed zijn. Gisteren b.v. een ring gezien die voor hex-casters redelijk ultiem is met unique skills op de ring zelf die je elders niet kunt krijgen. Het zijn in de beta nu nog maar heel weinig uniques, maar ze worden dus wel echt een stukje beter dan wat je met rares kunt bereiken in de uiteindelijke versie.

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

Ik moet zeggen dat ik patch 0.9.5. nog niet gespeeld heb maar ik geloof dat ik dat toch echt even moet gaan doen.

Overigens die quest met die spear vond ik ook erg lastig te vinden, heb al die maps helemaal doorgespit maar alsnog liep ik er tig keer langs voordat ik hem gevonden had.

• Vandro
De uiteindelijke eindbaas van Act 2 is er nog niet (al kun je deze wel spotten in de Templar video) :P

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ja was ik ook een beetje teleurgesteld over :P Kom je aan denk je now it happens! door lopen > wordt wakker op stand, wait what just happend? O_o
Spel wordt de 2e play through al wel ineens een stuk moeilijker wel eindelijk meer skills.
Dual wield axes marauder is wel leuk alleen ik gebruik eigenlijk maar 2 skills en dat is dual stirke omdat het goede damage doet en gewoon niet kan missen ook niet op de "evades attacks" specials en cleave voor groepen neer te hakken, net een curse gevonden die me lifesteal geeft wat erg handig is voor een hardcore char die ook de skill heeft "removes all mana, mana skills now cost hp" :D

• tollo71
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Weer een uitstekende TS, Psycho!
Ik heb me ook maar aangemeld op de GGG site. Lijkt me een heel leuk spel. Lijkt in veel op Diablo, inclusief opschuivende releasedate helaas O-)

• Lomp
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 19-09 14:28
Ook ik heb me aangemeld, het ziet er erg goed uit.
Is er toevallig iemand met een key die nooit s,nachts speelt, en waarvan ik gebruik zou kunnen maken?
Ik speel meestal van 24.00 tot 03.00. Of kan je met een Beta account maar 1 character aanmaken?

Om de 5 minuten word een beta key weggegeven op de site en heb al mensen gezien die vanaf begin 2011 zijn aangemeld en nog steeds geen key hebben gewonnen. dat zegt wel wat over het aantal aanmeldingen :P

• porn*
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19-09 16:12

porn*

...take on the world!

Heb de beta ook geinstalleerd en moet zeggen: het heeft me verrast. Ik vond de screenshots zeker wel interessant maar was niet direct overweldigd. De filmpjes overtuigden me ook niet meteen maar nu ik het zelf gespeeld heb zie ik e.e.a. in een ander daglicht, zover is het echt een toffe ervaring! De media doen imo het spel te weinig recht aan, je moet het zelf ervaren!

Ben een level 8 ranger en net in de Prison aangekomen. Het is niet heel moeilijk maar toch ook zeker niet te makkelijk so far, hoewel ik nog redelijk hit-run speel en daarbij op de een of andere manier zo weinig mogelijk potions gebruik, geen idee waarom is een soort automatisme :) Ben nog niet doodgegaan maargoed dit is ook nog normal en ben niet heel gek ver.
Dankzij het prettige potionsysteem zou ik best wat meer dmg kunnen pakken ze zitten meestal vol. Vond dat we ff wennen, zeker met mana dat je gewoon lekker die potions wat meer moet "spammen" en je dus ook wat meer dmg kunt doen zonder echt op mana regen te moeten wachten. Maargoed dat went snel en speelt zoals gezegd best prettig.

Zomaar wat random dingetjes die me opvielen:
  • Geen gold maar een aantal resources die je krijgt van het sellen van verschillende items (orbs, armor/weapon stones, scrolls), interessant je moet keuzes maken of je items koopt of upgrade (nu nog tenminste, heb het idee dat upgraden pas interessant is als je echt goede items hebt).
  • Scrolls droppen redelijk weinig. Je kunt white items sellen voor fragmenten die per 5 een scroll vormen maar je inventory is niet zo heel groot - dus of veel lopen of je moet gewoon veel laten liggen. Town portal scrolls ben ik pas 1 tegengekomen en kun je volgens mij niet kopen.
  • Zoals reeds gemeld in-/uitgangen kunnen duidelijker.
  • De omgeving blokkeert regelmatig je view iets teveel waardoor je soms niet goed ziet waar je doorheen moet, of mobs niet goed ziet.
  • Het skillweb zoals eerder genoemd ziet er ingewikkeld uit maar is het in de praktijk totaal niet.
  • De map is eigenlijk lelijk uitgewerkt maar verwacht dat dat nog verbeterd wordt (ziet er letterlijk uit als een grotere versie van de Diablo 2 map). Ook een beetje irritant dat je hem niet kunt verplaatsen maar hij echt over je char heen getekend wordt.
  • De range van de ranger is het hele scherm *O* Zoveel games waar je mobs wel ziet maar de pijlen ze net niet raken - dit is toch echt wel meer fun!
  • Mobs lopen soms vrij snel en heb eigenlijk (nog?) niets dat ik daartegen kan doen. Maar ben misschien voorbarig dat komt vast nog wel :P
  • Spel draait snel! Geen idee of je fps kan zien maar het "voelt" lekker soepel aan op een toch al weer wat oudere 3.3Gzh C2D/HD4780. Laadtijden zijn vrijwel instant en het staat niet eens op m'n SSD :D
Mijn conclusie tot op heden: een ruwe diamant, er moeten nog veel dingen verbeterd worden maar wat een toffe game! Heb vanaf 21u zitten spelen en ineens was het 0.30u :( Kan niet anders dat dat betekent dat ie gewoon steengoed wordt als ze hem verder polijsten ;)

porn* wijzigde deze reactie 13-01-2012 00:49 (4%)

<SG> pindle

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Scrolls droppen te veel, zul je later nog wel merken ;) Tenzij je elk blauw item dat dropt oppakt :o 90% van de items die droppen laat je toch liggen na een tijdje wanneer je gear beter word. Ingangen heb ik geen probleem mee ze staan groot en rood op de map aangegeven, lastig om te missen ;) Maar de map gaat nog een aantal opties en verbeteringen krijgen inderdaad. Ranger krijgt verschillende escapes ook heb je movement speed passive skills eventueel om je uit situaties te redden. Hou wel in de gaten dat de meeste snelle mobs ook weinig damage doen dus niet het grote gevaar zijn.

• Dricus
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21:30

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Ik heb de review van TotalBiscuit zitten kijken en werd meteen enthausiast. Meteen maar een account aangemaakt, en nu maar hopen dat ik een beta key krijg of dat de open beta snel begint.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

• porn*

porn*

...take on the world!

@daves2hd:
Ik vind het lastig om dingen te laten liggen, maar begin dat steeds meer te doen ja. Je moet keuzes maken als je niet 10x per regio terug wil naar de Shore ;)
Begin inderdaad al te merken dat de scrolls nu vaker droppen maar heb ze niet "over" ofzo, wat ik ook merkte is dat ik andere orbs krijg bij het verkopen van unid'd blauwe items (die ik veel meer verkoop dan id'ed vanwege gebrek aan scrolls), vandaar dat het me opviel: ik moet keuzes maken (nu nog tenminste) en ze echt bewaren om de goede items te kunnen id'en.

@Dricus kan het ff niet bekijken maar ga dat vanavond 'ns ff doen tnx voor de link :)

<SG> pindle

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Vanaf level 16 had ik zowel op m'n witch als m'n duelist scrolls over. Zeker het vinden van "portal" is een omslagpunt, dan kan je alle portal scrolls op je char voor wisdom scrolls verpatsen.

De Orbs werken nog steeds geniaal naar mijn mening, als je een goed item vind kan je deze gewoon helemaal naar wens aanpassen als je geluk hebt, maar er is dus wel een beperking want zo heel vaak komen ze niet voor.
Toch droppen Orbs ook weer nét vaak genoeg om ervoor te zorgen dat je ze nog wel durft uit te geven.

Dingen kopen in de winkel vind ik het vaak niet waard, de prijs is vaak te hoog. Spul kopen voor armorers' scraps is niet zo'n punt (heb er denk ik 20 van in m'n stash nu) maar Alchemy orbs zijn toch wel "te duur" voor de items in de winkel, tenzij de rolls van de pre- & suffixes helemaal naar wens zijn.

@Dricus, volgens mij krijg je heel binnenkort wel een key. Vergeet niet te kijken of nog friendcodes "dropt", deze staan op je account pagina.

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

quote:
djunicron schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:05:
@Dricus, volgens mij krijg je heel binnenkort wel een key. Vergeet niet te kijken of nog friendcodes "dropt", deze staan op je account pagina.
Daar zou ik niet zomaar vanuit gaan, mijn anderhalf tot 2 jaar oude account heeft nog steeds geen key gekregen, ik had weliswaar geluk dat ik van een andere tweaker een account heb gekregen :)

• porn*

porn*

...take on the world!

@scrolls goed om te weten dat ze vaker voor gaan komen :)

Helaas heb ik mijn key aan een vriend beloofd, mocht ik er nog een krijgen dan horen jullie het!

<SG> pindle

• Dricus

Dricus

@djunicron: Ja warempel, er kwam ineens een key uit de lucht vallen :+. Ik heb ondertussen al wat gespeeld en het ziet er goed uit. Het enige waar ik 2 of 3 keer last van had waren flinke lag spikes in mijn framerate. Mijn framerate dropte dan gedurende zo'n 20 seconden naar 3 FPS ofzo.

Maargoed, ik vind het toch mooi dat het spel (buiten die FPS drops dan) behoorlijk soepel loopt op mijn niet-al-te-nieuwe computer. Het spel voelt verder heel erg als Diablo 2 aan. Natuurlijk zijn de skills en classes anders en de graphics up-to-date, maar qua besturing, inventory, identifyen, item kleurtjes, etc vind ik het enorm op Diablo 2 lijken.

Wat ik geweldig vind is die enorme skilltree (of beter: skillforest :+). Zo te zien heb je daarmee enorm veel mogelijkheden om je char naar eigen wensen aan te passen. Het verkrijgen van actieve skills via gems vind ik ook erg leuk gevonden. Het is weer eens wat anders dan dat je naar een skill trainer moet gaan om skills te leren. Wat mij alleen een beetje ontgaat is waarom je op een knopje moet drukken om een gem een level hoger te laten worden. Dat kan toch net zo goed automatisch, lijkt me?

Ik ben begonnen met een Templar, die nu level 4 is. Vanavond speel ik verder :).

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

Gebeurde eerst automatisch maar gezien er ook attribuut requirements aan gebonden zijn voorkomt een handmatige levelup problemen :)

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Je kunt sinds 0.95e ook niet meer levellen als je de requirements niet haalt.

Maar als je van plan bent equipment te verruilen waardoor je het niet meer haalt, dan is het ook handig.

Level 1-5 is nooit zo'n probleem, maar sommige skills gaan na een tijdje mana vreten, dan is een gem niet levellen om em te kunnen blijven spammen wel erg handig. Ook het levellen van gems die je niet wilt / kan gebruiken is fijn, want dan kan je ze klaarstomen voor andere chars.

De skill gems zijn trouwens wel redelijk zeldzaam, als in, sommige droppen vrijwel nooit en zoveel quests waar je ze kan verdienen zijn er ook weer niet

Ondanks dat je er 7 kunt binden, gebruik zowel op m'n witch als duelist eigenlijk maar 2 a 3. Zeker als je een aantal supportgems krijgt, merk je gewoon dat die waar je combo's hebt gemaakt zeer veel efficiënter zijn!

• Dricus

Dricus

@Clown & unicron: Ah, dat verklaart een hoop, bedankt voor de uitleg.

Iets anders: Ik heb nu 2 completed quests in m'n questlog staan en in het encampment zijn geen nieuwe quests beschikbaar. Moet ik nu gewoon een andere area op gaan zoeken? Als dat zo is, dan vind ik het een klein minpuntje dat je er niet op de één of andere manier naartoe wordt gestuurd. Integendeel: De NPC's raden je juist aan om in het encampment te blijven...

• Lomp
Ja je moet zelf naar nieuwe area,a en krijgt ook echt weinig nieuwe quests in town.
Heb zelf geluk gehad en 5 dagen na aanmelding mijn Beta key gekregen.
Heb een Ranger Lvl 17 en ben net in act 2 aangekomen. Het is een leuke class maar zit eigenlijk alleen maar Poison Arrow te spammen, ik hoop dat er nog wat meer leuke spells te verkrijgen zijn, anders word het wel een beetje veel van hetzelfde.

YouTube: ★ Path of Exile - Witch Gameplay, ft. Cromar!

Mage met corpse explosion, ziet er goed uit!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Woah, never even met m'n Dual-ist Cruel uit gelopen, na wat goede gear te hebben gebakken was ik nogal "OP". Ik heb m'n attackspeed voor dual strike / cleave nu over de 3 attacks / seconde heen geholpen en leech daarbij 20hp/hit + 4% van de schade (804 dps). Alleen collosal (& grotere) potions met 50% & instant restore zijn dus sneller.

Een duelist met dual wielding is erg aan te raden, maar met bogen / 2handers / shield lijkt ie mij redelijk waardeloos.Uiteindelijk loont het heel erg om in PoE SNEL mobs om te leggen. Meer kills = meer loot & meer XP.

@ Lomp, vanaf level 19 kan je "tier 2" skills gebruiken. Die krijg je voor quests sowieso al. Poison arrow is toch wel een beetje een standaard attack van de ranger, die gaat er nog even niet uit, net als dat iedere witch wel icespear heeft en alle melee classes cleave wel nodig hebben. Vanaf level 24 zal je ook support gems kunnen plaatsen en heb je dus linked spul nodig. Dan krijg je dus multiple projectile (or pierce) poison arrow. Daarnaast was volgens mij explosive arrow met concentrated effect en pierce ook nogal ultiem, zeker als je ook nog chance to ignite toevoegt. Mag wel een flinke mob zijn die dan nog in de buurt kan komen. (maar die zijn er zeker!)

• Dricus

Dricus

@Lomp: Daar was ik ondertussen inderdaad achter gekomen.

Ondertussen heb ik er weer wat uurtjes spelen opzitten en is mijn Templar level 12. Ik vind het spel al heel lekker wegspelen ondanks dat het nog beta is. De graphics vind ik ook mooi. Ik houd wel van die donkere "gritty" stijl. Vooral in de (Lower) Prison vind ik dat wel goed tot zijn recht komen.

Het enige vervelende vind ik dat ik last blijf houden van lagspikes. Mijn ping stijgt dan gedurende een seconde of 20 a 30 naar +/- 230 ms (normaal 30-50 ms) en mijn framerate dropt naar 4. Daar ga ik in ieder geval een reportje voor opmaken richting GGG.

• CDRK
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18-09 18:50
Zijn er nog mensen die PoE nog graag willen uitproberen maar nog geen key hebben?

• Haay
quote:
CDRK schreef op maandag 16 januari 2012 @ 10:39:
Zijn er nog mensen die PoE nog graag willen uitproberen maar nog geen key hebben?
Ikzelf heb al een tijd lang beta-toegang tot PoE, maar een goede vriend van mij staat nog wel op de wachtlijst voor PoE toegang.

Had gehoopt dat met de release van 0.9.5 weer friend-codes uitgedeeld zouden worden...

• Ixtli
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 16:56
quote:
Ja, heb je er eentje over toevallig? :)

• ArgantosNL
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17-09 16:49
quote:
ja, ik heb veel plezier met TQ gehad. heb je er genoeg over dan?

• CDRK
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18-09 18:50
Ik had eerlijk gezegd gehoopt ze te kunnen ruilen voor een dota2 key/gift, maarre ik denk niet dat me dat gaat lukken. Ik heb drie accounts die niet meer worden gebruikt. Ik heb ze voor mijzelf en 2 vrienden geregeld echter is dit niet wat we zoeken.

Als ik jullie mail kan ontvangen dan ga ik het ff regelen

Haay, Ixtli en ArgantosNL

CDRK wijzigde deze reactie 16-01-2012 16:20 (18%)

• Simball
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11-09 11:33
He bah, grijp ik weer net mis, zit ook al een tijdje te azen op een key :9~

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik las gisteren dat er wordt overwogen om "zeer binnenkort" een open beta te starten. Dan heeft iedereen die tot dan ingeschreven staat Beta toegang.

Zo af en toe hoor ik ook dan mensen "gewoon maar gedownload hebben" en inloggen en vervolgens in de chat roepen "maar ik heb niet eens een key lol!!!"

Je kunt dus altijd even http://www.pathofexile.com/download/installer bezoeken en 0.9.5g downloaden laten. GEEN garanties!!!!
Werkt dus niet, waarschijnlijk trollers of mensen die iets geglitched hebben.

Herhaaldelijk worden er aan mensen die beta feedback leveren op de forums nieuwe friendkeys gegeven. Ik heb er zelf al 3 uitgedeeld (aan onbekenden, ik had er 4 over de afgelopen maand), maar zit even zonder.

Daarnaast worden er nog steeds iedere 5 minuten keys weggegeven... Er is zelfs een Win NT6.x widget die aangeeft wie er wanneer een key ontvangt die je automatisch op je accountnaam kan laten zoeken oid...
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/10357
Het parent forum daar heeft ook een lading random-weggeef en request threads, kan je ook altijd proberen...

djunicron wijzigde deze reactie 17-01-2012 18:16 (4%)

• tollo71
  • Niet online
quote:
djunicron schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 01:01:
Ik las gisteren dat er wordt overwogen om "zeer binnenkort" een open beta te starten. Dan heeft iedereen die tot dan ingeschreven staat Beta toegang.

Zo af en toe hoor ik ook dan mensen "gewoon maar gedownload hebben" en inloggen en vervolgens in de chat roepen "maar ik heb niet eens een key lol!!!"

Je kunt dus altijd even http://www.pathofexile.com/download/installer bezoeken en 0.9.5g downloaden laten. GEEN garanties!!!!

.....
Dat wordt dan hopen op de open beta. Het entousiasme van de GoTers beloofd veel goeds.

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Eerlijk gezegd lijkt PoE mij beter te worden dan D3...

Nu is dat lastig te zeggen, ik heb PoE gespeeld, de D3 beta heb ik niet kunnen spelen, maar ik heb van alle classes wel tenminste 2 full-playthroughs gezien. Path of Exile heeft echter wel een aantal grote pluspunten in de gameplay:

- Potions zijn erg goed uitgedacht. Het is echt een onderdeel van je equipment waar je toch wel echt even aandacht in moet steken. Refills, charges, skills on activation, healsnelheden, quality upgrades...

- Skillgems + support gems maken minstens zo'n interessante combo als Runestones op skills. Vooral omdat je equipment er geschikt voor moet zijn of voor gemaakt moet worden. Je hebt alle vrijheid in beide, dus je bent continue aan het puzzlen, tenzij je genoeg orbs hebt om je gear te re-rollen in de hoop dat je dan je gewensde combo kunt maken.

- De afewezigheid van gold is geweldig. Orbs en andere items zijn een goed ruilmiddel, omdat ze werkelijk voor iedereen nuttig zijn en schaars en erg veel equipment modificatie opties bieden, waarbij het afwegen tussen opsparen / gebruiken echt wat diepte aan de gameplay toevoegd.

- De sfeer is gepast grimmig en komt een heel stuk realistischer over dan Diablo 3's artstyle. Dit is meer wat ik na het spelen van D2 had verwacht voor D3 dan wat D3 nu beloofd te worden. De graphics zijn daarnaast echt bijzonder goed te doen voor veel systemen, op wat kleine bugs na is het gewoon keurig geoptimaliseerd.

- Zowel de moeilijkheidsgraad als je strijder gaan redelijk gelijk op, terwijl beide exponentieel sterker worden. Het verschil tussen het begin en latere gameplay is redelijk groot wat betreft skills / effects / supports / charges etc. Goede en matige builds differentieren zich duidelijk, maar het lijkt er op dat niets on-fixbaar is.

- Het passives skillpanel werkt leuk. Je kunt vaak wel iets vinden dat je op dat moment nodig hebt, maar je moet het wel een beetje plannen. Zo heb je ook je statpoints nodig voor nieuwe gear, terwijl ze ook gewoon een bonus geven per 2 of 5 punten en kan je vaak wat verder in de boom dingen vinden die je toch een heel specifieke build laten maken.

@tollo hierboven, ik neem aan dat het gewoon downloaden en proberen in te loggen dus niet werkt?

• Simball
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11-09 11:33
Nee, je kan hem niet eens downloaden als je geen beta access hebt "You don't have permission to access this area"

• tollo71
  • Niet online
quote:
Simball schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:24:
Nee, je kan hem niet eens downloaden als je geen beta access hebt "You don't have permission to access this area"
Yep, hiero ook niet :(

Ben wel erg benieuwd, gezien de lovende woorden.

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Zo ben aan gekomen op mecriless difficulty. Alleen jammer dat ik heel ruthless geen item heb gevonden wat nuttiger is dan ik al had. Dus zit nog steeds met level 26~ gear op een lv 50 char uit cruel act2 :(

Moet zeggen dat ik niet zo blij ben met allies reflect physical damage en elemental damage. Ze zouden wel geleerd moeten hebben van d2 iron maiden die er later uit gepatched is wat voor problemen dat al snel kan geven. Ik heb dual wield wat op telt tot zo een 600 tot 1k damage per slag aan physical en 200 tot 600 fire damage met support gem. Het is dat mn gear nog achter ligt maar als ik de nieuwe axes voor mijn level vind die ik wil en upgrade verdubbeld dat bijna letterlij, en ik sla mezelf nu al bijna in 5 klappen dood.

• Lomp
De 1e die my een DM stuurt, krijgt een Beta key van me.

Edit: Key is weggegeven.

Lomp wijzigde deze reactie 17-01-2012 22:33 (20%)

• Vandro
quote:
daves2hd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:42:
Zo ben aan gekomen op mecriless difficulty. Alleen jammer dat ik heel ruthless geen item heb gevonden wat nuttiger is dan ik al had. Dus zit nog steeds met level 26~ gear op een lv 50 char uit cruel act2 :(

Moet zeggen dat ik niet zo blij ben met allies reflect physical damage en elemental damage. Ze zouden wel geleerd moeten hebben van d2 iron maiden die er later uit gepatched is wat voor problemen dat al snel kan geven. Ik heb dual wield wat op telt tot zo een 600 tot 1k damage per slag aan physical en 200 tot 600 fire damage met support gem. Het is dat mn gear nog achter ligt maar als ik de nieuwe axes voor mijn level vind die ik wil en upgrade verdubbeld dat bijna letterlij, en ik sla mezelf nu al bijna in 5 klappen dood.
Gelukkig zit er een maximum hoeveelheid aan damage (% van je life) dat reflect kan doen. Zelfs als je een pure glasscanon bent zal het dus niet 1hKO zijn. De truc is het herkennen van de aura, de boss isoleren of een andere damage type doen. Als melee kan je dus bijvoorbeeld Glacial Hammer, Viper Strike of Infernal Blow doen tegen Reflect Physical Damage, dat scheelt al heel wat. Ongegeneerd Cleaven heeft inderdaad een averechts effect:P

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik heb nu zoveel hp on hit & % physical dmg gained dat ik rustig met m'n lvl 43 duelist op reflect physical kan inhakken. Daarnaast reflecten ze niet 100%, maar iets van 25 a 33% van je physical dmg.
Als ik namelijk met 320 physical damage sla, raak ik grofweg 150 hp kwijt. Maar ik gain standaard ook iets van 85 per hit dus ik kom er wel doorheen met één of twee potionslokjes. Met warloards curse kan ik juist rustig cleaven op physical reflectors, geen probleem.

Met Heavy hit / slam (weet niet meer welke) kan je als Marauder volgens mij wel jezelf one-shotten, party member eens zien doen (ruthless of cruel, weet niet meer).

Wat veel erger is zijn die elemental reflect aura's. Firestorm erop (1000 dps) overleeft je witch niet snel. Ik heb ik weet niet hoe vaak op cruel perongeluk mezelf ge-one-shot met icespear of vulnerability + firestorm. Ik loop met 500 energy shield en 250 hp rond, dus helemaal gezond ben ik met 3 hits van vuurballen weg, en icespear door twee units met die aura heen is ook einde verhaal.

Wat Draves omschrijft zie ik ook terug: Ik heb mooie 1.70 attacks / sec zwaardjes uit eind Cruel, maar nu ben ik echt al 12 levels geen goede alternatieven tegengekomen. Heavy hitter onehanders vind ik wel, en dat is vast mana-economisch een beter optie, maar in DPS ga ik hard achteruit. 1.35 en 85-190 dmg werkt toch minder dan 1.70 en 34-141 dmg. Wel vond ik een mooi zwaardje met 1.60 en een base dmg van 50-120, welke ik met een cocktail (op volgorde) van scouring, 4x whetstone, jewelers, (prismatic?) alchemy en fusing (chaos?) wel weer op niveau kan brengen, maar damn, dan maak je ook wel "kosten"!

• tollo71
  • Niet online
quote:
Lomp schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 22:10:
De 1e die my een DM stuurt, krijgt een Beta key van me.

Edit: Key is weggegeven.
Shit, te laat....

Ik ben benieuwd hoe dat League gebeuren uitpakt. Ik ben een HC speler. Zoals ik het begreep "valt"je karakter terug in de reguliere poule als je doodgaat in de HC-league, right?

• porn*

porn*

...take on the world!

Ben net opnieuw begonnen met een witch en da's eigenlijk wel lache. Meteen 2 gele items gevonden Oo Droppen scrolls nu ineens een stuk meer of ligt dat aan mij?

<SG> pindle

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Drops zijn random, soort van. Ik heb het idee dat ze behoorlijk in fases vallen. Soms heb je even een orbs-drop-fase, dan weer een hele sloot potions achter elkaar (is veranderd in 0.95F en G) en zo ook met skill gems.

Scrolls droppen uberhaubt behoorlijk, als je enigsinds selectief ID, heb je ze nooit echt tekort toch?

• Lomp
Ik hou ook scrolls over aangezien ik blauwe items niet identify. En wat betreft item drops, soms dropt er uren geen gele en dan is het ineens happy hour ofzo. Heb ik de hele inventory er ineens vol mee

• basketnoobj3
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 20-05 11:39
Ik zou dit spel ook graag uitproberen, helaas nog geen beta key mogen ontvangen :(. mooi concept dat het free 2 play wordt en dus ook een serieuze concurrent voor diablo III

• tollo71
  • Niet online
Is er eigenlijk bekend wanneer de game uit closed beta gaat? Oorspronkelijke planning is ruimschoots niet gehaald. It's done, when it's done, anyone >:)
Ik zou dit mogelijk pareltje graag spelen, namelijk. Zeker als je ziet hoezeer Blizzard aan het worstelen is met D3, zou deze game een hele poos de onverdeelde aandacht van veel action-RPG fans kunnen opstrijken.

• Dricus

Dricus

Ik heb zojuist een friend code ontvangen. De eerste die me een DM stuurt krijgt hem.

Edit: De key is vergeven.

Dricus wijzigde deze reactie 22-01-2012 11:35 (14%)

• tollo71
  • Niet online
quote:
Dricus schreef op zondag 22 januari 2012 @ 10:21:
Ik heb zojuist een friend code ontvangen. De eerste die me een DM stuurt krijgt hem.

Edit: De key is vergeven.
Shit, weer te laat.... :'(
Pagina: 1 2 3 ... 69 Laatste

Populair:Apple iPhone 6DestinyAssassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneApple iOS 8

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013