Ik heb de game pas sinds kort. Ben met MP bezig maar die valt me echt heel erg mee. Sterker nog: vind het echt vet. Speel nu liever KZ3 dan CoD:BO. Het ziet er rete strak uit. Controls zijn fijn. Even wennen tegenover het snelle van BO maar het gaat nu redelijk goed. Voorla warzone of operations is echt vet om te doen..quote:ToFast schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 03:37:
Ik heb de beta met veel plezier gespeeld en heb sinds een aantal dagen de full version er maar eens in geduwd. Ik begon call of duty (bo) echt zat te worden.
Paar potjes botzone gedaan om weer in de look and deel te komen. Nu een paar levels hoger en weer helemaal verslaafd. Wat een goede mp en wat speelt het heerlijk. Eerst nog even flink wat potjes om unlockpunten te behalen en dan over naar warzone/operations. De single player zal ik binnenkort ook doen, want daar verlang ik tevens behoorlijk naar.
En ja de graphics zijn gewoon kwijlen!
Zodra ik KZ3 mp wat zat begin te worden, wissel ik de game gewoon af met cod.
Ik weet wel, Guerilla rocks (hulde ook aan alle fixes en het luisteren naar de community) & KZ4 wordt een instant buy!
PSN id: PENo1