Hoofdcategorieën
Device Settings
Reg. datum: 18 september 2007

quote:
ToFast schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 03:37:
Ik heb de beta met veel plezier gespeeld en heb sinds een aantal dagen de full version er maar eens in geduwd. Ik begon call of duty (bo) echt zat te worden.

Paar potjes botzone gedaan om weer in de look and deel te komen. Nu een paar levels hoger en weer helemaal verslaafd. Wat een goede mp en wat speelt het heerlijk. Eerst nog even flink wat potjes om unlockpunten te behalen en dan over naar warzone/operations. De single player zal ik binnenkort ook doen, want daar verlang ik tevens behoorlijk naar.

En ja de graphics zijn gewoon kwijlen!

Zodra ik KZ3 mp wat zat begin te worden, wissel ik de game gewoon af met cod.

Ik weet wel, Guerilla rocks (hulde ook aan alle fixes en het luisteren naar de community) & KZ4 wordt een instant buy!
Ik heb de game pas sinds kort. Ben met MP bezig maar die valt me echt heel erg mee. Sterker nog: vind het echt vet. Speel nu liever KZ3 dan CoD:BO. Het ziet er rete strak uit. Controls zijn fijn. Even wennen tegenover het snelle van BO maar het gaat nu redelijk goed. Voorla warzone of operations is echt vet om te doen..

PSN id: PENo1

vriend van Jack D. en Silver H
Reg. datum: 08 juni 2000

gewoon omdat 't kan;

http://www.xgn.nl/ps3/nie...ak-voor-de-playstation-4/
quote:
Volgens geruchten zou Killzone 4 in de maak zijn voor de PlayStation 4. Eerder waren er al geruchten dat er binnen Sony enkele interne studio's al aan de slag zijn gegaan om games te ontwikkelen voor de nieuwe PlayStation die ten vroegst in 2013 op de markt zal komen.

In de laatste oplage van EDGE valt te lezen dat het grootste deel van Guerilla Games' personeel al sinds de release van Killzone 3 eerder dit jaar, aan de slag zijn gegaan met de ontwikkeling van het vervolg. Een ander deel van het personeel zou bezig zijn met een volledig nieuwe game die niet binnen een bestaande franchise past. Dit werd al eerder door Guerilla Games zelf bevestigt.

Uitgever en eigenaar Sony heeft op dit moment enkel een Killzone voor de Vita aangekondigd. Deze wordt ontwikkeld door Sony Cambridge en zou volgend jaar in de winkels moeten liggen. Meer informatie over de Vita versie ontbreekt op dit moment echter.

Diablo 3: HollandHards#2930 | _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ♡ '\@_

Reg. datum: 15 november 2006

quote:
GG gaat de nieuwe KZ op de PS4 presenteren, vermoed ik. Als je kijkt hoe belangrijk ze al waren in technologisch opzicht met KZ3 (Move en 3D), dan lijkt me dat heel aannemelijk.

Smartphone: Sony Xperia S | PSN ID: Dynamix81

Reg. datum: 02 maart 2009

quote:
Dynamix schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:40:
[...]
GG gaat de nieuwe KZ op de PS4 presenteren, vermoed ik. Als je kijkt hoe belangrijk ze al waren in technologisch opzicht met KZ3 (Move en 3D), dan lijkt me dat heel aannemelijk.
Hoop wel dat de gebruikte technologie (als je het zo mag noemen) van de MP teruggaat naar een systeem zoals KZ2. Op de MP van KZ3 was ik iets te snel uitgekeken.

psn: jackal131

Reg. datum: 15 november 2006

Helemaal mee eens, Jackal. Ze moeten absoluut functies uit KZ2 weer terugbrengen, zoals het clansysteem. Ik kan nog steeds niet begrijpen dat een ontwikkelaar zo'n fantastisch, succesvol en onderscheidend systeem overboord kiept :S

De commercie heeft weer eens een game vernield... *zucht*

Smartphone: Sony Xperia S | PSN ID: Dynamix81

http://verkopers.marktplaats.nl/17418191

^-- killzone goodies voor goede doel

Diablo 3: HollandHards#2930 | _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ♡ '\@_

Reg. datum: 07 mei 2007

quote:
Jackal131 schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:09:
[...]

Hoop wel dat de gebruikte technologie (als je het zo mag noemen) van de MP teruggaat naar een systeem zoals KZ2. Op de MP van KZ3 was ik iets te snel uitgekeken.
+1

KZ4 :9~ _/-\o_ ga alvast wat uurtjes reserveren >:)

quote:
Sev kennen we natuurlijk van de Killzone franchise en deze onderstaande afbeelding staat tussen andere charactermodellen, maar wat opvalt is de hoge kwaliteit. Het meest logische is dat deze afbeelding voor Killzone 3 was, de rest op de site is immers ook voor Killzone 3. Echter was Sev in Killzone 3 niet zo 'mooi' als op de onderstaande afbeelding.
http://www.psfocus.nl/_images/overige/KillzoneNextGen.jpg
bron; http://www.psfocus.nl/2_2...r_zo_uit_kunnen_zien.aspx

Supra Addict

Zag ook zo'n post ja, ben benieuwd of de PS3 nog een Killzone game mag verwachten :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | "Security is just a state of mind"
Cinema 4D! | MacBook Pro! | Canon eos 500d | Iphone 3GS 32Gb

denk het niet, volgende zal op de next gen uit komen. mede door het gematigde succes van kz3, verwacht ik niet dat de opvolger ook op de ps3 uitgebracht gaat worden

Reg. datum: 04 december 2008

Killzone 3 is 1 jaar oud, daarom de volgende acties:

http://www.killzone.com/k...2-24_kz3-multiplayer.html

Killzone 3 MP wordt free to play, althans, tot een bepaalde rank (sergeant I). Alle maps zijn speelbaar in de mp standalone, dus ook alle dlc maps. Voor $15 (euro prijzen tba) kun je de mp standalone aanschaffen en verder spelen en krijg je 3 bonus points, double xp 24 uur, enz.

Toch leuk om mensen gratis kennis te laten maken met killzone 3 mp. Ik werd heel blij van dit bericht omdat dit betekend dat guerilla de mp nog niet afschrijft. We kunnen dus nog wel een tijdje doorknallen online! Zit nooit op lege servers bij guerilla warfare. Tenzij ik de dlc maps aanvink.

En o ja... Double XP weekend van 2 tot 5 maart!!! Alleen voor bestaande KZ3 spelers uiteraard.

Trishul wijzigde dit bericht 01-03-2012 10:55 (10%)

Reg. datum: 07 december 2009

Donderdagavond weer potje Killzone 3 gespeeld met een vriend. Was zeer vermakelijk. Na veel MP van Killzone 2 te hebben gespeeld, raakte ik Killzone 3 multiplayer niet aan door BF:BC2 en BF3 geweld. Nu dat de MP gratis is voor iedereen heeft een vriend van mij hem geinstalleerd en heb ik mijn game maar onder het stof vandaan gehaald.

Heeft echt leuke gameplay online. Dus vanavond weer even proberen.

En o ja (zoals hier boven)... Double XP weekend is verplaatst voor Europeanen, doordat psn er zondag gedeeltelijk uit lag. Double XP weekend is nu 17 en 18 maart.

BF3: SuperflipNL [PS3]

Reg. datum: 04 december 2008

@ ^^^

Ah, dat zou verklaren waarom ik op zondag van het ene op de andere moment geen killzone 3 mp meer kon spelen. Was wel ingelogd in psn maar kwam niet verder. Leuk dat ze het alsnog goedmaken.

Het is online idd weer leuker geworden, vooral drukker ook. Gisteren met veel Nederlanders op Akmir Snowdrift gespeeld. Hilarisch gewoon; een gast zei bij map selection al: nee jongens, niet akmir kiezen, niet die kut map! Later bleek er ook een Nederlandse chick te zijn tussen ons.. Die schreeuwde bij Akmir op het hoogste level/verdieping: wat een teringzooi is het hier zeg! Zo heerlijk chaotisch als vroeger was het...

Supra Addict

Mjah, ik dacht dus dat die free multiplayer US-only was. Maargoed, ondanks dat ik echt 0 tijd heb om te spelen, ga ik sowieso Killzone 3 nog kopen, al is het alleen maar omdat het een goed Nederlands product is (in mijn ogen).

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | "Security is just a state of mind"

De gratis multiplayer loopt maar tot lvl 10 en daarna kan je niet verder gamen. Maat van mij kon na lvl 10 niet meer spelen. Maar hij had hem hierna gelijk gekocht, kreeg zelfs alle uitbreidingen er ook bij.

Toch vind ik het raar. Zet dan gewoon een lvl cap op 10, dat je niet verder kan ranken en unlocken maar wel verder spelen.

Gisteren leuke potjes warzone gespeeld en de teams waren goed bezet/vol.

quote:
scorpie schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:22:
Maargoed, ondanks dat ik echt 0 tijd heb om te spelen, ga ik sowieso Killzone 3 nog kopen, al is het alleen maar omdat het een goed Nederlands product is (in mijn ogen).
there i fixed it.

in mijn beleving was kz3 de teleurstelling en frustratie game van het jaar. Zo jammer dat een ontwikkelaar besluit om een goed product weg te gooien en te vervangen voor iets minders.
Denk dat ook hele rede is van deze free-2-play; game was teleurstelling en heeft niet gebracht wat er beloofd was. Errg jammer

quote:
himlims_ schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:01:
[...]
there i fixed it.

in mijn beleving was kz3 de teleurstelling en frustratie game van het jaar. Zo jammer dat een ontwikkelaar besluit om een goed product weg te gooien en te vervangen voor iets minders.
Denk dat ook hele rede is van deze free-2-play; game was teleurstelling en heeft niet gebracht wat er beloofd was. Errg jammer
Ik zond KZ2 ook beter, maar heb veel plezier met het spelen van KZ3. Misschien was de hype voor KZ2 wel groter en het gevoel van vreugde toen de game uitkwam. Ik denk dat ze langer hebben gewerkt aan KZ2 dan aan deel 3. Uit een presentatie zag ik dat ze over KZ3 2 jaar hebben gedaan. Tja dan zal je dat merken aan de kwaliteit.

Reg. datum: 25 april 2007

Voor de geinteresseerden/verzamelaars:
Helgast edition nu tijdelijk van 149,99 voor maar 44,95 :)
http://www.smartgamer.nl/smartdeal-playstation-c-72_206.html

Ik heb 'm besteld, vond Killzone 2 helemaal te gek dus deze moet ook leuk worden ;)

*op youregamezone slechts 27,99, keus niet moeilijk dan ;) *

dvdkiwi wijzigde dit bericht 05-04-2012 18:45 (32%)

PSN ID= zuperkiwi

Reg. datum: 23 februari 2009

Heb die in september voor 40 euro besteld op bartsmit.nl, ook een erg mooie deal!

Sega fan!

Als er nog mensen eens willen spelen, ik speel KZ zeer regelmatig. Mijn PSN is: MoodChange.

PSN: MoodChange | Rise Against forum

Reg. datum: 03 oktober 2011

hallo, ik heb de gratis multiplayer gedownload, maar nu ziet het spel mijn tv niet als een 3d tv :(
wou dit spel juist graag in 3d spelen

mijn tv is de LG 55LW570S

iemand die mij hiermee kan helpen? (of heb ik er overheen gelezen)

EDIT: films doen het wel allemaal via de ps3 in 3d

roeltjow wijzigde dit bericht 11-04-2012 14:03 (10%)

Supra Addict

Is de multiplayer wel in 3d te spelen vraag ik me dan af?

Reg. datum: 03 oktober 2011

quote:
scorpie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:02:
Is de multiplayer wel in 3d te spelen vraag ik me dan af?
staat wel een optie voor bij options maar die is grijs, zou dat zo zijn omdat ik de gratis versie speel en niet de upgrade naar full version heb?

Reg. datum: 02 maart 2009

Heb de singleplayer afgelopen dagen eens gespeeld in 3D. Moet zeggen dat het voor mijn gevoel een stuk makkelijker speelde. Wil binnenkort idd ff proberen om de multiplayer in 3D te spelen. Hopenlijk speelt dat ook lekker.

psn: jackal131

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011