Voor mn iMac heb ik bij de IKEA led strips gehaald cq. poor mans "ambilight". Dat kijkt imho veel fijner weg als brildragende. Zie onder.

IKEA dioder
Voor de rest heb ik eigenlijk niets speciaals
ND-Photo.nl (Portfolio) / Ducked.nl (Blog) / PSN ID: nerd2k3
Wat is dat waar je je muis op hebt liggen, ziet er uit als een enorme muismat, maar er hangt een draadje aanquote:aramdin schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:54:
Ik heb voor mn 15" Macbook Pro een sticker gekocht bij etsy.com
[afbeelding]
Voor mn iMac heb ik bij de IKEA led strips gehaald cq. poor mans "ambilight". Dat kijkt imho veel fijner weg als brildragende. Zie onder.
[afbeelding]
IKEA dioder
Cliffie wijzigde dit bericht 06-08-2010 08:03 (16%)
Forum voor trompettisten: www.trompetforum.nl
Unieke mozaieken en tekeningen: www.dekleinekunstenaar.nl
Mijn vermoeden is dat het om een enorm tekentablet gaatquote:Cliffie schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 08:02:
[...]
Wat is dat waar je je muis op hebt liggen, ziet er uit als een enorme muismat, maar er hangt een draadje aan
Passat lief O+
#bsmfh @ irc.tweakers.net! | De BSMFH Wiki! | Assume makes an Ass out of u and me
Muizen doe ik echter met een muismat op mn tablet, weet niet welk merk, maar die is evengroot als het tekenvlak van de Wacom.
En je bent natuurlijk ook je spyder vergeten te melden als gadget
Bekend van cmns.nl | Tweakers Internetmarketing | @ArneCoomans
Ik heb een Griffin Powermate, maar het ding werkt eigenlijk best onhandig in Lightroom. Gebruik ik dus amper.

Ik heb ook een Wacom Bamboo tabletje voor de occasionele fotobewerking

Gebruik een Spyder voor kalibratie

En sinds deze week een handig apparaatje ter vervaninging van het dagelijks gebruik van mn mac

Bekend van cmns.nl | Tweakers Internetmarketing | @ArneCoomans
Reg. datum: 07 juli 2010
Beetje afgeleid van de 3Dconnecion SpaceNavigator wat veel bij CAD/3D tekenen gebruikt wordt.quote:aramdin schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:27:
Grappig die Powermate, heb er echt nog nooit van gehoord (of eerder gezien)
Die lowkey stand voor de iMac ziet er wel aardig uit trouwens! Misschien maar bestellen.
Giant87 wijzigde dit bericht 07-08-2010 20:43 (11%)
iMac 27" i7 - 8GB - 1TB <3
Reg. datum: 11 juni 2008
Tot op heden heb ik nergens een hubje kunnen vinden dat een beetje in de stijl van mijn imac past....iemand suggesties?
PSN ID: Kunstenaar
iMac 27" i7 - 8GB - 1TB <3
Mocht je toevallig de witte iMac hebben, dan past IMO deze USB/FireWire van Belkin er wel goed bij. Ik weet dat deze hub is gericht op de Mac Mini, maar dat maakt hem er niet minder op geschikt voor de iMac.quote:Silverscope schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 20:45:
Mayb is dit een goede gelegenheid om te vragen of iemand een leuke usb-hub weet voor naast mijn imac.
Tot op heden heb ik nergens een hubje kunnen vinden dat een beetje in de stijl van mijn imac past....iemand suggesties?
iRaptor wijzigde dit bericht 07-08-2010 21:19 (9%)
Mac Pro (Early 2009) – Mac OS X 10.6 / Windows 7 Ultimate – 2x Intel Xeon X5550 (2,66GHz) – 16GB DDR3 – 4x SAMSUNG HD103SJ (RAID 10) – NVIDIA GeForce GT120 – 2x SuperDrives
Kun je die sticker, als je hem zat bent, sowieso weer normaal van je MacBook afhalen? Of is het een permanent iets? Want ik vind het wel gaaf, maar wil wel weten of hij ook weer er af kan zonder sporen achter te laten.
Grtn Tristal
Gadget: iPhone 4 MacBook Pro 2010 i5 GoT Platoon #1 PS3
Reg. datum: 07 juli 2010
Kun je hem dan nog wel schoonmaken? Want ik maak mijn MPB 1 keer per week schoon, met een warme doek...quote:aramdin schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 19:28:
Klopt, ging makkelijker dan ik dacht. Ik keer er ook een beetje tegenop, maar je kan hem er makkelijk afhalen als je het fout doet. Het is echt een dikke vinyl sticker, voelt igg niet cheapass aan.
Wtf? Waar is dat nou weer voor nodig....quote:Cybexify schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 11:51:
[...]
Kun je hem dan nog wel schoonmaken? Want ik maak mijn MPB 1 keer per week schoon, met een warme doek...
Om je vraag te beantwoorden: Als je het voorzichtig doet kan het natuurlijk wel ja.
[mierenneukmodus]We hebben het hier over MacBook Pro('s) en niet over MacPro Book('s) of MacPook Bro('s)
Die ga'k binnenkort aanschaffen. Werkt goed bij Rhino for Mac en SketchUp en natuurlijk bijna alle AutoDesk software (vooral dan op WIndows). En Google Earth wordt ook een stuk leuker. Heb hem een uur getest bij een Apple Reseller met eigen MacBook, vriendelijk van ze.quote:Giant87 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 20:41:
[...]
Beetje afgeleid van de 3Dconnecion SpaceNavigator wat veel bij CAD/3D tekenen gebruikt wordt.
Die lowkey stand voor de iMac ziet er wel aardig uit trouwens! Misschien maar bestellen.
Stevig ding ook trouwens, staat echt als een blok op het bureau.
Ja je kan hem nog wel schoonmaken, eraf halen moet ook geen probleem zijn. Heb de sticker 2x eraf moeten halen en er was geen residu te bekenen.quote:Cybexify schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 11:51:
[...]
Kun je hem dan nog wel schoonmaken? Want ik maak mijn MPB 1 keer per week schoon, met een warme doek...
Reg. datum: 04 januari 2004
Ziet er heel chique uit ... mooi wacom tablet ook. heb in de show your apple je setup ook regelmatig voorbij zien komen. ben toch wel benieuwd welk zakelijk oogpunt je hebt met je tablet. Grafisch designer?quote:aramdin schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:54:
Ik heb voor mn 15" Macbook Pro een sticker gekocht bij etsy.com
[afbeelding]
[afbeelding]
IKEA dioder
Why zeg you trouwens Grafisch Designer? Graphic Designer of Grafisch Vormgever dus.
MBP 15" | iPhone | iPad | iPod Touch | EOS 450D | Xbox 360
vertel eens wat er zo onhandig aan is en waar het normaliter voor wordt gebruikt want ikquote:samo schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 10:57:
Ok, laat ik dan ook meedoen.
Ik heb een Griffin Powermate, maar het ding werkt eigenlijk best onhandig in Lightroom.
Gebruik ik dus amper.
heb het altijd erg leuk gevonden alleen nooit moeite genomen waar het voor gebruikt wordt.
De mens wikt maar God beschikt.
Reg. datum: 11 oktober 2007
Op zich werkt het na enige gewenning behoorlijk efficient! Voor mij dan...
In 2 kleuren verkrijgbaar, maar de aluminium/wit is toch wel de mooiste

Reg. datum: 23 oktober 2008
Ik gebruik gewoon die op mijn dashboardquote:Drexciyan schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:28:
Als je een perfecte match zoekt in de vorm van een rekenmachine, dan kan ik de Canon X-Mark I aanraden.
In 2 kleuren verkrijgbaar, maar de aluminium/wit is toch wel de mooiste
[afbeelding]
Reg. datum: 18 april 2010
Deze past nog beter bij je wireless keyboard
No production networks were harmed during this posting

Geweldig geluid voor een zacht prijsje.
---
En sinds 2 weken de Magic Trackpad.

Imho veel fijner dan een normale muis bij allerdaagse dingen.
iMac 24" early 2008 | Pad 32 GB | iPhone 4 32 GB | iPhone 3GS 32 GB | † iPone 3G 16 GB
MacBook Air 13,3” (mid 2011) – 1.7Ghz i5 - 128GB SSD – 4GB DDR3

MacAlly
3.5"" USB2.0/FW400/800/eSATA case

Macessity
Macessity SlimKey Stand - Designed

Rain design
iRest aluminum - A matching aluminum colored wrist rest and mouse pad for your Mac.
Mektheb wijzigde dit bericht 19-08-2010 22:15 (45%)
iMac 2011 - i5 - 12GB DDR3 1333mhz - 1TB - 6770M - 27" 2560x1440 IPS | Synology DS411j 4x 2TB | iPod Nano 6th 8GB | iPhone 3gs 16GB Black ( Soon White )
Reg. datum: 10 april 2003

Andere accessoires rondom de MacBook Pro: iPod Touch v.3 64GB en Sony Cybershot DSC-TX7. De inmiddels ruim 8 jaar in gebruik zijnde Samsonite tas die het allemaal herbergt protesteert nog niet al zie ik de eerste slijtagesporen aan de ijzeren haken waarmee de (vervangbare) schouderband bevestigd is.
Reg. datum: 11 juli 2006
Bij deze een award voor slechtste productfoto van het jaar. Een aluminium onderzetter voor een mac die niet dezelfde kleur heeft. Tjaquote:Mektheb schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:11:
[afbeelding]
Macessity
Macessity SlimKey Stand - Designed
Ach in werkelijk heid valt het wel mee, hijs iets lichter dan een keyboard / macbook / imac.quote:lowfi schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:39:
[...]
Bij deze een award voor slechtste productfoto van het jaar. Een aluminium onderzetter voor een mac die niet dezelfde kleur heeft. Tja
Maar op de foto inderdaad erg appart.
Sja als je een imac koopt met alles erop en der aan dan boeit die 65 dollar me nou ook weer niet echt, maar ik snap je punt hijs vrij duurquote:Thorgrem schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:39:
Die Macessity SlimKey Stand vind ik wel een erg mooie oplossing, maar waarom dat zo'n 65 dollar moet kosten... Dat is het mij niet waard ondanks dat er een usb-hub inzit.
Mektheb wijzigde dit bericht 19-08-2010 22:44 (35%)
iMac 2011 - i5 - 12GB DDR3 1333mhz - 1TB - 6770M - 27" 2560x1440 IPS | Synology DS411j 4x 2TB | iPod Nano 6th 8GB | iPhone 3gs 16GB Black ( Soon White )
Reg. datum: 05 mei 2009
Reg. datum: 06 september 2005
http://twelvesouth.com/products/bassjump/
Deze staat op de site van Mycom voor ¤80,-, in welke winkel heb je hem gezien?quote:porthofax schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:38:
Bij de mycom verkopen ze de Bassjump van Twelve South voor (maar) 40euro:
http://twelvesouth.com/products/bassjump/
Dropbox synchoniseer je iPhone/Android/Mac/PC | 13" Macbook Pro (mid 2010) | Sony VAIO VPCF11Z1E | Mac mini (end 2009) | PC Q6600 | Synology DS1010+ | HTC Desire
Ik onderschrijf het bericht van Mektheb, in de praktijk valt het mee:quote:lowfi schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:39:
[...]
Bij deze een award voor slechtste productfoto van het jaar. Een aluminium onderzetter voor een mac die niet dezelfde kleur heeft. Tja

Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
inderdaad ziet er goed uit ! zie jij de versie hebt met de hub voorin, ik heb hem aan de zijkant.quote:DivxLover schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:54:
[...]
Ik onderschrijf het bericht van Mektheb, in de praktijk valt het mee:
[afbeelding]
Mooi hoor
Mooie setup
Maar is het makkelijk zonder computermat met die draadloze muis?
Ik kan mij namelijk voorstellen dat je bureau dan wel heel erg schoon
en egaal moet zijn wil het vlekkeloos werken zo een muis.
De mens wikt maar God beschikt.
Tis niet zo zeer voor een verhoging, maar meer voor meer usb en een opberg plaats voor je keyboardquote:Mark. schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:42:
Apart die verhoging, je kan je stoel ook lager zetten
Maar is het makkelijk zonder computermat met die draadloze muis?
Ik kan mij namelijk voorstellen dat je bureau dan wel heel erg schoon
en egaal moet zijn wil het vlekkeloos werken zo een muis.
een LowKey Stand,
een SlimKey V2 Stand,
of een LapTuk Pro.
Het probleem is echter dat de Lowkey Stand en de Slimkey V2 Stand (speciaal) gemaakt zijn voor het wired keyboard met numeriek gedeelte en ik ben bang dat het wireless keyboard niet gaat passen. Op de site van macupgrade.be staan bij de Lowkey Stand afbeeldingen met een wireless keyboard eronder waaruit blijkt dat het wel zou passen (en dus ook bij de Slimkey stand, beide een hoogte van 1").
Mijn vraag is dus, gaat het passen? (op de apple site kan ik nergens de hoogte van het wireless keyboard vinden) Anders moet ik maar voor de LapTuk Pro gaan.
Scientia potentia est | Gebruikt: W7, OS X, iOS en Android | BSc Bedrijfskunde & Rechten
thanx dan weer ik voldoende. Ik dacht het wireless keyboard misschien hoger zou zijn dan het wired keyboard met numeriek gedeelte. Dan wordt het denk ik de Lowkey Stand, de usb hub aan de voorkant lijkt me handiger.quote:paella schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 10:03:
mijn wireless keyboard past onder de LowKey Stand. Door het pootje in het midden steekt ie wel een cm uit, eigenlijk net als op de foto.
Reg. datum: 15 november 2003
ik heb vrijdag 2 lowkey stands besteld bij macupgrade.bequote:bvsteyn schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:12:
Weet iemand een (web)winkel in NL waar de Slimkey V2 te verkrijgen is? Of is macstuff een van de weinige in Nederland?
Kreeg vanmorgen een email dat het morgen wordt opgehaald door TNT.
Verzendkosten zijn maar 7 euro naar NL
deeltje wijzigde dit bericht 01-12-2010 10:41 (26%)
Mkay, betaald met CreditCard? Hoe lang duurde het voordat je je bestelling binnen had?quote:djwb schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:33:
ik heb gewoon bij zagg in amerika besteld ging prima
Reg. datum: 13 september 2004
paypal, had hem binnen 1 1/2 week binnen.quote:deeltje schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:40:
[...]
Mkay, betaald met CreditCard? Hoe lang duurde het voordat je je bestelling binnen had?
kleine kanttekening, ik vind die skins niet zo mooi als ik verwacht had. bubbel en vuil loos is bijna onmogelijk.

//
wow..erg mooi!quote:Bigg Balls schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:48:
Ik vind de B&W MM-1 schitterende speakers voor bij een iMac. Ze zijn elegant, kwalitatief hoogstaand en chique!
[afbeelding]
DUGG
Hoedje wijzigde dit bericht 04-12-2010 10:33 (84%)
My New Ride: BMW 1-Serie
Reg. datum: 14 maart 2004
Ik ben hier altijd heel tevreden over geweest. Apply-en is idd vooral in het begin lastig, maar na een 3 x Macbook Pro 15 (2x unibody en het vorige model), 1 x Macbook Pro 13 unibody, iPhone 2G/3Gs/4 heb ik het wel aardig onder de knie. Key is niet teveel vloeistof erop te doen en echt van één kant heel subtiel naar de andere kant werken. Zo krijg je ook de minste bubbels. En de bubbels die er wel zijn die gaan echt wel weg na het drogen.quote:djwb schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:53:
[...]
paypal, had hem binnen 1 1/2 week binnen.
kleine kanttekening, ik vind die skins niet zo mooi als ik verwacht had. bubbel en vuil loos is bijna onmogelijk.
En ik heb nooit problemen ondervonden met het schoonhouden. Soms kan na een lange tijd hoekjes (die niet goed gedaan zijn) beginnen te plooien, maar dan heb je ook levenslange garantie.
Het aluminium van de Macbook's voelt veel fijner aan dan het een beetje rubberachtige materiaal van de skins, maar de grip is daardoor wel veel beter! En ik heb liever een krasloze Macbook, want je krijgt (bij normaal gebruik) echt geen krassen erop.
Ben nu aan't wachten voor de skin van mijn MBA (had per ongeluk de skin voor de MBP 13 besteld
Nouja, de mStand is toch echt exact dezelfde kleur als mijn MBP, dus het kan wel.quote:Mektheb schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:36:
[...]
inderdaad ziet er goed uit ! zie jij de versie hebt met de hub voorin, ik heb hem aan de zijkant.
Mooi hooren ja bijna alle alluminum dingen zijn iets anders van kleur
Mooie setup
Zijn er zo ver jij weet al Nederlandse shops die dat ding verkopen? Of moet echt via Mobee?quote:Drexciyan schreef op zondag 09 januari 2011 @ 02:23:
De Magic Charger van Mobee Technology is wel een geinig ding.
[afbeelding]
YouTube: Mobee - Magic Charger
Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works.

Laptop op schoot op de bank, muziek uit de fatsoenlijke speakers
Slechtste:

Ik kan er maar niet aan wennen. Het ding ligt in de kast te niksen. [ot]Dus als iemand interesse heeft....[/ot]
0900-telaat
balk wijzigde dit bericht 09-01-2011 17:30 (2%)
Reden: reeds verkocht via V&A
Reg. datum: 02 augustus 2008
Idd, had het gisteren ook gezien. Lijkt me wel iets die handig kan zijn.quote:Drexciyan schreef op zondag 09 januari 2011 @ 02:23:
De Magic Charger van Mobee Technology is wel een geinig ding.
[afbeelding]
YouTube: Mobee - Magic Charger
Om ff m'n bericht van in het ander topic waar het verkeerd stond te quoten:quote:Nickalicious schreef op zondag 09 januari 2011 @ 11:16:
[...]
Zijn er zo ver jij weet al Nederlandse shops die dat ding verkopen? Of moet echt via Mobee?
Kom net dit tegen op macrumors:
http://www.mobeetechnology.com/the-magic-charger.htmlquote:Magic Charger
On the more practical end of the spectrum, Mobee Technology was on hand to showcase its Magic Charger, an inductive charging accessory for Apple's Magic Mouse. The Magic Charger is comprised of a replacement battery pack and bottom plate for the Magic Mouse and a charging base. Once installed, the Magic Charger's battery pack allows the Magic Mouse to be charged by simply placing it on the included charging base.
The Magic Charger is priced at $49 and can be ordered directly from Mobee and is expected to be available at Apple retail stores soon.
JelmerHT wijzigde dit bericht 09-01-2011 13:21 (8%)
Zover ik kan zien is Five4U de distributeur voor Nederland.quote:Nickalicious schreef op zondag 09 januari 2011 @ 11:16:
[...]
Zijn er zo ver jij weet al Nederlandse shops die dat ding verkopen? Of moet echt via Mobee?
Als je op die website je woonplaats invoert krijg je vanzelf een lijst van shops in de regio waar zij leverancier van zijn. Via die shops kan je dan die Magic Charger wel bestellen neem ik aan.
Ze hebben de Magic Charger trouwens al op hun website staan.
Pixmania schijnt hem al op voorraad te hebben...
Reg. datum: 26 januari 2009
Ik kwam het gisteren tegen bij Pixmania, en is op voorraad.quote:Nickalicious schreef op zondag 09 januari 2011 @ 11:16:
[...]
ben hem nog nergens anders tegeggekomen.
Zie deze review YouTube: Review: Mobee -- The Magic Charger
Kijk, dat is best interessant. Ben benieuwd of het ook via een powered USB-hub zou werken. In het filmpje geeft hij aan dat hij het niet zeker weet. Maargoed, vind het nu nog geen 50 euro waard, misschien als de iMac hier bij mij thuis staat (in de zomervakantie pas).quote:Drexciyan schreef op zondag 09 januari 2011 @ 14:33:
Het kan ook via 230v d.m.v. van zo'n USB lader.
Zie deze review YouTube: Review: Mobee -- The Magic Charger
Waar haal je dat eigenlijk vandaan? Mocht het zo zijn is het toch nog steeds goedkoper dan losse batterijen? Dat ding gaat er bij mij waarschijnlijk wel komen, echt ideaal lijkt het me.quote:
EDIT: In de datasheet dus
f.h wijzigde dit bericht 09-01-2011 21:23 (44%)
Ja 3 weken levertijd! Bij macforyou direct leverbaar ? Heb ze al even gemailt.quote:Appleman schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:08:
Die mobee is gewoon te koop bij Mycom.
http://www.mycom.nl/Productgroep/Apple/Mobee/25440
Ze verkopen de battery pack ook los. Kost $29,90.quote:f.h schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:08:
[...]
Waar haal je dat eigenlijk vandaan? Mocht het zo zijn is het toch nog steeds goedkoper dan losse batterijen? Dat ding gaat er bij mij waarschijnlijk wel komen, echt ideaal lijkt het me.
EDIT: In de datasheet dusMaar goed, geen idee hoe lang 1 cycle is, als die even lang is als 1 setje van 2 batterijen, dan betaal je dus 50 euro voor 500 batterijen of in het gunstigste geval 50 euro voor 1000 batterijen. Das toch best goedkoop dan?
Inderdaad dus volgens mij is het batterij technisch een prima investering. Of sommige (panischequote:Drexciyan schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:26:
[...]
Ze verkopen de battery pack ook los. Kost $29,90.
Dat is wel zo, maar opgeladen batterijen gaan vaak minder lang mee.quote:f.h schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:08:
[...]
Waar haal je dat eigenlijk vandaan? Mocht het zo zijn is het toch nog steeds goedkoper dan losse batterijen? Dat ding gaat er bij mij waarschijnlijk wel komen, echt ideaal lijkt het me.
EDIT: In de datasheet dusMaar goed, geen idee hoe lang 1 cycle is, als die even lang is als 1 setje van 2 batterijen, dan betaal je dus 50 euro voor 500 batterijen of in het gunstigste geval 50 euro voor 1000 batterijen. Das toch best goedkoop dan?
(ervaring logitech muizen.)
Gelukkig kan het laad-contact niet kapot hier =)
Die battery pack is wel interessant idd
Ik heb zelf nog de mighty mouse, omdat ik de magic mouse te zwaar vind.
De ding haalt daar wel een aantal gram vanaf
Jrz wijzigde dit bericht 10-01-2011 09:34 (9%)
Edit
Pardoes een mail gekregen, wie weet hier gekeken
thijszor wijzigde dit bericht 14-02-2011 09:13 (7%)
Macbook air 13.3" 128G - Volvo s70 2.5 10V europa automaat
Ze zijn niet erg snel kwa mail, maar antwoorden altijd en hebben goeie service betreft na zendingen of als er iets miss is
Reg. datum: 15 juli 2005

Helemaal uit Australie, terwijl gewoon in de NL Apple store te koopquote:Gsusivo schreef op zondag 20 februari 2011 @ 22:34:
Een bluetooth calculator voor Mac.
http://www.games101.com.a...ator%20Keypad%20for%20Mac
![]()
http://store.apple.com/nl/product/H0321VC/A?mco=MTY3ODQ5OTY
Reg. datum: 15 juli 2005
Haha je hebt gelijk!quote:paella schreef op maandag 21 februari 2011 @ 07:31:
[...]
Helemaal uit Australie, terwijl gewoon in de NL Apple store te koop
http://store.apple.com/nl/product/H0321VC/A?mco=MTY3ODQ5OTY
Ik zag hem voor het eerst in de Apple winkel in New York (5 av.).
Ik had hem nog nooit eerder gezien...zodoende mijn post.
Later bleek dat hij al eens gepost is...zodoende excuses!

rodian50 wijzigde dit bericht 23-02-2011 00:21 (3%)
R.D50
http://azerty.nl/producte...x-1-gigabit-ethernet.html
Edit: gewoon ene besteld benieuwd of ik 'm ook krijg.
Deze vind ik ook wel mooi.
pricewatch: LaCie d2 Network 2 1TB
Brm-G wijzigde dit bericht 30-05-2011 22:34 (109%)
'Gaude et aude'
Dan moet ik op zoek naar iets anders.
'Gaude et aude'
iMac 27'' 2011 i5 3.1 GHz; 6970M 1GB, 8GB MacBook Pro 15'' 2010 iPhone 4 32GB (Jailbreak) iPad (3rd gen) 16GB Wifi
Welke iomega? Of ik ben blind, of jij ziet iets wat ik niet zie, want ik zie het niet gaan over 'een iomega' ?!?quote:VeeGee schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:18:
Die IOmega is wel heel netjes geprijsd, zal wel een foutje zijn van Azerty?
Reg. datum: 08 oktober 2004
Deze:quote:Haazzz schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:48:
[...]
Welke iomega? Of ik ben blind, of jij ziet iets wat ik niet zie, want ik zie het niet gaan over 'een iomega' ?!?
quote:Brm-G schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:13:
Iemand ervaring met dit ding icm een mac?
Ik heb hem ook besteld. Als ik hem krijg is het een mooie prijs!quote:Brm-G schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:13:
Iemand ervaring met dit ding icm een mac?
Edit: Mail van Azerty ontvangen:
"Beste ...,
U heeft bij ons een order geplaatst met hierin een Iomega Home Media Network Hard Drive
Dit product had helaas een verkeerde prijskoppeling, en stond dus voor een veel te lage prijs op de website.
Graag vernemen we van u of u
- de NAS wilt ontvangen voor de juiste prijs van ¤ 167,41 (incl) of
- wilt overstappen naar een ander product waar een eventuele meerprijs voor uw rekening komt, of
- de order wilt annuleren
Mochten wij aan het einde van de dag geen reactie hebben ontvangen, dan zijn wij helaas genoodzaakt het product uit uw order te verwijderen
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Azerty"
Worldwide wijzigde dit bericht 31-05-2011 09:14 (45%)
Helaas.
Reg. datum: 04 juni 2011

http://postimage.org/image/26w39g3b8/

http://postimage.org/image/26wbj4ts4/
Net als de Apple Magic muis heeft het een doorzichtig buitenkant en een witte binnenkant. Het voelt niet heel solide aan maar ook niet cheap. Kost ¤ 15,- @ MyCom.
http://www.mycom.nl/Produ...USB-20-HUB-7-Ports/252945
Reg. datum: 23 april 2011
I don't think soquote:rodian50 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 00:12:
Ik vind dit toch eigenlijk de mooiste externe hardeschijfbehuizing voor bij een Apple. (Stiekem beetje reclame, hij staat te koop in V&A) Wel vrij prijzig, ze worden zonder harde schijf geleverd. MacAlly G-S350 serie.
[afbeelding]
[afbeelding]
http://store.apple.com/be...Y2Mzc&mco=MjEyMjY5Mjg
(iemand ervaring mee?)
Bowers & Wilkins Freak
"You've got enemies? Good, that means you stood up for something in your life." twitter.com/filenox