Reg. datum: 08 januari 2002
Android 2.2-update voor HTC Desire
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last
Nieuw TopicReg. datum: 08 januari 2002
De beste kwaliteit per MB krijg je met H.264, zeker bij HD beelden. Ze zijn eigenlijk allebei MPEG-4. H.264 staat ook wel bekend als MPEG-4 AVCquote:Christiano007 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:34:
Alles werkt hier gewoon. Filmpje getest op 720 en no problem.
Zoals iemand hier eerder ook vroeg, wat is de beste codeeroptie voor de camera , gewoon MPEG4?
lbuysers wijzigde dit bericht 01-08-2010 15:41 (18%)
:: Fear is the foundation of most governments ::
Reg. datum: 20 januari 2009
Nope, LP werkt bij mij nog net zo snel als eerst.quote:Galactus schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:41:
Heb hem net ook even geinstalleerd en het eerste wat me afvalt is dat LauncherPro een stuk trager
is geworden wanneer je van het ene scherm naar het andere scherm slide.
Heeft iemand anders hier ook last van?
Reg. datum: 12 april 2010
Klopt!quote:
En nu staan berichten die ik met de pc via gmail chat verstuur meteen ook in google talk -> handig!
Eenmaal instellen, aanzetten en hij is opgeslagen.quote:Aros schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:04:
Ai, er is geen 'Opslaan' knop voor de wifi-tethering instellingen. Verder werkt alles goed.
Reg. datum: 29 april 2004
Reg. datum: 29 november 2009
Hier staat Chrome to Phone: http://code.google.com/p/chrometophone/downloads/listquote:ParaNoiMia schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:39:
Ik zoek de Chrome to Phone extensie voor Chrome zelf, maar ik kan deze extensie niet vinden ? De app voor de telefoonkant heb ik al wel geinstalleerd, maar ik zoek dus de Chrome extensie.
Volgens de aanwijzingen is het gewoon zoeken naar "Chrome to Phone" in de extensies, maar ik zie hem niet ?
Ik heb deze, werkt perfect: http://code.google.com/p/...-v1.4.apk&can=2&q=quote:ParaNoiMia schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:39:
Ik zoek de Chrome to Phone extensie voor Chrome zelf, maar ik kan deze extensie niet vinden ? De app voor de telefoonkant heb ik al wel geinstalleerd, maar ik zoek dus de Chrome extensie.
Volgens de aanwijzingen is het gewoon zoeken naar "Chrome to Phone" in de extensies, maar ik zie hem niet ?
Reg. datum: 01 augustus 2010
- nieuwe apps zoals al eerder vermeld
- verbeterde wifi en netwerksignaal, maar dat kan ook aan mijn plaats liggen. (voorheen 2 streepjes, nu vaak gewoon 4)
- sms functie is verbeterd, als je prongelijk op het knopje naast de komma drukt gaat hij niet gelijk naar instellingen, was soms nogal vervelend.
Bepaalde applicaties kan ik nu ook draaien in de 'andere' richting. Kon voorheen niet, dacht ik?
Bij mij lukt het alvast bij Maps.
Volgens mij krijg je alleen de verjaardag te zien als de persoon bijna jarig is.quote:bribrab schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:47:
Er zou met deze update ook een "HTC caller ID" bijkomen: meldingen van verjaardagen van de mensen die je bellen erin. Ben inmiddels twee keer gebeld door mensen van wie de verjaardag bij het contact staat, maar ik merk er niets van. Ik kan ook nergens de instellingen hiervan vinden.. Iemand het wel al gelukt of zal deze update het niet gehaald hebben?
i7 920 @ 3.5GHz / Gigabyte X58 UD4P / 9GB DDR3 1333MHz / Asus 280GTX 1GB / RAID0 2x Intel Postville 80GB SSD / Lian Li v2010b
Reg. datum: 21 september 2004
Thanks dat werkt.quote:fulgore schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:46:
[...]
Eenmaal instellen, aanzetten en hij is opgeslagen.
Reg. datum: 03 augustus 2004
Ik zit nu via mijn telefoon te internetten op mijn laptop. Mijn provider zal blij met me zijn.
Nog aardig snel ook trouwens.
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Klopt idd, ziet er een stuk beter uit.quote:keldererik schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:52:
Volgens mij is die live wallpaper (gras) nu antialiased, en voorheen niet. Klopt dat?
- NAC Breda -
En wat voor nut heeft dat nu? Je hebt neem ik aan al Wifi waarom zou je dat via je Tel willen doen? Ik begrijp niet wat er zo handig is aan die optie.quote:ikbengoofy schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:56:
Super!
Ik zit nu via mijn telefoon te internetten op mijn laptop. Mijn provider zal blij met me zijn.![]()
Nog aardig snel ook trouwens.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Reg. datum: 27 maart 2010
verder is ook de nieuws en weer app/widget van android 2.1 (en 2.2) overgekomen naar de desire.
Klopt inderdaad! Het werkt nu ook in de standaard browser.quote:xnke1 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:50:
Nog iets nieuws:
Bepaalde applicaties kan ik nu ook draaien in de 'andere' richting. Kon voorheen niet, dacht ik?
Edit:
Heeft iemand toevallig al ontdekt hoe je je Desire moet synchen met itunes? Dat schijnt toch ook mogelijk te zijn nu?
ruurd v. wijzigde dit bericht 01-08-2010 16:02 (16%)
Heeft het altijd al gedaan ... bij mij althans!quote:RiesB71 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:58:
En buienradar animatie (gewoon via browser) werkt nu ook!
Reg. datum: 03 augustus 2004
Omdat het kan...quote:Christiano007 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:58:
[...]
En wat voor nut heeft dat nu? Je hebt neem ik aan al Wifi waarom zou je dat via je Tel willen doen? Ik begrijp niet wat er zo handig is aan die optie.
Nee gewoon even uitproberen, heb nooit me foon geroot of dergelijke en wilde wel eens weten of het lekker zou werken.
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Reg. datum: 14 juni 2008
Yep, dat probleem had ik ook. Een keer gereboot, probleem bleef.quote:Amperd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:14:
Hmm, het upgraden is goed gegaan, alles lijkt weer in orde, MAAR, de camera & camcorder doen het niet meer.. Als ik de applicatie opstart wordt het scherm even zwart met het camera-symbool in het midden, maar daarna kom ik weer in het homescreen. Iemand anders hier ook last van?
Maar nu net nog eens geprobeerd (na een poosje allerlei Froyo dingen doen), et voila, hij doet het weer
Oh dat zou best kunnen! Zal nog 's wat verder zoeken erover, kan er nog niet zoveel informatie over vinden over dat HTC Caller ID.quote:lbuysers schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:51:
[...]
Volgens mij krijg je alleen de verjaardag te zien als de persoon bijna jarig is.
Ik bedoel, over het algemeen: Wat heb je er in feite nou aanquote:ikbengoofy schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:02:
[...]
Omdat het kan...
Nee gewoon even uitproberen, heb nooit me foon geroot of dergelijke en wilde wel eens weten of het lekker zou werken.
Ook bewegende animatie? Die stond bij mij altijd stil, daarvoor had ik de buienradarappquote:fulgore schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:00:
[...]
Heeft het altijd al gedaan ... bij mij althans!
Verhip, ja.quote:xnke1 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:50:
Nog iets nieuws:
En bij de camera draaien de icoontjes nu ook in portraitmodus.
'Foto's' heet nu 'Galerie' trouwens.
En je kunt eindelijk tekst selecteren in de Gmail-app. Dus uit een bestaand mailtje tekst kopiëren. Dat was me voor deze update nog nooit gelukt. Het is nog niet helemaal zoals ik het bedacht had, maar het kan nu in ieder geval. (Hoe? Open een mailtje > menu > meer > tekst selecteren.)
Mooie update :-)
Kijken of de batterij nu ook (nog) langer mee wil.
Ik denk niet dat zoiets af zou hangen van welke versie van android je hebt (zou ook wel dom zijn aangezien de meerderheid nog op een oude versie van android loopt)quote:Creesch schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:06:
Hmmm ik had begrepen dat er ook een market update zou komen met froyo zodat we ook met paypal kunnen betalen. Lijkt helaas nog niet mogelijk te zijn ?
Reg. datum: 29 april 2005
Nou... als je bv met je laptop in een weiland zit zonder wifi en zonder micro-usb-kabel, kan je mooi ff via je telefoon 3G tetterenquote:Christiano007 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:05:
[...]
Ik bedoel, over het algemeen: Wat heb je er in feite nou aan
Liever geen bloemen.
Reg. datum: 11 augustus 2008
3D Compassquote:Cloudje schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 14:37:
Iemand die zijn bevindingen wil posten? Welke apps zijn te verplaatsen naar SD?
AirReg
AndroidVNC
Build-a-Lot
Find It Animal
Find Differences
GPS Status
Jewels
MSN Talk
Puzzle Blox Arcade
ciel bleu - Saskia
Market zelf is ook anders, opmerkingen zijn nu te vinden in een tabblad!
Nog niet getest met verbinding, maar app start gewoon op zoals vanouds!quote:tofra schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:08:
Kan iemand bevestigen of sygic mobile 2010 werkt onder froyo? Anders moet ik effe wachten met updaten omdat we volgende week op vakantie gaan, en m'n navigatie moet kunnen gebruiken..
agoNITE wijzigde dit bericht 01-08-2010 16:10 (49%)
vogelaarke135
Yep.quote:RiesB71 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:05:
[...]
Ook bewegende animatie? Die stond bij mij altijd stil, daarvoor had ik de buienradarapp
LauncherPro loopt nu nog vloeiender dan voorheen....
Weet iemand al wat er is veranderd in Sense? Ik heb een beetje zitten kijken maar kon niks nieuws vinden!
Mja zal inderdaad wel komen als losse update, ik had er wel op gehoopt. Heb geen creditcard en ben niet van plan er speciaal één aan te schaffen speciaal voor mijn desirequote:DaDu schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:07:
[...]
Ik denk niet dat zoiets af zou hangen van welke versie van android je hebt (zou ook wel dom zijn aangezien de meerderheid nog op een oude versie van android loopt)
Hij blijft na te zijn opgestart niet te vragen naar pin en telkens meteen naar het home scherm te gaan, waarna hij de melding geeft 'Helaas! Proces system reageert niet' en de opties 'Nu sluiten' en 'Wachten'. Allebei leiden tot een reboot waarin het hele proces steeds opnieuw gebeurt.
Hij herkent minstens ook het netwerk, de Wifi en de microSD niet.
Ook bij het verwijderen van SD-kaart, sim-kaart of beiden doet het probleem zich nog steeds voor.
Wil er effe bij vermelden dat het een Vodafone branded toestel was, die ik gisteren heb gedebrand met de methode en stock rom die hier zijn vermeld:
Iemand hetzelfde probleem of een oplossing?quote:michiel_ schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:01:
[...]Voor de geinteresseerden: ik heb deze guide gevolgd, maar deze rom erop (1.21) gegooid. De ROM uit de guide is een versie 1.15, terwijl mijn toestel 1.19 draaide, en kon deze niet updaten. Met de 1.21 versie ging dat wel goed. Ik heb hier nog even over getwijfeld, omdat het een WWE (world wide edition) betreft, maar ik las een stukje terug in dit topic dat dit de juiste ROM was voor Stock NL.
Inspiron 1720: Windows 7 Ultimate x64 - T7250 2GHz - WUXGA - 4GB DDR2 - 8600M GT - 250 GB | HTC Desire: Android 2.2
Reg. datum: 25 juli 2009
het werkt ook in de camera app!!!!quote:ruurd v. schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:00:
[...]
Klopt inderdaad! Het werkt nu ook in de standaard browser.
Edit:
Heeft iemand toevallig al ontdekt hoe je je Desire moet synchen met itunes? Dat schijnt toch ook mogelijk te zijn nu?
Reg. datum: 16 februari 2006
Als ik voor H264 of H263 kies dan kan ik niet meer kiezen voor 720p video. Blijkbaar kan hij dat alleen maar opnemen in MPEG4 modus. En dan is een filmpje van 26 seconden ongeveer 25MB.quote:lbuysers schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:41:
[...]
De beste kwaliteit per MB krijg je met H.264, zeker bij HD beelden. Ze zijn eigenlijk allebei MPEG-4. H.264 staat ook wel bekend als MPEG-4 AVC
Reg. datum: 27 november 2000
Iemand enig idee hoe ik dit weer naar Nederlands krijg?
Reg. datum: 14 juni 2010
(Mijn toestel is niet geroot.)
http://developer.android.com/sdk/android-2.2-highlights.html
Een maat van me heeft een geroot toestel met Froyo en daar is de lay-out wel veranderd, dus wel met on screen buttons.
Knoppie naast de komma op NL zetten, had ik ookquote:Binnetie schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:15:
Ik heb iets iritants met smsen: als ik een berichtje type dan staat hij in het Engels, dus doet hij veel worden in het Engels aanmaken. Mijn telefoon was na de update ook Engels, dit heb ik aangepast naar Nederlands, maar de tekst blijft Engels. Erg iritant. Bij de instellingen bij SMS al gekeken en daar staat ook Dutch.
Iemand enig idee hoe ik dit weer naar Nederlands krijg?
Getest met een verbinding, kaarten laden en alles doet het prima!quote:tofra schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:08:
Kan iemand bevestigen of sygic mobile 2010 werkt onder froyo? Anders moet ik effe wachten met updaten omdat we volgende week op vakantie gaan, en m'n navigatie moet kunnen gebruiken..
Gebruik je Sygic in NL nog nu Maps met Navigatie beschikbaar is?
Hm ik vind Sygic fijner. En ik denk dat mensen die Sygic hebben aangeschaft (wat niet weinig kost). Niet zullen stoppen met het gebruiken ervan omdat Maps gratis navigatie biedt..quote:bribrab schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:16:
[...]
Getest met een verbinding, kaarten laden en alles doet het prima!
Gebruik je Sygic in NL nog nu Maps met Navigatie beschikbaar is?
Reg. datum: 25 juli 2009
En als je de telefoon uit de slaapstand haalt en dan dat ding naar beneden slide... kan je er nu ook voor kiezen om een pincode in te voeren ipv... sjabloon.
Zo werkt de "48 uur" view op weeronline.nl nu ook goed (voorheen een probleem met de transparency van de weericoontjes).quote:RiesB71 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:58:
En buienradar animatie (gewoon via browser) werkt nu ook!
Even een ander vraagje. Tethering via WiFi werkt op zich prima. Echter, als ik de optie "Alleen toegestane gebruikers" aanzet, kan ik geen verbinding meer krijgen. Ik krijg wel een melding (icoontje) van een toegangsverzoek bovenin het scherm te zien als ik vanaf mijn notebook probeer een verbinding te maken. Echter, ik zie nergens een mogelijkheid om mijn notebook aan de lijst van toegestane gebruikers toe te voegen. Iemand die hier de oplossing voor weet?
Stamgastje wijzigde dit bericht 01-08-2010 16:21 (44%)
Jongejonge, ga je weer???? Ongelooflijk wat een z**kerd......quote:Phusebox schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:13:
Goh, zo kan ik de Desire ook sneller maken. Sommige animaties staan nu standaard uit.
De brightness lijkt nu lager als ie op auto staat? En de rode waas is weg?
Hier werkt alles goed. 2.2 heeft van een supertelefoon een nóg betere weten te maken! TOP!
MBP 13" 2.4 Mid-2010 + 8GB RAM + OCZ Vertex II 120GB --- HTC Desire --- iPad 3 16GB WiFi
Reg. datum: 28 februari 2007
Longtap en dan krijg je een popup. Select fullscreen.quote:DaDu schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:00:
Het is duidelijk de nieuwe versie van flash, alles loopt super soepel en laad rete snel! Heeft iemand alleen al ondekt hoe je het bediend? Dubbel tap werkt nie tmeer om hem fullscreen te krijgen bijv.
HTC-Touch P3452: Protocol:4.1.13.51. HTC-Diamond P3700: rom: Swiftblade WWE v7.5full 12mb pp Radio: 1.09.25.23: Unsigned Hspl Olinex v1.40. HTC-Hero-rooted. Modaco 3.2-core, Apps2sd; HTC-Desire-Rooted, Apps2sd; Galaxy Tab 16GB rooted RotoJMIv1.0
Reg. datum: 27 november 2000
Ahhhh dankjewel! Daar had ik het nog niet gezocht haha.quote:Christiano007 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:16:
[...]
Knoppie naast de komma op NL zetten, had ik ook
Air Controlquote:dragon2 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:08:
[...]
3D Compass
AirReg
AndroidVNC
Build-a-Lot
Find It Animal
Find Differences
GPS Status
Jewels
MSN Talk
Puzzle Blox Arcade
Convertpad - Unit Converter
Google Sky Map
Toss it
Meestal is een creditcard goedkoper dan je denkt. Ik heb er een bij m'n studentenrekening van de ING. Kost me eenmalig 10 euro voor de kaart en is verder gratis. Volgens mij hebben veel banken zo'n soort regeling bij betaalrekeningen (niet alleen studentenrekeningen).quote:Creesch schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:11:
[...]
Mja zal inderdaad wel komen als losse update, ik had er wel op gehoopt. Heb geen creditcard en ben niet van plan er speciaal één aan te schaffen speciaal voor mijn desireMaar afwachten dan...
ik zie het, bedankt!quote:Heppieboeddah schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:20:
[...]
Longtap en dan krijg je een popup. Select fullscreen.
/edit
mis alleen nog wel heel erg een cardock/carhome zoals de nexus one heeft.
DaDu wijzigde dit bericht 01-08-2010 16:24 (5%)
Als ik de site laad, dan krijg ik héél even de roze waas van vroeger te zien, maar het wordt snel "gecorrigeerd" en dan is alles perfect grijs, heb ik de indruk.
update: De roze waas is er nog als ik met m'n vinger navigeer op de pagina, maar gaat weg als ik "stil sta"
xnke1 wijzigde dit bericht 01-08-2010 16:26 (17%)
Barcode Scannerquote:bribrab schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:20:
Te verplaatsen programma's:
[...]
Air Control
Convertpad - Unit Converter
Google Sky Map
Toss it
Transdroid
Reg. datum: 23 februari 2006
http://technologynr1.blogspot.com
Ik heb denk ik de oplossing gevonden:quote:PradaBrada schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:11:
Ik heb hem net geupdate met de update van 90MB, maar ondervindt na het proces van updaten een probleem.
Hij blijft na te zijn opgestart niet te vragen naar pin en telkens meteen naar het home scherm te gaan, waarna hij de melding geeft 'Helaas! Proces system reageert niet' en de opties 'Nu sluiten' en 'Wachten'. Allebei leiden tot een reboot waarin het hele proces steeds opnieuw gebeurt.
Hij herkent minstens ook het netwerk, de Wifi en de microSD niet.
Ook bij het verwijderen van SD-kaart, sim-kaart of beiden doet het probleem zich nog steeds voor.
Wil er effe bij vermelden dat het een Vodafone branded toestel was, die ik gisteren heb gedebrand met de methode en stock rom die hier zijn vermeld:
[...]
Iemand hetzelfde probleem of een oplossing?
http://androidforums.com/...ssion-25.html#post1278217quote:ok guys and girls, a little Info you for:
If you have a network operator branded handset and you used a goldcard and loaded a generic HTC rom, then you have to make sure the gold card is in when updating to 2.2.
If like me, you updated your handset without the gold card, then fear not. I thought my phone was bricked but what I did was, put the gold card in, connect the phone to my comp and loaded the "RUU_Bravo_HTC_WWE_1.21.405.2_Radio_32.36.00.28U_4 .06.00.02_2_release_126984_signed" rom. So in affect i downgraded it.
THEN I did the OTA upgrade still with the gold card in and now it works fine :-)
Ben het nu aan het proberen
Inspiron 1720: Windows 7 Ultimate x64 - T7250 2GHz - WUXGA - 4GB DDR2 - 8600M GT - 250 GB | HTC Desire: Android 2.2
Edit:
Laatmaar zitten, vergeten te F5-en, nou slaat het nergens meer op wat ik zeg, mag verwijdert
Melkunie wijzigde dit bericht 01-08-2010 16:30 (19%)
Hij trilt inderdaad als ie afsluit.quote:ronaldm3 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:17:
Nog wat anders opgevallen... bij uitschakelen trilt de telefoon nog even.
En als je de telefoon uit de slaapstand haalt en dan dat ding naar beneden slide... kan je er nu ook voor kiezen om een pincode in te voeren ipv... sjabloon.
Jammer alleen dat hij nog steeds snel aangaat als je op de power-knop drukt. Soms heb ik de telefoon uitstaan en gaat ie onbedoeld aan doordat ik op de power-knop druk. Daar hadden ze wel iets anders op mogen verzinnen. Bijvoorbeeld de power-knop 2 sec vast moeten houden ofzo...
(Gelukkig heb ik Silent Boot, zodat ie wel stil opstart!)
Phoniac wijzigde dit bericht 01-08-2010 16:36 (4%)
Daarnaast vraag ik me af wat er gebeurt met je layout? Ik gebruik Sense niet echt (behalve lockscreen), maar wel launcher pro. Daarnaast zit ik er niet echt op te wachten om al mijn widgets weer opnieuw in te stellen. Iemand ervaring daarmee?
En sargad kropp i evig sömn.
''Choose your enemies carefully cos they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will mind you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Is geen onderdeel van froyo, maar een aapassing door iemand (circlemod)quote:JKratos schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:30:
Waar is dat coole groene rondje ding geval om te zien hoe vol de accu nog is, dat ik wel eens op internet voorbij heb zien komen? Dat zou toch ook met froyo meekomen of lul ik nou uit men nek?
Je kan volgens mij niet updaten als de root er nog opstaat. Eerst terug naar stock zonder root en dan pas updaten. En waarschijnlijk brengt Froyo nieuwe beveiliging, dus werken de root methodes zeer waarschijnlijk niet meerquote:Halfkakkende schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:30:
Ik ben hem op dit moment aan het binnenhalen, maar het schiet hier niet echt op (staal al 15 minuten op 25%?). Daarnaast lees ik her en der dat je je root daadwerkelijk kwijt bent. Dat zou jammer zijn. Of is dit met Unrevoked weer terug te halen?
Daarnaast vraag ik me af wat er gebeurt met je layout? Ik gebruik Sense niet echt (behalve lockscreen), maar wel launcher pro. Daarnaast zit ik er niet echt op te wachten om al mijn widgets weer opnieuw in te stellen. Iemand ervaring daarmee?
wontcachme wijzigde dit bericht 01-08-2010 16:33 (52%)
HP Pavilion dv8-1080ed: i7-720QM, 4 GB, Samsung 830 128GB SSD, WD 320GB, NVIDIA GeForce GT 230M (1 GB), 18,4 inch (1920x1080 Full HD)
Nee.. Nieuwe hboot dus unrevoked zal het de komende tijd nog niet doen. Schijnt dat ze al bezig zijn met een fix. Omdat ik root wou behouden, en de WWE al 2 weken geleden geleaked was, heeft team opendesire deze zelfde froyo desire stock rom geroot.. Als je hem nu al geupdate hebt, ben je te laat, zo niet, even in recovery en dus even naar de bekende topics zoeken op xda..quote:Halfkakkende schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:30:
Ik ben hem op dit moment aan het binnenhalen, maar het schiet hier niet echt op (staal al 15 minuten op 25%?). Daarnaast lees ik her en der dat je je root daadwerkelijk kwijt bent. Dat zou jammer zijn. Of is dit met Unrevoked weer terug te halen?
Voeg daar aan toe:quote:dragon2 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:08:
[...]
3D Compass
AirReg
AndroidVNC
Build-a-Lot
Find It Animal
Find Differences
GPS Status
Jewels
MSN Talk
Puzzle Blox Arcade
Androidworld
APN Backup & Restore
Barcode Scanner Was al voorbij gekomen
fulgore wijzigde dit bericht 01-08-2010 16:34 (4%)
Reg. datum: 29 juni 2006
Een nadeel bij mij werkt pure calender widget (agenda) niet meer. En hij is ook onvindbaar in de market.
Ff wachten op een update ofzo.
Canon EOS 40D # Tamron 17-50mm # canon 70-200 f4 L IS # Raynox DCR-250 en DCR-150 ** mijn Flickr
Eeeehh 90Mb downloaden via mijn zielige Hi abbotje schiet niet erg op...heeft iemand bovenstaande link geinstalleerd? Hoe weet ik zeker dat dit te vertrouwen is? (no offence voor de poster btw)quote:slaay schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 14:09:
Mocht je hem nog niet binnen krijgen dan kun je hem hier downloaden: http://bit.ly/cIQdX7?r=td
Asus P8Z68-V || i5 2500K || HD6870 CFX || Corsair C300 64GB || 2*1TB Raid0 || 8GB DDR3-1600 || Neo HE 550W || Antec P180 || Dell Ultrasharp 2407WFP-HC
Q6600 3 ghz / 4gb / xfx 6870 1 gb
HTC heeft een eigen camera app met een andere interface. Die is idd niet veranderd, maar persoonlijk vond ik hem al tig keer beter dan de standaard android camera app (hij heeft ook veel meer instellingsmogelijkheden)quote:Post1986 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:15:
De update is bij mij ook helemaal goed gegaan, alleen valt me 1 ding op. De lay-out van de camera en camcorder is niet echt veranderd zoals op onderstaande site wordt aangegeven. Is dit normaal?
(Mijn toestel is niet geroot.)
http://developer.android.com/sdk/android-2.2-highlights.html
Een maat van me heeft een geroot toestel met Froyo en daar is de lay-out wel veranderd, dus wel met on screen buttons.
Idd, werkt hier ook niet meer. Nieuwe installatie hielp ook niet helaas.quote:madmaus schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:34:
Oke geïnstalleerd en hij werkt. Draait zeker veel en veel sneller dan 2.1.
Een nadeel bij mij werkt pure calender widget (agenda) niet meer. En hij is ook onvindbaar in de market.
''Choose your enemies carefully cos they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will mind you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Hmm, custom roms ben ik niet zo happig op, dus dat durf ik nog niet aan. Well, ik ga hem gewoon updaten en root hem tzt wel met Unrevoked oid. Ga eerst toch op vakantie. Daarna zal er wel een root zijnquote:DOP_ERWT schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:33:
[...]
Nee.. Nieuwe hboot dus unrevoked zal het de komende tijd nog niet doen. Schijnt dat ze al bezig zijn met een fix. Omdat ik root wou behouden, en de WWE al 2 weken geleden geleaked was, heeft team opendesire deze zelfde froyo desire stock rom geroot.. Als je hem nu al geupdate hebt, ben je te laat, zo niet, even in recovery en dus even naar de bekende topics zoeken op xda..
[Edit] Hij stond nog steeds op 25%, na de update nog een keer gestart te hebben zit ie binnen no time op 100%. Vaag...Wellicht is mijn verbinding even weggeweest?
Halfkakkende wijzigde dit bericht 01-08-2010 16:41 (10%)
Ik gebruik ook Launcher Pro. Alles stond nog keurig zoals daarvoor (inclusief widgets dus). Maar ik had 'm niet geroot...quote:Halfkakkende schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:30:
Bedoel je soms DroidStats? (zie Market)quote:JKratos schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:30:
Waar is dat coole groene rondje ding geval om te zien hoe vol de accu nog is, dat ik wel eens op internet voorbij heb zien komen? Dat zou toch ook met froyo meekomen of lul ik nou uit men nek?
Misschien is CalWidget iets voor jou?quote:madmaus schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:34:
Oke geïnstalleerd en hij werkt. Draait zeker veel en veel sneller dan 2.1.
Die knippert bij sms'jes blauw na het installeren van HandcentSMS, maar dit was ook al zo in 2.1quote:Ewivis schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:36:
nog geen mensen met een update vanaf softwarenr 1.19.161 right? daarnaast nog een vraag: dat ledje wat dus groen en oranje kan knipperen, kan die nu ook andere kleuren of niet?
PradaBrada wijzigde dit bericht 01-08-2010 16:43 (4%)
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Reg. datum: 14 juli 2004
Quadrant...quote:Dacide schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:25:
Weet iemand nog een goeie benchmarking tool voor de desire?
[edit]
Ah als ik de powerknop druk zie ik dat de signature faalt? een reboot geeft me weer mijn oude Android versie.
Nogmaals proberen!
Halfkakkende wijzigde dit bericht 01-08-2010 16:47 (32%)
En CaffeineMark, Linpack, Droidbench.quote:
Reg. datum: 14 juli 2004
Reg. datum: 29 juni 2006
Thanks die werkt!quote:
Canon EOS 40D # Tamron 17-50mm # canon 70-200 f4 L IS # Raynox DCR-250 en DCR-150 ** mijn Flickr
Ik heb naast Webkit ook Opera geïnstalleerd staan. Elke keer als ik een link klik krijg ik een keuze menu met daar de vraag welke browser ik wil gebruiken. In dat menu zit ook een optie links altijd met dezelfde browser te openen. Als ik dat aanvink dan blijft de vraag komen.
Iemand enig idee hoe je zorgt dat Webkit de deafult browser wordt zonder irritante popups bij elke link (ook vanuit websites).
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 200 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 7 x64
fulgore wijzigde dit bericht 01-08-2010 16:51 (88%)
Reg. datum: 14 januari 2000
Misschien leuk en/of handig om wat scores naast elkaar te zetten? Ik haal hier met CaffeineMark in ieder geval een overal score van 4664.quote:
Reg. datum: 16 juli 2008
RoD wijzigde dit bericht 01-08-2010 17:54 (88%)
Reg. datum: 15 december 2009
Helaas!
de toepassing updater (proces.com.android.updater) is onverwachts gestopt. probeer het opnieuw
Bij de standaard appdrawer is dat niet het geval. Even wachten dus op een update van Launcher Pro?
Heb geen sig ;(
Heb ik geen last van met mijn custom Froyo-ROM icm LP. Je kan de de dubbele apps eens proberen te hiden of LP herstarten.quote:Phoniac schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:49:
Ik gebruik Launcher Pro en heb een aantal apps verplaatst naar m'n SD-kaart. Deze apps (bv Google Sky Map en Barcode Scanner) staan nu dubbel in m'n appdrawer...
Bij de standaard appdrawer is dat niet het geval. Even wachten dus op een update van Launcher Pro?
de timeout moet je dan van 5 minuten naar onmiddelijk zetten, anders hoef je het patroon pas te gebruiken als die langer dan 5 min uit is.quote:Boesjke schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:52:
Bij mij werkt nu de schermbeveiliging aan de hand van een patroon of pincode niet meer. Een reset helpt helaas niet...
Thanks. De restart van Launcher Pro heeft het probleem van dubbele icoontjes opgelost.quote:RoD schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:52:
[...]
Heb ik geen last van met mijn custom Froyo-ROM icm LP. Je kan de de dubbele apps eens proberen te hiden of LP herstarten.
Werkt hier prima, geen problemen.quote:dafmay schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:46:
Ik merk dat TV Gids Pro jammergenoeg een probleem heeft op Froyo...krijg steeds melding dat het proces onverwachts is afgesloten. Het verwijderen en herinstalleren helpt helaas niet...
Reg. datum: 14 januari 2000
Ik heb dit nu ook en had dit niet met custom 2.2 ROM zonder Sense...quote:Phoniac schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:49:
Ik gebruik Launcher Pro en heb een aantal apps verplaatst naar m'n SD-kaart. Deze apps (bv Google Sky Map en Barcode Scanner) staan nu dubbel in m'n appdrawer...
Heb ik ook met een custom Android 2.2-ROM.quote:dafmay schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:46:
Ik merk dat TV Gids Pro jammergenoeg een probleem heeft op Froyo...krijg steeds melding dat het proces onverwachts is afgesloten. Het verwijderen en herinstalleren helpt helaas niet...
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last
Dit topic is gesloten.