quote:
lj_tree schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:43:
[...]
WAUW. Wat ziet dat er geweldig uit! Ik herken idd t meeste wel maar ben uitermate benieuwd naar die geweldige platenspeler die zo mooi prominent onder je tv staat. Zoiets moet er hier ook nog komen. kun je daar es wat meer over posten (merk/type en hoe bevalt het ding eventueel de naald en t element wat je gebruikt) en eventueel wat pics?
Ten eerste bedankt! De platenspeler is een Transrotor ZET-3 met een Benz Glider element. De platenspeler weegt +/- 45kg en is erg stabiel. In combinatie met het element en de Jasmine Phono versterker levert dit een geweldige sound op. Mensen geloven nooit dat ze een plaat beluisteren als ik er 1 opzet. Nieuwe pics volgens binnenkort ben de opstelling van de kast aan het wijzigen.
quote:
Thanks

quote:
De combinatie die Abbey Road gebruikt is helemaal geweldig. M400 mono's met de 800D's erop. Al moet ik wel zeggen dat de combinatie die zij ervoor hadden van Chord en de 800D's ook een hele mooie combinatie is. En zo'n studio mag wat kosten

quote:
Is geen paneel, maar een muur die ik bordeaux rood heb geverft. Een kleur die dramatisch is om te verven en egaal gekleurd te krijgen. Heb er in totaal 5 lagen op moeten zetten om het geheel te egaliseren in kleur. Het resultaat is wel top. Een paneel was voor mij geen doen, en helaas was vrezen ook geen optie om de kabels te verbergen. Dus dit was de meest snelle en praktische oplossing die er was.
quote:
KingTenteehje schreef op maandag 12 juli 2010 @ 16:59:
[...]
en
Zeer mooie inrichting en mooie speakers
Elke keer als ik die Classé combi zie klopt mijn hartje ook wat sneller. Ik heb er naar geluisterd en moet zeggen dat het geluid ook mooi wordt weergegeven. Natuurlijk zien ze er ook heel erg imposant uit en vooral ook mooi voor het oog.
Die platenspeler staat daar inderdaad gruwelijk mooi te zijn. Ik twijfel er ook geen moment aan dat deze mooi zal klinken. Hij ziet er erg stabiel uit, en mooi bedacht om zo een transparante omhuizing te plaatsen tegen stof e.d.
Ten eerste dank! Heb wel wat merken voor mijn aankoop de revu laten passeren. Waarvan ik ook zeer onder de indruk was van Pass Labs. Maar ook van de Primare A32 eindversterker. Uiteindelijk toch bij Classé uitgekomen vanwege een aanbieding die ik gewoon weg niet kon weigeren. De combinatie van Classé en B&W is echt top, maar goed dat is heel persoonlijk.
Er is wel meer moois te verkrijgen natuurlijk. Een Chord installatie is ook top! Maar ook Mark Levinson of Krell. Qua speakers heb ik nu de 803D, maar als ik ooit de kans krijg (als het uiteraard matched met Classé) wil ik eens gaan kijken naar Sonus Faber Amati Anniversario.
Wat hanteer jij trouwens voor LS-Kabel op het moment? En andere bekabeling?
De platenspeler kap is inderdaad bewust, want zeg nu zelf zo'n speler verdient het toch om bekeken te worden. Het is in iedergeval de eyecatcher bij betreden van de woonkamer. Het levert altijd heel veel "ohh" en "ahhh" op.

quote:
Tijn96 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 17:47:
[...]

ook wel verwoord in WOOOOOW! dit is een high end in visueel en audio! ik zou mijzelf de gelukkigste jongen verklaren als ik alleen al jouw rears heb. (ik ben 14 dus dan is dat denk ik wel logisch(maar toch ik denk dat iedereen zich al gelukkig zou prijzen met die rears)). En je interieur ziet er ook mooi en warm uit.
Op jou leeftijd ben ik ongeveer begonnen met Hifi, toen simpel nog met een stereoversterker van Marantz en een Cd-speler. Speakers waren van JBL. Heel geleidelijk ben ik gaan upgraden en veel inruilen en tweedehands gescoord. En zo kom je na een aantal jaren wel aan een droomset. Heb voorlopig niet veel meer te wensen. Maar goed zoals ik al eerder in deze post meld, een Sonus Faber Amati staat nog wel op de wishlist om eens te beluisteren in mijn set combinatie.
De rears (805S) zijn echt hele mooie luidsprekers. Zeker nu de 805D (welke best prijzig is) is gelanceerd is het lucratief om eens de 2e hands markt af te struinen naar leuke deals voor de 805S. Dat zoeken naar koopjes maakt de hobby natuurlijk leuk.