Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Maarten21
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 24-11 13:37
De enige reden waarom ik bang ben voor schade door een val is door het scherm, omdat glas simpelweg kan breken. Dit is natuurlijk van toepassing voor elke smartphone. Daarom heb ik die van mij ook verzekerd daarvoor. Die paar eurootjes extra per maand geven mij dan de zekerheid dat m'n telefoon het 'overleeft' :)

• Philflow
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 21:11

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Ik durf het eigenlijk niet te zeggen of ie een val zou overleven. Hij voelt best stevig aan maar hij lijkt me minder stevig dan mijn Nokia 6700.

• abkoomen
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 01-01 00:18
Ik wilde eigenlijk een Iphone 3GS maar de verkoper had me redelijk snel om naar de Galaxy S.
Nu is android helemaal nieuw voor mij en zit nu (om te beginnen) met 2 vragen.
- kan de klok die verschijnt als je het toestel aanzet verplaatst worden, ik bewaar het toestel in een bescherm hoesje en wil de tijd nog wel eens zien. nu moet het toestel er helemaal uit (aan knop boven, tijd helemaal beneden)
- hoe werkt android met het afsluiten van programma's, blijven ze nog werken of zijn ze uit als ik terug ben in mijn overzicht scherm.

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 15:53
quote:
abkoomen schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 11:51:
- hoe werkt android met het afsluiten van programma's, blijven ze nog werken of zijn ze uit als ik terug ben in mijn overzicht scherm.
Dit is tot in den treure reeds besproken op zo'n beetje elk Android-gerelateerd forum hier... :>

Nickname does not reflect reality

• abkoomen
dat zal gerust maar altijd als ik op zoek ga naar dingen kom ik uit op 9000 pagina's die ik kan doorlopen, ik ben gewoon te oud voor internet. Ik had de hoop dat iemand het toevallig zou weten of desnoods een link zou kunnen plaatsen.
Maar als je geen antwoord wilt geven, hoef je ook niet te reageren hoor. :P

• libero
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 08-09 20:54
quote:
abkoomen schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 12:51:
dat zal gerust maar altijd als ik op zoek ga naar dingen kom ik uit op 9000 pagina's die ik kan doorlopen, ik ben gewoon te oud voor internet. Ik had de hoop dat iemand het toevallig zou weten of desnoods een link zou kunnen plaatsen.
ik zal niet kinderachtig doen, hier kun je wel wijs uit denk ik:
YouTube: Run Multiple Apps, All At Once on Android-Powered Phones

• libero
weet iemand of ik de agenda waarin hij standaard dingen zet kan wijzigen? hij staat nu op my calendar (de samsung calender die dus alleen op je telefoon staat) ik wil gewoon alleen mijn gmail calendar en ook dat hij deze als standaard kies als ik een afspraak wil maken.

nu kan ik wel eerst in my calendar een afspraak maken en daarna die afspraak aanpassen zodat deze in mn google calender komt, maar dat werkt natuurlijk ruk.

• Brad Pitt
  • Laatst online: 15:53
quote:
abkoomen schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 12:51:
In de tijd dat je hier zit te wachten op een antwoord kan je al lang wat basis dingen lezen. Apps die je niet kan afsluiten d.m.v. een exit knoppie draaien meestal gewoon door. Als je een app `sluit` door te drukken op Home draait die ook meestal gewoon door. Sowieso allemaal niet erg boeiend op een apparaat als een GS, maar goed.

Nickname does not reflect reality

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 23-11 13:43

NinTeNdO_FrEaK

Most Wanted: Destiny

quote:
martjah schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 10:42:
Ik heb een vraag tussendoor. Ook ik mag een nieuwe telefoon gaan halen van voda.

nu zit ik een beetje te twijfelen tussen de Desire en de i9000 (zoals vele gedaan hebben).
qua snelheid is het wel duidelijk dat de i9000 stukke sneller is (benchmark etc.)

Maar ik kan eigenlijk nergens iets vinden over de behuizing (ja dat ie van plastic is en dat je er van moet houden) maarrr ik lees nergens iets over de degelijkheid van dat ding.
Maakt ie de indruk dat ie een kleine val zou overleven? (dus een beetje degelijk)
Weet iemand of ie degelijker is dan de Desire ?

hij moet namelijk weer 2 jaar mee en een val is nooit uit te sluiten. Mijn huidige blackstone heeft al meerdere vallen overleefd :)
Het is moeilijk te zeggen of een telefoon een val zal overleven. Mijn n95 heb ik vaak laten vallen maar die overleefde het wel. Het plastic lijkt iets minder stevig van de Galaxy S, maar ik denk niet dat het heel snel breekt en anders kun je vast wel een ander achterklepje halen. Het schem voelt stevig en zal hopelijk een val wel overleven. Maar hij zal maar net kapot vallen. Maar dit risico heb je eigenlijk bij elke touchscreen telefoon.

Wii/DS/Ps3/PC gamer psnid: valentino1988

• GoldenSample
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

quote:
libero schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 13:49:
weet iemand of ik de agenda waarin hij standaard dingen zet kan wijzigen? hij staat nu op my calendar (de samsung calender die dus alleen op je telefoon staat) ik wil gewoon alleen mijn gmail calendar en ook dat hij deze als standaard kies als ik een afspraak wil maken.

nu kan ik wel eerst in my calendar een afspraak maken en daarna die afspraak aanpassen zodat deze in mn google calender komt, maar dat werkt natuurlijk ruk.
in de agenda applicatie (mis de standaard android agenda widget wel een beetje moet ik toegeven) kan je bij de opties bij 'agenda's' de 'samsung agenda' de-selecteren :)

-edit-
lost 't niet op, dan wil hij nog steeds standaard in de samsung agenda (kun je wel aanpassen via dropdown)
Irritant, ik ga even op onderzoek uit.

GoldenSample wijzigde deze reactie 03-07-2010 17:21 (10%)

Nog oude Videobanden of cassettes over? Stuur me een DM! ---- HP 8560W Professionele Laptop tekoop

• rvb583
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 07-03 21:35
Even een vraag: in alle reviews lees ik dat het plastic gehalte gewoon TE hoog is bij de Galaxy.
Is het chromen randje om het scherm wel van metaal, of is zelfs dat van plastic? Ik heb nu een Legend en die alu body is wel erg mooi. Maar de specs van de Galaxy zijn een droom. Wie helpt?

Galaxy S4

• Darf
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 28-11 13:29
De rand is gewoon van metaal. Het achterkantje stoort me totaal niet op de GS. Het Klikt goed vast en sluit volledig aan op de onderkant van de telefoon. Ik heb hem wel eens laten vallen, maar hij kwam er niet vanaf. Voor de rest ook geen beschadigingen of iets dergelijks. De voorkant bestaat uit volledige schermplaat met een Solide knop. Vergeleken met een Desire voelt de hele telefoon een stuk minder plastic aan. Het enige wat me een beetje stoort is de frontspeaker. Kan snel stof in raken.

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

quote:
Darf schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 17:43:
De rand is gewoon van metaal. Het achterkantje stoort met totaal niet op de GS. Het Klikt goed vast en sluit volledig aan op de onderkant van de telefoon. Ik heb hem wel eens laten vallen, maar hij kwam er niet vanaf. Voor de rest ook geen beschadigingen of iets dergelijks. De voorkant bestaat uit volledige schermplaat met een Solide knop. Vergeleken met een Desire voelt de hele telefoon een stuk minder plastic aan. Het enige wat me een beetje stoort is de frontspeaker. Kan snel stof in raken.
De achterkant voelt prima als ik 'm d'r op laat, dat ie eenvoudig doorbuigt als je hem er af haalt, tja boeiend?

heb nu een plain googlecalender .APK maar wil die nog niet echt testen omdat ik geen zin heb m'n telefoon te resetten als 't niet werkt.
Iemand die 't proberen wil?
Zoek op google naar google defaultc calender.apk

Nog oude Videobanden of cassettes over? Stuur me een DM! ---- HP 8560W Professionele Laptop tekoop

• rvb583
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 07-03 21:35
quote:
heb nu een plain googlecalender .APK maar wil die nog niet echt testen omdat ik geen zin heb m'n telefoon te resetten als 't niet werkt.
Neem je ons in vaste dienst als tester dan?? :-)

Galaxy S4

• Texamicz
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 27-11 12:20
quote:
Ik heb een vraag tussendoor. Ook ik mag een nieuwe telefoon gaan halen van voda.

nu zit ik een beetje te twijfelen tussen de Desire en de i9000 (zoals vele gedaan hebben).
qua snelheid is het wel duidelijk dat de i9000 stukke sneller is (benchmark etc.)

Maar ik kan eigenlijk nergens iets vinden over de behuizing (ja dat ie van plastic is en dat je er van moet houden) maarrr ik lees nergens iets over de degelijkheid van dat ding.
Maakt ie de indruk dat ie een kleine val zou overleven? (dus een beetje degelijk)

hij moet namelijk weer 2 jaar mee en een val is nooit uit te sluiten. Mijn huidige blackstone heeft al meerdere vallen overleefd :)
Ik heb ze allebei in handen gehad. Het maakt geen verschil. Het enige is dat een galaxy S gewoon heel licht is. En dat voel je. Hij ziet er veel anders uit in het echt dan op die "getekende" plaatjes.
De rand is bijvoorbeeld heel anders chrome. Ik heb hem naast me kameraads 3GS gelegd. En dan vind ik de chrome rand van de iPhone 3GS gewoon lelijk!! (+ dat het scherm van 3,5inch ineens super klein lijkt)
De rand bij de Galaxy S is namelijk "black chrome". En dat vind ik persoonlijk veel mooier.

De achterkant lijkt wel een beetje plastic. Maar is absoluut wel degelijk. Daarnaast... als deze ooit vol met krassen komt te zitten kun je gewoon denk ik heel goedkoop aan een nieuwe komen. Het is immers ja plastic! Elk nadeel heeft zijn voordeel. Daarnaast vind ik de achterkant mooier als die van een Desire.
En ik heb de Desire er ook naast gehouden. Maar het touchscreen van de galaxy S "MOET" je ervaren. Het is gelijk aan de iPhone. En dat is de desire niet.
De galaxy S kan sowieso 5 vingers registreren en misschien wel meer. En de Desire 2 + die AS fout... Dus als je van multi-touch games houdt geen Desire. Daarnaast geeft de Super Amoled echt een wow effect als je hem voor het eerst opstart..
(Wie kent niet die blauwe S logo in het begin... :P ik stond versteld !!)

Ik kan dit hele verhaal wel gaan lullen. Jij moet gewoon naar een winkel gaan en ze uittesten. Eigen beleving is de beste beleving!!

• DeTinuxNL
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22-04 14:08
quote:

Die van mij is vannacht uit mijn bed gevallen en er zijn geen duidelijke sporen... Ik vind hem op zich vrij degelijk aanvoelen. De Hero voelt wel steviger aan (met name die achterklep), maar ik heb verder niets over het toestel te klagen...
quote:
Brad Pitt schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 14:09:
[...]

In de tijd dat je hier zit te wachten op een antwoord kan je al lang wat basis dingen lezen. Apps die je niet kan afsluiten d.m.v. een exit knoppie draaien meestal gewoon door. Als je een app `sluit` door te drukken op Home draait die ook meestal gewoon door. Sowieso allemaal niet erg boeiend op een apparaat als een GS, maar goed.
Je laatst opmerking brengt me op een vraag: welke applicaties sluiten jullie allemaal af via een app als Taskpanel? Sluiten jullie nooit iets af of juist regelmatig? Ik ben heel benieuwd naar jullie gedrag te dien aanzien.

Zelf heb ik gemerkt dat als je 'Telefoon' afsluit er nog weleens iets mis wil gaan. De telefoonapplicatie wil dan soms niet meer starten. Door de Hero die ik hiervoor heb gehad ben ik geneigd meteen alles af te sluiten, maar wellicht is dit inderdaad niet meer nodig. Volgens mij is het accu-argument dat Steve Jobs gebruikt tegen multitasking niet zonder meer valide, veruit de meeste stroom gaat hier naar weergave en stand bye.

DeTinuxNL wijzigde deze reactie 03-07-2010 19:14 (34%)
Reden: vraag toegevoegd

• catt4u
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 27-11 18:51
quote:
abkoomen schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 11:51:
Ik wilde eigenlijk een Iphone 3GS maar de verkoper had me redelijk snel om naar de Galaxy S.
Nu is android helemaal nieuw voor mij en zit nu (om te beginnen) met 2 vragen.
- kan de klok die verschijnt als je het toestel aanzet verplaatst worden, ik bewaar het toestel in een bescherm hoesje en wil de tijd nog wel eens zien. nu moet het toestel er helemaal uit (aan knop boven, tijd helemaal beneden)
[...]
De klok die verschijnt (in het standaard homescreen) kan je niet verplaatsen.
Maar je kan wel zo'n zelfde klok gratis downloaden uit de Market (via je gsm) :+
Zoek even op 'Digital Clock Widget' van Maize.
In de instellingen van de widget kan je de grootte instellen op 1 x 2 of 1 x 4.

Op je tweede vraag heb je inmiddels antwoord gekregen ;)

• libero
quote:
GoldenSample schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 17:52:
[...]

De achterkant voelt prima als ik 'm d'r op laat, dat ie eenvoudig doorbuigt als je hem er af haalt, tja boeiend?

ik wil heeel graag die normale calender, dit is nmelijk waardeloos.
maar volgens mij moet ik mn toestel eerst rooten voordt ik die pk kn installeren, toch?
en als ik dat doe krijg ik dan nog wel de froyo update zodra samsung deze gaat uitrollen?

ik ben nog een beetje bevreest om te rooten omdat ik op xda lees dat samsung de drivers gencrypt heeft oid, en er daardoor waarschijnlijk alleen custom roms op basis van samsung releases gaan komen, en er dus niet heel veel rom ontwikkeling te verwachten is... dalijk root ik en zijn er geen roms beschikbaar en zit ik voor eeuwig met 2.1....

libero wijzigde deze reactie 03-07-2010 19:57 (4%)

• Beyond_Life
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 16-05-2013

Beyond_Life

Ik hou van mijn Galaxy S

Ik heb vandaag zitten pielen met de camera. Foto's van de kleine gemaakt en zo. Ging hardstikke goed, vooral het scherpstellen en de manier waarop je dat doet met het kiezen van een plek. Maar ik heb ook de panorama stand getest. Normaal is het maken van panorama foto's geen lastig iets en worden over het algemeen van links naar rechts 3 foto's gemaakt. De nieuwe Canon doet het gewoon anders daar hoef je niet eens te klikken. Bij mijn vorige SE C905 moest je heel precies laag over laag leggen en dan een volgende foto maken.

Maar de GS doet het anders. Je begint links en je beweegt je toestel naar rechts. En dat verschijnt er steeds een groen kadertje. Als je dat kadertje zo netjes mogelijk in je scherm houdt word de volgende foto gemaakt en dat dan met 8 foto's achter elkaar. Op die manier krijg je een prachtig plaatje zoals het volgende:

Hier staat een grotere versie.
http://picasaweb.google.c...PicaS#5489738606032508514

http://i46.tinypic.com/13z5w7c.jpg

Beyond_Life wijzigde deze reactie 03-07-2010 20:13 (8%)

GIJ ZULT DE ZOEKFUNCTIE GEBRUIKEN !!!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

quote:
rvb583 schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 18:13:
[...]

Neem je ons in vaste dienst als tester dan?? :-)
Bedoelde als iemand toch z'n telefoon een reset gaat geven of 'm net heeft :+

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

quote:
libero schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 19:57:
[...]

ik wil heeel graag die normale calender, dit is nmelijk waardeloos.
maar volgens mij moet ik mn toestel eerst rooten voordt ik die pk kn installeren, toch?
en als ik dat doe krijg ik dan nog wel de froyo update zodra samsung deze gaat uitrollen?

ik ben nog een beetje bevreest om te rooten omdat ik op xda lees dat samsung de drivers gencrypt heeft oid, en er daardoor waarschijnlijk alleen custom roms op basis van samsung releases gaan komen, en er dus niet heel veel rom ontwikkeling te verwachten is... dalijk root ik en zijn er geen roms beschikbaar en zit ik voor eeuwig met 2.1....
Als je root kun je gewoon de nieuwe updates gebruiken hoor, een custom APKtje kan je zo zelf installeren (eerst even bij instellingen -> toepassingen -> 'onbekende bronnen' aan zetten en via 'mijn bestanden' de apk installeren).

Inprincipe als het niet werkt kun je een hard-reset doen en heb je je toestel weer net zo als dat ie uit de verpakking kwam

Doet bij jullie Xvid .avi's het? want bij mij geeft hij eerst een zwart beeld en daarna dat hij de video niet kan afspelen terwijl hij in de achtergrond begint te spelen. Als ik dan op ok druk sluit de media player

GoldenSample wijzigde deze reactie 03-07-2010 22:00 (15%)

• Beyond_Life

Beyond_Life

Ik hou van mijn Galaxy S

Bij mij doen de films het gewoon. Vanmiddag in de trein nog The man who stares at goats gekeken. Aanrader trouwens.

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Heb even een andere xvid avi gedownload en die doet het wel, de Galaxy zal wel wat selectiever zijn dan VLC, die speelt tenslotte ongeveer alles :P

• Beyond_Life

Beyond_Life

Ik hou van mijn Galaxy S

nog even over Divx... Gaat u eens naar Instellingen --> Over het toestel --> Juridische Informatie --> Instellingen Licentie --> DivX(R) VOD

Wat doe ik daar mee???

• peakaboo
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
quote:
Beyond_Life schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 19:58:
Ik heb vandaag zitten pielen met de camera. Foto's van de kleine gemaakt en zo. Ging hardstikke goed, vooral het scherpstellen en de manier waarop je dat doet met het kiezen van een plek. Maar ik heb ook de panorama stand getest. Normaal is het maken van panorama foto's geen lastig iets en worden over het algemeen van links naar rechts 3 foto's gemaakt. De nieuwe Canon doet het gewoon anders daar hoef je niet eens te klikken. Bij mijn vorige SE C905 moest je heel precies laag over laag leggen en dan een volgende foto maken.

Maar de GS doet het anders. Je begint links en je beweegt je toestel naar rechts. En dat verschijnt er steeds een groen kadertje. Als je dat kadertje zo netjes mogelijk in je scherm houdt word de volgende foto gemaakt en dat dan met 8 foto's achter elkaar. Op die manier krijg je een prachtig plaatje zoals het volgende:

Hier staat een grotere versie.
http://picasaweb.google.c...PicaS#5489738606032508514

[afbeelding]
Wow gaaf, wist niet eens dat dit kon met dat toestel, ga ik ook proberen!

• Beyond_Life

Beyond_Life

Ik hou van mijn Galaxy S

Leuk he :-) Gaat ik mooie foto's mee maken op de Zwarte Cross over twee weken :D

Hoe bevalt bij jullie het stroomverbruik tijdens het kijken van een film?

En wat mij een beetje irriteert tijdens het kijken van films is het feit dat wanneer je het toestel met je rechterhand normaal vast houdt, je vaak met je duim op de "terug" knop terecht komt, met alle gevolgen van dien. Verder ben ik nog nooit zo blij geweest met een mobiel als nu. Wat een ding.

• Karayemis
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 13-11-2010

Karayemis

Re-l Mayer

En ? Heeft iemand nog een leuke hoesje gevonden ? Ik kan namelijk niks passend vinden voor deze telefoon. Het liefst wil ik eigenlijk zoon hoesje net als die van de blackberry of de nokia e72 dat je hem via de zijkant erin duwt. Hoop dat ze snel wat uitbrengen voor de galaxy s.

Ergo Proxy

• Texamicz
quote:
Beyond_Life schreef op zondag 04 juli 2010 @ 00:23:

En wat mij een beetje irriteert tijdens het kijken van films is het feit dat wanneer je het toestel met je rechterhand normaal vast houdt, je vaak met je duim op de "terug" knop terecht komt, met alle gevolgen van dien.
Ja dat is het nadeel van capacitieve toetsen.. Je kan ze zo aanraken. Wat ik ook erop aan te merken heb is dat de verlichting van die knopjes alleen aan gaat wanneer je erop drukt. Ik vind dat ze aan moeten zijn wanneer het scherm ook actief is.

Daarnaast heb ik een probleem met de browser. Soms kom je een website tegen die je verplicht naar hun mobiele website stuurd. Met mijn Htc Hero kon ik dan de instellingen veranderen dat hij geen mobiele websites accepteerd. Alleen bij de galaxy S heb ik dit nergens gevonden. Soms wil je namelijk de gewone website... Zo irritant!! Of heb ik deze functie ergens over het hoofd gezien? Iemand?

• Beyond_Life

Beyond_Life

Ik hou van mijn Galaxy S

Probeer dan Opera Mini. Ik vind het super fijn werken. En haal dan ook Opera Brigde binnen via marktet want daar stel je mee in dat Opera je standaard browser word.

Heb ik nog wat anders. Ik kan launcherpro niet installeren. Na het downloaden is de knop "openen" niet aan te klikken. Ligt dat aan de galaxy? Ik haal het bestand gewoon van de Market.

Beyond_Life wijzigde deze reactie 04-07-2010 09:21 (18%)

• sandraouwerkerk
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 28-11 10:54
Is er niemand die weet hoe het komt dat ik soms wel en soms niet kan connecten met DoubleTwist ?
Gisteren de hele dag bezig geweest met het zoeken op internet. En het lukte maar niet om contact te krijgen.

Zelfs een factory reset gedaan gisterenavond, maar ook daarna geen contact.
Vanochtend wat gevogeld met de GS, de programma's er weer op gezet. Een paar keer uitgezet en aangezet en toen ineens ... contact met DoubleTwist.

Het is me echt een raadsel. Waarom krijg ik de ene keer wel contact en de andere keer niet. Ik word er een beetje wanhopig van.

Help ?

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

quote:
Beyond_Life schreef op zondag 04 juli 2010 @ 00:23:
Leuk he :-) Gaat ik mooie foto's mee maken op de Zwarte Cross over twee weken :D

Hoe bevalt bij jullie het stroomverbruik tijdens het kijken van een film?

En wat mij een beetje irriteert tijdens het kijken van films is het feit dat wanneer je het toestel met je rechterhand normaal vast houdt, je vaak met je duim op de "terug" knop terecht komt, met alle gevolgen van dien. Verder ben ik nog nooit zo blij geweest met een mobiel als nu. Wat een ding.
Als je de powerknop kort in drukt blokkeren het scherm en de knoppen, er blijft alleen een gesloten hangslotje rechtsboven staan.
quote:
Beyond_Life schreef op zondag 04 juli 2010 @ 09:20:
Probeer dan Opera Mini. Ik vind het super fijn werken. En haal dan ook Opera Brigde binnen via marktet want daar stel je mee in dat Opera je standaard browser word.

Heb ik nog wat anders. Ik kan launcherpro niet installeren. Na het downloaden is de knop "openen" niet aan te klikken. Ligt dat aan de galaxy? Ik haal het bestand gewoon van de Market.
Druk als je ergens in een menu zit op de home knop en je kan kiezen welke launcher je wilt gebruiken (en deze als standaard gebruiken.

Het random aan en uit gaan van Wi-Fi komt bij mij door eBuddy, als ik die d'r afgooi heb ik nergens meer last van. Anderen die dit ook hebben?

GoldenSample wijzigde deze reactie 04-07-2010 10:45 (5%)

• stijnos1991
  • Laatst online: 23:07
quote:

Desnoods ga je even naar Software-Toepassingen o.i.d. in je instellingen menu. In de lijst met al je applicaties zoek je Sense op en klik je: verwijder standaard.
Nu op 'home' klikken en selecteer LauncherPro als je default launcher.

• Beyond_Life

Beyond_Life

Ik hou van mijn Galaxy S

@goldensample Bedankt!!!

@stijnos1991 Kijk, weer wat geleerd :D:D dank je wel.

• mbr01
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 18-11 23:13
quote:
Als je de powerknop kort in drukt blokkeren het scherm en de knoppen, er blijft alleen een gesloten hangslotje rechtsboven staan.
Goede tip.
Dat slotje verschijnt ook als je de powerbutton in de camera app, werkt zowel voor de opname start als tijdens het filmen, en ook voordat je een foto maakt. Maar wat het nut daar nu van is snap ik niet zo goed?

• Beyond_Life

Beyond_Life

Ik hou van mijn Galaxy S

Nee die voor de camera snap ik ook niet helemaal. Wel met video maken, maar foto's? Apart.

• alucard.erbacam
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 21:04
Ik heb sinds kort ook de Samsung Galaxy S en hij werkt super.
Hij werkt tot nu toe super :)

Heb ook ontdekt waar bij mij de "vertragingen" vandaan komen.
Het heeft bij mij te maken met syncen, op factory default heb ik nergens last van en naarmate ik meer exchange accounts, mail accounts, Google accounts en agenda's toevoeg begint de vertraging te komen.
Dit vind ik geen probleem, mobiel internet is niet zo snel en ik begrijp dat het dan lastig is grote hoeveelheden data te syncen.

Heb ook een hoesje gekocht bij de lokale BelCompany, een leren waar hij van boven in past met een sluitriempje met magneet en een lus voor aan de riem.

Ook heb ik hem per ongeluk van 1 meter hoog van de tafel laten vallen (wat me gelijk een kleine hartaanval bezorgde) maar hij heeft geen krasje :D ik ben echt blij dat hij het nog doet en niet beschadigd is :D
edit:
Was op een tegelvloer btw

De enige dingen waar ik nog naar op zoek zijn zijn de volgende:
Goede navigatie applicatie met kaarten die op de SD kunnen.
Goede Instant messaging applicatie met support voor zo veel mogelijk Im networks.
Goede Mobile protector (zon prog waarmee je met een sms de foon zijn gps kunt activeren, locken enzovoorts voor als hij gestolen word)

• kerrylives
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 09-07-2010
quote:

Maakt ie de indruk dat ie een kleine val zou overleven?
Ik had het toestel nog geen uur in m'n bezit toen ik hem van ruim 1.5 meter hoogte op een hardhouten vloer liet kletsen... :( Niks aan de hand gelukkig; zelfs geen krasje.

• Texamicz
quote:
Maar is deze browser wel net zo snel? De android browser scheen toch één van de beste mobiele browsers te zijn?

Argg ik heb echt een hekel aan dat je met een 800x480 scherm naar een mobiele website wordt gestuurd. Helemaal met een 4 inch scherm.
Sommige websites kun je dan wel onderin met een linkje naar de volledige website gaan. Maar er zijn ook genoeg websites die dan dit niet doen. En zit je dus vast aan de mobiele versie van die website. :(

Bij de HTC's heb je bij instellingen van de browser de keuze uit "Mobiele weergave" En die heb ik dus toen altijd uitgevinkt. Mobiele websites zijn handig op telefoons met een klein schermpje. Maar niet op een groot scherm... Hopelijk verandert dit bij een update of iets. :)

Weet iemand ook waar je b.v. suggesties kwijt kan voor de volgende update? Zoals bugs etc?

• Beyond_Life

Beyond_Life

Ik hou van mijn Galaxy S

met opera mini kun je sites ook gewoon normaal bekijken, dus geen probleem en opera is qua snelheid hardstikke goed. En anders, wat scheelt die ene seconde? Er hangen geen levens van af.

• jjwa
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 20:18

jjwa

CZ3 tentmuis

quote:
alucard.erbacam schreef op zondag 04 juli 2010 @ 11:08:
De enige dingen waar ik nog naar op zoek zijn zijn de volgende:
Goede navigatie applicatie met kaarten die op de SD kunnen.
Goede Instant messaging applicatie met support voor zo veel mogelijk Im networks.
Goede Mobile protector (zon prog waarmee je met een sms de foon zijn gps kunt activeren, locken enzovoorts voor als hij gestolen word)
Ik heb mijn telefoon nog niet, maar heb al wel uren besteed aan browsen naar interessante dingen. Deze zagen er goed uit en werden door een aantal mensen aanbevolen:
Voor messaging, skype, voip bellen:
http://www.fring.com/fring_is/what_is_fring/
Anti-diefstal:
http://preyproject.com/

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 00:08
Ik ben ook wel benieuwd waar bugs bij Samsung gemeld kunnen worden.

• Recoil
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
quote:
Texamicz schreef op zondag 04 juli 2010 @ 11:29:
[...]

Maar is deze browser wel net zo snel? De android browser scheen toch één van de beste mobiele browsers te zijn?

Argg ik heb echt een hekel aan dat je met een 800x480 scherm naar een mobiele website wordt gestuurd. Helemaal met een 4 inch scherm.
Sommige websites kun je dan wel onderin met een linkje naar de volledige website gaan. Maar er zijn ook genoeg websites die dan dit niet doen. En zit je dus vast aan de mobiele versie van die website. :(

Bij de HTC's heb je bij instellingen van de browser de keuze uit "Mobiele weergave" En die heb ik dus toen altijd uitgevinkt. Mobiele websites zijn handig op telefoons met een klein schermpje. Maar niet op een groot scherm... Hopelijk verandert dit bij een update of iets. :)

Weet iemand ook waar je b.v. suggesties kwijt kan voor de volgende update? Zoals bugs etc?
Installeer Dolphin Browser HD, dan heb je een betere browser en dan kun je instellen wat voor user-agent je wilt zijn. Bijvoorbeeld iphone, android of desktop.

• alucard.erbacam
quote:
jjwa schreef op zondag 04 juli 2010 @ 11:38:
[...]
Ik heb mijn telefoon nog niet, maar heb al wel uren besteed aan browsen naar interessante dingen. Deze zagen er goed uit en werden door een aantal mensen aanbevolen:
Voor messaging, skype, voip bellen:
http://www.fring.com/fring_is/what_is_fring/
Anti-diefstal:
http://preyproject.com/
Tnx ben ze aan het bekijken :)

• Gtoniser
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 28-11 07:48
Ben van plan er een te gaan kopen, maar had nog even een vraag aan de huidige bezitters:

Er zit zo te zien geen trackball of iets dergelijks op. Nou gebruik ik die ook totaal niet in de gewone interface, maar in de Connectbot app (voor SSH) is hij wel essentieel.
Iemand ervaring mee hoe dat 'gemis' werkt? En of je er last van hebt bij bepaalde apps.

• shmp
  • Laatst online: 21-07 10:18
Hey allemaal en vooral bezitters! Ben zwaar aan het twijfelen of ik deze telefoon ga kopen of niet. Wat me vooral dwars zit en bijna nergens kan vinden is het syncen. Ik werk thuis namelijk met Outlook 2010 met de Mail en Agenda. Vooral de agenda is voor mij essentieel dat ik die kan blijven gebruiken tenzij ik deze gemakkelijk kan syncen of er een net zo goed alternatief is.

Dus aan de eigenaars: Hoe zit het met syncen met de computer? Zijn er apps voor of is alles dik in orde?

• alucard.erbacam
quote:
shmp schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:38:
Hey allemaal en vooral bezitters! Ben zwaar aan het twijfelen of ik deze telefoon ga kopen of niet. Wat me vooral dwars zit en bijna nergens kan vinden is het syncen. Ik werk thuis namelijk met Outlook 2010 met de Mail en Agenda. Vooral de agenda is voor mij essentieel dat ik die kan blijven gebruiken tenzij ik deze gemakkelijk kan syncen of er een net zo goed alternatief is.

Dus aan de eigenaars: Hoe zit het met syncen met de computer? Zijn er apps voor of is alles dik in orde?
Agenda en contacten van outlook kun je syncen met de samsung applicatie (ik gebruik outlook 2007x32 op win7x64)
Ook kun je de agenda syncen via google agenda (je maakt een google agenda account en laat outlook met deze syncen door middel van google callendar sync) daarna verwijs je de telefoon door om te syncen met google agenda.

Of/hoe dit gaat met outlook 2010 weet ik niet.
Wat ik bijna zeker weet is dat google callendar sync niet werkt met outlook 2010 x64 versie.
Van de Samsung applicatie weet ik ook niet of hij met outlook 2010 kan.
Ik heb het vermoeden dat x32 geen probleem zal zijn maar ben vrij zeker dat x64 niet zal werken.
Dat met google callendar sync zou je kunnen testen, maak een google account aan met callendar, installeer callendar sync en laat hem syncen, kijk hierna of de afspraken in google agenda zijn opgenomen.

Hoop dat je hier iets aan hebt

• Poeh
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 19-10 13:57
Sorry dat ik het weer even opratel, maar ik wil toch graag even 'de feiten' op een rijtje hebben voordat ik de GS al dan niet aanschaf (gaat tenslotte over best wat geld en ik moet er toch weer 2 jaar mee vooruit kunnen, liefst zonder al te veel ergernis). Het betreft de 'zwarte schermen', oftewel nieuws: Samsung gebruikt traag opslaggeheugen in Galaxy S.

De GS heeft volgens GSMArena:

8 GB/16GB storage
512 MB RAM
2 GB ROM

Nu wil ik graag weten welk geheugen je moet aanspreken om de 'zwarte schermen' tegen te gaan. 'Af fabriek' gebruikt de GS de 8 of 16 gb interne storage om de applicaties hun gegevens en cache naartoe te laten schrijven. Dat zorgt dus voor vertragingen, omdat dit relatief traag geheugen is. Welk geheugen willen we graag gebruiken (vgl. Paul O'Brien) om dit sneller te laten verlopen? Ik heb begrepen dat dit (vooralsnog) ten koste zou gaan van grote programma's, zoals navigatieprogramma's. De opslagcapaciteit van dit 'andere snellere geheugen' zou namelijk maar klein zijn. Dit is voor mij niet bepaald goed nieuws, aangezien ik erg veel gebruik maak van de navigatiemogelijkheden op een smartphone.

De HTC Desire (om maar even een 'vergelijkend toestel' te nemen, no offense) heeft volgens GSMArena:

576 MB RAM
512 MB ROM

Welk deel van het geheugen gebruikt de Desire om applicaties hun gegevens en cache naartoe te laten schrijven?

• Toettoetdaan
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 26-11 18:59
@Poeh
De Desire gebruikt die 512MB ROM.
De GS heeft dus 2GB daarvan, maar de partitie die Paul O'Brien kan gebruiken is maar 137MB groot.

Dus nu zijn ze aan het kijken of ze dat kunnen herindelen, overigens schijnt Samsung al een firmware aangekondigd te hebben die dit probleem oplost. (dus nu zijn Samsung en Paul het aan het oplossen xD, ik gok dat Paul sneller is)

EDIT: Zoals mbr01 op modaco zegt: (er zijn daar behoorlijk wat tweakers geland xD)
Er is al een firmware waarbij het opgelost is, meer hierover vind je in deze video:
YouTube: Samsung Galaxy S review

Toettoetdaan wijzigde deze reactie 04-07-2010 13:42 (26%)

• Aku
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 25-07 00:30
quote:
Texamicz schreef op zondag 04 juli 2010 @ 11:29:
[...]

Als je websites standaard als desktop wil openen ipv. de mobiele versie dan moet je het volgende doen:
open je browser en type het volgende in about:debug (zonder http:// of wat dan ook ervoor). Laad de pagina
maakt niet uit als die naar google gaat om te zoeken. Druk op de menu knop en ga naar instellingen van je
browser scroll helemaal naar beneden en vind daar UA-tekenreeks, klik erop en kies desktop en je hebt
voortaan standaard desktop sites.

• Poeh
quote:
Toettoetdaan schreef op zondag 04 juli 2010 @ 13:35:
@Poeh
De Desire gebruikt die 512MB ROM.
De GS heeft dus 2GB daarvan, maar de partitie die Paul O'Brien kan gebruiken is maar 137MB groot.

Dus nu zijn ze aan het kijken of ze dat kunnen herindelen, overigens schijnt Samsung al een firmware aangekondigd te hebben die dit probleem oplost. (dus nu zijn Samsung en Paul het aan het oplossen xD, ik gok dat Paul sneller is)

EDIT: Zoals mbr01 op modaco zegt: (er zijn daar behoorlijk wat tweakers geland xD)
Er is al een firmware waarbij het opgelost is, meer hierover vind je in deze video:
YouTube: Samsung Galaxy S review
Thanks, maar waar gebruikt de GS die 2 GB ROM dan voor?

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

2GB is gewoon het zelfde geheugen als die 6 alleen een andere partitie gok ik.
Hij gebruikt die voor apps

• Philflow

Philflow

quote:
ter info: ik werk zonder tweaks, ik heb nog nooit een zwart scherm gezien en ik heb nog nooit een browser zo snel zien opstarten.

wat wel traag is is het opstarten bij aanzetten. maarja dat doe ik maar 1x per dag.

• Radiojongen
  • Laatst online: 18-02 22:44
Ik ben nog steeds op zoek naar een manier om mijn UPC mail werkend te krijgen.

Wie helpt mij uit de brand?

Dank!

PS Wijsneuzen die reageren met de woorden account aanmaken en gegevens invullen: werkt niet! ;)

• Toettoetdaan
@Poeh, tja dat is een beetje vaag, waarschijnlijk is die 2GB namelijk ook een partietie op die 16/8GB MoviNAND chip. (er is nergens anders een mogelijke flash chip te vinden, maar als je zin hebt: http://www.careace.net/20...-of-the-samsung-galaxy-s/)

Dus alles is NAND geheugen, dus alles hoort behoorlijk snel te zijn. En blijkbaar is het probleem ook software matige op te lossen. (belgie heeft de update eind juli/begin augustus)
Waarom Samsung voor deze verhoudingen van petitioneren heeft gekozen is mij een raadsel maar het heeft vast iets de manier van geheugen indelen van android te maken, waarschijnlijk met een knipoog naar android 3.0 ;)

EDIT: @ radiojongen
Het zou helpen als je erbij zet wat er pressies niet werkt of welke melding je krijgt.
Maargoed kijk hier eens: http://www.androidworld.n...853-upc-mail-op-hero.html

Toettoetdaan wijzigde deze reactie 04-07-2010 13:58 (14%)

• Poeh
Bedankt voor alle reacties. Ik ben inmiddels een stuk wijzer geworden, maar helaas nog niet helemaal gerustgesteld. Ik heb geen haast met een nieuwe telefoon (mijn 3 jaar oude N95 vertoont nog geen gebreken, al betaal ik nog wel maandelijks 40 euro voor het initiële 2-jarig abonnement) en wacht eerst rustig de ontwikkelingen bij Samsung betreffende de updates af.

• Toettoetdaan
@Poeh, ach komt vast goed, het lijkt er op dat samsung zijn best wil doen om de consument tevreden te houden: http://www.sigridschrijft...-samsung-met-de-galaxy-s/

• Poeh
quote:
Toettoetdaan schreef op zondag 04 juli 2010 @ 14:10:
@Poeh, ach komt vast goed, het lijkt er op dat samsung zijn best wil doen om de consument tevreden te houden: http://www.sigridschrijft...-samsung-met-de-galaxy-s/
Vast wel, maar helaas baseer ik mij op ervaringen in het verleden... (ik schrok dan ook van mezelf om 'weer' een Samsung te overwegen, maar ja: de specs, de eeuwige specs...)

Poeh wijzigde deze reactie 04-07-2010 14:16 (12%)

• SPee
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 12:27
quote:
Samsung heeft ook al zo'n soort programma voor geinstalleerd:
Instellingen - Locatie en beveiliging - Mobiel opsporen

Geen ervaring mee wat en hoe dat doet ;)

let the past be the past.

• alucard.erbacam
quote:
SPee schreef op zondag 04 juli 2010 @ 14:17:
Samsung heeft ook al zo'n soort programma voor geinstalleerd:
Instellingen - Locatie en beveiliging - Mobiel opsporen

Geen ervaring mee wat en hoe dat doet ;)
Heb het samsung programma ingesteld.
Het is nodig een samsung account aan te maken wat ik heb gedaan en personen toe te voegen.
Naderhand is het mogelijk op de samsung website de telefoon te locken, te wipen en de locatie te zien.
Bij Locatie zien geeft hij echter de fout: deze telefoon heeft geen telefoonnummer en als ik dan ok klik geeft hij: deze service is niet beschikbaar in uw land.

Als extra is dat samsung progje best handig maar zou toch graag een volwaardige applicatie hebben ;)
edit:
Heb het progje maar uitgeschakeld aangezien hij bij een simkaartwissel gaat smsen naar de ingestelde personen en aangezien de site aangeeft geen nummer ben ik bang datie dadelijk een stoom van 100en smsen aan het sturen is :S

alucard.erbacam wijzigde deze reactie 04-07-2010 14:46 (13%)

• Alex-Buffon
  • Laatst online: 04-07-2010
Is het trouwens al mogelijk om een app te downloaden hetzelfde als Ping!? Ik heb wel gelezen dat ie 'binnenkort' naar Android komt, maar er is nog geen exacte releasedatum voor. Iemand een oplossing om gratis berichten te versturen van Android naar iPhone (en andersom uiteraard). Ik zoek geen app's zoals msn oid.

Ik heb net de app Android System geinstalleerd vanuit de Market. Daar kan je er voor kiezen om eigenlijk alle apps te verwijderen, dus ook te pre-installed. Nou zijn er een aantal dingen die ik sowieso niet gebruik (denk aan Telegraaf, mini-dagboek, memo etc.). Kan ik die apps gewoon verwijderen en later weer installeren mocht het zo zijn dat ik ze toch weer wil gebruiken later, of moet ik dan de firmware van de samsung site downloaden?

Alex-Buffon wijzigde deze reactie 04-07-2010 18:58 (26%)

• Maarten21
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 24-11 13:37
quote:
alucard.erbacam schreef op zondag 04 juli 2010 @ 14:43:
[...]

Heb het samsung programma ingesteld.
Het is nodig een samsung account aan te maken wat ik heb gedaan en personen toe te voegen.
Naderhand is het mogelijk op de samsung website de telefoon te locken, te wipen en de locatie te zien.
Bij Locatie zien geeft hij echter de fout: deze telefoon heeft geen telefoonnummer en als ik dan ok klik geeft hij: deze service is niet beschikbaar in uw land.

Als extra is dat samsung progje best handig maar zou toch graag een volwaardige applicatie hebben ;)
edit:
Heb het progje maar uitgeschakeld aangezien hij bij een simkaartwissel gaat smsen naar de ingestelde personen en aangezien de site aangeeft geen nummer ben ik bang datie dadelijk een stoom van 100en smsen aan het sturen is :S
Voor een "volwaardige" applicatie heb je toch root access nodig? zodat het niet kan worden ge-uninstalled door kwaadwillenden. Dan zou die samsung applicatie wel handig zijn, omdat het (waarschijnlijk) gewoon in de rom zit ingebakken en niet te verwijderen is.

• SPee
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 12:27
Je moet de koptelefoon wel heel hard en diep er in proppen.
Ik dacht eerst dat het ding stuk was. :S

Leuk dat die knop (in het snoer van de koptelefoon) ook de muziek kan starten/stoppen, ook als de muziek applicatie niet aan staat. :)
Lukt ook deels in de Youtube applicatie, maar na een tijdje pakt hij toch weer de muziek applicatie.

SPee wijzigde deze reactie 05-07-2010 11:24 (5%)

let the past be the past.

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 00:08
Welke knop bedoel je?

inderdaad ik dacht eerst ook dat de koptelefoon niet goed was totdat ik flink doordrukte. Nu gaat het makkelijker.

• KneoK
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 01:34

KneoK

Not in a million lightyears

Ik vond het tijd om mijn iPhone 3GS te gaan vervangen en heb me flink ingelezen in de nieuwe Android telefoons. Uiteindelijk op dit toestel uitgekomen. Heb het toestel nu een paar uur en ik ben enorm onder de indruk. Heb nog niet eerder met Android mogen spelen maar dat werkt heerlijk. Het scherm is echt een enorme verbetering ten opzichte van mijn 3GS. Ik heb nooit klachten gehad over dat scherm maar als ik de telefoons naast elkaar leg dan is het beeld van de 3GS gewoon lelijk :D
De tactile feedback functie vind ik ook heel fijn, heb het nooit gemist op m'n iPhones maar ik vind het een fijne functie.

Had wat problemen met Kies, de telefoon werd niet herkend maar na een reboot van pc en telefoon werd de device driver geinstalleerd en startte Kies netjes en werd de telefoon direct gesynchroniseerd. Bestandsoverdracht van en naar de telefoon gaat ontzettend snel.

Ben nu lekker een beetje wat apps aan het installeren en testen, wat widgets aan het proberen. Heb nog geen last van hangende schermen gehad, alles reageert ontzettend soepel.

Rooten begin ik nog even niet aan, eerst even een paar dagen prutsen en dan zie ik wel of ik iets te kort kom. Ik heb begrepen dat er toch nog weinig custom roms zijn en ik heb op het moment nog geen apps gevonden die ik graag wil waar je root access voor nodig hebt. Vraag me alleen af of het de moeite is om baseband JF5 te flashen, ik heb nu nog JF3.

KneoK wijzigde deze reactie 04-07-2010 20:44 (11%)

PoE Build || Path of Exile Standard shop || specs

• catt4u
  • Laatst online: 27-11 18:51
Het lijkt er op dat deze vergelijkings review van iemand is die niet bevooroordeeld is t.o.v. de iPhone 4 of Galaxy S

• Philflow

Philflow

quote:
catt4u schreef op zondag 04 juli 2010 @ 20:48:
Het lijkt er op dat deze vergelijkings review van iemand is die niet bevooroordeeld is t.o.v. de iPhone 4 of Galaxy S
En wat is zijn conclusie? (ik kijk liever geen 2x 8:45 video ;) )

• KneoK

KneoK

quote:
Philflow schreef op zondag 04 juli 2010 @ 21:10:
[...]

En wat is zijn conclusie? (ik kijk liever geen 2x 8:45 video ;) )
Ik heb beide filmpjes gisteren gekeken (en mede aan de hand van deze face off voor de Galaxy gegaan en niet voor een nieuwe iPhone). Eigenlijk is er geen conclusie maar is het een vergelijking tussen de twee telefoons. Dingen als browsen, foto's en video, multimediatoepassingen worden gewoon op beide apparaten tegelijk uitgevoerd. Best de moeite waard om te kijken als je twijfelt.

Ik heb alleen het idee dat in veel videoreviews het contrast de helderheid (©Philflow) van de Galaxy erg laag staat. Mijn exemplaar is gewoon veel helderder.

KneoK wijzigde deze reactie 04-07-2010 22:11 (3%)

• Philflow

Philflow

Ja zo donker als daar is ie niet. Sterker nog, ik had een SG naast een iP4 in fel zonlicht en de SG was beter leesbaar.

ps. contrast is niet hetzelfde als helderheid. je kunt alleen de helderheid instellen. het contrast van de SG is uitmuntend imo. Duidelijk beter dan de iP4.

Philflow wijzigde deze reactie 04-07-2010 21:47 (27%)

• nokiaan958GB
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
quote:
alucard.erbacam schreef op zondag 04 juli 2010 @ 11:08:
.....

Heb ook een hoesje gekocht bij de lokale BelCompany, een leren waar hij van boven in past met een sluitriempje met magneet en een lus voor aan de riem.

.....
Heb je ook merk/type van het hoesje (hier geen belcompanie in de buurt om zelf te bekijken) ?

• KneoK

KneoK

quote:
Philflow schreef op zondag 04 juli 2010 @ 21:42:
Ja zo donker als daar is ie niet. Sterker nog, ik had een SG naast een iP4 in fel zonlicht en de SG was beter leesbaar.

ps. contrast is niet hetzelfde als helderheid. je kunt alleen de helderheid instellen. het contrast van de SG is uitmuntend imo. Duidelijk beter dan de iP4.
Je hebt inderdaad gelijk, ik had het over de helderheid.

Heb via Zenuscase.com (althans, Gmarket) een Zenus flipcover besteld, de zwarte met oranje rand. Ben benieuwd hoe lang de levering gaat duren. De prijs viel me ontzettend mee, 36 Euro inclusief verzenden. Da's maar 6 Euro duurder dan de Senna flipcase die ik voor m'n iPhone heb en als ik op de afbeeldingen afga dan lijkt de kwaliteit hetzelfde te zijn. Voorlopig verstop ik 'm in een goedkoop Valenta mapje die ik voor 11 Euro bij de Phonehouse heb gekocht.

KneoK wijzigde deze reactie 04-07-2010 22:09 (34%)

• nokiaan958GB
  • Niet online
Op 1 juli is bij mij thuis ook een geleverd.

Moet zeggen dat het een prachtig toestel is wat vrijwel probleemloos werkt. Ook een stuk intuitiever dan mijn N95 8gb die ik 2 jaar hiervoor heb gebruikt. Het scherm is veel groter en mooier.

In die paar dagen dat ik hem heb, heb ik nog niet alles geprobeerd maar heb inmiddels al heel wat geinternet, gebeld en apps gedownload en geinstalleerd etc etc.

Ik loop nog wel tegen een paar dingen aan die mij een beetje tegenvallen:
- batterij is binnen een dag leeg (zeker als de kids hem mogen lenen om mee te youtube-en)
- verschillende malen is de browser vastgelopen en kan ik kiezen voor geforceerd afsluiten
- regelmatig lijkt het alsof ik op iets heb geklikt wat niet de bedoeling was (misschien touchscreen (te) gevoelig of reageren volumeknoppen op zijkant ook?)
- het unlocken vind ik erg onhandig
- op sommige websites van die "koeieletters" die je met uitzoomen niet kunt verkleinen (is net hiervoor ook al besproken).

Helaas is hij vandaag toen ik op een terras zal uit mijn broekzak gegleden. Hij is plat op de voorkant gevallen van ca 50 cm hoogte. Nu is de chromerand op de voorkant op 2 plekken beschadigd. Gelukkig ligt het scherm iets dieper waardoor die niet is beschadigd. :( :o :'(
Echt balen dit want deze moet 2 jaar mee.

Ben op zoek naar een hoesje en een houder. Ervaring hiermee zijn van harte welkom.

• abkoomen
bij de belcompagny waar ik het toestel haalde hadden ze geen leren hoesje waar het toestel knap in paste, zou in de loop van de week wel weer komen. dat durfde ik toch niet aan dus toen voor een alternatief gegaan en zeker niet ontevreden.
http://www.golla.com/#/en/bags/mobile/zone/grey
past perfect en kan er nog wat pasjes in kwijt ook.

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 22:20
Swypen is echt te makkelijk op dit toestel, dit bericht zo gemaakt ik vind het briljant, maar dit is dan ook mijn eerste smartphone dus ben sowieso al onder de indruk.

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
EDIT: Laat maar

CLB wijzigde deze reactie 04-07-2010 22:56 (86%)

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• kevinman
  • Laatst online: 08-04 02:43
quote:
KneoK schreef op zondag 04 juli 2010 @ 22:03:
[...]

Je hebt inderdaad gelijk, ik had het over de helderheid.

Heb via Zenuscase.com (althans, Gmarket) een Zenus flipcover besteld, de zwarte met oranje rand. Ben benieuwd hoe lang de levering gaat duren. De prijs viel me ontzettend mee, 36 Euro inclusief verzenden. Da's maar 6 Euro duurder dan de Senna flipcase die ik voor m'n iPhone heb en als ik op de afbeeldingen afga dan lijkt de kwaliteit hetzelfde te zijn. Voorlopig verstop ik 'm in een goedkoop Valenta mapje die ik voor 11 Euro bij de Phonehouse heb gekocht.
Wil jij even je ervaring met die case even posten? Want ik was ook van plan die te gaan kopen, maar ik ben bang dat de case de telefoon te dik zou maken. En hoe toon je de website in het Engels? Als ik op English klik, zie ik alleen maar Koreaanse teksten.

kevinman wijzigde deze reactie 04-07-2010 23:08 (6%)

• DMP.cc
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 19:32

DMP.cc

They call me DM

Ik heb bij het aan en uitzetten van de wifi dat hij daarop blijft hangen en totaal niet meer reageert op die knop.
Hebben hier meer mensen last van?

• KneoK

KneoK

quote:
kevinman schreef op zondag 04 juli 2010 @ 23:02:
[...]

Wil jij even je ervaring met die case even posten? Want ik was ook van plan die te gaan kopen, maar ik ben bang dat de case de telefoon te dik zou maken.
Van die Zenus Case ? Zal ik zeker doen als ik 'm binnen heb. Maar ik heb gisteren de bestelling pas gedaan en ik heb geen idee hoe lang de levering zal gaan duren. Er staat op de site dat het 3 tot 7 werkdagen zal duren maar dit kan afhankelijk van de bestemming wisselen.

Ik hoop dus ergens volgende week, dan zal ik wat foto's en ervaringen posten.

Edit: als je naar http://english.gmarket.co.kr/ gaat kun je in de zoekbalk bovenaan Galaxy S invoeren. Dan krijg je een hoop hits met hier en daar wat Engelse tekst ertussen. Hier is de directe link naar de Zenus Cases: http://english.gmarket.co...mp;keyword_order=Galaxy+S

Het aanmaken van een account en het bestelproces is allemaal in het Engels. Je voegt de case toe aan je winkelmandje, kiest de opties en uiteindelijk kom je vanzelf op een pagina waar je wordt gevraagd een account aan te maken. Account daarna bevestigen via email en dan kun je verder met het bestelproces.

KneoK wijzigde deze reactie 05-07-2010 05:33 (35%)

• shmp
  • Laatst online: 21-07 10:18
quote:
alucard.erbacam schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:50:
[...]

Agenda en contacten van outlook kun je syncen met de samsung applicatie (ik gebruik outlook 2007x32 op win7x64)
Ook kun je de agenda syncen via google agenda (je maakt een google agenda account en laat outlook met deze syncen door middel van google callendar sync) daarna verwijs je de telefoon door om te syncen met google agenda.

Of/hoe dit gaat met outlook 2010 weet ik niet.
Wat ik bijna zeker weet is dat google callendar sync niet werkt met outlook 2010 x64 versie.
Van de Samsung applicatie weet ik ook niet of hij met outlook 2010 kan.
Ik heb het vermoeden dat x32 geen probleem zal zijn maar ben vrij zeker dat x64 niet zal werken.
Dat met google callendar sync zou je kunnen testen, maak een google account aan met callendar, installeer callendar sync en laat hem syncen, kijk hierna of de afspraken in google agenda zijn opgenomen.

Hoop dat je hier iets aan hebt
Ben bekend met google sync. Gebruik het alleen al een tijdje niet meer. GS werkt helaas niet icm Outlook 2010 en heb nog weinig gehoord over een update die het wel kan. Mij gaat het erom dat ik overal mn agenda kan updaten en ook kan zien op mijn pc/laptop. Ben verder nog niet echt bezig geweest met Google Calender. Maar die zal ongeveer wel hetzelfde werken.

• Tranze
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 26-11 17:17
In mijn toepassingen overzicht heb ik een snelkoppeling naar "Fileindex", door hier op te drukken ga ik naar een mobiele site van Samsung en krijg ik wat over Buienradar te zien. Ik lijkt deze koppeling niet te kunnen verwijderen, terwijl ie echt zinloos is. Meer mensen hier last van? Iemand een idee wat er tegen te doen is?

• jjwa
  • Laatst online: 20:18

jjwa

CZ3 tentmuis

quote:
kevinman schreef op zondag 04 juli 2010 @ 23:02:
[...]

Wil jij even je ervaring met die case even posten? Want ik was ook van plan die te gaan kopen, maar ik ben bang dat de case de telefoon te dik zou maken. En hoe toon je de website in het Engels? Als ik op English klik, zie ik alleen maar Koreaanse teksten.
Ik ben ook geïnteresseerd :). Ten eerste hoe lang je bestelling er over gaat doen, maar natuurlijk vooral hoe de case bevalt :). Het ziet er uit of het zo degelijk is, dat het mooi als makkelijker-bruikbare variant van een sok/hoes/sleeve/etc te gebruiken is, en nog een stuk sjieker ook. En natuurlijk meer bescherming dan een screen protector.

• KneoK

KneoK

quote:
WilcoSnel schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 22:01:
[...]

Gedaan... Maar werkt nog steeds niet. Ik draai geen Windows 7 maar Vista 32bit.
Ik heb al hele boel dingen geprobeerd. Zonder sd kaart met sd kaart. Ik kan wel via massaopslag en vervolgens koppelen via android taakbalk maar ik wil ook mijn contacten enzo kunnen aanpassen. Mijn telefoonscherm wisselt tijdens het aansluiten constant tussen het homescreen en een zwart beeld met blauwe balk erboven waar MTP application staat. Op de computer van mijn ouders met XP 32bit werkt het spul wel maar ik wil het toch wel op mijn eigen computer werkend krijgen. Ik heb ook al tig keer alles verwijderd (ook de samsung mobile drivers) en herinstalleerd. Ik heb de driver ook via kies al opnieuw geinstalleerd. Al een aantal keer met "USB fouten opsporen" aangevinkt geprobeerd. Bij USB instellingen "kiezen bij verbinding" ipv "Samsung Kies". Werkt allemaal niet. Iemand nog andere ideeën?

BTW. Het overkoepelende probleem is dat Vista de "MTP-apparaat" driver niet wil installeren.
Ik weet niet of je het al opgelost hebt, maar ik kreeg zojuist hetzelfde probleem van de MTP application. Continu wisselen tussen MTP en het homescreen en een failed driver installation, dit zowel in Kies als mediaspeler mode. Op een ander forum las ik tips als SD kaart afmelden en weer aanmelden, toestel uitschakelen en weer inschakelen met USB kabel aangesloten maar niets hielp. Iemand beweerde dat het formatteren van de interne SD kaart de oplossing zou zijn, dus ik heb de belangrijkste bestanden even gekopieerd naar mijn pc (m'n ebooks, multimedia bestanden, gestures voor Dolphin HD, gedownloade themes voor de Beautiful Widget etc.) en de format uitgevoerd. Daarna toestel opnieuw opgestart en Kies mode werkt weer, de MTP applicatie start en de device driver werd weer netjes geinstalleerd. Toen Kies opgestart en ik had direct weer sync.
Alles weer terug gekopieerd naar de SD kaart, toestel even op lock en weer van lock af en meteen werkte mijn themes voor Beautiful Widget weer en kon ik al mijn ebooks weer lezen.

Ik heb het idee dat het aan Navigon heeft gelegen, misschien is er iets misgegaan met het kopieren van 2GB aan maps (2GB over m'n Wifi trekken via de store voor de demo had ik even geen zin in dus heb een nzb'tje binnengehaald om die even te testen). Het deinstalleren van de app en verwijderen van de folder met alle maps werkte niet, de format dus uiteindelijk wel. Ik blijf voorlopig in ieder geval ver uit de buurt van Navigon.

• alucard.erbacam
quote:
shmp schreef op zondag 04 juli 2010 @ 23:21:
Ben bekend met google sync. Gebruik het alleen al een tijdje niet meer. GS werkt helaas niet icm Outlook 2010 en heb nog weinig gehoord over een update die het wel kan. Mij gaat het erom dat ik overal mn agenda kan updaten en ook kan zien op mijn pc/laptop. Ben verder nog niet echt bezig geweest met Google Calender. Maar die zal ongeveer wel hetzelfde werken.
Ik weet dat er verschillende (deels betaalde) programma's zijn die outlook 2010 en Google Agenda kunnen linken.
(Gsyncit, Oggsync meen ik etc)
Als je daarna de google agenda toevoegt op je mobiel (ik neem aan dat je dr inet op hebt ;)) dan ben je klaar.

In het andere geval zou je kunnen kijken of de samsung applicatie van de telefoon (tip rip de nieuwste versie van de samsung site ;)) het voor elkaar krijgt.

Mijn systeem werk nu perfect Outlook 2007 <-----> Google callendar <-----> Samsung Galaxy S
Alle wijzigingen die ik in outlook doe komen automatisch in de telefoon en vice versa.
Ook heb ik aan mijn Google agenda de Google agenda van mijn vriendin toegevoegd (die weer aan haar outlook en HTC touch pro2 gekoppeld is) en die word automatisch als overlay in de galaxy S gezet.
Nu ben ik ook altijd op de hoogte van haar schema.

Ben aan het kijken om voor haar ook een Galaxy S te verkrijgen zodat zij ook op de hoogte kan zijn van mijn agenda (en de Galaxy S is gewoon een geweldig toestel :D)
edit:
Mijn google agenda heb ik ook weer gekoppeld aan mijn laptop en de haar google agenda aan haar laptop (doormiddel van google sync, in jou geval met outlook 2010 zou je gsyncit of oggsync etc eens moeten bekijken) en via de ical link van google agenda kan ik in outlook ook haar agenda als overlay hebben en zij de mijne.

alucard.erbacam wijzigde deze reactie 05-07-2010 06:40 (10%)

• us1111
  • Laatst online: 23-05-2012

us1111

www.valentien.eu

Heb na flink wat geklooi de laatste firmware (JFB) erop gezet..De KIES software en drivers werken hierbij niet echt mee.. Vervolgens de Modaco ROM geflashed via update.zip (dat ging tenminste lekker makkelijk ;)), ook om (weer) root te worden.. Gevolg is wel dat het toestel duidelijk sneller aanvoelt. Of er nog steeds lag is, kan ik na een dag gebruiken nog niet zeggen..

We sjulle zien..

Voor juridisch advies (ook ICT): www.valentien.eu

• Poeh
quote:
us1111 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 09:48:
Heb na flink wat geklooi de laatste firmware (JFB) erop gezet..De KIES software en drivers werken hierbij niet echt mee.. Vervolgens de Modaco ROM geflashed via update.zip (dat ging tenminste lekker makkelijk ;)), ook om (weer) root te worden.. Gevolg is wel dat het toestel duidelijk sneller aanvoelt. Of er nog steeds lag is, kan ik na een dag gebruiken nog niet zeggen..

We sjulle zien..
Beschikt deze custom ROM over de NL-taal?

• m0ridin
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 00:11
quote:
Poeh schreef op maandag 05 juli 2010 @ 09:49:
[...]

Beschikt deze custom ROM over de NL-taal?
Yup, volgens mij moet bij de eerste keer opstarten wel je sim kaart erin zitten omdat de initiele taal Russisch is... Maar na de eerste keer opstarten was het bij mij netjes in het Nederlands.

• marcnancy
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20-02-2012
quote:
Stark schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:09:
Weet iemand hoe je een mp3 als beltoon kan instellen? Het lukt me alleen via de zedge app. Maar ik heb al van alles geprobeerd en gezocht, heb wel gevonden hoe het via de HTC Desire kan maar niet de Galaxy S. Als ik via instellingen ga kan ik alleen de standaard beltonen kiezen.

ik ben opzoek hoe ik een mp3 als berichten toon kan instellen als beltoon en dergelijke dat is mij gelukt maar als bericht toon nog niet kan iemand mij helpen
heb al aant zien geweest vind zelfs de orginele sms tonen niet terug anders kon ik een mp3 daabij bij zetten en dan werkte da maar ik vind het niet
met dank

Ah, ik heb het al gevonden.
Als je dus de mp3 afspeelt moet je op die knop links onder drukken en dan "Instellen als". :)

• peakaboo
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
Hier mijn panoramo foto, niet goed scherp maar het was m'n eerste :+ Vind het wel gaaf dat dat kan met dit toestel!

http://i226.photobucket.com/albums/dd299/ThunderDaan/2010-07-04211133.jpg

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

quote:
DMP.cc schreef op zondag 04 juli 2010 @ 23:08:
Ik heb bij het aan en uitzetten van de wifi dat hij daarop blijft hangen en totaal niet meer reageert op die knop.
Hebben hier meer mensen last van?
jup

• Mother_Goozz
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23:55
Ik heb de Galaxy S nu net een weekje, en ik vind het echt een mooi toestel. Het is echt een monster, wanneer die het doet loopt die ook echt snel, geen schokken met scrollen of andere rare dingen. Maar er zijn wel wat irritatie punten aan deze phone.

Zo vind ik het echt irritant dat die met zeer grote regelmaat vastloopt voor 5-7 seconde. Ik weet Samsung werkt eraan maar toch zo'n fout loopt het toestel met intensief gebruik echt niet lekker.... Verder vind ik het nogal jammer dat wanneer je een sms opent vanuit het puzzelscherm (locked homescreen) dat bovenin de balk de melding blijft staan, en ook bij het sms icoon een teken blijft staan dat je 1 ongelezen sms heb. Ook viel het me echt tegen hoe weinig widgets hier standaard opstaan, en ook hoe (naar mijn mening) lelijk ontworpen zijn. Daarnaast aan de hand van de inkijk op het scherm komt er heel snel een blauwe was over het scherm te liggen, hebben jullie dit ook? Beetje lame vind ikzelf. Wat ik toch nog het meest jammer vind is dat Android Grafisch nog echt achterloopt (maar dit wist ik natuurlijk voordat ik op Android overstapte) Heb meer dan 1 1/2 jaar een Iphone gehad (3g/3gs) en daar ziet het er gewoon echt gelikt uit (de apps dan) Deze phone is een beest, en kan echt veel aan, kom op Android dev. maak een game of iets waar het grafisch er super uitziet! (beetje zoals Asphalt 5)

Ik hoop gewoon echt dat met de verdere uitrol van 2.2 Froyo dat developers er veel meer uit gaan halen.
Kortom ben echt blij met het toestel, maar er zijn echt nog wel verbeterpunten, en hiermee bedoel ik dingen die Samsung echt had moeten opvallen met het ontwikkelen van de software maarja, hopen op een update :)

Bij een andere inkijkhoek van het scherm komt er een flink blauwe waas over, hebben jullie dit ook?
En Google kom nou eens met een click&buy systeem, niet iedereen heeft creditcard...
Ook loopt altijd mijn Wifi vast als ik mijn telefoon weer wil gebruiken, dan kan die niet verbinden met het Wifi netwerk, het uit/aan zetten of overnieuw verbinden lost het op maar niet ideaal...

Mother_Goozz wijzigde deze reactie 05-07-2010 12:58 (7%)

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 27-11 19:45
De sms notificatie krijg je weg door na het lezen van je smsje op de terug knop te drukken, lijkt me vrij logisch eigenlijk. Ik vind de widgets ook niet zo boeiend en gebruik eigenlijk alleen de Facebook en Twitter widget. Gelukkig staan er in de Market genoeg andere widgets.

Mijn hardware: iPhone 5, Macbook Air & Playstation 4

• Mother_Goozz
quote:
q-enf0rcer.1 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:45:
De sms notificatie krijg je weg door na het lezen van je smsje op de terug knop te drukken, lijkt me vrij logisch eigenlijk. Ik vind de widgets ook niet zo boeiend en gebruik eigenlijk alleen de Facebook en Twitter widget. Gelukkig staan er in de Market genoeg andere widgets.
Klopt dat je via de terugknop wel verdwijnt, maar als ik dat binnen de sms doe dan gaat die nogal raar doen. Gaat die het sms openen terug naar het overzicht (bij nog een keer klikken) nog een keer gaat die terug naar het sms, en nog een keer hetzelfde en uiteindelijk na regelmaat klikken komt die bij het homescreen. Terwijl ik het sms alleen maar geopend heb vanuit de locked-screen... Idd ook via de Market genoeg binnen gehaald :)

• ari3
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Bij het bekijken van foto's heb ik wat raars. Als je een 18Mpixel foto opent dan schaalt hij deze standaard naar het de schermresolutie van de telefoon. Dat is natuurlijk prima, maar als je vervolgens gaat inzoomen dan zoomt hij in op de geschaalde versie van het plaatje in plaats van het (hoge resolutie) origineel te gebruiken waar alle detail nog in zit. Het gevolg is dat je een lelijke, blokkerige afbeelding krijg bij inzoomen.

Ik mag toch hopen dat je kunt instellen dat hij altijd moet zoomen op basis van het originele bestand en niet op basis van het naar-lage-resolutie-geschaalde plaatje?

Alle milieuproblemen zijn veroorzaakt door overbevolking, niet door overconsumptie

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 27-11 19:45
quote:
Mother_Goozz schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:53:
[...]

Klopt dat je via de terugknop wel verdwijnt, maar als ik dat binnen de sms doe dan gaat die nogal raar doen. Gaat die het sms openen terug naar het overzicht (bij nog een keer klikken) nog een keer gaat die terug naar het sms, en nog een keer hetzelfde en uiteindelijk na regelmaat klikken komt die bij het homescreen. Terwijl ik het sms alleen maar geopend heb vanuit de locked-screen... Idd ook via de Market genoeg binnen gehaald :)
Daar kan je wel is gelijk in hebben, was me nog niet opgevallen. Ik erger me er eigenlijk niet zo aan maar mischien komen ze nog met een fix.

Weet iemand trouwens of het mogelijk is het woordenboek van Swype te bekijken en nutteloze woorden te verwijderen? Hoewel het namelijk vrij goed werkt sta ik soms te kijken van de vreemde woorden die ik krijg :

@Ari, dit was mij ook al opgevallen maar ik ben er ook nog niet achter wat dat nou precies is :/

q-enf0rcer.1 wijzigde deze reactie 05-07-2010 13:00 (5%)

Mijn hardware: iPhone 5, Macbook Air & Playstation 4

• Noreia
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 11-11 21:16
Hebben de toestellen van T-Mobile eigenlijk een soort branding? Software of een logo op de achterkant?

• BasieP
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 14:57

BasieP

Canon EOS 30D

quote:
Mother_Goozz schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:38:
... kom op Android dev. maak een game of iets waar het grafisch er super uitziet! (beetje zoals Asphalt 5)
http://www.blogsdna.com/8...-for-android-released.htm
quote:
Noreia schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:01:
Hebben de toestellen van T-Mobile eigenlijk een soort branding? Software of een logo op de achterkant?
nope...

BasieP wijzigde deze reactie 05-07-2010 13:31 (39%)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Steven1986
  • Laatst online: 16-12-2010
Beste Tweakers,

Ik heb inmiddels ook de Samsung Galaxy S aangeschaft.
Na het lezen van al jullie berichten hoop je dan maar dat er voor jou geen bugs in de telefoon zitten.
Helaas is dat bij één hele belangrijke voor mij het geval. Ik hoop dat jullie me hier iets over kunnen vertellen.

Het probleem is als volgt:

Ik gebruik bijna elke dag de telefoon als muziekspeler in de auto. We hebben het tijdperk van kabeltjes inmiddels wel redelijk gehad dus stream ik via bluetooth de muziek naar de sony autoradio. Dit werkte op mijn Nokia N82 altijd perfect. Helaas als ik dit nu via de SGS doe, merk ik dat hij om de 15-30 seconden een seconde hapert. Oftewel niet afspeelt. Op deze manier kan je natuurlijk niet meer muziek luisteren. Ik moet nu namelijk met een kabeltje werken (daarbij hapert hij niet), en als ik gebeld wordt kan ik niet de stem over de autoradio laten lopen. Daarbij vind ik dat zoiets toch echt zou moeten werken op zo'n dure telefoon. Zeker als je bedenkt dat dit perfect ging met de Nokia N82.

Zoals gezegd heb ik het hele forum al even doorgelezen, en heb ik ook het probleem met het interne geheugen gezien. Ik vraag me af of dat hier iets mee te maken heeft. Of zou dit gewoon met een slechte bluetooth connectie te maken hebben. Ik kan me herinneren dat de Iphone 3gs hier ook ooit last van had en dat het met een firmware update was verholpen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen hiermee aangezien dit voor mij één van de belangrijkste dingen is waaraan een telefoon moet voldoen.

Alvast bedankt!

• Mother_Goozz
quote:
Heb idd die game, bedoelde dat er meer van zulke goede games uit moeten komen (die er grafisch ook zo goed uitzien :) )

@Steven1986

Ik heb daar geen idee over, maar aangezien de telefoon met elk dingetje vast weet te lopen zal het me missschien niets verbazen...

Mother_Goozz wijzigde deze reactie 05-07-2010 14:51 (22%)

• nokiaan958GB
  • Niet online
Ik probeer al mijn emailaccounts in het Emailprogramma te zetten.

Een paar zijn al probleemloos ingesteld. Bij Kpnmail en Planet (is ook kpn) krijg ik na het instellen van de verzendinstellingen de melding "Instellen is niet voltooid - Verificatiemethoden niet ondersteund door server". Heb geen beveiligingstype ingesteld, poort staat op 25.

Heeft al iemand een oplossing voor dit probleem gevonden?

• ari3
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Ik heb de Google Navigation geinstalleerd op de GS. Turn-by-turn nagivation werkt op zich goed, maar probeert helaas ook Nederlandse straatnamen uit te spreken en dat kan de text-to-speech engine niet zonder onverstaanbare onzin uit te kramen. Is er een instelling zodat je wel voice turn-by-turn krijgt zonder de straatnamen? Dus gewoon "Turn left in 100 meters" in plaats van "Turn left in 100 meters onto Roe-i-mte-va-a-rt"?

Alle milieuproblemen zijn veroorzaakt door overbevolking, niet door overconsumptie

• us1111
  • Laatst online: 23-05-2012

us1111

www.valentien.eu

quote:
ari3 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:56:
Ik heb de Google Navigation geinstalleerd op de GS. Turn-by-turn nagivation werkt op zich goed, maar probeert helaas ook Nederlandse straatnamen uit te spreken en dat kan de text-to-speech engine niet zonder onverstaanbare onzin uit te kramen. Is er een instelling zodat je wel voice turn-by-turn krijgt zonder de straatnamen? Dus gewoon "Turn left in 100 meters" in plaats van "Turn left in 100 meters onto Roe-i-mte-va-a-rt"?
Vermoedelijk heb je je telefoon op engels ingesteld. Als je
alles op nederlands zet krijg je ook netjes nederlandse begeleiding.

Voor juridisch advies (ook ICT): www.valentien.eu

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen en opmerkingen over prijzen, levertijden en abonnementen horen hier NIET thuis. Dat kan in een apart levertijden topic.

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBSalaris

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste website van het jaar 2014