Best dagboekje,
De guild leek goed en raid ready te zijn; maar deze week laten mensen het toch weer afweten. Nadat we woensdag 2*10 ipv 25 gedaan hadden gister helemaal niet geraid

Beide 10 man groepen waren niet complete; de fuck up hunter heeft de guild verlaten (had echt 0.0 focus op zn LK taken, schijnbaar was hij beetje gepushed om te leaven)
Wel jammer, want had me wel op LK verheugd. Tijd om andere dingen te doen, moet eigenlijk money hoarden want mn gold dropt keihard maar had daar echt ff geen zin in.
Moet nog een 5 gems voor mn ret en van het weekend maar een paar uurtjes aan besteden maar heb gewoon weinig tijd op het moment. En kan ze wel betalen, maar wil ze eerst nog ‚verdienen.’ Wel begonnen met gems te cutten en op AH te gooien, gister 2 verkocht en hoop vanavond te zien dat de volgende 3 ook verkocht zijn.
Aangezien ik ret melee dps dus (nog) geen bal aan vind maar besloten om m’n rogue toch op te pakken, heb lang lopen denken of ik niet een gobline rogue ging maken, maar aangezien dat toch nog wel even duurt verder op de undead rogue.
Dit was mijn eerste char die ik toen tijden mn 10 day trial gemaakt had, spec toch ff geupdate had slechts 2 puntjes verkeerd staan dus dat viel me nog mee
En hierloom chest+shoulder erop gezet; heb alleen nog 2 daggers met combat spec, kan wel de MH sword hierloom opikken, maar de OH trash blade van shards zal nog wel even duren; woensdag avond hebben we meestal 1 period WG en veder eigenlijk nooit op normale tijden.
Ga dan ook maar solo wat doen, want queuen als DPS kan soms toch nog wel even duren. Maar zal op de pally wel weer HCs moeten hoarden voor badges, want na dat weapon ben ik weer door mn voorraad heen.
Dacht alleen dat DPS op rogue op lagere lvls ver achter bleef op andere DPS classes? Had nog net geen 100 DPS op lvl 29, niet slecht vond ik zelf, de tank had 107 en de warlock zat maar rond de 60. Ik had nog geen poisions op mn weapons en volgens mij speelt het nog erg ineffecties, 2CP > finisher lijkt me ook niet ideaal, maar als ik voor 3CP > finisher ga dan is of de mob al dood of ik waste half de damage van de finisher.
Verder speelde het weer erg leuk vind rogue melee stukken leuker dan ret.
Wat is jullie favo lijstje om zelf te spelen?
Tank: Pally, mana based vond ik leuker dan rage based
Healer: Druid, priest vind ik blah, shaman niet echt geprobeerd
Melee DPS: Rogue, CP/energy system bevalt me goed
Ranged DPS: ? geen echte ervaring mee nog, ga nog wel een keer een mage maken maar is denk ik niet echt mijn ding van een afstand pew pew doen.