Hoofdcategorieën
Device Settings
Topicacties

Levering HTC Desire bij Vodafone.

Pagina: 1

Nieuw Topic
Reg. datum: 08 mei 2010

Gezien de leveringsproblemen van de HTC Desire bij Vodafone, de volgende vraag.

Heeft iemand zijn of haar Vodafone abonnement (online of telefonisch rechtstreeks bij VF)
nieuw afgesloten of verlengd en het toestel daarna daadwerkelijk ontvangen?
Het lijkt er n.l.op dat het via die kanalen niet leverbaar is en dat er niets uitgeleverd wordt.

Niet in de winkel dus want daar is het wel leverbaar.

Profesionele Prutsert.

Ik wilde hem vandaag gaan bestellen, hij is nu erg voordelig, maar ik wil wel weten of mijn toestel überhaupt aankomt ;)

Bezoek mijn TWEAKBLOG! | Nieuwsposter @ Androidguys.com | Ik heb nog een vacature voor ps3-sense.nl, interesse? DM mij even.

PSN ID: Nohead
Reg. datum: 05 oktober 2001

Ik heb op 28-4 telefonisch mijn contract verlengd, er zou dan eigenlijk al op de 27e voorraad binnenkomen. Natuurlijk is er niks binnengekomen ook de dagen daarna niet. Vorige week nog telefonisch contact en via de site. Telefonisch contact > ja verwachten 12 mei een batch. Mail contact > verachten 10 mei een batch.

En dan lees ik zo wat verder op de HTC Desire levertijden thread, dan zie ik mensen die al te horen hebben gekregen leverdata Juni :S

Note: Telefonisch contact: Ze had het wel over een evt creditering vanwege de lange levertijd. Maar daar zou ik een brief over krijgen...

Asus A6VA | Q6600 2.4 @ 3.0 | Asus P5KC | 2 x 1Gb + 2 x 2Gb Corsair DDR2 PC6400 | XFX 8800GTS 320 | Logitech Z-5300 | Logitech Cordless MX + MX 518 | Samsung 206BW | NDS | PS3 | Nikon D80 | HTC Legend, Diamond | Madcatz TE Stick

Vodafone McLaren Mercedes
Reg. datum: 19 oktober 2001

Waarom ga je dan niet naar een Vodafone Winkel??

Daar zijn ze ruim op voorraad en kwa prijs scheelt het niets tov internet...

{LG Optimus 2x} {Sony PS3 Slim} {Canon EOS 1000D 18-55} {Ford Mondeo 1.8i 1st Edition, 2001 + Ford FIesta 1.3i 1994} iMac 21" i5 2.5Ghz, model 2011

Reg. datum: 08 mei 2010

Daar gaat het niet zozeer om.

Ik ben al heel lang klant van Vodafone en heb op 1 keer na altijd telefonisch verlengd.
Die ene keer dat ik het in de winkel regelde liep het uit op een fiasco met fouten in het contract
en afspraken die niet werden nagekomen.

Ik ben altijd geheel tevreden geweest over VF maar de laatste tijd komen er een aantal scheurtjes
in mijn rotsvaste vertrouwen in VF.

Het gaat er in mijn vraag alleen om wie er nu daadwerkelijk een toestel hebben ontvangen.
De backorderlijst staat inmiddels ruim boven de 400 !!!
Houdt men nu iedereen aan het lijntje of wordt er nog iets uitgeleverd????

Reg. datum: 11 mei 2010

Ik heb net nog gebeld met vodafone, ze hebben gisteren 500 stuks binnengekregen en de orders worden gereed gemaakt. Vanwege hemelvaart en de enorme drukte kan ik volgende week donderdag pas terugbellen als ik mn telefoon nog niet heb binnengekregen. Ik had em 27-04 telefonisch besteld.

Reg. datum: 23 februari 2009

Heb zaterdag de desire bij vodafone besteld.nu net in huis gekregen....

Reg. datum: 01 juli 2007

quote:
bakker3000 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:06:
What the...?

Ik wacht al 2 weken bij Vodafone, net als vele anderen!

2 ReLexEd or not 2 ReLexEd???

Hier eind april besteld, maar nog niets gezien....
Straks maar eens contact opnemen met VF...
(Ze gaven zelf aan, dat de telefoon met 2 weken binnen moest zijn)

We wachten dus maar in spanning af.....
Reg. datum: 11 september 2008

quote:
bakker3000 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:06:
Degene op t forum die al t langste wacht mag hem dus bij jou op komen halen? :P ;)

sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Dit past prima in HTC Desire levertijden- en abonnemententopic, graag daar verder. :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011