quote:
wokkelz schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:24:
[...]
Dit was een order van 14 euro ofzo. Ik heb net gebeld met tnt en zij zeiden dat het pakket inderdaad de 21e binnen gekomen is in amsterdam. Alleen kon ze met 99% zekerheid zeggen dat er geen adres op stond en dat het daarom terug gestuurd is.
Lijkt me raar, want dan zou het ook niet in amsterdam aankomen toch?
Ik heb dealextreme iig gemaild (weer) met dit verhaal en dat ze maar een onderzoek moeten instellen dan.
Grappig, dit is mij dus ook gebeurd 2 maanden terug. Het is gewoon een lulverhaaltje van ze "Het is weer teruggestuurd want er stond geen adres op" Nou, die Chinees waarvan ik koop zet altijd op de voor- ÉN achterkant m'n adres, dus dat lijkt me sterk, bovendien komen zijn andere pakketten wel altijd gewoon aan. Volgens mij zitten er gewoon een paar Tjappies tussen die af en toe wat mee jatten ofzo. Want mijn supplier heeft ook nooit het pakket retour ontvangen, grote lulkoek dus!
Sowieso de laatste tijd is het alleen maar gedoe met TNT/PostNL, vorige keer iets naar China verzonden zelf, kwam er op de tracking te staan "contact with sender" ook helemaal niks op gehoord, terwijl m'n nummer gewoon op het pakket stond, uiteindelijk is het gelukt om het pakket af te laten halen op een postkantoor in Guangzhou door de ontvanger, maar het is iedere keer gedoe. Zowel hierheen of hier vandaan.
Daarnaast is het ook belangrijk dat bij de tracking van TNT het adres van de ontvanger komt te staan als je Paypal betalingen accepteerd zodat je ontvangst kunt bewijzen, maar ook 9 van de 10 keer zijn ze te lui om dat te doen. Het enige alternatief is UPS, waar het ineens 104 euro kost om te verzenden.
Maargoed, einde gezwets over PostNL, uiteindelijk komt zo'n 90% van m'n pakjes aan zonder gedoe.