Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• zamg0d1
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 22-05-2011
Hallo,

Ik ben voor een bedrag van maximaal ¤80,- euro aan het kijken voor een laptop HDD, ik heb er twee gevonden die mij wel wat lijken:Ik zoek dus iets met minstens 250GB ruimte ter uitbreiding van me huidige harde schijf in mijn laptop (heb twee slots).

Niemand hoeft mij een externe harde schijf aan te bieden omdat ik daar dan mee moet rondzeulen i.c.m. mijn laptop en dat word dan best veel.

Gewoon een HDD ter uitbreiding van mijn huidige 250GB Harddisk wat echt te weinig is.

Groetjes,
Zammy :w

• Gammro
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 12-07 01:59
Waarom kijk je niet even naar de pricewatch?
http://tweakers.net/price...ebook-harde-schijven.html

• kauko12
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 26-06 22:03

kauko12

No risk, No fun

volgens mij is dit een V&A

• zamg0d1
HEt probleem is dat ik geen verstand heb van hardware en dus bijna niet weet wat nou goede schijven zijn etc. Dus dat is mijn vraag :) Een goede schijf voor 80 euro of iemand dat weet :D

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Met een hamer past alles!

Er is niet echt veel moeilijks aan harde schijven. Zoek reviews van de schijven om te bepalen welke het snelste is, het stilst, het zuinigst en de beste prijs prestatie verhouding biedt. Het enige waar je verder rekening mee hoeft te houden (als je die in een notebook gaat gebruiken) is de dikte, 12,5mm schijven gaan waarschijnlijk niet passen, 9,5mm wel.
HEt is niet meer dan een kwestie van je eisen op een rijtje zetten en daar de schijf bijzoeken.

Gratis een weekend lang gamen?

• M2M
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 16:56

M2M

medicijnman

quote:
Terw_Dan schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:36:
Er is niet echt veel moeilijks aan harde schijven. Zoek reviews van de schijven om te bepalen welke het snelste is, het stilst, het zuinigst en de beste prijs prestatie verhouding biedt. Het enige waar je verder rekening mee hoeft te houden (als je die in een notebook gaat gebruiken) is de dikte, 12,5mm schijven gaan waarschijnlijk niet passen, 9,5mm wel.
HEt is niet meer dan een kwestie van je eisen op een rijtje zetten en daar de schijf bijzoeken.
niet het enige, ook de aansluiting is nogal van belang. Kijk even in de specificaties of je iets kunt zien over SATA aansluitingen (of nog beter, schroef 'm open en kijk zelf)

-_-

• Sinned123
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 16:45
De aansluiting :x
Volgens mij hebben alle laptops van de laatste 4jaar gewoon sata hoor.

Verder zou ik kijken naar de WD Black 320GB.
Dat is 1 van de snelste laptop schijven die er zijn, voor een zeer schappelijke prijs

http://eu.battle.net/d3/en/profile/sinned79-1833/hero/3185649

• zamg0d1
http://ic.tweakimg.net/ext/i/1168599700.jpg

Ik heb deze aansluiting in mijn laptop zitten voor nog een tweede schijf :D

• M2M
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 16:56

M2M

medicijnman

sata :), oké ik heb niets gezegd getypt

-_-

• zamg0d1
Had gisteren al gekeken namelijk of die oude Dell schijf (van Toshiba) erin kon :P

Direct daarna even mijn koeling grondig schoongemaakt wat de temperatuur van me CPU 20 graden omlaag had gegooit XD

• dvl-2
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 19-07 22:41
Naar aanleiding van dit artikel

http://www.xbitlabs.com/a...ch-500gb-hdd-roundup.html

Heb ik vorige maand een Seagate Momentus 7200.4 500GB gekocht voor net geen 80 euro. Hij bevalt tot nu toe geweldig. Je moet gewoon even kijken in dat artikel waar je het meeste waarde aan hecht, snelheid, geluid of energie.

• antblackbird
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 03-10-2012
Al een aantal maanden geleden heb ik ook de Seagate Momentus 7200.4 gekocht voor in mijn mac mini. Redelijk snel schijfje, veel opslag en volgens de pricewatch nog geen 80 euro.

• _Dune_
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19:01

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Beste zamg0d1, aan de hand van alle informatie die je terug kunt vinden in dit subforum, de FAQ's en de pricewatch, gecombineerd met de informatie van de fabnrikanten zelf moet je toch zelf prima kunnen bepalen welke hardeschijf voor jou het beste is.

Hierop GoT verwachten wij dat je dit echt zelf wal kunt uitzoeken en topic's met de strekking "wat moet ik kopen" worden niet echt op prijs gesteld, daarom gaat dit topic dan ook op slot.

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Populair: Vliegtuig Luchtvaart Crash Smartphones Sony Apple Games Politiek en recht Besturingssystemen Rusland

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. onderdeel van De Persgroep, ook uitgever van Computable.nl, Autotrack.nl en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013