Hoofdcategorieën
Device Settings
Topicacties

[Ziggo] nieuwe radioreclame

Pagina: 1

Reageer Nieuw Topic
Overdose Docking
Reg. datum: 23 augustus 2007

Vandaag hoorde ik voor het eerst een nieuwe radio reclame van Ziggo, waarbij ze zeggen dat je vakantiefoto's met 50Mb/s kan VERSTUREN.
Sinds wanneer heeft Ziggo een abonnement met een upload van 50Mb/s?

Ben ik nu gek of beloven ze weer iets wat ze niet waar maken?

Reg. datum: 06 augustus 2005

quote:
tonyt2 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:24:
Vandaag hoorde ik voor het eerst een nieuwe radio reclame van Ziggo, waarbij ze zeggen dat je vakantiefoto's met 50Mb/s kan VERSTUREN.
Sinds wanneer heeft Ziggo een abonnement met een upload van 50Mb/s?

Ben ik nu gek of beloven ze weer iets wat ze niet waar maken?
heb je het wel goed gehoord?

Alienware M17x R4 | 3610QM | 32GB | HD 7970M | 1080p | 3x 128GB Crucial M4 | Blu-Ray 6x Brander | Killer WiFi N-1103

Overdose Docking

Heb hem nu 2 keer gehoord inmiddels op Qmusic. En 2 keer hetzelfde gehoord?

NoxiousPluK

Hebben ze niet van die fiber abbo's met hoge upload?

Die zijn alleen niet overal verkrijgbaar :P

EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC

Je hebt het goed gehoord, want het viel mij ook al op. Loze marketingkreten zijn het....

Nikon D90 | AF-S 18-105mm | AF NIKKOR 80-200mm f2.8 | SB-600 | Extra meuk | ???

Overdose Docking

Ze hebben het in de reclame over alles in 1 extra.
Dus wordt niet gesproken verder over fiber abbo's.
Nog maar eens luisteren straks...

Edit: loze kreten, maar wel vette misleiding dus. Je zou denken dat ze hun lesje wel geleerd hadden inmiddels met al hun misleidende reclames.

Arjant2 wijzigde dit bericht 13-04-2010 12:29 (35%)

Joy to the world!
Reg. datum: 08 augustus 2000

Snelste upload die ze op de kabelverbindingen hebben is de 10 megabit/sec bij het AiE-Extra pakket in de 120 megabit/sec gebieden zoals hier in Tilburg. Vage reclame dan, ik zal eens kijken of ik 'm ergens voorbij hoor komen.
Ride On
Reg. datum: 15 oktober 2004

Ze hebben inderdaad geleerd dat ze er gewoon mee wegkomen. Vandaar de overtreffende trap van misleiding: 50Mb upload voor All in One extra 8)7

Overdose Docking

toch apart dat ze er steeds weer mee wegkomen...

Dansende KAME = IPv6 ready
Reg. datum: 12 februari 2001

Ik heb de reclame zelf niet gehoord, maar als je zeker bent van je zaak kun je een klacht indienen bij de Reclame Code Commissie. Dit valt wel onder misleiding, imho. Ze prijzen iets aan wat ze nooit waar kunnen maken.

Jaap-Jan wijzigde dit bericht 14-04-2010 10:31 (11%)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Pagina: 1

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011