Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• eRR_
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:37
Na 3 jaar lang live wallapers op mijn android toestellen vind ik toch wel dat developer Maxelus de mooiste maakt.

bijvoorbeeld:

Shadow galaxy (gratis) is echt grafisch geweldig:

en zelf gebruik ik nu Alien Shapes (0,79) waarmee je meer dan 1900 verschillende WP combinaties random op je scherm kunt late tonen

zn˘rt

• Sirius
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 21:55
Mooi spul.

En de accu, hoe is het verbruik i.c.m. deze wallpapers? Verschilt bij mij nogal.

Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/track/abigor-leytmotif-luzifer-first-insight

• eRR_
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:37
quote:
Sirius schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:03:
Mooi spul.

En de accu, hoe is het verbruik i.c.m. deze wallpapers? Verschilt bij mij nogal.
Ik merk niet zoveel verschil tov andere wps. Je kunt bovendien het batterij verbruik aanpassen door de animatiesnelheid in te stellen.

zn˘rt

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
In het begin van mijn Androidervaringen gebruikte ik altijd Live Wallpapers, nu nooit meer eigenlijk...
Ga er weer is 'n paar checken, te beginnen met de twee genoemde hierboven, ben benieuwd hoe of wat :)

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

Pagina: 1 2 Laatste

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013