Reg. datum: 19 juni 2005
Groetjes Spliff
Forum » Softe goederen » Beveiliging & Virussen » Bitdefender 2010 - Trojan FakeAlert.5
Groetjes Spliff
Groetjes Spliff
GTI DRIVERS DO IT FASTER !!! :>
Groetjes Spliff
Firestorm96 wijzigde dit bericht 20-03-2010 19:22 (12%)
Groetjes Spliff
Systemroot wijzigde dit bericht 20-03-2010 19:39 (38%)
Ik ben geen expert, kan je uitleggen hoe je dat doet?quote:Systemroot schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:33:
Ik heb het systeem hersteld naar 18 maart. Tot nogtoe geen andere problemen gehad.
Edit: Eerst heb ik hem wel automatisch laten scannen naar opstartproblemen. Pas daarna systeemherstel.
Zelfs de scan voor opstartproblemen werkt bij mij niet meer...quote:Systemroot schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:33:
Ik heb het systeem hersteld naar 18 maart. Tot nogtoe geen andere problemen gehad.
Edit: Eerst heb ik hem wel automatisch laten scannen naar opstartproblemen. Pas daarna systeemherstel.
Groetjes Spliff
link? of is het een automatische update... want daar ben ik niets mee aangezien men pc niet BOOT!!!!!!!XDquote:
Groetjes Spliff
En werkt de update nu? Ik durf hem eerlijk gezegd niet meer te installeren.quote:Leech_NL schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:49:
Nieuwe update die het probleem fixed "zou" nu via liveupdate beschikbaar moeten zijn.
Ik krijg inderdaad een nieuwe update binnen.
Heb BD ook niet opnieuw geactiveerd.quote:Systemroot schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:53:
[...]
En werkt de update nu? Ik durf hem eerlijk gezegd niet meer te installeren.
Heb je systeemherstel (al) uitgevoerd?quote:Firestorm96 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:53:
Spijt me spliff, maar het is een automatische update.
MAAR W.T.F
Ik kan best wat dll's niet restoren.
Ok, zolang er geen nieuwe update komt die alles weer om zeep helpt...quote:Leech_NL schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:55:
Werkt in de zin dat de nieuwe update ervoor zorgt dat je geen fals positieve meldingen krijgt wel ja.
Nee, zoals ik al zei wil ik niet herstellen zonder te checken naar opstartproblemen.quote:
Hier deed hij dat automatisch (scannen naar opstartproblemen).quote:Firestorm96 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:59:
[...]
Nee, zoals ik al zei wil ik niet herstellen zonder te checken naar opstartproblemen.
En ik weet niet hoe dat moet.
Systemroot wijzigde dit bericht 20-03-2010 22:37 (26%)
Groetjes Spliff
Dat is dan net zoals hier.quote:Firestorm96 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:28:
Herstel is mislukt
maar als ik zo kijk zijn alle files die in quarantaine waren vervangen (?)
Of ben ik nu gewoon dom xD?
Systemroot wijzigde dit bericht 20-03-2010 22:56 (41%)
link werkt niet... Edit: ok nu dus welquote:
Systemroot wijzigde dit bericht 20-03-2010 23:00 (4%)
Ik ben nu bezig met die scan, maar ik heb nog 1 vraag:quote:Systemroot schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:38:
[...]
Dat is dan net zoals hier.
De integriteit van windows kan je wel controleren als volgt:
1. Start cmd met adminstrator rechten
2. Typ nu: sfc /scannow
3. Druk op enter
Edit: Herstel heeft het blijkbaar gefixt. (Ik kon eerst niets unquaratainen omdat bd zelfs niet meer opende en updates werkten al helemaal niet meer. Ik moest dus noodgedwongen rebooten. In windows geraken was uitgesloten maar ik kreeg wel de optie om te scannen naar opstartproblemen). Nu krijg ik krijg de melding dat het systeem integer is (en dus dat de systeembestanden allemaal netjes op hun plaats staan). Alles werkt terug.
Firestorm96 wijzigde dit bericht 21-03-2010 00:24 (3%)
If it ain't open source it ain't worth paying for.
I will not fix ur computer again.
Nieuwste blog (24-05): You wouldn't download a car
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'
Je systeem is integer dus volgens mij is alles deftig hersteld. De dingen in quarantaine zou ik gewoon deleten (want je krijgt telkens meldingen van een ongeldig pad).quote:Firestorm96 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 00:02:
[...]
Ik ben nu bezig met die scan, maar ik heb nog 1 vraag:
Als ik iets wil unquarantainen.(Dat kan namelijk nogsteeds niet)
Krijg ik eerst: File already exist, en als ik dan op ok druk zegt hij could not find path.
Wat te doen?
EDIT: Systeem is integer, betekent dat ook dat alles gewoon werkt?
Probeer het volgende:quote:MydoBan schreef op zondag 21 maart 2010 @ 13:25:
Ik heb nog even een vraag, weet niet of hij hier hoort maar het komt wel door BD.
Nadat ik mijn computer weer hersteld had is er nog een probleem en ik heb geen idee hoe ik dat moest oplossen. Dat is dat de icoontjes voor de C schijf en voor .DLL filles weg zijn! er staat zoon raar wit dingetje.
Ik dacht zelf altijd dat het bestand : C:/Window/System32/SHELL32.DLL hier voor gebruikt werdt en die staat er gewoon. Dus ik weet niet wat ik moet doen?
Systemroot wijzigde dit bericht 21-03-2010 14:34 (5%)
You're welcomequote:MydoBan schreef op zondag 21 maart 2010 @ 21:12:
Stap 2 was genoeg! heel erg bedankt:)
Pagina: 1
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: