RampeStamp weet nog altijd fors bovenin de daily's te staan. Mijlpalen vandaag voor Radiation_lan en Arjan Lensen, gefeliciteerd!
Ik ben zeer benieuwd wat er deze week gaat gebeuren. Zal RampeStamp het nog lang uithouden op 1? Zal AtHomer morgen weer genoeg tijd en motivatie kunnen vinden om de stats te posten? Wat een spanning! Blijf dit topic volgen voor meer
Hey kijk, het is dinsdag! Tijd voor nieuwe stats. <insert weerpraatje hier> Als iemand nog iets leuks te melden heeft verder... Vanavond wacht er een nieuwe House aflevering op mij. Altijd leuk. Nog meer mensen die series volgen hier?
Gefeliciteerd Ingrid en Warleggan! Mijlpalen komen jullie kant op. Welkom ColdHand [NL] en Marco1967!
voordat er weer getwijfeld wordt of de stats worden gelezen, hier een antwoord op je vraag:
ik kijk zelf regelmatig series waaronder:
house
ncis
criminal minds
heb helaas gisteren vanwege andere verplichtingen house moeten missen, maar dat komt wel weer goed
Goed om te lezen dat dit ik niet de enige ben die dit topic leest Vanavond is het weer tijd voor Lost! Momenteel toch wel mijn favoriete serie.
Vandaag verwelkomen wij gmail! Leuk dat je meedoet Er gaat vandaag een mijlpaal naar pj die maarliefst 75.000 punten heeft weten neer te zetten. Gefeliciteerd!
En dan volgen hieronder de volledige statistieken.