Hoofdcategorieën
Device Settings
Reg. datum: 21 januari 2006

quote:
zacht schreef op woensdag 28 december 2011 @ 21:50:
Heeft iemand de x10 mini met hi prepaid gekocht? Is deze simlockvrij? In het verleden waren de meeste telefoons van hi simlock vrij, een enkele sony ericsson uitgezonderd, ik ben benieuwd hoe het bij deze is.
Ja dus, vandaag bij de kijkshop gekocht:-)

Reg. datum: 21 januari 2006

Twee weken verder:
Geweldige telefoon, ik draai de standaard 2.1 versie. Wel ben ik weer back-to-basic. De taskkiller er weer afgegooid, evenals andere apps die ik nauwelijks gebruik. De taskkiller klonk als een goed plan, maar ik moet zeggen dat Android het allemaal prima zelf af kan, en ik merk totaal geen verschil in snelheid terwijl ik toch flink te keer ga qua browsen, Facebook en enkele apps als tweakers en nu.nl.

Reg. datum: 21 maart 2005

Heb nu een aantal weken die [ROM]MiniCM7Pro van paul-xxx gedraaid, hij is snel maar niet stabiel. Hij hangt af en toe, reboot uit het niets, applicaties stoppen midden in de uitvoering en de wifi doet raar. Ik vind het font ook niet prettig lezen.

Heb nu [ROM] MiniCM7-2.1.7 geïnstalleerd met de nieuwste nAa-09 kernel. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1415026

Zal over een paar dagen me bevindingen posten.

Een paar posts terug had ik en link geplaatst naar een root en flash tutorial m.b.v. SuperOneClick.
Het is veel makkelijker om de Flashtool te gebruiken voor het rooten en flashen van je x10 mini pro.
---------------------------------------
[ROM] MiniCM7-2.1.8 is uit en ook nAa-10 kernel
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1415026

Heb een paar dagen 2.1.7 + nAa-9 gedraaid en heb geen vastlopers of wifi problemen gehad. Als je dus je x10 mini pro wilt updaten dan is MiniCM7 met de nAa kernel een beter keuze dan de standaard Sony kernel met MiniCM7Pro.

De standaard kernel zal ook wel de reden zijn dat Sony zelf geen updates meer uitbrengt. Hij is zo instabiel als wat met android 2.3

robkorv wijzigde dit bericht 29-01-2012 09:53 (30%)
Reden: MiniCM7-2.1.8 info toegevoegd

Delta-dude

Mijn vriendin heeft een X10 Mini pro, en kan daar geen Draw Something op installeren. Is niet te vinden in de google market. Installeren vanaf een PC via Googleplay werkt ook al niet. Nu valt mij op dat Google Market tegenwoordig Googleplay heet, en ook dat is niet te "krijgen" op deze telefoon. Komt dat doordat de boel niet geupdate wordt?

Iemand een idee hoe we Draw Something op dit ding krijgen?
Game Guru
Reg. datum: 02 januari 2006

Via een losse APK file of via een andere store is het vast en zeker op de telefoon te zetten
Moet je wel toestaan zaken te installeren via een alternative market

Draw something is alleen echt amper te doen op zo'n klein schermpje

Antec Three Hundred - OCZ ModXStream Pro 600W - Gigabyte GA-870A-USB3 - AMD Phenom II X4 965 BE - 2x2GB Corsair XMS - XFX AMD Radeon HD 6950 XxX - Samsung Spinpoint F3 1TB - Iiyama E2472HD-B1

Delta-dude

Ach ja, ze doet ook de hele dag wordfeud...maar t is toch vreemd dat hij in de market niet te vinden is?
Reg. datum: 06 augustus 2005

quote:
maar t is toch vreemd dat hij in de market niet te vinden is?
Als hij niet in de market te vinden is, dan betekent dat de telefoon niet aan de minimale specificaties voldoet. Dat kan zijn dat hij een bepaalde resolutie nodig heeft, of een bepaalde Android versie.

Ik zie dat Draw Something minimaal android 2.3 nodig heeft:
http://omgpop.com/drawsomething

Homer.J wijzigde dit bericht 17-04-2012 14:37 (3%)

Reg. datum: 06 augustus 2007

Ik heb Draw Something op mijn X10 Mini Pro.
Ik draai een custom rom, dus heb 2.3, maar Draw Something is niet compatibel met LDPI telefoons.

Het werkt wel en het ik vind het leuk om met bekenden te spelen, maar de layout is wel duidelijk niet gemaakt op het apparaat. Bij het raden vallen de twee linker letters half buiten beeld, waardoor je ze niet kan lezen, maar wel kan selecteren. De twee rechter letters vallen onder de bom knop, waardoor hetzelfde geld (niet leesbaar, wel selecteerbaar). Ook passen er eigenlijk maar 6 letters van het te raden woord in je scherm.

Kortom, het werkt, je kan het spelen, maar het is niet ideaal (het mierenneukerige tekenwerk op die kleine schermpjes nog daargelaten).
Mocht je het toch nog willen kan je via internet de APK vast wel vinden. Ik had een APK gevonden die gelijk ook de betaalde versie was zonder te hoeven betalen. Die heb ik er dus meteen weer afgegooid. Daarna heb ik de APK maar direct vanuit de market gedownload via de Chrome extensie APK Download en dan gewoon naar je telefoon kopiëren en installeren.

Reg. datum: 21 maart 2005

Er is inmiddels een stabiele android 4.x
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1636501

Hij is wel wat trager dan 2.3.7, dat komt vooral omdat al die mooie animaties nog niet uit te zetten zijn.

Pagina: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011