Ervaring werken bij Cimsolutions

Pagina: 1

Acties:
Reacties: 68
Reg. datum: 03-02-2009

Hey allemaal,

Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe uitdaging en ben aan het oriënteren naar een nieuwe baan. Nu kwam ik het bedrijf Cimsolutions tegen. Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met dit bedrijf. Het is een detacherings bedrijf die ik qua naam nooit heb gekend maar zijn 5 vestigingen groot door het hele land.

Is dit bedrijf vergelijkbaar met de andere groto jongens: Cap Gemini, Sogeti, Atos Origin, Logica etc etc..?

Zijn er mensen hier die daar werken? Zo jah kun je wat vertellen over wat je van het bedrijf vind en de reden waarom je niet bij de grote bekende jongens werkt?

Hoe zijn de arbeidsvoorwaarden?
Reacties: 10.379
Reg. datum: 16-08-2001

Ik werk er nu ruim 2 jaar. De hoofdreden dat ik er ben gaan werken is dat ze meerdere vestigingen in het land hebben (dus ook opdrachten in het oosten) en de persoonlijke benadering. Er zijn slechts 2 managementlagen en de directeur kent iedereen bij naam, je bent veel minder een nummer.

Het aantal verlofdagen en aanvullende regelingen daarvoor zijn matig, ook is het leasebudget voor een auto vrij laag als je het vergelijkt met andere detacheerders. Daarentegen zie je dat ook weer terug in je loon, CIM betaalt goed :)

Dit is in het kort wat ik erover te zeggen heb, als je gerichtere vragen hebt kun je me evt ook een DM sturen.

PC | BMW Z3 Coupe | Olympus E-620 + 14-42 f/3.5-5.6 + 40-150 f/4.0-5.6

Klinkt intressant. Zijn er nog andere mensen die ervaring hebben met Cimsolutions?
Reacties: 342
Reg. datum: 03-12-2003

Ik heb 2 jaar geleden gesolliciteerd bij Cim. Verliep erg goed en kan beamen wat MadMarky zegt. Primaire voorwaarden erg(!) goed, secundair crap. Waar ik vooral op afknapte was dat je als je ziek wordt neit doorbetaald krijgt voor 2 dagen, daarna 70%.
Toen gekozen voor een bedrijf met normale primaire voorwaarden en goede secundaire.
Cim was tweede keus en ik heb er toen heel wat gehad! Positieve indruk dus...

quote:
Eriksk schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:18:
Ik heb 2 jaar geleden gesolliciteerd bij Cim. Verliep erg goed en kan beamen wat MadMarky zegt. Primaire voorwaarden erg(!) goed, secundair crap. Waar ik vooral op afknapte was dat je als je ziek wordt neit doorbetaald krijgt voor 2 dagen, daarna 70%.
Toen gekozen voor een bedrijf met normale primaire voorwaarden en goede secundaire.
Cim was tweede keus en ik heb er toen heel wat gehad! Positieve indruk dus...
Het stukje van wanneer je ziek bent en de eerste 2 dagen niet uitbetaald krijgt kan nog, maar die 70 % slaat nergens op. Meestal krijg je pas 70 % uitbetaald na een bepaalde periode (3 maanden ofzo was het).
Reacties: 4.601
Reg. datum: 11-07-2007

Op companyrating.nl is vrij veel geschreven over CIMsolutions. Algemene teneur lijkt dat men vooral blij is met het salaris.
Reacties: 342
Reg. datum: 03-12-2003

quote:
adesign schreef op maandag 01 maart 2010 @ 20:12:
[...]

Het stukje van wanneer je ziek bent en de eerste 2 dagen niet uitbetaald krijgt kan nog, maar die 70 % slaat nergens op. Meestal krijg je pas 70 % uitbetaald na een bepaalde periode (3 maanden ofzo was het).
Je hebt gelijk, niet duidelijk genoeg...

Oh, ook een pluspunt (toen), die ze hoog in het vaandel hadden staan: Niet beursgenoteerd en direct een vast contract na je proefperiode. Zei me toen weinig maar heb in anderhalf jaar tijd toch wel gezien wat dat waard was.
Krulloos!
Reacties: 1.553
Reg. datum: 02-11-2000

Heb er ook gewerkt, en kan mij goed vinden in bovenstaande posts.

De informele structuur is er zeker, maar dat betekent helaas niet dat ze altijd voor je klaarstaan. Het bedrijf wordt grotendeels bestuurd door de centen, wat niet altijd fijn is. Op coulance op dat vlak hoef je niet te rekenen.

Wat jammer is is dat ze bij de embedded klanten niet overal even positief bekend staan. Dit komt meer dan eens door de wat stugge houding van de baas (en zijn bedrijfsvoering). Je moet dus soms wat geluk hebben om een leuke/goede/passende opdracht te krijgen. Er zijn bedrijven die bij meer klanten goed bekend staan, en je dus wellicht een betere opdracht kunnen bieden.

Desalniettemin geven ze je wel alle kansen (die ze je kunnen bieden), en krijg je ook flink de ruimte en de mogelijkheden om door te groeien (althans in de 'goede tijd', cursussen zullen nu wel wat meer op de bon zijn gok ik). Zeker voor iemand die begint op de arbeidsmarkt is het geen slechte.

So RAMdisk is *NOT* an installation procedure?

Reacties: 283
Reg. datum: 18-08-2005

quote:
EMP schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 21:09:
...

De informele structuur is er zeker, maar dat betekent helaas niet dat ze altijd voor je klaarstaan. Het bedrijf wordt grotendeels bestuurd door de centen, wat niet altijd fijn is. Op coulance op dat vlak hoef je niet te rekenen.

...

Desalniettemin geven ze je wel alle kansen (die ze je kunnen bieden), en krijg je ook flink de ruimte en de mogelijkheden om door te groeien (althans in de 'goede tijd', cursussen zullen nu wel wat meer op de bon zijn gok ik). Zeker voor iemand die begint op de arbeidsmarkt is het geen slechte.
(He, EMP, leef je nog? Lang niets van je gehoord! :-)

Cimsolutions is een bedrijf waar gerekend wordt.

Als ze het ziekteverzuim 100% gaan verzekeren, dan kost dat per werknemer ongeveer 3 weeklonen. Kort gezegd, als je langer dan 3 weken per jaar ziek bent, ben je op deze manier slechter af. De meeste mensen halen dat bij lange na niet, en dus is het over het algemeen de beste oplossing.

Het leasebudget schijnt niet het hoogste verkrijgbare te zijn, maar dat vind ik persoonlijk niet erg. Je kan een goede auto leasen, en als iemand een duurdere wil leasen, dan kan dat gewoon. En de meerprijs is ook nog op te geven aan de belasting als 'kosten voor het werk' (o.i.d.) dus zo ongunstig is dat niet. Je krijgt gewoon de keus wat je met je geld wilt doen. (Let op dat sommige werkgevers je een heel andere keus geven: Wel of geen auto van het standaard merk, type, kleur en bestikkering)

En cursussen? Ze weten ook wel dat het juist in deze tijd heel belangrijk is om te investeren in kennis. Diverse cursussen worden dan ook gegeven om meer kennis op te doen waar je bij de klant iets aan hebt (en jij zelf dus ook).

Nee, ook op dit moment vind ik het een goede werkgever. Op het eerste gezicht lijkt het wat minder doordat de secundaire voorwaarden wat minder zijn, maar dat geld wat daarmee wordt bespaard krijg je gewoon bij je loon op. En met dat geld kan je die zelfde voorwaarden regelen... als je dat wilt!

(mocht ik een beetje als fanboy over komen, dan hierbij mijn excuses :P )

Nee, ik ben GEEN hobbit...

Krulloos!

quote:
Peregrine schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:35:
[...]
Cimsolutions is een bedrijf waar gerekend wordt.
<knip>
Klopt allemaal :)

De bedrijfscultuur is mij persoonlijk een beetje 'te hard'... Het bedrijf waar ik nu werk heeft (mijns inziens) een geriefelijker mix tussen zorgen 'voor de werknemer zorgen' en primaire arbeidsvoorwaarden. Desalniettemin heb ik er met veel plezier gewerkt, en veel geleerd. Ben er absoluut niet weggegaan om negatieve redenen.

@ Peregrine weet niet precies wie je bent (zat je achter mij, in het verre noorden?), maar DM gerust als je zin hebt in een biertje, dan spreken we wat af ;)

EMP wijzigde deze reactie 08-03-2010 17:39 (51%)

Ik weet steeds meer over het bedrijf. Ik vraag me nog wel af hoe het met pensioen zit. Vollidig betaald door werkgever of alleen een bepaald bedrag?

Krijg je eerst een huur auto en na je proeftijd een lease auto naar wens (binnen het leasebudget), of kun je al per direct een lease auto bestellen?

En krijg je een tankpas of moet je zelf vooruit betalen en bonnetjes declareren?

adesign wijzigde deze reactie 09-03-2010 19:17 (44%)

Reacties: 29
Reg. datum: 02-03-2010

Er wordt veel geschreven over de directeur zie ik op Companyrating. Is het echt zo'n "slechte" kerel?

"Slecht" zeker niet, wel erg betrokken bij zijn bedrijf. De ontevreden verhalen op companyrating komen grofweg van twee groepen (ex-)werknemers.

Ik ken gevallen van mensen die vertrokken zijn omdat er moeilijk werd gedaan over regelingen voor bijv. aanvullend ouderschapsverlof. Dat is iets dat valt onder secundaire arbeidsvoorwaarden en best karig geregeld is. Je hebt alleen het wettelijke minimum en voor de rest is er niet veel ruimte voor onderhandelen.
Voor beide kanten valt dan iets te zeggen. Aan de ene kant ben je in de detachering minder makkelijk te plaatsen als je bijv maar 24 of 32 uur per week wilt werken, waarbij veel vaste lasten voor de werkgever wel gelijk blijven. Aan de andere kant levert het onbegrip op omdat er een stuk coulance mist, ookal ben je al jaren in dienst.

De andere groep zijn een aantal accountmanagers die zijn vertrokken omdat ze zich beperkt voelen in hun vrijheid. Dat is iets wat ik opzich best kan begrijpen. De directeur wil eigenlijk overal bij betrokken zijn en ik kan me voorstellen dat veel accountmanagers niet zitten te wachten op iemand die ze op de vingers kijkt.

Al met al geen dingen waar ik me druk over kan maken. Er is een goede sfeer binnen het bedrijf en ze betalen goed, waarbij ook veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling is. Wat wil je nog meer?

@ Your Service
Reacties: 8.179
Reg. datum: 07-12-2001

quote:
MadMarky schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:20:
Al met al geen dingen waar ik me druk over kan maken. Er is een goede sfeer binnen het bedrijf en ze betalen goed, waarbij ook veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling is. Wat wil je nog meer?
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Voor de beginner is het hoge salaris fijn maar ik weet wel dat ik zo onderhand andere prioriteiten krijg. Ik werk verder niet bij het bedrijf hoor, ken het ook verder niet. Maar een hoog salaris is altijd fijn als starter.. zeker als je een huis wilt kopen oid.

We will not vanish, we will not die...

Krulloos!

quote:
adesign schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:08:
Ik weet steeds meer over het bedrijf. Ik vraag me nog wel af hoe het met pensioen zit. Vollidig betaald door werkgever of alleen een bepaald bedrag?

Krijg je eerst een huur auto en na je proeftijd een lease auto naar wens (binnen het leasebudget), of kun je al per direct een lease auto bestellen?

En krijg je een tankpas of moet je zelf vooruit betalen en bonnetjes declareren?
Destijds (jaar of twee geleden) kreeg iedereen (met een rijbewijs B) op dag 1 een huurauto (dus met OV heen en in auto terug). De huurauto zat geen tankpas bij (dus bonnetjes achteraf declareren), maar zodra je je leaseauto had (mocht direct na 2mnd proeftijd besteld worden) zat daar een tankpas bij (waarvoor je alsnog de bonnetjes moest bewaren en inleveren, maar je hoefte het niet meer voor te schieten).

Pensioen weet ik niet meer.

Sowieso, als je nog steeds twijfelt, ga er gewoon eens langs voor een gesprek. Dit zijn precies de vragen die je daar kan stellen ;).

Als je nog meer objectieve info wil zou je in een gesprek met Cimsolutions naar referenties kunnen vragen. Met name van klanten waar je met jouw kwalificaties te werk gesteld zou kunnen worden. Die kun je dan bellen en vragen wat hun ervaring is met (werknemers van) Cimsolutions. Het liefst een bedrijf dat van meerdere inhuurders inhuurt.

Ik heb vernomen dat het lease budget en cataloguswaarde erg laag is he. Hoe flexibel is cim als je een duurdere auto wil nemen en voor de extra kosten wil opdraaien? Is er een bepaald percentage dat je hoger mag dan de maximale budget?

Bij welke lease maatschappij is cim aangesloten?

Komt het vaak voor dat medewerkers een duurdere auto nemen en deze kosten voor hun zelf nemen, of zelden?
Krulloos!

quote:
adesign schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:11:
Ik heb vernomen dat het lease budget en cataloguswaarde erg laag is he. Hoe flexibel is cim als je een duurdere auto wil nemen en voor de extra kosten wil opdraaien? Is er een bepaald percentage dat je hoger mag dan de maximale budget?

Bij welke lease maatschappij is cim aangesloten?

Komt het vaak voor dat medewerkers een duurdere auto nemen en deze kosten voor hun zelf nemen, of zelden?
Cim betrok destijds van meerdere leasemaatschapijen auto's. Ze zijn zeer flexibel (ik zat 120 euro/mnd over budget, was geen probleem). Ik begreep dat de eisen die ze stellen voornamelijk waren om te zorgen dat ze nee kunnen en mogen zeggen op een aanvraag van een auto.

Een junior software engineer in een Audi A6 staat gewoon niet. Net zoals als jij een VW Transporter wilt aanvragen zal dit waarschijnlijk niet gehonoreerd worden (die heb je onmogelijk voor je werk nodig). Elke Europese of Japanse middenklasser zal waarschijnlijk wel gehonoreerd worden.

Maar dit soort vragen kan je typisch aan Anne Marie vragen ;) Mijn info is oud, uberhaupt dit soort specifieke dingen... waarom vraag je ze op een openbaar forum terwijl je ze gewoon aan de werkgever zelf kan vragen...? Is toch niets mis mee?

EMP wijzigde deze reactie 18-03-2010 13:26 (3%)

Je hebt helemaal gelijk.Als ik het direct aan ze vraag heb ik de laatste en juiste info. Nogmaals bedankt allemaal.

Mensen die ervaring hebben met CIM, aarzel niet en vertel ons je ervaringen.
Reacties: 2
Reg. datum: 12-11-2010

Beste mensen,

Iedereen die overweegt bij Cimsolutions te gaan werken zou ik willen aanraden: Doe het niet! En als je het dan toch doet, neem een goede rechtsbijstandverzekering. Cimsolutions betaalt bovengemiddeld. Het salaris ben ik destijds ook voor gezwicht. Maar dit salaris heeft een keerzijde.
De directeur van dit bedrijf deinst er niet voor terug om je het leven zuur te maken wanneer je dingen wilt die niet in zijn straatje passen. Ik ben er destijds uitgewerkt vanwege mijn verzoek om het wettelijke recht op deeltijdwerk.
Mijn geval staat niet op zich. Hele volksstammen zijn bij CIM weggegaan of weggewerkt vanwege ongeoorloofd deeltijdwerk. Ook ken ik enkele gevallen waarbij de werknemer in kwestie weg wou bij CIM maar de directie hen niet wou laten gaan vanwege het concurrentiebeding. Terwijl dit beding in het geheel niet aan de orde was. Maar net zoals destijds bij mij worden ook deze onenigheden in de rechtbank beslecht.
Dus: Bezint eer ge begint.
Ik hoop dat ik middels deze post wat ICT-ers kan 'redden'.
Zoek je iets in de detachering? Ga werken voor Logica, Soltegro of Sioux. Dat zijn bedrijven voor werknemers en niet alleen voor geld.

Lekker kort door de bocht die post van je...
Heb je verder nog wat onderbouwing?

Ik heb ook gemerkt dat ze in principe niet aan deeltijdwerk doen, maar als je weg wilt ga je toch weg?
Het concurrentiebeding komt alleen ten sprake als je binnen een gestelde periode (vaak 1 jaar) vast bij een klant wilt gaan werken waar je gedurende die periode nog hebt gewerkt. Maar dat is bij Logica en vele andere detacheerders niet anders.

omdat het kan
Reacties: 21.705
Reg. datum: 06-02-2004

Als je in je recht staat en CIM wil naar de rechter stappen, wat heb je dan te vrezen?
De rechter zal dan uiteraard met je mee gaan, die is ook niet dom...

Lijkt me dat je weinig te verliezen hebt in dat geval.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

Toch?
Reacties: 5.634
Reg. datum: 20-01-2003

Dat hoeft niet. Ik meende ook in mijn recht te staan en goed te doen door, wegens een arbeidsconflict, over te stappen naar een andere detacheerder. Helaas bleek dat mijn concurentiebeding wat vaag was opgesteld, en buiten dat ik veroordeeld bent tot het betalen van ¤ 5.000, had ik ook advocaatkosten van ¤ 9.000 (gelukkig betaalde m'n nieuwe werkgever hiervan ¤ 5.000). Schadepost voor mij: ¤ 9.000 totaal, te betalen binnen 4 dagen. Dat heb je niet even bij elkaar gespaard.

schaamteloze reclame voor het huis van m'n schoonzus
Het verschil tussen theorie en praktijk? In theorie zijn die twee hetzelfde.

Reacties: 112
Reg. datum: 01-07-2005

@Boudewijn
Zelf zou ik niet eens met mijn werkgever naar de rechter willen stappen. Lekkere dynamiek hou je dan over mocht je alsnog je gelijk krijgen.
Reacties: 2
Reg. datum: 12-11-2010

@Boudewijn
Een rechter hoeft het niet altijd met je eens te zijn. Het economische belang van Cim werd boven mijn belang gesteld dus trok ik aan het kortste eind.
Tref je een VVD-er als rechter of een van de PVDA... Bovendien weet men bij Cimsolutions de kaarten zo te spelen dat de werknemer altijd valt te blamen. Op het moment dat je aanvraagt om deeltijd te gaan werken is de kans aanzienlijk dat je naar onmogelijke klussen wordt gestuurd. In mijn geval moest ik bereid zijn 100 km+ te rijden enkele reis, structureel over te werken zelfs in de weekenden en dat terwijl ik net vader was geworden. Ik heb dit graag willen doen maar heb ook vermeld dat dit gezien mijn prive situatie een onmogelijke opdracht was. Dat werd uiteindelijk uitgelegd als werkweigering na de rechtszitting met als gevolg werkloos zonder uitkering en financieel behoorlijk aan de grond.

@MadMarky, het is zoals je leest niet kort door de bocht, het is namelijk nog veel erger dan ik in mijn eerste reply omschreef.

Voor degenen die willen weten hoe er daar met het concurrentiebeding wordt omgegaan ken ik uit 1e hand ook een verhaal. Maar die rechtszaak loopt nog, en daarom kan ik daar nog geen details over geven.

@zircondan
En als je eenmaal de rechtbank hebt gehad is de relatie toch al dermate stuk dat je alleen nog maar kunt gaan voor hoe je uit elkaar gaat; m.a.w. wie betaalt hoeveel aan wie en waarom. Verdere samenwerking is inderdaad niet aan de orde.
Reacties: 1
Reg. datum: 24-11-2010

Ik ben me (als test professional) ook aan het oriënteren op een nieuwe baan. Waar ik vooral waarde aan hecht is de beloning en de locatie van de opdrachten.

Wat ik me eigenlijk nog afvraag aangaande CIM:

Heeft men ook opdrachten in het Oosten van het land?
Reacties: 974
Reg. datum: 25-09-2000

De laatste 3 maanden lijkt het of Cimsolutions veel mensen aan het werven is. Krijg continu vacatures van deze organisatie binnen.

Echter, wanneer ik de website zie, krijg ik een "apart" gevoel. Worden er echt zoveel mensen gevraagd bij Cimsolutions?
Reacties: 283
Reg. datum: 18-08-2005

Zal me niets verbazen. Cimsolutions is eigenlijk altijd (buiten de 1e dip in de economie toen ze mensen hebben moeten laten gaan) bezig met groeien.

Welk 'apart' gevoel krijg je precies?

Nee, ik ben GEEN hobbit...

quote:
Peregrine schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:22:
Zal me niets verbazen. Cimsolutions is eigenlijk altijd (buiten de 1e dip in de economie toen ze mensen hebben moeten laten gaan) bezig met groeien.

Welk 'apart' gevoel krijg je precies?
OK, ik kreeg deze week weer een partij vacatures van hen binnen.

Met "apart" doel ik op de website. Op basis van hoe deze website er uit ziet, word ik niet echt geraakt om daar te gaan solliciteren.
Reacties: 106
Reg. datum: 02-10-2004

Even een schop omhoog :)

Momenteel ben ik mij aan het oriënteren op startersfuncties bij IT bedrijven (de wat grotere), nu zag ik de functie ICT starter / YP bij Cim (link). Zijn er hier meer starters / YP die bij Cimsolutions zijn begonnen? Wat is jullie ervaring? Wel of niet aan te raden?

Hoe zit het met de lease vergoeding die ik kan verwachten? Ligt die op gemiddeld niveau of een stuk lager? (Gemiddeld lijkt mij 750 euro reëel)

En mijn laatste vraag, heeft dit bedrijf veel opdrachten in het oosten van het land? Ze hebben namelijk een vestiging in Deventer wat ik als positief punt zie.

Ik hoor graag jullie ervaringen (vooral die van de starters) :).
Reacties: 42
Reg. datum: 21-12-2009

Ik ben als starter begonnen bij CIM, en nu meer dan 5 jaar in werkzaam bij hen.
Aangezien dit mijn eerste baan is, kan ik geen vergelijking maken met andere ICT bedrijven, maar het feit dat ik nog steeds werkzaam ben ben hen geeft al aan dat ik tevreden ben.

Qua leasevergoedingen: Die liggen bij CIM niet heel hoog. Het bedrag dat je noemt, is dat inclusief tankpas of exclusief? En hoeveel privekilometers? Als starter zit je denk ik in de categorie: Ibiza, polo, fabia. Dan krijg je een tankpas om te tanken in Nederland en fair policy use qua aantal privekilometers. (Hier ben ik overigens nog nooit overheen gekomen, ik ga met de auto naar Oostenrijk op vakantie en regelmatig naar familie welke minimaal 100 km van me vandaan wonen).

Verwacht niet dat er een groot aantal opdrachten in het oosten beschikbaar zijn, maar die zijn er wel. Ik weet niet precies waar je woont en wat voor soort opdrachten je zoekt (.NET, Java, Testen, Embedded), dit is natuurlijk ook van belang. Ik ben zelf ook van de vestiging oost, en heb eigenlijk altijd wel een klus binnen een straal van 80 km van Deventer.

Mocht je meer willen weten dan kun je me altijd een DM sturen.
Reacties: 106
Reg. datum: 02-10-2004

JMaster, bedankt voor je bericht. Ik heb je even een DM gestuurd.
Reacties: 1
Reg. datum: 12-07-2012

Mijn advies is lees even de reviews door op http://www.companyrating.nl/ daar haal je de echte verhalen en de promopraatjes van HR zo uit elkaar.

Samenvatting: ren hard weg.

quote:
V.Orlov schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:19:
Mijn advies is lees even de reviews door op http://www.companyrating.nl/ daar haal je de echte verhalen en de promopraatjes van HR zo uit elkaar.

Samenvatting: ren hard weg.
Hier een directe link naar het profiel: klik
Reacties: 42
Reg. datum: 21-12-2009

Ach, ieder bedrijf heeft zijn sterke en zwakke punten.
Ik ben persoonlijk geen HR bij CIM mocht je dat denken, slechts een normale werknemer.

De dingen die genoemd worden in companyrating zijn deels verklaarbaar doordat ex-werknemers die met een verkeerd gevoel weggaan bij CIM eerder geneigd zijn ervaringen op internet te zetten dan diegene die met een goed gevoel weggaan.

- Het loon is bovengemiddeld, mits je volgens verwachting presteert.
- Lease-auto is prima, Ibiza met tankkaart en veel privekilometers.
- Veel uitjes, met aanhang
- secundiare arbeidsvoorwaarden zijn standaard (niet speciaal)
- rechttoe - rechtaan, daar moet je tegen kunnen.

Het is absoluut geen walhalla bij CIM, maar als je hard werkt, dan krijg je daar ook naar betaald. Zowel in loon alswel in kansen om omhoog te komen.

Pagina: 1

© 1998 - 2013 Tweakers.net B.V. Contact Over Tweakers Jouw privacy Algemene voorwaarden Cookies

Tweakers wordt uitgegeven door De Persgroep en wordt gehost door True

Website van het jaar 2012