Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• AyeAyeCaptain!
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

AyeAyeCaptain!

Ooooooooooooh

quote:
Gefeliciteerd!

Door Xenoblade Chronicles, The Last Story, en Pandora's Tower te registreren kom je in aanmerking voor het ontvangen van de Club Nintendo RPG-muntenverzameling. We zullen spoedig contact met je opnemen met informatie over hoe je je bestelling kunt maken. Zorg dat je de komende weken je inbox in de gaten houdt.

Het Nintendo-team
*O*

Retrogame uitverkoop/ruil!!! - Portfolio - Nikon D90
MacBook Pro Retina 13" + iPad 4 + TV + iPhone5

• JerX
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 19:14

JerX

Ik scheld niet.

quote:
Vet, misschien koop ik de laatste 2 ook nog :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 22:30

DukeBox

I fail good.... na na na na na

quote:
AyeAyeCaptain! schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:56:
Ik bewaar alles ZEER netjes tegenwoordig op games gebied, daardoor wil ik zelfs die codes niet opkrassen
Met een felle lamp er achter lees je er gewoon door heen..

Het gaat niet om de weg die je inslaat, maar het spoor dat je nalaat. (en nu nog een keer lezen met GTA in gedachten)

• Thorgrem
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22:39
quote:
DukeBox schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:12:
[...]

Met een felle lamp er achter lees je er gewoon door heen..
Hartelijk dank voor de tip!!

Ga het gelijk even proberen. :)
Aan de andere kant.... dan verlopen de punten ook weer als ik het in ga voeren. Of ik moet binnen een jaar ofzo iets uitzoeken in de shop.

Olympus E-P3

• Thorgrem
quote:
Gynnad schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:07:
[...]

Paper Mario heb ik nu voor 12 euro (inclusief verzendkosten), lijkt me een mooie deal!
Dat is een prachtdeal. Ik heb hem een tijdje geleden voor het dubbele gekocht en dat was het al meer dan waard.

Olympus E-P3

• Thorgrem
Ik heb vandaag een Wii Remote Plus gekregen.
Nu hebben we dus 2 Wiimotes.

Ik heb even gekeken bij de spelletjes die we met twee kunnen spelen en dat is tot nu toe beperkt tot:
New Super Mario Bros.
Mario Kart
Super Mario Galaxy (volgens mij is dat niet echt multiplayer)
Familie spellen avond (lijkt me niets)

Zijn er nog aanraders? Is bijvoorbeeld Super Smash Bros. Brawl ook nu nog een aanrader (nooit gespeeld)?

Olympus E-P3

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 24-04 16:50
Tja, wat je leuk vind om multiplayer te doen hangt ook af van wat je/jullie leuk vinden.

Ik vind het altijd wel leuk om Wii-Party of Mario Party 9 te spelen met meerdere mensen. Of andere spelletjes met mini games zoals de Rayman games. Er is een gigantische hoeveelheid aan spellen die je met meerdere mensen kunt spelen.

• Thorgrem
Dank voor de reactie. Ik heb maar even niets gekocht. Super Mario Bros. is wel grappig. Net nog Mario Kart Wii gedaan met z'n 2en maar dat was even wennen zeg. De laatste tijd eigenlijk alleen Mario Kart 7 gespeeld op de 3DS, dan is de besturing toch wel weer heel anders alhoewel ik met classic controller speel.

Al met al ook vrij chaotisch ook met 12 spelers in totaal.

Olympus E-P3

• JerX

JerX

Ik scheld niet.

quote:
Thorgrem schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 09:18:
Ik heb vandaag een Wii Remote Plus gekregen.
Nu hebben we dus 2 Wiimotes.

Ik heb even gekeken bij de spelletjes die we met twee kunnen spelen en dat is tot nu toe beperkt tot:
New Super Mario Bros.
Mario Kart
Super Mario Galaxy (volgens mij is dat niet echt multiplayer)
Familie spellen avond (lijkt me niets)

Zijn er nog aanraders? Is bijvoorbeeld Super Smash Bros. Brawl ook nu nog een aanrader (nooit gespeeld)?
Brawl vind ik voor geen meter spelen met de WiiMote. Vind ik eigenlijk van veel games met de WiiMote, speel liever alles met de gamecube controller :P

• DukeBox

DukeBox

^ Vind ik met Kart ook.. maar met het stuurtje is wel weer leuk omdat dat een flinke handicap is als je dat niet gewend bent..

Het gaat niet om de weg die je inslaat, maar het spoor dat je nalaat. (en nu nog een keer lezen met GTA in gedachten)

• Lizard
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:21

Lizard

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
Nintendo zet core gamer op eerste plek

Ik ben benieuwd of Nintendo dat waar kan maken.

Lizard wijzigde deze reactie 02-05-2012 23:56 (17%)

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 24-04 11:10

Sagat

Is pappa x2!

Denk dat bijna iedereen weet dat ze dit niet kunnen waarmaken. Ben heel benieuwd of ze me mijn woorden laten opeten hoor. Ik hoop het zelfs.
Maar als ik dan lees dat ze dit ook voor de 3ds doen? Nee......ik zie het niet gebeuren.
Tuurlijk gameplay > gfx, maar als je dan ziet dan zowel de 3ds als de wii u of wii 2 minder krachting zijn dan hun concurenten, dan heb je eigenlijk de eerste slag van de oorlog al verloren.
Ik denk eigenlijk dat de wii de enige console was die ondanks een groot verschil in performance toch de meest succesvolle was?
ps2 was ook minder krachtig dan xbox1 en cube, maar niet zo'n groot verschil als wii en hd consoles. Misschien way back met de nes.....ik geloof dat het master system van sega ook betere hardware had, maar ook daar vraag ik me af of het verschil vergelijkbaar is me wii&rest en straks wii2 en rest.

Mijn strategie word het zelfde als met de wii, ik koop de console misscien nog wel, maar wacht toch echt op de eerste pricecuts of mooie bundel.
Verder is mijn grootste probleem de innovatie factor, met de wii was ik toch wel erg nieuwsgierig hoe motion gaming uit zou pakken. Maar een tablet als controller? Dat faalt bij mij in theorie al omdat ik de meeste games op mijn iphone juist irritant vind DOOR touch besturing.
En icm met het core gaming verhaal van hierboven faalt het imho helemaal hard.

Goedkoop wonen in het hart van Nederland? Met snel glas- of kabel internet aanwezig. Koop voor december een krijg er een xbox1 of ps4 bij! klik

• Koldur
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 23:33

Koldur

Virtual Boy

De Wii U is volgens alle berichtgeving gewoon beter dan alle huidige consoles. Wel lijkt het me dat de nieuwe generatie Sony en Microsoft consoles beter zullen worden, maar daar zijn op het moment nog niet eens aankondigingen van.
Vraag me af waarom ze het core niet waar kunnen maken volgens jou. Als ze hun houding naar dergelijke ontwikkelaars zo aanpassen dat er goed geld te verdienen valt voor hen, dan komen de core games echt wel uit voor de Nintendo systemen.

i5 4670K @4Ghz 1.13v, Gelid Solutions Tranquillo Rev.2, Asus Z87-A, GTX680-DC2O-2GD5, 2x4GB DDR3 1600Mhz, Samsung 128GB 830 SSD, 1.5TB Samsung HD

• Thorgrem
quote:
Sagat schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 08:56:
Denk dat bijna iedereen weet dat ze dit niet kunnen waarmaken. Ben heel benieuwd of ze me mijn woorden laten opeten hoor. Ik hoop het zelfs.
Ik denk zeker wel dat Nintendo zo'n statement waar kan maken. Zeer zeker als ik nu naar de 3DS kijk.
quote:
Maar als ik dan lees dat ze dit ook voor de 3ds doen? Nee......ik zie het niet gebeuren.
Waar ik me uitmuntend mee vermaak op de 3DS zijn Mario Kart 7, Super Mario 3D Land, Kid Icarus: Uprising en Zelda. Allemaal een meer dan goede singleplayer modus. En wat te denken van de volgende maand komende Heroes of Ruin ook echt een game die vele core gamers zeer zal aanspreken met uitgebreide mogelijkheden.
quote:
Tuurlijk gameplay > gfx, maar als je dan ziet dan zowel de 3ds als de wii u of wii 2 minder krachting zijn dan hun concurenten, dan heb je eigenlijk de eerste slag van de oorlog al verloren.
Met zowel de Wii als de DS bleek dat de slag vanuit commercieel oogpunt dik gewonnen was. Mijn 3DS is minder krachtig dan een PSVita maar desalniettemin heb ik zeer bewust voor een 3DS gekozen.
quote:
Ik denk eigenlijk dat de wii de enige console was die ondanks een groot verschil in performance toch de meest succesvolle was?
ps2 was ook minder krachtig dan xbox1 en cube, maar niet zo'n groot verschil als wii en hd consoles. Misschien way back met de nes.....ik geloof dat het master system van sega ook betere hardware had, maar ook daar vraag ik me af of het verschil vergelijkbaar is me wii&rest en straks wii2 en rest.
Het verschil tussen de Wii en X360/PS3 is groot, dat zal de volgende generatie al een stuk minder zijn aangezien er nu niet eenzelfde ontwikkeling op TV gebied heeft plaatsgevonden. Maar ook al laat de Wii het grafisch afweten, ik speel nog steeds veel liever Mario Galaxy of Mario Kart op de Wii dan welk ander spel op de PS3.
quote:
Mijn strategie word het zelfde als met de wii, ik koop de console misscien nog wel, maar wacht toch echt op de eerste pricecuts of mooie bundel.
De Wii heb ik bij release gekocht. Later is die gestolen bij inbaar en heb ik een PS3 gekocht omdat ik toen dacht dat dat mij beter zou bedienen. Een kleine 2 jaar geleden weer een Wii gekregen en ik waardeer het ding behoorlijk nu ik ook een PS3 in bezit heb.
Zelfs zoveel dat de PS3 nu op marktplaats staat. Ik zie namelijk voor mij geen enkele reden meer om naast de 3DS en Wii nog een andere console in huis te hebben. Ik denk dat ik de komende generatie dus wel weer een Nintendo console koop en dat ik deze keer de rest gewoon links laat liggen, zeer zeker ook omdat de grafische verschillen lang niet meer zo groot zullen zijn.
quote:
Verder is mijn grootste probleem de innovatie factor, met de wii was ik toch wel erg nieuwsgierig hoe motion gaming uit zou pakken. Maar een tablet als controller? Dat faalt bij mij in theorie al omdat ik de meeste games op mijn iphone juist irritant vind DOOR touch besturing.
En icm met het core gaming verhaal van hierboven faalt het imho helemaal hard.
Dat kan je nu onmogelijk inschatten. Evengoed kan ik niet inschatten of het een succes wordt. Ik denk echter wel dat Nintendo prima in staat is om binnen een half jaar na release de core gamer goed genoeg aan te spreken zodat zij tot aanschaf overgaan.

Olympus E-P3

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ok laat ik beginnen met dat het nu idd allemaal nog toekomst is, en dat het allemaal verwachtingen zijn.
Dat gezegd hebbende
quote:
theforce81 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:11:
De Wii U is volgens alle berichtgeving gewoon beter dan alle huidige consoles.
Beter? Indezelfde range, waren er niet al problemen om dark siders 2 identiek te krijgen aan ps360 versies?
quote:
Wel lijkt het me dat de nieuwe generatie Sony en Microsoft consoles beter zullen worden, maar daar zijn op het moment nog niet eens aankondigingen van.
Hier geef ik je volledig gelijk, echter ik denk dat ze toch echt wel binnenkort gaan komen. Binnenkort is dan binnen 1 hooguit 2 jaar. misschien beter gezegd, binnen 6 kwartalen.
De eerste zijn met een nieuwe is een ook een gok die soms goed en soms slecht uitpakt. Denk dat veel core gamers toch zullen afwachten wat ps360 doet.
quote:
Vraag me af waarom ze het core niet waar kunnen maken volgens jou. Als ze hun houding naar dergelijke ontwikkelaars zo aanpassen dat er goed geld te verdienen valt voor hen, dan komen de core games echt wel uit voor de Nintendo systemen.
Misschien is het onrealistisch van mijn om snes taferelen te verwachten, maar TOEN was nintendo zowel core game gamer via 3rd partry support als ook superieur met eigen nintendo aanbod. Ik denk dat door de combinatie van de reputatie van nintendo als mede (zeer wsl) minder krachtige hardware dan de concurentie de 3rd party support weer op gaat drogen. Net zoals met de n64, de cube en ook de wii.
=========================

Ik kort je post iets in.
quote:
Thorgrem schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:30:
[...]
Ik denk zeker wel dat Nintendo zo'n statement waar kan maken. Zeer zeker als ik nu naar de 3DS kijk.
[...]
Toegegevgen ik verdiep me niet heel erg in de 3ds omdat ik bijna niet meer met het ov reis. Maar ik krijg niet het idee dat er heel erg veel goede 3rd party games zijn? Wederom toegegeven dat ook de 3ds nog vrij jong is natuurlijk.
quote:
Waar ik me uitmuntend mee vermaak op de 3DS zijn Mario Kart 7, Super Mario 3D Land, Kid Icarus: Uprising en Zelda.*snip*volgende maand komende Heroes of Ruin *snip*
Heroes of ruin ken ik niet, maar de overige games zijn alleen maar nintendo. En ik ben (was?) nintendo fan, en geeft gelijk toe dat hun games meestal erg goed zijn, alleen duurt het soms even tussen de various releases.......daarom is 3rd party support zo belangrijk.
quote:
[...]
Met zowel de Wii als de DS bleek dat de slag vanuit commercieel oogpunt dik gewonnen was.
De ds was gewoon een succes, no argument there, en de wii ook. Maar hoeveel wii eigenaren kopen nog een extra console? Ik vermoed dat een groot gedeelte nog wel 10 jaar blijft wii sporten en wii fitten :P
quote:
Mijn 3DS is minder krachtig dan een PSVita maar desalniettemin heb ik zeer bewust voor een 3DS gekozen.
op dit moment zou ik denk ik voor een vita gaan, echter ik heb ook nog een ds, als deze er niet was, was het idd een moeitlijke keuze geweest
quote:
[...]
Het verschil tussen de Wii en X360/PS3 is groot, dat zal de volgende generatie al een stuk minder zijn aangezien er nu niet eenzelfde ontwikkeling op TV gebied heeft plaatsgevonden. Maar ook al laat de Wii het grafisch afweten, ik speel nog steeds veel liever Mario Galaxy of Mario Kart op de Wii dan welk ander spel op de PS3.
Ik heb hier al vaker gepost, als je iemand bent die niet hardcore gamer is, heb je ook op de wii genoeg te doen. Echter een hardcore gamer is wsl in (ik neem het ruim) 5 dagen wel door galaxy heen. mario kart idem etc etc. Op de ps3 heb je ook goede platformers (al hoewel mario de koning is en blijft 8) ) en nog heel veel andere opties.
quote:
[...]
De Wii heb ik bij release gekocht. Later is die gestolen bij inbaar en heb ik een PS3 gekocht omdat ik toen dacht dat dat mij beter zou bedienen. Een kleine 2 jaar geleden weer een Wii gekregen en ik waardeer het ding behoorlijk nu ik ook een PS3 in bezit heb.
Zelfs zoveel dat de PS3 nu op marktplaats staat. Ik zie namelijk voor mij geen enkele reden meer om naast de 3DS en Wii nog een andere console in huis te hebben. Ik denk dat ik de komende generatie dus wel weer een Nintendo console koop en dat ik deze keer de rest gewoon links laat liggen, zeer zeker ook omdat de grafische verschillen lang niet meer zo groot zullen zijn.
Ik ben zelf zo maf dat ik het niet kan hebben als ik een oude game niet kan spelen (ocd?) dus ik verkoop geen consoles, maar ook ik zou eerder mijn ps3 verkopen als mijn wii, puur omdat de ik ook nog een 360 heb die beter bij me past. En als het moet zou ik het verlies daarvan nog kunnen opvangen door sf4 op de pc te gaan spelen. Ook zit ik in een fase waarin ik maar zeer weinig kan gamen. Maar als ik mezelf voorstel toen dit anders was, dan zou mijn prio denk ik zijn, 1.360 2 wii en 3ps3 en 4 game pc up to date houden
quote:
[...]
Dat kan je nu onmogelijk inschatten. Evengoed kan ik niet inschatten of het een succes wordt. Ik denk echter wel dat Nintendo prima in staat is om binnen een half jaar na release de core gamer goed genoeg aan te spreken zodat zij tot aanschaf overgaan.
Nogmaals ik hoop echt dat ik het met mijn 'doemdenken' fout heb, en dat nintendo weer de commerciele winnaar gaat worden. Ik had ook graag gezien dat sega nog hardware maker was.
Ik zie het echter niet gebeuren, argumentie bij mijn reatie op de poster boven je.
En misschien onderschat ik het innovatieve aspect van de wii u......we gaan het (hoop ik :P) meemaken!

Goedkoop wonen in het hart van Nederland? Met snel glas- of kabel internet aanwezig. Koop voor december een krijg er een xbox1 of ps4 bij! klik

• boshar
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 23-04 21:22
De afgelopen week veel moeite gedaan om nog een fabrieksnieuwe originele Wii te bemachtigen. Vandaag eindelijk geslaagd. Een zwarte Wii sportsresort met motionplus. Ik wilde gewoon de gamecube compatibiliteit niet missen :)

Ik heb nu dus een witte en een zwarte Wii. (is voor op een 2e locatie)

• DukeBox

DukeBox

Het is dat de component kabels voor de GC vrijwel onbetaalbaar zijn, anders was gewoon een 2e hands GC natuurlijk ook een opties geweest.. gelukkig hebben mijn ouders ook nog een clasic (witte) Wii.. mocht de mijne het ooit begeven.
Ik vraag me eigenlijk af hoe het zit met garantie/reparatie, krijg je dezelfde (als in: clasic of zonder gc memory controller aansluitingen) wii terug die je had ?

DukeBox wijzigde deze reactie 05-05-2012 20:31 (26%)

• Thorgrem
Ik wist helemaal niet dat er tegenwoordig ook Wii's zijn die geen Gamecube games meer spelen... Gelukkig heb ik er een die dat nog wel doet want er gaat hier nog regelmatig een GC game in.

Voor de zekerheid heb ik enkele jaren geleden al eens een 2e hands Gamecube gekocht omdat mijn oude vertrouwde paarse het begeven had. Wat een geweldige console was dat toch ook, en vooral de controller was/is erg fijn.

Olympus E-P3

• DukeBox

DukeBox

Opzich speeld ie nog wel GC games, maar je kan er geen controllers en memory cards op aansluiten.. dus veel verder dan de intro kom je niet ;)

• boshar
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 23-04 21:22
quote:
DukeBox schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 20:29:
Het is dat de component kabels voor de GC vrijwel onbetaalbaar zijn, anders was gewoon een 2e hands GC natuurlijk ook een opties geweest.. gelukkig hebben mijn ouders ook nog een clasic (witte) Wii.. mocht de mijne het ooit begeven.
Ik vraag me eigenlijk af hoe het zit met garantie/reparatie, krijg je dezelfde (als in: clasic of zonder gc memory controller aansluitingen) wii terug die je had ?
Ik heb ook nog een GC (met GBA player, alleen al daarom houd ik m'n GC). Jammer genoeg alleen een RGB scart kabel voor het aansluiten. Indien mogelijk gebruik ik dan de NTSC mode.

Alleen een Wii aansluiten vindt ik wat netter staan. Ik heb 2 wavebird controllers, dat speelt ook lekker weg met VC games. Volgende plan is om de SNES controller bij elkaar te sparen. Ik moet nog een puntje of 1000.

• DukeBox

DukeBox

De GBA player heb ik ook.. maar om eerlijk te zijn heb ik hem misschien 2 of 3 keer gebruikt en dan zelfs meer om dat het kan dan er daadwerkelijk op te gamen.

Bij de wavebird mis ik de rumble.. dus dan maar gewoon een draadje. Ik heb daarom ook 2 van deze gekocht voor mijn Wii.

RGB scart is al aanzienlijk beter dan composiet (zeker op 60Hz), gelukkig heb ik mezelf ooit overgehaald om de component kabel te kopen, zo heb je het voordeel van beide (hogere refresh rate én nog steeds de pal 'resolutie') daarmee kan ik hem ook op mijn beamer aansluiten (VGA, 640x480 60Hz)..

Zo spelen we met wat vienden 1 à 2 keer per jaar een MKDD competitie met 2 GC's over LAN.. ieder jaar weer een success :)
Ik vind het dan ook erg jammer dat het niet mogelijk is de Wii (desnoods met de USB LAN adapter i.p.v. WiFi) te gebruiken daarvoor.. nu is de drempel om alles uit de kast te halen en aan te sluiten net ff te hoog.

Ik zit er wel aan te denken om alles als set te verkopen maar het probleem is dat er niet veel mensen zijn die dat op waarde kunnen schatten. Als je alles opnieuw (alles is origineel nintendo) moet verzamelen via ebay e.d. is het bijna niet betaalbaar.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Een van mijn favorite games ever zelda link to the past had ik nooit gekocht :o . Ik had hem ooit geleend van iemand en helemaal uitgespeeld. (verder ook wel paar x gehuurd geloof ik.......)
Jaren later komt het spel uit op gba, instant buy dus, want ik had er weer zin in!
Probleem is echter dat ik toen werkte in mijn woonplaats en amper portable gamede.....yuck!
Maar toen bracht nintendo de gba player uit. Problem solved! Ik heb er dus nog best veel gebruik van gemaakt.
Waarbij ik gelijk toegeef dat ik erg van 2d games hou, en dat die erg veel in de gba library aanwezig zijn :D

• Dikkiedikdik
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online
Is er nog een prijsverlaging op komst in verband met een eventuele komst van de opvolger? Of is een wii goedkoper in het buitenland te kopen?

Voor mijn zoon zijn verjaardag of voor sinterklaas wil ik een wii aanschaffen (heb er al eentje gehad jaren terug). Nu zie ik ze nieuw voor 130 tot 150 wel in de prijswatch staan en 2e hands heb ik een wii console zonder of met weinig games voor 75 a 125 euro en dat laaste is dan met een board erbij).

Ik zoek eigenlijk een nieuwe voor rond de 100 euro, da lijkt me gezien de leeftijd van de console niet geheel onmogelijk?

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 24-04 14:33
Had 2 jaar geleden ook een Wii, had toen wat spellen van Mario enz, maar speelde er te weinig op. Maar nu ben ik sinds mei gaan samenwonen en vriendin mist haar Wii van de ouders.

Dus van het weekend een 2e hands Wii gehaald, En hebben wat spellen geleend, gisteravond Mario Party 8 gespeeld, veel plezier in gehad, (grafisch ziet er niet uit)

Maar die spellen van het begin zijn nog steeds zo duur :o

Deel 8 uit 2007 is net zo duur als deel 9 uit 2012 8)7

Mars18 wijzigde deze reactie 07-08-2012 08:33 (6%)

Mars Game Events organiseert FIFA en PES toernooien op de Xbox 360 en Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• jongetje
Wat betreft de prijd van de Wii, die is al van 249 euro (met alleen wii sports) gedaald naar nu rond de 150 euro met extra spellen erbij.

Goedkoop spellen vinden: http://www.budgetgaming.nl

• Mars18
Ja dat is waar, Alleen vergat er bij zetten dat ik ook nog een controller zoek, en die zijn wel duur nog, (wil geen namaak)

Mars Game Events organiseert FIFA en PES toernooien op de Xbox 360 en Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Dikkiedikdik
  • Niet online
quote:
jongetje schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 08:43:
Wat betreft de prijd van de Wii, die is al van 249 euro (met alleen wii sports) gedaald naar nu rond de 150 euro met extra spellen erbij.
Ik wil hem eigenlijk voor 100 max. hebben, het is toch een oude console en ik heb hem al eens gehad (meen dat ik toen 300 ervoor betaalde).

Ik wacht het wel even af, over een half jaar of jaar kan ik hem ook kopen, het is voor mijn zoon van 5 en die hoeft niet de wii u te hebben. Ik hoop dat er nog een prijsverlaging komt van de oude consoles als de nieuwe er is.

• leuk_he
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 24-04 00:25

leuk_he

1. Controleer de kabel!

quote:
Dikkiedikdik schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 09:22:
[...]

Ik wil hem eigenlijk voor 100 max. hebben, het is toch een oude console en ik heb hem al eens gehad (meen dat ik toen 300 ervoor betaalde).
Op marktplaats kun je ze gewoon vinden met 2 controllers voor 100 euro. ongeveer 75 euro als je met 1 controller koopt. (Let op: een stuurtje is alleen een lege plastic huls bij de wii, niet zo veel waard )

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Dikkiedikdik
  • Niet online
quote:
leuk_he schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:20:
Op marktplaats kun je ze gewoon vinden met 2 controllers voor 100 euro. ongeveer 75 euro als je met 1 controller koopt. (Let op: een stuurtje is alleen een lege plastic huls bij de wii, niet zo veel waard )
Dank voor de tip. Ik heb net op wat advertenties gereageerd, ook eentje met een stuur. Die zat nog nieuw in doos en leek me mooi, maar daar trap ik dus niet in.

Edit: die vrouw van die zwarte wil na afdingen nog 90 euro en er blijkt geen garantie op te zitten. Ander bod van 70 euro op een witte wii met betere kabels (voor beeld) en wireless sensor bar + normale bar en die was het zat op marktplaats en ik mag hem voor 70 ophalen vanmiddag.

Vanavond dus even met de wii bezig, mijn zoon is toch pas eind september jarig, kan papa eerst nog even spelen :+

Dikkiedikdik wijzigde deze reactie 07-08-2012 10:49 (40%)

• Dikkiedikdik
  • Niet online
Nou, huize Dikkiedikdik heeft ook weer een wii voor 70 euro, met wat werk homebrew enzo erop en heb net op zolder een zak met gamecube games gevonden waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had.

Vanavond dus even mario sunshine proberen :+

Zag nog wel wat zaken staan over het spelen van megadrive / sega emulators, dat ga ik vanavond nog even rustig doornemen, leuk zeg. Had al wat emulators op mijn nintendo ds draaien (msx enzo), dit maakt het wel af.

Toch jammer dat ik hem aan mijn zoon moet geven voor zijn verjaardag :P

Dikkiedikdik wijzigde deze reactie 07-08-2012 15:24 (37%)

• Mars18
Een vriend van mij heeft een Mario game op de wii, volgens mij met alle mario games van vroeger. Dit is geen New Super Mario Bros.

Wie weet hoe dit spel wel heet? Loop het te zoeken maar kan het niet vinden. Wil graag oude mario games spelen op de wii

• MaximusTG
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 18:47

MaximusTG

Waarschijnlijk zijn dat gewoon emulatoren voor NES en SNES voor het Homebrew Channel. Of het zijn virtual console spellen.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Was er niet een anniversary wii bundle met mario games?
* Sagat gaat zoeken

• MaximusTG

MaximusTG

Oh ja, Super Mario All-stars anniversary edition. Maar die is wel heeeel erg duur. Voor wat je ervoor krijgt.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Chillz
  • Laatst online: 24-04 14:49

Chillz

in search of...

yep

http://www.3dsbuzz.com/wp-content/uploads/2010/12/Super-Mario-All-Stars.png

I'm gonna chill to myself... Leave the stress of a world from inside me
I'm gonna walk all alone... And leave all my troubles behind me
I'm gonna chill to myself...

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Dat was em! hmm ik had wel een rode versie gevonden maar daar leek alleen maar nsmb wii in te zitten......
En qua prijs, tsja ik vind het ook duur, maar het is met zulke dingen altijd wat de gek ervoor geeft. Zo heb ik ooit de satin silver ps2 gekocht omdat ik die erg mooi vind, en twijfel ik nog over de 360 star wars versie....

• Mars18
quote:
Geweldig die ja.

Vind hem nergens meer bij winkels.
Toen der tijd was die 25 euro nog afgeprijsd in winkels.

Zit toch best veel in? Allemaal oude mario games.
Geweldig om weer eens te herbeleven.

• MaximusTG

MaximusTG

Das wel waar, maar lees deze review eens;

http://uk.wii.ign.com/articles/113/1139731p1.html

Het punt is een beetje dat de spellen zelf gewoon niet meer zijn dan de SNES versies. En die zijn weer niks meer dan ports van de NES originelen.

Als je die originelen had, en All-stars op de SNES, dan is dit wel erg duur voor weer die spellen.
En dat terwijl je Super mario all-stars ook via een snes emu op de wii kan spelen.. Met nog meer opties en mogelijkheden (qua besturing en saves bv).
Illegaal? Misschien. Maar als je de originele snes game ook hebt? Moreel verdedigbaar :P.

• Dikkiedikdik
  • Niet online
Bij mij draaien de mario's al in een emulatortje :+

Heb trouwens alle mario's ook origineel, de nes, snes, n64 etc. Maar al die apparaten staan in een kast, denk dat mijn vrouw niet blij gaat worden als ik allemaal consoles ga installeren in de buurt van de tv. Mag ik wel een 2e tv meubel kopen.

Ik vind het verder wel uitmelken, ze hadden net zo goed bij een mario gebundeld kunnen worden of gratis ter download aanbieden. Gewoon standaard op de wii u bijvoorbeeld alle mario's die ooit uitgebracht zijn erbij doen. Maarja, zo kan je een paar euro verdienen...

Ik weet wel 1 ding: de wii u hoef ik niet. Maar als er alle mario's bij zouden zitten zou ik hem wel willen hebben voor 250 euro. En dan de mario's op het scherm spelen van de controller. Nou, keep on dreaming dikkiedikdik...

Dikkiedikdik wijzigde deze reactie 08-08-2012 12:05 (16%)

• MaximusTG

MaximusTG

Hier filmpje, zie je het 'verschil' tussen anniversary edition, en roms.

Ik heb zo'n Mayflash Wii naar NES/SNES adapter. Kan je met de originele controllers spelen. Next best thing;).
Alleen zit er standaard een DB-9 poort ipv een NES poort op. Kan je zelf ombouwen, maar bij de nieuwe versies zit een adapter kabel.

• Dikkiedikdik
  • Niet online
quote:
MaximusTG schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:28:
Ik heb zo'n Mayflash Wii naar NES/SNES adapter. Kan je met de originele controllers spelen.
Dat is wel mooi. Hoeveel kost zo'n apparaat?

• MaximusTG

MaximusTG

11,95 bij futuremax (waar ik hem toen ook gekocht heb)

http://www.futuremax.eu/nl/nes-snes-to-wii-adapter.html

Sluit je dus op de Wiimote aan, net als de classic controller.

Je hebt ook van Nintendo zelf een Super NES classic controller, in feite gewoon een Super NES controller met dezelfde plug als een Nunchuck of classic controller. Maar die is maar exclusief en gelimiteerd uitgegeven en je betaald je er scheel aan. Thinkgeek heeft daar een kloon van, http://www.thinkgeek.com/product/ee14/
Maar als je nog zelf oude controllers hebt is zo'n mayflash adapter een goedkopere optie.

MaximusTG wijzigde deze reactie 08-08-2012 13:08 (53%)

• Dikkiedikdik
  • Niet online
quote:
MaximusTG schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:03:
Maar als je nog zelf oude controllers hebt is zo'n mayflash adapter een goedkopere optie.
Ik heb alle nintendo consoles hier in de kast, volgens mij heb ik 2 oude nes controllers en 1 snes en 1 n64 contoller, maar moet het even bekijken.

Mooie prijs, 12 euro. Ik zal binnenkort eens even in wat gamezaken hier in de stad gaan kijken, dat scheelt weer wat in de verzendkosten. Ik had gedacht dat hij minimaal 30 euro zou zijn, scheelt weer wat geld.

• MrVegeta
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22:45

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoort in Vraag & aanbod.

Rin wijzigde deze reactie 25-10-2012 02:17 (92%)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• MaximusTG

MaximusTG

Och, aangezien je je toch aan het verdiepen was in de Wii modscene ga ik er vanuit dat ze toch al niet verdienen aan dat jij Zelda wil spelen.
Dus koop dan wel gewoon een officiële MotionPlus adapter :P.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mijn Zelda Skysword sword disc is kapot ;(

:$

MrVegeta wijzigde deze reactie 16-10-2012 23:30 (7%)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• MaximusTG

MaximusTG

Uhuh :> . Maar euh, zijn die dingen dan zoveel goedkoper op Ebay? Want misschien zijn het niet eens echte? Ik had er nl een van Dealextreme en die deed het wel, maar was veel onnauwkeuriger en had een grotere drift.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Myea duurt een week of ~3 voordat het hier is. En aangezien dit topic al een maand of 2 geen post had, wellicht heeft iemand in omgeving Groningen nog zo'n ding liggen :) Daar zijn we tweakers voor toch.

• neanderthaler
  • Laatst online: 18:38

neanderthaler

Are friends electric?

Vorige week Wii met defecte dvd-lezer gekocht voor 3 tientjes. We hebben er al 1 (met hardwaremod) maar ik wilde eens gaan pielen met een softwarematige mod, homebrew etc.

Nu las ik laatst dat je iedere willekeurige Wii eerst legaal kon upgrade naar firmware 4.3 en dan met die letterbomb methode hem kan hacken. Vervolgens dan al die andere reut erop zetten en USB harddisk er aan hangen. Maar kon je nu ook Gamecube games vanaf harddisk spelen dan? Want eigenlijk zijn die gamecube spelletjes leuker dan de Wii spellen....

• MaximusTG

MaximusTG

Een topic report is handiger :).

Rin wijzigde deze reactie 25-10-2012 02:18 (70%)

• Droopy McCool
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 30-11-2012

Droopy McCool

<3 Marcel

Gamecube backups zijn niet via een hard disc te spelen. Zodra de Wii in GameCube modus is, denkt hij ook dat hij een GC is, waardoor USB niet ondersteund wordt.

• MaximusTG

MaximusTG

Dat is ondertussen dus niet meer waar, kan wel degelijk

• neanderthaler
  • Laatst online: 18:38

neanderthaler

Are friends electric?

quote:
MaximusTG schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:16:
Dat kan ja, maar het is hier niet de plek daarover te discussiëren .
Is dat tegen de topic- danwel forumregels?

In dat geval disclaimer; ik heb diverse originele gamecube wii spellen die ik vanwege de defecte drive niet kan spelen op de betreffende wii. Als ik iso's van de spellen die ik ook in bezit heb wil spelen via een usb-drive, is dat toch geen probleem?

• Dikkiedikdik
  • Niet online
ik ben ook wel benieuwd naar dat gamecube verhaal, maar dat is vast ook ergens anders niet al te lastig te vinden.

Iemand hier die nog een "afstandsbediening" van de wii over heeft (wit) met zo'n plastic geval erbij? Ik zoek er nog eentje voor in het sinterklaascadeau namelijk.

• Droopy McCool

Droopy McCool

<3 Marcel

quote:
neanderthaler schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:52:
[...]

Is dat tegen de topic- danwel forumregels?

In dat geval disclaimer; ik heb diverse originele gamecube wii spellen die ik vanwege de defecte drive niet kan spelen op de betreffende wii. Als ik iso's van de spellen die ik ook in bezit heb wil spelen via een usb-drive, is dat toch geen probleem?
Als je het technisch wil spelen zou je volgens mij alleen gebruik mogen van een backup van jouw eigen exemplaren. Mocht je een iso van Internet halen dan zou dat weer illegaal zijn, ook al is het bestand 100% geljk aan de jouwe.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Op zich wel een leuke discussie, betere games, wii of cube? ik moet zeggen dat ik me heel erg goed vermaak met donkey kong en nsmb wii, meer dan me cube games? Denk het wel. Al hoewel windwaker en soul calibur me back in the day ook zeer veel plezier brachten.
(Totaal onvergelijkbare games ik weet het, maar wel de best of van beide consoles voor mij tot nu toe denk ik. Moet er wel bij zeggen dat ik beide wii zelda's nog niet gespeeld heb )

• MaximusTG

MaximusTG

Wat mij betreft zijn b.v. de Super Mario Galaxy games beter dan Super Mario Sunshine. Maar ook dat is geen slechte game. Die had alleen weinig echt vernieuwends op zn voorganger Super Mario 64.
Twilight Princess speel ik liever de Cube-versie dan de Wii-versie omdat de Gamecube controller veel lekkerder speelt in dat spel. Logisch, omdat het ook daar voor ontworpen is.
Skyward Sword is dan wel weer perfect op de Wii. Maar Wind Waker vind ik ook een hele goeie game.

• nioz
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21-03 21:25
quote:
Sagat schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:19:
Op zich wel een leuke discussie, betere games, wii of cube? ik moet zeggen dat ik me heel erg goed vermaak met donkey kong en nsmb wii, meer dan me cube games? Denk het wel. Al hoewel windwaker en soul calibur me back in the day ook zeer veel plezier brachten.
(Totaal onvergelijkbare games ik weet het, maar wel de best of van beide consoles voor mij tot nu toe denk ik. Moet er wel bij zeggen dat ik beide wii zelda's nog niet gespeeld heb )
Ik denk dat de Cube het wint bij mij. Ik heb me ook goed vermaakt met een aantal wii spellen hoor. Donkey kong inderdaad, de galaxy spellen en new super mario bros. Met name die laatste was echt geniaal met een paar vrienden, heerlijk elkaar per ongeluk en soms expres in de weg zitten... Nu ik dit aan het typen ben realiseer ik me alleen wel dat ik nu zeker weet dat de Cube het voor mij wint. Niet alleen heb ik daarop genoten van spellen als windwaker (mijn favo in de serie) en metroid, maar vooral op het gebied van mulitplayer heb ik er goede herinneringen aan: Phantasy Star Online in splitscreen, timesplitters, final fantasy crystal chronicals en zelda 4 swords met vier GBA's aangesloten, ook monkey target uit monkeyball was altijd een leuke met vrienden. Daarnaast natuurlijk ook titels als smash bros en mario kart die er ook voor de wii zijn, maar ze hebben voor mij niet meer dezelfde aantrekkingskracht. Dat heeft misschien ook wel iets te maken met de periode. Ik was in de cube periode net gaan studeren en zowel mijn vrienden als ik hadden de interesse en tijd om te gamen.

• Droopy McCool

Droopy McCool

<3 Marcel

Wat mij betreft zijn veel Mario Wii-games slappe versies van Cube-games

Zo genoot ik meer van Double Dash (offline met zn 4en in teams van 2) dan Mario Kart Wii
Zo vond Ik Smash Bros Melee stukken fijner spelen dan Brawl.
Mario Golf kwam niet eens op de Wii uit, evenals Tennis

Galaxy vond ik echter beter dan Sunshine maar dat was ook niet lastig.Soccer was ook iets beter op de Wii. New Super Mario Bros Wii vond ik een heel erg mindere, en makkelijke versie van Mario World.

Maargoed voornaamste speel ik dan toch MK en SB dus die maken voor mij het verschil. Daarnaast had de Cube een behoorlijk sterke launch line-up.

Droopy McCool wijzigde deze reactie 25-10-2012 13:09 (17%)

• Koldur

Koldur

Virtual Boy

Doordat neanderthaler een defecte Wii had gekocht dacht er ook eens aan te gaan. Defect Wii gekocht voor ¤25,- en nog kunnen maken ook. Er zat een label in van een kledingstuk of zo, na het openmaken van de DVD drive kwam ik het tegen, hield de lezer tegen in het schuiven.

Super tip om goedkoop aan een Wii te komen. Denk dat ik er ook nog met softmodden mee aan de gang ga, lijkt me wel eens grappig.
Bedankt voor de tip neanderthaler!

i5 4670K @4Ghz 1.13v, Gelid Solutions Tranquillo Rev.2, Asus Z87-A, GTX680-DC2O-2GD5, 2x4GB DDR3 1600Mhz, Samsung 128GB 830 SSD, 1.5TB Samsung HD

• urk_forever
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:59
De A-knop van een van onze wiimotes werkt niet, alle andere knoppen werken wel. Weet iemand waar dat aan zou kunnen liggen en of het eventueel te maken is? Ik heb de wiimote al even open gehad en zag niets raars.

Hail to the king baby!

• Eduardboon
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 24-04 07:27
Zijn er nog mensen die Animal Crossing spelen en elkaars dorpjes willen bezoeken? Ik zoek wat lui zodat ik zeldzaam fruit e.d op kan pikken ^^

• davidgilmour
  • Laatst online: 21:30
Vraagje aan de kenners: ik heb een USA Wii en daar lopen alle spellen op 60 hz full screen. Nu is die stuk en wil ik een PAL Wii kopen. Hebben alle spellen dan ook full screen beeld (zonder balkjes) en lopen alle spellen op 60 Hz of trager op 50 Hz?

• DukeBox

DukeBox

Sommige PAL games hebben idd de optie om voor 60Hz te kiezen maar het aantal beeldlijnen dan wel minder (downscale naar NTSC, 576i -> 480i). Dit geld overigens alleen voor composiet en svideo.
Middels de component kabel kan je overigens ook gebruik maken van 480p én breedbeeld*.
* afhankelijk per game

Toevallig vorig weekend weer een MKDD toernooitje gedaan met 2 GC's aan 2 beamers en component.. super scherp (voor PAL) en soepel.

DukeBox wijzigde deze reactie 16-02-2013 17:39 (17%)

• davidgilmour
Ik gebruik overigens de component kabel, ja. Zijn alle spellen dan wel op de juiste snelheid, dus 60 hz?

• Kohaku
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 22-04 12:30
quote:
Eduardboon schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:34:
Zijn er nog mensen die Animal Crossing spelen en elkaars dorpjes willen bezoeken? Ik zoek wat lui zodat ik zeldzaam fruit e.d op kan pikken ^^
Je hebt toch maar 6 soorten fruit? Ik heb volgens mij 5 verschillende soorten door brieven naar de andere bewoners te sturen en die sturen me dan weer een brief terug. En daar zit meestal ook een kado bij en zo ben ik aan andere soorten fruit gekomen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tommie2006-2749/hero/789223

• davidgilmour
Ik wil nog een poging wagen om mijn wii te laten repareren. Dit is de situatie.
Wii is aangesloten en staat maanden op stand-by. Ik probeer hem aan te doen, maar doet niets. Rood lampje blijft rood , flikkert een beetje, en ik kan de game die erin zit er niet uit halen. Alsof de voeding te weinig stroom geeft. Nieuwe voeding gekocht en ja hoor, wii gaat weer aan en eject werkt, disc is eruit.
Echter, wii geeft geen beeld, geen geluid en ik kan de wiimotes niet syncen.

Dit kan aan twee dingen liggen denk ik:
1. Wii heeft knal gehad door opblazen voeding en condensator in wii is stuk, kan dit?
2. Bluetooth module in wii is stuk, geeft zelfde fouten (geen beeld/geluid/sync).

Wat kan het zijn?

• Thorgrem
Vanmiddag maar eens Xenoblade gehaald. Schijnt een aardige RPG titel te zijn. Klein beginnetje gemaakt. Tot nu toe heb ik gespeeld met de classic controller. Wat voor een besturing raden jullie aan?

Olympus E-P3

• DukeBox

DukeBox

quote:
davidgilmour schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 19:04:
Ik gebruik overigens de component kabel, ja. Zijn alle spellen dan wel op de juiste snelheid, dus 60 hz?
Ja, als het echt een component kabel is wel ja.. je hebt dus in totaal 5 tulp stekkers aangesloten ?

• Thorgrem
Na de negatieve reacties op de frontpage bij de aankondiging van de Wii mini wel een leuk nieuwsbericht:

Wii Mini sells 35,700 units in Canada across first two months

http://www.joystiq.com/20...-across-first-two-months/

Olympus E-P3

• Er!k
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23-04 17:56
Ik heb sinds kort de Wii U in huis gehaald en wil m'n oude Wii verkopen. Hebben jullie nog goede ervaringen met bepaalde winkels/sites?

• Seal64
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23-04 11:36
quote:
Thorgrem schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:47:
Vanmiddag maar eens Xenoblade gehaald. Schijnt een aardige RPG titel te zijn. Klein beginnetje gemaakt. Tot nu toe heb ik gespeeld met de classic controller. Wat voor een besturing raden jullie aan?
Ik heb 'm helemaal met de CCP gespeeld. De Wiimote voegt hier eigenlijk niks toe aangezien de motion controls toch niet ondersteund worden, en dan heb je meer aan de camera controls op de CCP die je met de Wiimote niet hebt.

• Thorgrem
Xenoblade slaat niet helemaal aan bij mij. Dus vandaag (bij GM nieuw voor 30 euro) maar Zelda: Skyward Sword gekocht. Wat een pareltje..... Veel te lang mee gewacht. Aan de andere kant wel ontzettend leuk dat mijn Wii nu een tweede leven krijgt. En er zullen vast nog veel meer pareltjes zijn die ik nog niet gespeeld heb.

Olympus E-P3

• Mars18
Wij hadden het afgelopen jaar misschien 2x de Wii aangeraakt, staat wel op de planing om te doen maar kwam er niet van.

Gister 1.5 uur lang weer gespeeld. En was toch weer erg leuk. New Super Mario Bros :)

• vliegnerd
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 24-04 08:02

vliegnerd

Nintendo fan.

Mijn Wii staat ook soms maanden stil. Maar dan toch weer even Super Mario Galaxy 2 (moet nog steeds "The Perfect Run" halen) en/of NSMBWii.

Typisch Nintendo: Die toptitels die blijven leuk.

Eerst kwam ik hier alleen om computer te bouwen. Tegenwoordig ook voor CV-ketels en racefietsen...

• Deddiekoel
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22:36

Deddiekoel

Apple/Nintendo fan

Ik ben al overgestapt naar de WiiU maar speel daar stiekem best wat Wii games op. Op de WiiU zien die games er nog best heel prima uit vind ik!
Galaxy 2 zit er nog regelmatig in. Onlangs Conduit 2 nog uitgespeeld. En deze week heb ik Pikmin 2 binnen gekregen. Xenoblade moet ik eigenlijk ook nog wel doen...waar hebben jullie die nog kunnen vinden?

Deddiekoel wijzigde deze reactie 07-08-2013 10:41 (6%)

Verlanglijstje: Mario 3D World, Watch Dogs, Zelda U. Most wanted: Zelda U

• JerX

JerX

Ik scheld niet.

Als je Xenoblade leuk vind moet je ook eens kijken naar The Last Story :) Eventueel ook nog Pandora's Tower. Xenoblade eventueel 2de hands opzoeken? Anders even via budgetgaming.nl opzoeken.

• Deddiekoel

Deddiekoel

Apple/Nintendo fan

Tweede hands is nog weinig te vinden. Maar bij het zoeken op Xenoblade kwamen die andere twee ook regelmatig langs. Ga eerst Xenoblade maar eens doen.

Xenoblade lijkt vrij zeldzaam... Op Amazon.com staat hij voor meer dan $200!
Heb hem nu maar op Amazon.co.uk besteld voor ¤53,-
Ben benieuwd!

Lees nu dat Xenoblade bij Gamestop 'opnieuw' in de schappen ligt voor 'slechts' $90,-

Deddiekoel wijzigde deze reactie 14-08-2013 12:11 (58%)

• ddg106
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Hallo,

Ik heb net een 2e hand wii voor mijn dochter gekocht maar stuit op en vervelend probleem.

De wii geeft op de tv fletse kleuren op alle 3 de scart aansluitingen (nog beeldbuis van philips 2006)
Als ik hem via de dvdrecorder aansluit via een scart perfecte kleuren en dan via scart naar tv.
Via de humax pvr geen beeld .
Nu wil ik hem niet via de dvdrecoder laten lopen ivm logitech AB dat instellen wil niet goed werken na 2 weken fine tune nog steeds verkeerd krijg dit ook niet goed.

Wat kan dit zijn instellingen van de tv maakt niets uit.

groet

danny

• jongetje
Wat je eventueel kunt proberen is een scart RBG kabel voor je Wii te halen. Ik heb hem via component aangesloten, maar die aansluiting heeft je analoge tv waarschijnlijk niet. Indien deze wel component heeft gebruik dan een component kabel.

• Seal64
quote:
Deddiekoel schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:39:
Ik ben al overgestapt naar de WiiU maar speel daar stiekem best wat Wii games op. Op de WiiU zien die games er nog best heel prima uit vind ik!
Galaxy 2 zit er nog regelmatig in. Onlangs Conduit 2 nog uitgespeeld. En deze week heb ik Pikmin 2 binnen gekregen. Xenoblade moet ik eigenlijk ook nog wel doen...waar hebben jullie die nog kunnen vinden?
Xenoblade stond pasgeleden nog gewoon nieuw in de lijst bij Bol.com. Tweedehands is inmiddels aan het oplopen en loopt in Amerika inmiddels de spuigaten uit - maar daar is de game altijd al moeilijk verkrijgbaar geweest.
Voor de WiiU is Pikmin 3 ook wel erg tof. Het feit dat je kan delegeren met de gamepad is erg handig.

• jongetje
Verbazing wekkend dat een game zo slecht bereikbaar is. Lijkt me kwestie van meer DVD's persen, in doosjes doen en opsturen.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Gevalletje 'einde lifecycle console dus weinig gemaakt'? Maar als je dit ziet zou je idd verwachten dat ze misschien nog serietje erbij persen ja. Misschien lastig met rechten ofzo?

• johan d
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 10-01 10:38
Iemand nog tips voor leuke spelen voor 6-8 jarigen? Maar dan liefst up to date spellen en niet diegene met tekstberichtjes a la Zelda of Mario Galaxy, maar gesproken en in het Nederlands.

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 18:32
Skylanders, Disney Infinity.
Voor de rest zou ik het eigenlijk niet zo weten om eerlijk te zijn.
Daar van weet ik dat ze iig NL talig spreken. Skylanders wordt ongeveer overal Nederlands gesproken. Van Infinity weet ik het niet zeker of het overal gebeurd.

Let wel op, het is poppetjes kopen. Ik zou eerder voor Skylanders gaan vanwege het aantal poppetjes dat je zou moeten kopen om alles er uit te krijgen.
Om samen te spelen met Infinity moet je van elke "film" twee poppetjes hebben, anders kun je alleen samen spelen in de sandbox modus. Ofwel, zelf levels bouwen.

• vliegnerd
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 24-04 08:02

vliegnerd

Nintendo fan.

http://www.bol.com/nl/p/d...de-reis/1004004005655309/

Disney Princess de Betoverende Reis.

Dit is geschikt voor 6 jarigen wat betreft besturing en alles in het Nederlands.

Eerst kwam ik hier alleen om computer te bouwen. Tegenwoordig ook voor CV-ketels en racefietsen...

• Niku
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 01:10

Niku

Alagaesii

Laatst toch maar weer eens mijn Wii naast m'n PS3 gezet, wil Skyword Sword nog eens spelen. Maar wat een graf kwaliteit beeld op een HD tv. Heb nu de instellingen op HDTV gezet en er een component kabeltje tussen gehangen, beter dan dat wordt het niet toch?

I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

• Bianca
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online
Ik heb nog aardig wat Wii punten over en alle leuke spellen heb ik al. Nu hebben wij ook een Wii U en een 3DS, maar ik lees op internet dat die met bedragen werken in plaats van met punten. Iemand enig idee of ik nog wat kan met die punten die op mijn wii staan?

• carsten888
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 23-02 08:43
Hoe kan ik de achtergrond van het foto kanaal zwart krijgen?

Die achtergrond is wel heel creatief met kurk, maar ik wil gewoon een zwarte achtergrond.

www.pages-and-items.com www.engelweb.nl

• Seal64
quote:
Bianca schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:17:
Ik heb nog aardig wat Wii punten over en alle leuke spellen heb ik al. Nu hebben wij ook een Wii U en een 3DS, maar ik lees op internet dat die met bedragen werken in plaats van met punten. Iemand enig idee of ik nog wat kan met die punten die op mijn wii staan?
Uitgeven, meer niet. Het Wii Shop Channel is gewoon nog in de lucht. Op de 3DS en de WiiU werkt de eShop inderdaad niet meer met Wii Points, maar gewoon met eShop tegoed, dat gewoon in euro's wordt weergegeven. De twee zijn niet uitwisselbaar.

Je kunt wel de complete inhoud van je Wii overzetten naar de WiiU (system transfer) en daar dan de Wii Mode opstarten om je oude VC games op je WiiU te spelen. Houd er wel rekening mee dat vooralsnog de enige toegevoegde waarde dan is dat je het beeld en geluid van Wii games naar de gamepad kan streamen (maar je moet nog steeds een Wiimote gebruiken). Ook kun je VC games die je op de Wii al hebt, tegen een lagere prijs op de WiiU kopen, en die werken dan wél op de gamepad (Super Metroid en A Link to the Past bijvoorbeeld).

• urk_forever
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:59
quote:
Niku schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 16:04:
Laatst toch maar weer eens mijn Wii naast m'n PS3 gezet, wil Skyword Sword nog eens spelen. Maar wat een graf kwaliteit beeld op een HD tv. Heb nu de instellingen op HDTV gezet en er een component kabeltje tussen gehangen, beter dan dat wordt het niet toch?
Ik heb laatst ook SkyWard Sword gekocht en ben hem aan het spelen op mijn HDTV, maar ik vond de kwaliteit ook al niet zo best. Ik heb nu nog een scart kabel in gebruik. Maar eens kijken of ik zo'n component kabel kan scoren voor niet al te duur.

Hoe zijn de ervaringen met niet-officiele kabels van bijvoorbeeld de Intertoys of allekabels.nl?

Hail to the king baby!

• Aidix
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 24-04 09:03

Aidix

Geluidspietlut

Het beeld van skyward sword is sowieso nogal raar, met al die zwarte puntjes die door het beeld vliegen en er zit ook een filter op dat alles wazig maakt wat niet recht voor je neus staat (dat zal die zwarte spikkels ook wel veroorzaken). Wat jij grafbeeld noemt is waarschijnlijk de grafische stijl van het spel.

Het beeld is zeker veel beter met component maar ik het blijft dus onnodig wazig aangezien dat in het spel zit ingebakken. Merk kabel maakt verder niet zoveel uit.

Aidix wijzigde deze reactie 03-01-2014 12:11 (18%)

• Seal64
quote:
Aidix schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:05:
Het beeld van skyward sword is sowieso nogal raar, met al die zwarte puntjes die door het beeld vliegen en er zit ook een filter op dat alles wazig maakt wat niet recht voor je neus staat (dat zal die zwarte spikkels ook wel veroorzaken). Wat jij grafbeeld noemt is waarschijnlijk de grafische stijl van het spel.

Het beeld is zeker veel beter met component maar ik het blijft dus onnodig wazig aangezien dat in het spel zit ingebakken. Merk kabel maakt verder niet zoveel uit.
De enige Zelda met zwarte spikkels die ik me kan herinneren is Twilight Princess, en dan alleen ook echt in Twilight. Dat was onderdeel van het effect en het sfeertje.
In Skyward Sword kan ik me geen zwarte spikkels herinneren en al zie je wel dat het geen HD beeld is, ik vind het er alsnog prima uitzien, als ik eerlijk ben. Maar goed, ik speel ook nog rustig Majora’s Mask (een oude N64 game via Wii VC) op een 46” fullHD scherm. Da’s ook zo fuzzy als wat, maar dat maakt de game niet minder goed.

• Koldur

Koldur

Virtual Boy

Zoek even op "Wii black dots" op google en je komt erachter wat je probleem is.

• Deddiekoel

Deddiekoel

Apple/Nintendo fan

Ik zal Zelda eens in mijn WiiU gooien. Ben namelijk wel de spreken over de HDMI upscaling van de Wii die de WiiU doet. Galaxy en DKR kwamen hiermee goed uit de bus. Kijken of bij Zelda ook het geval is.
Op de Wii is de component kabel de beste optie, maar het beste Wii beeld wordt momenteel denk ik door de WiiU over HDMI geproduceert. Niet dat jullie daar iets aan hebben, maar wellicht toch interessant om te weten...

• Seal64
quote:
Koldur schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:40:
Zoek even op "Wii black dots" op google en je komt erachter wat je probleem is.
Mijn probleem niet - ik heb daar op mijn oude Wii ook geen last van, maar ik denk dat ik dan gewoon mazzel heb. Er zijn ook legio mensen die klagen over leesproblemen met Smash Bros Brawl en Xenoblade, en daar heb ik ook geen last van.

• DukeBox

DukeBox

quote:
Deddiekoel schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:19:
Ben namelijk wel de spreken over de HDMI upscaling van de Wii die de WiiU doet.
De Wii U doet geen 'upscaling' (als in interpolatie).

• Koldur

Koldur

Virtual Boy

quote:
Seal64 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:24:
[...]

Mijn probleem niet - ik heb daar op mijn oude Wii ook geen last van, maar ik denk dat ik dan gewoon mazzel heb. Er zijn ook legio mensen die klagen over leesproblemen met Smash Bros Brawl en Xenoblade, en daar heb ik ook geen last van.
Het was ook voor Aidix bedoeld, heb het zelf ook gehad en Nintendo heeft toen mijn Wii omgeruild.

• Deddiekoel

Deddiekoel

Apple/Nintendo fan

quote:
DukeBox schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:30:
[...]

De Wii U doet geen 'upscaling' (als in interpolatie).
Hij spuugt iig een HD signaal uit en het ziet er met HDMI rete strak uit.

• PatrickG
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 00:01
Ik kan de Nintendo Wii van m'n broertje overnemen, want die heeft inmiddels een Wii U. Maar ik denk dat hij zijn controllers er niet bij gaat wegdoen :)

Zijn er al goede third party controllers, of moet je daar nog altijd van afblijven? Zag niets noemenswaardigs in dit topic voorbij komen volgens mij. Als ik, bijvoorbeeld, 4 nunchucks en remotes moet gaan kopen wordt het een duur geintje...
Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste