Q9550@3700Mhz, 4GB Mem, 8800GTS512, EVGA 780i, Syncmaster P2370, G15, 55EX500, XBOX360, SANYO-Z5,
Gets all the ladies on their Backs.
In mijn ogen voldoen alleen:
Super Mario Galaxy
Super Mario Galaxy 2
Zelda Twilight Princess
Zelda Skyward Sword
Dat zijn ook de enige waar de graphics gewoon redelijk goed zijn..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Donkey kong
afhankelijk van of het je genre is
paper mario
smash bros
mario kart
mario strikers
--------------
toevallig in het ps3 topic ook al een soort van discussie over de wii maar er zijn toch ook wel een paar andere core games (gfx blijft natuurlijk wel een zwak punt van de wii hoewel ik donkey kong erg mooi vond)
imho of course:
mad world
geometry wars
the demon blade
monster hunter
recente rpg waarvan de naam me ontschoten is. Xenoblade chronicles
punch out
metroid
Ik zeg niet dat dit allemaal 9+ games zijn, maar het zijn absoluut games waar je je op hardcore gaming niveau absoluut even mee kan vermaken. En dit is slechts wat ik even ala minuut verzin, ik vergeet nu wsl nog een shitload aan games.
edit: even op gamrankings gekeken:
17 games met hoger dan 90% rating
Het is niet heel veel, maar vooral als je niet dag en nacht achter je console kan zitten is het genoeg om je bezig te houden. Daarnaast is een game als okami dus (nipt) niet bij die 17......tuurlijk een hardcore gamer heeft die game al verslonden op de ps2, maar anders is dit ook een prima game en zo zijn er nog echt wel meer........maar idd, lang niet zo veel als op de ps360.
Sagat wijzigde deze reactie 05-03-2012 16:41 (24%)
Reden: gamerankings geraadpleegd
Goedkoop wonen in het hart van Nederland? Met snel glas- of kabel internet aanwezig. Koop voor december een krijg er een xbox 360 bij! klik
New Mario Bros was ik natuurlijk vergeten, dat is ook een topper (iets te makkelijk en kort alleen)quote:Sagat schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:34:
new super mario brothers
Donkey kong
afhankelijk van of het je genre is
paper mario
smash bros
mario kart
mario strikers
--------------
toevallig in het ps3 topic ook al een soort van discussie over de wii maar er zijn toch ook wel een paar andere core games (gfx blijft natuurlijk wel een zwak punt van de wii hoewel ik donkey kong erg mooi vond)
imho of course:
mad world
geometry wars
the demon blade
monster hunter
recente rpg waarvan de naam me ontschoten is.
punch out
metroid
Ik zeg niet dat dit allemaal 9+ games zijn, maar het zijn absoluut games waar je je op hardcore gaming niveau absoluut even mee kan vermaken. En dit is slechts wat ik even ala minuut verzin, ik vergeet nu wsl nog een shitload aan games.
Maar mario strikers vind ik persoonlijk erg tegenvallen! En gaat erg vervelen op den duur omdat iedereen die special moves kan!
mario kart heeft te veel oude levels erin zitten vind ik persoonlijk. Ook is dit alleen leuk om tegen vrienden te spelen, want alleen heb je het nog al gauw uitgespeeld.
metroid en Monster Tri hunter vallen de graphics gewoon erg tegen. Vooral bij de laatst genoemde, heeft wel de potentie, alleen de graphics zijn gewoon lelijk waardoor ik erg weinig zin heb om deze verder te gaan spelen.
Paper mario nooit gespeeld, misschien toch maar een keer aanschaffen via marktplaats fzo? Of ruilen tegen Mario Strikers.
Verder hou ik net zoveel van eyecandy als the next guy. Maar toen de wii net uitkwam was al bekend dat het geen gfx wonder zou worden. En dat zal idd bij the ene game meer merkbaar dan bij de ander zijn. Als ik me morgen verveel zal ik wel is kijken wat mijn suggesties op gamerankings doen. Dan kunnen we is kijken of het oude gameplay over gfx advies ook in deze gevallen geld.
Ikzelf kan echter nog steeds ouwe games prima handelen, dus ook wii gfx......(heck gisteren nog met zeer veel plezier kof98 gespeeld, zelfs voor bijna 15 jaar geleden waren die gfx al ku err slecht, en nu dus helemaal, maar die game is gewoon goed en imho maakt het dan niet uit, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.........ikzelf heb vrij weinig met ps1 games en dat is voornamelijk doordat ik die eerste 3d gfx slecht trek....)
Goedkoop wonen in het hart van Nederland? Met snel glas- of kabel internet aanwezig. Koop voor december een krijg er een xbox 360 bij! klik
Goh, op een Nintendo-site. No kidding.quote:sanderev66 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:05:
http://www.nintendolife.com/reviews/wii/mario_party_9
8/10 voor een Party game is het geen slechte
Ik heb de game zelf al flink gespeeld en moet zeggen dat het een tegenvaller is, ondanks het nieuwe team dat er aan heeft gewerkt:
+veel nieuwe minigames die over het algemeen goed zijn en geen geklooi met motion controlls bevatten.
+bewonderingswaardig dat ze de opzet van de game ten goede proberen te veranderen
+redelijke graphics
+boss battles
+Je kan de borden zonder CPU spelen.
-Aparte keuze van beschikbare characters. Geen Donkey Kong maar wel een simpel schildpadje?
-Alle Chars zijn nog steeds klonen van elkaar
-Ik weet niet wiens idee het was om met z'n vieren tegelijk te bewegen maar het zorgt ervoor dat je NOG minder controle over het spelverloop hebt. MP was altijd een mazzelgame maar heb je wel erg weinig controle. Je kan niet je eigen pad kiezen over het bord en de impact van de speciale dobbelstenen is hierdoor ook minder tactisch.
-Geen minigame na een beurt? Dat is een goed idee aangezien die het leukste deel zijn van MP. Als ik een saai bordspel op de Wii wil spelen koop ik Fortune Street wel. Komt regelmatig voor dat je iets van 4 beurten moet spelen voordat je eindelijk een minigame spelen mag.
Nintendolife is geen Nintendo site, het is een site opgezet door Nintendo fans, die trouwens ook een Playstation ( www.pushsquare.com ) en Kinect site hebbenquote:GetBack schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 07:08:
[...]
Goh, op een Nintendo-site. No kidding.
Ik heb de game zelf al flink gespeeld en moet zeggen dat het een tegenvaller is, ondanks het nieuwe team dat er aan heeft gewerkt:
+veel nieuwe minigames die over het algemeen goed zijn en geen geklooi met motion controlls bevatten.
+bewonderingswaardig dat ze de opzet van de game ten goede proberen te veranderen
+redelijke graphics
+boss battles
+Je kan de borden zonder CPU spelen.
-Aparte keuze van beschikbare characters. Geen Donkey Kong maar wel een simpel schildpadje?
-Alle Chars zijn nog steeds klonen van elkaar
-Ik weet niet wiens idee het was om met z'n vieren tegelijk te bewegen maar het zorgt ervoor dat je NOG minder controle over het spelverloop hebt. MP was altijd een mazzelgame maar heb je wel erg weinig controle. Je kan niet je eigen pad kiezen over het bord en de impact van de speciale dobbelstenen is hierdoor ook minder tactisch.
-Geen minigame na een beurt? Dat is een goed idee aangezien die het leukste deel zijn van MP. Als ik een saai bordspel op de Wii wil spelen koop ik Fortune Street wel. Komt regelmatig voor dat je iets van 4 beurten moet spelen voordat je eindelijk een minigame spelen mag.
Dat dus.quote:sanderev66 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 07:41:
[...]
Nintendolife is geen Nintendo site, het is een site opgezet door Nintendo fans, ....
82.76% mad world
80.65% geometry wars
81.94% the demon blade
85.00% monster hunter
93.87% Xenoblade chronicles
87.66% punch out
78.55% metroid other m
(daarnaast is trilogy natuurlijk een optie met 92.27%), maar wederom 2 oude games dus niet helemaal representatief)
Anyways: is de wii een console met als hoofd doelgroep casual gamers? Yup.
Is het helemaal niks voor een hardcore gamer? Niet mee eens. Tuurlijk als jij een game als metroid in een avond uitspeelt dan is er te weinig voor je te doen. Maar er zijn zeker goede games, en als je ook wat oudere games trekt is de VC natuurlijk ook briljant.
De minigames zijn leuk maar de geluksfactor is enorm veel groter geworden, vooral door de plethora aan Bowservakjes die verschijnen op het einde is het vaak compleet random wie er wint.quote:SCIxX schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:16:
Ik vind mario party 9 heel leuk, let wel, ik heb geen andere mario party's hiervoor gespeeld. Uiteraard zitten er wat langzame kut mini game's in, maar dit is met 200 mini games wel te verwachten. Net als met ieder bordspel speelt ook geluk een grote rol, maar het is niet alsof je geen invloed hebt op de uiteindelijke score. Veel minigames zijn heel leuk.
Heb zelf ook MadWorld, maar ik vind het echt een eentonige bagger spelquote:Sagat schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:57:
nu met gamerankings scores:
82.76% mad world
80.65% geometry wars
81.94% the demon blade
85.00% monster hunter
87.66% punch out
78.55% metroid other m
(daarnaast is trilogy natuurlijk een optie met 92.27%), maar wederom 2 oude games dus niet helemaal representatief)
(Cr)Apple
Heb ikquote:JerX schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:29:
[...]
Heb zelf ook MadWorld, maar ik vind het echt een eentonige bagger spelXenoblade heb ik het langst gespeeld (60 uur). Heb zelf denk zo 30 Wii games en 30 Gamecube games.. Favo game voor de Wii? Uhmm New Super Mario Bros
82.76% mad world
80.65% geometry wars
87.66% punch out
wil ik
81.94% the demon blade
Zou ik wel willen spelen als ik onbeperkt tijd had:
85.00% monster hunter
78.55% metroid other m
Maar probleem is dat ik amper tijd heb om te spelen. GW had ik al dood gespeeld op de 360 maar wat ik van de wii versie gezien heb is het een leuke varatie, punch out vond ik een goede remake
mad world nog niet gespeeld
Metroid 1 zou ik aan de ene kant nog ooit is op cube willen uitspelen, maar misschien is het slimmer om te kiezen voor de wii trilogy en dan lekker met de wii mote spelen, lijkt me zeker fijner.
other m........tsja ben er toch wel benieuwd naar, maar dan liever dus mp 1 of 3 uitspelen, of een van de gba versies (vergeet altijd welke ik heb
Ik heb al lang niet meer geupdate en heb er laatst (legaal
Dus tijd voor een update? Ik zal al niet eens meer weten hoe...
Hulp aub!
Via internet in de loader zelf is op het moment niet mogelijk...
kristan wijzigde deze reactie 12-04-2012 15:40 (9%)
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Als hij het legaal doet, waarom niet? Ben er sowieso voor dat een dergelijk systeem in de volgende consoles gebakken dient te worden waar bijv het exemplaarnummer van de game aan de console wordt gekoppeld om piraterij tegen te gaan. Het gemak waarmee ik bijv psn-games speel toont aan dat de tijd van wisselen van doosjes ed achter ons hoort te liggen.quote:MaximusTG schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:49:
Denk dat je daarmee op GoT aan het verkeerde adres bent.
Ik ben bijzonder blij dat Nintendo niet de kant opgaat die Sony voor ogen heeft.quote:GetBack schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 07:01:
Het gemak waarmee ik bijv psn-games speel toont aan dat de tijd van wisselen van doosjes ed achter ons hoort te liggen.
Want? De psp vita doet het volgens mij ideaal. Wil je fysieke games? Kan. Wil je digitaal? Kan ook. Wat is daar mis mee dan?quote:Thorgrem schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:54:
[...]
Ik ben bijzonder blij dat Nintendo niet de kant opgaat die Sony voor ogen heeft.
Op de pc geld dit natuurlijk ook al min of meer waar je in de winkel kan kopen of bvb via steam. Zolang we mogen blijven kiezen en de 2 varianten met elkaar kunnen concureren vind ik het prima.
De PS Vita heb ik niet, de PS3 wel, en dat is alles behalve ideaal en het wordt enkel extremer als ik de nieuwe plannen van Sony hoor op de nieuwssites.quote:Sagat schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:11:
[...]
Want? De psp vita doet het volgens mij ideaal. Wil je fysieke games? Kan. Wil je digitaal? Kan ook. Wat is daar mis mee dan?
Nu al kun je sommige 2e handsgames niet meer zomaar verkopen. De volgende moet eerst een tientje betalen om met de game online te kunnen. De PS Vita is prima in staat om PSP games te draaien, Sony wil echter eerst flink geld zien voordat ze je laten downloaden ondanks andere beloften in beginsel. Digitale distributie levert weinig tot geen financieel voordeel op voor de gebruiker over het algemeen bij Sony en toch kan je de game nooit meer doorverkopen. Het doorverkopen gaat binnen een paar jaar waarschijnlijk helemaal aan banden worden gelegd door Sony.
Doe mij maar gewoon een fysiek medium die ik ook nog eens gewoon kan doorverkopen als ik wil.
Niet dat zo'n muntsetje me nu zoveel doet maar het is wel een leuk gebaar naar de trouwe fans. Nintendo pampered ons een beetje in de hoop dat we strakjes ook een Wii U halen.
Als JRPG fan kom ik nu tijd te kort voor al het moois in dit laatste Wii jaar. Een mooie afsluiting voor een console die de verrassing van deze generatie was. Ik weet dat mijn ervaring à typisch is maar bij mij staat vooral de X-Box stof te happen.
Momenteel staat hier Super Paper Mario te draaien. Dat zal nog wel een paar weken zo doorgaan denk ik. Sinds ik de 3DS in huis heb gehaald is de waardering voor de typische Nintendo spellen weer een stuk gestegen en staat mijn PS3 eigenlijk enkel stof te happen. Die zal binnenkort dan ook wel op marktplaats staan.quote:boshar schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 14:30:
Als JRPG fan kom ik nu tijd te kort voor al het moois in dit laatste Wii jaar. Een mooie afsluiting voor een console die de verrassing van deze generatie was. Ik weet dat mijn ervaring à typisch is maar bij mij staat vooral de X-Box stof te happen.
Ik heb zaterdag, Xenoblade en DKC voor 30euro samen origineel in zeer goede staat kunnen bemachtigenquote:Gynnad schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:08:
Moet toch eens een keer kijken of ik Paper Mario en Donkey Kong goedkoop aan kan komen!.. Heb ze beide nog niet gespeeld op de Wii.. En houd eigenlijk alleen van die old-school games.. Dus deze horen er zeker bij..
Pandoras tower limited edition had ik vrijdag al kunnen halen bij Gamemania voor 54eu. Vette game, nu nog tijd vinden om al die nieuwe games te gaan spelen
AyeAyeCaptain! wijzigde deze reactie 23-04-2012 17:23 (15%)
[ Portfolio | JdeRuijter.nl ]
[ Fotografie | D90 + Nikkor 18-105 + SB700 ]
[ PC specs | Intel Core i7-870 + 8GB + HD4870 + 128GB Crucial M4 ]
Net wat biedingen de deur uitgedaan.. Hopelijk Paper Mario en DKC voor 15 euro samen!quote:AyeAyeCaptain! schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:04:
[...]
Ik heb zaterdag, Xenoblade en DKC voor 30euro samen origineel in zeer goede staat kunnen bemachtigen
Pandoras tower limited edition had ik vrijdag al kunnen halen bij Gamemania voor 54eu. Vette game, nu nog tijd vinden om al die nieuwe games te gaan spelen
Ik bewaar alles ZEER netjes tegenwoordig op games gebied, daardoor wil ik zelfs die codes niet opkrassen di ik bij de games krijg... maar aan de andere kant loop ik daardoor wel wat mooie acties mis... Dilemma!quote:boshar schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 14:30:
Ik heb net Pandora's tower geregistreerd krijg ik een bericht dat ik een promotie muntset krijg omdat ik daarnaast ook al Xenoblade en The last story geregistreerd heb.
Paper Mario heb ik nu voor 12 euro (inclusief verzendkosten), lijkt me een mooie deal!quote:Gynnad schreef op maandag 23 april 2012 @ 18:42:
[...]
Net wat biedingen de deur uitgedaan.. Hopelijk Paper Mario en DKC voor 15 euro samen!
quote:Gefeliciteerd!
Door Xenoblade Chronicles, The Last Story, en Pandora's Tower te registreren kom je in aanmerking voor het ontvangen van de Club Nintendo RPG-muntenverzameling. We zullen spoedig contact met je opnemen met informatie over hoe je je bestelling kunt maken. Zorg dat je de komende weken je inbox in de gaten houdt.
Het Nintendo-team
Vet, misschien koop ik de laatste 2 ook nogquote:
(Cr)Apple
Met een felle lamp er achter lees je er gewoon door heen..quote:AyeAyeCaptain! schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:56:
Ik bewaar alles ZEER netjes tegenwoordig op games gebied, daardoor wil ik zelfs die codes niet opkrassen
Doe mee met de DPC stampede en join DejaMoo !
Hartelijk dank voor de tip!!quote:DukeBox schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:12:
[...]
Met een felle lamp er achter lees je er gewoon door heen..
Ga het gelijk even proberen.
Aan de andere kant.... dan verlopen de punten ook weer als ik het in ga voeren. Of ik moet binnen een jaar ofzo iets uitzoeken in de shop.
Dat is een prachtdeal. Ik heb hem een tijdje geleden voor het dubbele gekocht en dat was het al meer dan waard.quote:Gynnad schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:07:
[...]
Paper Mario heb ik nu voor 12 euro (inclusief verzendkosten), lijkt me een mooie deal!
Nu hebben we dus 2 Wiimotes.
Ik heb even gekeken bij de spelletjes die we met twee kunnen spelen en dat is tot nu toe beperkt tot:
New Super Mario Bros.
Mario Kart
Super Mario Galaxy (volgens mij is dat niet echt multiplayer)
Familie spellen avond (lijkt me niets)
Zijn er nog aanraders? Is bijvoorbeeld Super Smash Bros. Brawl ook nu nog een aanrader (nooit gespeeld)?
Reg. datum: 28-03-2002
Ik vind het altijd wel leuk om Wii-Party of Mario Party 9 te spelen met meerdere mensen. Of andere spelletjes met mini games zoals de Rayman games. Er is een gigantische hoeveelheid aan spellen die je met meerdere mensen kunt spelen.
Al met al ook vrij chaotisch ook met 12 spelers in totaal.
Brawl vind ik voor geen meter spelen met de WiiMote. Vind ik eigenlijk van veel games met de WiiMote, speel liever alles met de gamecube controllerquote:Thorgrem schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 09:18:
Ik heb vandaag een Wii Remote Plus gekregen.
Nu hebben we dus 2 Wiimotes.
Ik heb even gekeken bij de spelletjes die we met twee kunnen spelen en dat is tot nu toe beperkt tot:
New Super Mario Bros.
Mario Kart
Super Mario Galaxy (volgens mij is dat niet echt multiplayer)
Familie spellen avond (lijkt me niets)
Zijn er nog aanraders? Is bijvoorbeeld Super Smash Bros. Brawl ook nu nog een aanrader (nooit gespeeld)?
(Cr)Apple
Ik ben benieuwd of Nintendo dat waar kan maken.
Lizard wijzigde deze reactie 02-05-2012 23:56 (17%)
Maar als ik dan lees dat ze dit ook voor de 3ds doen? Nee......ik zie het niet gebeuren.
Tuurlijk gameplay > gfx, maar als je dan ziet dan zowel de 3ds als de wii u of wii 2 minder krachting zijn dan hun concurenten, dan heb je eigenlijk de eerste slag van de oorlog al verloren.
Ik denk eigenlijk dat de wii de enige console was die ondanks een groot verschil in performance toch de meest succesvolle was?
ps2 was ook minder krachtig dan xbox1 en cube, maar niet zo'n groot verschil als wii en hd consoles. Misschien way back met de nes.....ik geloof dat het master system van sega ook betere hardware had, maar ook daar vraag ik me af of het verschil vergelijkbaar is me wii&rest en straks wii2 en rest.
Mijn strategie word het zelfde als met de wii, ik koop de console misscien nog wel, maar wacht toch echt op de eerste pricecuts of mooie bundel.
Verder is mijn grootste probleem de innovatie factor, met de wii was ik toch wel erg nieuwsgierig hoe motion gaming uit zou pakken. Maar een tablet als controller? Dat faalt bij mij in theorie al omdat ik de meeste games op mijn iphone juist irritant vind DOOR touch besturing.
En icm met het core gaming verhaal van hierboven faalt het imho helemaal hard.
Vraag me af waarom ze het core niet waar kunnen maken volgens jou. Als ze hun houding naar dergelijke ontwikkelaars zo aanpassen dat er goed geld te verdienen valt voor hen, dan komen de core games echt wel uit voor de Nintendo systemen.
C2Q Q6600@3Ghz, 6GB DDR 800Mhz, XFX HD6850 1GB, Crucial C300 64GB, 1.5TB Samsung HD, MSI P35 Platinum Rev 1.1
Ik denk zeker wel dat Nintendo zo'n statement waar kan maken. Zeer zeker als ik nu naar de 3DS kijk.quote:Sagat schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 08:56:
Denk dat bijna iedereen weet dat ze dit niet kunnen waarmaken. Ben heel benieuwd of ze me mijn woorden laten opeten hoor. Ik hoop het zelfs.
Waar ik me uitmuntend mee vermaak op de 3DS zijn Mario Kart 7, Super Mario 3D Land, Kid Icarus: Uprising en Zelda. Allemaal een meer dan goede singleplayer modus. En wat te denken van de volgende maand komende Heroes of Ruin ook echt een game die vele core gamers zeer zal aanspreken met uitgebreide mogelijkheden.quote:Maar als ik dan lees dat ze dit ook voor de 3ds doen? Nee......ik zie het niet gebeuren.
Met zowel de Wii als de DS bleek dat de slag vanuit commercieel oogpunt dik gewonnen was. Mijn 3DS is minder krachtig dan een PSVita maar desalniettemin heb ik zeer bewust voor een 3DS gekozen.quote:Tuurlijk gameplay > gfx, maar als je dan ziet dan zowel de 3ds als de wii u of wii 2 minder krachting zijn dan hun concurenten, dan heb je eigenlijk de eerste slag van de oorlog al verloren.
Het verschil tussen de Wii en X360/PS3 is groot, dat zal de volgende generatie al een stuk minder zijn aangezien er nu niet eenzelfde ontwikkeling op TV gebied heeft plaatsgevonden. Maar ook al laat de Wii het grafisch afweten, ik speel nog steeds veel liever Mario Galaxy of Mario Kart op de Wii dan welk ander spel op de PS3.quote:Ik denk eigenlijk dat de wii de enige console was die ondanks een groot verschil in performance toch de meest succesvolle was?
ps2 was ook minder krachtig dan xbox1 en cube, maar niet zo'n groot verschil als wii en hd consoles. Misschien way back met de nes.....ik geloof dat het master system van sega ook betere hardware had, maar ook daar vraag ik me af of het verschil vergelijkbaar is me wii&rest en straks wii2 en rest.
De Wii heb ik bij release gekocht. Later is die gestolen bij inbaar en heb ik een PS3 gekocht omdat ik toen dacht dat dat mij beter zou bedienen. Een kleine 2 jaar geleden weer een Wii gekregen en ik waardeer het ding behoorlijk nu ik ook een PS3 in bezit heb.quote:Mijn strategie word het zelfde als met de wii, ik koop de console misscien nog wel, maar wacht toch echt op de eerste pricecuts of mooie bundel.
Zelfs zoveel dat de PS3 nu op marktplaats staat. Ik zie namelijk voor mij geen enkele reden meer om naast de 3DS en Wii nog een andere console in huis te hebben. Ik denk dat ik de komende generatie dus wel weer een Nintendo console koop en dat ik deze keer de rest gewoon links laat liggen, zeer zeker ook omdat de grafische verschillen lang niet meer zo groot zullen zijn.
Dat kan je nu onmogelijk inschatten. Evengoed kan ik niet inschatten of het een succes wordt. Ik denk echter wel dat Nintendo prima in staat is om binnen een half jaar na release de core gamer goed genoeg aan te spreken zodat zij tot aanschaf overgaan.quote:Verder is mijn grootste probleem de innovatie factor, met de wii was ik toch wel erg nieuwsgierig hoe motion gaming uit zou pakken. Maar een tablet als controller? Dat faalt bij mij in theorie al omdat ik de meeste games op mijn iphone juist irritant vind DOOR touch besturing.
En icm met het core gaming verhaal van hierboven faalt het imho helemaal hard.
Dat gezegd hebbende
Beter? Indezelfde range, waren er niet al problemen om dark siders 2 identiek te krijgen aan ps360 versies?quote:theforce81 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:11:
De Wii U is volgens alle berichtgeving gewoon beter dan alle huidige consoles.
Hier geef ik je volledig gelijk, echter ik denk dat ze toch echt wel binnenkort gaan komen. Binnenkort is dan binnen 1 hooguit 2 jaar. misschien beter gezegd, binnen 6 kwartalen.quote:Wel lijkt het me dat de nieuwe generatie Sony en Microsoft consoles beter zullen worden, maar daar zijn op het moment nog niet eens aankondigingen van.
De eerste zijn met een nieuwe is een ook een gok die soms goed en soms slecht uitpakt. Denk dat veel core gamers toch zullen afwachten wat ps360 doet.
Misschien is het onrealistisch van mijn om snes taferelen te verwachten, maar TOEN was nintendo zowel core game gamer via 3rd partry support als ook superieur met eigen nintendo aanbod. Ik denk dat door de combinatie van de reputatie van nintendo als mede (zeer wsl) minder krachtige hardware dan de concurentie de 3rd party support weer op gaat drogen. Net zoals met de n64, de cube en ook de wii.quote:Vraag me af waarom ze het core niet waar kunnen maken volgens jou. Als ze hun houding naar dergelijke ontwikkelaars zo aanpassen dat er goed geld te verdienen valt voor hen, dan komen de core games echt wel uit voor de Nintendo systemen.
=========================
Ik kort je post iets in.
Toegegevgen ik verdiep me niet heel erg in de 3ds omdat ik bijna niet meer met het ov reis. Maar ik krijg niet het idee dat er heel erg veel goede 3rd party games zijn? Wederom toegegeven dat ook de 3ds nog vrij jong is natuurlijk.quote:Thorgrem schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:30:
[...]
Ik denk zeker wel dat Nintendo zo'n statement waar kan maken. Zeer zeker als ik nu naar de 3DS kijk.
[...]
Heroes of ruin ken ik niet, maar de overige games zijn alleen maar nintendo. En ik ben (was?) nintendo fan, en geeft gelijk toe dat hun games meestal erg goed zijn, alleen duurt het soms even tussen de various releases.......daarom is 3rd party support zo belangrijk.quote:Waar ik me uitmuntend mee vermaak op de 3DS zijn Mario Kart 7, Super Mario 3D Land, Kid Icarus: Uprising en Zelda.*snip*volgende maand komende Heroes of Ruin *snip*
De ds was gewoon een succes, no argument there, en de wii ook. Maar hoeveel wii eigenaren kopen nog een extra console? Ik vermoed dat een groot gedeelte nog wel 10 jaar blijft wii sporten en wii fittenquote:[...]
Met zowel de Wii als de DS bleek dat de slag vanuit commercieel oogpunt dik gewonnen was.
op dit moment zou ik denk ik voor een vita gaan, echter ik heb ook nog een ds, als deze er niet was, was het idd een moeitlijke keuze geweestquote:Mijn 3DS is minder krachtig dan een PSVita maar desalniettemin heb ik zeer bewust voor een 3DS gekozen.
Ik heb hier al vaker gepost, als je iemand bent die niet hardcore gamer is, heb je ook op de wii genoeg te doen. Echter een hardcore gamer is wsl in (ik neem het ruim) 5 dagen wel door galaxy heen. mario kart idem etc etc. Op de ps3 heb je ook goede platformers (al hoewel mario de koning is en blijftquote:[...]
Het verschil tussen de Wii en X360/PS3 is groot, dat zal de volgende generatie al een stuk minder zijn aangezien er nu niet eenzelfde ontwikkeling op TV gebied heeft plaatsgevonden. Maar ook al laat de Wii het grafisch afweten, ik speel nog steeds veel liever Mario Galaxy of Mario Kart op de Wii dan welk ander spel op de PS3.
Ik ben zelf zo maf dat ik het niet kan hebben als ik een oude game niet kan spelen (ocd?) dus ik verkoop geen consoles, maar ook ik zou eerder mijn ps3 verkopen als mijn wii, puur omdat de ik ook nog een 360 heb die beter bij me past. En als het moet zou ik het verlies daarvan nog kunnen opvangen door sf4 op de pc te gaan spelen. Ook zit ik in een fase waarin ik maar zeer weinig kan gamen. Maar als ik mezelf voorstel toen dit anders was, dan zou mijn prio denk ik zijn, 1.360 2 wii en 3ps3 en 4 game pc up to date houdenquote:[...]
De Wii heb ik bij release gekocht. Later is die gestolen bij inbaar en heb ik een PS3 gekocht omdat ik toen dacht dat dat mij beter zou bedienen. Een kleine 2 jaar geleden weer een Wii gekregen en ik waardeer het ding behoorlijk nu ik ook een PS3 in bezit heb.
Zelfs zoveel dat de PS3 nu op marktplaats staat. Ik zie namelijk voor mij geen enkele reden meer om naast de 3DS en Wii nog een andere console in huis te hebben. Ik denk dat ik de komende generatie dus wel weer een Nintendo console koop en dat ik deze keer de rest gewoon links laat liggen, zeer zeker ook omdat de grafische verschillen lang niet meer zo groot zullen zijn.
Nogmaals ik hoop echt dat ik het met mijn 'doemdenken' fout heb, en dat nintendo weer de commerciele winnaar gaat worden. Ik had ook graag gezien dat sega nog hardware maker was.quote:[...]
Dat kan je nu onmogelijk inschatten. Evengoed kan ik niet inschatten of het een succes wordt. Ik denk echter wel dat Nintendo prima in staat is om binnen een half jaar na release de core gamer goed genoeg aan te spreken zodat zij tot aanschaf overgaan.
Ik zie het echter niet gebeuren, argumentie bij mijn reatie op de poster boven je.
En misschien onderschat ik het innovatieve aspect van de wii u......we gaan het (hoop ik
Ik heb nu dus een witte en een zwarte Wii. (is voor op een 2e locatie)
Ik vraag me eigenlijk af hoe het zit met garantie/reparatie, krijg je dezelfde (als in: clasic of zonder gc memory controller aansluitingen) wii terug die je had ?
DukeBox wijzigde deze reactie 05-05-2012 20:31 (26%)
Voor de zekerheid heb ik enkele jaren geleden al eens een 2e hands Gamecube gekocht omdat mijn oude vertrouwde paarse het begeven had. Wat een geweldige console was dat toch ook, en vooral de controller was/is erg fijn.
Ik heb ook nog een GC (met GBA player, alleen al daarom houd ik m'n GC). Jammer genoeg alleen een RGB scart kabel voor het aansluiten. Indien mogelijk gebruik ik dan de NTSC mode.quote:DukeBox schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 20:29:
Het is dat de component kabels voor de GC vrijwel onbetaalbaar zijn, anders was gewoon een 2e hands GC natuurlijk ook een opties geweest.. gelukkig hebben mijn ouders ook nog een clasic (witte) Wii.. mocht de mijne het ooit begeven.
Ik vraag me eigenlijk af hoe het zit met garantie/reparatie, krijg je dezelfde (als in: clasic of zonder gc memory controller aansluitingen) wii terug die je had ?
Alleen een Wii aansluiten vindt ik wat netter staan. Ik heb 2 wavebird controllers, dat speelt ook lekker weg met VC games. Volgende plan is om de SNES controller bij elkaar te sparen. Ik moet nog een puntje of 1000.
Bij de wavebird mis ik de rumble.. dus dan maar gewoon een draadje. Ik heb daarom ook 2 van deze gekocht voor mijn Wii.
RGB scart is al aanzienlijk beter dan composiet (zeker op 60Hz), gelukkig heb ik mezelf ooit overgehaald om de component kabel te kopen, zo heb je het voordeel van beide (hogere refresh rate én nog steeds de pal 'resolutie') daarmee kan ik hem ook op mijn beamer aansluiten (VGA, 640x480 60Hz)..
Zo spelen we met wat vienden 1 à 2 keer per jaar een MKDD competitie met 2 GC's over LAN.. ieder jaar weer een success
Ik vind het dan ook erg jammer dat het niet mogelijk is de Wii (desnoods met de USB LAN adapter i.p.v. WiFi) te gebruiken daarvoor.. nu is de drempel om alles uit de kast te halen en aan te sluiten net ff te hoog.
Ik zit er wel aan te denken om alles als set te verkopen maar het probleem is dat er niet veel mensen zijn die dat op waarde kunnen schatten. Als je alles opnieuw (alles is origineel nintendo) moet verzamelen via ebay e.d. is het bijna niet betaalbaar.
Jaren later komt het spel uit op gba, instant buy dus, want ik had er weer zin in!
Probleem is echter dat ik toen werkte in mijn woonplaats en amper portable gamede.....yuck!
Maar toen bracht nintendo de gba player uit. Problem solved! Ik heb er dus nog best veel gebruik van gemaakt.
Waarbij ik gelijk toegeef dat ik erg van 2d games hou, en dat die erg veel in de gba library aanwezig zijn
Voor mijn zoon zijn verjaardag of voor sinterklaas wil ik een wii aanschaffen (heb er al eentje gehad jaren terug). Nu zie ik ze nieuw voor 130 tot 150 wel in de prijswatch staan en 2e hands heb ik een wii console zonder of met weinig games voor 75 a 125 euro en dat laaste is dan met een board erbij).
Ik zoek eigenlijk een nieuwe voor rond de 100 euro, da lijkt me gezien de leeftijd van de console niet geheel onmogelijk?
Dus van het weekend een 2e hands Wii gehaald, En hebben wat spellen geleend, gisteravond Mario Party 8 gespeeld, veel plezier in gehad, (grafisch ziet er niet uit)
Maar die spellen van het begin zijn nog steeds zo duur
Deel 8 uit 2007 is net zo duur als deel 9 uit 2012
Mars18 wijzigde deze reactie 07-08-2012 08:33 (6%)
Mars Game Events organiseert FIFA en PES toernooien op de Xbox 360! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Reg. datum: 28-03-2002
Goedkoop spellen vinden: http://www.budgetgaming.nl
Mars Game Events organiseert FIFA en PES toernooien op de Xbox 360! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik wil hem eigenlijk voor 100 max. hebben, het is toch een oude console en ik heb hem al eens gehad (meen dat ik toen 300 ervoor betaalde).quote:jongetje schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 08:43:
Wat betreft de prijd van de Wii, die is al van 249 euro (met alleen wii sports) gedaald naar nu rond de 150 euro met extra spellen erbij.
Ik wacht het wel even af, over een half jaar of jaar kan ik hem ook kopen, het is voor mijn zoon van 5 en die hoeft niet de wii u te hebben. Ik hoop dat er nog een prijsverlaging komt van de oude consoles als de nieuwe er is.
Op marktplaats kun je ze gewoon vinden met 2 controllers voor 100 euro. ongeveer 75 euro als je met 1 controller koopt. (Let op: een stuurtje is alleen een lege plastic huls bij de wii, niet zo veel waard )quote:Dikkiedikdik schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 09:22:
[...]
Ik wil hem eigenlijk voor 100 max. hebben, het is toch een oude console en ik heb hem al eens gehad (meen dat ik toen 300 ervoor betaalde).
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Dank voor de tip. Ik heb net op wat advertenties gereageerd, ook eentje met een stuur. Die zat nog nieuw in doos en leek me mooi, maar daar trap ik dus niet in.quote:leuk_he schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:20:
Op marktplaats kun je ze gewoon vinden met 2 controllers voor 100 euro. ongeveer 75 euro als je met 1 controller koopt. (Let op: een stuurtje is alleen een lege plastic huls bij de wii, niet zo veel waard )
Edit: die vrouw van die zwarte wil na afdingen nog 90 euro en er blijkt geen garantie op te zitten. Ander bod van 70 euro op een witte wii met betere kabels (voor beeld) en wireless sensor bar + normale bar en die was het zat op marktplaats en ik mag hem voor 70 ophalen vanmiddag.
Vanavond dus even met de wii bezig, mijn zoon is toch pas eind september jarig, kan papa eerst nog even spelen
Dikkiedikdik wijzigde deze reactie 07-08-2012 10:49 (40%)
Vanavond dus even mario sunshine proberen
Zag nog wel wat zaken staan over het spelen van megadrive / sega emulators, dat ga ik vanavond nog even rustig doornemen, leuk zeg. Had al wat emulators op mijn nintendo ds draaien (msx enzo), dit maakt het wel af.
Toch jammer dat ik hem aan mijn zoon moet geven voor zijn verjaardag
Dikkiedikdik wijzigde deze reactie 07-08-2012 15:24 (37%)
Wie weet hoe dit spel wel heet? Loop het te zoeken maar kan het niet vinden. Wil graag oude mario games spelen op de wii
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

I'm gonna chill to myself... Leave the stress of a world from inside me
I'm gonna walk all alone... And leave all my troubles behind me
I'm gonna chill to myself...
En qua prijs, tsja ik vind het ook duur, maar het is met zulke dingen altijd wat de gek ervoor geeft. Zo heb ik ooit de satin silver ps2 gekocht omdat ik die erg mooi vind, en twijfel ik nog over de 360 star wars versie....
Geweldig die ja.quote:
Vind hem nergens meer bij winkels.
Toen der tijd was die 25 euro nog afgeprijsd in winkels.
Zit toch best veel in? Allemaal oude mario games.
Geweldig om weer eens te herbeleven.
http://uk.wii.ign.com/articles/113/1139731p1.html
Het punt is een beetje dat de spellen zelf gewoon niet meer zijn dan de SNES versies. En die zijn weer niks meer dan ports van de NES originelen.
Als je die originelen had, en All-stars op de SNES, dan is dit wel erg duur voor weer die spellen.
En dat terwijl je Super mario all-stars ook via een snes emu op de wii kan spelen.. Met nog meer opties en mogelijkheden (qua besturing en saves bv).
Illegaal? Misschien. Maar als je de originele snes game ook hebt? Moreel verdedigbaar
Heb trouwens alle mario's ook origineel, de nes, snes, n64 etc. Maar al die apparaten staan in een kast, denk dat mijn vrouw niet blij gaat worden als ik allemaal consoles ga installeren in de buurt van de tv. Mag ik wel een 2e tv meubel kopen.
Ik vind het verder wel uitmelken, ze hadden net zo goed bij een mario gebundeld kunnen worden of gratis ter download aanbieden. Gewoon standaard op de wii u bijvoorbeeld alle mario's die ooit uitgebracht zijn erbij doen. Maarja, zo kan je een paar euro verdienen...
Ik weet wel 1 ding: de wii u hoef ik niet. Maar als er alle mario's bij zouden zitten zou ik hem wel willen hebben voor 250 euro. En dan de mario's op het scherm spelen van de controller. Nou, keep on dreaming dikkiedikdik...
Dikkiedikdik wijzigde deze reactie 08-08-2012 12:05 (16%)
Hier filmpje, zie je het 'verschil' tussen anniversary edition, en roms.
Ik heb zo'n Mayflash Wii naar NES/SNES adapter. Kan je met de originele controllers spelen. Next best thing;).
Alleen zit er standaard een DB-9 poort ipv een NES poort op. Kan je zelf ombouwen, maar bij de nieuwe versies zit een adapter kabel.
Dat is wel mooi. Hoeveel kost zo'n apparaat?quote:MaximusTG schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:28:
Ik heb zo'n Mayflash Wii naar NES/SNES adapter. Kan je met de originele controllers spelen.
http://www.futuremax.eu/nl/nes-snes-to-wii-adapter.html
Sluit je dus op de Wiimote aan, net als de classic controller.
Je hebt ook van Nintendo zelf een Super NES classic controller, in feite gewoon een Super NES controller met dezelfde plug als een Nunchuck of classic controller. Maar die is maar exclusief en gelimiteerd uitgegeven en je betaald je er scheel aan. Thinkgeek heeft daar een kloon van, http://www.thinkgeek.com/product/ee14/
Maar als je nog zelf oude controllers hebt is zo'n mayflash adapter een goedkopere optie.
MaximusTG wijzigde deze reactie 08-08-2012 13:08 (53%)
Ik heb alle nintendo consoles hier in de kast, volgens mij heb ik 2 oude nes controllers en 1 snes en 1 n64 contoller, maar moet het even bekijken.quote:MaximusTG schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:03:
Maar als je nog zelf oude controllers hebt is zo'n mayflash adapter een goedkopere optie.
Mooie prijs, 12 euro. Ik zal binnenkort eens even in wat gamezaken hier in de stad gaan kijken, dat scheelt weer wat in de verzendkosten. Ik had gedacht dat hij minimaal 30 euro zou zijn, scheelt weer wat geld.
Rin wijzigde deze reactie 25-10-2012 02:17 (92%)
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dus koop dan wel gewoon een officiële MotionPlus adapter
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nu las ik laatst dat je iedere willekeurige Wii eerst legaal kon upgrade naar firmware 4.3 en dan met die letterbomb methode hem kan hacken. Vervolgens dan al die andere reut erop zetten en USB harddisk er aan hangen. Maar kon je nu ook Gamecube games vanaf harddisk spelen dan? Want eigenlijk zijn die gamecube spelletjes leuker dan de Wii spellen....
Rin wijzigde deze reactie 25-10-2012 02:18 (70%)
Is dat tegen de topic- danwel forumregels?quote:MaximusTG schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:16:
Dat kan ja, maar het is hier niet de plek daarover te discussiëren .
In dat geval disclaimer; ik heb diverse originele gamecube wii spellen die ik vanwege de defecte drive niet kan spelen op de betreffende wii. Als ik iso's van de spellen die ik ook in bezit heb wil spelen via een usb-drive, is dat toch geen probleem?
Iemand hier die nog een "afstandsbediening" van de wii over heeft (wit) met zo'n plastic geval erbij? Ik zoek er nog eentje voor in het sinterklaascadeau namelijk.
Als je het technisch wil spelen zou je volgens mij alleen gebruik mogen van een backup van jouw eigen exemplaren. Mocht je een iso van Internet halen dan zou dat weer illegaal zijn, ook al is het bestand 100% geljk aan de jouwe.quote:neanderthaler schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:52:
[...]
Is dat tegen de topic- danwel forumregels?
In dat geval disclaimer; ik heb diverse originele gamecube wii spellen die ik vanwege de defecte drive niet kan spelen op de betreffende wii. Als ik iso's van de spellen die ik ook in bezit heb wil spelen via een usb-drive, is dat toch geen probleem?
(Totaal onvergelijkbare games ik weet het, maar wel de best of van beide consoles voor mij tot nu toe denk ik. Moet er wel bij zeggen dat ik beide wii zelda's nog niet gespeeld heb )
Twilight Princess speel ik liever de Cube-versie dan de Wii-versie omdat de Gamecube controller veel lekkerder speelt in dat spel. Logisch, omdat het ook daar voor ontworpen is.
Skyward Sword is dan wel weer perfect op de Wii. Maar Wind Waker vind ik ook een hele goeie game.
Ik denk dat de Cube het wint bij mij. Ik heb me ook goed vermaakt met een aantal wii spellen hoor. Donkey kong inderdaad, de galaxy spellen en new super mario bros. Met name die laatste was echt geniaal met een paar vrienden, heerlijk elkaar per ongeluk en soms expres in de weg zitten... Nu ik dit aan het typen ben realiseer ik me alleen wel dat ik nu zeker weet dat de Cube het voor mij wint. Niet alleen heb ik daarop genoten van spellen als windwaker (mijn favo in de serie) en metroid, maar vooral op het gebied van mulitplayer heb ik er goede herinneringen aan: Phantasy Star Online in splitscreen, timesplitters, final fantasy crystal chronicals en zelda 4 swords met vier GBA's aangesloten, ook monkey target uit monkeyball was altijd een leuke met vrienden. Daarnaast natuurlijk ook titels als smash bros en mario kart die er ook voor de wii zijn, maar ze hebben voor mij niet meer dezelfde aantrekkingskracht. Dat heeft misschien ook wel iets te maken met de periode. Ik was in de cube periode net gaan studeren en zowel mijn vrienden als ik hadden de interesse en tijd om te gamen.quote:Sagat schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:19:
Op zich wel een leuke discussie, betere games, wii of cube? ik moet zeggen dat ik me heel erg goed vermaak met donkey kong en nsmb wii, meer dan me cube games? Denk het wel. Al hoewel windwaker en soul calibur me back in the day ook zeer veel plezier brachten.
(Totaal onvergelijkbare games ik weet het, maar wel de best of van beide consoles voor mij tot nu toe denk ik. Moet er wel bij zeggen dat ik beide wii zelda's nog niet gespeeld heb )
PSN/Live: Rivioz
Zo genoot ik meer van Double Dash (offline met zn 4en in teams van 2) dan Mario Kart Wii
Zo vond Ik Smash Bros Melee stukken fijner spelen dan Brawl.
Mario Golf kwam niet eens op de Wii uit, evenals Tennis
Galaxy vond ik echter beter dan Sunshine maar dat was ook niet lastig.Soccer was ook iets beter op de Wii. New Super Mario Bros Wii vond ik een heel erg mindere, en makkelijke versie van Mario World.
Maargoed voornaamste speel ik dan toch MK en SB dus die maken voor mij het verschil. Daarnaast had de Cube een behoorlijk sterke launch line-up.
Droopy McCool wijzigde deze reactie 25-10-2012 13:09 (17%)
Super tip om goedkoop aan een Wii te komen. Denk dat ik er ook nog met softmodden mee aan de gang ga, lijkt me wel eens grappig.
Bedankt voor de tip neanderthaler!
C2Q Q6600@3Ghz, 6GB DDR 800Mhz, XFX HD6850 1GB, Crucial C300 64GB, 1.5TB Samsung HD, MSI P35 Platinum Rev 1.1
Reg. datum: 04-06-2001
Hail to the king baby!
Middels de component kabel kan je overigens ook gebruik maken van 480p én breedbeeld*.
* afhankelijk per game
Toevallig vorig weekend weer een MKDD toernooitje gedaan met 2 GC's aan 2 beamers en component.. super scherp (voor PAL) en soepel.
DukeBox wijzigde deze reactie 16-02-2013 17:39 (17%)
Je hebt toch maar 6 soorten fruit? Ik heb volgens mij 5 verschillende soorten door brieven naar de andere bewoners te sturen en die sturen me dan weer een brief terug. En daar zit meestal ook een kado bij en zo ben ik aan andere soorten fruit gekomen.quote:Eduardboon schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:34:
Zijn er nog mensen die Animal Crossing spelen en elkaars dorpjes willen bezoeken? Ik zoek wat lui zodat ik zeldzaam fruit e.d op kan pikken ^^
Wii is aangesloten en staat maanden op stand-by. Ik probeer hem aan te doen, maar doet niets. Rood lampje blijft rood , flikkert een beetje, en ik kan de game die erin zit er niet uit halen. Alsof de voeding te weinig stroom geeft. Nieuwe voeding gekocht en ja hoor, wii gaat weer aan en eject werkt, disc is eruit.
Echter, wii geeft geen beeld, geen geluid en ik kan de wiimotes niet syncen.
Dit kan aan twee dingen liggen denk ik:
1. Wii heeft knal gehad door opblazen voeding en condensator in wii is stuk, kan dit?
2. Bluetooth module in wii is stuk, geeft zelfde fouten (geen beeld/geluid/sync).
Wat kan het zijn?
Ja, als het echt een component kabel is wel ja.. je hebt dus in totaal 5 tulp stekkers aangesloten ?quote:davidgilmour schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 19:04:
Ik gebruik overigens de component kabel, ja. Zijn alle spellen dan wel op de juiste snelheid, dus 60 hz?
Wii Mini sells 35,700 units in Canada across first two months
http://www.joystiq.com/20...-across-first-two-months/
Ik heb 'm helemaal met de CCP gespeeld. De Wiimote voegt hier eigenlijk niks toe aangezien de motion controls toch niet ondersteund worden, en dan heb je meer aan de camera controls op de CCP die je met de Wiimote niet hebt.quote:Thorgrem schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:47:
Vanmiddag maar eens Xenoblade gehaald. Schijnt een aardige RPG titel te zijn. Klein beginnetje gemaakt. Tot nu toe heb ik gespeeld met de classic controller. Wat voor een besturing raden jullie aan?
Pagina: 1 ... 10 11 12 13 laatste