Mijn fototjes zal ik later wel eens posten.
Reg. datum: 21 maart 2006
Ik een goede 60-70km?quote:
Mgoed, ik heb lekker gereden en voelde mij goed, dus da's weer een kleine boost voor het zelfvertrouwen....
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Het was me een genoegen!quote:Mud schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 20:15:
[...]
[afbeelding]
Bedankt voor het voorrijden charrel! Tempo was lekker, er werd netjes gewacht en de pauzes waren relaxt
Jammer dat we rest kwijt waren geraakt in het begin maar desondanks met 6 man lekker gereden
Zal volgende keer m'n koffers er nog ff op doen .....
Helaas had ik wel een probleem met de onboard camera
Voor de geinteresseerden:
http://www.mike2k.nl/FILE0001.MOV (duurt nog even, is nu aan het uploaden)
Mike2k wijzigde dit bericht 13-06-2010 01:07 (5%)
Just pick my icon!
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Das balen manquote:Mike2k schreef op zondag 13 juni 2010 @ 01:06:
Helaas had ik wel een probleem met de onboard camerahet kreng heeft alleen de eerste 1.26 minuut opgenomen en daarna om een of andere duistere reden niets meer...
Desalniettemin, wel tof zo'n onboard camera
Matis wijzigde dit bericht 13-06-2010 09:41 (5%)
nu.nl - Algemeen
22:14 AMSTERDAM - Zeer grote brand in centrum Tiel
22:10 ALEPPO - 'Tientallen doden door geweld Syrië'
21:12 AMSTERDAM - Zwemmer vermist bij plas in Zwolle
Ik dacht wat hoor ik toch door de straat brommen, een hele zwerm motoren
It ain't hardcore unless it's hexacore
Ja, vind ik inderdaad ook klote....had gehoopt 40 minuten video te hebben...quote:Matis schreef op zondag 13 juni 2010 @ 09:36:
[...]
Das balen man
Desalniettemin, wel tof zo'n onboard cameraJe rijdt alleen wel heel hard achteruit
Waarschijnlijk is het een corrupte geheugenkaart....quick format zou wonderen moeten doen
Just pick my icon!
Anders gooi ik mijn motor bij 1:06 even voor die auto zonder te kijkenquote:Mike2k schreef op zondag 13 juni 2010 @ 01:06:
Ik vond het een erg geslaagde rit....zeer zeker voor herhaling vatbaar maar dan wel met een nieuw voorbandje...dit was echt geen doen...
Helaas had ik wel een probleem met de onboard camerahet kreng heeft alleen de eerste 1.26 minuut opgenomen en daarna om een of andere duistere reden niets meer...
Voor de geinteresseerden:
http://www.mike2k.nl/FILE0001.MOV (duurt nog even, is nu aan het uploaden)
Jammer dat ie niet meer opgenomen heeft. Waren toch erg mooie beelden geworden.
* wimmel_1 schudt Oemfoefoe even wakker .... Om half twee s'middags moet je niet meer in je bed liggen dromen, jòhquote:Oemfoefoe schreef op zondag 13 juni 2010 @ 13:36:
Heb ik voor niets al die wheelies, stoppies, knee- en elbowdowns gedaan.
Wij rijden altijd héél netjes, nooi te hard, en al helemaal geen art.5 waardige capriolen..... daar hebben ze BMW's voor uitgevonden
Why do subtitles never really tell you what's going on?
Ja, het tempo lag een beetje hoog voor mijquote:DECOY88 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 20:28:
af en toe hadden we bijna een 3e erbij achterin.
Maar ik had de route ook dus maakte het me niet zoveel uit om een gaatje te laten vallen
Volgens jaar start ik wel een speciale trage groep
Wie heeft trouwens de drankjes betaald? Wil hij daar nog een financiële injectie voor? Zo niet, bedankt
en voorin rijd het het rustigst en achterin het hardste. dus wil je knallen moet je achter wezen wil je rustig tuffen moet je voorin zitten.
DECOY88 wijzigde dit bericht 13-06-2010 23:11 (18%)
Die heb je van de VFR rijders op het forum, maar ik vind het wel goed zo. Ik weet niet hoe Youk hier over denkt?quote:eamelink schreef op zondag 13 juni 2010 @ 21:59:
[...]
Wie heeft trouwens de drankjes betaald? Wil hij daar nog een financiële injectie voor? Zo niet, bedankt
Ik heb het niet gesloopt, het ging gewoon kapot!
Volgend jaar ? Ik hoop eigenlijk op nog een ritje dit jaar....kan ik even de nieuwe bandjes testen...quote:eamelink schreef op zondag 13 juni 2010 @ 21:59:
[...]
Ja, het tempo lag een beetje hoog voor mij
Maar ik had de route ook dus maakte het me niet zoveel uit om een gaatje te laten vallen
Volgens jaar start ik wel een speciale trage groep![]()
En uiteraard Oemfoefoe's wheelies, stoppies, knee- en elbowdowns vastleggen op video...
Mike2k wijzigde dit bericht 14-06-2010 09:34 (7%)
Just pick my icon!
Reg. datum: 10 februari 2004
Het aanbod voor de Zuid engeland/Wales rit staat nog openquote:Mike2k schreef op maandag 14 juni 2010 @ 09:32:
[...]
Volgend jaar ? Ik hoop eigenlijk op nog een ritje dit jaar....kan ik even de nieuwe bandjes testen...
En uiteraard Oemfoefoe's wheelies, stoppies, knee- en elbowdowns vastleggen op video...
Als er interesse is laat het me weten..
Ik zou zeggen, regel hetquote:Mike2k schreef op maandag 14 juni 2010 @ 09:32:
[...]
Volgend jaar ? Ik hoop eigenlijk op nog een ritje dit jaar....kan ik even de nieuwe bandjes testen...
Ik steun REMER in diens strijd om straatkinderen van Rio de Janeiro een degelijk bestaan te geven! En jij?: http://www.remer.org.br/site/
Even een beetje aanmoedigen:
Just pick my icon!
Reg. datum: 10 februari 2004
LOL dat zei ik ook al toen Engeland zaterdag speelde..quote:eamelink schreef op maandag 14 juni 2010 @ 11:50:
Als we nou een motorrit over pak hem beet twee uur doen, dan is het lekker rustig!
btw ff een kick om te kijken of er animo is:
MOTOR: GoT voorjaar UK toertocht.
Circuitdag weet ik niet of dat goed gaat komen, pijpen maken volgens mij veel te veel lawaai
M14 wijzigde dit bericht 14-06-2010 15:27 (46%)
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Ik dacht juist, stop ik nu vroeg voor een auto?quote:PilatuS schreef op zondag 13 juni 2010 @ 15:40:
[...]
Anders gooi ik mijn motor bij 1:06 even voor die auto zonder te kijken![]()
Jammer dat ie niet meer opgenomen heeft. Waren toch erg mooie beelden geworden.
Edit: Hier zijn ze dan:

Youk wijzigde dit bericht 16-06-2010 20:10 (90%)
Hoe heet deze dvd ook alweer?
twist the wristquote:Oemfoefoe schreef op maandag 28 juni 2010 @ 18:50:
Tijdens de rit kwam er een dvd ter sprake waarin tot in detail wordt uitgelegd hoe je bijvoorbeeld het beste een bocht kan nemen enz. Iets met 8 of 11 factoren die meespelen.
Hoe heet deze dvd ook alweer?
Just pick my icon!