Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• C00P
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 30-10 17:58
Hoe betrouwbaar zijn de automatische subtitle downloads ?
Kun je gerust een film downloaden zonder om te kijken naar de subtitles, of moet je echt op zoek naar Nederlandse subs ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• Nicap
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 07:45

Nicap

Tsssk...

quote:
C00P schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:33:
Hoe betrouwbaar zijn de automatische subtitle downloads ?
Kun je gerust een film downloaden zonder om te kijken naar de subtitles, of moet je echt op zoek naar Nederlandse subs ?
Als je een film wilt kijken die net uit is op bluray en de subs staan net op de nederlandse sites, dan kun je wel eens misgrijpen. Maar kijk je de film een week na het downloaden dan zijn de nl subs meestal wel te vinden op opensubtitles.org.

• Martin740
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 29-10 19:26
Jongens, maandag komt mijn Boxee Box binnen vanuit Duitsland.
Welke beta firmware raden jullie mij aan? Er moeten niet al te grote bugs in zitten....

• Nicap

Nicap

Tsssk...

quote:
Martin740 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 09:26:
Jongens, maandag komt mijn Boxee Box binnen vanuit Duitsland.
Welke beta firmware raden jullie mij aan? Er moeten niet al te grote bugs in zitten....
Ik zou de nieuwste beta doen. Je bent een nieuwe gebruiker, dus welke bugs eventueel toepasbaar zijn op jou weten we niet he. Je komt er vanzelf wel achter, welke bugs je treft. Ik blijf er bij dat het aantal bugs op de Boxee Box een stuk minder is als op voorgaande mediaspelers die ik heb gehad(WD HDTV, Mede8er).

• Martin740
quote:
Nicap schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 09:46:
[...]

Ik zou de nieuwste beta doen. Je bent een nieuwe gebruiker, dus welke bugs eventueel toepasbaar zijn op jou weten we niet he. Je komt er vanzelf wel achter, welke bugs je treft. Ik blijf er bij dat het aantal bugs op de Boxee Box een stuk minder is als op voorgaande mediaspelers die ik heb gehad(WD HDTV, Mede8er).
Oke bedankt. Ik maak mijn USB-stick alvast gereed :).

• Martin740
quote:
Nicap schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 09:46:
[...]

Heb hem nu binnen, alleen hij gaat niet meer uit bij de nieuwste beta.....

• Nicap

Nicap

Tsssk...

Even een factory reset doen( knop op het apparaat 7 seconden ingedrukt houden. Daarna weer nieuwe beta erop zetten. Meestal voldoet zoiets wel.

• abroek83
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 25-05-2012
Na de update van 7 februari werkt de ondertiteling inderdaad weer.

Wat ik persoonlijk nog steeds mis, is de mogelijkheid om het videobestand handmatig in te zoomen. De optie "handmatig" staat er nog wel, maar doet niks.

• lowfi
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 28-10 12:58
Is de remote ook ergens in nederland te koop?

• arjentjuh
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20-10 12:38
quote:
arjentjuh schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:11:
Nu ben ik meer dan 2 uurtjes bezig geweest om de stream die ik aanmaak via vlc player af te spelen in boxee box.. Maar krijg het maar niet voor elkaar... Op fora lees ik dat het wel mogelijk is maar nergens staat echt hoe ze het hebben gedaan.

Wie o wie kan mij hier mee verder helpen?
Inmiddels heb ik het voor elkaar... Als er interesse is maak ik een kleine how-to.

Ik gebruik dit nu om sopcast uitzendingen naar mijn boxee te sturen :D

A

• masterjula
  • Laatst online: 23:03
Ja dat zou super zijn arjentjuh! Wist niet eens dat dit mogelijk was. Zit met smacht te wachten. :)

• habermas
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 10:35
heeft hier iemand bluray-rips met AAC surround sound (5.1)? ik heb het idee dat de rear speakers niet meer doorgegeven worden sinds de laatste update... had al een post gemaakt op het officiŰle forum maar krijg daar geen response... zou iemand dat kunnen checken?

• C00P
ik ben aan het overwegen om de boxee box te kopen, maar ik zou ook een 3d tv willen kopen.
nu lees ik her en der dat de boxee box wel eens problemen heeft met 3d.
klopt dit ?

• arjentjuh
Zoals beloofd een how-to om sopcast te streamen naar je Boxee.
Mochten bepaalde stappen niet duidelijk zijn vraag het gerust ik maak namelijk een tweakers versie ;)

1. maak een asx bestand.
- Open kladblok
- Vul de volgende tekst in

<ASX version ="3.0">
<TITLE>Sopcast</TITLE>
<ENTRY>
<REF HREF="http://192.168.0.198:9001" />
</ENTRY>
</ASX>

(192.168.0.198 vervangen door je eigen IP adres van de PC waarmee je gaat streamen)

Sla dit vervolgens op als sopcast.asx

2. Zorg ervoor dat je sopcast.asx kunt openen via je boxee (dus via usb/netwerk beschikbaar stellen.)
3. start sopcast en start een uitzending.
4. start vlc player
klik op Media -> Streamen -> Tabblad Netwerk -> Vul bij "Geef een netwerk-url op" in http://127.0.0.1:8902 kies onderaan voor Stream.

Let erop dat er bij Bron: nog steeds: http://127.0.0.1:8902 staat en klik op Volgende
Kies bij Nieuw doel voor HTTP en klik op toevoegen. Verander hier het poort nummer in 9001
(op Internet vind je diverse topics dat deze poort het beste streamt. Bij mij ging in elk geval 8080 niet vloeiend.)
Vink het vinkje aan van Activeer Transcodering en het profiel zet je op Video - H.264 + AAC (MP4)
Klik op volgende en daarna kiezen voor de knop stream.

5. Start sopcast.asx op je Boxee en voila je hebt beeld! :D

Let wel een goede PC is wel vereist voor bovenstaande mijn oude PC (AMD 4800+ EE 2,5GHZ Dual Core) trekt bovenstaande niet... Mijn nieuwe AMD Quad Core doet het prima!

A

• C00P
ik ga nog eens proberen :

Kun je 3d filmen afspelen met de boxee box ?
Ik heb erop gegoogeld en word alleen maar verwezen naar topics over de beginperiode van de boxee box, maar kan hij dat ondertussen ?

• habermas
@C00P: heb zelf geen 3D. maar volgens mij kan de BB dat niet doorgeven...

• HvB83
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 06:50
Er zit wel een optie voor 3D in het menu, maar heb zelf geen 3D TV. Volgens mij kan hij alleen SBS weergeven? Maar heel diep ben ik er niet ingedoken, want om eerlijk te zijn interesseert dat 3D me niet, maar dat was niet jouw vraag... ;)

• CCML
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 07:18
De BB kan 3D films afspelen en dan alleen maar half SBS. Ik heb het zelf geprobeerd en toen ik full SBS probeerde af te spelen had ik alleen geluid en geen beeld. Half SBS speelt hij prima af.

• C00P
wat is sbs ? en wat zijn de meest gangbare formaten van 3d filmen op usenet ?

• Just_A_User
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 29-10 08:01
quote:
C00P schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 18:45:
wat is sbs ? en wat zijn de meest gangbare formaten van 3d filmen op usenet ?
meest gangbare is volgens mij half-sbs en sbs. Sbs staat volgens mijn voor side-by-side.

• Pimmetje651
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20-10 14:02
quote:
CCML schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:23:
De BB kan 3D films afspelen en dan alleen maar half SBS. Ik heb het zelf geprobeerd en toen ik full SBS probeerde af te spelen had ik alleen geluid en geen beeld. Half SBS speelt hij prima af.
same here , half SBS werkt prima

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

• nielsgaastra
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 10:28
Wat is het verschil tussen half SBS en fulltime SBS?

Sony A200 | Tamron 17-50 f/2.8 | Minolta 50 f/1.7 | Minolta 70-210 f/4 Beercan
Olympus E-PM1 | Olympus 14-42 f/3.5-5.6 II R

• SYQ
  • Niet online
hi, kennis heeft een boxee gekocht. we zoeken ons suf maar zien geen optie met subtitle downloader (via opensubtitles.org).. iemand?

iMac 27 3,1ghz (2011)

• masterjula
quote:
SYQ schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 23:02:
hi, kennis heeft een boxee gekocht. we zoeken ons suf maar zien geen optie met subtitle downloader (via opensubtitles.org).. iemand?
Welke firmware gebruik je? In de laatste beta versie werkte het opeens niet meer. In de fix die daarop volgde echter wel weer. Je kunt het normaliter vinden als je tijdens het film kijken op CC drukt. Als ik het verkeerd heb dan moet iemand me maar verbeteren ;) Maar geloof dat het daar te vinden is!

• CCML
quote:
nielsgaastra schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 22:52:
Wat is het verschil tussen half SBS en fulltime SBS?
Bij Full SBS heb je 2 plaatjes van 1920x1080 naast elkaar (3840 x 1080), waardoor er een 3d plaatje ontstaat. Bij half SBS heb je maar de helft hier van dus 960x1080.

• VoronwŰ
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 09:00
quote:
masterjula schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 01:50:
[...]

Welke firmware gebruik je? In de laatste beta versie werkte het opeens niet meer. In de fix die daarop volgde echter wel weer. Je kunt het normaliter vinden als je tijdens het film kijken op CC drukt. Als ik het verkeerd heb dan moet iemand me maar verbeteren ;) Maar geloof dat het daar te vinden is!
Die CC zit in de bugfix van 1 februari, in de fix van 7 februari is dat opeens een wereldbolletje geworden.

Around here, something radiates. (Counting Crows)

• C00P
quote:
CCML schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:12:
[...]

Bij Full SBS heb je 2 plaatjes van 1920x1080 naast elkaar (3840 x 1080), waardoor er een 3d plaatje ontstaat. Bij half SBS heb je maar de helft hier van dus 960x1080.
Dus de passieve techniek van LG moet hierop werken ? of is dit nog iets anders ?

• Sh4dy
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 07-06-2012
quote:
C00P schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:50:
[...]

Dus de passieve techniek van LG moet hierop werken ? of is dit nog iets anders ?
Zeker weten. Het is in principe gewoon twee beelden die naast elkaar gedraaid worden. Je TV rekt het als het ware uit over je TV, waardoor de twee beelden samengevoegd worden.
Dit heeft trouwens niks met de Boxee te maken: elke (niet-3D) TV kan SBS afspelen. Het verschil is dat een 3D TV de twee beelden kan samenvoegen tot een geheel.

• CCML
quote:
C00P schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:50:

Ja, ik heb zelf een Philips 3D tv met passieve 3d en daarop kan ik prima half SBS met de BB afspelen met 3d beeld.

• l3art
  • Laatst online: 09:37

l3art

Moderator Mobile
Ok half-SBS werkt dus.
Dan nu nog voor mezelf (en voor mijn vriendin) voldoende redenen bedenken om mijn PlayonHD te verkopen en deze Boxee (en dan ook nog een externe harde schijf) aan te schaffen.

De boxee kan natuurlijk wel meer dan de PlayonHD kan, dat moge duidelijk zijn. Maar moet even gaan bedenken of ik al die extra's wel ga gebruiken. Want veel meer dan films kijken zal ik er denk ik niet op doen... Anderzijds heb ik me nog niet voldoende verdiept in alle mogelijkheden van de Boxee.

Ik zie in ieder geval niet het nut van het aanschaffen van een duurdere Iomega TV die vrijwel net zoveel kan. Voor mij persoonlijk biedt de Iomega niet voldoende extra's dat de hogere prijs zou rechtvaardigen.

If you think it's expensive to hire a professional to do the job, wait unil you hire an amateur

• SYQ
  • Niet online
quote:
masterjula schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 01:50:
[...]

versienr weet ik niet meer, iig iets met 1.5. ook heb ik beta optie aangevinkt en na paar keer update zoeken blijf ik steeds melding krijgen dat meest recente versie erop staat.

met CC optie kan ik op bladeren klikken, maar dan gebeurt er helemaal niks. Verder staat er altjid de sub erbij die reeds op de hd staat, bv English. Wereldbolletje ben ik niet tegen gekomen. Settings helemaal doorgespit, maar kom nergens iets tegen met online subtitles

iMac 27 3,1ghz (2011)

• VoronwŰ
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 09:00
Je hebt dus nog de officiele 1.5 versie.
De laatste bugfix is van 7 februari. Deze wordt niet automatische geupdate. Dat moet je zelf doen via een usb-stickie.
Deze staat hier. Ook is daar beschreven hoe je deze moet installeren. Vrij simpel.
- Downloaden, hernoemen,op stick zetten, stick in Boxee, Boxee opstarten in recovery, update draaien en klaar.
http://forums.boxee.tv/showthread.php?t=53730

VoronwŰ wijzigde deze reactie 17-02-2012 12:46 (18%)

Around here, something radiates. (Counting Crows)

• C00P
quote:
l3art schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:08:
en deze Boxee (en dan ook nog een externe harde schijf) aan te schaffen.
Kan je de externe HD (die aangesloten is op je BB) benaderen in je netwerk als de BB uit staat ?
Zou ideaal zijn, stel je SABNZB zo in dat hij alle filmen moet uitpakken op de externe HD.
Werkt dit of moet je eert je BB manueel aanzetten ?

• l3art
  • Laatst online: 09:37

l3art

Moderator Mobile
Hmmm geen idee maar ik vermoed van niet. Ik download content op mijn laptop en zet die dan manueel wel op de schijf en sluit de schijf dan weer aan op de BB.

If you think it's expensive to hire a professional to do the job, wait unil you hire an amateur

• Just_A_User
quote:
C00P schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 23:20:
[...]

Kan je de externe HD (die aangesloten is op je BB) benaderen in je netwerk als de BB uit staat ?
Zou ideaal zijn, stel je SABNZB zo in dat hij alle filmen moet uitpakken op de externe HD.
Werkt dit of moet je eert je BB manueel aanzetten ?
lijkt me dat als ie echt uitstaat, dat dat niet kan.

Waarom wil je dit overigens? Ik zou namelijk die HDD aan de PC hangen, want als ik lees wat je zegt heb je het over uitpakken op die externe HD. Het downloaden gebeurd dan blijkbaar naar een andere locatie, dus je PC, die dan toch al aan moet staan.

Waarom download je dan niet naar je PC, laat je uitpakken naar je externe HD die je aan je PC hangt, en maak je die toegankelijk in je netwerk voor de BB. Het enige is dan wel dat als je een film wil kijken, de PC aan moet staan, maar is dat een ramp?

• C00P
quote:
Just_A_User schreef op zondag 19 februari 2012 @ 21:11:
[...]

lijkt me dat als ie echt uitstaat, dat dat niet kan.

Waarom wil je dit overigens? Ik zou namelijk die HDD aan de PC hangen, want als ik lees wat je zegt heb je het over uitpakken op die externe HD. Het downloaden gebeurd dan blijkbaar naar een andere locatie, dus je PC, die dan toch al aan moet staan.

Waarom download je dan niet naar je PC, laat je uitpakken naar je externe HD die je aan je PC hangt, en maak je die toegankelijk in je netwerk voor de BB. Het enige is dan wel dat als je een film wil kijken, de PC aan moet staan, maar is dat een ramp?
Zou toch enorm handig zijn mocht het kunnen zoals ik het zei, de pc altijd aanzetten, dat is weer extra stroom en eventueel geluid (pc staat 5m van de tv af en die maakt nogal een lawaai).

• Matt_E
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 30-10 22:17
quote:
C00P schreef op maandag 20 februari 2012 @ 07:00:
[...]

Zou toch enorm handig zijn mocht het kunnen zoals ik het zei, de pc altijd aanzetten, dat is weer extra stroom en eventueel geluid (pc staat 5m van de tv af en die maakt nogal een lawaai).
Synology is de oplossing!

Als je dat eenmaal gewend bent, wil je niet anders meer. Downloaden op de server en direct afspelen. Verbruikt weinig stroom, staat altijd aan, maakt nauwelijks geluid. Bovendien krijg je er naast een "netwerkschijf" heel veel extra's bij. Neem je een 1-bay variant, hoeft het bovendien niet veel te kosten. Synology + Boxee is gouden paar :*)

(*einde reclame preek* ;) )

• Grin
  • Registratie: april 2009
  • Nu online

Grin

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

We're all mad here.

quote:
Matt_E schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:35:
[...]

Synology is de oplossing!

Als je dat eenmaal gewend bent, wil je niet anders meer. Downloaden op de server en direct afspelen. Verbruikt weinig stroom, staat altijd aan, maakt nauwelijks geluid. Bovendien krijg je er naast een "netwerkschijf" heel veel extra's bij. Neem je een 1-bay variant, hoeft het bovendien niet veel te kosten. Synology + Boxee is gouden paar :*)

(*einde reclame preek* ;) )
En dat kunnen alle fatsoenlijke NAS'en, of dat nu een QNAP, Netgear of Synology is.
Neem een goed NAS and you won't be sorry *O*

NewsBlur || <GoT>Grin12#2863

• RoRoo
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 09:54

RoRoo

powerkiters.nl

Hmmm probleempje bij mij lokaal of hebben anderen hier ook last van?

Mijn series verdwijnen uit de index. rescan helpt niet. Voeg ik ze met de hand toe, staan ze er weer tot de volgende index. daarna zijn ze weer verdwenen.. Niet allemaal... sommige :?

heb de source al eens verwijderd en opnieuw toegevoegd en de complete indexering verwijderd.

zit niet direct te springen om een F/D
Laatste Beta btw..

• Slaapje
  • Registratie: november 2004
  • Nu online
Geen volledige series die verdwijnen, maar wel afleveringen die niet worden toegevoegd en ook niet onder unidentified staan..

To dare is to do

• RoRoo

RoRoo

powerkiters.nl

Hmmm het lijkt erop dat de series waar ik een nfo file voor aangemaakt heb dat die juist verwijderd worden.. heerlijk :)
Volgens mij niet helemaal de bedoeling.. maar jah.. tis een beta..

• vectrex
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 26-10 22:12

vectrex

vectrex.nl

na eerst jaren hdx/pch110 nu over op boxee. Ik heb een Thecus NAS en installeren was eitje. Muziek library gaat veel beter dan bij pch met brakke jukebox, nog niet ideaal maar 400 albums nu gescand en staan allemaal netjes met cover. Eenmalig paar dagen werk, maar bijhouden is daarna makkie. Wat onhandig blijft is dat foto voor artiest gevoelig is voor naam, en je dat niet zelf kunt overrulen met een folder.jpg, sommige standaard artiesten nog steeds niet gevonden. Weet iemand waar de boxee de artistfoto vandaan haalt?

Video Jukebox vind ik minder. Rescan verwijdert geen orphans. Enige manier lijkt te zijn bron te verwijderen en opnieuw toevoegen. Of heeft iemand een slimmer idee om orphans er weer uit te krijgen?

Tijdens grote scans al paar keer gehad dat boxee zich resette, maar lijkt nu stabiel.
Vanavond eerste echte filmavond.

Geluid van de boxee (fan) vind ik wel storend. Maar overall wel tevreden met de overstap.

• johanm3
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 30-10 07:41

johanm3

Dus....

Het probleem van de onderbrekingen van mijn series en films zijn nog steeds niet opgelost.Heb onlangs de beta update van 7 feb erop gezet. Maar dit mocht ook niet baten.

Ik kon verder op internet wel een ander topic erover vinden ( http://jira.boxee.tv/browse/BOXEE-7777 ) waarin veel mensen hetzelfde probleem hebben. .

Momenteel gebruik ik m'n boxee box eigenlijk niet meer. Gewoon weer ouderwets m'n tv als 2e beeldscherm gebruiken en m'n media met VLC afspelen. Wel erg zonde eigenlijk. Ik hoop stiekem dat het bij de volgende update weer is opgelost. Tot die tijd weet ik niet meer wat ik kan doen om het op te lossen.

• erredobble
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 17-09 08:20
Ook hier maar even plaatsen...
weer eens iets uitdagends geconstateerd op de 7676 (mijn Philips TV).
Had al een tijdje last van storing op wat kanalen maar wist niet waar het door kwam.

Als ik de Boxee Box aanzet gaat kanaal RTL4 en 5 storen (op HDMI 2 of 3).
Op HDMI 1 gaat in deze situatie NET5 storen.
Met de PS3 heb ik hier geen last van op die HDMI poorten.

Iemand soortgelijke ervaringen met de Boxee Box en de TV?
Of iemand een idee hoe ik kan achterhalen of het probleem hdmi op de TV of de output van de boxee box is?

• Just_A_User
quote:
erredobble schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:51:
Had al een tijdje last van storing op wat kanalen maar wist niet waar het door kwam.

Of iemand een idee hoe ik kan achterhalen of het probleem hdmi op de TV of de output van de boxee box is?
Maar HDMI is toch gewoon een standaard? Als die fout is in de Boxee box zou je dit probleem toch op elke tv moeten hebben? Misschien is het de combinatie van Boxee en die TV ?

Ik heb zelf een Samsung UE46D8000 en ik heb dat probleem niet met mijn Boxee.

• redbullgsxr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 05-01 20:19
quote:

Heb ik ook last van gehad, maar was met yamaha versterker(aangesloten op tv via hdmi) Elke keer als ik die aanzette gingen bijna alle zenders storen. Bleek aan Niet goed afgeschermde coax kabel te liggen.

• erredobble
quote:
redbullgsxr schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:54:
[...]
Heb ik ook last van gehad, maar was met yamaha versterker(aangesloten op tv via hdmi) Elke keer als ik die aanzette gingen bijna alle zenders storen. Bleek aan Niet goed afgeschermde coax kabel te liggen.
Thanx.. Just_A_User en redbullgsxr...
Vooral de laatste opmerking ga ik eens testen. Wellicht dat de coax kabel langs de boxee box loopt en ik dit eens anders neer moet zetten of met een andere kabel ga proberen.

• RoRoo

RoRoo

powerkiters.nl

hmmm nfo files weghalen helpt dus niet :( handmatig toevoegen van bijv. Fringe doet het ook niet eens :?
misschien toch een factory default doen :(

• DarkAllMan
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 30-10 20:18
Gisteren bemerkte ik dat ik bijv 2 aparte kopjes voor de serie The River had.
Ik dacht, doe ff een handmatige scan......... woesh.... weg 3 afleveringen.
Ze staan er niet meer bij.... Uiteraard wel fysiek op de disk, alleen weg uit de library.

• Just_A_User
quote:
DJ Randall schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:13:
Gisteren bemerkte ik dat ik bijv 2 aparte kopjes voor de serie The River had.
Ik dacht, doe ff een handmatige scan......... woesh.... weg 3 afleveringen.
Ze staan er niet meer bij.... Uiteraard wel fysiek op de disk, alleen weg uit de library.
Dat komt, omdat de eerste aflevering (eigenlijk de eerste 2 maar die zitten samen) wordt herkend als een film. Die komt vervolgens bij het film overzicht te staan. Episode 3 wordt wel herkend als zijnde een serie, maar als je vervolgens de cover bekijkt die daarbij wordt gevonden dan is dat overduidelijk een 'oude' cover.

Waarschijnlijk is deze serie er ooit al eens geweest, en kijken wij nu naar een remake daarvan. Ik heb dat probleem namelijk ook gehad met The River :)

Wat ik heb gedaan is ik heb handmatig gescand voor de 1e (eerste 2) afleveringen, en toen gekeken welke van de gevonden 'hits' dezelfde cover oplevert als aflevering 3. Als je die dan toepast dan staan al je afleveringen bij elkaar, daadwerkelijk onder 'series', alleen dus wel met een oude cover.

Ik zou namelijk graag iets zien als http://www.bloody-disgusting.com/photosizer/upload/river051811.jpg maar wat ik nu zie is een of andere knakker die ik niet gevonden krijg op google :P

• arjentjuh
quote:

Heb je zo'n digitaal kastje? Die zijn echt hopeloos namelijk... Ligt niet aan je apparatuur maar aan dat apparaat die zijn zo gigantisch storingsgevoelig... Het beste is om deze op een compleet andere plek te hebben staan wat bijna nooit wenselijk is. Goed afgeschermde coax kabel wil ook helpen.

Ik heb storingen gehad met mijn xbox, mijn asus o-play in combinatie met een externe HDD die ik aanzette en noem maar op... Alles is gecontroleerd door een Ziggo monteur. Hij zei ook al dat het een bekend probleem is van die kastjes.

Oplossen doe je dus door het zo goed mogelijk de apparatuur (desnoods met aluminiumfolie) te scheiden...

Succes en hopelijk heb je er wat aan! :)

A

• DarkAllMan
quote:
Just_A_User schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 13:38:
[...]

Dat komt, omdat de eerste aflevering (eigenlijk de eerste 2 maar die zitten samen) wordt herkend als een film. Die komt vervolgens bij het film overzicht te staan. Episode 3 wordt wel herkend als zijnde een serie, maar als je vervolgens de cover bekijkt die daarbij wordt gevonden dan is dat overduidelijk een 'oude' cover.

Waarschijnlijk is deze serie er ooit al eens geweest, en kijken wij nu naar een remake daarvan. Ik heb dat probleem namelijk ook gehad met The River :)

Wat ik heb gedaan is ik heb handmatig gescand voor de 1e (eerste 2) afleveringen, en toen gekeken welke van de gevonden 'hits' dezelfde cover oplevert als aflevering 3. Als je die dan toepast dan staan al je afleveringen bij elkaar, daadwerkelijk onder 'series', alleen dus wel met een oude cover.
Helaas is dit niet bij mij het geval. De serie staat niet bij de films en ook niet bij de series. Als ik een manual identify doe, dan vind hij netjes de juiste serie ( The River 2012 ) met de juiste coverart. Helaas komt hij nooit meer zichtbaar in de library.

• Just_A_User
quote:
DJ Randall schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 08:06:
[...]

Helaas is dit niet bij mij het geval. De serie staat niet bij de films en ook niet bij de series. Als ik een manual identify doe, dan vind hij netjes de juiste serie ( The River 2012 ) met de juiste coverart. Helaas komt hij nooit meer zichtbaar in de library.
Dat is apart. Want als de BB bij mij de juiste serie (The River 2012) vind, dan heeft hij inderdaad ook de juiste coverart, maar dan staat ie tussen de films, en dat is dan weer niet correct. Maar goed, bij mij duikt ie iig nog ergens op, bij jou is ie blijkbaar gewoon verdwenen, das nog aparter. Immers, hij is wel ge´dentificeerd, dus hij moet ergens staan zou je zeggen.

• DarkAllMan
Vanavond eens checken of het opgelost is als ik de NFO weggooi!

• maikel7
  • Laatst online: 30-10 19:57
Het lukt me maar niet om SMB werkend te krijgen.

Ik wil de HDD die in mijn Win7 Pro PC zit delen zodat ik daar vanaf kan streamen naar de Boxee Box.

De Boxee Box ziet mijn PC maar vraagt dan telkens om een gebruikersnaam en wachtwoord. Ik heb geen idee wat ik hier in moet vullen??

Overigens kan ik vanuit Windows wel de harde schijf benaderen die aangesloten is op de Boxee Box

• Sloebie
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 30-10 18:08
Ik had dit probleem ook, je kan media als user name proberen en het ww-veld dan leeg laten.
De share op Everyone en dan alle rechten.

Vanaf dat punt dan verder kijken.
Ik kwam op de user name van media door een zelfde topic op de Boxee forums.
quote:
maikel7 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:45:
Het lukt me maar niet om SMB werkend te krijgen.

Ik wil de HDD die in mijn Win7 Pro PC zit delen zodat ik daar vanaf kan streamen naar de Boxee Box.

De Boxee Box ziet mijn PC maar vraagt dan telkens om een gebruikersnaam en wachtwoord. Ik heb geen idee wat ik hier in moet vullen??

Overigens kan ik vanuit Windows wel de harde schijf benaderen die aangesloten is op de Boxee Box

• maikel7
quote:
Sloebie schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:13:
Ik had dit probleem ook, je kan media als user name proberen en het ww-veld dan leeg laten.

[...]
Dat werkt helaas ook niet. Heb jij hiervoor nog andere instellingen veranderd?
Het is me namelijk wel gelukt om vanaf de Win7 PC een mkv te plaatsen op de externe HDD die op de Boxee is aangesloten, dus dat werkt wel. Maar van Boxee op PC blijft hij vragen om een gebruikersnaam en wachtwoord...

• erredobble
quote:
arjentjuh schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:00:
[...]

Heb je zo'n digitaal kastje? Die zijn echt hopeloos namelijk... Ligt niet aan je apparatuur maar aan dat apparaat die zijn zo gigantisch storingsgevoelig... Het beste is om deze op een compleet andere plek te hebben staan wat bijna nooit wenselijk is. Goed afgeschermde coax kabel wil ook helpen.

Ik heb storingen gehad met mijn xbox, mijn asus o-play in combinatie met een externe HDD die ik aanzette en noem maar op... Alles is gecontroleerd door een Ziggo monteur. Hij zei ook al dat het een bekend probleem is van die kastjes.

Oplossen doe je dus door het zo goed mogelijk de apparatuur (desnoods met aluminiumfolie) te scheiden...

Succes en hopelijk heb je er wat aan! :)
Ondertussen ben ik er wat verder mee. Van plek wijzigen en met kabels rommelen hielp niet. Op een gegeven moment heb ik de HDMI 1.3 kabel van de PS3 geswitch met de HDMI 1.4 kabel die op de boxee box zat. Voila problem solved. Geen idee waarom maar wellicht dat de boxee box over de ethernet mogelijkheid in de HDMI 1.4 kabel ruis doorgeeft aan de TV en de TV hier dan weer op gaat storen.

• Harmen
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 10:15
Sta op het punt een boxee aan te schaffen.
Heb nu een WD TV Live, deze wordt vervangen.

Hoe is jullie ervaring met v1.5 van de firmware?
Weet dat een aantal video services niet in NL werken, zijn deze dan onzichtbaar of krijg je een melding?

Is het standby probleem al opgelost? Las dat ie idle evenveel verbruikt als dat ie aan staat.

Harmen wijzigde deze reactie 26-02-2012 11:15 (16%)

Whatever.

• supestw
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 18-10 01:39
Mijn vader zit er aan te denk om ook een Boxee te kopen. Nou vroeg ik mij af hoe het zit met het content aanbod in Nederland? Denk dan aan internet tv e.d.? Overal lees ik dat Boxee vooral op US markt gericht is maar is dit nog steeds zo en/of komt hier verandering in door de komst van bijv. Google TV?

• Nicap

Nicap

Tsssk...

quote:
supestw schreef op zondag 26 februari 2012 @ 19:16:
Mijn vader zit er aan te denk om ook een Boxee te kopen. Nou vroeg ik mij af hoe het zit met het content aanbod in Nederland? Denk dan aan internet tv e.d.? Overal lees ik dat Boxee vooral op US markt gericht is maar is dit nog steeds zo en/of komt hier verandering in door de komst van bijv. Google TV?
Content aanbod is voornamelijk gericht op de US markt. Misschien dit jaar Netflix in NL, dat zou dan wel weer tof zijn.

• maikel7
Iemand een oplossing? wil namelijk graag weten of streamen goed gaat want overweeg om een Synology NAS aan te schaffen

maikel7 wijzigde deze reactie 27-02-2012 11:05 (68%)

• HvB83
De oplossing wordt toch al gegeven? De juiste kabel gebruiken, probleem opgelost. :+

Ik heb een Boxee icm een Synology. Met de huidige firmware geen problemen, werkt prima, zolang Boxee niet teveel aan de firmware loopt te knutselen. ;)

• maikel7
quote:
maikel7 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:30:
[...]

Dat werkt helaas ook niet. Heb jij hiervoor nog andere instellingen veranderd?
Het is me namelijk wel gelukt om vanaf de Win7 PC een mkv te plaatsen op de externe HDD die op de Boxee is aangesloten, dus dat werkt wel. Maar van Boxee op PC blijft hij vragen om een gebruikersnaam en wachtwoord...
Ik had inderdaad het verkeerde bericht geqoute, excuses. Gaat dus om bovenstaande. Iemand een oplossing?

• FrankRicard
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 10-10 12:06
quote:
Harmen schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:07:
Sta op het punt een boxee aan te schaffen.
Heb nu een WD TV Live, deze wordt vervangen.

Hoe is jullie ervaring met v1.5 van de firmware?
Weet dat een aantal video services niet in NL werken, zijn deze dan onzichtbaar of krijg je een melding?

Is het standby probleem al opgelost? Las dat ie idle evenveel verbruikt als dat ie aan staat.
Dat standby probleem is er nog steeds en zal ook niet opgelost kunnen worden aangezien het een fout is in de intel-chipset. Ik zet hem dus vaak helemaal uit, en probeer er aan te denken dat ik hem ruim voor ik hem nodig heb weer aanzet (dat kan gewoon met de afstandsbediening.) Opstarten duurt ruim een minuut volgens mij.

• apNia
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 10:40

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Heuh, ik was in de veronderstelling dat ie in idle state minder energie verbruikte. Iemand die dit kan toelichten? Want ik doe dat de laatste tijd best veel.

• Nicap

Nicap

Tsssk...

Er valt weinig aan toe te lichten. In idle verbruikt hij nagenoeg hetzelfde als standby(sleep). Ik denk ook niet dat dat opgelost gaat worden, anders was dat al wel gebeurd. Er is in het begin veel over geklaagd.

Ik zet hem ook meestal uit en ruim voordat ik ga kijken aan, zodat hij gaat scannen en de nieuwe series pakt.

Ik stoor me er niet zo aan. En echt uit verbruikt hij altijd minder dan in standby. :9

• habermas
New Beta 2 Firmware 1.5.1.23731 (24th Feb)

vnvd maar es kijken wat ze nu weer gebroken hebben :p

- Show IMDB rating with decimal point.

dat is wel erg prettig, wordt al lange tijd om gevraagd

habermas wijzigde deze reactie 27-02-2012 15:29 (24%)

• RoRoo

RoRoo

powerkiters.nl

quote:
habermas schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:27:
New Beta 2 Firmware 1.5.1.23731 (24th Feb)

vnvd maar es kijken wat ze nu weer gebroken hebben :p

- Show IMDB rating with decimal point.

dat is wel erg prettig, wordt al lange tijd om gevraagd
nice! had m gefactory default nadat mijn tv show index maar bleef klooien.. niet meer durven upgraden naar de vorige beta in de angst m weer kwijt te raken..
toch deze maar eens proberen. mis de sub download wel nl.

• HvB83
quote:
apNia schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:23:
Heuh, ik was in de veronderstelling dat ie in idle state minder energie verbruikte. Iemand die dit kan toelichten? Want ik doe dat de laatste tijd best veel.
De chipset ondersteunt het niet, dus zal het ook nooit anders worden. Bij mij scheelt het wel stroomverbruik, in die zin, dat m'n NAS niet in sleep gaat zonder dat m'n Boxee uit staat. En naast stroomverbruik, scheelt het ook in levensduur/betrouwbaarheid van de harddisks die daarin zitten, dus dat lijkt me een reden temeer om het wel uit te zetten.

• MonoKid
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 01-09 19:55
Ik ho˙ echt van dat gekke kubusje, films, shows, alles gaat echt super en de nieuwe interface ziet er gelikt uit. Heb het nu bijna een jaar en doe het voor geen geld weg.

Ik mis enkel nog een fatsoenlijke muziek implementatie. Geen playlists, enkel mogelijkheid om album per album af te spelen, ipv. alle liedjes van ÚÚn artiest, beperkte visualisaties, etc.

Bovendien heb ik sinds de laatste update van midden februari, regelmatig het probleem dat de BB freezed en onmiddellijk herstart als ik meerdere liedjes na elkaar skip. Scherm blijft even hangen, daarna herstart hij automatisch. Moeilijk te reproduceren en echt het enige probleem wat ik heb, maar wel vervelend. Nog iemand met dit probleem?

• Harmen
Zo, heb vanmiddag een Boxee gehaald bij Norrod.
Heb hem nu draaiend, was echt simpel. Alles gaat vloeiend, stukken beter dan mn WD TV Live. :)

Nu nog een goedkope usb infrarood ontvanger zoeken, kan ik hem via mn Harmony bedienen.

Whatever.

• ycode
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 07-08-2013
quote:
Harmen schreef op maandag 27 februari 2012 @ 19:51:
Zo, heb vanmiddag een Boxee gehaald bij Norrod.
Heb hem nu draaiend, was echt simpel. Alles gaat vloeiend, stukken beter dan mn WD TV Live. :)

Nu nog een goedkope usb infrarood ontvanger zoeken, kan ik hem via mn Harmony bedienen.
Ik heb deze IR ontvanger gehaald voor m'n Boxee:
http://twistedmelon.com/shop/?show=manta-tr1

Werkt prima op m'n Harmony One.

• Harmen
Thanks, zag die op een ander forum ook al voorbij komen.
Merk wel dat ie af en toe wel eens crashed, vooral bij 'apps'.
Merkte net bij het afspelen van muziek dat ie crashde, zie jira.

Afspelen van films gaat erg goed moet ik zeggen! :)

Er is weer een nieuwe beta firmware zie ik. 1.5.1.23734 (29th Feb)
http://forums.boxee.tv/showthread.php?t=55743

Harmen wijzigde deze reactie 29-02-2012 22:30 (47%)

Whatever.

• Pronk
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 10:11

Pronk

Koffie?

Sinds de 1.5 update zijn mijn handmatig toegevoegde repositories weg en kan ik ook geen repositories meer toevoegen. Ik krijg de melding dat er geen apps in het repository staan terwijl ik zeker weet dat die er wel in staan. Heeft iemand hier daar toevallig ook last van of ben ik de enige?

Ik probeer het nu zelf met het volgende repo: dir.fuzzthed.com

Ja lekker!

• redbullgsxr
Heb sinds vandaag ook een boxee. Werkt super in combi met synology ds1511+ en Netgear wndr3700. De beruchte birdscene loopt hier nu soepel.
Boxee had mijn eerste filmmap(ongeveer 230 films) voorzien van de nodige info, maar nadat ik hem op stanby heb gehad is alle info weer weg en gaat hij opnieuw scannen. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

• DarkAllMan
quote:
redbullgsxr schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 00:00:
Heb sinds vandaag ook een boxee. Werkt super in combi met synology ds1511+ en Netgear wndr3700. De beruchte birdscene loopt hier nu soepel.
Boxee had mijn eerste filmmap(ongeveer 230 films) voorzien van de nodige info, maar nadat ik hem op stanby heb gehad is alle info weer weg en gaat hij opnieuw scannen. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Heb je hem zelf laten scannen of alles handmatig gedaan de eerste keer?

• redbullgsxr
quote:
DJ Randall schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:23:
[...]

Heb je hem zelf laten scannen of alles handmatig gedaan de eerste keer?
Heb hem zelf laten scannen. Dat leek mij de beste optie aangezien ik momenteel bijna 600 films op de synology heb staan. Hij is nu weer druk bezig, maar buiten dat meer dan tevreden met mijn aankoop. Alles wat ik hem voorschotel speelt hij vlekkeloos af(voornamelijk hd 1080p)

• rasta87
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 30-10 18:36
quote:
Sloebie schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:13:

[...]
Poeh, ik vrees dat deze uitleg voor mij niet volledig genoeg is.

Heb hier enorme problemen om met de Boxeebox in mijn PC te komen.

Ik draai windows 7 en heb zo'n beetje elke map gedeeld en de rechten op iedereen gezet maar als ik met boxee inlog dan wordt er om een gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd.

Geen idee wat ik daar in moet vullen want die naam heb ik niet. Leeg laten en op ok drukken werkt ook niet.
Het windows netwerkwachtwoord wat je krijgt werkt ook niet.

Hoe zit dat nou met Windows 7,
Hoe moet je stap voor stap je windows configureren zodat boxee zonder wachtwoord in een map van je harde schijf kan?

Bij wie werkt het?

• masterjula

• rasta87
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 30-10 18:36
Ik had dat ook gevonden en het is me gelukt, maar wat een ingewikkeld gedoe is dat geworden bij windows 7 zeg.

• dennad
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 08-03-2012
Kan iemand mij helpen met het volgende:

Ik heb al een paar maanden de Boxee box, samen met een Synology DS212j. alles aangesloten bedraad op een sitecom 300n x4 gigabit router cat5e)

Alles draaide top, kon alles afspelen maar kijk voornamelijk .mkv. Ging van de week mij kast opruimen, en heb toen de NAS uitgezet (van de stroom af) De DS212j had wat moeite met opstarten (duurde wel een half uur, heb hem toen nog een keer aan/uit gezet, en toen draaide alles weer. Nu speelt de Boxee .mkv gewoon weer af, maar mijn bluray iso's zijn nu continu aan het bufferen. Ook avchd iso buffert elke minuut.

Ligt het aan mijn nas, mijn router of boxee instelling...

• maikel7
quote:
rasta87 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 17:39:
Ik had dat ook gevonden en het is me gelukt, maar wat een ingewikkeld gedoe is dat geworden bij windows 7 zeg.
Wat heb je uiteindelijk gedaan zodat je niet meer de melding van gebruikersnaam en wachtwoord krijgt en het gewoon werkt?

• RoRoo

RoRoo

powerkiters.nl

quote:
dennad schreef op zondag 04 maart 2012 @ 19:42:
Kan iemand mij helpen met het volgende:

Ik heb al een paar maanden de Boxee box, samen met een Synology DS212j. alles aangesloten bedraad op een sitecom 300n x4 gigabit router cat5e)

Alles draaide top, kon alles afspelen maar kijk voornamelijk .mkv. Ging van de week mij kast opruimen, en heb toen de NAS uitgezet (van de stroom af) De DS212j had wat moeite met opstarten (duurde wel een half uur, heb hem toen nog een keer aan/uit gezet, en toen draaide alles weer. Nu speelt de Boxee .mkv gewoon weer af, maar mijn bluray iso's zijn nu continu aan het bufferen. Ook avchd iso buffert elke minuut.

Ligt het aan mijn nas, mijn router of boxee instelling...
Ik denk dat je NAS met een filesystem of quota check bezig was. willen ze wel eens doen als ze een poos langer aangestaan hebben.

Ik zal eens kijken wat er gebeurt al je een nette reboot doet. eventueel handmatig de filesystemcheck laten uitvoeren.

• goofer_nieuw
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 08:21
Heeft iemand een idee bij het volgende probleem:

Mijn media library update al sinds twee maanden niet meer. Nieuwe films laat de boxee box niet zien en films die ik op mijn NAS heb verwijderd, blijven in de media library staan. De library geeft een overzicht van twee bronnen. Beide heb ik op dagelijks scannen staan. Verder heb ik al heel vaak beide bronnen handmatig laten scannen. De BB geeft aan dat hij scant, zonder zichtbaar resultaat.

Bij settings heb ik ook geprobeerd mijn media library te wissen. Bij het aanvinken van deze optie loopt de BB helemaal vast. De BB reageert niet meer op de afstandsbediening en de 'cirkel' die aangeeft alos de BB bezig is stopt met draaien. Alleen de BB uit en aan zetten helpt dan nog. Hierna zie ik geen wijzigingen in mijn media library.

Iemand enig idee?

• Just_A_User
quote:
goofer_nieuw schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:08:
Heeft iemand een idee bij het volgende probleem:

Mijn media library update al sinds twee maanden niet meer. Nieuwe films laat de boxee box niet zien en films die ik op mijn NAS heb verwijderd, blijven in de media library staan. De library geeft een overzicht van twee bronnen. Beide heb ik op dagelijks scannen staan. Verder heb ik al heel vaak beide bronnen handmatig laten scannen. De BB geeft aan dat hij scant, zonder zichtbaar resultaat.

Bij settings heb ik ook geprobeerd mijn media library te wissen. Bij het aanvinken van deze optie loopt de BB helemaal vast. De BB reageert niet meer op de afstandsbediening en de 'cirkel' die aangeeft alos de BB bezig is stopt met draaien. Alleen de BB uit en aan zetten helpt dan nog. Hierna zie ik geen wijzigingen in mijn media library.

Iemand enig idee?
Het niet updaten van media door de Boxee heb ik ook gehad, bij een oudere firmware, en de enige oplossing was de stekker eruit trekken en opnieuw aanzetten. Daarna scande de Boxee wel weer de 1e keer, maar bij de 2e x was het weer precies hetzelfde issue.

Ik heb dat probleem niet meer sinds het updaten van de firmware.

• Erhnam
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 07:27

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Zijn er hier al mensen met een Iomega TV?

http://www.xbmcfreak.nl/

• RoRoo

RoRoo

powerkiters.nl

quote:
Erhnam schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:53:
Zijn er hier al mensen met een Iomega TV?
Misschien moet je dat niet vragen in het Boxee Box topic :+

• Nicap

Nicap

Tsssk...

quote:
RoRoo schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:46:
[...]

Misschien moet je dat niet vragen in het Boxee Box topic :+
Want? Iomega tv heeft ook een versie welke Boxee draait. Dezelfde versie als de boxee box heeft waarschijnlijk.
Omdat hier veel mensen boxee ervaring hebben kan er iemand gepost hebben met een iomega.

Nicap wijzigde deze reactie 05-03-2012 18:36 (13%)

• RoRoo

RoRoo

powerkiters.nl

Klinkt logisch.. ik stel een vraag over een VW in het Audi topic want dat is toch ook een auto?

maar ga gerust je gang hoor.

• troftnom
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 10:33
Iomega Boxee staat anders wel gewoon in de startpost hoor.....

• RoRoo

RoRoo

powerkiters.nl

quote:
troftnom schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:38:
Iomega Boxee staat anders wel gewoon in de startpost hoor.....
Je hebt gelijk. Misschien dan toch en topic title aanpassing?? :P

I Stand Corrected
_/-\o_

• Nicap

Nicap

Tsssk...

quote:
RoRoo schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 08:57:
Klinkt logisch.. ik stel een vraag over een VW in het Audi topic want dat is toch ook een auto?

maar ga gerust je gang hoor.
Bijna wel. De vergelijking gaat niet helemaal op. Stel dat de vw en de audi een identieke motor hadden dan had het al een stuk logischer geklonken of niet?

• Harmen
Back ontopic please!

Er is een nieuwe update gereleased.
quote:
Public Release -1.5.1.23735 (5th march)-
The latest firmware 1.5.1.23735 has now been publicly deployed you should start to get the upgrade over the next 24 - 36 hrs

Bug fixes since 1.5.0.23615

Live TV
Cannot launch Live TV after a successful scan
Zip Code on Live TV needs to be mandatory, previously you could leave blank and select Next
Live TV edit channel caused a crash
When you have more than 2 friends watching the same show, none is presented
Live TV: Audio / Video sync problem

Networking & File Playback
Cannot skip audio tracks (mp3 mainly) when playing video and audio
Video too slow, sound normal, playback unwatchable; AVI MSMPEG4 Video with mp3 Audio
Loud audio distortion on non-bitstreamed sources
Low resolution XviD/DivX videos playback is slow, stutters and dying audio
Folder browsing stack not cleared when using sidebar menu to switch browsing target
HDMI Audio failed to initialize error forces reboot to play any video and get audio output (AVR turned off)
Loud distorted sound over SPDIF when playing MP3 audio using wolfgang's vault app
Stacked files: SMB password shown in file path
Some 720p XviD avi plays choppy, stuttering

Libraries
"A" and "The" are ignored but "An" is not (for Ignore Prefixes for Local Content on Sort setting)

Browser
Browser Redirect Bug (pop up management), selection added under Settings>System>Browser

Applications
Video/audio skip with Netflix

Interface
Episode thumbnails are too small
Greyed out image overlay via watched TV shows should be removed and just the green watched icon should be displayed
Browsing for subtitles does not load
There is no focus in browser history screen
Reduce presence of the pause icon in OSD
Update the CC icon in OSD to a new one to reflect current scope of the dialog
Show IMDB rating with decimal point.

Remote
Web interface (i.e. iPhone remote) does not accept lowercase L character entry

Localization
Error in Swedish translations
Italian strings in 1.5
Portuguese translation (pt-br) issues in firmware 1.5
net geupdate, online zoeken naar ondertitels werkt weer!
Super. Mn andere problemen zijn ook opgelost.

Whatever.

• RoRoo

RoRoo

powerkiters.nl

Ik word er gek van.. Hoop dat de nieuwe publieke update wat oplost.

net ook weer.. Alcatraz.. zie in mijn library dat episode 9 en 10 erbij gekomen zijn. onder een eigen cover en titel. dus zie 2x alcatraz staan. Nu heb ik dat wel es, even opnieuw identifyen en het staat weer onder 1 kopje.

Wat schetst mijn verbazing?? Compleet Alcatraz is uit mijn library. En weer manual identify of een scan uitvoeren geeft 'm niet terug in de library..

Heeft niemand hier nu last van??

• HvB83
quote:
Nicap schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:35:
[...]

Bijna wel. De vergelijking gaat niet helemaal op. Stel dat de vw en de audi een identieke motor hadden dan had het al een stuk logischer geklonken of niet?
Zwaar off-topic weliswaar, maar vw en audi hebben grotendeels dezelfde motoren (en andere onderdelen). Je betaalt alleen wel veel meer, voor hetzelfde onderstuurde karakter. ;)

• SaURoN
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
quote:
RoRoo schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:54:

net ook weer.. Alcatraz.. zie in mijn library dat episode 9 en 10 erbij gekomen zijn. onder een eigen cover en titel. dus zie 2x alcatraz staan. Nu heb ik dat wel es, even opnieuw identifyen en het staat weer onder 1 kopje.

Wat schetst mijn verbazing?? Compleet Alcatraz is uit mijn library. En weer manual identify of een scan uitvoeren geeft 'm niet terug in de library..

Nope, hier nog geen problemen ervaren!

• habermas
quote:
Harmen schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:22:
Back ontopic please!

Er is een nieuwe update gereleased.

net geupdate, online zoeken naar ondertitels werkt weer!
Super. Mn andere problemen zijn ook opgelost.
volgens mij geen wijzigingen t.o.v. de laatste beta-firmware (29 feb) zo te zien?

• Goku33
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 10:25

Goku33

Ownage!

quote:
RoRoo schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:54:

Hoe zijn de bestandsnamen van je afleveringen?
Probeer gewoon eens "Alcatraz S01E01.mkv" etc...
Pagina: 1 ... 22 ... 37 Laatste

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBSamsung

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013