Reg. datum: 11 januari 2001
Boxee Box
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 11 januari 2001
Reg. datum: 08 juni 2009
De remote is zo gaaf! Al heb ik al mijn andere ABs vervangen door een Harmony, deze mag er wel bij
Reg. datum: 11 oktober 2001
Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice
Echt? Rond de 200eu is wel wat iedereen hier verder in z'n hoofd had zitten volgens mij, gezien standaard dollarbedrag = eurobedrag omvorming die je met de meeste electronica mag doen na import, etc.quote:Pimmetje651 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:55:
229 sow dat ff duurder dan ik had verwacht
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Reg. datum: 06 september 2001
Voorlopig zullen ze extreem schaars blijven volgens de leverancier.
pricewatch: D-Link Boxee Box
PS: het schijnt ook mogelijk te zijn om XBMC erop te zetten.
supersatan wijzigde dit bericht 14-10-2010 21:05 (35%)
Reg. datum: 22 april 2009
Met de huidige dollarkoers is de Boxee is de VS 140euro en hier 230euroquote:Acolyte57 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:04:
[...]
Echt? Rond de 200eu is wel wat iedereen hier verder in z'n hoofd had zitten volgens mij, gezien standaard dollarbedrag = eurobedrag omvorming die je met de meeste electronica mag doen na import, etc.
Als ik de pricewatch bekijk staat daar zelfs een bedrag van 259 euro. No way Jose... Dat gaat natuurlijk helemaal nergens meer over. Boxee is leuk, maar ik wacht wel tot hij echt uit is én er diverse reviews voor beschikbaar zijn. En dan nog moet ie echt onder de 230 liggen voordat ik deze ga aanschaffen.quote:dialmformark schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:28:
[...]
Met de huidige dollarkoers is de Boxee is de VS 140euro en hier 230euro(ik weet het, tax/import etc etc, maar het blijft een groot verschil van 90 euro op een bedrag van 230euro).
idd dat dacht ik ook, misschien inkoopaktie ?quote:dialmformark schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:28:
[...]
Met de huidige dollarkoers is de Boxee is de VS 140euro en hier 230euro(ik weet het, tax/import etc etc, maar het blijft een groot verschil van 90 euro op een bedrag van 230euro).
Nu is het wachten op 10 november begonnen.
blaat!
Reg. datum: 12 april 2005
edit: hier het desbetreffende artikel nieuws: Amazon UK gaat gratis verzenden naar Nederland en België
ECiftci wijzigde dit bericht 15-10-2010 11:12 (48%)
zie homepage :)
Reg. datum: 24 november 2000
Kun je zeggen welke site?quote:ManTra schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:19:
Heb de box net gepreordered. Prijs was in pricewatch al met 30 euro omhoog gegaan. gelukkig nog een site met de oude prijs gevonden![]()
Nu is het wachten op 10 november begonnen.
Ik wil 'm nl. ook bestellen.
Laat maar, heb al een shop gevonden die 'm voor de oude prijs heeft en meteen besteld!
snitch wijzigde dit bericht 15-10-2010 14:39 (12%)
Misschien leuk om te melden welke dat is?quote:snitch schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:11:
[...]
Kun je zeggen welke site?
Ik wil 'm nl. ook bestellen.
Laat maar, heb al een shop gevonden die 'm voor de oude prijs heeft en meteen besteld!
supersatan wijzigde dit bericht 15-10-2010 16:32 (4%)
Oh ja, dom van me om dat te vergeten.quote:
Ik heb 'm besteld bij Wifimedia.
Reg. datum: 28 april 2009
Voor zover ik begrepen heb wel. Europese markt gaan ze zeer serieus aanpakken.quote:Mr. Gabbertje schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:59:
Zullen er dan ook nieuwe Nederlandse apps komen bij de release? Omdat de apps die er nu zijn ook niet echt perfect zijn.
The Boxee Box, reserveer hem nu! Als eerste van nederland bij ons leverbaar! http://www.wifimedia.eu/catalog/boxeebox-p-1505.html 5:44 AM Oct 8th via web
E6600 @ 3600Mhz | Asus P5B Deluxe | 4GB OCZ Urban Elite | 2x WD Raptors S-ATA Raid-0 2x 500GB Spinpoint | ASUS EAH 4870 D5 Glaciator| CPU-Z Validate
Hij wordt nu al voor € 201,88 aangeboden:quote:D3LTA schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:27:
Afzetters met zulke prijzen, wacht wel tot ie gewoon weer voor 199 euro leverbaar is.
http://nl.hardware.info/p...380-boxee-box#tab:prijzen
Voor dat geld koop je nergens zo'n mediaplayer. In de nabije toekomst zal je er ook XBMC op kunnen zetten. dat kan op geen enkele andere player.
supersatan wijzigde dit bericht 17-10-2010 19:34 (18%)
Dat ben ik wel met je eens, het gaat mij erom dat hier in euro de prijzen altijd een keer over de kop moeten in begin.quote:supersatan schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:31:
[...]
Hij wordt nu al voor € 201,88 aangeboden:
http://nl.hardware.info/p...380-boxee-box#tab:prijzen
Voor dat geld koop je nergens zo'n mediaplayer. In de nabije toekomst zal je er ook XBMC op kunnen zetten. dat kan op geen enkele andere player.
$199 dollar 199 euro is al mooi genoeg.
E6600 @ 3600Mhz | Asus P5B Deluxe | 4GB OCZ Urban Elite | 2x WD Raptors S-ATA Raid-0 2x 500GB Spinpoint | ASUS EAH 4870 D5 Glaciator| CPU-Z Validate
Ik wil de boxee box heel graag, maar denk dat ik toch even ga wachten totdat er ervaringen mee zijn en de prijs iets realistischer is / gaat worden.
Ik haal hem wel gewoon uit Canada volgende week ben ik er toch, even kijken wat voor voeding erbij zit... hopelijk een 110v-230vquote:Pimmetje651 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:56:
zoals Delta al aangeeft, is het toch gewoon raar dat zo'n mooi app in bijv USA 199 USD zal kosten en dan in NL gewoon dik boven de 210 euro.Dit terwijl ik geloof op dit moment de € bijna $ 1,30 waar is .
Ik wil de boxee box heel graag, maar denk dat ik toch even ga wachten totdat er ervaringen mee zijn en de prijs iets realistischer is / gaat worden.
D3LTA wijzigde dit bericht 18-10-2010 11:02 (5%)
Da's ook een idee, misschien kun je er meer meenemenquote:D3LTA schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:01:
[...]
Ik haal hem wel gewoon uit Canada volgende week ben ik er toch, even kijken wat voor voeding erbij zit... hopelijk een 110v-230v
Acties:
Psst.... Benchtable kopen? -> Check mijn advertentie ;)
Lees net dat hij pas in noverber leverbaar is in canada bij de bestbuy klopt dat ?quote:Pimmetje651 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:04:
[...]
Da's ook een idee, misschien kun je er meer meenemen?
Reg. datum: 27 januari 2000
Hier volop enthousiasme, ik ga hem ook zeker bestellen. Kijk nog even de kat uit de boom of ik hem uit de US haal of ergens in NL.quote:binaries4me schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:03:
Hmm ik had wel wat meer enthousiastelingen verwacht voor de Boxee Box
Ik bestel hem alleen als het zeker is dat er XBMC op kan, anders moet ik het ding niet hebben!quote:oscar schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:51:
[...]
Hier volop enthousiasme, ik ga hem ook zeker bestellen. Kijk nog even de kat uit de boom of ik hem uit de US haal of ergens in NL.
Move along folks, nothing interesting to see here.
Reg. datum: 29 november 2000
Intel QX6700 Quadcore, Intel D975XBX2, 2x2GB Geil PC6400, Antec P180, Antec Neo 550W, Sapphire HD6850, Dell 2209WA
Reg. datum: 03 mei 2009
Nu is mijn oog gevallen op de boxee box, maar ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik er nog meer mee kan naast streamen, en op internet. Al die apps, tv-series e.d. zijn zeker alleen in de VS beschikbaar?
Level 30 : Games.Reviews.Retro | live / psn : phusebox
Move along folks, nothing interesting to see here.
Wilde net gaan posten.quote:Fire69 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:00:
Installeer Boxee even op je pc en bekijk vandaar eens wat er allemaal beschikbaar is?
Heb ik dus gedaan, maar echt wat een crap zeg. Niks werkt, de browser is niet mee te werken, nul content hier beschikbaar, geen uitzending gemist app, de uitzending gemist site werkt niet etc.
Wat een wanproduct. Leuk als je in de VS woont, maar hier totaal onbruikbaar.
Phusebox wijzigde dit bericht 21-10-2010 10:25 (6%)
Lulkoek. De versie die op de BOX staat is volledig aangepast aan de Europese eissen.quote:Phusebox schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:23:
[...]
Wilde net gaan posten.
Heb ik dus gedaan, maar echt wat een crap zeg. Niks werkt, de browser is niet mee te werken, nul content hier beschikbaar, geen uitzending gemist app, de uitzending gemist site werkt niet etc.
Wat een wanproduct. Leuk als je in de VS woont, maar hier totaal onbruikbaar.
Daarbij is de software vele malen beter dan welke andere mediaplayer (hardware) dan ook.
Wel leuk dat ze dan zeggen; probeer het zelf even uit en installeer het op je pc. Goede reclame dan want op mijn pc werkt echt 0 content gewoon. Geen uitzending gemist, de browser is ontzettend slecht. Bijvoorbeeld als je dan naar uitzendinggemist.nl gaat komt er een pop-up die je niet weg kunt klikken en de hele site onbruikbaar maakt.quote:supersatan schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:33:
[...]
Lulkoek. De versie die op de BOX staat is volledig aangepast aan de Europese eissen.
Daarbij is de software vele malen beter dan welke andere mediaplayer (hardware) dan ook.
Bol
DivXPlayer
WiFi Media
InformatiQue
Ook bij Informatique is hij nu weer € 229 gelukkig.
€ 229 lijkt de vastgestelde verkoopprijs te zijn.
supersatan wijzigde dit bericht 22-10-2010 11:55 (11%)
zijn btw nog wel wat andere kanalen om er 1 te verkrijgen heb ik gemerkt
Dat zijn volgens mij toch 2 andere dingen, of juist niet.. Tja, het ligt d'r aan, als je series download via nzb of torrents, en ook films, dan zou je misschien voor de boxee box moeten gaan. Maar ik denk dat de mainstream-user dan beter voor de Google TV moet gaan.quote:Pimmetje651 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:30:
hmm ik twijfel toch echt nogsteeds of de boxee box kopen of wachten op google tv ...
zijn btw nog wel wat andere kanalen om er 1 te verkrijgen heb ik gemerkt
Niet dus: Google TV featuresquote:Pimmetje651 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:06:
dat vraag ik me dus zeker af, want ik denk dat google tv dus ook alles zal gaan bieden wat de boxee box doet , maar dan ook weer net iets meer ..
Zie je hier tussen staan dat je zelf gedownloade films/series kan afspelen?
Kijk anders naar de Uitlegparty: Google TV vs Apple TV vs Boxee Box op Bright.nl.
Hoewel ze daar meer focussen op online content en apps, staat er bij de Boxee Box:
quote:"Deze netwerkmediaspeler, met opvallend design, laat je ook je eigen filmbestanden streamen, in meer formaten dan Apple TV."
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Het staat er inderdaad niet bij, maar ik verwacht dat dit wel mogelijk wordt hoor. DIe online content gebruikt ook codecs dus het moet toch allemaal wel ondersteund worden. Misschien staat het er niet bij omdat het aan de hardwarekant ligt of er wel of geen harddisk in je googletv apparaatje komt.quote:Mr_Blobby schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:09:
[...]
Niet dus: Google TV features
Zie je hier tussen staan dat je zelf gedownloade films/series kan afspelen?
Kijk anders naar de Uitlegparty: Google TV vs Apple TV vs Boxee Box op Bright.nl.
Hoewel ze daar meer focussen op online content en apps, staat er bij de Boxee Box:
[...]
Er komen ook "apps" dus ook nzbget of iets dergelijks zal wel door iemand geport worden ook al stopt Google het er niet in. En uitzending gemist en dergelijke verwacht ik ook wel als het een beetje een populaire mediaspeler wordt.
☻/ Elwood: What kind of music do you usually have here?
/▌ Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Reg. datum: 03 oktober 2010
Hier kunnen jullie zien hoe het streamen met Boxee gaat.
http://www.boxeeworld.nl/...en-series-met-boxee-video
Reg. datum: 27 januari 2000
Wilde de uitlegparty van Bright hier ook al even posten, thanks! Vind het jammer dat ze niet zijn in gegaan op het spelen van networked media, de bestanden die je in je home network (op je nas, laptop/desktop of zo) hebt staan. Dat is namelijk voor mij de voornaamste reden om een Boxee Box aan te schaffen en waar Google TV en Apple TV het onderspit delven. De apps zijn wat mij betreft een leuk extra.quote:Mr_Blobby schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:09:
Ik denk wel dat (helaas maar waar) Google TV meer aanhangers krijgt, meer ontwikkelaars voor dit platform kiezen en dus qua apps ook meer keus. Dat zou op de lange termijn voor Google TV pleiten. Maar vooralsnog blijf ik bij Boxee.
Video is verwijderd...quote:FrankSpin schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:39:
Naar aanleiding van de discussie over het streamen van content in combinatie met Boxee heb ik een kleine video gemaakt.
Hier kunnen jullie zien hoe het streamen met Boxee gaat.
http://www.boxeeworld.nl/...en-series-met-boxee-video
Want als ik nu probeer te streamen met TVersity bijvoorbeeld krijg ik in 9 van de 10 gevallen een error op mijn PS3 of Xbox360...
Ja.quote:Phusebox schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:16:
Maar dus even voor de duidelijkheid; als ik stream vanaf mijn pc met de boxee box, dan hoeft mijn pc enkel en alleen de data over wifi te pompen en de boxee box doet decoden etc?
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
quote:Phusebox schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:16:
Maar dus even voor de duidelijkheid; als ik stream vanaf mijn pc met de boxee box, dan hoeft mijn pc enkel en alleen de data over wifi te pompen en de boxee box doet decoden etc?
Want als ik nu probeer te streamen met TVersity bijvoorbeeld krijg ik in 9 van de 10 gevallen een error op mijn PS3 of Xbox360...
Maar.. je streamt via Wifi?? Dus zonder tussenkomst van een s-video kabel of iets dergelijks??quote:
quote:habermas schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:22:
Maar.. je streamt via Wifi?? Dus zonder tussenkomst van een s-video kabel of iets dergelijks??

HDMI kabeltje van je Boxee naar je TV.
Wifi (of ethernet kabeltje, jouw keuze) van je PC naar de Boxee.
Done.
Reg. datum: 17 maart 2002
Boxee Box vs Neo TV 550 topic: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1283879 waarin beide apparaten worden vergeleken met elkaar.
Zelf ga ik voor de NeoTV 550 (o.a. geen fan, full BD license, gapless playback + daarbij mijn mindere belangstelling voor online content)
Ik vind het niet echt een vergelijking die je kan of mag maken. De Boxee Box is een echte pc met een intel processor. Hierop zou je mogelijk ook XBMC, Ubuntu, MythTV, Windows, etc, op kunnen draaien. De NeoTV 550 is met een ARM uitgebracht waarbij de mogelijkheden toch beperkter zijn. Neemt niet weg dat het een leuk kastje is maar voor de echte tweaker is de Boxee Box toch interessanterquote:remotehost schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:14:
Wellicht interessant, op het avsforum loopt er, naast eigen topics voor elk apparaat apart, een
Boxee Box vs Neo TV 550 topic: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1283879 waarin beide apparaten worden vergeleken met elkaar.
Zelf ga ik voor de NeoTV 550 (o.a. geen fan, full BD license, gapless playback + daarbij mijn mindere belangstelling voor online content)
Erhnam wijzigde dit bericht 27-10-2010 17:45 (6%)
http://www.xbmcfreak.nl/
Reg. datum: 17 maart 2002
Wat een onzin, natuurlijk kan en mag je die vergelijking wel maken: het zijn allebei mediaplayers en ze zitten in dezelfde prijsklasse. Wat boeit het nou uiteindelijk wat voor hardware er in zit, het gaat om de funktionaliteit en waar de koper meer belang aan hecht. Dan kan de "echte tweaker"quote:Erhnam schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:43:
[...]
Ik vind het niet echt een vergelijking die je kan of mag maken. De Boxee Box is een echte pc met een intel processor. Hierop zou je mogelijk ook XBMC, Ubuntu, MythTV, Windows, etc, op kunnen draaien. De NeoTV 550 is met een ARM uitgebracht waarbij de mogelijkheden toch beperkter zijn. Neemt niet weg dat het een leuk kastje is maar voor de echte tweaker is de Boxee Box toch interessanter
remotehost wijzigde dit bericht 27-10-2010 19:21 (7%)
Deze kende ik nog niet. Ben n fan van Netgear (gebruik tot volle tevredenheid de WNDR3700 en WNHDE111), maar zie niet echt wat deze nou toevoegt aan 'bewezen' mediaplayers als de ACRyan of Mede8er. De prijs van de 350 ligt zo'n 100 euro lager dan de Boxee Box, maar die heeft met z'n qwerty-remote, groeiende online content, snellere processor en jukebox toch wel wat meer appeal. Zal dat topic es bestuderen.quote:remotehost schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:14:
Wellicht interessant, op het avsforum loopt er, naast eigen topics voor elk apparaat apart, een
EDIT: dat gapless audio playback is wel een interessant punt. Verder noemen ze de audio passthru van de Neo, heeft de Boxee dit niet? (kan de Boxee geen audio/video via één HDMI doorgeven?)
habermas wijzigde dit bericht 27-10-2010 19:53 (11%)
maar gaat dit in Europa werken?
via: http://www.boxeeworld.nl/...ox-1-november-beschikbaar
Geachte,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 25 oktober 2010.
Als gevolg van grote drukte duurde het beantwoorden van uw bericht wat langer dan u van ons gewend bent. Wij bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.
U wilt graag weten wat de exacte release datum van het artikel 'Boxee Box Wireless N Hd Media Player 1080p' is.
Zoals vermeld op onze website komt het artikel uit op 1 november 2010. Indien het artikel wordt gereserveerd, wordt het doorgaans op de verschijningsdatum geleverd.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Reg. datum: 27 augustus 2002
Mijn advies: Blijf gewoon bij XBMC aangezien Boxee niks extra´s te bieden heeft voor Nederlanders.
Reg. datum: 18 maart 2002
Beetje koffiedik kijken natuurlijk, misschien wordt de Boxee-box (inderdaad voornamelijk in de US) een geweldig succes. Dan mag de aanlooptijd nog zolang geweest zijn, dat halen ze er dan wel weer uit.quote:Bulkzooi schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:45:
In nederland heb je niet zoveel aan de foeilelijke Boxee: bijna alle content is ge-geolocked tot met name de US en de UK. Verder is het bedrijf onbetrouwbaar en zal het niet lang meer bestaan. Ze kunnen niet nog meer venture capital ophalen en de lange aanloopperiode heeft veel gekost. Nu concurrentie als GoogleTV zich aandient, hebben content providers weinig behoefte om met Avner om tafel te gaan zitten.
Mijn advies: Blijf gewoon bij XBMC aangezien Boxee niks extra´s te bieden heeft voor Nederlanders.
Het is wel vervelend dat alle online-content eigenlijk alleen maar werkt in de VS, maar daar hebben ze wel grote spelers aan de haak geslagen.
Verder gaat het natuurlijk verder dan de online content, het is ook gewoon een goede mediaspeler voor je offline bestanden.
Ik zit zelf nog te twijfelen tussen een media-PC (gebaseerd op de Asrock Ion, met BluRay) en de Boxee-box
Slecht georganisseerd zooitje, dat klopt. Maar ook al mislukt het, kunnen ze altijd het nog open-source maken, en dan hebben ze zat support van de XBMC Comminuty.quote:Bulkzooi schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:45:
In nederland heb je niet zoveel aan de foeilelijke Boxee: bijna alle content is ge-geolocked tot met name de US en de UK. Verder is het bedrijf onbetrouwbaar en zal het niet lang meer bestaan. Ze kunnen niet nog meer venture capital ophalen en de lange aanloopperiode heeft veel gekost. Nu concurrentie als GoogleTV zich aandient, hebben content providers weinig behoefte om met Avner om tafel te gaan zitten.
Aan de andere kant zal het niet lang duren totdat er goedwerkende NL apps als UitzendingGemist en RTLGemist zijn, toch het belangrijkste denk ik.quote:Bulkzooi schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:45:
In nederland heb je niet zoveel aan de foeilelijke Boxee: bijna alle content is ge-geolocked tot met name de US en de UK.
Ik heb hier ook naar zitten kijken, maar hiermee kan je weer niet streamen (van eigen content) volgens mij, toch het belangrijkste aspect vd BB.quote:Nu concurrentie als GoogleTV zich aandient
Maar daarvoor zul je dan weer zelf een HTPC in elkaar moeten sleutelen, of zijn er daarvoor ook kant-en-klare oplossingen?quote:Mijn advies: Blijf gewoon bij XBMC aangezien Boxee niks extra´s te bieden heeft voor Nederlanders.
Dit gezien ik de form-factor echt enorm mooi/gaaf vind.
Deze box stop ik niet weg achter een kastdeur maar gaat pontificaal op de salontafel!
Zou 't mogelijk zijn om XP te installeren vanaf USB stick? Iemand enig idee?
Het lijkt me dat de hardware niet heel uitzonderlijk is.
We are the 'all-singing all dancing' crap of the world
Hier een uitgebreide analyse van de internals van de Boxee Box: The Inside Story (misschien iets voor de TS)
http://www.bol.com/nl/p/c...03004010727133/index.html
Volgens mij klopt dit!quote:FrankSpin schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:38:
Inmiddels is de levertijd bij bol.com veranderd in 2-4 werkdagen
http://www.bol.com/nl/p/c...03004010727133/index.html
In dit Bright Night filmpje zegt een vertegenwoordiger van DLINK namelijk ook dat de Boxee Box vanaf 2 november beschikbaar is.
Dus wie weet heb ik de Boxee Box deze week al in huis !!!
Hmm, op wat voor manier bedoel je? XBMC draait de DVD menu's in mijn images in ieder geval probleemloos, en ik was er van uitgegaan dat Boxee diezelfde code gebruikt...quote:Pimmetje651 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:32:
wat ik dus erg jammer vindt is dat hij geen DVD menu's ondersteund
De versie die de boxee box gaat bevatten (1.0) gaat het volgens mij wel gewoon supporten.quote:Acolyte57 schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:19:
[...]
Hmm, op wat voor manier bedoel je? XBMC draait de DVD menu's in mijn images in ieder geval probleemloos, en ik was er van uitgegaan dat Boxee diezelfde code gebruikt...
Helaas, een email van Bol.comquote:snitch schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:58:
Volgens mij klopt dit!
In dit Bright Night filmpje zegt een vertegenwoordiger van DLINK namelijk ook dat de Boxee Box vanaf 2 november beschikbaar is.
Dus wie weet heb ik de Boxee Box deze week al in huis !!!
"Wij hebben inmiddels gezien dat de beschrijving van het artikel Boxee Box Wireless N Hd Media Player op onze site onjuiste informatie bevat. Wij geven dit door aan de verantwoordelijke afdeling die de beschrijving zo spoedig mogelijk zal controleren en indien nodig zal corrigeren.
De officiele releasedatum van het betreffende artikel is inderdaad 10 november. Vanaf die datum kan het artikel binnen 2 tot 4 werkdagen geleverd worden."
Nog 2 weken en dan maar eens zien wat iedereen er nu van vind!
Verkrijgbaar bij:quote:We're days away from the launch of the Boxee Box worldwide.
To ensure you’re able to get the Boxee Box in time for the holidays, we recommend pre-ordering in your country from the link below.
We're also having a Boxee Box launch party in New York on November 10th. RSVP below - there's only 1000 spots and we're already close to capacity.
So... get in your pre-order, come party with us, and thanks for all your support!
Team Boxee
Bol.com
Informatique
DivxPlayer.NL
WifiMedia
Juuh!
iMac 27" / 4GB / 1TB / ATI Radeon 4670 --- And Loving it!
Reg. datum: 14 november 2005
Reg. datum: 02 november 2010
To boldly go where no man has gone before...
Ben vd week eens met die boxee software gaan prullen maar kom toch wat vreemds tegen :
Als ik mijn film collectie pak en deze scan in boxee zitter er een hoop onbekende films bij, dus ik opzoek naar de oplossing om deze aan te passen via google terecht gekomen bij Media Companion .Hier alles netjes (bijna alles dan) aangepast maar helaas na een rescan in boxee werken ze nog niet .En dit terwijl het toch gewoon bekende "films" zijn ( band of brothers / the pacific bijv) .Iemad enig idee?
Uit mijn collectie van +200 films missen er 3 of 4, niet heel veel dus, maar wel jammer dat je daar geen eigen coverart voor kan maken.
Ik denk dat ik em toch ook maar ga pre-orderen. Wilde eerst wat user-reviews afwachten maar wil toch niet naast de pot pissen uiteindelijk
Trouwens met een code krijg je ook nog eens 5% korting.
Ik hoop het voor je dat je hem gaat krijgen (zie mijn vorige bericht) maar waar heb je besteld dan ?quote:fjs schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:36:
Heb hem ook maar besteld. De leverancier vertelde me dat ze dinsdagavond moeten binnenkomen. Dus woensdag verstuurd heb ik hem volgende week donderdag of zoiets. Mocht het veel later worden kan ik mijn geld gewoon terug krijgen :-)
Onzin!quote:Pimmetje651 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:06:
kreeg net toch wel iets heel vervelends te horen van leverancier : boxee levering is uitgesteld ivm firmware update !Levering zal begin december worden ?
Wie was die leverancier dan? Zeker iemand die toch geen voorraad krijgt (geen launch partner)
Reg. datum: 23 juli 2009
Is het:quote:Pimmetje651 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:12:
uhhm leverancier is een grote distri in NL .Hun hebben dit rechstreeks van D-Link te horen gekregen
Bol.com
Informatique
DivxPlayer.NL
WifiMedia
Dat zijn de leveranciers die boxee zelf noemt namelijk.
Reg. datum: 14 november 2005
Welke code? en welke site?quote:fjs schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:36:
Heb hem ook maar besteld. De leverancier vertelde me dat ze dinsdagavond moeten binnenkomen. Dus woensdag verstuurd heb ik hem volgende week donderdag of zoiets. Mocht het veel later worden kan ik mijn geld gewoon terug krijgen :-)
Informatiquequote:
code:
http://www.youtellme.nl/r...formatique/kortingscodes/
Weet niet of dit mag maar anders mag een admin dit verwijderen.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 last