Wiethoofds meuk en 'overige'
17-10 Betere GoT navigatie | 25-2 Borsten maken.. | 27-1 Doucherituelen | 2-10 Randomer headerkleurtjes
7. Mooiste TS
[GOM Player] Ervaringen & discussie topic
Meest veelzijdige user
gallery: Wiethoofd
AlexV wijzigde dit bericht 09-01-2010 21:08 (32%)
Hier ligt het aan de gebruikte definitie: van alle users die ik het afgelopen jaar ben tegengekomen, heeft McOrmick me het meest geholpen. Dit deels vanwege zijn productreviews op Tweakers.net. Voor mij is hij dus het meest behulpzaam geweest, al kan ik me met die 12 reacties zeer zeker voorstellen dat dit niet voor iedereen geldt.quote:-The_Mask- schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:35:
[...]
Mag ik vragen waarom je iemand met 12 reacties als meest behulpzame user wil nomineren.
01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001
2. Meest behulpzame user
Megaflix! En dan zelfs tweezijdig:- Ten eerste levert Megaflix een zeer goede bijdrage aan de Pricewatch, wat hem toch in (zeer) zekere zin behulpzaam maakt.
- Ten tweede de behulpzaamheid in de Pricewatch Feedback op het forum.
De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?
Seconds that!quote:Kraan schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:26:2. Meest behulpzame user
Megaflix! En dan zelfs tweezijdig:
- Ten eerste levert Megaflix een zeer goede bijdrage aan de Pricewatch, wat hem toch in (zeer) zekere zin behulpzaam maakt.
Nadrukkelijke noot: er zijn er wel meer die om deze redenen een pluim verdienen, maar ik vond Megaflix even in het bijzonder!
2 Meest behulpzame user |
mockingbird |
Motivatie: Lees en huiver: mockingbird in "Wettelijke bepalingen mb.t. aantal repar..." Dit is slechts één van die voorbeelden waarbij je kunt zien dat sommigen vanuit hun beroep een enorme bijdrage kunnen leveren aan een community. Zowel in SF als SG als WI (e.a.) zeer vaak posts van een zeer hoog niveau altijd bedoeld om een ander te helpen. |
18 Leukste signature of ondertitel |
Floor-is |
| Motivatie: Briljante samenwerking tussen icon en ondertitel |
Double exposure film: http://bit.ly/CanonVsNikon
The answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
Thirds!quote:Kraan schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:26:2. Meest behulpzame user
Megaflix! En dan zelfs tweezijdig:
- Ten eerste levert Megaflix een zeer goede bijdrage aan de Pricewatch, wat hem toch in (zeer) zekere zin behulpzaam maakt.
Nadrukkelijke noot: er zijn er wel meer die om deze redenen een pluim verdienen, maar ik vond Megaflix even in het bijzonder!
en bedankt voor de nominatie :-)
Kabeltje prikprak uit je computer op dat dingetje ppfffllrrt nou je man weet wel hoe hij werkt.
Mijn huis is te koop, help me verkopen ajb
Fourths!quote:
http://www.youtube.com/watch?v=QENfsjW-rM8
The devil is in the details.
☻/
/▌
/ \
laat maar, is van 2010
Megaflix wijzigde dit bericht 12-01-2010 19:34 (85%)
Uitvinder van de Red Bull Pancake (bedankt Korakal en momania) en professioneel schutting-stoker
Volgens mij gebruik jij geen Chromequote:AlexV schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 21:01:7. Mooiste TS
Mooie TS
nu.nl - Algemeen
21:04 ALEPPO - Syrische tanks in straten Aleppo
20:57 AMSTERDAM - Zwemmer vermist bij plas in Zwolle
20:34 ROTTERDAM - Zoekactie naar vermiste redder levert niks op
quote:Matis schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:28:
Volgens mij gebruik jij geen ChromeIn Firefox ziet het er wel goed uit
quote:Wiethoofd schreef op zondag 27 december 2009 @ 11:03:
Mooiste topicstart
Mits bekeken in een fatsoenlijke browser een compleet dynamisch schaalbare topicstart zowel in de lengte als breedte en dus compatible met oude en nieuwe layout.
17-10 Betere GoT navigatie | 25-2 Borsten maken.. | 27-1 Doucherituelen | 2-10 Randomer headerkleurtjes
Waarom niet?quote:
Een crewmember kan toch ook buiten zijn crewtaken behulpzaam zijn?
Hahn wijzigde dit bericht 12-01-2010 14:40 (6%)
Mee eens.quote:TERW_DAN schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:39:
Waarom niet?
Ook mee eens.quote:Mute schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:40:
Crewmembers hebben al hun eigen categorie en iemand die in het rood post zal veel eerder opvallen dan een normale user, dus imo is dat een beetje oneerlijk. Maar suit yourself.
Een modje valt sws eerder op dan een normale user, daarnaast zijn modjes (in hun mod-gerechtigd subforum) extra bedreven en proberen ze hun beste beentje voor te zetten.
Een non-inhoudelijke post van een mod in zijn subforum is natuurlijk not-done. Om die redenen zijn bovenstaande beide waar (imo)
nu.nl - Algemeen
21:04 ALEPPO - Syrische tanks in straten Aleppo
20:57 AMSTERDAM - Zwemmer vermist bij plas in Zwolle
20:34 ROTTERDAM - Zoekactie naar vermiste redder levert niks op
Volgens mij is dat _nooit_ zo geweest, vanwaar nu wel?quote:TERW_DAN schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:39:
[...]
Waarom niet?
Twitter Feel free to follow. | Tweakers.net Gallery
Kabeltje prikprak uit je computer op dat dingetje ppfffllrrt nou je man weet wel hoe hij werkt.
Mijn huis is te koop, help me verkopen ajb
Flauw om dat als argument te gebruikenquote:Floor-is schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:02:
Kweenie hoor, maar hij is toch gewoon genomineerd en niet door één, maar een aantal mensen?
Hahn wijzigde dit bericht 12-01-2010 15:10 (8%)
Imho worden er valide argumenten aangedragen voor de nominatie van Megaflix, die gelden voor buiten zijn crewtaken. Hetzelfde als dat iemand mij behulpzaam zou nomineren omdat ik bezig ben met het taxatietopic. dat zou op zich nog best steek houden, gezien hardware taxeren niet bepaald een taak is van een mod.quote:Outerspace schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:53:
[...]
Volgens mij is dat _nooit_ zo geweest, vanwaar nu wel?
Imho moeten we niet te pietluttig met de regels omgaan, dus als iemand fatsoenlijke argumenten aandraagt moeten we daar op z'n minst naar kijken. Of de nominatie er uiteindelijk inkomt ligt uiteraard bij de verkiezingcrew, maar ik vind niet dat een goede nominatie per definitie niet mag.
Megaflix wordt niet genomineerd in die categorieën, lijkt me dus prima te kunnen om hem als meest behulpzame user te nomineren.quote: TSDaarnaast waren er een aantal categorieën waarin een nominatie niet noodzakelijk zal zijn, te weten de categorieën "Beste crewlid" en "Beste subforum". Hier zijn alle genomineerden al bekend en daarom zijn nominaties niet nodig.
Beste Tweakblogger
Wiethoofd
Gewoon omdat Wiethoofds blog een van de weinige is op het wijde internet die ik regelmatig check zonder er op gewezen te moeten worden, en ik elke post ook met plezier kan lezen.~ Think Again.
Waarom zou ie niet genomineerd worden in 'beste crewlid'quote:Wiethoofd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:13:
[...]
Megaflix wordt niet genomineerd in die categorieën, lijkt me dus prima te kunnen om hem als meest behulpzame user te nomineren.
Hij wordt _in dit topic_ niet genomineerd in die categoriequote:Mute schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:15:
Waarom zou ie niet genomineerd worden in 'beste crewlid'
Maar ik bedoel dus te zeggen dat het niet betekent dat hij dus niet in de meest behulpzame user categorie genomineerd mag worden.quote:Mute schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:19:
Omdat ieder crewlid daar al voor genomineerd is.
Iemand die buiten zijn crewwerkzaamheden om ook nog behulpzaam is op andere delen van de site wil ik best als keuzeoptie opnemen. In de kiesinterface zie je toch geen kleurtjes dus als je hem niet kent stem je toch niet op 'm.quote:Mute schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:05:
[...]
Flauw om dat als argument te gebruikenMaar als jullie je lolletje willen, ga je gang.
Omines - Snel en gratis juridisch advies
Standeman: Ik wil mijn ballen ook wel doneren hoor, ik doe er toch ook niets meer mee.
Precies, zoals al eerder was vermeld gaat het uiteindelijk om de stemmen zelf. Zelfde als met die DPC nominaties (welke ik onzinnig vind)quote:NMe schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:03:
Iemand die buiten zijn crewwerkzaamheden om ook nog behulpzaam is op andere delen van de site wil ik best als keuzeoptie opnemen. In de kiesinterface zie je toch geen kleurtjes dus als je hem niet kent stem je toch niet op 'm.
Overigens, een vraagje in eigen belang, is er ook een categorie voor ex-crew?
hoewel ik daar best wel laat mee kom aangezien we al aan het nomineren zijn
hmm, blijkbaar werkt dit eventjes niet meer
T.net heeft de authenticatie en profielupdate pagina's veranderd...
SMS "SIG bericht" naar 0614447538
Dat laat je het iemand anders doen.quote:TERW_DAN schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:12:
gezien hardware taxeren niet bepaald een taak is van een mod.
Intel Xeon X3440 @ 4GHz - Biostar Tpower I55 - G.Skill Ripjaws 1600MHz - HD6950 @ HD6970 bios - Enermax Pro82+ 625W
Standeman: Ik wil mijn ballen ook wel doneren hoor, ik doe er toch ook niets meer mee.
Beste Casemod
[CiP] Cubeleon
[CiP] Mini Carbon Mediacenter
[CIP] Wangenmeubel
[CiP] Terminator
[CIP] Iska's Brother
Al is het wel lastig omtrend de casemods dat een aantal van deze (net als die van mijzelf) al uit een eerder jaar komen. Maargoed, ze zijn in 2009 actueel of afgerond.Beste slotje
TERW_DAN in "atomen bestaan uit ruimteschepen"
Nieuwste blog (24-05): You wouldn't download a car
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'
Mooiste Icon
Noxiuz
Omdat die beweging in het oog mooi samenvalt met de marquee van pagina 11 in het epictopic (Hier: wtf is dit nou weer? HK-XS req). Dat was ook de eerste keer dat het oog me opvielVeelzijdigste User
Emile
Kan op veelzijdige manieren belachelijk gemaakt worden, maar blijft rustig en reageert altijd weer met een apple opmerking terug!Beste blogpost
De eerste keer...
Grappig, leuk, onverwacht én trendsettend, gezien de vele mensen die het met ong dezelfde titel ook zo hebben geprobeerd! Geeft ook meteen de mooie non-tech waarde aan van de tweakblogs.In before the lock! Sorry voor de late post
Vanx wijzigde dit bericht 17-01-2010 21:29 (35%)
Nieuwste blog (24-05): You wouldn't download a car
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'
Had dit topic maar net als het categorieën nominatietopic op slot en gemoved moeten wordenquote:CodeCaster schreef op zondag 17 januari 2010 @ 21:21:
Ik weet niet hoe jouw weekend was, maar mijn zaterdag is al even voorbij.
Curry zegt:
[21:40:35] Curry: vieze koorbal dat je bent
[21:40:36] zeef: knor
Curry zegt: strakke timing
Iemand heeft net mn stem gewonnenquote:
Volgens mij was de winnaar in die categorie al bekend hoorquote:
* We weten nog niet helemaal wanneer de verkiezingen zelf geopend worden; houd Mededelingenforum in de gaten.
NMe wijzigde dit bericht 18-01-2010 01:30 (4%)
Dit topic is gesloten.