Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• junglebeast
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 16:20

junglebeast

hier staat iets

Kijk een addon weet nooit wat je speelstijl is en hoe goed je bent. Wat wel kan helpen is van spelers een eerste overzicht te hebben in een groep. Maar kijk maar wat je er mee doet. Ik ga em idg beta testen..

Gisteren ook weer eens getanked op de pala in FoS, PoS normal. Hadden Tyrannus verslagen maar kwam ik er achter dat ik de quest (proudmoore) bij Ick niet gecompleet had en dus niet naar HoR kon gaan. :(

Dus maar de hunter gelogt. De waves gingen lekker.. en kwamen bij de LK aan. Blijkbaar liep ik iets te ver door en ging dwars door de eerste ice wall heen.. lol. Wist niet dat het kon, maarja.
Liep allemaal erg lekker.. en hadden 1 pug bij ons. Toevallig ook van Tura en een goeie guild.

En verder ga ik weer mijn druid uit het stof halen.. kijken of ik er een leuke resto alt van kan maken.

B.NET: Junglebeast#2495 | Main WoW: Poysonivy @ Turalyon | Main Rift: Stanis @ Blightweald

• Snuffel
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 20-04 13:11

Snuffel

Damn.. missed me again!

Voor feral dps druids ligt het er een beetje aan.
Als je unbuffed > als 50% crit hebt, en je zit met je ArP > 400, dan zou ik ArP gemmen, anders Agi.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Kees
  • Laatst online: 16:22

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
quote:
Kees schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:37:
[...]

Op outland is het wat eentonig aan het worden: Patchwerk, Patchwerk, Razuvious, Patchwerk.
Oeh, en de nieuwe daily is.. tromgeroffel: Patchwerk!

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• RichardvdD
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17-04 14:46
Op Trollbane is het al 3 van de 4 weken Anub'Rekhan :')

• Pim1987
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 13-10-2012
RaF iemand?
ik betaal je mounts lvl 20, 40 en flying op 60.. 4x 20 slot bags en wat random Blue BoE gear van de Ah

ik speel elke dag sochtends tot begin middag (15:00)
wil 2 char's tot 60 lvlen.
kan ook mee betalen aan een acc indien nodig.

server: Saurfang - Horde EU

msn: me_pim[at]hotmail[dot]com

• Motaro
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19-04 05:12
weet iemand of je ook lich king kan download en dan betaalen met idal ? of kan dat alleen maar met CC

Motaro wijzigde deze reactie 03-01-2010 17:10 (3%)

asus Maximus V gene ROG // i5 2500k @ 4.5ghz+ h80i // 2x8gb 2133Mhz 9-9-10-20-T1 // M4 SSD 256gb + 1T HDD // XFX 7970 GHz 1050/1775Mhz // asus ROG Xonar Phoebus // sennheiser HD650 // razer blackwidow ultimate 2013 // G700 // dell 24"

• junglebeast
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 16:20

junglebeast

hier staat iets

We hebben op Tura 2 keer Razorscale gehad.. en nu is het nog Malygos. De andere keer weet ik niet psies meer..

B.NET: Junglebeast#2495 | Main WoW: Poysonivy @ Turalyon | Main Rift: Stanis @ Blightweald

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 15:57

NMe

Admin Devschuur®
quote:
Kees schreef op zondag 03 januari 2010 @ 13:07:
[...]

Huh? Het is toch een weekly raid? En de quest reset toch pas op dinsdag?

Wij hebben twee keer Flame Leviathan gehad, een keertje Sarth en een keertje Marrowgar.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Spunker
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 14-04 10:22

Spunker

Banned

I love dungeon finder! Ik hoef niet meer te levelen door al die saaie quests te doen.

Een beetje rond tanken in dungeons en de levels vliegen me om de oren net als de gear upgrades :D
En toch maar besloten om mijn druid opteleiden tot tank. Heb zojuist mijn healing built omgegooid naar een feral build. en me gear vervangen door meer armor en tank stats.

Toch wel leuk dat tanken! alleen nog wat moeite met agro behouden als er hunters mee zijn die hun pet niet controllen xp

• Kees
  • Laatst online: 16:22

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
quote:
NMe schreef op zondag 03 januari 2010 @ 15:33:
[...]

Huh? Het is toch een weekly raid? En de quest reset toch pas op dinsdag?

Wij hebben twee keer Flame Leviathan gehad, een keertje Sarth en een keertje Marrowgar.
Geen idee waarom, maar op Outland reset de quest dinsdags en zaterdags.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Mirre
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 17-07-2013
Heb vandaag de repair functie gebruikt ok de default settings terug te zetten na een probleem met een addon. Alles werkt nu weer na behoren...ik kan alleen 1 ding niet meer terugvinden......

Voor de repair kon ik m'n char laten rennen door het indrukken van beide muisknoppen tegelijk. Ik dacht dat dat een standaard setting was maar da's kennelijk niet zo want bij het indrukken van beide muisknoppen gaat ze niet rennen. Ik heb via esc/instellingen gekeken maar kan het niet vinden. Wie weet waar de setting zit om m'n char weer met de muis te laten rennen. Nu moet dat met de pijltjestoets en dat vind ik persoonlijk helemaal niks.

PS) Ben er net achtergekomen dat het geen setting si maar dat het veroorzaakt wordt door m'n muis. Met een draadloos muisje gaat alles ok. Waarschijnlijk na een reboot met de Logitech MX Revolution ook wel weer.

Mirre wijzigde deze reactie 03-01-2010 17:02 (14%)

Als de server down is, dan volijken we 'm weer op !!

• HStyles
  • Registratie: juni 2004
  • Nu online

HStyles

Hbass

Wintergrasp is het ook niet meer waard. met hun retarded WEEKLY quests

Dit spel begint verdacht veel op werk te lijken.... vrijwilligers werk ! :-/

avontuur met anderen ??? my ass

Om TOCH nog even terug te komen over de vanisch skill

Omdat hij zo buggy is vind ik het niet meer dan eerlijk dat ze :

pals' buble 50% fail kans geven
mages iceblok ook 50% fail kans...

exc

EN ja laat vanisch werken op city guards. zo leuk om te zien dat het ze niets doet en je nog steeds als target houden.

Ik meende ergens gelezen te hebben dat vanisch gefixed zou worden met de vorige patch maarja... wat zat ik ernaast

• Paterpor
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 13:18
Het is vanish

• Thrilled
  • Laatst online: 09-04 21:12
pff wat duurt een week wachten op je pc laaaang als je wilt WoWen... heb al zoveel doorgelezen over races, classes, tactics, talent builds.. newbie guides... kheb zelfs alle handleidingen uit de 3 doosjes getrokken hier.. ik wil zo graag weer beginnen ;(

Reyin - Blood Elf Priest - Karahzan

• Desty Nova
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 31-10-2012
En de PC waar je nu achter zit dan? In principe kun je WoW op een magnetron installeren en het zou fantastisch draaien.

"And now 78-D: Icemage gambit followed by Tankside fianchetto!"
"You know, it really ticks me off how they put all these kids in tight groups yet keep them PVP-disabled. It's a personal affront to mages if you ask me."

• Thrilled
is een leenlaptop van een vriend van me en heb geen adminrechten, dus kan niks installeren..

• HawVer
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20-04 22:15
Shit zeg, waarom word ik aldoor ingemaakt met duellen. :( Iemand tips? Ik krijg aldoor van die troep over me heen waardoor ik niet meer kan lopen. Als warrior class kun je dan niet veel meer dan een beetje met een kruisboog schieten. Iemand tips voor het duellen? Of moet ik een nieuwe char aanmaken? Dat kreeg ik als tip van iemand die 8 lvls lager was.. ;( Ik vind de warrior een beste underdog.

http://hawvie.deviantart.com/

• Pim1987
  • Laatst online: 13-10-2012
warcraftmovies.com heel veel pvp movies van alle classes, bekijk eens hoe die warriors spelen, ik heb ook enorm veel geleerd daar.

• TJHeuvel
  • Registratie: mei 2008
  • Niet online
quote:
HawVer schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:34:
Shit zeg, waarom word ik aldoor ingemaakt met duellen. :( Iemand tips? Ik krijg aldoor van die troep over me heen waardoor ik niet meer kan lopen. Als warrior class kun je dan niet veel meer dan een beetje met een kruisboog schieten. Iemand tips voor het duellen? Of moet ik een nieuwe char aanmaken? Dat kreeg ik als tip van iemand die 8 lvls lager was.. ;( Ik vind de warrior een beste underdog.
Je trinket equippen, zelf Hamstring doen, Charge/Intercept?

Freelance Unity3D developer

• Osxy
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 13:38

Osxy

Holy crap on a cracker

quote:
Kees schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:26:
[...]

Cheats!
Geef, serieus heb frost emblems nodig QQ

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic." Mijn weblog Van je iPhone/iPad een universele remote maken?

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Nu online

prutser001

ME3 - Silence81

quote:
Kees schreef op zondag 03 januari 2010 @ 13:07:
[...]

Totnutoe allemaal verschillende gehad, als ik zou moeten kiezen liever 10keer FL achterelkaar omdat je die gewoon kan 3-4 mannen want ik heb geen zin om elke keer te moeten puggen na 2 keer met guild geweest te zijn, en aangezien ICC niet gepugged mag worden in mijn guild ben ik daar mooi klaar mee denk niet dat ik daar 6-7 keer terecht kan.

Nu heb ik al FL, Jaraxus, Patchwerk en Razorscale allemaal 5 keer gedaan.

Op mijn mage, deathknight en shaman heb ik de cloak gehaald, op priest spaar ik nog even door voor 2 stukkies T10, en voor rogue die ik pas weer opgepakt heb moet ik nog wel een paar weekjes.
Lock en pally staan nog even in de koelkast.

Hier nog rogues die een beetje 10mans doen ofzo? Toen naxx10/25 nog 'vet' was heb ik daar een beetje geraid op mijn rogue maar omdat er geen actieve elemental shaman was overgestapt.

Linkje naar rogue : http://wow-heroes.com/ind...light&name=asusashinu

Ik heb al het 1 en ander gelezen maar snap niet helemaal wat er nou bedoelt wordt kwa gems, wat ik begrepen heb is dat AP je poison dmg verhoogt? Dps gaat me opzich goed af, op Patchwerk wist ik 6.2k dps te doen. Het valt me wel op dat ik als combat meer moeite heb om mijn dps te sustainen+dat mijn dps lager is vergeleken met assassination (max 5.4k als combat tegen 6.2 als assassination).

Asus z87 Deluxe, Intel 4770K, 2 x R9 290X CFX, 16GB DDR3 2400, Samsung Evo 840 250GB, 4 x 2TB Seagate SSHD, CM 550

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 13:02
quote:
Osxy schreef op zondag 03 januari 2010 @ 23:09:
[...]

Cheats!
Geef, serieus heb frost emblems nodig QQ
inderdaad hax!, en wij maar wachten een hele week :<

• Omega Supreme
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17-04 22:11

Omega Supreme

The God of Death

Afgelopen week mijn paladin van tank gear voorzien zodra ik crit immune was als tank gaan spelen en steeds in 3 seconden een groep. Het wachten tot iedereen bevestigd heeft duurde het langst.

Unbuffed had ik 28k hp, waardoor er af en toe mensen spntaan de groep verlieten, want een tank met minder dan 30k kan niet. Na een paar upgrades had ik 30k hp en prompt stopt dat systeem me in Halls of Reflection (had ik als dps vrijgespeeld). Dat was een drama, ik was toen net 1 dag tank en het lukte me niet om op alle 4 de mobs agro te krijgen danwel houden. Er ging er steeds wel 1 naar de healer en mijn taunts misten te vaak :(

Een paar uur later kreeg ik die instance dus weer. Alleen deze keer met een priest die de ene mob die wel in LoS stond shacklede. Waardoor ik de andere drie steeds op me had en belangrijker: hield! Het gevolg een probleemloze run met een tank met net meer dan 30k hp, niet hit en expertise capped en weinig ervaring.

Trieste, hopeloze lui dus die weggaan bij Violet Hold omdat de tank maar 28k hp heeft :/

"You know you're hanging out with physics geeks when neutronium counts as a "mundane" form of matter."

• Auredium
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 18-04 15:07

Auredium

Informaticus Chaoticus

Logboekje,

aardig wat gedaan afgelopen weekeinde. Ik heb de hele questchain van de Argent Tournament Black knight maar even competed. (mwa, echt een uitdaging was dat niet)
Verder veel emblems gegrind en ik zit nu inmiddels op 96 Emblems of Truimph. En iets van 26 Emblems of Frost. Ik heb echter iets gedaan dit weekend wat ik letterlijk nog NOOIT eerder heb gedaan. Ik heb een HC gerunned voor een specifiek item. Ik heb PoS HC gerunned specifiek voor het trinket wat de laatste boss dropt. ik zag heb eerder al droppen maar miste toen de loot in de roll. Toen ben ik nog een run gaan doen en weer dropte het trinket en deze keer won ik de roll tegen een andere speler. Ik moet alleen de wrists en mijn neckless nog vervangen. De wrist will ik HoR HC voor gaan runnen nu. De neckless can ik opvangen met Emblems of Frost.

Verder zit ik nog 2 tokens af van 50 TotC badges, maar daaar wacht ik mee tot ik Exhalted ben met the Silver Covenant.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electical appliances and feasts primarily on old legacysystems.

• Exitium
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 14-04 01:30
Ugh, veel te laat vannacht. ;( Afgelopen dagen druk geweest met het farmen van mats voor blacksmithing. Gisteren rond een uur of zeven eindelijk genoeg om tot 420 te komen. (rest komt wel) Paar donaties gekregen (30 thorium, 80 fel iron en wat adamantite ofzo) en een vriendin heeft het gros van de mithril gefarmed, en verder de overige 1600 ish bars binnengehaald.

Om acht uur de eerste raid in twee maanden (op een Uld10 / deel Naxx10 raidje voor vrienden afgelopen week na, ben er door omstandigheden een tijdje uitgeweest), ToC25 met 21-23 man. Eerste bosses gingen zonder problemen neer, de faction champions duurde wat langer. Goeie try van een kwartier waarop we het net niet haalden, maar de try erop gingen ze wel neer. Nieuw beltje geloot. :) Daarna de twins nog neer en twee wipes op Anub'arak. Eerste mochten we eigenlijk geen try noemen, kreeg go van de RL, pull de boss en lag al om. :P

Daarna inscription gedropped en druk bezig geweest met BS lvlen. Duurt een paar uur, maar dan heb je ook wat. Na het socketen van m'n bracers/gloves, m'n nieuwe belt en het vervangen van m'n shoulder enchant ben ik van 38.1 naar 39.2k health unbuffed geschoten, wel de moeite waard dus. :) Was inmiddels 2:10 ofzo.

Wilde toch nog de EoF's hebben, dus random dungeon gezocht. Kwam in een UK groep met een bloedirritante shaman. Stopte even drie sec tussen twee pulls om te looten en een whisper te beantwoorden, kreeg ik al 'hurry, chainpull' naar m'n kop. Ik dus 'shut up', kreeg als reactie 'why would i do that?'. 'cause you're annoying'. Toen maakte 'ie nog een opmerking en ben ik maar geleaved. Kleine tien minuten later nieuwe groep voor AK, alleen was niet iedereen daar nog even wakker. Paar mensen pullden extra groepen, ze liepen niet allemaal uit dingen als flame strike, dus de meesten zijn 2-4 keer doodgegaan en we zijn één keer gewiped. Uiteindelijk lag om 3:05 ook de mushrooom boss en ben ik gelogged.

Best kut als je dan om 8:30 weer moet beginnen. :P

SWTOR: Vidale (Jedi Sage, Oasis, Hydian Way)

• RaseriaN
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 20-04 12:28

RaseriaN

FWD + RWD = AWD

quote:
Kees schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:26:
Op Frostmane idem dito. Is best wel lekker hoor, berg Gold en Emblems voor weinig moeite ;)

@Beginnende Tanks
Heb hetzelfde probleem, heb mijn DK weer onder het stof vandaan getrokken en een Blood Tank Spec aangemeten. De 3 nieuwe instances kan ik op Normal makkelijk tanken, maar HC is echt een grote ramp op het moment. FoS en PoS gaan opzich nog wel (hoewel aggro problemen doordat de DPS echt gigantisch losgaat) maar HoR is gewoon niet te doen vanwege de inkomende damage ;( Maargoed, bijna op 31k unbuffed en zon 27% Dodge en 20% Parry momenteel en bijna van mn T7 rommel af ;)
quote:
Exitium schreef op maandag 04 januari 2010 @ 09:33:
Daarna inscription gedropped en druk bezig geweest met BS lvlen. Duurt een paar uur, maar dan heb je ook wat. Na het socketen van m'n bracers/gloves, m'n nieuwe belt en het vervangen van m'n shoulder enchant ben ik van 38.1 naar 39.2k health unbuffed geschoten, wel de moeite waard dus. :) Was inmiddels 2:10 ofzo.
Heh, klinkt bekend, heb gisteren ook Inscription en Herbalism gedropped en Mining en Jewelcrafting maar eens opgepakt op mn DK. Incl. GatherMate/GatherData en Routes is het super handig om Mining routes af te lopen :D

RaseriaN wijzigde deze reactie 04-01-2010 09:44 (76%)

• Kapoen
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 12:42
quote:
HawVer schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:34:
Warriors zijn niet de beste 1 vs 1 klasse in pvp. In groep pvp met een healer ben je dan weer een moordmachine. Duels zijn sowieso niet de beste manier om klasses te vergelijken, de verhoudingen liggen altijd scheef.

Kapoen wijzigde deze reactie 04-01-2010 09:42 (7%)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• RichardvdD
Gisteren een warrior tank met 23k HP unbuffed, zelf PoS normal mee gerolled en ging allemaal perfect. Ik op mijn shaman was mee en af en toe had je wel mensen die zeiken op zijn hp, maar wat kan hun het interesseren als zij alleen hoeven te dpsen? Ik heb DK tanks gehad met 35k die moeilijker waren om te healen. Vaak zijn het ook de retards en 12-jarigen die zeiken op de HP van de tank en zelf 1200 dps doen :')

• _Peter2_
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 18-04 16:03
quote:
RichardvdD schreef op maandag 04 januari 2010 @ 09:48:
Gisteren een warrior tank met 23k HP unbuffed, zelf PoS normal mee gerolled en ging allemaal perfect. Ik op mijn shaman was mee en af en toe had je wel mensen die zeiken op zijn hp, maar wat kan hun het interesseren als zij alleen hoeven te dpsen? Ik heb DK tanks gehad met 35k die moeilijker waren om te healen. Vaak zijn het ook de retards en 12-jarigen die zeiken op de HP van de tank en zelf 1200 dps doen :')
Tsja, als je "zoveel" DPS doet dan heb je ook weer een tank nodig met meer HP (of een goede healer die het lang genoeg vol kan houden die tank overeind te houden) :D

Diablo III-profiel

• Ricarus
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 18-04-2012
quote:
RichardvdD schreef op maandag 04 januari 2010 @ 09:48:
Hehe, mooi, ik heb naxx nog lopen doen met 24,5k unbuffed. T'is gewoon wat meer opletten, cooldowns gebruiken etc. :)

• Dakreal
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 31-12-2013
Zo mensen, iedereen beste wensen hier nog! dat het een jaar mag worden zonder server issues :P

opsomming van nieuwe dingen:

- Cooking 450
- Less rabi achiev :D
- Fishing 360
- 4/5 furious

gaat lekker dus.
quote:
HStyles schreef op zondag 03 januari 2010 @ 17:25:
Wintergrasp is het ook niet meer waard. met hun retarded WEEKLY quests

Dit spel begint verdacht veel op werk te lijken.... vrijwilligers werk ! :-/

avontuur met anderen ??? my ass

Om TOCH nog even terug te komen over de vanisch skill

Omdat hij zo buggy is vind ik het niet meer dan eerlijk dat ze :

pals' buble 50% fail kans geven
mages iceblok ook 50% fail kans...

exc

EN ja laat vanisch werken op city guards. zo leuk om te zien dat het ze niets doet en je nog steeds als target houden.

Ik meende ergens gelezen te hebben dat vanisch gefixed zou worden met de vorige patch maarja... wat zat ik ernaast
Misschien moeten ze de Stealth optie voor rogue's dan ook meteen weghalen. Wat een whine zeg :/

Vanish is al sinds release van WoW niet goed. Het werkt sinds die tijd al slecht/kut/niet.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Kapoen
quote:
SpoTs schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:05:
Vanish is al sinds release van WoW niet goed. Het werkt sinds die tijd al slecht/kut/niet.
Valt de blink skill van mages ook niet in die categorie? Het is al een tijd geleden dat ik de mijne nog gespeeld heb, dus ik weet niet of dat al gefixed is.

• Dakreal
quote:
Kapoen schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:11:
[...]

Valt de blink skill van mages ook niet in die categorie? Het is al een tijd geleden dat ik de mijne nog gespeeld heb, dus ik weet niet of dat al gefixed is.
Voor zover ik weet werkt blink prima, alleen soms wat probs met bepaalde terrains.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Bokkie

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

What the hell are you?

quote:
RaseriaN schreef op maandag 04 januari 2010 @ 09:35:
[...]

Op Frostmane idem dito. Is best wel lekker hoor, berg Gold en Emblems voor weinig moeite ;)

@Beginnende Tanks
Heb hetzelfde probleem, heb mijn DK weer onder het stof vandaan getrokken en een Blood Tank Spec aangemeten. De 3 nieuwe instances kan ik op Normal makkelijk tanken, maar HC is echt een grote ramp op het moment. FoS en PoS gaan opzich nog wel (hoewel aggro problemen doordat de DPS echt gigantisch losgaat) maar HoR is gewoon niet te doen vanwege de inkomende damage ;( Maargoed, bijna op 31k unbuffed en zon 27% Dodge en 20% Parry momenteel en bijna van mn T7 rommel af ;)
hc-HOR is als DK na pally erg goed te doen. zelf tank ik het liefst gewoon in de ingang. als je de los tactiek gebruikt, heb je veel meer aoe dmg op je groep wat extra zwaar is voor de healer die daar zowieso al een dagtaak heeft.

kill volgorde, priest -> merc -> rest. Gebruik nu 2x de mace van 10 man totc om te tanken, 2 extra gemslots met elk 30sta is een heerlijke boost. nu op bijna 38k hp en dat op een alt in zijn offspec :P

Bij gebrek aan 2e tankring, maar wat icc rep wezen farmen aangezien er van die rep toch geen str ring is, en met wat mazzel daarbij die boe trash dps ring gewonnen :9

| Galatea - D3 Crusader |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb de ICC HC's moeten healen met nog niet eens supior achievement :X Mooiste reactie was nog wel:
You gave a new meaning to 'its not the gear, but the player'

En ik weet nog steeds niet hoe ooit die HoR heb kunnen healen, maar het is gelukt :D Nadeel dat ik amper aan nieuwe gear ben gekomen, enkel plate/leather dps zut.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Cleetje
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 07-04 16:22

Cleetje

Psycho Slave ++

quote:
Crossfade schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 07:12:
Heb een alt warrior, fury dps, maar offspec tank dus ik tank nog wel es voor guildies etc.
Hou op alles wel aggro tenzij er een fury warrior mee gaat. (heroics etc) Kan ik beter tanken, of is dat een fury ding dat ik geen aggro hou ? :P ikzelf als fury krijg geen aggro. Kan aan skill / gear liggen.
Meestal charge ik in, devastate op 1ste, TC, cleave, en dan tab shieldslam/deva/revenge. ik houd van ieder aggro behalve hun. Gebruik glyph of dinges die 2x sunder geeft, cleave en blocking.

Main is priest, andere kant van het verhaal, en ik heb nooit veel getankt.
Ik heb nu sinds een week mn eigen prot warrior op lvl 80 (main is een DK tank vanaf t begin van Wrath) met bijna alle triumph/icc5 gear. Ik heb verder nooit een goede fury warrior mee gehad, maar wel unholy DKs en warlocks (met uitstekende AoE dps). Verlies maar zelden aggro, dus misschien helpt het als ik mijn methodiek beschrijf:

-Charge
-Shieldslam
-Shockwave
-Thunderclap
-Devastate/Cleave

Het belangrijkste voor AoE threat is dat je zsm een Shockwave op de mobs gooit icm Thunderclap. Daarna hou ik constant Cleave (geen GCD) in de queue en gebruik Thunderclap elke keer als deze van cooldown komt. Thunderclap mag dan geen spannende damage doen, het is wel elke 6s beschikbaar voor weinig rage en heeft een aardige kans om Deep Wounds te proccen (erg aan te raden deze talent te nemen). Wel belangrijk om te vermelden dat je Cleave alleen moet gebruiken als je voldoende rage hebt/krijgt, maar in geval van AoE tanken is dat voor mij nooit een probleem. Daarnaast geef ik Vigilance aan classes die erg veel AoE dps doen. Ik merk het ook direct als ik vergeten ben Vigilance uit te delen (meestal aan mn vriendin d'r unholy DK).

In anders nieuws: bij de 1e keer Gundrak heb ik met mijn warrior al Less-Rabi gehaald. Ging overigens totaal "per ongeluk" met de reguliere instance setup (1 tank, 1 healer en 3 DPS). Heb het helaas nog niet na kunnen bootsen daar mijn laatste bezoekje was met tegenvallende DPS (4 casts ipv 2-3). En het ziet er na uit dat ik t nog wel een paar x mag gaan proberen voor mn vriendin :P

• hulkie
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 17-04 16:44
De allerbeste wensen allemaal!

Vier dagen vrij is echt heerlijk. Eigenlijk heb ik alleen gister vrij veel gespeeld. Om maar even te beginnen met opscheppen, ik deed 8,4k dps op Emalon 25mans :) en de eerstvolgende dpser zat op 6k. Rogues zijn echt overpowered!

Op mijn paladin wilde ik de random heroic tanken, ik queu samen met een hunter maatje van me -> Occulus… Dus hij whispered me dat hij wil leaven, maargoed dat is ook zoiets… Dus ik reageer dat we gewoon de boel gaan clearen, en we gaan aan de slag. Nog voor ik gebuffed heb begint de priest healer (in crap gear) te pullen en ‘gogogo’ te roepen. Ik vertel m dat ie rustig aan moet doen en dat ik wel pull. Ik chain-pull bijna alle packs tot aan de eerste baas (de priest blijft irritant doen, ik vertel m dat ie zelf maar een tank moet rollen als hij zo graag wil pullen en haast heeft), we teleporten en staan te wachten op de laatste dps. De priest weer ‘gogogogo’ en hij pulled de baas. Naja stik er dan maar in. Ik doe niks, de hunter misdirect de boss op hem en we leaven de groep. Hoe irritant kan je zijn zeg… pfft.

Een paar uurtjes later wilden wat guildies de random heroic in. 3 redelijk goede dpsers, ik wilde wel healen en we hadden een druid tank die was gestopt toen we net aan naxx 10 begonnen als guild. Dat was me toch een partij zwaar healen - Holy shit! Hij had met kings, druid- en priestbuff in Bearform een staggering 31k hp. (Onze fury warriors hebben meer met die buffs) Zijn aggro en zijn survivability waren een groot probleem. Na 30 minuutjes stonden we wel weer buiten, het was zwaarder healen dan totGc25.

Daarna nog even alle drie de icc5 instances getanked. Vooral HoR was een uitdaging, de eerste groep waar ik t mee deed stond ik 2de damage done met 2400 dps, dat was niet te doen. Wat mensen vertrokken en ik besloot maar te gokken op betere dps. Die kregen we, en vooral een betere healer! Zonder wipes de instance gecleared met 3 dps die net onder de 3k dps zaten. Props voor de priest dus!

Vervolgens ben ik ook nog even op mijn priest alle 3 de heroics doorgelopen samen met een guildie druid tank. Dat was echt heerlijk, chainpullen als een gek. De tank deed 3.2k dps, de andere 3 deden allemaal 5k en ik zat zelf gemiddeld net onder de 1k dps als healer.

De guild is gister weer begonnen met raiden en hebben icc25 en wat heroic totc25 gedaan. Vanaf donderdag zit mijn rogue ook weer in het raidteam. Daar heb ik best veel zin in! Zat upgrades te krijgen, en ook een goede uitdaging om in de top van de dps mee te kunnen draaien!

Blinkyblink [Dude where s my mount] Frostmane - Alliance - actieve alts: Stonestout (Frostmane) & Loyalty (Dragonblight)

• Rannasha
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 15:40

Rannasha

aka "Species5618"

De "cooldown" voordat je de Vote Kick functie kunt gebruiken is wel irritant lang zeg. Had vanochtend een groep voor OK als random heroic en 1 DPSer deed gewoon niet serieus mee. Liep constant achteraan en deed niet meer dan af en toe een DoT (was een Shadow Priest). Hij deed ongeveer 10~15% van mijn damage en ik was de tank. Pas toen we voor de laatste boss stonden konden we vote-kicken, maar toen had het geen nut meer om te wachten op een vervanger. Als er na de eerste boss ofzo hem hadden kunnen vervangen, dan hadden we het grootste gedeelte van de dungeon kunnen doen met 3 volledige DPSers, maar nu moesten we het effectief 4mannen (is niet moeilijk, maar kost gewoon tijd).

Nu heroics zo'n 15 minuten duren is een 15 minuten wachttijd voordat je kunt Vote Kicken veel te lang.

Dutch StarCraft League: http://www.dscl.nl - Olympus E-3, 9-18, 14-42, 40-150, 70-300, 50

• redfoxert
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
quote:
Species5618 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:14:
De "cooldown" voordat je de Vote Kick functie kunt gebruiken is wel irritant lang zeg. Had vanochtend een groep voor OK als random heroic en 1 DPSer deed gewoon niet serieus mee. Liep constant achteraan en deed niet meer dan af en toe een DoT (was een Shadow Priest). Hij deed ongeveer 10~15% van mijn damage en ik was de tank. Pas toen we voor de laatste boss stonden konden we vote-kicken, maar toen had het geen nut meer om te wachten op een vervanger. Als er na de eerste boss ofzo hem hadden kunnen vervangen, dan hadden we het grootste gedeelte van de dungeon kunnen doen met 3 volledige DPSers, maar nu moesten we het effectief 4mannen (is niet moeilijk, maar kost gewoon tijd).

Nu heroics zo'n 15 minuten duren is een 15 minuten wachttijd voordat je kunt Vote Kicken veel te lang.
Agreed.

Ander verhaal, geen heroic maar in een normal Auchenai dungeon ... volgens mij Sethekk Halls. Een NAAKTE tauren warrior die vond dat ie het wel kon tanken. Totaal geen gear, alleen een loincloth. Volgens hem was ie net "gehackt" en had ie dus geen gear meer. Hij MOEST die instance doen om gear te krijgen.

We konden hem dus ook niet vote-kicken, ook niet nadat ie gewoon zonder backup gecharged was in de hoop dat wij wel zouden wipen :)

Intel i5-2500K/GB Z68X-UD3H-B3/GB GTX460 OC 1G/2x4096MB Corsair DDR3-1600/Crucial m4 128GB/24" Samsung 245BW Specs

• Ryack
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18-04 12:42
quote:
Bokkie schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:15:
[...]
hc-HOR is als DK na pally erg goed te doen. zelf tank ik het liefst gewoon in de ingang. als je de los tactiek gebruikt, heb je veel meer aoe dmg op je groep wat extra zwaar is voor de healer die daar zowieso al een dagtaak heeft.
Ik heb deze instance een keer geprobeerd op mijn DK alt tank en daarna besloten daar alleen nog maar als dps heen te gaan.

Alles ging in principe goed tot dat de healer niet meer buiten los ging staan. Een van de mobs stond vanaf afstand onze healer te killen. Ik ga zelf naar buiten om de mob op te pakken, grip ding was op cooldown. Laat de healer mij dood gaan. Zegt ie dat ik niet in los was waardoor hij mij niet kon healen. Begint ie daarna nog te zeiken of ik wel aan de defense cap zit. Ik heb hem even fijn uitgelegd dat niet ik maar hij het probleem was en daarna konden ze wachten op een nieuwe tank. Het is wel prettig dat je als tank gewoon meteen een nieuwe groep hebt (als de 15 minuten voorbij zijn).

• hulkie
HoR is inderdaad amper te doen als tank als je healer niet helemaal LoS staat. Op mijn priest stond ik netjes te wachten aan de linker kant, met de tank naast me. Als het gevecht dan bezig was liep ik de andere kant het hoekje in om weer LoS te staan in case de ranged mobs me wilden targetten. Op deze manier pullde ik deze ook naar de tank toe (mocht hij ze niet hebben) en was ik zelf vrij van AoE damage van de mobs.

Even een vraagje, is het al duidelijk of de nieuwe VoA baas (die waarschijnlijk bij de start van het nieuwe seizoen komt) t10 level 251/264 gaat droppen? Ik moet hier namelijk rekening mee gaan houden op mijn rogue als dat zo is. Dan kan ik bijvoorbeeld eerst voor de trinket gaan :) Die is namelijk echt ziekelijk goed als ik het zo zie!

Blinkyblink [Dude where s my mount] Frostmane - Alliance - actieve alts: Stonestout (Frostmane) & Loyalty (Dragonblight)

• Thrilled
kan je iemand niet meer gewoon uit je party zetten zodat hij de instance moet verlaten? Of zeg ik nu iets doms? :$

• dev10
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 13:14
Gisteren heb ik m'n warrior weer eens opgepakt. Ik had hem in Eastern Plaguelands geparkeerd zodra ik level 55 was en ben toen een DK begonnen. Omdat ik het m'n DK een beetje zat ben, wil ik m'n warrior eens een eindje verder helpen. Ik ga gewoon lekker verder levellen en vanaf level 70 ongeveer gaan tanken. Ik heb gisteren level 57 gehaald en sta bijna in Outland.

All programs evolve until they can send tweets. (Vrij naar Richard Letts)

• -BB-
  • Laatst online: 26-03-2012

-BB-

kwak

quote:
Species5618 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:14:

Cooldown? Is die er dan?

Van het weekend nog een zeur-DPS mee in een random. Liep alleen maar te klagen dat ik als tank geen aggro kon houden bla bla. Simpel antwoord; moet je maar meppen op de target waar ik mee begin. En prompt gebeurde het niet meer. Paar andere gevalletjes gingen voorbij; ineens krijg ik een kick vote voor mijn vrouw die ook mee was op haar DPS DK met als laatste inlog een viertal maanden voor deze, daardoor but-gear en slechte dps. Dus ik zeg dat, bleek dat ze 1 minuut daarvoor al een kick vote voor mij had gehad. Toen meteen die voor hem erin gegooid en prompt verdween hij. Waren we toch niet de enige die hem irritant vonden ;)

En dat alles voor de eerste baas.

When all else fails, resurrect and start over

• RichardvdD
Je moet idd 10 min wachten voordat je iemand kan kicken :') Slaat nergens op omdat de meeste heroics binnen 15-20min wel klaar zijn.. Zelfs met 1 afk slacker/dc/dioot.

• Gohan-san
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19-04 23:27

Gohan-san

Kitesurf FTW!

quote:
hulkie schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:49:
HoR is inderdaad amper te doen als tank als je healer niet helemaal LoS staat. Op mijn priest stond ik netjes te wachten aan de linker kant, met de tank naast me. Als het gevecht dan bezig was liep ik de andere kant het hoekje in om weer LoS te staan in case de ranged mobs me wilden targetten. Op deze manier pullde ik deze ook naar de tank toe (mocht hij ze niet hebben) en was ik zelf vrij van AoE damage van de mobs.

Even een vraagje, is het al duidelijk of de nieuwe VoA baas (die waarschijnlijk bij de start van het nieuwe seizoen komt) t10 level 251/264 gaat droppen? Ik moet hier namelijk rekening mee gaan houden op mijn rogue als dat zo is. Dan kan ik bijvoorbeeld eerst voor de trinket gaan :) Die is namelijk echt ziekelijk goed als ik het zo zie!
Geen idee, maar hoe zo rekening gaan houden met, de VOA basen droppen toch Chest/Legs/Gloves over het algemeen? en dan moet je ook nog eens mazzel hebben dat van alle mogelijke combi's jou setje dropt. en dat jij dan de roll nog eens wint.....

Op mijn mage destijds met T8 gloves, Freya dropt maar niet de mage token of ik verloor de roll. toen in 1 week dropte hij in VOA10/25 en freya.....
maar goed wanneer ik iets kan upgraden en ik vind het de tokens/dkp whatever waard zou ik ze gewoon nemen. met RNG kan alles gewoon heel fucked zijn.

Gohan-san wijzigde deze reactie 04-01-2010 12:14 (5%)

"Fight the Battle no matter the cost....The world is sick and it is spinning out of control"

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ach, soms doe ik ook wel eens wat fout. In de run dat ik mijn nieuwe trinket vond (ik kan het maar niet vaak genoeg zeggen :P ) was ik ook aan het screwen. Bij de eerste boss van PoS ging ik niet achter de klompen Saronite staan om de AOE te ontwijken. Ik ging er niet aan dood amar de tank deed me wel zeggen dat ik een 'retard' was. Nu was ik eigenlijk gewoon aan het slapen aangezien ik PoS HC aardig vaak achter de rug heb maar desondanks had hij wel een beetje gelijk.

Voor de rest ben ik zelf maar heel soms retard tegen gekomen. Meestal zijn het echter deundergeared mensen waar ik wat tegen heb. Zo had ik gisteraaf een HoR HC run (ik wil immers die bracers) en ik kwam net in de instance, zegt de boomkin doodleuk dat hij niet gegeared is voor HoR HC en leaved direct, instance eindigde meteen. Mja...wat zeg je daarop, geen Random HC als je gear crap is?

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electical appliances and feasts primarily on old legacysystems.

• Dakreal
quote:
Auredium schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:16:
Ach, soms doe ik ook wel eens wat fout. In de run dat ik mijn nieuwe trinket vond (ik kan het maar niet vaak genoeg zeggen :P ) was ik ook aan het screwen. Bij de eerste boss van PoS ging ik niet achter de klompen Saronite staan om de AOE te ontwijken. Ik ging er niet aan dood amar de tank deed me wel zeggen dat ik een 'retard' was. Nu was ik eigenlijk gewoon aan het slapen aangezien ik PoS HC aardig vaak achter de rug heb maar desondanks had hij wel een beetje gelijk.

Voor de rest ben ik zelf maar heel soms retard tegen gekomen. Meestal zijn het echter deundergeared mensen waar ik wat tegen heb. Zo had ik gisteraaf een HoR HC run (ik wil immers die bracers) en ik kwam net in de instance, zegt de boomkin doodleuk dat hij niet gegeared is voor HoR HC en leaved direct, instance eindigde meteen. Mja...wat zeg je daarop, geen Random HC als je gear crap is?
Waarom valt de group uit elkaar als er een boomkin leaved. Lekker intressant dps is zo gevonden.

En random hc kan ook bv nexus zijn.. welke piss-easy is.

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

quote:
SpoTs schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:18:
[...]

Waarom valt de group uit elkaar als er een boomkin leaved. Lekker intressant dps is zo gevonden.

En random hc kan ook bv nexus zijn.. welke piss-easy is.
Dat snapte ik zelf ook niet. De boomkin (healer) leaved en de groep desintegreerde zonder dat iemand de moeite ging doen voor te zoeken naar vervanging en toen stond ik alleen in HoR HC...dat gaat dus niet lukken. :P Wel weer opnieuw geqeued maar zonder succes.

TJa, je kunt idd ook Nexus HC krijgen die je met twee vinger in je neus en vier tenen in je mond kunt uitspelen idd. Ach, het betekend alleen dat het random dungeon systeem nog niet helemaal perfect is. ook dat je nu een zelfde HC meermaals per dag kunt runnen en dus niet echt Saved bent. Maar dat laatste vind ik he-le-maal niet erg. :P

• hulkie
Ik verbaas me telkens over het feit dat mensen Nexus heroic zo relaxed en snel vinden… Ik vind het echt één van de meest irritante en langst aanvoelende instances die er is. Helaas beland ik er vrij vaak in met de random tool. Achja, alles beter als Occulus :)

RNG is inderdaad vervelend, maar ik wil gewoon zo snel mogelijk mijn rogue naar een hogere dps boosten. De trinket van 60 badges is een flinke upgrade, en de T10 is pas interessant vanaf de 2 piece bonus. Dus dat is flink wat badges! Als ik nou de hands of de legs kan winnen in VoA koop ik een 2de stuk wel van mijn badges :)

• Omega Supreme
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17-04 22:11

Omega Supreme

The God of Death

quote:
hulkie schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:35:
Ik verbaas me telkens over het feit dat mensen Nexus heroic zo relaxed en snel vinden… Ik vind het echt één van de meest irritante en langst aanvoelende instances die er is. Helaas beland ik er vrij vaak in met de random tool. Achja, alles beter als Occulus :)
Ik heb tegenwoordig juist goede ervaring met occulus. Nu meer mensen hem toch doen en weten hoe makkelijk hij eigenlijk is ren je er gewoon doorheen.

"You know you're hanging out with physics geeks when neutronium counts as a "mundane" form of matter."

• Dakreal
quote:
Omega Supreme schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:49:
[...]

Ik heb tegenwoordig juist goede ervaring met occulus. Nu meer mensen hem toch doen en weten hoe makkelijk hij eigenlijk is ren je er gewoon doorheen.
Ik vind HoS dodelijk saai en CoS duurt te lang.. de rest vlieg je doorheen :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
SpoTs schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:50:
Ik vind HoS dodelijk saai en CoS duurt te lang.. de rest vlieg je doorheen :)
UP heeft ook nog een irritatie punt met die zwave zorrograf (:P). Al pak ik nu steeds vaker meteen die add in de gang tijdens het lulverhaal, of als er genoeg dps is zelfs nog patron de kamer erna.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Gekheid
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 12-03 12:18
quote:
hulkie schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:35:
ik vind nexus altijd een makkelijke en snelle instance. nooit echt problemen mee. Eigenlijk vind ik geen een instance echt vervelend. Misschien speelt het mee dat als het niks word dat ik toch wel snel een andere groep heb omdat ik healer ben.

League of Legends: Playing Ezreal

• Gohan-san
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19-04 23:27

Gohan-san

Kitesurf FTW!

Elke instance waar je op een scripted event moeten wachten suckt :P

UP, eerste boss, en de 2de waar je op die stomme harpoons moet wachten
COS, well nuf said, de eerste keer COS vond ik super vet vanwege de Lore en alles, maar nu is het gewoon 8 minuten verneuken
HOS, wachten op Brann
Gundrak, met die laatste boss dat je transformeerd maar daar had ik vroeger ook al een hekel aan.
TOC5, Mount even bleh

Vroeger gehate, HOL en Ocolus vind ik eigenlijk helemaal niet zo erg, daar wals je nu zo doorheen.
Ocolus is best wel leuk even wat afwisseling :)

"Fight the Battle no matter the cost....The world is sick and it is spinning out of control"

• Salena
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 25-04-2012
Gelukkig nieuwjaar allen :) Godt nytår til jer alle sammen, in het Deens!

Ik heb natuurlijk, zoals de meeste hier, veel tijd gehad om te spelen. Het zijn vooral m'n level 80's geweest, die daily heroics hebben gedaan. Daarnaast m'n Warlock naar level 76 gespeeld, en die is nu Demonology die in Violet Hold 2k DPS deed op een single target boss. (wel met cooldown(s) natuurlijk)
Voornamelijk m'n Warrior heeft heroics gedaan, aangezien ik een beetje moe ben van het Swipe spammen op m'n Druid tank. Eerstegenoemde heeft genoeg gear om alle heroics te tanken, afgezien van misschien HoR heroic. Nu heb ik ook z'n ilevel 174 schouders vervangen door ilevel 232 T9 schouders, leuke upgrade. Wel irritant, dat even later de Tank schouders vielen in Pit of Saron heroic... :(

Wat andere dingen die noemenswaardig waren:
+ Heroic Forge of Souls, op m'n Warrior als tank.
De groep bestond uit een Mage, DK, Druid en een Priest healer. De healer was van het bekende type "gogogo tank", met het motto "I need emblems!". Op één van de eerste pulls ging de Mage op een magische wijze dood (Mage, magisch, get it? :D) en de Priest zat te roepen "gogogo" terwijl de Mage nog dood op de grond lag. Ik zei dat ik niet door ging, omdat er iemand dood was, maar hij weigerde gewoon. Pull later, alle mobs dood, Priest is out of mana en had een staggering 400 DPS gedaan. Alsof de extra DPS het zou afwegen tegen de tijd die we kwijt waren dat hij moest drinken. Bijna elke pull ging dat zo.
De Mage kreeg bijna geen heals, en was meerdere keren bijna dood door random AoE damage. Hij reageerde wat fel op de irritant Priest, en dit zal 'zijn straf' geweest zijn, totaal onterecht natuurlijk.
Anyway, net voor de 2e en laatste baas, zat de Priest weer te vervelen; vooral naar de Mage. Het kwam uiteindelijk uit op iets van de Mage "You're clearly one of those types that annoy the hell out of people", waarop de Priest antwoordde "Do I look like I care? :)". Samen met een spreekwoordelijke druppel van "gogo tank" maakte ik gebruik van de kick functie. Een fractie van een seconde later lag de Priest eruit. Dat zal 'm leren. Nu kreeg hij geen emblems van de baas, niet van de LFG tool en wij hadden binnen een paar seconde een nieuwe healer. Die vond het niet erg dat alleen de laatste baas nog stond, en we waren een paar minuten later klaar in de instance.
+ Heroic Halls of Reflection, op m'n Mage.
We waren met 3 guildies in totaal, en een PuG healer en tank. Paladin healer en een Death Knight tank. De DK kwam wat twijfelachtig over, en dat bleek terecht. Op de eerste twee waves kreeg ik al random aggro door Living Bomb (ik ben geen Arcane, ik haat fotm specs), die zo'n 10sec (of meer?) ticken voordat ze ontploffen op de main target. Dat hield dus in dat er bijna geen aggro op offtargets gegenereerd werd. Daarnaast kreeg ik ook nog aggro van een main target. Ik zat dan ook op 4k+ DPS, maar het moet wel, omdat de waves anders simpelweg niet gehaald worden.
De DK gaf het na 1 wipe op, ook na bemoedigende woorden van onze zijde. Wij wilde gewoon marks zien en iets meer AoE aggro. (DnD bv.) Het duurde te lang om een andere tank te vinden, dus hebben we het er maar bij gelaten.
+ Heroic Caverns of Time: Stratholme
Niet super-speciaal, maar op m'n Priest zat ik in een groep met de volgende DPS resultaten: Hunter 2500, DK 2200, Warrior (tank) 2100, Spriest 1400, ik 1000. En dat met al die AoE.
+ Zelfde instance, op m'n Warrior als tank.
Aangekomen bij de extra Dragonkin boss voor de mount, zegt de DK ineens "fuck, I started Arthas, hurry" waarop ik richting Arthas ging lopen met de baas. Maar de Prince of Lordareon was al dood, waardoor we niet de random heroic completed hadden :( Way to go!

M'n vriendin is flink op weg met d'r Paladin, zijnde level 52. Ik moet maar eens mijn eigen Paladin op gaan pakken (is level 54), anders loopt ze binnenkort weer uit.

Wowhead profiel

• hulkie
Hehe, ik bedenk me opeens dat ik ook nog de weekly raid gedaan heb op mijn hunter. Die had ik al ongeveer een half jaar niet meer aangeraakt. Ik had dan ook maar 4 Emblems of Valor (van de daily heroic destijds denk ik) en nog 10 Emblems of Heroism. Ik moest hem opnieuw talents geven en kon 1 skill niet kopen omdat die een dikke 27 gold kostte.

Na een kort bezoekje op elitist jerks ben ik MM gespecced, op mijn hotbar heb ik de skills gezet in de prio-volgorde die daar gegeven wordt. Op naar Naxx om met guildies een insect neer te meppen… Na een lang gevecht kwam ik uit op 2100 dps (moest 2 keer naar Viper Aspect swappen omdat ik /oom was). Nu lees ik net dat MM pas interessant wordt als je goed in de Arp zit. Dan doe ik toch iets fout met mijn 24 Arp rating! Voorlopig ga ik de huntard toch niet spelen. Dus dat maakt me niet zo heel veel uit.

• Dakreal
quote:
hulkie schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:16:
Hehe, ik bedenk me opeens dat ik ook nog de weekly raid gedaan heb op mijn hunter. Die had ik al ongeveer een half jaar niet meer aangeraakt. Ik had dan ook maar 4 Emblems of Valor (van de daily heroic destijds denk ik) en nog 10 Emblems of Heroism. Ik moest hem opnieuw talents geven en kon 1 skill niet kopen omdat die een dikke 27 gold kostte.

Na een kort bezoekje op elitist jerks ben ik MM gespecced, op mijn hotbar heb ik de skills gezet in de prio-volgorde die daar gegeven wordt. Op naar Naxx om met guildies een insect neer te meppen… Na een lang gevecht kwam ik uit op 2100 dps (moest 2 keer naar Viper Aspect swappen omdat ik /oom was). Nu lees ik net dat MM pas interessant wordt als je goed in de Arp zit. Dan doe ik toch iets fout met mijn 24 Arp rating! Voorlopig ga ik de huntard toch niet spelen. Dus dat maakt me niet zo heel veel uit.
ik weet niet wat je stats zijn. Maar Survival is een boel dps. Ik zou kijken of je die kant opkunt :P

• redfoxert
  • Niet online
quote:
Boomkins zijn over het algemeen moonkins dus dps :)

Ik ben met mn level 80 mage (dit weekend level 80) ook voor de random heroics gaan queuen. Heb nu de wand en de 2 dps trinkets van mn Triumphs gekocht. De volgende is in ieder geval een ring en daarna ga ik pas tier items halen. Die slots zijn vaak het irritantst te upgraden. Heb daarbij ook een Merlin's Robe door mn vriendin laten maken overigens, scheelde wel tov mn Heirloom chest :D

De heroics waar ik in terecht kom zijn erg verschillend. Gister ineens ToC5 heroic, dat was tot dan toe de hoogste qua gearlevel/moeilijkheidsgraad. Oculus al een paar keer voor geselecteerd. De healer of tank is dan degene die direct vertrekt, maar dat is niet vreemd in onze battlegroup. Gewoon ff wachten tot ik als enige over ben en mn dungeon cooldown is weg en heb geen deserter debuff :) Kan dus direct weer queuen daarna.

Intel i5-2500K/GB Z68X-UD3H-B3/GB GTX460 OC 1G/2x4096MB Corsair DDR3-1600/Crucial m4 128GB/24" Samsung 245BW Specs

• Gekheid
quote:
Gohan-san schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:02:

COS, well nuf said, de eerste keer COS vond ik super vet vanwege de Lore en alles, maar nu is het gewoon 8 minuten verneuken
HOS, wachten op Brann
Gundrak, met die laatste boss dat je transformeerd maar daar had ik vroeger ook al een hekel aan.
TOC5, Mount even bleh

Vroeger gehate, HOL en Ocolus vind ik eigenlijk helemaal niet zo erg, daar wals je nu zo doorheen.
Ocolus is best wel leuk even wat afwisseling :)
dat gewacht is inderdaad wel vervelend jah, onderhand ken ik de tekst uit mijn hoofd. dus dat hoeft niet echt meer.

Wat ik wel elke keer weer mooi vind is vlak voor het begin van gevecht met Jaraxxus... You face Jaraxxus. Illidan Lord of The Burning Legion. hehe tjah kan er ook niks aan doen maar dat vind ik wel mooi hoe die boss dat zegt.

• Dakreal
quote:
redfoxert schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:24:
[...]

Ik ben met mn level 80 mage (dit weekend level 80) ook voor de random heroics gaan queuen. Heb nu de wand en de 2 dps trinkets van mn Triumphs gekocht. De volgende is in ieder geval een ring en daarna ga ik pas tier items halen. Die slots zijn vaak het irritantst te upgraden. Heb daarbij ook een Merlin's Robe door mn vriendin laten maken overigens, scheelde wel tov mn Heirloom chest :D

De heroics waar ik in terecht kom zijn erg verschillend. Gister ineens ToC5 heroic, dat was tot dan toe de hoogste qua gearlevel/moeilijkheidsgraad. Oculus al een paar keer voor geselecteerd. De healer of tank is dan degene die direct vertrekt, maar dat is niet vreemd in onze battlegroup. Gewoon ff wachten tot ik als enige over ben en mn dungeon cooldown is weg en heb geen deserter debuff :) Kan dus direct weer queuen daarna.
Eum, dps trinkets van Triumphs??

Ah natuurlijk niet voor dps * care voor hitrating *

• RaseriaN
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 20-04 12:28

RaseriaN

FWD + RWD = AWD

quote:
Gekheid schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:36:
Wat ik wel elke keer weer mooi vind is vlak voor het begin van gevecht met Jaraxxus... You face Jaraxxus. Illidan Lord of The Burning Legion. hehe tjah kan er ook niks aan doen maar dat vind ik wel mooi hoe die boss dat zegt.
Ik hoor ook altijd FLESH TROMBONE! :/

Ps. het is trouwens Eredar Lord of the Burning Legion ;)

RaseriaN wijzigde deze reactie 04-01-2010 13:53 (7%)

• Gekheid
quote:
RaseriaN schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:52:
[...]

jah dat is em sorry :) niet Illidan :+

• hulkie
quote:
SpoTs schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:22:
[...]

ik weet niet wat je stats zijn. Maar Survival is een boel dps. Ik zou kijken of je die kant opkunt :P
Ja ik deed voor mn break ongeveer 4k dps met survival (heb 200 epics en een paar blue’s), maar vind t niet leuk spelen. Te proc afhankelijk. Ook met BM zal ik meer dmg doen. Maar ik ben toch niet van plan echt serieus te gaan spelen met dit character. Heb 3 leukere 80 toons die aandacht verdienen…

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

quote:
RaseriaN schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:52:
[...]

Guildie: You wanna know why i love this fight, the portal just looks like a giant goatse.

:X

| Galatea - D3 Crusader |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• redfoxert
  • Niet online
quote:
SpoTs schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:36:
[...]

Eum, dps trinkets van Triumphs??

Ah natuurlijk niet voor dps * care voor hitrating *
tov van mn ilvl 109 en heirloom trinkets waren het heel duidelijk upgrades :P

• Dakreal
quote:
redfoxert schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:11:
[...]

tov van mn ilvl 109 en heirloom trinkets waren het heel duidelijk upgrades :P
ik vind het drama dat de melee/physical dps trinket alleen hitrating is...
er zit echt MEER dan genoeg hitrating op de setpieces.. waardoor die trinket wat mij betreft geen drol waard is.

• Wootlock
  • Laatst online: 18-04 17:21

Wootlock

Evilution

zo 2 weken vakantie gehad en nu weer fris aan het werk :)
Me rogue is ondertussen behoorlijk uitgegeared doormiddel van badges/ToC25 stuff ook de T10 gloves gescoord en eindelijk de 1.4 OH trash drop uit PoS/FoS/HoR :D
Single target bossfights haal ik nu steady 6k dps, met uitschieters naar de 7-8k.
Ook me lockje heeft inmiddels T10 shoulders en een ilvl251 headpiece.

Tijd voor de nieuwe wing in ICC :)

"My dream is to know why my nightmares never cease"

• Kapoen
quote:
Gohan-san schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:02:

UP is ondertussen redelijk 'undertuned' geworden. Die eerste boss valt meestal al uit de lucht nog voor het zwaard een eerste keer gevallen is :) De laatste boss is irritant als tank met een hoge dps groep:
taunt - iedereen frozen - taunt - iedereen frozen - ... je kan gewoon niets meer doen als tank omwille van al die dots die blijven doortikken terwijl de boss naar zo'n boot rent.

• RichardvdD
Trifling Gnome! Your arrogance will be your undoing!!

En dan /point op de stomme gnomes in de raid. :D

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
hulkie schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:09:
[...]

Ja ik deed voor mn break ongeveer 4k dps met survival (heb 200 epics en een paar blue’s), maar vind t niet leuk spelen. Te proc afhankelijk. Ook met BM zal ik meer dmg doen. Maar ik ben toch niet van plan echt serieus te gaan spelen met dit character. Heb 3 leukere 80 toons die aandacht verdienen…
Ik ben na de proc nerf van SV altijd MM geweest, maar ik denk dat je het ArP verhaal verkeerd gelezen hebt. Zover ik weet is het juist dat ArP enkel nu heeft voor MM/BM als je er een grote hoeveelheid van hebt, als je ervoor gaat gemmen verlies je teveel Agi dat het extra van ArP weer teniet doet als je gewoon full agi was gegaan. Het blijft enorm marginaal (50-250dps) en erg afhankelijk van je rotatie (arcane shot werkt op agi, niet op arp, ook die 50% proc shot is nature dmg) en je pet krijgt niets van ArP.

Nu ik mijn shaman erbij heb en met relatief flut gear toch een behoorlijke dps neerzet, speel ik mijn hunter totaal niet meer. Waar hunter enorm afhankelijk is van wapen+munitie, zit je bij caster enkel met spellpower voor je 'base damage'. Ik zie ook nergens meer hunters echt in de top mee komen in 'het middensegment' van instances en raids (randoms, pugs, etc).

• hulkie
@ SinergyX: Hmm, je zal absoluut meer weten van hunters dan ik op dit moment. Voorlopig ga ik toch niet gearen en/of spelen op mijn hunter. SV & BM heb ik allebei al gespeeld. MM is dan leuk voor de afwisseling. Misschien dat ik mijn hunter weer ga spelen als mijn andere 2 alts vol in de 245+ gear zitten. Voorlopig mijn tankje maar iets steviger maken en mijn priest inzetten als er goede groepen zijn die wat healing kunnen gebruiken.

• Ryack
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18-04 12:42
quote:
SinergyX schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:52:
[...]
UP heeft ook nog een irritatie punt met die zwave zorrograf (:P). Al pak ik nu steeds vaker meteen die add in de gang tijdens het lulverhaal, of als er genoeg dps is zelfs nog patron de kamer erna.
UP valt toch best mee, bij de eerste boss pak je inderdaad de packs in de volgende kamer. Tegen de tijd dat je daarmee klaar bent is de boss klaar met zijn praatje. Bij de tweede boss laat je een van de dps meteen de boss starten terwijl de rest het pack in de kamer af maakt.

• caspergt
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22-11-2012

caspergt

no more kitty :)

quote:
redfoxert schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:24:
[...]

niet altijd, in een slechte group ga ik gewoon boomkin, heroics healen in die gear is np, regen mss beetje nerfed maar spellpower genoeg.

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

• Thrilled
Is er trouwens ergens een goede 'noob' guide voor wat betreft het beginnen van upgraden van je gear? Want ik had met mijn vorige alliance lvl 70 char dat ik echt zoiets had "ok erm... en nu?" toen ik 70 dingde... totaal geen idee wat ik als eerste als beste kon gaan doen om betere gear te krijgen...
En aangezien ik nu toch niet kan gamen zou ik me graag in willen lezen in de endgame zooi.. zou geen idee hebben waar ik moet beginnen..

Zou gaan om een mage btw.. enige wat ik zou weten is zelf die set gaan craften van je tailoring skills..en daarna ... ?

Thrilled wijzigde deze reactie 04-01-2010 15:18 (3%)

• Rannasha
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 15:40

Rannasha

aka "Species5618"

quote:
Thrilled schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:17:
Is er trouwens ergens een goede 'noob' guide voor wat betreft het beginnen van upgraden van je gear? Want ik had met mijn vorige alliance lvl 70 char dat ik echt zoiets had "ok erm... en nu?" toen ik 70 dingde... totaal geen idee wat ik als eerste als beste kon gaan doen om betere gear te krijgen...
En aangezien ik nu toch niet kan gamen zou ik me graag in willen lezen in de endgame zooi.. zou geen idee hebben waar ik moet beginnen..

Zou gaan om een mage btw.. enige wat ik zou weten is zelf die set gaan craften van je tailoring skills..en daarna ... ?
Het belangrijkste is om te kiezen of je PvE of PvP wil doen, want elk heeft een eigen soort gear nodig.

Voor PvE kun je het beste 5man dungeons gaan doen. De ToC (normal mode) en de nieuwe ICC 5mans (ook op normal mode) zijn goede instappers die meteen hele goede gear opleveren. Daarnaast kun je met crafted gear (niet per se spul dat je zelf maakt, sommige recipes komen uit raid dungeons, maar het materiaal is vrij verkrijgbaar en je kunt altijd wel een crafter vinden) erg ver komen met een begin set als je maar gold hebt.

Voor PvP kun je beginnen met de crafted blue set met resillience. Daarna is het vooral veel battlegrounds, arenas en Wintergrasp doen om allerlei punten en tokens te verzamelen om je gear te upgraden.

Dutch StarCraft League: http://www.dscl.nl - Olympus E-3, 9-18, 14-42, 40-150, 70-300, 50

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Hmmm, even een vraagje want jullie hebben mijn interesse gewekt. Ik heb een DK als alt en hoe doen deze het op PvP battlegrounds zoals WG? Is er een bepaalde spec vor te bevoorkeuren enzo. Tot nu toe heb ik kwa gewoon spelen in PvE nog niet direct feeling ontwikkeld voor deze klasse en vraag ik me eigenlijk af waar ik hem moet plaatsen.
Mss een keertje vanaaf gaan inlezen in deze situatie.

• Thrilled
quote:
Species5618 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:23:
[...]

Het belangrijkste is om te kiezen of je PvE of PvP wil doen, want elk heeft een eigen soort gear nodig.

Voor PvE kun je het beste 5man dungeons gaan doen. De ToC (normal mode) en de nieuwe ICC 5mans (ook op normal mode) zijn goede instappers die meteen hele goede gear opleveren. Daarnaast kun je met crafted gear (niet per se spul dat je zelf maakt, sommige recipes komen uit raid dungeons, maar het materiaal is vrij verkrijgbaar en je kunt altijd wel een crafter vinden) erg ver komen met een begin set als je maar gold hebt.

Voor PvP kun je beginnen met de crafted blue set met resillience. Daarna is het vooral veel battlegrounds, arenas en Wintergrasp doen om allerlei punten en tokens te verzamelen om je gear te upgraden.
Heb je wat linkjes naar armory sets? Of misschien duidelijkere namen zodat ik wat kan zoeken? :)

Vind het erg lastig om te kiezen tussen PvP of PvE .. ik wil aan de ene kant een casual gamer worden en niet "verplicht" uren te moeten WoWen omdat je in een raidgroup zit die je niet "mag" verlaten.. maar een goede instance van een uur/anderhalf vind ik ook gaaf om te doen...
Dan staat het mij meer aan om af en toe even te farmen voor tokens/rep wanneer ik daar zelf tijd en zin voor heb, maar dat zou dus betekenen dat ik voor allebei gear moet gaan verzamelen? ;(

• Gekheid
quote:
RichardvdD schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:42:
Trifling Gnome! Your arrogance will be your undoing!!

En dan /point op de stomme gnomes in de raid. :D
hehe jah dat is ook een mooie. kill the gnome kill the gnome!! wordt altijd wel gezegd door iemand in raid :p

om even door te gaan.

My rotting flesh was just getting in the way! vind ik ook wel een leuke, julie mogen zelf raden waar die van is (net alsof het moeilijk is :P )

• redfoxert
  • Niet online
quote:
Thrilled schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:17:

Level 70 naar 80 heb ik over het algemeen vrij weinig gear geupgrade eigenlijk. Voornamelijk veel quests gedaan en instances. Gear upgraden waar je kan, op level 78 heb ik de PvP resilience set in zn geheel aangetrokken tot level 80 en daarna random dungeon en heroics gequeued. Begin van het weekend een gearscore van net geen 3000, nu zit ik tegen de 3800 aan. Gear uit Heroics gewoon meepakken wat een upgrade is terwijl je Emblems of Triumph farmed voor ilvl 232/245 gear upgrades :)

Bedenk wel dat je de Tier9 (ilvl 232) items haalt bij de vendor in Icecrown bij de Argent Tournament. Staan er 4 op een rij. Dit is voor PvE btw. PvP set items kan je gewoon in Dalaran krijgen bij de Emblem of Triumph vendor.

• Thrilled
pff nog veel te lezen :P Je bent echt weer een noob als je voor het eerst op de level cap aankomt

• Eindhoven657
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 28-12-2013
Samen met wat RL vrienden zoek ik een nieuwe realm. 2 jaar lang horde op Executus gespeeld en een eigen cusual raiding guild gehad. Door het stoppen/transferren van goede players liep de guild wat leeg en hebben we ook besloten de stekker uit de guild te trekken. We willen nu transferren met een klein groepje goede players naar een andere realm (wel horde site), met de hoop daar een leuke guild te vinden om lekker te raiden en wat fun te hebben.
Maar de keuze is lastig te bepalen. Wat zoeken we?
Trade/general/raid channels gewoon zo veel mogelijk in het engels.
Geen queues voor het inloggen.
Wel een realm met een fatsoenlijke horde populatie.
Een server waar toch wel wat guilds zitten met progress.
Een server waar je ook nog op een normale manier een keer een pug (raid/instance) kunt lopen.

Iemand een suggestie?

• Dakreal
quote:
Eindhoven657 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:44:
Samen met wat RL vrienden zoek ik een nieuwe realm. 2 jaar lang horde op Executus gespeeld en een eigen cusual raiding guild gehad. Door het stoppen/transferren van goede players liep de guild wat leeg en hebben we ook besloten de stekker uit de guild te trekken. We willen nu transferren met een klein groepje goede players naar een andere realm (wel horde site), met de hoop daar een leuke guild te vinden om lekker te raiden en wat fun te hebben.
Een server waar je ook nog op een normale manier een keer een pug (raid/instance) kunt lopen.

Iemand een suggestie?
Ik ben van mening dat je naar de server: Twisting Nether moet :P

Hier heb je geen queue's voor het inloggen, en veel hordies. Daarnaast zijn er guilds die veel en goed clearen. Alles word ook al gepugged.

• hulkie
Stel je voor dat je nu een budget pc zou moeten kopen waarmee Wow gewoon heel strak draait. Wat zou je dan kopen? Mijn huidige pc is ondertussen alweer 4 jaar oud en is gebaseerd op een A8N-SLI moederboard, ik heb al een fatsoenlijke monitor.

In raids met veel AoE geweld wil mijn fps nog wel eens extreem laag worden. Ook draait mijn processor regelmatig op 100% - lijkt me niet de bedoeling.

• Dutchman!
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 17-04 15:04
quote:
Eerlijk gezegd heb ik op Executus geen problemen met het bovenstaande :)

So we beat on, boats against the current, borne back ceaselessly into the past.

• Eindhoven657
quote:
Dutchman! schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:53:
[...]

Eerlijk gezegd heb ik op Executus geen problemen met het bovenstaande :)
/eens. Maar buiten dat is Executus, vooral op kwaliteit, erg hard achteruit gegaan het laatste jaar. Er zijn nog maar een paar goede raiding guilds en verder zijn er toch extreem veel retards op die server. Veel meer dan 2 jaar geleden toen we daar begonnen.
We hebben het daar gewoon een beetje gezien.

Eindhoven657 wijzigde deze reactie 04-01-2010 15:57 (4%)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
hulkie schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:50:
Stel je voor dat je nu een budget pc zou moeten kopen waarmee Wow gewoon heel strak draait. Wat zou je dan kopen? Mijn huidige pc is ondertussen alweer 4 jaar oud en is gebaseerd op een A8N-SLI moederboard, ik heb al een fatsoenlijke monitor.

In raids met veel AoE geweld wil mijn fps nog wel eens extreem laag worden. Ook draait mijn processor regelmatig op 100% - lijkt me niet de bedoeling.
A8N, is dat niet voor de atlon's X2? Zou volgens mij WoW nog redelijk op moeten draaien, al speelt je videokaart wel een aardige rol.

• Zertaxka
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 11:51

Zertaxka

Baddest Baddie

Van het weekend op zowel mijn protadin als resto shaman een bizarre maar toch vlekkeloze daily HC meegemaakt.

Eerst op de tank LFG in. UP HC. Hunter, feral druid en een ret als dps en een holy paladin als healer. Vond het allemaal wat langzaam neergaan. En dat bleek ook wel aan het einde. 40 procent damage done en top dps met 2800. Ach zonder kleerscheuren er doorheen dus mij hoor je dan niet klagen. Het blijft alleen een raadsel hoe het kan dat sommige mensen minder dan 1000 dps doen.

Daarna op mijn resto shaman. Kwam in een groep voor de Nexus die al 2 bazen meer hadden. Tank zijn gear zag er redelijk uit. Easy te healen en daarnaast lekker mee dps'en. Nou staat Recount standaard op healing done, maar was wel benieuwd hoeveel dps ik nou gedaan had. Stond tot mijn verbazing 2e op de laatste bossfight achter de tank en 3e overal met 1400.
Ach het was nog niet zo een slechte run als dat zo soms hoor van guildies of vrienden. Nog een paar Emblems of Frost en ik heb mijn 2e T10 stuk binnen.

Verder ook mijn lvl 22 shadow priest en lvl 26 balance druid 2 lvls omhoog gebracht door wat dungeons te healen. Nieuwe LFG is echt een uitkomst voor de lowlevel dungeons. Zo een groep en leuke rewards aan het einde.

HoR HC nog een paar keer gedaan op mijn DK. Als je een fatsoenlijke healer en tank hebt is het goed te doen. Eindelijk de boots gekregen. Nu alleen de ring nog een keer zijn droppen. Volgens atlas bestaat ie wel maar op 3 toons nog nooit zien droppen. Unholy is leuk in HC's. Lekker je ziektes verspreiden en je krijgt leuke cijfers in beeld.

Noobmeter | Feldzug | Replays

• hulkie
quote:
SinergyX schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:56:
[...]

A8N, is dat niet voor de atlon's X2? Zou volgens mij WoW nog redelijk op moeten draaien, al speelt je videokaart wel een aardige rol.
Dat zou goed kunnen ja, volgens mij heb ik een athlon 64 single core 2800+ (?). Geloof 2 a 3 gig geheugen en voor die tijd een best redelijke videokaart. Denk een ASUS 128MB(?). Zal thuis eens kijken.

• RichardvdD
Twisting Nether is een hele goede realm als Horde. Veel Horde, goede guilds en een leuk sfeertje. Ik heb er mijn shaman geleveled naar lvl80. Ik vond het alleen vervelend om twee chars op aparte realms/facties te hebben, dus heb ik mijn shaman naar Trollbane gehaald. Als er voor de horde ooit eens een fatsoenlijk paladin ras komt (nee, geen tauren :') ), zou ik direct teruggaan :) Maargoed, over een tijdje Dwarf shaman maakt ook het een en ander goed. Maar een orc shaman blijft het mooist _O_

• Dakreal
quote:
hulkie schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:07:
[...]

Dat zou goed kunnen ja, volgens mij heb ik een athlon 64 single core 2800+ (?). Geloof 2 a 3 gig geheugen en voor die tijd een best redelijke videokaart. Denk een ASUS 128MB(?). Zal thuis eens kijken.
Tegenwoordig zijn de spullen niet meer zo duur als vroeger.

Neem een E8400
4 gb geheugen
Geforce 260 GTX of een Ati 4890 en je trekt het spel zonder probs.

• purge
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
quote:
... We willen nu transferren met een klein groepje goede players naar een andere realm (wel horde site), met de hoop daar een leuke guild te vinden om lekker te raiden en wat fun te hebben.
...
Iemand een suggestie?
WarcraftRealms ( EU ) heeft een overzicht van europese realms. Onder andere is hier te vinden hoeveel alliance/horde er zijn (en wat de ratio is). Een grote populatie heeft meer kans op queue's om in te loggen. Je zou bijvoorbeeld hierop een kleine selectie kunnen maken. Via wow-heroes / armory kan je best veel vinden over bestaande guilds en progressie. Een karakter aanmaken op de server en gewoon vragen aan diverse mensen zal je best helpen.

Verder kan je op de realm forums zoeken of een topic openen met daarin je vraag. Er zal vast iemand zijn die reageerd.

Helaas heb ik geen pasklaar antwoord voor je ;)

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits terug!

quote:
RichardvdD schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:12:
Twisting Nether is een hele goede realm als Horde. Veel Horde, goede guilds en een leuk sfeertje. Ik heb er mijn shaman geleveled naar lvl80. Ik vond het alleen vervelend om twee chars op aparte realms/facties te hebben, dus heb ik mijn shaman naar Trollbane gehaald. Als er voor de horde ooit eens een fatsoenlijk paladin ras komt (nee, geen tauren :') ), zou ik direct teruggaan :) Maargoed, over een tijdje Dwarf shaman maakt ook het een en ander goed. Maar een orc shaman blijft het mooist _O_
Ik wil een gnome paladin, dat lijkt me echt ultiem :D

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Eindhoven657
quote:
purge schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:20:
[...]

WarcraftRealms ( EU ) heeft een overzicht van europese realms. Onder andere is hier te vinden hoeveel alliance/horde er zijn (en wat de ratio is).
Verder kan je op de realm forums zoeken of een topic openen met daarin je vraag. Er zal vast iemand zijn die reageerd.
Probleem van die warcraftrealmlist is een beetje dat hij niet up to date is. Volgens die lijst zitten er bijvoorbeeld op Executus geen allies 8)7
De realmforums heb ik ook al wat op zitten bladeren, maar wat gerichter zoeken door info van wat mede tweakers is toch prettiger vind ik.

• StEelD
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 06-04 14:23
quote:
Omega Supreme schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:49:
[...]

Oculus is ook nuked / makkelijker gemaakt met een patch toch ;) ?

Specs

• purge
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Dat is inderdaad jammer dat die lijst niet erg actueel is. Ik hoop dat je verder nog wat reacties hier krijgt en dat je wat hebt aan de realm forums. Suc6

• DrFlash
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18-02 10:36
quote:
StEelD schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:38:
[...]

Oculus is ook nuked / makkelijker gemaakt met een patch toch ;) ?
Bij Oculus hebben ze de draak mounts zo gemaakt dat ze hetzelfde werken als de vehicles in ulduar, dus dat ze naar gear score kijken voor de kracht van de draak (hp/dps) alleen daardoor is ocu al vele malen makkelijker geworden.

Wowhead profiel

• NMe
  • Laatst online: 15:57

NMe

Admin Devschuur®
quote:
DrFlash schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:55:
[...]

Bij Oculus hebben ze de draak mounts zo gemaakt dat ze hetzelfde werken als de vehicles in ulduar, dus dat ze naar gear score kijken voor de kracht van de draak (hp/dps) alleen daardoor is ocu al vele malen makkelijker geworden.
Dat drakes net als vehicles scalen in Oculus hadden ze al eerder gedaan; in de laatste patch hebben ze die scaling alleen nog wat gefinetuned voor meer damage bij betere gear, en bovendien van nogal wat mobs in de instance de health en damage verlaagd. Toch is het kwaad al geschied; meestal als ik in een Oculus terecht kom vertrekt er minstens één groepsgenoot en kunnen we weer terug de queue in voor we kunnen beginnen. Eén keer was het zelfs zo erg dat iemand riep "oh no, not this", leavede, waarna de hele group uiteen viel. Gelukkig reset de dungeon cooldown als je zelf de group niet verlaat dus ik kon meteen weer queuen, maar leuk was anders. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Nou ja, Oculus is generfed en gamewise is het daardoor wat aangenamer te spelen. In zijn originele staat was het meer een pre-made fight en dat betekend een gevecht volgens het draaiboek van Blizzard (al is dat eigenlijk altijd al zo).

Het is wel een beetje vreemd dat draken scalen op poppetjes en gear. Ik kan me moeilijk voorstellen dat zo'n draak in het echt zou denken van "Hee...! Klasse xyz met xxxxxHP en xxxxxMana die in T9 op me zit. Dan moet mijn HP dus xxxxxxHP worden."

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
hulkie schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:07:
[...]

A8N-SLI Deluxe, AI Series, handleiding hier voor me :) Was mijn oude moederbord, daar gaat inderdaad een Athlon X2 processor ook in (S939 - denk zeldzaam inmiddels in smaken 4200 t/m dacht ik 4800). Draait nu bij een vriend van me zover ik weet al weer een aardig tijdje wow en hij heeft toch flink wat raids gedaan.

Pak in iedergeval een leuke instapper van de PCI-e kaartjes, 5850 of soortgelijke, stevige budgetcards. Kan je nog een X2 op de kop tikken (V&A denk ik rond de 30-50 euro) dan ben je onder de 200 euro klaar en blijf je erg budget.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.