Hoofdcategorieën
Device Settings
Prutser
Reg. datum: 08 juli 2010

kan iemand bevestigen dat ik met behulp van "displayout" en een "apple ipod/ipad to vga cable" alles wat op mijn ipod touch 4g (!) scherm staat, ook wordt doorgegeven naar mijn beeldscherm in volledige resolutie??

Reg. datum: 26 april 2011

Is er een app voor de iPad om mails in me status bar te krijgen?? Met statusnotifer crasht SpringBoard.

Prutser

quote:
JDonkers schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 00:26:
Is er een app voor de iPad om mails in me status bar te krijgen?? Met statusnotifer crasht SpringBoard.
probeer opennotifier eens.

Reg. datum: 02 augustus 1999

Is er een app in Cydia die het volgende gedrag kan uitschakelen : op het moment dat ik mijn Iphone op een accesoire aansluit gaat ie altijd het allereerste nummer in het alfabet spelen. Ook al zat ik halverwege een lang nummer (bijvoorbeeld State of Trance uitzending). Dit komt voor bij mijn Kenwood autoradio en een ander docking station. Zwaar irritant. |:(

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

http://www.redmondpie.com...ation-center-cydia-tweak/

iemand die deze werkend heeft @ de final ios5?

En hoe zit het met lockinfo? lees veel over crashes etc... aangezien het ios5 lockscreen nog niet echt doet wat ik wil:-P

Reg. datum: 20 januari 2010

Is het mogelijk om van af mijn computer muziek te streamen naar m'n iPad?. Dus net zoiets als remote maar dat de muziek dan op je iPad wordt afgespeeld.

Ik ben, dus ik tweak
Reg. datum: 03 december 2004

Ja, werkt via Home Sharing.

"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan
Studeren in the States: My Destiny

Davaĭ Bepa!

quote:
Spam schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:21:
Is er een app in Cydia die het volgende gedrag kan uitschakelen : op het moment dat ik mijn Iphone op een accesoire aansluit gaat ie altijd het allereerste nummer in het alfabet spelen. Ook al zat ik halverwege een lang nummer (bijvoorbeeld State of Trance uitzending). Dit komt voor bij mijn Kenwood autoradio en een ander docking station. Zwaar irritant. |:(
Noaccessorysplash al geprobeerd? Weet niet zeker of het hiervoor ook werkt, maar sowieso wel handig. Mis het erg op m'n 4S :/

"You're awesome!" - @reallycb

Weet iemand hier hoe je de volgende theme in lockinfo krijgt :
http://4.bp.blogspot.com/_sQKJfsur-xg/S21K8i-CNsI/AAAAAAAAAEo/SD6QE2Su194/s400/Lockinfo.jpg

Ik bedoel vooral de tijd en daarnaast het weer. Ik kan het er wel onder krijgen maar deze bevalt me wel. De rest van de plugins op dit plaatje zijn niet zo belangrijk.

Prutser

quote:
Spam schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:06:
Weet iemand hier hoe je de volgende theme in lockinfo krijgt :
[afbeelding]

Ik bedoel vooral de tijd en daarnaast het weer. Ik kan het er wel onder krijgen maar deze bevalt me wel. De rest van de plugins op dit plaatje zijn niet zo belangrijk.
is dit niet Intelliscreenx?

quote:
hoyvoy schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:57:
[...]

is dit niet Intelliscreenx?
Nee, dit is lockinfo, zie ook de link. Het is een thema instelling bij lockinfo maar ik krijg het niet voor elkaar.

[update] : ben er inmiddels achter, is de 235_teehanlax theme. Heeft winterboard nodig, wat minder maar goed...

Spam wijzigde dit bericht 08-11-2011 22:42 (17%)

Misschien een lastige vraag, vooral omdat ik het nergens kan vinden..

Welke cydia app kan er voor zorgen dat je modeulles die niet ondersteund zijn door apple via bluetooth wel kan connecten met de iphone/ipad.

Het gaat hier niet om het overzetten van bestanden, maar om een device te connecten/pairen.

De apps die ik vind werken niet of crashen op Iphone 4 Ios 4.3.5

Iemand die mij hier mee kan helpen?

Water-Escape [ uitgang voor wateroverlast ofzo ] [ Under-Lan Crew ] { ( - _ - ) } bOb RoSS

Reg. datum: 05 januari 2009

Hoe maken jullie @ iOS 5.0 nou Cydia backups? Nog steeds met PKGBackup,
of alternatieven?

Was weer eens zo dom om ten tijde van mijn overstap naar 5.0 geen Cydia
backup te maken.

٩(͡๏̯͡๏)۶ "Successful trolling is Successful"

forty-two
Reg. datum: 13 juni 2001

quote:
HetRatje schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:45:
of alternatieven?

backup te maken.
ja, gewoon pkgbackup ik gebruik aptbackup, volgens mij de enige die gratis is. ben nu bezig met de overstap voor te bereiden, alles backuppen en zo. kan het zijn dat cydia een beetje instabiel is op het moment? kan me voorstellen dat er veel mensen aan het updaten zijn nu de untethered JB uit is :)

edit: ik bedoel aptbackup, niet pkgbackup

Byte_Me wijzigde dit bericht 29-12-2011 01:04 (5%)

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

Waves!!!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
HetRatje schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:45:
of alternatieven?

backup te maken.
ik zweer bij http://www.idownloadblog.com/2011/12/21/openbackup/ :*)

Dell Studio 1735 | p8600 | 8GB | 120GB OCZ Vertex 3 + 500GB Samsung | Golf VI R

Reg. datum: 06 augustus 2002

Ik krijg als ik een reposotory wil toevoegen de volgende boodschap.

Did not Find Repository
the indicated repository could not be found. This could be because you are trying to add a legacy installer repository (these are not supprted). Also, this interfaci is only capable of working with exact repository URL's. If you host a repository and are having issues please contact the autor of Cydia with any quastions you have

Weliswaar in het nederlands, maar het is hetzelfde. URL is absoluut goed ingevoerd. Heb gezocht, maar kan geen oplossing vinden. Meer mensen last van?

There can be only one Legend

quote:
maartend schreef op woensdag 28 december 2011 @ 20:56:

Did not Find Repository
the indicated repository could not be found. This could be because you are trying to add a legacy installer repository (these are not supprted). Also, this interfaci is only capable of working with exact repository URL's. If you host a repository and are having issues please contact the autor of Cydia with any quastions you have

Weliswaar in het nederlands, maar het is hetzelfde. URL is absoluut goed ingevoerd. Heb gezocht, maar kan geen oplossing vinden. Meer mensen last van?
Host overbelast, probeer het later opnieuw. Morgen ofzo, vroeg in de ochtend als USA nog op een oor ligt bijvoorbeeld.

Systeem en Laptop | Commandline FTW | Vista Chair

quote:
Hero Of Time schreef op woensdag 28 december 2011 @ 21:00:
[...]

Host overbelast, probeer het later opnieuw. Morgen ofzo, vroeg in de ochtend als USA nog op een oor ligt bijvoorbeeld.
Aha, thnx.
Dacht dat dit enkel voor Cydia zelf was.

Waves!!!

quote:
maartend schreef op woensdag 28 december 2011 @ 20:56:

Did not Find Repository

google is je vriend 8)

http://jaxov.com/2010/12/...ing-modmyi-repo-to-cydia/

Reg. datum: 22 februari 2010

Zojuist even mijn 5.0.1 geJB'ed

ik ben nu opzoek naar een app waarmee ik bepaalde apps op mijn telefoon van een wachtwoord kan voorzien zoals bijvoorbeeld de apps
Ebuddy
Foto's

nu kwam ik in de startpost de app Lockdown tegen maar deze word maar ondersteund tot ios 4.0

hopelijk kan iemand mij hiermee helpen :)

EDIT: Net niet genoeg gegoogled... Applocker werkt perfect voor mij :)

Fall3n wijzigde dit bericht 28-12-2011 23:33 (9%)

quote:
Ik had gezocht en google is dan idd een vriend. Maar wel 1 die niet hielp.

forty-two

bwaah na update naar 5.0.1, jailbreak en aptbackup restore blijft mn springboard crashen en kom ik steeds in safe mode. hoe kun je dit een beetje efficient troubleshooten? aptbackup heeft natuurlijk alle cydia apps terug gezet, en eentje zal het probleem wel zijn ;(

Reg. datum: 15 december 2000

quote:
Fall3n schreef op woensdag 28 december 2011 @ 22:55:
Zojuist even mijn 5.0.1 geJB'ed

ik ben nu opzoek naar een app waarmee ik bepaalde apps op mijn telefoon van een wachtwoord kan voorzien zoals bijvoorbeeld de apps
Ebuddy
Foto's
Iprotect gebruikte ik, nog niet getest op 5.01

Bing

Reg. datum: 05 januari 2009

quote:
Byte_Me schreef op donderdag 29 december 2011 @ 01:01:
bwaah na update naar 5.0.1, jailbreak en aptbackup restore blijft mn springboard crashen en kom ik steeds in safe mode. hoe kun je dit een beetje efficient troubleshooten? aptbackup heeft natuurlijk alle cydia apps terug gezet, en eentje zal het probleem wel zijn ;(
Bij SBSettings stuk- voor stuk alle elementen uit- en inschakelen (mobile substrate addons).
Zodra ie blijft hangen weet je welke addon het om gaat.

٩(͡๏̯͡๏)۶ "Successful trolling is Successful"

Reg. datum: 26 november 2003

Nadat ik SB settings verwijderd had kreeg ik geen crashes meer van het Springboard.......na 5.0.1 te hebben geïnstalleerd.

forty-two

bij mij kwamen de crashes door verschillende cydia apps. gelukkig zijn nu de meeste geupdate.

de boosdoeners waren: switchermod, backgrounder, five icon folders en activator.

Het enige waar ik nu nog af en toe last van heb ik dat alle apps op een kwart van het scherm draaien, erg irritant. lastig uit te zoeken waar het door komt, want na een reboot is het meestal sowieso opgelost. maar ik verdenk infinifolders ervan, die ik als alternatief voor 5icon folders heb aangeschaft.

Reg. datum: 24 augustus 1999

Kun je met iFile en iOS5 nog steeds een USB stick benaderen via de camera connection kit?

Johan Derksen: Dinand Woesthoff, dat is toch die man die zingt alsof hij constant moet schijten?"".

Reg. datum: 21 januari 2011

Wat mij betreft kan springflash er ook bij, veel handiger dan die stomme zaklamp apps. Verder is de folder closer ook een handige tweak.

Is het via een JB (app) ook mogelijk apps 2x te installeren?

Johan Derksen: Dinand Woesthoff, dat is toch die man die zingt alsof hij constant moet schijten?"".

Waves!!!

quote:
havana schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:20:
Is het via een JB (app) ook mogelijk apps 2x te installeren?
Leg eens uit, waarom zou je dat willen?

Zodat mijn vrouw en ik beide kunnen DrawSomen, allebei een eigen Facebook App, Wordfeud, etc :)

- niks -

Geen idee of http://3gsvon.wordpress.c.../install-same-apps-twice/ nog werkt??

Kwestie van proberen ff...

Tha BasZ wijzigde dit bericht 29-03-2012 11:17 (19%)

- iPhone 4 / EOSje 5D MKII -

Is het al mogelijk om de nieuwe iPad te jb?

Waves!!!

quote:
AdserNL schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 20:19:
Is het al mogelijk om de nieuwe iPad te jb?
Nope

Smexylittlebabe!
Reg. datum: 16 december 2000

dat komt ook nog niet totdat apple een nieuwe firmware uitgeeft. dus ios 5.2 oid.
Waarom?
Omdat ze anders de kwetsbaarheid kunnen patchen in deze nieuwe update.

Toch maar een weblog?

god's right foot

Ik de auto maak ik gebruik van mijn iphone, welke in een houder tussen de voorstoelen zit, om muziek te luisteren.
Bedienen er van gaat zonder enig probleem, alleen als ik wil kijken wat voor track en artiest er speelt gaat dit dus voor geen meter.
Tekst is gewoon niet te lezen :|

http://i1093.photobucket.com/albums/i438/seninnha/baa97d99.jpg?t=1333615528

Is er in Cydia (maar Apple store mag ook) iets binnen te halen waardoor je deze beide dingen groot in beeld te zien kan krijgen?
Van mij mag achtergrond plaatje verdwijnen, als ik track en Artiest maar goed te zien krijg.

Intel Duo 2 Core E8400,Gigabyte GA-P35-DS4,2x 1GB G-skill DDR800,2x1GB Kingstone DDR2,Saphire 5870 1GB ,2x 250GB SATA II HD,Windows 7 and Hackintosh 10.7 Lion, IIYama 27" LCD

Reg. datum: 12 augustus 2000

Ik kan veel youtube filmpjes niet meer afspelen omdat de eigenaar van de video heeft bepaald dat het niet meer mag worden weergegeven op een mobiel apparaat.

Is er een methode om de youtube of protube app te misleiden?

2x Dell 2407WFP - Thermaltake Soprano - Corsair 650HX - ASUS P6T V2 - Intel Core i7 920 (19x200) - OCZ 3X2GB DDR3 1600 - Gigabyte Ti560 SOC - 1x Intel Postville 80GB - 2x Seagate Barracuda 12. 500GB RAID1 - NEC7240S

Reg. datum: 23 oktober 2004

quote:
knights16 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:35:
Ik kan veel youtube filmpjes niet meer afspelen omdat de eigenaar van de video heeft bepaald dat het niet meer mag worden weergegeven op een mobiel apparaat.

misschien via mxtube?

Xf Highmastdon Steam Highdenzn
Reg. datum: 12 april 2006

quote:
knights16 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:35:

Nee. Helaas.

Dit is omdat YouTube de mobiele filmpjes gewoon niet beschikbaar stelt. Dit zijn speciale voor mobiel ge-encode bestanden.
Wat wel mogelijk is, is om Skyfire te installeren en dan als user-agent 'desktop' te selecteren (tandwiel). Vervolgens ga je naar YouTube en wordt het filmpje voor jou geconvert op de Skyfire server.

Dio disse: "Sia la luce!" E la luce fu.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011