Reg. datum: 17 december 2009
Gewone DIVX formaten zoals Avi en .MP(E)G zullen probleemloos moeten werken lijkt me.
This sh*t of bricks belong to me, happy now?
ik heb die namelijk al geprobeert maar die bestanden lukken nietquote:Quad schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:04:
Gewone DIVX formaten zoals Avi en .MP(E)G zullen probleemloos moeten werken lijkt me.
KIjk in de handleiding welke formaten worden ondersteund, hoort daar in te staan,
This sh*t of bricks belong to me, happy now?
nochtans staat het er niet in , er staat wel dat je muziek en video en afbeeldiingen kunt bekijken maar in welk formaat staat er niet inquote:Quad schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:07:
KIjk in de handleiding welke formaten worden ondersteund, hoort daar in te staan,
Als je wat googlet dan moet je normaal wel kunnen vinden welke formaten er worden ondersteund. DiVX wordt waaschijnlijk wél ondersteund maar dat wil niet zeggen dat elk bestand in dat formaat effectief zal afspelen (verschillen tussen versies van de codec, encodeeropties e.d.).
Sowieso zal het eerder beperkt zijn, Sony kennende. En Matroska zullen ze al helemaal niet ondersteunen als container (mocht je dat ooit willen gebruiken).
Sowieso zal het eerder beperkt zijn, Sony kennende. En Matroska zullen ze al helemaal niet ondersteunen als container (mocht je dat ooit willen gebruiken).
Got Leenucks? | Arch Linux: power in simplicity | OpenWRT: Empower your router | Blog thingy
Dit staat er op de productpagina op de Sony site:

Dus alleen MPEG1 kennelijk.quote:Met de USB-mediaspeler kunt u een scala aan USB-apparaten rechtstreeks aansluiten op uw BRAVIA-TV. WALKMAN®-mp3-spelers, Cyber-shot-camera's, VAIO-laptops, Handycam®-camcorders en USB Memory Sticks™: u kunt ze allemaal aansluiten en op een groot scherm van uw favoriete multimediabestanden genieten. Content van uw USB-apparaat wordt rechtstreeks overgebracht naar uw BRAVIA-TV, zodat u zonder gedoe muziek kunt luisteren (mp3), een diavoorstelling van uw favoriete foto's (JPEG) of uw nieuwste thuisvideo (MPEG1) kunt bekijken.
edit:
@ nielson je was mij voor
Sondeer wijzigde dit bericht 17-12-2009 13:28 (3%)
Divx en Xvid worden niet ondersteund. Wel bepaalde mpeg-files (ook maar vrij weinig). De usb-optie op de 40z5500 is vrij karig. Je kan beter de 40z aansluiten op een netwerk. Dan kan je via PS3 mediaserver op je PC ook alles streamen naar de 40z. Fastforward etc. werkt dan echter niet zo goed.quote:Nielson schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:25:
[afbeelding]
Ik gebruik zelf de usb optie van mijn panasonic blu ray speler. Die van de 40z gebruik ik nooit.
ok bedankt voor de hulpquote:Nielson schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:25:
[afbeelding]
weet iemand ook toevallig een programmatje waarmee ik alles nar mpeg1 kan converten ?
Daarvoor mag je zelf ook wel even google'en hoor. Kijk is naar "Super".
Maar alles naar mpeg1 converten, dat wíl je niet...
Koop dan voor ¤79 een WD TV HD mediaspeler, die heeft ook gewoon een usb aansluiting en pakt bijna alles (of de WD TV live). Kan nog wel bij die ¤1055.
Maar alles naar mpeg1 converten, dat wíl je niet...
Koop dan voor ¤79 een WD TV HD mediaspeler, die heeft ook gewoon een usb aansluiting en pakt bijna alles (of de WD TV live). Kan nog wel bij die ¤1055.
Reg. datum: 18 juni 2005
Reg. datum: 18 juni 2005
Volgens mij doe je zelf weinig moeite..quote:roy788 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:41:
weet iemand ook toevallig een programmatje waarmee ik alles nar mpeg1 kan converten ?
Klik
Pagina: 1