My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Charge!, Stealth etc etc
Get Airflow, save the world.
Die zouden er qua vorm wel perfect bij passen iigquote:diedazz schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:49:
Ruik ik daar lego-wieltjes?
Succes Frenkie, ben benieuwd wat je er nu weer van maakt. (Hm, ik gok dat het op dat plaatje gaat lijken
Het STINKT zelfs naar Lego technic wieltjes....quote:diedazz schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:49:
Ruik ik daar lego-wieltjes?
Met wat modelbouw lijm in elkaar gezet.

De groffe vorm komt er al uit.

Frenkie123 wijzigde dit bericht 04-12-2009 19:59 (37%)
Zoiets bijvoorbeeld:

Dan kan je misschien Rover nog wel radiografisch bestuurbaar maken ook
[ My System ][ WoW: Zeror @ Al'Akir realm ]
Reading your name, hearing your voice, seeing your face and having you by my side is what I really want!
Oh en vergeet dan niet een WIFI webcam erop te zetten, anders werkt t nog niet.......
Frenkie123 wijzigde dit bericht 04-12-2009 23:32 (33%)
De gezelligste lanparty van Nederland: X-life 13: 2-4 juli 2010
Atomen bestaan uit ruimteschepen
*bookmark*
XBMC support forum: www.xbox-hacks.nl
Als ik het zou kunnen, had ik het misschien nog gedaan ook, maar ik heb echt de ballen verstand van electronica enzo.quote:Frenkie123 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:27:
Rover heeft 6 wielen. Maar wie houd je tegen om er zelf een te maken ? Ik niet iig !
Maar succes met Rover
Reading your name, hearing your voice, seeing your face and having you by my side is what I really want!

Zo is ie niet meer zo hoekig.

Aan de zijkant zit een kleine antenne en een ledje.

in elkaar gezet

en ook afgerond

En hier tegen de zijkant aangeplakt

Het zijn de details die het geheel maken, en dit lijkt me een slordig detail?
Als je die robot hebt bekeken zie je dat de antenne nog lange na niet is af.quote:frickY schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 20:20:
Je hebt vast wel mooiere antenne's dan dit?
Frenkie ziet er goed uit en orgineel veel succes!
u(n+2) = u(n) + u(n+1) met u(1) = 1 en u(2) = 1
Ja nee, wat je op de foto zag was alleen de basis van de antenne. Ik heb even moeten zoeken, maar een binnenkabel van een fietsrem-kabel pastte perfect erin. Nu nog een dopje op de top.quote:frickY schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 20:20:
Je hebt vast wel mooiere antenne's dan dit?
Reg. datum: 04 november 2009
Ik denk dat die te groot is voor een mod als deze.quote:Remmes_NT schreef op zondag 06 december 2009 @ 09:01:
ik had eerder voor een antenne gekozen die vn een router afkwa ofzo
Ieder maakt een mod zoals hij of zij wil. Ik probeer zo veel mogelijk in de buurt te komen van de orginele ( heb je eigenlijk de trailer al bekeken? ) Het lastige is dat de film een zelf bedacht ontwerp is, niet gehinderd door hardware afmetingen. Zo is het formaat van Rover in de animatie film een heel stuk groter dan je op basis van een standaard webcam bolletje zou verwachten. Ach, wie weet voor de film uitkomt, zal er misschien wel een gadget-fabrikant ook op het idee zijn gekomen om zijn oude voorraad webcammetjes te voorzien van een Rover hoesje ofzo. Kijk maar naar de enorme hoeveelheid R2-D2 merchandise, hubs, webcams, USBsticks, tasje, projectors en snoepgoed. Allemaal met een R2D2 jasje. Ik vreet een bezem als dat niet met deze Rover ook gebeurt. Zei daar iemand McDonald speeltje ?quote:Remmes_NT schreef op zondag 06 december 2009 @ 09:01:
ik had eerder voor een antenne gekozen die vn een router afkwa ofzo
Reg. datum: 04 november 2009
ja dat weet ik, en ja heb de trailer gezienquote:Frenkie123 schreef op zondag 06 december 2009 @ 13:39:
[...]
Ieder maakt een mod zoals hij of zij wil. Ik probeer zo veel mogelijk in de buurt te komen van de orginele ( heb je eigenlijk de trailer al bekeken? ) Het lastige is dat de film een zelf bedacht ontwerp is, niet gehinderd door hardware afmetingen. Zo is het formaat van Rover in de animatie film een heel stuk groter dan je op basis van een standaard webcam bolletje zou verwachten. Ach, wie weet voor de film uitkomt, zal er misschien wel een gadget-fabrikant ook op het idee zijn gekomen om zijn oude voorraad webcammetjes te voorzien van een Rover hoesje ofzo. Kijk maar naar de enorme hoeveelheid R2-D2 merchandise, hubs, webcams, USBsticks, tasje, projectors en snoepgoed. Allemaal met een R2D2 jasje. Ik vreet een bezem als dat niet met deze Rover ook gebeurt. Zei daar iemand McDonald speeltje ?
Instant bookmark!
That's one small step for FSB, one giant leap for clockspeed

Met een plaatje erachter wat ik eerst matzwart heb gemaakt

En het deksel links ook vast gezet

Ziet er geweldig uit
nu.nl - Algemeen
15:31 RIJSWIJK - 'Inzetten speurhond in zaak-Milly wel optie'
15:21 MAASTRICHT - Daders kunstroof Tefaf op beeld
15:05 ARNHEM - Tot tien jaar voor misbruik 7-jarig meisje
Hoe ver wil je gaan? Moet het een statisch ding zijn die dus als webcam te gebruiken is. Of moet het volledig functioneel zijn? (dus ook bestuurbaar en eventueel draadloos beeld overdracht
Wellicht kan ik helpen met een NSLU2 boardje die je dan erin kan proppen en op een sterke accu de beelden via wifi de deur uit kan doen. Als je dan ook nog een aanstuurbaar rij-platformpje erin stopt dan kan je hem ook nog via wifi laten rijden
!null wijzigde dit bericht 07-12-2009 12:04 (35%)
computer - laptop - gameconsole - tv - telefoon - leuke auto - leuke auto