Maastricht hier, ook nog steeds zonder dataverbinding. Vind het een kwalijke zaak. Heb speciaal voor Vodafone gekozen vanwege de goede dekking en het snelle internet, en dan krijg je dit. Heb trouwens vaker last van uitvallers gehad de laatste 2 maanden, maar die waren meestal maar van korte duur(minder dan 30 minuten). Hebben anderen daar ook last van gehad, of ligt dat aan mijn telefoon?
Ik heb het gevoel dat er bij Vodafone iets structureel fout zit. Een beetje serieuze telecomprovider die zijn reputatie hoog wil houden zou een goed backupsysteem klaar moeten hebben staan. Schijnbaar hebben ze dat de laatste jaren zwaar verwaarloosd, zal wel weer een bezuinigingsmaatregel zijn geweest... en nu het misgaat kost het ze bakken met geld.
Ik ben het in ieder geval beu. Als dit zo blijft doorgaan kunnen we denk ik binnenkort het contract vóór de officiele aflooptermijn afzeggen, een bedrijf moet zich immers aan gemaakte beloftes houden. Vodafone lapt die beloftes zo aan de laars dat dit ze nog wel eens fataal zou kunnen worden.

Jammer eigenlijk, Vodafone was altijd een hele fijne provider. Zodra ik morgen tijd heb gaat er een klachtmail naar de klantenservice toe. Wie doet er mee?