Motorola Milestone (Droid) OverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1

Reacties: 34.047
Reg. datum: 24-10-2004
Matched: iTunes

quote:
Nice to read, sommige dingen spreken voor zich, andere punten zijn niet helemaal goed imho of zijn vergeten..

Uiterlijk: Droid / iPhone.. Ligt natuurlijk aan de persoon zelf, spreekt voor zich, voor mij de Droid
Onscreen keyboard: iPhone wint.. Heb 't een tijd gebruikt, werkte goed.. Of die van Android minder is..
Anders een third party applicatie installeren a la Bettery Keyboard, iets wat kan bij Android en niet bij iPhone.
Fysiek toetsenbord: Droid, want de iPhone heeft er geen een :+
Browser: iPhone wint.. omdat die sneller pagina's laat zien.. * CLB mompelt iets over schermresolutie
Navigatie: Droid, achja zal me persoonlijk worst wezen, aangezien ik dat 3x per jaar gebruik
Lock screen: Droid, klopt, meer te customizen, of je moet de iPhone jailbreaken
Batterij: Droid / iPhone.. Alhoewel andere reviews het over 'n uitmuntende Droid batterijtijd hebben!
App Stores: iPhone... Is ook al stuk langer online, maar ook de apps zijn stukken beter / mooier..
Aanpasbaarheid: Droid, omdat Android dat uit zichzelf kan.. Als je 'n iPhone jailbreaked kan ook alles..
Camera: Droid / iPhone. iPhone is denk iets beter, maar heeft geen flash. Video = Droid :D
Scherm: Droid, ivm resolutie
Interface: iPhone.. Werkt allemaal wat innovatiever.. Zelf ben ik dat zat, dus kies ik voor Android :Y
Multi-tasking: Droid
Volume geluid: Droid, en de reviews zeggen dat het met de speaker en dergelijke ook heel goed zit!
Belkwaliteit: Droid
Opstarttijd: iPhone.. Achja ik start m'n telefoon denk 1x in de drie maanden op..
Notificaties: Droid
Media playback: iPhone, spreekt voor zich.. Alhoewel er wel veel (goede) 3rd party Android apps zijn.
Waar dan niet op in wordt gegaan in deze 'test' is het managen van content.. Bij de iPhone moet dat via het louzy iTunes, waarbij de Droid 'drag and drop' support. Iets wat mij wel aanspreekt, ook al vind ik iTunes best.
Applicatie-opslag: iPhone, omdat die meer interne ruimte heeft.. Bullshit vind ik, omdat je apps op de Droid moet zetten, maar de content hiervan zich op de SD-kaart kan bevinden. Tevens komt Google binnenkort met een officiele Apps2SD oplossing die heel dit 'probleem' in 1x wegvaagt.. Wat mij betreft onzin en geen + voor iPhone.

Tevens vind ik het jammer dat er niet wordt ingegaan op:
- BlueToothprofielen, aangezien Android 2.0 ook kan verzenden / ontvangen en de iPhone dat niet kan
- Dat de iPhone zo gesloten is als de pest, waarbij Android dat zeker niet is, duhuh 'open source'
- Hardwarekeys.. Vind een camerabutton of een volumebutton toch wel erg chill bij de Droid / Milestone

Nog een leuk / goed filmpje die nagenoeg al deze aspecten ook aan bod laat komen:

In het filmpje is de Droid trouwens sneller klaar met 'n pagina laden dan de iPhone (op hetzelfde WiFi netwerk)

CLB wijzigde deze reactie 08-11-2009 22:26 (4%)

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

Reacties: 8.069
Reg. datum: 03-11-2002

quote:
The Dragon schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:29:
Kan deze telefoon (of android 2.0) divx en xvid afspelen. Zo niet is dit dan mogelijk mbv aanpassing(hacks)
Of is dit absoluut niet mogelijk en heb je hiervoor een aparte speler nodig of moet je de bestanden gewoonweg converteren.
Nee, helaas is er nog geen goede oplossing om direct Divx of Xvid af te spelen. Dit is inderdaad een minpunt. De hardware is er op zich krachtig genoeg voor (extra GPU/DSP en zelfde processor als de N900 die het wel kan, maar dan 10% lager geklokt bij de Droid oid). Let er wel op dat zulke zaken best wel accuduur zuipen (continu beeldscherm aan + veel cpupower voor decoden). Op dit moment is dus de enige oplossing om eerst de video's te converteren (naar MP4 ofzo) en dan op SD te zetten; of direct te streamen vanaf een bron die het on the fly voor je hercodeert (hier zijn wel tooltjes voor). Ik zou weleens willen weten hoelang een mobile phone het volhoudt om fulltime divx/xvid te playen.

Een handig tooltje is: http://www.droid-itunes.com/

De LG GW620 ondersteunt Divx overigens wel out of the box.
quote:
Die kwaliteit is best wel hoog te noemen, en de framerate (niet altijd optimaal) lijkt wel veel fijner (lees: hoger) te liggen dan die Samsung Omnia die op Symbian draait. De HD geloof ik ofzo. Die had nog al eens wat lag, maar dit is nog niet 100% maar wel goed kijkbaar.

bobwarley wijzigde deze reactie 10-11-2009 19:51 (8%)

Op WP7 kun je niet eens eigen mp3s als ringtone instellen, how smart is that??

quote:
Kan niks vinden over de resolutie waarnaar die films worden geconverteerd..

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

Klinkt in het Russisch ook zo
Reacties: 8.739
Reg. datum: 23-01-2001

Ik begin ook wel erg enthousiast te worden over deze telefoon. Ik heb nu een iPhone 2G maar baal er van dat ik persé iTunes moet hebben (dus Windows) om er simpel wat muziek op te kunnen zetten. Ik draai thuis alleen maar Linux, dus iPhone is gewoon geen oplossing voor mij.

Ik kan per januari een nieuw toestel uitzoeken en ik twijfel(de) tussen de Nokia N900, de Milestone en de Experia X10. Tot zover lijk ik het meest enthousiast te zijn over deze.

De n900 is natuurlijk wel super leuk, maar gezien Maemo nog lang niet volwassen is (ik bedoel, alleen "bellen" in portrait mode, de rest allemaal anders) en het voor mij overkomt als een bij elkaar geraapt zooitje denk ik dat mijn keus toch op deze gaat vallen. De X10 van SE wordt ook geen succes. SE heeft het verpest nadat ze de P1i hebben vervangen door de X1 (dat enge Win Mobile apparaat).

Ik ben dus erg benieuwd en wacht inmiddels ook op tot ik de eerste kan zien met mijn eigen ogen in mijn eigen handen ;)

Ook op Twitter
Nu met Russische Vrouw vriendin O+
Real Pyrate!

quote:
The Dragon schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:42:
ik ga ervan uit dat hiermee bedoeld wordt de data die op de foto wordt afgedrukt
Denk dat het gewoon de EXIF info van de foto is, aangezien ik nog geen enkele foto met 'n datum heb gezien.
quote:
WHiZZi schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:27:
Ik heb nu een iPhone 2G maar baal er van dat ik persé iTunes moet hebben (dus Windows)
Kan ook met MacOSX, maarja daar heb jij ook niks aan ;)

Reacties: 1.395
Reg. datum: 26-09-2002

Hier nog een handige tool voor als je je Milestone wilt gebruiken icm met Itunes. Applicatie van Motorola om je milestone te laten syncen met Itunes. Install schijnt wat brakkies te verlopen, maar wel door te lopen. Verdere syncen werd ervaring als goed en probleemloos.

flickr - WOT Profile - Game PC

RoD
Moderator Mobile / PowerMod / Nieuwsposter
Reacties: 52.385
Reg. datum: 14-09-2004

quote:
Gizzy schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:46:
Hier nog een handige tool voor als je je Milestone wilt gebruiken icm met Itunes. Applicatie van Motorola om je milestone te laten syncen met Itunes. Install schijnt wat brakkies te verlopen, maar wel door te lopen. Verdere syncen werd ervaring als goed en probleemloos.
Totdat Apple hier achter komt en het uitschakelt. Dat is al een aantal maal gebeurd met het WebOS.

Mijn razend interessante wetenschapsweblog!

Reacties: 55
Reg. datum: 24-11-2009

quote:
RoD schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:02:
[...]

Totdat Apple hier achter komt en het uitschakelt. Dat is al een aantal maal gebeurd met het WebOS.
Deze app werkt iets anders; Palm vermomde de pre als iPhone zodat iTunes ermee zou syncen, Motorola gebruikt zijn eigen connectie manager maar kan de iTunes database lezen (en zodoende syncen)
Als ik het goed begrepen heb kan je via de Motorola SW ook syncen via Wifi, dat vind ik een groot pluspunt.
Reacties: 2.887
Reg. datum: 21-03-2002

Motorola heeft in het verleden een toestel met itunes gehad...neem aan dat ze niet zomaar een optie in hun GSM bouwen waar apple bezwaar tegen kan hebben.

http://direct.motorola.com/hellomoto/rokr/

Ansich wel nice, iTunes doet z'n ding altijd, ook al is het een 'log' programma..

RoD
Moderator Mobile / PowerMod / Nieuwsposter
Reacties: 52.385
Reg. datum: 14-09-2004

quote:
rj7855 schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:08:
[...]

Deze app werkt iets anders; Palm vermomde de pre als iPhone zodat iTunes ermee zou syncen, Motorola gebruikt zijn eigen connectie manager maar kan de iTunes database lezen (en zodoende syncen)
Als ik het goed begrepen heb kan je via de Motorola SW ook syncen via Wifi, dat vind ik een groot pluspunt.
Ah dan wordt het anders ja :)

Mijn razend interessante wetenschapsweblog!

Reacties: 18.904
Reg. datum: 05-04-2000

Is de Droid makkelijk te gebruiken op een pc? heb je aparte software nodig ala itunes om er muziek op te zetten of kun je gelijk alles beheren vanuit windows?

quote:
Anta-flu schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 11:32:
Heb je daar ook een linkje van? ik heb hem nog niet goedkoper kunnen vinden.
Ten eerste is er een speciaal accessoirestopic, ten tweede is er een Google doc gemaakt,
met levertijden en dergelijke, waarin ook wordt gepeild of men interesse heeft in het mediadock.
Zie de doc hier waar je je ook half kan aanmelden. Actie zal zeer waarschijnlijk weer verlopen via AndroidWorld.
quote:
Fietsbel schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 13:01:
Is de Droid makkelijk te gebruiken op een pc? heb je aparte software nodig
ala itunes om er muziek op te zetten of kun je gelijk alles beheren vanuit windows?
quote:
RoD schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 12:32:
Dat is nu al talloze malen besproken.
Het is gewoon simpel drag & drop! Via iTunes kan het trouwens ook, zoek maar is even in dit topic...

QIK update adds DVD quality video =)
Mooi DVD kwaliteit films naar onze Milestones streamen =)

CLB wijzigde deze reactie 12-12-2009 14:01 (15%)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Levertijden en abonnementen graag hier, en niet in dit topic.

© 1998 - 2013 Tweakers.net B.V. Contact Over Tweakers Jouw privacy Algemene voorwaarden Cookies

Tweakers wordt uitgegeven door De Persgroep en wordt gehost door True

Website van het jaar 2012