Nice to read, sommige dingen spreken voor zich, andere punten zijn niet helemaal goed imho of zijn vergeten..quote:
Uiterlijk: Droid / iPhone.. Ligt natuurlijk aan de persoon zelf, spreekt voor zich, voor mij de Droid
Onscreen keyboard: iPhone wint.. Heb 't een tijd gebruikt, werkte goed.. Of die van Android minder is..
Anders een third party applicatie installeren a la Bettery Keyboard, iets wat kan bij Android en niet bij iPhone.
Fysiek toetsenbord: Droid, want de iPhone heeft er geen een
Browser: iPhone wint.. omdat die sneller pagina's laat zien.. * CLB mompelt iets over schermresolutie
Navigatie: Droid, achja zal me persoonlijk worst wezen, aangezien ik dat 3x per jaar gebruik
Lock screen: Droid, klopt, meer te customizen, of je moet de iPhone jailbreaken
Batterij: Droid / iPhone.. Alhoewel andere reviews het over 'n uitmuntende Droid batterijtijd hebben!
App Stores: iPhone... Is ook al stuk langer online, maar ook de apps zijn stukken beter / mooier..
Aanpasbaarheid: Droid, omdat Android dat uit zichzelf kan.. Als je 'n iPhone jailbreaked kan ook alles..
Camera: Droid / iPhone. iPhone is denk iets beter, maar heeft geen flash. Video = Droid
Scherm: Droid, ivm resolutie
Interface: iPhone.. Werkt allemaal wat innovatiever.. Zelf ben ik dat zat, dus kies ik voor Android
Multi-tasking: Droid
Volume geluid: Droid, en de reviews zeggen dat het met de speaker en dergelijke ook heel goed zit!
Belkwaliteit: Droid
Opstarttijd: iPhone.. Achja ik start m'n telefoon denk 1x in de drie maanden op..
Notificaties: Droid
Media playback: iPhone, spreekt voor zich.. Alhoewel er wel veel (goede) 3rd party Android apps zijn.
Waar dan niet op in wordt gegaan in deze 'test' is het managen van content.. Bij de iPhone moet dat via het louzy iTunes, waarbij de Droid 'drag and drop' support. Iets wat mij wel aanspreekt, ook al vind ik iTunes best.
Applicatie-opslag: iPhone, omdat die meer interne ruimte heeft.. Bullshit vind ik, omdat je apps op de Droid moet zetten, maar de content hiervan zich op de SD-kaart kan bevinden. Tevens komt Google binnenkort met een officiele Apps2SD oplossing die heel dit 'probleem' in 1x wegvaagt.. Wat mij betreft onzin en geen + voor iPhone.
Tevens vind ik het jammer dat er niet wordt ingegaan op:
- BlueToothprofielen, aangezien Android 2.0 ook kan verzenden / ontvangen en de iPhone dat niet kan
- Dat de iPhone zo gesloten is als de pest, waarbij Android dat zeker niet is, duhuh 'open source'
- Hardwarekeys.. Vind een camerabutton of een volumebutton toch wel erg chill bij de Droid / Milestone
Nog een leuk / goed filmpje die nagenoeg al deze aspecten ook aan bod laat komen:
In het filmpje is de Droid trouwens sneller klaar met 'n pagina laden dan de iPhone (op hetzelfde WiFi netwerk)
CLB wijzigde deze reactie 08-11-2009 22:26 (4%)
XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit