Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• clonedonkey
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 16:20
Weet iemand of ze ergens bij een webshop in nederland zo'n full body screenprotector hebben voor de HD2 (dus zo'n protector folie die over de hele telefoon gaat ?)

• Oomho
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 02-06 22:15
quote:
clonedonkey schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:56:
Weet iemand of ze ergens bij een webshop in nederland zo'n full body screenprotector hebben voor de HD2 (dus zo'n protector folie die over de hele telefoon gaat ?)
http://www.mobielbereikba...invisibleshield-origineel

• clonedonkey
quote:
Thanks, alleen is hij helaas op dit moment daar niet leverbaar en duurt het nog wel 3 weekjes ongeveer voor hij beschikbaar is. Is er misschien een site waar ik hem wel direct kan bestellen ? (eventueel in het buitenland anders ?)

• Oomho
quote:
clonedonkey schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:02:
[...]

Thanks, alleen is hij helaas op dit moment daar niet leverbaar en duurt het nog wel 3 weekjes ongeveer voor hij beschikbaar is. Is er misschien een site waar ik hem wel direct kan bestellen ? (eventueel in het buitenland anders ?)
Een zoekopdracht op ebay leverde mij heel veel resultaten op :?

Oomho wijzigde deze reactie 02-03-2010 09:42 (12%)

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 05:37

Zeror

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Ik Henk 'm!

quote:
Rakkerzero schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 13:10:
Edit: hier maar besteld. Hopelijk is dat Nu leverbaar!! nog steeds geldig toen ik net bestelde. Met een beetje geluk zou ie dan begin komende week bezorgd worden. Ben benieuwd.
Mijn cradle is binnen.

Zelfde verhaal als bij de andere cradles. De dock zit goed in elkaar (voelt niet aan als een prulding). De HD2 staat er stevig in, zo stevig dat je hem twee handen moet verwijderen uit het apparaat. Verder zit er gewoon netjes een USB kabel + netstroom adapter bij. De cradle doet wat ie moet doen.

Ik was Rakkerzero // Yumik (WoW) // Battle.net Tag: Zeror#2996
De 'Henk' knop! // Ik Henk dit: T.net BattleTag database

• atjong
  • Registratie: maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Wie heeft een actieve houder voor in de auto gevonden waar je wel mee kunt snelladen? Want de gebruikelijke laders kunnen de telefoon niet snel genoeg bijladen waardoor die met GPS/mp3/data-gebruik langzaam leegloopt. Erg vervelend op bv. een lange vakantierit! :/

• Smarron
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 14:13

Smarron

10K!

quote:
atjong schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:15:
Wie heeft een actieve houder voor in de auto gevonden waar je wel mee kunt snelladen? Want de gebruikelijke laders kunnen de telefoon niet snel genoeg bijladen waardoor die met GPS/mp3/data-gebruik langzaam leegloopt. Erg vervelend op bv. een lange vakantierit! :/
Ik heb een actieve houder van Brodit. Die laadt snel op. Aan het einde van mijn navigatierit staat de accu op 100%.

Ik heb ook nog een actieve houder van Adapt in bestelling staan. Bij mijn oude HTC Diamond had ik ook een Adapt en die werkte ook goed als snellader. Zal bij deze denk ik niet anders zijn.

Over welke gebruikelijke laders heb je het eigenlijk ?

-=Asus Nexus 7 (2013)=- -=Asus MemoPad HD7=- -=Asus Transformer TF101=- -=Samsung Galaxy S4=- -=Nikon D5100=-

• jan-willem3
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 19-07 17:40
Er is iets waar ik heel bang voor ben op internet zie je veel mensen met gebroken glas. Tik maar is op ''google HTC HD2 broken screen''. Het scherm is dan wel krasbestendig maar het breekt snel erg jammer dat htc geen gorilla glas heeft gebruikt dan hadden we dit hele gezeur niet. |:(
Ik heb zelf besloten een rubberized hard case te bestellen. Verder heb ik er standaard al een invisible shield op zitten. Ik heb al zo'n Jelly case maar die beschermt de voorkant nauwlijks

http://www.netimes.com/shop/images/HTC/HD2_PC_05.jpg

Het voordeel aan deze case lijkt mij dat het scherm er wat dieper in ligt. Verder kun je de hard case altijd dicht laten dus als je tegen een tafel aanloopt. Of je toestel op de grond valt raakt het de randen en breekt je scherm niet. Helaas zal dit wel iets minder comfortabel werken maar ja. Trouwens voor mensen die denken dat een lederen hoes werkt. Hier iemand op xda-dev die zijn HTC liet vallen met het lederen hoesje open vanuit de auto. Zelf denk ik dus dat het scherm de meeste kwetsbare kant is omdat het valk op het toetsel ligt en er niet ingegoten is. Wat denken jullie of zijn er betere alternatieven.

• SaN
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 00:11
Ik denk niet dat het rubberen laagje bij een flinke val genoeg van de schok weg neemt om het glas niet te laten breken. Verder zou ik zelf nooit zo'n lelijke hoes om zo'n mooie telefoon heen doen. Het belemmert ook nog eens in het dagelijks gebruik lijkt mij. Ik heb zelf een verzekering van ¤ 6,- per maand.

• jan-willem3
Breekt glas dan vooral door de schok? Ik dacht dat het vooral brak door de aanraking met een ander object. Kij zoen hoes kost je 3 euro dus mocht het niks zijn is het gelukkig niet zo'n probleem:) En het zal zeker weten beschermen tegen druk schade. De verhalen over de sterkte van het glas zijn zo slecht. Mensen lopen tegen een tafel aan en hun scherm is kapot daar beschermt dit tegen. Vallen zijn natuurlijk een ander verhaal. Nogsteeds erg jammer dat htc geen gorilla glas heeft gebruikt.

• indofk
  • Laatst online: 15-07 11:08
over de schokbestendigheid van de softcases, vandaag is mn HD2 uit mn borstzakje gevallen ik sprong nl op een door en collega geduwde karretje waar een stapel pakken met tegels op lagen ,en daar ging ie uit mn borstzakje omhoog om vervolgens op ongeveer 2 meter naar beneden op een betonnen vloer neer te kletteren gelukkig heb ik er een softcase omheen zitten deze dus ,en geen schrammetje .
het lijkt er dus op dat ie softcases weldegenlijk zijn nut hebben mbt het vallen en het breken van het glas

ik weet zeker dat als ik hem er niet omheen had zitten dat het glas gebroken zou zijn geweest

• jan-willem3
Oh die heb ik ook die case. Die vind ik ook een stuk mooier dan die andere misschien helpt ie beter dan ik dacht.

Trouwens nog even voor over geheugen kaartjes ik gebruik een Sandisk Mobile Ultra 4 Gb. Schrijven gaat bij mij met 10 mb en lezen met 20 mb terwijl mijn standaard kaartje slechts 4 mb read haalde en 4 mb schrijven.

jan-willem3 wijzigde deze reactie 11-03-2010 20:01 (46%)

• vanpeltje
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 21-07 17:17
quote:
jan-willem3 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:26:
Oh die heb ik ook die case. Die vind ik ook een stuk mooier dan die andere misschien helpt ie beter dan ik dacht.
Hier een filmpje over gorilla glas gewoon ter demonstratie.
Jij met je gorilla-glas

vanpeltje

• -Magnat-
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23-07 10:51
Ik kreeg vandaag mijn "PNY 16GB" kaartje binnen dus ik dacht ff snel formatteren en dan mijn gegevens terug kopiëren van mijn PC.
Maar damn wat ging dat traag, duurde wel een half uur om 1.5gb terug te kopiëren naar mijn nieuwe kaartje :?
Ging met +/- 1mb per seconde das toch niet normaal? Dat kaartje moet 7MB p/s weg kunnen schrijven.
Ik heb hem als NTFS geformatteerd zal dat het zijn?

edit :opgelost, geformatteerd op Fat32 met panasonic sd formatter

-Magnat- wijzigde deze reactie 12-03-2010 12:35 (8%)

• honey
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22-07 16:42
Het valt me op dat veel mensen hier zoveel aan bescherming doen. Hoelang moet jullie toestel mee gaan? 5 jaar? 10 jaar?

Het zijn wegwerk artikelen. Over 1 a 2 jaar wil je de nieuwe HD3 of HD4. Verder is de HD2 erg sterk, dus beschadigen gaat echt niet zo snel. Gewoon een verzekering nemen voor de echt hoge vallen (dan helpt een rubbberen hoestje echt niet) en alles is gedekt.

Specs van pc

• Smarron

Smarron

10K!

quote:
honey schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 12:53:
Het valt me op dat veel mensen hier zoveel aan bescherming doen. Hoelang moet jullie toestel mee gaan? 5 jaar? 10 jaar?

Het zijn wegwerk artikelen. Over 1 a 2 jaar wil je de nieuwe HD3 of HD4. Verder is de HD2 erg sterk, dus beschadigen gaat echt niet zo snel. Gewoon een verzekering nemen voor de echt hoge vallen (dan helpt een rubbberen hoestje echt niet) en alles is gedekt.
Zuinig met je spullen doen is toch niks mis mee? En wellicht is hij over een jaar of 2 weer voor een mooie prijs te verkopen.

Een verzekering is nog altijd duurder dan een beschermhoesje of screen protector.

-=Asus Nexus 7 (2013)=- -=Asus MemoPad HD7=- -=Asus Transformer TF101=- -=Samsung Galaxy S4=- -=Nikon D5100=-

• SaN
quote:
Smarron schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 13:56:
[...]
Zuinig met je spullen doen is toch niks mis mee? En wellicht is hij over een jaar of 2 weer voor een mooie prijs te verkopen.

Een verzekering is nog altijd duurder dan een beschermhoesje of screen protector.
Niemand zegt dat het goedkoper is. Het is alleen fijn dat je niet bang hoeft te zijn dat je de telefoon laat vallen. Daarnaast is het prettig dat je geen last hebt van hoesjes die de telefoon een stuk dikker en lelijker maken. Daar heb ik graag 50 euro voor over.

SaN wijzigde deze reactie 17-03-2010 14:48 (6%)

• Doopy-X-
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 26-05 17:14
quote:
sanook schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:44:
[...]
Mocht je er een bestellen met een laadsnoer erbij zoek dan wel even uit of je er een micro-usb snoer bij krijgt. Ik kreeg een mini usb snoer, maar voor die anderhalve euro die ik ervoor betaald heb heb ik verder maar niet moeilijk gedaan.
Wat is het verschil?

*burp*

• Smarron

Smarron

10K!

quote:
SaN schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:48:
[...]

Niemand zegt dat het goedkoper is. Het is alleen fijn dat je niet bang hoeft te zijn dat je de telefoon laat vallen. Daarnaast is het prettig dat je geen last hebt van hoesjes die de telefoon een stuk dikker en lelijker maken. Daar heb ik graag 50 euro voor over.
Dan laat je hem een keer vallen, zit je weer een tijd zonder. De Resin soft case maakt de telefoon echt niet zoveel dikker en een screenprotector al helemaal niet. Voor 1 euro een prima oplossing om krassen tegen te gaan. Ik heb overigens sinds 2002 HTC's gehad en door voorzichtigheid er nog nooit 1 laten vallen. (Wil uiteraard niet zeggen dat het nooit gebeurt, maar ik heb er wel vertrouwen in). Ook mijn schermpjes zijn vrijwel krasloos gebleven. Daar krijg ik zelfs opmerkingen over. Hoe komt het dat jouw scherm zo mooi blijft? Nou, gewoon door er zuinig mee om te gaan. Als ik sommige telefoons zie die 1 jaar oud zijn, lijkt het wel alsof ze elke wervelstorm live hebben meegemaakt.

In mijn geval is een verzekering gewoon niet rendabel. Maar dat is voor iedereen natuurlijk anders.

• Atomsk
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 18:33

Atomsk

Freeloader ✺

quote:
Je gaat hier op tweakers vragen wat het verschil is tussen mini- en microusb? :') Google friend enzo...

_██_
(ಠ_ృ)

• Doopy-X-
quote:
Atomsk schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 18:45:
[...]

Je gaat hier op tweakers vragen wat het verschil is tussen mini- en microusb? :') Google friend enzo...
Nevermind, ik dacht dat het toestel beide aansluitingen had, vandaar dat ik het vroeg 8-)

*burp*

• Smarron

Smarron

10K!

quote:
Daar lijkt het wel op. Ik heb die van ebay gehaald, van dezelfde gebruiker uit bovenstaande link.

• Doopy-X-
Iemand ervaringen met deze screenprotector: http://www.mobielbereikba...invisibleshield-origineel?

Hoe zit het met de zichtbaarheid en heeft dit invloed op het gebruik met het touch-screen?

*burp*

• clonedonkey
quote:
Doopy-X- schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:16:
Iemand ervaringen met deze screenprotector: http://www.mobielbereikba...invisibleshield-origineel?

Hoe zit het met de zichtbaarheid en heeft dit invloed op het gebruik met het touch-screen?
Ik gebruik hem hier al sinds het begin en werkt prima ! Geen invloed op het touch-screen zover ik weet en ook de zichtbaarheid is gewoon prima !

• Doopy-X-
quote:
clonedonkey schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:23:
[...]

Ik gebruik hem hier al sinds het begin en werkt prima ! Geen invloed op het touch-screen zover ik weet en ook de zichtbaarheid is gewoon prima !
Dank!
Heb hem zojuist besteld samen met de Resin Soft Case en een autolader

*burp*

• Vimana
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 12:23

Vimana

Que...?

Als ik nog een tip mag geven voor een case.
De Case Mate - Barely There.

Superdun waardoor het design van de HD2 toch nog gehandhaafd blijft, en het is gemaakt van een wat hardere gladde kunststof waardoor het makkelijker uit je broekzak is te halen dan die rubberen/siliconen hoesjes.

I will beat a rod... Till a tank empties.

• Doopy-X-
Er zat gewoon een pit in InvisibleSHIELD vanuit de verpakking :{

Doopy-X- wijzigde deze reactie 28-03-2010 11:29 (66%)

*burp*

• Doopy-X-
quote:
Doopy-X- schreef op zondag 28 maart 2010 @ 11:13:
Er zat gewoon een pit in InvisibleSHIELD vanuit de verpakking :{
En de 2e keer ook. Wat een kutproduct :/

*burp*

• teake
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 26-07 20:37
Grappig:

Ik heb een miniUSB 2 microUSB verloop snoertje gekocht (6 stuks, ook voor collega's).
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ageName=ADME:L:OU:NL:1123

Werkt inderdaad goed met HD2.
Maar als ik hem nu met dat verloopje aan de 230V lader hang, springt hij naar "carmodus", en dus dat horizontale navigatie scherm. Nou kun je dat uitvinken, waardoor hij naar het normale homescreen gaat bij de volgende keer aankoppelen. Maar dan werkt je home toets niet meer tijdens het laden.
Standaard 1.66 Rom.
Niet lastig hoor, wel opvallend.

data overdracht via active sync werkt ook, dus met dit verloopsnoertje kun je je oude miniUSB snoeren gewoon blijven gebruiken. Aanradertje! Zeker voor dat geld! (¤ 0,73.... INCLUSIEF VERZENDING!! WAANZIN!)

• Killraven
  • Laatst online: 20-05 20:15

Killraven

B1-66ER

Ik zou graag mijn Fatal1ty gaming headset aan willen sluiten op mijn HD2, niet alleen voor geluid maar ook om gewoon mee te bellen :). De headset heeft echter twee 3.5mm mini-jack pluggen, eentje voor de microfoon en eentje voor de headphone. Zijn er adapters die daar één mini-jack van maken die in mijn HD2 passen? De lokale electronicaboer hier heeft ze niet en ik vind een hoop adapters via Google maar niet eentje die ik zoek.

Weten jullie of zo'n adapter bestaat en waar die te halen valt? Dank alvast! _/-\o_

Pointless

• teake
Misschien moet je zoeken met de term "jack" erin? Dat is de benaming in de muziekwereld voor die pluggen (in diverse diameters). Alhoewel daar meestal niet de 4-aansluitingen op zitten (mic, links, rechts, nul).

• Killraven

Killraven

B1-66ER

quote:
teake schreef op zondag 04 april 2010 @ 10:26:
Misschien moet je zoeken met de term "jack" erin? Dat is de benaming in de muziekwereld voor die pluggen (in diverse diameters). Alhoewel daar meestal niet de 4-aansluitingen op zitten (mic, links, rechts, nul).
Ook al geprobeerd maar behalve van die jack adapters waarmee je twee headsets kan uitsluiten op één uitgang, kan ik er geen vinden die ook kan dienen als ingang voor de mic... gat in de markt?

Pointless

• -Magnat-
Denk dat ALS je het werkend krijg die "fatal1ty headset" dat je accu in no time leeg is.
Die "speakers" zijn veel groter in die headset, die vragen veel meer vermogen om aangestuurd te worden.

• 2stimpy
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 15-03-2012
Ik ben ook op zoek naar een geschikte houder voor in de auto. Ook wil ik graag een docking station aanschaffen. Maar hoe gaan die dingen eigenlijk in combinatie met een hoesje die om de hd2 kan.

Moet je dan elke keer het hoesje verwijderen?
Bij sommigen zal dat makkelijk gaan, sommigen moeilijk.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Deze bijvoorbeeld heeft wel softcase in de omschrijving staan maar het kan zijn dat hij daar allleen maar meer bezoekers door wil trekken.
http://link.marktplaats.nl/335268514

Dit lijkt me trouwens ook een mooi hoesje die ook nog stevigheud biedt tegen eventueel knikken.
http://link.marktplaats.nl/333924054

En tot slot een vraagje over de screen protectors, werkt het touch screen daarmee nog net zo fijn?

2stimpy wijzigde deze reactie 05-04-2010 22:29 (39%)

• Killraven

Killraven

B1-66ER

quote:
-Magnat- schreef op zondag 04 april 2010 @ 13:29:
Denk dat ALS je het werkend krijg die "fatal1ty headset" dat je accu in no time leeg is.
Die "speakers" zijn veel groter in die headset, die vragen veel meer vermogen om aangestuurd te worden.
Daar had ik nog niet aan gedacht, maar ik wil ze voornamelijk gebruiken voor lange conference calls op werk ;) en dan kan ik hem aan de lader hangen terwijl ik bel. Maar eerst maar eens werkend krijgen, heb nog geen "verloopstekkertje" gevonden maar als ik hem vind zal ik hem hier posten.

Pointless

• teake
Eventueel zelf omsolderen moet ook niet zo heel moeilijk zijn lijkt me? Die pluggen zijn in 1001 soorten te verkrijgen in de elektronica zaken.

• Oomho
Ik ben op zoek naar een extern powerpack voor de htc hd2 waar je verwisselbare batterijen in kan stoppen. Liefst gewone batterijen aa of aaa. Ik ga naar nepal en kan soms meer dan een week mijn telefoon niet opladen.
Bestaat zo iets en zo ja waar?

Bedankt alvast!

• kuwerti
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 01-02 17:01
Nepal?? Dan kun je beter zo'n zonnecel ladertje kopen denk ik.

• Oomho
quote:
kuwerti schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:53:
Nepal?? Dan kun je beter zo'n zonnecel ladertje kopen denk ik.
Ja, dat zou leuk zijn. Maar helaas is mijn ervaring met een zonnecel lader erg slecht. Werkt bijna niet.
Er zijn daar wel overal batterijen te koop vandaar mijn zoektocht naar een externe oplader waar je batterijen in kunt doen.

Iemand?

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 05:16

HollovVpo1nt

HD2 noob

quote:
Oomho schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:22:
[...]

Ja, dat zou leuk zijn. Maar helaas is mijn ervaring met een zonnecel lader erg slecht. Werkt bijna niet.
Er zijn daar wel overal batterijen te koop vandaar mijn zoektocht naar een externe oplader waar je batterijen in kunt doen.

Iemand?
Ik heb wel iets leuks voor je gevonden

http://www.netimes.com/sh...-p-1638.html?cPath=80_731

Ik moet je eerlijk zeggen, zo'n pakket is echt geniaal. Je moet vooral kijken naar het instructie plaatje. Echt geniaal dit.

HollovVpo1nt wijzigde deze reactie 10-04-2010 22:02 (5%)

• Oomho
quote:
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 22:01:
[...]

Ik heb wel iets leuks voor je gevonden

http://www.netimes.com/sh...-p-1638.html?cPath=80_731

Ik moet je eerlijk zeggen, zo'n pakket is echt geniaal. Je moet vooral kijken naar het instructie plaatje. Echt geniaal dit.
Echt geweldig! Bedankt _/-\o_

• vanpeltje
quote:
Oomho schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:03:
Ik ben op zoek naar een extern powerpack voor de htc hd2 waar je verwisselbare batterijen in kan stoppen. Liefst gewone batterijen aa of aaa. Ik ga naar nepal en kan soms meer dan een week mijn telefoon niet opladen.
Bestaat zo iets en zo ja waar?

Bedankt alvast!
Haha, wat moet je met zo'n telefoon in Nepal?

Dan kan je beter een oude nokia meenemen :)

vanpeltje

• Oomho
quote:
vanpeltje schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:39:
[...]

Haha, wat moet je met zo'n telefoon in Nepal?

Dan kan je beter een oude nokia meenemen :)
Ja, das waar maar ik gebruik hem als mp3 speler, fototoestel en om spelletjes te spelen. O ja, soms ook om te smssen en te bellen :D

• TOMMY1985
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 17-07 16:18
Ik heb vorige week de Tetrax Xway besteld in belgie bij iceware.be in belgie
http://www.iceware.be/is-bin/INTERSHOP.enfinity/BOS/Iceware-Iceware_NL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewParametricSearch-SimpleOfferSearch
Voor 32 euro had ik hem thuis. Bij PDAshop.nl betaal je daar 49 euro voor.

De magneet is erg sterk en je krijgt er 4 magneetjes bij in verschillende diameters.
Ik heb geen last van het kleine uitstekende metalen bolletje waar je de magneet op vastklikt.
de dikte hiervan is: 1,5mm. De schuimrubber X is: 47 X 43 mm.
Het kan tot 5G en 300gram. Dit betekent totaal 1,5 kg dat hij kan tillen zonder trillingen. In theorie zou hij dus bij een HD2 van ong 150 gram 10G aan acceleratie aan kunnen.
Ik wilde eerst de HD2 carholder kopen maar deze werkt niet met magneet wat eerst wel de bedoeling is.

Een ander adres om deze te kopen is in Duitsland voor 34,50 euro thuisbezorgd. Ik had hem daar ook besteld omdat het later niet bij Iceware in voorraad was en paar dagen later hadden ze er 10 binnen gehad en had ik net in duitsland besteld. Deze kon ik makkelijk annuleren.
http://www.tetrax-halter.de/index.php?page=shop.browse&category_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=58
Dat is de officiele handelaar naast de Italianen zelf www.tetrax.it

Ik ga hem de komende tijd uittesten in mij Suzuki Swift 1.5 exclusive uit 2005.
De Xway los aan je tel is ook te gebruiken als een soort standaard waardoor de telefoon onder 45 graden staat in landscape.

• teake
Kuda steun met Brodit actieve houder ingebouwd!

Plaatje op imageshack (popups!)

Slechts één schroef in je auto, en dat op een plek die totaal niet opvalt, met gesloten dashboardkastje niet eens te zien.

ps: je ziet NOG een snoer lopen, dat is voor mijn navigatie, en dat moet ik ooit nog eens mooier wegwerken, maar aangezien ik hem ook wel eens in een andere auto gebruik kan ik hem niet écht wegwerken. (ook diefstal-reden).
ps2: de bedoeling was om de voeding van de carkit uit het dashboard te halen, maar dat viel nog vies tegen. De voeding van de achterkant van de sigarettenaansteker is redelijk bereikbaar door de schakelmof op te tillen, maar dat snoertje is zo krap dat je er eigenlijk niets mee kunt.

Kuda: http://www.pdaplus.nl/cat...84370-console-p-3166.html
Brodit: http://www.pdaplus.nl/cat...lader-htc-hd2-p-4136.html

BELANGRIJKE PS: de brodit actieve houder heeft de pin-configuratie van een normale lader, waardoor de HD2 NIET in de carkit stand kan springen, en dus ook NIET de Bluetooth automatisch aan kan zetten om te verbinden met de carkit in je auto.....Helaas!

EDIT: link naar mazda6 forum waar de plaatjes wel gewoon in één keer zichtbaar zijn:
http://www.mazda6forum.nl/forum/viewtopic.php?p=26190#26190

teake wijzigde deze reactie 18-04-2010 16:08 (22%)

• 2stimpy
Dat wilde ik je dus net vragen over die carkit modus.
Met phone alarm kun je bleutooth in schakelen bij het pluggen aan stroom en evenueel ook een programmatje laten starten als bv navigatie.

Waarom heb jij nog externe navigatie dan? Dat werkt op je phone ook perfect hoor.
Kun jij je phone ook draaien zoals jij je houder hebt zitten?

2stimpy wijzigde deze reactie 18-04-2010 20:29 (71%)

• Fallen Angel
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

Fallen Angel

Drum my Bass || Love my Lain

Heeft er hier toevallig iemand ervaring met de 2300mAh batterij van http://www.htcaccessorystore.com/uk/p_htc_item.aspx?i=195058

Andre Manuel: "Een goeie tukker, is geen motherfucker"

Grammatica; het is echt niet optioneel.

• monalisasmiles
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 02-07-2011
Ik heb net t topic even doorgekeken maar ik zie nog geen vraag over een dockingstation met boxen. Beetje ala Ipod. Ik wil graag buiten mn muziek luisteren (en nee, zonder oordopjes) en als t kan een dockingstation op batterijen. Iemand hier al ervaring mee?

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Externe boxjes via de 3,5mm aansluiting is onvoldoende?

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• monalisasmiles
  • Laatst online: 02-07-2011
Haha, nee natuurlijk is dat een optie. Maar t mag er ook mooi uitzien :)

ps: en ook op dat front zijn aanbevelingen welkom hoor...

monalisasmiles wijzigde deze reactie 19-04-2010 11:59 (29%)

• teake
quote:
2stimpy schreef op zondag 18 april 2010 @ 20:28:
Dat wilde ik je dus net vragen over die carkit modus.
Met phone alarm kun je bleutooth in schakelen bij het pluggen aan stroom en evenueel ook een programmatje laten starten als bv navigatie.

Waarom heb jij nog externe navigatie dan? Dat werkt op je phone ook perfect hoor.
Kun jij je phone ook draaien zoals jij je houder hebt zitten?
Phonealarm blijkt ook niet feilloos te werken, dus heb ik weer gedé-installeerd. Ik heb geen 18 euro over voor een prog wat je telefoon aardig trager maakt, en vervolgens ook nog eens niet doet wat ik wil.

Telefoon is inderdaad draaibaar zoals ik hem nu gemonteerd heb.

Aparte navigatie heb ik liever dan in de telefoon, omdat ik tijdens het navigeren nog wel eens een telefoongesprek binnenkrijg waarbij ik in mijn agenda dingen moet opzoeken.... drie dingen tegelijk in je telefoon doen is teveel. Niet handig onderweg dus.

• 2stimpy
Dan moesten we maar eens ergens een verzoekje indienen voor een cabje die deze schakeling mogelijk maakt.
Bij mij functioneerd het wel trouwens maar het is inderdaad erg overkil.

• teake
quote:
2stimpy schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:09:
Dan moesten we maar eens ergens een verzoekje indienen voor een cabje die deze schakeling mogelijk maakt.
Bij mij functioneerd het wel trouwens maar het is inderdaad erg overkil.
HEEEEEL graag! Weet jij de weg? Zal vast op XDA zijn, maar wie?

• -Jochie-
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 09-11-2010
quote:
teake schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 06:55:
[...]

HEEEEEL graag! Weet jij de weg? Zal vast op XDA zijn, maar wie?
Ik hou hem ook in de gaten, ben benieuwd, zou verrekte handig zijn :9

Trouwens, teake, liep jij zaterdag ook bij ten kate? herken je pak volgens mij ;)

• teake
nee, ik was het niet :-) Er zijn er meer met zo'n narrenpak, al zijn het er niet veel. En al helemaal niet met tweetaktgeur erin :----)

• 2stimpy
Ga ff mee helpen zeuren dan op xda ik heb de vraag daar gesteld en hoeveel te meer mensen er in haken, hoeveel te meer kans we maken.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=667901

• Cevel
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
bestaat er een bureau cradle die ook een 3.5 mm jack invoer en uitvoer heeft? daarmee kan ik de cradle mooi aansluiten op mijn home cinema.. zie het als een dock die oplaad en muziek doorstuurd.. zie namelijk alleen maar met usb aansluitingen.. iemand?

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 05:16

HollovVpo1nt

HD2 noob

Ik heb een goedkope MicroSD kaartje nodig voor mn HD2. Minimaal 8GB. Met mijn 2GB schiet het niet op.

• jra2k
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:55
quote:
cevel schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:45:
bestaat er een bureau cradle die ook een 3.5 mm jack invoer en uitvoer heeft? daarmee kan ik de cradle mooi aansluiten op mijn home cinema.. zie het als een dock die oplaad en muziek doorstuurd.. zie namelijk alleen maar met usb aansluitingen.. iemand?
jazeker... klik

...:: Timbaland ::... (Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920)

• Smarron

Smarron

10K!

quote:
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 17:06:
Ik heb een goedkope MicroSD kaartje nodig voor mn HD2. Minimaal 8GB. Met mijn 2GB schiet het niet op.
Van mij mag je er 1 kopen hoor. :?

Nu zelf even zoeken he...

• Cevel
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
quote:
Thnx, heb me al suf gezocht! ga hem meteen bestellen :D

• Badie
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 15-07 23:32
quote:
teake schreef op zondag 18 april 2010 @ 15:53:
Kuda steun met Brodit actieve houder ingebouwd!

heel verhaal
Ik neem aan dat je landscape nu niet kan gebruiken?

• teake
quote:
Badie schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:38:
[...]

Ik neem aan dat je landscape nu niet kan gebruiken?
Geen probleem hoor, landscape zou best kunnen. De Brodit houder die op de Kuda steun gemonteerd is kan gewoon roteren op het bolletje waarmee je hem ook kunt kantelen. Maar ik gebruik landscape niet, want ik navigeer niet met de telefoon. Dat doe ik met een gewone navigatie-dingest.

• tweaker013
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 26-07 13:07
Ik zie mensen allemaal vanuit het buitenland accessoires kopen voor hun HD2. Ik wil dat ook graag gaan doen. Maar ik heb gezien dat je altijd een creditcard nodig hebt. En laat ik die nou niet hebben.

Want ik heb van die mooie jellie silicone cases, cradles en screenprotectors gezien. Heeft iemand een suggestie
hoe ik toch kan bestellen zonder creditcard. Of is er iemand bereid iets voor mij te bestellen zodat ik geld overmaak naar deze persoon.

Graag hoor ik jullie reacties

• vanpeltje
quote:
tweaker013 schreef op zondag 09 mei 2010 @ 23:37:
Ik zie mensen allemaal vanuit het buitenland accessoires kopen voor hun HD2. Ik wil dat ook graag gaan doen. Maar ik heb gezien dat je altijd een creditcard nodig hebt. En laat ik die nou niet hebben.

Want ik heb van die mooie jellie silicone cases, cradles en screenprotectors gezien. Heeft iemand een suggestie
hoe ik toch kan bestellen zonder creditcard. Of is er iemand bereid iets voor mij te bestellen zodat ik geld overmaak naar deze persoon.

Graag hoor ik jullie reacties
Vaak kun je via paypal betalen en heb je geen creditcard nodig.

Ebay is daarvoor erg geschikt.

vanpeltje

• Thoom89
  • Laatst online: 16-05-2010
Zou iemand me kunnen helpen met het volgende!

Mijn vader heeft een HD2 en vroeg of ik voor een paar dingen kon kijken:

- Van nokia lader naar micro usb adapter (kleinste of middelste nokia lader als je snapt wat ik bedoel)
- Telefoon houder voor in de auto die ook landscape kan voor navigatie (liefst die van de foto's op de HTC HD2 review)
- Software om je telefoon op een computer aan te sluiten, lukt nie erg in een keer alle nummers erop te zetten.

Had al wat rond gekeken op internet, maar kon het nog niet echt vinden. Ik hoop dat er hier wat mensen zijn die ervaring hebben met Accessoires voor de HD2.

Alvast bedankt!

• teake
* Snoertje voor Nokia lader naar HTC HD2 lader zal niet meevallen.
* Telefoonhouder: er zijn er meerdere die kantelbaar zijn. Brodit heeft die bijvoorbeeld ook wel.
* Software: gewoon outlook, daar is de hele windows mobile op gebouwd. Synchroniseert contacten, mail, agenda, en eventueel ook nog notities, favorieten, etc.
ps: dat moet onder XP met het programma active-sync, en onder vista in het "synchronisatie-centrum ??" oid.

• WFvN
  • Laatst online: 11:04

WFvN

Quest 304

Ik ben op zoek naar een active car holder die regelrecht op USB kan. Nu meen ik op foto's te zien dat de Adapt een USB-stekker heeft die vervolgens in een autostekker gaat. Dat ding voldoet dus wat dat betreft aan de USB-stekker-eis maar er steekt wel een enorm blok onder de HD2 uit wat de montage voor mij weer lastiger maakt. Bij voorkeur heb ik dat de elektronica achter de HD2 zit, dat neemt minder ruimte in beslag. Bijvoorbeeld de active holder van Carcomm. Alleen heeft die geloof ik weer geen USB-stekker (wel in de HD2 uiteraard maar niet aan het snoer).

Heeft iemand toevallig een andere acttive holder gezien met USB-stekker aan de kabel die ook nog eens geen enorme plaat onder het toestel uit heeft steken

http://velomobielfan.blogspot.com

• Juhrat
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 02-05 10:38
Yo vraagje,

Ik wil voor de vakantie nog even iets van speakers kopen voor mijn HTC HD2,
mijn vraag is of iemand ervaring heeft met een goed speakersetje voor deze telefoon?

Liefst op batterijen natuurlijk :)

Thanks.

• Bakkenes
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 12:51
Vandaag de fastmute sonic xl en BT Link 2 van Ge-Tectronic in laten bouwen.
Ik wilde namelijk het geluid van navigatie-instructies via de autospeakers en ik wilde handsfree bellen.
Mijn 1e indrukken:
- Goed geluid bij gesprekken en bij audiosignalen
- Eenvoudige bediening
- Navigatie-instructies komen goed en volledig door (behalve de 1e) via autospeakers voor (achter blijft CD/Radio)
- Geen 3.5 mm kabel nodig voor m'n HD2, dus mp3 speler kan je hieraan vast laten zitten
- Prettige externe volumeregelaar
Kleine minpuntjes bij deze combinatie zijn dat het audioprofiel in bluetooth niet automatisch tot stand komt. Ook hoor je bij het begin en eind van navigatie-instructies een zachte klik komen uit de fastmute, maar heel hinderlijk is dat niet en je hoort het alleen als de radio heel zacht staat.
Voor de rest een aanrader!

• lriemsdijk
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 15-08-2010
Tijdens het bellen met mijn HD2, kan ik de beller niet horen. Tenzij ik de koptelefoon aansluit, of de luidspreker aanzet. (Dan kan dus iedereen meeluisteren :( )

Her en der al gelezen dat ik de koptelefoon een paar keer in en uit de telefoon moet doen, zodat hij hem activeerd en de-activieerd, maar dit heeft helaas niets uitgehaald.
Hetzelfde geldt voor het installeren van een nieuwe ROM. OOk hiermee is het niet opgelost.

Wie weet er hoe ik weer gewoon kan bellen? :F

Toch nog even proberen of ik het zelf kan verhelpen voordat ik mijn telefoon naar HTC moet opsturen....

• -Magnat-
Nou ik vrees dat je speakertje naar de HD2 hemel is. :)

• ijsbeer910
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 28-07 01:40
quote:
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 17:06:
Zit er nou nog verschil in de kaartjes tussen de merken?
het prijs verschil is wle heul erg groot

Dane-Elec microSDHC 16 GB
Prijs : ¤ 28,40 bron: www.b2ctelecom.nl

Kingston microSDHC Card 16GB incl. Adapter
Prijs : ¤ 54,95 bron: www.opus.nl

• Emrulez
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 26-07 19:10
Ik ben zelf op zoek naar een goeie case en screenprotector.

Ik gebruik nu de bijgeleverde hoesje maar op den duur wordt deze toch irritant.

Ik had de essential kit van Addapt besteld maar die vind ik waardeloos..............

Iemand die ervaring heeft met deze screenprotectors?

Volgens XDA is deze goed:

http://www.protectionfilm...tector-htc-hd2-28087.html

Of deze:

http://www.protectionfilm...adqc27-htc-hd2-36494.html

Of deze:

http://shop.brando.com/bw...-htc-hd2-_p3932c18d8.html

Of is er een andere die jullie aanraden?

Behalve een screenprotector ben ik ook op zoek naar een goede case, maar kan maar geen goede vinden.

Kwam eigenlijk alleen deze tegen:

http://www.pdashop.nl/pro...silicon-case-htc-hd2.html

Bij brando zelf alleen weet ik niet of het dezelfde is.

http://shop.brando.com/htc-hd2-silicone-case_p3971c2d4.html

Alvast Bedankt

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Heeft iemand ervaring met deze bluetooth keyboards van DX? Werken ze op de HD2?

http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_37863_1.jpg

• my_fiero
  • Laatst online: 14:23
"Werken ze op de HD2?"

Volgens de reacties wel

Mobile777 Wednesday, June 23, 2010 8:41 AM Reply

HTC HD2, WM 6.5.

Pairing was too easy... I'm now struggling with Windows 7

Ik heb em besteld en laat wel weten als ie er is en werkt

my_fiero wijzigde deze reactie 25-10-2010 14:41 (19%)

• Stranglem
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 28-07 21:00

Stranglem

Diablo 3: Stranglem#2648

Heb op forum rondgekeken en ik zie iedereen hier opladers van een paar euro gebruiken. Auto-opladers etc..
Hoe kan het dat ik met de ene micoUSB oplader langer moet opladen dan met een andere?
Ik heb stuk of drie nu. Gewoon besteld via internet en eentje zat bij de doos. 2 staat nokia op en eentje merkloos.

Mijn vraag is eigenlijk. Is er een verschil in oplaadsnelheid tussen opladers? En zo ja, waar heeft dat mee te maken?

En is er een verschil in gebruik van de oplader van HTC zelf (dus oplaadunit met draad die je aan elkaar moet koppelen) of een oplader waar alles aan elkaar vast zit van zichzelf?

Live, Feel, Be, Die!

• kjiratsiekoedel
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 27-07 09:30
Ik zou graag een extended accu voor mijn HD2 willen hebben. Maar aangezien ik 'm ook als Tomtom gebruik: is er ook een bijbehorende houder voor in de auto? Mijn huidige houder kan geen extended Hd2 hebben...

ASUS M3A78-T - AMD Phenom X4 955 - Kingston 4x1GB - HD 3870-OC - Intel 80gb SSD - HDD's - Scythe Mugen - FSP 400W - W7 64bit

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

quote:
my_fiero schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:38:
Ik heb em besteld en laat wel weten als ie er is en werkt
Ik heb hem vandaag binnengekregen na 3 lange weken wachten. Maar helaas, mijn HD2 ziet hem niet. Het blauwe lampje gaat een paar seconden aan als ik hem aanzet en daarna weer uit. De meegeleverde mini CD kan ik niet afspelen omdat ik geen DVD-speler meer in mijn PC heb :-? teksoftco.com heeft een interessante 'driver' dat gewoon een stukje software blijkt te zijn en ook die kan het mooie kleine toetsenbordje niet vinden. Heb je nog andere creatieve ideeen? Hij hangt nu aan de USB-kabel voor opladen.

• my_fiero
quote:
atjong schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:14:
[...]

Ik heb hem vandaag binnengekregen na 3 lange weken wachten. Maar helaas, mijn HD2 ziet hem niet. Het blauwe lampje gaat een paar seconden aan als ik hem aanzet en daarna weer uit. De meegeleverde mini CD kan ik niet afspelen omdat ik geen DVD-speler meer in mijn PC heb :-? teksoftco.com heeft een interessante 'driver' dat gewoon een stukje software blijkt te zijn en ook die kan het mooie kleine toetsenbordje niet vinden. Heb je nog andere creatieve ideeen? Hij hangt nu aan de USB-kabel voor opladen.
Ik wacht nog :( nog niet binnen.
Laat wel weten als ie er is

• Z900
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 16-02 18:24
Iemand die een simpele lader weet om een accu buiten de HD2 op te kunnen laden?
(liefst zonder extra accu levering en geschikt voor bv 2400mAh accus)

• my_fiero
quote:
my_fiero schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:48:
[...]

Ik wacht nog :( nog niet binnen.
Laat wel weten als ie er is
Ik heb em binnen gekregen, Werkte meteen (nog niet eens de handleiding gelezen)
Werkt super, _/-\o_

• my_fiero
quote:
atjong schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:14:
[...]

De cd heb je niet nodig, gewoon de bt op je HTC aanzetten (zichtbaar) en paar seconde wachten dan app toe voegen.
En het keyboard aanzetten met de aan /uit knop aan de achter zijden.
Vervolgens de par knop (rechts langs de led's) in drukken
en gaan met die banaan :*)

Als niet lukt hoor k het wel.

• R-P
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 12-07 21:55
quote:
Atomsk schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:36:
[...]
De bijgeleverde net-lader van HTC signaleert aan de HD2 (door pin 4 aan GND te verbinden) dat er meer dan 500mA beschikbaar is en de HD2 schakelt dan naar snellaad-modus. Bij universele laders (netspanning, of voor in de auto) gebeurt dit niet en maakt het dus ook niet veel uit hoeveel Ampère capaciteit ze hebben. Met een modificatie zal dit wel te verhelpen zijn, zoals hier beschreven, maar weet wel wat je doet natuurlijk.
Sorry als dit al eerder besproken is of in de overige 10 pagina's die ik nog aan het doorworstelen ben wordt behandeld... maar ik moet simpelweg de meest nuttige (en vrijwel enige) app. van mijn HD2 hier vermelden: Spooncharge: dit laat zien met hoeveel mA de HD2 wordt geladen of ontladen. Geen idee hoe nauwkeurig, maar o.a. bovenstaande (meer dan 500mA laden met orginele lader) is hiermee duidelijk te zien.

Nu ga ik verderlezen of:
- iemand de Apple-microfoon/koptelefooningang-die-compatibel-zou-moeten-zijn-met-de-HD2 verder beschrijft (type?) of dat ik mijn eigen koptelefoon verder ga slopen om de afstandsbedieningweerstandswaardes te meten en vooral om te proberen of andere weerstandswaardes misschien nog andere functies vrijgeven :) (Koptelefoon-oortje krast/is-stuk, dus wil een 3.5mm female eraanzetten, maar om de afstandbediening verder uit te pluizen zal ik 'm helemaal moeten slopen...of elders een 4 polige 3.5mm steker vandaan moeten halen) Wilde een RC e100 bestellen omdat die in een search voor de HD2 naar boven kwam (maar is schijnbaar NIET compatibel...) :(
- de USB-host al functioneel gebruikt wordt. Heb een uitlezer voor de CAN-bus van mijn auto en bijpassende software die *mogelijk* werkt op mijn HD2, maar zonder drivers heb ik geen flauw idee hoe ik verder moet. De hardware om de 5V USB-spanning extern toe te voegen en alles aan te sluiten heb ik al lang af, hardware snap ik nog wel, software daarintegen....
quote:
Stranglem schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:40:
Heb op forum rondgekeken en ik zie iedereen hier opladers van een paar euro gebruiken. Auto-opladers etc..
Hoe kan het dat ik met de ene micoUSB oplader langer moet opladen dan met een andere?
Mijn vraag is eigenlijk. Is er een verschil in oplaadsnelheid tussen opladers? En zo ja, waar heeft dat mee te maken?
En is er een verschil in gebruik van de oplader van HTC zelf (dus oplaadunit met draad die je aan elkaar moet koppelen) of een oplader waar alles aan elkaar vast zit van zichzelf?
Zie quote Atomsk in mijn posting. Dit, gecombineerd met temperatuur van de batterij, de tegelijkertijd ook plaatsvindende ONTlading (afhankelijk van runnende progjes) van de batterij en de kwaliteit van de laders in questie zal de snelheid van het laden bepalen. Er wordt zelfs over gesproken dan een lader van 500mA (als ie dat al haalt...) het stroomverbruik niet eens bij kan benen wanneer je je scherm/GPS/processor een beetje gebruikt (denk aan navigeren bijvoorbeeld).

R-P wijzigde deze reactie 11-12-2010 23:38 (21%)
Reden: Link Spooncharge toegevoegd

• Hanzelmans
  • Laatst online: 25-12-2013
Op www.goedkopeproducten.eu hebben ze een erg mooi leren tasje voor aan je riem te hangen. Goedkoop en snel geleverd. Past de HD2 prima in. :)

• SaN
Zijn er ondertussen al mensen die ervaring hebben met extended batterijen voor de HD2? Ik ben van plan om een goedkope van Ebay te kopen, maar als het maar erg weinig verschil maakt met een normale batterij vind ik het een beetje zonde van de dikkere achterkant.

Er zijn natuurlijk ook merk batterijen te koop zoals die van Mugen, maar die kosten dan weer meteen ¤60,- en dat vind ik net te veel.

Ik dacht dus aan zoiets

Ik weet dat de Mugen waarschijnlijk beter zal werken dan de batterij van ¤11,-. De vraag is of het een significante verbetering geeft t.o.v. de meegeleverde batterij.

• gomperd
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 11-12-2013
Ik ben voor mijn HD2 op zoek naar een fietsoplader met houder. Heeft iemand ervaringen met een fietsoplader voor je (smart-)phone?

Er zijn voor de Iphone (sorry voor het vloeken in de kerk) al oplossingen en ook voor Nokia telefoons heb ik al oplossingen gezien:
- http://www.iphoneclub.nl/...etslader-voor-iphone-uit/;
http://www.enymate.nl/uploads/col1Image_titel_341d6d14efe4455ce93f95d4a9be4d59.jpg

- http://www.allaboutphones...omt-met-fietsoplader.html.

Iemand al ervaringen hiermee of liever met alternatieven hiervoor? Ik zit namelijk op een dood spoor. In principe wil ik gewoon een sterke fietshouder met een kabeltje die gewoon op het dynamo kan worden aangesloten. Lijkt me sterk dat in Nederland fietsland nog niemand ervaringen hiermee heeft.

gomperd wijzigde deze reactie 23-03-2011 12:41 (49%)

... Een wijze uit is ook ooit als uilskuiken begonnen ...

• gomperd
Die Biologic ReeCharge™ Power Pack van de afbeelding is voor een 1600mAh Lithium polymer battery. Nu heeft de HD2 een 1230mAh batterij.
Is dat schadelijk voor de HD2 (ben nl. niet zo electrisch onderlegd?

• gomperd
Niemand?

• ijsbeer910
Kijk eens bij deal extreme,

het duurt 2 weekjes, verzendkosten zijn gratis, en dan heb je voor een paar dollar en nieuwe grotere of wat dan ook accu

http://www.dealextreme.com

ik heb er zelf al een aantal keer besteld, echt van alles hebben ze daar,
ff zoeken op HD2 :) http://s.dealextreme.com/search/hd2
quote:
SaN schreef op zondag 13 maart 2011 @ 13:30:
Zijn er ondertussen al mensen die ervaring hebben met extended batterijen voor de HD2? Ik ben van plan om een goedkope van Ebay te kopen, maar als het maar erg weinig verschil maakt met een normale batterij vind ik het een beetje zonde van de dikkere achterkant.

Er zijn natuurlijk ook merk batterijen te koop zoals die van Mugen, maar die kosten dan weer meteen ¤60,- en dat vind ik net te veel.

Ik dacht dus aan zoiets

Ik weet dat de Mugen waarschijnlijk beter zal werken dan de batterij van ¤11,-. De vraag is of het een significante verbetering geeft t.o.v. de meegeleverde batterij.

• ijsbeer910
Capaciteit is alleen van belang hoeveel energy uit de accu getrokken kan worden.
hoe groter de cap. hoe langer de telefoon dus meegaat.
quote:
gomperd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:00:
Die Biologic ReeCharge™ Power Pack van de afbeelding is voor een 1600mAh Lithium polymer battery. Nu heeft de HD2 een 1230mAh batterij.
Is dat schadelijk voor de HD2 (ben nl. niet zo electrisch onderlegd?

• Emrulez
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 26-07 19:10
Is er nog iemand die een goeie dockingstation voor de hd2 kan aanraden?

alvast bedankt

Iemand ervaring met deze cradle?

Emrulez wijzigde deze reactie 20-06-2011 23:28 (16%)

• gomperd
quote:
Emrulez schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:18:
Is er nog iemand die een goeie dockingstation voor de hd2 kan aanraden?

alvast bedankt

Iemand ervaring met deze cradle?
Ik heb deze vorig jaar besteld bij PDA-shop, maar ik zie dat'ie daar niet meer verkrijgbaar is: http://www.pdashop.nl/pro...ipart-cradle-htc-hd2.html
Werkt prima en geeft mijn HD2 een prima plek onder mijn pc-scherm op mijn bureau. Is op andere sites nog wel verkrijgbaar, zoek op merknaam "Veripart Cradle HD2". Suc6!

• RJC82
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 28-07 00:44

RJC82

Say What?

Dit topic begint aardig rustig te worden :)

Iemand voor zijn HD2 al eens gekeken naar een extra (grotere) accu? Ik kwam op Ebay een 2430mAh accu die net zo dik is als de originele. Dat vertrouw ik al niet helemaal. Ook de prijs daarbij is wel erg laag. Heeft iemand ervaring met deze accu?

He who learns only what others know, is as ignorant as if he had learned nothing.

• Mikew991
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 04:14
Weet iemand of de batterijen van dealextreme een beetje te vertrouwen zijn, en dus ook echt zorgen dat mijn batterij langer mee gaat (1350ma)?

Heb de batterijen besteld, en zal dus over een paar weken weten of ze ook echt beter zijn. ik zal hier ook posten of ze ook daadwerkelijk beter werken.

Mikew991 wijzigde deze reactie 06-01-2012 09:23 (36%)

• accountabc
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 17:31
Ben benieuwd. De Dealextreme accu die ik gebruikte op de voorloper van de HD2 beviel me best prima namelijk. Heb zelf ooit voor een paar euro een 2-pack accu's van ebay gehaald, maar die gaan toch beduidend minder lang mee (>2 keer) dan de originele accu, en zijn inmiddels zo goed als dood. Ik ben dus ik ben weer in de markt voor een (paar) nieuwe el cheapo accu's.

edit: inmiddels een "1600mAh High Pwoer Capacity Long Lasting Li-lon Battery" op ebay gekocht. (en nee, die pwoer is geen typo van mij :+ ). Ben benieuwd of deze het langer volhoudt dan mijn huidige accu.

accountabc wijzigde deze reactie 08-02-2012 21:51 (22%)

• Salmon
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 17:15

Salmon

Custom ROMs +1

Zijn er al resultaten van de batterijen? Ik ben zelf ook op zoek naar een nieuwe, na 2-3 jaar begint de levensduur van mijn accu aardig achteruit te gaan, een uurtje of 8 met 2G aan en normaal gebruik op android lukt nog maar.

Samsung Galaxy Nexus || D3 Monk || Sony Vaio Pro 13 SVP1321C5E Haswell non-touch, i5-4200u, 8Gb RAM, 256Gb SSD

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Populair: Nokia Lumia 930 Nokia Websites en communities Lumia Smartphones Laptops Sony Apple Games Politiek en recht

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. onderdeel van De Persgroep, ook uitgever van Computable.nl, Autotrack.nl en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013