Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• HollovVpo1nt
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22-10 16:42

HollovVpo1nt

HD2 noob

quote:
Monda schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:25:
[...]

Iemand die de screenprotectors gekocht heeft (die uit Japan, SCREEN PROTECTOR LCD FILM FOR HTC HD2 T8585 LEO)?
ben opzoek naar een goede screenprotector, maar die van HTC zelf is bagger (zo lees ik) en die van Brando is ook niet top (krassen).
http://cgi.ebay.nl/3X-SCR...m3ca88ac837#ht_2046wt_939

Die zijn wel goed hoorde ik.

• Monda
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 30-08 20:56
quote:
Oke denk dat ik die eens ga bestellen, alleen nog nooit gedaan via ebay. Er staat BeŽindigd: 19 dec 200911:24:40 CET. Betekent dit dat ik de screenprotector niet meer kan aanschaffen?
Oh zie nu pas dat het een soort veiling is... en er meer aanbieders zijn.
Ik zou dus bijv voor deze kunnen gaan (wel erg goedkoop):
http://cgi.ebay.nl/3x-LCD...ories?hash=item4a9ce04097

Nog een vraagje, heb het forum al doorgespit, maar kon nog niet direct duidelijkheid krijgen. Wil een autohouder die ik ook kan draaien naar landscape zeg maar. Heb voorheen een Brodit gehad voor mn Cruise, maar vind die wel erg prijzig en kon die ook niet draaien...

Monda wijzigde deze reactie 29-12-2009 12:42 (35%)

• Smarron
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 00:11

Smarron

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

10K!

quote:
... en die van Brando is ook niet top (krassen).
Dit had ik ook gelezen bij een andere user. Toch heb ik hem besteld en ik heb geen last van krassen. Hij bevalt mij eigenlijk erg goed.

Uiteraard ben je voor elke andere screen protector goedkoper uit op ebay.

-=Asus Nexus 7 (2013)=- -=Asus MemoPad HD7=- -=Asus Transformer TF101=- -=Samsung Galaxy S4=- -=Nikon D5100=-

• thepr
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 28-11-2011
quote:
[...]

Iemand die de screenprotectors gekocht heeft (die uit Japan, SCREEN PROTECTOR LCD FILM FOR HTC HD2 T8585 LEO)?
ben opzoek naar een goede screenprotector, maar die van HTC zelf is bagger (zo lees ik) en die van Brando is ook niet top (krassen).
Ik heb origineel van HTC en die werkt goed. Probleem is alleen om onderlangs rond de knoppen de screen goed te plakken. Is me niet gelukt maar heb er geen echt last van.

• thepr
quote:
Monda schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:35:
[...]

Nog een vraagje, heb het forum al doorgespit, maar kon nog niet direct duidelijkheid krijgen. Wil een autohouder die ik ook kan draaien naar landscape zeg maar. Heb voorheen een Brodit gehad voor mn Cruise, maar vind die wel erg prijzig en kon die ook niet draaien...
Dan heb je niet goed gespit. Binnen deze thread staan een paar goede en niet dure voorbeelden van hetgeen jij zoekt. Deze http://cgi.ebay.co.uk/Win...es_RL?hash=item2557da85f4 lijkt wat je zoekt en niet duur en zo zijn er nog wel een paar.

• Smarron

Smarron

10K!

Ik heb zelf de actieve houder van Brodit met de clip en die draait prima hoor! Ideaal om tussen het navigeren door even je SMS te bekijken. Even draaien en het werkt. Ik ben echt blij met de Brodit! Binnenkort een andere auto en ik hoef enkel een andere clip te halen. Ik vind het echt ideaal!

-=Asus Nexus 7 (2013)=- -=Asus MemoPad HD7=- -=Asus Transformer TF101=- -=Samsung Galaxy S4=- -=Nikon D5100=-

• Monda
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 30-08 20:56
quote:
thepr schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:10:
[...]

Dan heb je niet goed gespit. Binnen deze thread staan een paar goede en niet dure voorbeelden van hetgeen jij zoekt. Deze http://cgi.ebay.co.uk/Win...es_RL?hash=item2557da85f4 lijkt wat je zoekt en niet duur en zo zijn er nog wel een paar.
Oke thnx, de link doet het alleen niet (misschien omdat ik op werk zit), zal thuis eens kijken.

Krijg mijn HD2 waarschijnlijk vandaag binnen.
Ja misschien is de proclip een idee. Ik wil ook graag TomTom gebruiken in landscape, is dit een questie van draaien of moet je dat nog instellen?
(eigenlijk niet de juiste plaats om deze vraag te stellen, maar d8 pak m nog ff mee ;))

• thepr
quote:
Monda schreef op woensdag 30 december 2009 @ 08:21:
[...]

Oke thnx, de link doet het alleen niet (misschien omdat ik op werk zit), zal thuis eens kijken.

Krijg mijn HD2 waarschijnlijk vandaag binnen.
Ja misschien is de proclip een idee. Ik wil ook graag TomTom gebruiken in landscape, is dit een questie van draaien of moet je dat nog instellen?
(eigenlijk niet de juiste plaats om deze vraag te stellen, maar d8 pak m nog ff mee ;))
je register voor TT landscape instellen en dan is t een kwestie van draaien, ideaal. Hoe je t register moet instellen daarvoor moet je in andere Topic zijn of op XDA kijken. Ik weet de draadjes zo niet.

• Masco
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 24-10 22:38
desktop cradle is weer op voorraad bij mobilefun, heb er net 1 besteld! :D http://www.mobilefun.co.u...harging-cradle-p22700.htm

• Possible
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 22-10 13:54

Possible

Ja toch!, Niet dan!, Dacht ik!

Mischien is de Invisble Shield iets voor de HD2:

http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php

Ik had hem op de Touch HD (Inmiddels verkocht), en dat werkte prima.

Enige nadeel is dat je wel geduld moet hebben om de screenprotector aan te brengen :)

Canon 550D + Battery Grip. - Canon 70-200 F4 L USM - Canon 50 F1.4 USM - Sigma 17-50 F2.8 OS HSM

• SaN
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 17:38
Misschien handig voor sommige mensen, wanneer je deze mini --> micro usb adaptertjes gebruikt denkt de HD2 dat hij in een carkit zit en gaat hij naar carkit modus. Zo heb je dus geen snelkoppeling meer nodig.

http://cgi.ebay.com/ws/eB...ies%26_fvi%3D1&_rdc=1

• Gratje
  • Laatst online: 25-10 10:36
ik ben nog op zoek naar een goed hoesje voor mijn HD2.

had bij smartphoneshop de brando silicon case gekocht;
http://www.pdashop.nl/pro...silicon-case-htc-hd2.html

maar deze is inmiddels weer terug. op het plaatje was het niet te zien.
maar de 2 sensoren werden afgedekt langt de speaker bovenin.
dus ging mijn schermbeveiliging niet aan tijdens het bellen.
inmiddels geld terug gekregen.
maar nog geen hoesje.

wie heeft wel goede ervaringen met hoesjes. mogen van leer of silicone zijn.

• markmart33
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 18:03
quote:
Hoe zit dat met die Amerikaanse stekker, zit er een verloop bij ofzo?

Verder heb ik nog een vraag, ik wil graag een vervangende oordopjes hebben, want die er bij zitten passen niet goed in mijn oor, ik heb zelf wel een setje van Sennheiser waar ik erg tevreden over ben die ik gewoon helemaal in mijn oor kan stoppen, maar dan heb je weer geen radio ontvangst omdat in het setje van de HD2 het snoer ook werkt als antenne.
Wie weet er een goed alternatief met dus van die kleine oordopjes?

markmart33 wijzigde deze reactie 02-01-2010 15:07 (24%)

• Smarron

Smarron

10K!

quote:
Gratje schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:03:

maar nog geen hoesje.

Deze heb ik vandaag ontvangen en er wordt niks afgedekt voor zover ik kan zien:

http://jr-buddy.com/photo/HD_2/HD2-PCBK.jpg

• kuwerti
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 08-10 09:51
quote:
Smarron schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 20:25:
[...]
Deze heb ik vandaag ontvangen en er wordt niks afgedekt voor zover ik kan zien:

[afbeelding]
Smarron, ik wil deze ook gaan bestellen. Je zegt "er wordt niets afgedekt voor zover ik kan zien"
Wordt er echt niets afgedekt??

• indofk
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22:45
je doelt op de vollumeknoppen zeker,want die zie ik nl ook niet heb hem wel net besteld ben benieuwd

• SaN
quote:
markmart33 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:52:
[...]

Hoe zit dat met die Amerikaanse stekker, zit er een verloop bij ofzo?
Ik denk het niet hoor, ik zal er wel een universele adapter op moeten zetten. Ik laat het nog even weten als hij binnen is.

• rdhaan
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 24-02-2010
Ik ben op zoek naar een pouch (zo heet dat geloof ik..) voor de HD2. Een voorbeeld (link) heb ik toegevoegd. Deze heb ik besteld, maar de zijkanten van dit hoesje zijn zo hard dat de uitstulping van de camera het hoesje (en ook de lens) beschadigd. Weet iemand een mooier hoesje? Graag zonder een bevestiging voor je riem.

http://pdair.com/catalog/...801&products_id=24607

• markmart33
quote:
SaN schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:01:
[...]

Ik denk het niet hoor, ik zal er wel een universele adapter op moeten zetten. Ik laat het nog even weten als hij binnen is.
Ik heb er 1 op een ander adres besteld en wat ik daarvan begreep wordt er naar gelang welke locatie hij opgestuurd moet worden de juiste stekker bij geleverd.
Dus nu maar hopen dat het ook zo is.

• Bakkenes
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 23-10 21:42
Bellen en geluid navigatie via speaker(s) van de auto wil ik graag. Mijn zoektocht om met verloopstukjes iets te maken van mijn oude carkit van mijn oude tytn II maar gestaakt. Deze heeft namelijk een mini usb (htc extusb) aansluiting die geschikt is voor stroom en geluid. De HD2 heeft microusb en daarnaast 3.5. mm voor geluid. Volgens mij zijn er geen verloopstukjes om dit aan elkaar te knopen.
Nou zag ik hier de iTech i.Carkit 305 en die doet precies wat ik zoek zo te lezen bij de revieuws en ook met multipairing zelfs. Maar ik ben zo aan inbouw carkit gewend, geen gezeur met opladen enzo. Heeft iemand een idee welke inbouw carkit ook zorgt voor tijdige navigatie instructies via speaker van de auto? Ik zoek geen houder, want ik wacht op de originele die ergens in februari zal komen.

• bedjevansla
  • Laatst online: 02-05-2013
quote:
Gratje schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:03:

maar nog geen hoesje.

Op de volgdende foto van pdashop zie ik dat er een uitsparing is voor de sensoren:
http://www.pdashop.nl/ima...mensionid=17&shopid=2
Heb je een ander model geleverd gekregen of past het op de foto afgebeelde model gewoon niet goed?

• Smarron

Smarron

10K!

quote:
kuwerti schreef op zondag 03 januari 2010 @ 08:47:
[...]

Smarron, ik wil deze ook gaan bestellen. Je zegt "er wordt niets afgedekt voor zover ik kan zien"
Wordt er echt niets afgedekt??
quote:
indofk schreef op zondag 03 januari 2010 @ 13:38:
je doelt op de vollumeknoppen zeker,want die zie ik nl ook niet heb hem wel net besteld ben benieuwd
Volumeknoppen zijn wel afgedekt, maar je kunt deze nog prima besturen. De sensoren aan de bovenkant van het scherm links van de speaker zijn niet afgedekt.

• kuwerti
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 08-10 09:51
Dank je. heb het besteld. Enig idee hoe lang zo'n levering duurt? dagen/weken??

• Smarron

Smarron

10K!

Ik had ze op 28 december besteld en op maandag 4 januari lagen ze in mijn brievenbus. Erg snel vanuit HK dus en helemaal met de drukke dagen! Maar een 2e pakket heb ik nog niet binnen van dezelfde verkoper. Er wordt ook een levertijd van 10 tot 20 dagen doorgegeven.

• Cafun
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 19:45
Waar ik dan benieuwd naar ben: als je dat siliconen ding er omheen doet, krijg je dan je hoesje er nog omheen, of gebruiken jullie die sowieso al niet meer? (en hebben jullie nu gewoon die siliconen bescherming en een screen protector?)

• Smarron

Smarron

10K!

quote:
Cafun schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:15:
Waar ik dan benieuwd naar ben: als je dat siliconen ding er omheen doet, krijg je dan je hoesje er nog omheen, of gebruiken jullie die sowieso al niet meer? (en hebben jullie nu gewoon die siliconen bescherming en een screen protector?)
Dat laatste dus. :)

Ik moet het hoesje er wel elke keer af halen als ik ga navigeren, want dan past de HD2 niet meer. Kost overigens 2 seconden om hem te verwijderen als er weer op te zetten.

• Cafun
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 19:45
quote:
Smarron schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:26:
[...]
Dat laatste dus. :)

Ik moet het hoesje er wel elke keer af halen als ik ga navigeren, want dan past de HD2 niet meer. Kost overigens 2 seconden om hem te verwijderen als er weer op te zetten.
Oh ja! Ik heb hem in een Brodit active holder zitten.. (elke dag, heen en terug naar mijn werk), dus denk niet dat het dan echt handig is voor mij. Thnx.

• Smarron

Smarron

10K!

quote:
Cafun schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 18:45:
[...]

Oh ja! Ik heb hem in een Brodit active holder zitten.. (elke dag, heen en terug naar mijn werk), dus denk niet dat het dan echt handig is voor mij. Thnx.
Ik heb dezelfde actieve Brodit houder en ik navigeer ook elke dag, maar zoals gezegd binnen 2 seconden uit het hoesje en binnen 2 seconden weer erin. Ik vind het echt geen enkele moeite.

• Antitheus 88
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 24-10 00:55
ik gebruikte mijn oude telefoon (sony ericsson s500i) altijd als mp3 speler en nu wil ik dit met de hd2 ook
alleen vind ik de kwaliteit van de bijgeleverde oordopjes echt zwaar bagger!
heeft iemand enig idee waar ik 3.5mm oordopjes kan krijgen waar die microfoon en opneemknop ook in geintegreerd zijn?
is hier een speciale naam voor of zijn deze oordopjes gewoon niet te krijgen (kan t me niet voorstellen)
in de pricewatch kan ik in ieder geval niets vinden
thnx

• SaN
Je kan een verloopstukje voor een iphone kopen, die schijnen ook op de HD2 te werken. Daar zitten ook knopjes op voor volume en play/pause. Je moet daarvoor maar even kijken op XDA bij accessoires of op ebay.

SaN wijzigde deze reactie 05-01-2010 19:57 (10%)

• basst85
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 25-10 10:32
Ik heb vandaag dit setje vanuit Duitsland binnengekregen:
http://images.channeladvisor.com/Sell/SSProfiles/73000669/Images/38/3091A_a.jpg

Heb het voor 2,04 euro (+2 euro verzendkosten) gekocht (had het hoogste bod) via deze Ebay shop:
http://stores.shop.ebay.nl/ozgeeks__W0QQ_armrsZ1

Het hoesje past goed, het enige minpuntje is dat de sensoren boven het scherm bedekt worden.
De screenprotector heb ik nog niet gebruikt.

• Smarron

Smarron

10K!

Vandaag het USB-oplaadstation ontvangen. Er zit ook een AC-adapter bij met EU-stekker, maar die gebruik ik niet. Ook nog een doorzichtig plastic pennetje wat wellicht wat makkelijker werkt. Dat moet ik nog even uittesten. Blauw ledje en je hebt de mogelijkheid om een extra accu op te laden. Mooi dingetje!

http://jr-buddy.com/photo/Battery-Charger/HD2-2nd.jpg

En wat echte plaatjes:

http://tweakers.net/ext/f/wCVckq2F8Pw88IJ1Y96XDebb/full.jpg

http://tweakers.net/ext/f/u517Z7gPwLpt7zw7G8qftc1U/full.jpg

Smarron wijzigde deze reactie 06-01-2010 18:11 (19%)

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

HD2 noob

Iemand ervaring met www.netimes.com ? Is het te vertrouwen?

• ouwiejuh
  • Laatst online: 04-06-2010
Ik ben op zoek naar een goede carkit plus navigatie voor de HTC HD2.
Ben wel erg tevreden met CoPilot, maar heb alleen de demo en die doet t nu dus niet meer.
Iemand een tip waar ik dit alles in 1 keer kan bestellen voor een leuk prijsje?

• haldar
  • Laatst online: 13-07-2011
quote:
Heb goede ervaring met netimes.com! Bestellen en betalen (via paypal) heel makkelijk. Kreeg voor iets meer dan 4 euro een heel mooi siliconen hoesje dat goed past. Heb nu ook nog een ander kleurtje besteld. Levering was binnen een dag of 10 (geen verzendkosten).

• SnoeiKoei
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 23:05

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik heb een aantal programmaatjes draaien op mn HD2 die oorspronkelijk gewoon voor Wimo zijn gemaakt en niet zo finger friendly zijn (incl. bv pull-down menuus waarin de items moeilijk te selecteren zijn met een vinger, kwam ik bv tegen in pim-backup & ozi explorer). Nu zou ik voor zo'n programma wel een stylus willen gebruiken maar een gewone stylus werk niet op een capacitatief scherm. Nu weet ik dat er daarvoor speciale stylusen bestaan maar geen idee welke goed werkt met de HD2 en welke een beetje nauwkeurig werkt? Iemand 1sthand ervaring/tips? Bvd!

"Darkness called...but I was on the phone, so I missed him. I tried to Star-69 Darkness, but his machine picked up. I yelled, 'Pick up the phone, Darkness!', but he ignored me. Darkness must have been screening his calls."

• Elwin23
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 01-10 13:32
Quote van andere hd2 topic:
M'n DX stylus binnengekregen vandaag. Het werkt, maar echt fantastisch is het niet. Daarvoor is de tip te ongevoelig. Je moet vrij hard drukken en "lang vasthouden" van een toetst is niet mogelijk.Hard drukken is niet echt handig lijkt me toch? Kan je er makkelijk kleine dingetjes mee aanraken?
Heb nog een follow up video gemaakt met de Pogo & Dagi styli met wat teken tests in Outlook/Notes:
http://www.youtube.com/watch?v=xNlnguERZ4g

• WietBoer
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 19-01-2010

WietBoer

Just Chill

Ik vroeg mij af of er iemand een soort vaan inkoop actie wilde opzetten en wel voor het volgende:

http://cgi.ebay.de/KFZ-Ha...1c0f34c206#ht_1432wt_1166

De enige praktische auto-houder die ik tot nu toe ben tegen gekomen op inet, echter wordt dit specifieke exemplaar enkel in Duitsland geleverd door de verkopen... Deze auto-houder is ideaal omdat je deze kan kantelen en zo in breedbeeld kunt navigeren met b.v. Igo8!

Zou mooi zijn als er iemand van Tweakers in Duitsland zou wonen

• mariconjo
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22-10 17:55
Mijn collega woont in duitsland en ik laat wel vaker dingen bij haar bezorgen, dus mocht je plannen hebben laat maar weten...

• my_fiero
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 24-10 11:55
quote:
basst85 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:45:
Ik heb vandaag dit setje vanuit Duitsland binnengekregen:
[afbeelding]

Heb het voor 2,04 euro (+2 euro verzendkosten) gekocht (had het hoogste bod) via deze Ebay shop:
http://stores.shop.ebay.nl/ozgeeks__W0QQ_armrsZ1

Het hoesje past goed, het enige minpuntje is dat de sensoren boven het scherm bedekt worden.
De screenprotector heb ik nog niet gebruikt.
Heb deze ook gekocht op ebay.
Prima hoesje voor niet veel.

2 minpuntjes zijn:

1 - De start en de 'X' is moeilijk berijkbaar (heb te grote vingers denk ik :+ )
2 - De SCHERPE rand van de camera lens snijd in het hoesje bij het in en uit halen!

Wat bedoel je met sensors basst85?

• Smarron

Smarron

10K!

Linkje van ebay werkt niet meer dus kan het niet vergelijken, maar ik heb een autohouder van Brodit die je kunt kantelen en ook naar voren en achteren. Ik navigeer altijd in breedbeeld en tussendoor even een mailtje sturen of internetten. Dan even een kwartslag draaien.

De Brodit zal denk ik wel een stuk duurder zijn.

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
quote:
my_fiero schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:31:
Wat bedoel je met sensors basst85?
Proximity-sensor / light-sensor denk ik zo =)

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• Paling1
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Ik heb zojuist deze (klik) besteld bij DE... Kost hier toch weer een stuk minder dan bij die linkjes op pagina 2... enne natuurlijk geen verzendkosten... 8)

http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_32483_2.jpg

• indofk
ik vraag me af of je er wel wat aan hebt , de orginele lader heeft een cappaciteit van 1A deze 0.5A

dus ik kan me voorstellen dat alsje bv qaan het navigeren bent de accu alsnog langzaam leegloopt

• Pinobigbird
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23:21

Pinobigbird

doesn't share food!

quote:
Paling1 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:02:
Ik heb zojuist deze (klik) besteld bij DE... Kost hier toch weer een stuk minder dan bij die linkjes op pagina 2... enne natuurlijk geen verzendkosten... 8)

[afbeelding]
Oeh die ziet er wel erg strak uit :9 .En belachelijk goedkoop. Het is dat ik nu al een autolader heb en straks een active holder ga kopen, anders had ik 'm meteen besteld.
quote:
indofk schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:43:
ik vraag me af of je er wel wat aan hebt , de orginele lader heeft een cappaciteit van 1A deze 0.5A

dus ik kan me voorstellen dat alsje bv qaan het navigeren bent de accu alsnog langzaam leegloopt
Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe dat zit met het verschil in stroomsterkte :?

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
http://kattenoppasleiderdorp.nl

• Novadecasa
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 24-03 20:50

• Bakkenes
Het lijkt erop dat we nog ff moeten wachten op de originele autohouder. Volgens de htc-site niet eind feb, maar op 8 april beschikbaar :( helaas. Op pdashop staat nog wel steeds 8 februari, maar dat zal wel fout zijn.

• indofk
quote:
SaN schreef op woensdag 30 december 2009 @ 19:33:
Misschien handig voor sommige mensen, wanneer je deze mini --> micro usb adaptertjes gebruikt denkt de HD2 dat hij in een carkit zit en gaat hij naar carkit modus. Zo heb je dus geen snelkoppeling meer nodig.

http://cgi.ebay.com/ws/eB...ies%26_fvi%3D1&_rdc=1
nou handig dacht ik voorals ik in de auto zit dus besteld en van de week ontvangen ,volverwachting sluit ikhem aan op mn HD2 en ...... niks helemaal niks gebeurd er (behalve dat ie ging laden dan) maar ja daarvoor kan ik mn orginele auto lader ook voor gebruiken helaas was te mooi om te waar te zijn mja voor die 80 eurocent kan je ook niet echt een bult vallen maar toch jammer .of moet je eerst iets instellen????

• Mnix91
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 20-10 11:40
1800 mAh batterij gespot op eBay (slechts §21,-)

@degene die iets bij netimes.com willen bestellen. Is 100% te vertrouwen, heb er nu 2 keer iets besteld en had het beide keren binnen een week in huis moeten hebben, maar door fouten bij TNT duurde het veel langer :(
quote:
Pinobigbird schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:34:
Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe dat zit met het verschil in stroomsterkte :?
Hij zal alleen minder snel opladen. Als je navigeert heb je dus kans dat je telefoon alsnog langzaam leeg loopt, dit is echter wel minder als dat je hem helemaal niet zou opladen.

Mnix91 wijzigde deze reactie 18-01-2010 11:53 (30%)

• SaN
quote:
indofk schreef op zondag 17 januari 2010 @ 21:41:
[...]

nou handig dacht ik voorals ik in de auto zit dus besteld en van de week ontvangen ,volverwachting sluit ikhem aan op mn HD2 en ...... niks helemaal niks gebeurd er (behalve dat ie ging laden dan) maar ja daarvoor kan ik mn orginele auto lader ook voor gebruiken helaas was te mooi om te waar te zijn mja voor die 80 eurocent kan je ook niet echt een bult vallen maar toch jammer .of moet je eerst iets instellen????
Dat is vreemd. Ik heb er nog een aantal besteld (van andere verkopers) omdat ik er juist 1 nodig had die niet naar de carkit modus ging. Daar zaten er ook weer 2 tussen die hetzelfde deden. De andere 4 van (van 2 andere verkopers) deden het wel normaal. Als je wil kan ik je er wel 2 opsturen, dm je adres maar even.

SaN wijzigde deze reactie 18-01-2010 12:47 (7%)

• anvar
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 14-10 14:05
quote:
Smarron schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:21:
Vandaag het USB-oplaadstation ontvangen. Er zit ook een AC-adapter bij met EU-stekker, maar die gebruik ik niet. Ook nog een doorzichtig plastic pennetje wat wellicht wat makkelijker werkt. Dat moet ik nog even uittesten. Blauw ledje en je hebt de mogelijkheid om een extra accu op te laden. Mooi dingetje!
Lijkt wel leuke, alleen met het pennetje ben je niets...

• indofk
quote:
SaN schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:46:
[...]

Dat is vreemd. Ik heb er nog een aantal besteld (van andere verkopers) omdat ik er juist 1 nodig had die niet naar de carkit modus ging. Daar zaten er ook weer 2 tussen die hetzelfde deden. De andere 4 van (van 2 andere verkopers) deden het wel normaal. Als je wil kan ik je er wel 2 opsturen, dm je adres maar even.
heb je een dm gestuurd :)

indofk wijzigde deze reactie 20-01-2010 18:57 (12%)

• Bakkenes
quote:
Bakkenes schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:32:
Het lijkt erop dat we nog ff moeten wachten op de originele autohouder. Volgens de htc-site niet eind feb, maar op 8 april beschikbaar :( helaas. Op pdashop staat nog wel steeds 8 februari, maar dat zal wel fout zijn.
Update: op de pdashop staat nog het eerst aangekondigde model. Die komt er dus niet. Wel jammer, want dat model sprak me juist aan. Nog 'slechts' 3 maanden geduld dus op het nieuwe model....

• Sick Nick
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Dat nieuwe ding ziet er echt niet uit, plus de 3.5mm audio-uitgang is zo geblokkeerd. Dus geen geluid meer naar de autoradio via de aux, dan moet je weer via bluetooth aan de gang (en dat is juist lastig, dan heb je vaak wel je muziek of gesprekken maar niet het geluid van tomtom). Nee, ben blij dat ik niet heb gewacht op die HTC houder maar gewoon een HR Richter passief ding heb gekocht met alle aansluitingen gewoon bereikbaar. Als de telefoon er niet in zit is ie ook niet zo achterlijk groot (en lelijk).

SLK 230 Kompressor | Surface Pro 2 - 8GB - 512GB | Lenovo Y510p - i7 4700MQ - 16GB RAM - 512GB SSD - 2 x GT 755M SLI
Sony RX1 | Sony RX10 | Ricoh GR

• tzeunis
  • Laatst online: 24-10 17:54
Zojuist deze besteld icm een kabeltje voor 15 euri...
2amp autolader.. beter dan die shit die maar tot 1 amp gaat.. ben benieuwd...

http://cgi.ebay.nl/2-AMP-...arger?hash=item25573e9d9b

| I7 3770K | Asus Rampage Gene IV | 16GB Corsair LP 2400Mhz | Samsung 830 256GB | 2x EVGA 670 FTW SLi | Silverstone FT-03 | Coolermaster 1000W Silver | Sony Optiarc BD | R.A.T. 7 | S.T.R.I.K.E. 5 | Dell Ultrasharp U2713HM |

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

HD2 noob

Ik heb een Resin soft jelly case besteld op netimes.com en 2 screenprotectors, het pakket was er binnen 10 dagen.

Ik heb een vraagje over hoesjes. Op netimes staat ook een redelijk goedkoop hoes voor het toestel (Klik), maar bied deze enige drop protectie? Ik heb ook niet echt veel vertrouwen in het Resin Jelly hoesje als protectie bij een val. Het beetje natuurkunde wat in mijn geheugen is gebleven verteld mij dat de trillingen bij een val toch grotendeels worden overgedragen aan het toestel. Op de website staat oko echter een 'Hard Case' (Klik). Deze lijkt mij al veel beter. Bij een val zal denk ik het harde hoesje breken door de impact, waardoor het toestel zelf intact blijft. Kan je weer een nieuw hoesje kopen voor 2 euro etc.

Wat denken jullie?

PS- Hoe komt het dat jullie geen verzendkosten hoeven te betalen bij netimes? Ik moest weldegelijk 1.50 euro ofso betalen.

HollovVpo1nt wijzigde deze reactie 23-01-2010 00:42 (5%)

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Ik heb op de 12e wat spulletjes bij netimes besteld en op de 20e was mijn pakketje er al!!!
Ik heb 2 desktop cradles besteld, 1 voor thuis en 1 voor op mijn werk:

http://www.netimes.com/shop/bmz_cache/a/af014da5ea1c6e9b5ab6dfaf0b5fc70e.image.400x267.jpg

Die dingen zien er zeer netjes uit. Redelijk zwaar en met een paar antislip dopjes eronder. Moet mijn HD2 nog binnen krijgen maar die zal vast wel passen...

Ik heb ook een siliconen en een resin soft case besteld en 2 antiglare screenprotectors... Ziet er allemaal netjes uit!

• Atomsk
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 15:30

Atomsk

Freeloader ✺

quote:
tzeunis schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 23:33:
Zojuist deze besteld icm een kabeltje voor 15 euri...
2amp autolader.. beter dan die shit die maar tot 1 amp gaat.. ben benieuwd...

http://cgi.ebay.nl/2-AMP-...arger?hash=item25573e9d9b
Je zou (om te testen) via via de "Energie" instellingen -> "Accu" eens moeten instellen dat de HD2 niet moet opladen wanneer deze via USB aan een PC hangt. Zo kun je namelijk nagaan of de HD2 deze autolader echt als "lader" ziet, of als een USB-poort. In het laatste geval zal het opladen door eerdergenoemde instelling uitgeschakeld blijven en weet je dat de HD2 maar max 500mA trekt, meer capaciteit of niet.

_██_
(ಠ_ృ)

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 00:32

Hahn

Twijfel aan alles

quote:
Paling1 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 16:22:
Ik heb op de 12e wat spulletjes bij netimes besteld en op de 20e was mijn pakketje er al!!!
Ik heb 2 desktop cradles besteld, 1 voor thuis en 1 voor op mijn werk:

[afbeelding]

Die dingen zien er zeer netjes uit. Redelijk zwaar en met een paar antislip dopjes eronder. Moet mijn HD2 nog binnen krijgen maar die zal vast wel passen...

Ik heb ook een siliconen en een resin soft case besteld en 2 antiglare screenprotectors... Ziet er allemaal netjes uit!
Ik heb de grotere versie daarvan, met nog een plek om een tweede accu op te laden, maar in dat ding zit echt een ontiegelijk fel blauw ledje :X In die ook?

The devil is in the details.

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

quote:
Mute schreef op zondag 24 januari 2010 @ 16:42:
Ik heb de grotere versie daarvan, met nog een plek om een tweede accu op te laden, maar in dat ding zit echt een ontiegelijk fel blauw ledje :X In die ook?
D'r zit inderdaad een blauw ledje in, maar die is niet echt heel fel.
Als het me toch gaat irriteren plak ik er wel een stukkie tape overheen...

• Smarron

Smarron

10K!

quote:
Ik heb dezelfde, maar ik stoor me niet aan die led.

Als je het pennetje erin zet, dan is die compleet verlicht. Ziet er dan wel weer leuk uit. Echter is het pennetje totaal nutteloos, want het scherm reageert er niet op.

• sanook
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 23-10 14:41
Via Ebay voor 9 euro deze houder en laadsnoer uit UK laten komen (duurde 1 week). Houder is prima maar ze leveren een mini-USB ladersnoer i.p.v een micro_USB....

• sanook
quote:
Atomsk schreef op zondag 24 januari 2010 @ 16:39:
[...]

Je zou (om te testen) via via de "Energie" instellingen -> "Accu" eens moeten instellen dat de HD2 niet moet opladen wanneer deze via USB aan een PC hangt. Zo kun je namelijk nagaan of de HD2 deze autolader echt als "lader" ziet, of als een USB-poort. In het laatste geval zal het opladen door eerdergenoemde instelling uitgeschakeld blijven en weet je dat de HD2 maar max 500mA trekt, meer capaciteit of niet.
Ik gebruik de Hama Pico en de HD2 ziet die aansluiting als een PC-aansluiting. Opladen werkt dus alleen als ik de instelling om niet te laden wanneer deze via USB aan een PC hangt uit vink.

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

quote:
Atomsk schreef op zondag 24 januari 2010 @ 16:39:
quote:
sanook schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:04:
Ik gebruik de Hama Pico en de HD2 ziet die aansluiting als een PC-aansluiting. Opladen werkt dus alleen als ik de instelling om niet te laden wanneer deze via USB aan een PC hangt uit vink.
Betekend dit dan, dat het geen zin heeft om een lader (voor in de auto) met meer dan 500 mA te kopen?

Heb de plug die ik bij DealExtreme had besteld trouwens binnen. Ziet er zeer degelijk uit.
Anders dan op de (oorspronkelijke) foto, zit er trouwens wel een lampje in... (hmm, ik zie dat ze de foto bij DE ook al hebben aangepast...)

Paling1 wijzigde deze reactie 26-01-2010 13:12 (10%)

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Tweakers die nog een apart / handgemaakt / customized hoesje willen raad ik eBayer wiwaycn aan!

Heeft vele soorten hoesjes, je hebt de keuze uit vele materialen, sluitingen, ponsingen and so on!
En dat voor 'n prijs van zo'n 40 dollar inclusief verzending oftewel een kleine 3 tientjes in euro's, echt top!

Vandaag mijn tasje binnengekregen, weliswaar niet voor de HD2, maar toch:
http://i47.tinypic.com/5vuqo2.jpg

http://i50.tinypic.com/5nmadg.jpg

http://i48.tinypic.com/2yjzfiv.jpg

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• Atomsk

Atomsk

Freeloader ✺

quote:
Paling1 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:10:
[...]

[...]

Betekend dit dan, dat het geen zin heeft om een lader (voor in de auto) met meer dan 500 mA te kopen?

Heb de plug die ik bij DealExtreme had besteld trouwens binnen. Ziet er zeer degelijk uit.
Anders dan op de (oorspronkelijke) foto, zit er trouwens wel een lampje in... (hmm, ik zie dat ze de foto bij DE ook al hebben aangepast...)
De bijgeleverde net-lader van HTC signaleert aan de HD2 (door pin 4 aan GND te verbinden) dat er meer dan 500mA beschikbaar is en de HD2 schakelt dan naar snellaad-modus. Bij universele laders (netspanning, of voor in de auto) gebeurt dit niet en maakt het dus ook niet veel uit hoeveel AmpŤre capaciteit ze hebben. Met een modificatie zal dit wel te verhelpen zijn, zoals hier beschreven, maar weet wel wat je doet natuurlijk.

_██_
(ಠ_ృ)

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Aha duidelijk!

Dan ben ik wel benieuwd of de eerder genoemde 2A lader die pinnetjes dus wel met elkaar verbind...

Ik krijg mijn HD2 als het goed is maandag, en dan zal ik waarschijnlijk vanzelf merken of laden met 500 mA tijdens navigeren genoeg is...

• Bakkenes
Ik ga toch maar niet voor de originele carkit. Geduld is op. Nu zie ik hier wat: iemand een idee of het een betrouwbaar adresje is? Of kan ik zoiets elders krijgen?

Bakkenes wijzigde deze reactie 27-01-2010 17:23 (50%)

• sanook
quote:
Bakkenes schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:22:
Ik ga toch maar niet voor de originele carkit. Geduld is op. Nu zie ik hier wat: iemand een idee of het een betrouwbaar adresje is? Of kan ik zoiets elders krijgen?
Deze lijkt me niet handig op de plaats van de sigaretteaansteker (zit bij mij helemaal onderin de middenconsole). De houder op zich lijkt hetzelfde als die ik op Ebay aangeschaft heb (http://cgi.ebay.co.uk/ws/...tem&item=200429176736) en deze is vrij universeel op andere systemen te klikken. Ik heb voor mijn vorige telefoon een houder gekocht bij Halfords en daar kan ik de houder van de HD2 ook op vast klikken (zwanehalsje vind ik niet zo geweldig).

• Bakkenes
quote:
sanook schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:28:
[...]

Deze lijkt me niet handig op de plaats van de sigaretteaansteker (zit bij mij helemaal onderin de middenconsole). De houder op zich lijkt hetzelfde als die ik op Ebay aangeschaft heb (http://cgi.ebay.co.uk/ws/...tem&item=200429176736) en deze is vrij universeel op andere systemen te klikken. Ik heb voor mijn vorige telefoon een houder gekocht bij Halfords en daar kan ik de houder van de HD2 ook op vast klikken (zwanehalsje vind ik niet zo geweldig).
Is inderdaad mooi alternatief, maar kan je nog wel draaien naar landscape als je het bijvoorbeeld vastklkt aan een systeem dat bijvoorbeeld op je luchtrooster zit? Ben ook geen fan van bevestigingen op voorruit.

• sanook
quote:
Bakkenes schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 00:03:
[...]

Is inderdaad mooi alternatief, maar kan je nog wel draaien naar landscape als je het bijvoorbeeld vastklkt aan een systeem dat bijvoorbeeld op je luchtrooster zit? Ben ook geen fan van bevestigingen op voorruit.
Bij een Brodit kan dat wel maar bij dit systeem niet. Draaimechanisme zit bij mij in het zuignap-gedoe.

• thepr
quote:
Bakkenes schreef op vrijdag 28 januari 2010 @ 00:03:
[...]

Is inderdaad mooi alternatief, maar kan je nog wel draaien naar het landschap als je het vastklkt Bijvoorbeeld aan een systeem DAT Bijvoorbeeld op je luchtrooster zit? Ben ook geen fan van bevestigingen op voorruit.
Ik heb een HR-Richter houder met kogelgewricht, draait eenvoudig en voor een paar euro bij DigitalsOnline. Top!

thepr wijzigde deze reactie 29-01-2010 07:49 (9%)

• madsoldier01
  • Laatst online: 16-02-2011
ik heb net mijn pakje van netimes gekregen, dit zat erin
Charger order to :
1X Clear Screen Protector For HTC HD2 T8585 (HTC Leo) - 10 Pieces
1X Elite Flip Case For HTC HD2 T8585 (HTC Leo) BLACK
1X Universal USB Data Cable - MicroUSB
1X USB Retractable Charger Cable – microUSB
1X Desktop Hotsync Cradle For HTC HD2 T8585 (HTC Leo)
1X Non Slip USB Mobile Phone Holder With USB Hub BLACK
1X Car Mount Holders For HTC HD2 T8585 (HTC Leo)
1X Desktop Cradle W/ 2nd Battery Charger For HTC HD2 T8585 (HTC Leo)
1X Replacement Battery For HTC HD2 T8585 (HTC Leo)
11§ verzendkosten en totaal prijs was 60§
binnen de 10 dagen geleverd in BE
had een aanpassing gevraagd op mijn bestelling en was geen probleem.
ik wil hier geen reclame maken maar dit is gewoon Top verdeler. spijtig dat hij niet meer heeft.
met de review van alle die dingen ben ik volop bezig en zal ze binnen enkele dagen posten.

Greets Mad

• madsoldier01
quote:
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 00:38:
Ik heb een Resin soft jelly case besteld op netimes.com en 2 screenprotectors, het pakket was er binnen 10 dagen.

Ik heb een vraagje over hoesjes. Op netimes staat ook een redelijk goedkoop hoes voor het toestel (Klik), maar bied deze enige drop protectie?

Op de website staat oko echter een 'Hard Case' (Klik).
De review van dat hoesje komt eraan, en van de rest.
Een "hard case" zou ik niet aanbevelen. Het vallen beschermt misschien het toestel zelf, maar geen schokken. Moest het in rubber zijn, ja, maar hard case zegt hetzelf, laat maar eens een biljartbal op de grond vallen.
een hoesje in (namaak)leer absorbeerd schokken. ik had vroeger een Qtec 2020i en zo'n leder hoesje, die is een paar keer gevallen en geen stukken.

• madsoldier01
quote:
[...]

ja, ook blauw ledje daar, maar mij stoort het niet echt

• madsoldier01
Car Mount Holders for HTC HD2 T8585 (HTC Leo) 4.30§ Info:Model: HD2-CM
De zuignap voor glas is met een klip die je moet omdraaien. Hij is stevig en eens bevestigd op het raam is hij vast. Om het roteren van de HD2 is er aan de achterkant van de houder een draaivijs. Je kan de HD2 zetten zoals je zelf wilt. Alle standen zijn mogelijk. Om het op zijn plaats te houden moet je de draaivijs vast zetten. Hier moet je wel even goed aan draaien zodat deze echt wel vast staat. Eens op zijn plaats ziet alles er vrij mooi uit. Het in en uitnemen werkt vlot. Je moet dit wel met 2 handen doen. Voor het aansluiten van de kabels is er geen probleem. Alle aansluitingen en sensors zijn vrij te bedienen. Tijdens het rijden bibbert de HD2 wel een beetje, maar niet overdreven (naargelang stand v/d arm)
Conclusie: echte aanrader als je geen vaste stroomaansluiting nodig hebt
Pro: Prijs/kwaliteit.
Min: Geen vaste aansluiting kabels, Geen autolader meegeleverd

Desktop Cradle Hotsync for HTC HD2 T8585 (HTC Leo) 9,08§ Model: HD2-CR
De houder oogt mooi en professioneel. De HD2 past perfect in de houder. Wel staat hij redelijk recht in de houder. Dit stoort niet, maar een paar graden meer hadden de bediening iets eenvoudiger gemaakt. De HD2 staat stabiel in de houder en zal niet omvallen, ook niet tijdens de bediening.
Aan de houder is een vaste usb kabel. Je plugt die in je pc of laptop. Er gaat een blauw ledje branden zodat je de status van de houder kan herkenen. Onmiddellijk na het plaatsen van je HD2 wordt hij herkent op je pc. Zowel het opladen als synchroniseren gebeurd via die ene usb aansluiting.
Aan de achterkant van de houder is er een mini-usb aansluiting om je HD2 rechtstreeks op te laden van netstroom. De bijgeleverde sroomadapter (EU versie )met mini-usb heeft een output van 5V en 1.0A.
Uit ervaring weet ik dat je die ook zou kunnen gebruiken voor andere toestellen die een mini-usb aansluiting hebben zoals de psp.
Conclusie: echte aanrader
Pro: Prijs/kwaliteit, Opladen via pc of netstroom, Mooi en professioneel., Stabiele houder, Geleverd met netstroomadapter.
Min: Redelijk recht in de houder.

Universal USB Data Cabel – MicroUSB 1,72§ Model: Micro-DAC
Dit is een zeer soepele kabel die het toestel oplaad of sync met de pc.
Conclusie: Voor die prijs kan je hem niet laten liggen
Pro: Soepel, Goedkoop
Min: Geen

Flip Type Case for HTC HD2 T8585 5HTC Leo) 3,06§ Draagtas zonder riemklip
Het tasje is van kunstleder gemaakt. De degelijkheid van het namaakleder ziet er goed uit.
De levensduur van het (kunst)leder zal in de toekomst moeten blijken.
Aan het tasje zitten geen franjes. Wat wel mooi is geÔntrigeerd, is het klipmagneet voor de sluiting van het tasje. Het is niet te vast of te los, openend goed. Achteraan is er een opening voor de camera en flits.
Binnenin zie je de (harde) plastiek die dient als houder voor de HD2. Het is een mooie zwarte glimmende boord. Het toestel zit er als gegoten in.
Voor het dagelijks in en uit nemen van het toestel kan je beter dit tasje niet nemen.
Je kan wel wat vijlen aan de plastieken boord zodat hij er gemakkelijker in en uit komt.
De linkerkant moet er als eerst ingestoken worden vanwege de volumeknop. Dit zal raar klinken maar aan de bovenkant van de plastieke houder is een randje. Achter deze rand komt je HD2 te zitten. Bij het langs links eerst in te steken zit je direct juist met je volumeknop. Bij het langs rechts insteken zal je merken dat je met je volumeknop over die rand moet schuiven. Dit is gewoon een weet en geen minpunt voor dit tasje.
Om het toestel op te laden of aan te sluiten aan je oortjes zal je het tasje moeten openen. Er is aan de onderkant van het tasje geen opening voorzien voor aansluitingen. Eens open zijn wel alle knopen, aansluitingen en sensors vrij.
Conclusie: moest het een inschuifmodel zijn zodat de HD2 er gemakkelijk uit kan, was dit de perfecte koop.
Pro: Alle aansluitingen, sensors en knoppen zijn vrij, Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Verborgen clipmagneet voor het sluiten van het zakje, Hij zit er vast in en zal er niet uitvallen
Hij is goed beschermt en kan echt tegen een klein stootje, Het tasje verdikt je HD2 nauwelijks.
Min: Om aan de usb of jack aansluiting te geraken moet je het tasje openen.
De HD2 eruit nemen gaat niet vlot. (weet niet of het na veel gebruik zal beteren).

Non Slip USB Mobile Phone Holder with USB Hub 5,26§ Model: MPH2009B
Mooi hebbeding. Vooral in landscape blijft je telefoon dus echt goed liggen, om maar niet te zeggen, hij plakt eraan vast. Verticaal is het iets minder. Dit komt vanwege de uitstekende camera van de HD2. Hij blijft wel liggen. Zowel in landscape als portret kan je hem bedienen, bv: sms’jes versturen
Vooraan is hij afgewerkt met chroome. De hellingshoek is perfect. Zo kan je naar een film kijken of muziek beluisteren. Voor ik het kocht dat ik dat je de hellingsgraad zelf kon instellen of de houder dichtklappen zodat hij kleiner word en gemakkelijk zou kunnen meenemen. Dit is niet zo.
De houder komt met een 4 poort usb hub. Deze houder kan je aansluiten, rechtstreeks op de pc via mini-usb, netstroom of een 2de usb kabel(usb kabel moet wel aan beide zijde mannelijk zijn)

Getest met een mini-usb aansluiting op de pc. Ik sluit de HD2 aan op een van de usb poorten. Het toestel wordt herkend, synchroniseert en laad ook op. Tegelijk steek ik een memorystick van 16gig in de usb hub en kopieer enkele bestanden. Alles werkt perfect. Ik heb dan nog wel 2 usb poorten vrij. Als je alles samen gaat gebruiken zonder extra stroom zal dit volgens mij voor problemen zorgen. Dit heb ik niet getest. Zou je dan toch veel gebruik maken van de usb hub raad ik je aan een extra usb kabel te gebruiken om meer stroom aan het geheel te geven of een adapter voor netstroom. Die netstroomadapter is niet meegeleverd, spijtig.
Conclusie: Mooi hebbedingetje
Pro: Mooi, ideaal om films te zien, 4poort usb hub, ook goed voor andere telefoons
Min: Groot om zo maar mee te nemen. Ideaal zou zijn als je het kon dichtklappen., Vanwege de uitstekende cameralens van de HD2 is portret niet de ideale ligging.

zover mijn ervaring, deel 2 volgt nog van de andere dingen die ik kocht.
foto's en meer info vind je op de site waar ik het gekocht heb.
Oja, wat betreft opladen met bv: usb of netstroom lader 5V-0.5A, het kan gebeuren dat een toestel ontlaad ipv oplaad als de lader niet genoeg A geeft. Dus zelfs niet bijlaad. Pas hier mee op!
Ikzelf zal altijd min 5V-1.0A nemen. Persoonlijk heb ik nog geen ervaring met een 5V-2.0A

• bazzemans
  • Laatst online: 20-10 11:23
Ik heb een klein probleempje. Ik heb mijn acculader vergeten mee te nemen vanaf mijn kamer naar mijn ouders en de batterij heeft nog 30% voor het hele weekend. Dat gaat hem niet worden ;).
Weet iemand misschien waar ik een kabeltje (in de winkel) kan halen, zodat ik mijn HD2 in ieder geval kan opladen. Mag dus ook via de usb/computer wat mij betreft, maar het liefst via een stopcontact. De meeste opties hier zijn voor webwinkels en dat wordt hem in dit geval niet.

Ik hoor het graag ;).

• madsoldier01
quote:
bazzemans schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:20:
Weet iemand misschien waar ik een kabeltje (in de winkel) kan halen, zodat ik mijn HD2 in ieder geval kan opladen. Mag dus ook via de usb/computer wat mij betreft, maar het liefst via een stopcontact.
Dit kan je in veel winkels kopen, je moet gewoon vragen naar een micro-usb oplader. Het goedkoopste is wel dat je enkel die kabel koopt en hem even oplaad via de pc. waarom wij hier over webwinkels praten is de prijs, die zal in de winkel sterk schommelen. Je kan je dus wel aan iets verwachten.
bv webwinkel 5§ of 10§ --> winkel 20§ of 30§ voor hetzelfde stuk

• markmart33
Bestaat er al een vervanger voor de meegeleverde headset met FM-antenne, de dopjes die er nu bij zitten passen niet lekker in mijn oor?
Heb wel een Senheisser set, maar dan heb ik geen FM antenne.

• bazzemans
quote:
madsoldier01 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:06:
[...]

Dit kan je in veel winkels kopen, je moet gewoon vragen naar een micro-usb oplader. Het goedkoopste is wel dat je enkel die kabel koopt en hem even oplaad via de pc. waarom wij hier over webwinkels praten is de prijs, die zal in de winkel sterk schommelen. Je kan je dus wel aan iets verwachten.
bv webwinkel 5§ of 10§ --> winkel 20§ of 30§ voor hetzelfde stuk
Ik snap heel goed waarom er over webwinkels gesproken wordt, normaal zou ik het ook gewoon daar bestellen. Alleen wordt dat niks, aangezien ik het vandaag nodig heb. Maar bedankt voor je reactie! Ga het straks proberen bij onze lokale computerwinkel/t for telecom.

Edit: helaas geen succes. Nergens in de winkels hier in de buurt (omgeving Doetinchem). Heeft de mediamarkt dergelijke kabeltjes? Morgen is de mediamarkt in Arnhem geopend en ik zou nog kunnen overwegen daarheen te gaan..

bazzemans wijzigde deze reactie 30-01-2010 14:42 (19%)

• Atomsk

Atomsk

Freeloader ✺

quote:
bazzemans schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:14:
[...]
Edit: helaas geen succes. Nergens in de winkels hier in de buurt (omgeving Doetinchem). Heeft de mediamarkt dergelijke kabeltjes? Morgen is de mediamarkt in Arnhem geopend en ik zou nog kunnen overwegen daarheen te gaan..
Nieuwere modellen Nokia telefoons hebben ook alleen microusb. Je zou dus eens kunnen zoeken naar een kabeltje voor een Nokia 8600 of 6500c bij een gsmboer of MM. Je hebt ook van die universele gsm-oplaadkits met 10 adapters of zo. Bij recente versies zit daar vaak ook wel een microusbstekkertje bij.

_██_
(ಠ_ృ)

• madsoldier01
Vandaag in de Mediamarkt een riemtasje gekocht van Samsonite. Verkrijgbaar in zwart leder of zwarte stof. De binnenkant is oranje of groen. Mijn dochter vond het verry hip. Het is eentje dat je aan je riem kan hangen terwijl je de riem aanhebt. dit is heel praktisch. de HD2 past er perfect in. Voor 18§ heb ik het gekocht.Op internet vind je het iets goedkoper. info: maat 120x65x17
gezocht op google: klik
http://img.dooyoo.co.uk/GB_EN/175/telecommunication/mobilephone-accessories/samsonite-torbole-size-1.jpg

• bazzemans
quote:
Atomsk schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 18:14:
[...]

Nieuwere modellen Nokia telefoons hebben ook alleen microusb. Je zou dus eens kunnen zoeken naar een kabeltje voor een Nokia 8600 of 6500c bij een gsmboer of MM. Je hebt ook van die universele gsm-oplaadkits met 10 adapters of zo. Bij recente versies zit daar vaak ook wel een microusbstekkertje bij.
Bedankt voor alle tips. Uiteindelijk een micro-usb lader van hama voor 10§ bij Belcompany. Was een aanbieding. Het bevalt me wel dat ik nu meer snoer heb dan met het origineel!

• rjvisje
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 20:11
quote:
markmart33 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 09:42:
Bestaat er al een vervanger voor de meegeleverde headset met FM-antenne, de dopjes die er nu bij zitten passen niet lekker in mijn oor?
Heb wel een Senheisser set, maar dan heb ik geen FM antenne.
Met mijn Sennheiser setje (CX-300 ofzo) heb ik wel FM antenne (dus al geprobeerd of alleen gelezen).

Nu wil ik alleen wel net zoals bij de originele een mic. in het snoer hebben en music controls. Mijn Sennheiser heeft een snoer wat in 2 delen op te delen is, dus ik ben eigenlijk opzoek naar een snoer waar ik mijn Sennheiser weer op aan kan sluiten met een 3.5mm jackplug.

Iemand hier een idee voor?

• madsoldier01
Ik denk dat je dit zoekt
3.5 Jack Control of 3.5 Jack Control
zoek anders een op google met Audio Extension Cable 3.5 mm Jack of 3.5 jack volume control.
Je zal ergens wel iets vinden.
Greetzz Mad

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

HD2 noob

Thanks voor de reviews Mad. Ik gebruik zelf de Silicone hoes voor mijn HD2 met een simpel screenprotectortje van 1.23 euro van neTimes. Ik was voor beide inclusief verzendkosten 5 euro kwijt. Ik vind het echt een goede koop. Binnenkort ga ik maar eens een desktop cradle aanschaffen. Weet je misschien ook welke van de hoezen de beste val-bescherming heeft?

• rjvisje
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 20:11
quote:
madsoldier01 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:48:
Ik denk dat je dit zoekt
3.5 Jack Control of 3.5 Jack Control
zoek anders een op google met Audio Extension Cable 3.5 mm Jack of 3.5 jack volume control.
Je zal ergens wel iets vinden.
Greetzz Mad
maar dan ook nog met music controls, maar iig weer goede google tips d:)b

• joan1986
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 22-02-2010
quote:
haldar schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:22:
[...]

Heb goede ervaring met netimes.com! Bestellen en betalen (via paypal) heel makkelijk. Kreeg voor iets meer dan 4 euro een heel mooi siliconen hoesje dat goed past. Heb nu ook nog een ander kleurtje besteld. Levering was binnen een dag of 10 (geen verzendkosten).
Ik heb ook even gekeken op netimes.com en nu wil ik ook wel wat bestellen maar welke verzending is beter? met FedEx of ,Registered Air Mail Service?
Wat hebben jullie gedaan want FedEx is een stukje duurder maar misschien wel sneller?

• Atomsk

Atomsk

Freeloader ✺

quote:
joan1986 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:09:
[...]

Ik heb ook even gekeken op netimes.com en nu wil ik ook wel wat bestellen maar welke verzending is beter? met FedEx of ,Registered Air Mail Service?
Wat hebben jullie gedaan want FedEx is een stukje duurder maar misschien wel sneller?
Dat staat toch gewoon op de site? http://www.netimes.com/shop/shippinginfo.html

_██_
(ಠ_ృ)

• Roe!and
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 26-09 13:22
hallo,
ik heb ook een aantal dingen besteld bij www.netimes.com en heb het gewoon op laten sturen met Registered Air Mail Service was flink goedkoper en tja ik kan nog wel effe wachten heb me HD2 nog niet eens binnen. ik heb besteld:

2 x Desktop Cradle W/ 2nd Battery Charger For HTC HD2
1 x Resin Soft Jelly Case For HTC HD2 •Color - Gray
1 x Resin Soft Jelly Case For HTC HD2 •Color - Black
1 x Replacement Battery For HTC HD2
1 x Universal Car Charger - microUSB
1 x Universal USB Data Cable - MicroUSB

voor een dikke 45 euri inclusief verzendkosten
laat wel effe weten hoe lang het duurt en wat de kwaliteit van de producten is

• Roe!and
Hallo,
ik ben opzoek naar een 16gb geheugenkaartje nu zie ik deze in de pricewatch staan:
pricewatch: PNY MicroSDHC Premium 16GB
is dat wat waard?

• Smarron

Smarron

10K!

quote:
Roe!and schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:50:
Hallo,
ik ben opzoek naar een 16gb geheugenkaartje nu zie ik deze in de pricewatch staan:
is dat wat waard?
Wat bedoel je precies met "is dat wat waard" ?

Als jij 16GB nodig hebt, is dat zeker geen verkeerde prijs. Goedkoper zul je ze niet vinden, you do the maths. En Class6 is snel genoeg! Ik heb er een Class2 inzitten en die werkt prima, alleen met grote bestanden kopieren gaat het trager.

• markmart33
quote:
rjvisje schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:05:
[...]

Met mijn Sennheiser setje (CX-300 ofzo) heb ik wel FM antenne (dus al geprobeerd of alleen gelezen).

Nu wil ik alleen wel net zoals bij de originele een mic. in het snoer hebben en music controls. Mijn Sennheiser heeft een snoer wat in 2 delen op te delen is, dus ik ben eigenlijk opzoek naar een snoer waar ik mijn Sennheiser weer op aan kan sluiten met een 3.5mm jackplug.

Iemand hier een idee voor?
Ik heb het al geprobeerd en dan ontvang ik een enkele zender, maar met de HTC set ontvang ik er veel meer.
Ik kan overigens in de specs van het Sennheiser setje niks terug vinden of het snoer als een antenne werkt.

• madsoldier01
tot nu toe goede ervaring met netimes maar de cradle met extra batt lader werkt niet.
heb al een mail gestuurd en het komt in orde maar ja, nu zal het even duren, terugsturen en terug ....
word vervolgd.

• madsoldier01
quote:
Roe!and schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:50:
Hallo,
is dat wat waard?
PAS OP: als je gaat kijken op de site van de verkopers staat er Class 2. volgens mij is er in 16 Gig nog geen class 4 of 6, dat is allemaal class 2. (ik kan verkeerd zijn, maar let toch op).
Enkel op 2-4-8gig is er class 2-4-6 of ultra II. Voor mij persoonlijk neem ik liever class 6 of ultra II, maar een class 2 doet het ook hoor. voor de prijs van 8gig heb je dan 16gig.

• Roe!and
Hallo,
Ik heb effe op de oficiele website van PNY opgezocht en daar staat over deze geheugen kaart dit:
http://www3.pny.com/16GB-...DHC-Class-4-P2576C40.aspx

Hier hebben ze het toch echt over een class 4 geheugen kaart

het is dus een geheugen kaart speciaal voor video en foto camera's geeft dat nog problemen met de HD2? of kan ik deze er gewoon voor gebruiken?
quote:
madsoldier01 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:05:
[...]

PAS OP: als je gaat kijken op de site van de verkopers staat er Class 2. volgens mij is er in 16 Gig nog geen class 4 of 6, dat is allemaal class 2. (ik kan verkeerd zijn, maar let toch op).
Enkel op 2-4-8gig is er class 2-4-6 of ultra II. Voor mij persoonlijk neem ik liever class 6 of ultra II, maar een class 2 doet het ook hoor. voor de prijs van 8gig heb je dan 16gig.

• SilencerNL
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 14:58

SilencerNL

No remorse

Ik heb gisteren mijn Brodit autohouder binnengekregen. Het is mijn eerste Brodit en ik moet zeggen dat de kwaliteit absoluut niet tegenvalt! Helaas was er geen fatsoenlijke clip van Brodit voor de plek waar ik mijn telefoon wil hebben, dus heb ik de houder aangesloten op een HR-Richter zuignapje, de Banana 2 die erg sterk is en totaal niet trilt!

Na wat schroef- en soldeerwerk heb ik de Brodit netjes kunnen inbouwen. De kabels heb ik netjes weggewerkt achter mijn dashboard. Ik heb namelijk een hekel aan kabels die zichtbaar over je hele dashboard hangen!

http://i46.tinypic.com/fu3trr.jpg

SilencerNL wijzigde deze reactie 05-02-2010 13:05 (1%)
Reden: Plaatje even ge-resized

Don't dream your life, live your dreams!

• madsoldier01
quote:
SilencerNL schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:03:
Ik heb gisteren mijn Brodit autohouder binnengekregen.
Mooi, ook goed dat je het post met een foto. Kan je hem ook in landscape gebruiken? schuift hij er gemakkelijk in en uit? Is de 3.5 Jack nog vrij (audio). Dit is interesant voor iedereen.
Mad

• SilencerNL
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 14:58

SilencerNL

No remorse

quote:
madsoldier01 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:33:
[...]

Mooi, ook goed dat je het post met een foto. Kan je hem ook in landscape gebruiken? schuift hij er gemakkelijk in en uit? Is de 3.5 Jack nog vrij (audio). Dit is interesant voor iedereen.
Mad
Je zou hem inderdaad wel in landscape modus kunnen gebruiken.Hij schuift vrij makkelijk erin en eruit, maar het laatste stukje wordt de telefoon door een soort 'klik' vastgezet. de 3,5mm Jack is inderdaad nog vrij. Die inkeping die je ziet is daar speciaal voor gemaakt.

Don't dream your life, live your dreams!

• HTC HD2
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 04-03-2010
quote:
Roe!and schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:35:
Hallo,
Ik heb effe op de oficiele website van PNY opgezocht en daar staat over deze geheugen kaart dit:
http://www3.pny.com/16GB-...DHC-Class-4-P2576C40.aspx

Hier hebben ze het toch echt over een class 4 geheugen kaart

het is dus een geheugen kaart speciaal voor video en foto camera's geeft dat nog problemen met de HD2? of kan ik deze er gewoon voor gebruiken?

[...]
Volgens mij is dit toch echt een SD kaart en geen microSD :P

Roeland bedankt voor de tip ik heb hem net besteld, als hij binnen is zal ik even melden of het echt een 16gb class 6 is.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013