Hoofdcategorieën
www.navalart.net

aionrant #781

5.8 mil exp voor 31... hele avond gegrind nog 200k nodig!

mn stigma's eindelijk kunnen kopen -lvl 28 en 31 "arrow deluge III en bow of blessing"
en een nieuwe bow weten te kopen voor een prikkie..
maar nu nog ff 100-150k kinah grinden voor mn lvl 31 skilll set. :]

http://uk.aiononline.com/...arID=4484&serverID=35

aleen Nodig extra crit hit gems nodig..

EN! , op lvl 30 een mooie quest gehad voor een set item - blauw! flash leather, kan de andere 4 aleen pas krijgen op het moment dat ik 4 andere characters naar 30 lvl...

http://i37.tinypic.com/dbtla8.jpg

Archetype wijzigde dit bericht 29-09-2009 09:45 (21%)

Subtle - lvl 50 ranger - Gorgos www.navalart.net | Pain is temporary, Glory is forever

SteamBoat Willy
Reg. datum: 13 juli 2008

Wat een heerlijke game! Ik ben echt vol lof over deze creatie van NCSOFT!
Heb me altijd wel goed vermaakt met wow, maar dit overtreft voor mij toch wel iets. Echt heerlijk om weer lekker overal te verkennen en Spells / Abilities onder de knie te krijgen :D Ik vind het iig een grote aanrader voor iedereen die fan is van dit genre! Gisteren level 21 gedinged en wordt vanavond waarschijnlijk wel 22/23 sorcerer!

Gisteren trouwens aan een guildie gevraagd hoe de instances zijn! Hij vertelde mij dat de 1e instance puur XP grinden is en er vallen amper items van mobs. Loot van bosses kan je helemaal wel vergeten....wel vertelde hij mij dat de 1e instance een soort van oefeninstance is ofzo? Kan iemand hier antwoord op geven want ik doe instances voor ITEMS en niet voor XP! Mocht de endgame ook zo zijn ben ik bang dat het snel afgelopen is met AION....ben je eenmaal lvl 50 en dan??? Nou ja ik hoor het wel :D

Ghostfire Warrior lvl 80, Ghostflame Mage lvl 80 WoW. Ghostmage Sorcerer Lvl 21 AION.

Freeply
Reg. datum: 09 juni 2003

quote:
Shodan schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 08:40:
[...]

Ha Gorion, (Ik ben Volyova ingame) we hebben dan ook goed gequest met onze guild bij de Kralls gisteravond. Moesten wel 2 pogingen doen om de abyss gate kapot te maken ;) maar goed..
Welk gebied ga je heen na Verteron? Naar Eltnen? Hier wordt je in ieder geval met de quests naar toe gestuurd..
Je kunt ook al naar Theobomos gaan, daar zijn een paar eenvoudige kill-quests en in tegenstelling tot Eltnen zijn daar wel meerdere channels, dus het is een stuk rustiger.

Reg. datum: 09 maart 2006

Gisteren lvl22 geworden met m'n cleric na een hele avond grinden... beetje weinig quests in dat nieuwe gebied :(
Maargoed... nieuwe skill manuals gekocht a 70k (:() en kreeg er ook een nieuwe spell bij, divine nogwattes, ben de naam ff vergeten :) Is wel gelijk een enorme dps boost voor mij en de mobs gaan nu een stuk sneller plat. Maakt het grinden een stuk relaxer.
Ik heb nu ook een [Spy] quest gekregen, wat betekent dat ik in het elyos gebied wat mobs moet afmaken. Erg interessante reward (een blue belt) dus nu hard op zoek naar een rift :D

WoW: Axedeo lvl 80 Human Priest (holy) Pherlure lvl80 Human Warrior (tank)

I'm with Coco!
Reg. datum: 20 juni 2000

quote:
Donnas-A schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:32:
Gisteren trouwens aan een guildie gevraagd hoe de instances zijn! Hij vertelde mij dat de 1e instance puur XP grinden is en er vallen amper items van mobs. Loot van bosses kan je helemaal wel vergeten....wel vertelde hij mij dat de 1e instance een soort van oefeninstance is ofzo? Kan iemand hier antwoord op geven want ik doe instances voor ITEMS en niet voor XP! Mocht de endgame ook zo zijn ben ik bang dat het snel afgelopen is met AION....ben je eenmaal lvl 50 en dan??? Nou ja ik hoor het wel :D
Je guidie heeft wel gelijk over de 1e instance, er dropt maar van 1 boss loot, namelijk de laatste. Ik vind het wel mooi dat er veel exp te halen valt en niet zoveel items, 1 zo'n run gaf mij toch al 3/4e van een level, en op lage levels hecht ik zeer weinig waarde aan goede items omdat ze een dagje later toch weer vervangen worden.
Natuurlijk als je eenmaal 50 bent droppen de instances meer loot, hoewel ik denk dat endgame in dit spel meer PVP georiënteerd is, vanwege de implementatie van rankings, abyss points waarmee je armor kan kopen, etcetera.

SteamBoat Willy
Reg. datum: 13 juli 2008

quote:
pica schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:42:
[...]

Je guidie heeft wel gelijk over de 1e instance, er dropt maar van 1 boss loot, namelijk de laatste. Ik vind het wel mooi dat er veel exp te halen valt en niet zoveel items, 1 zo'n run gaf mij toch al 3/4e van een level, en op lage levels hecht ik zeer weinig waarde aan goede items omdat ze een dagje later toch weer vervangen worden.
Natuurlijk als je eenmaal 50 bent droppen de instances meer loot, hoewel ik denk dat endgame in dit spel meer PVP georiënteerd is, vanwege de implementatie van rankings, abyss points waarmee je armor kan kopen, etcetera.
Kijk daar heb ik wat aan , dank je wel :) Ik ging me namelijk al helemaal zorgen maken! En PVP vind ik opzich ook wel leuk om te doen...maar goed raiden staat bij mij op nummer 1 :)

Ghostfire Warrior lvl 80, Ghostflame Mage lvl 80 WoW. Ghostmage Sorcerer Lvl 21 AION.

Ik snap niet dat NCSoft geen channels beschikbaar stelt in Eltnen. In die woestijn verderop zijn misschien 5/6 beesten spawns voor een bepaalde quest, en half de server zit daar. Bijna onmogelijk om zo'n beest te pakken te krijgen.

Dit is de 1e zeer vervelende negatieve ervaring die ik heb met dit spel :p

Supreme wijzigde dit bericht 29-09-2009 10:14 (14%)

Orly ?

Gisteravond rond 22:30 nog even ingelogd na iets van 45 minuten in de queue te hebben gestaan. Heel grappig btw... toen ik inlogde hielp ik iemand die vrijwel dood was door de mob te killen voor em, ongeveer een half uur later ... kreeg ik die favor terug van hem toen hij mij redde, toch leuk hoe een vriendelijke daad soms terug betaald word.

Ook nog een hele discussie gehad over wat voor wapens een assassin moet gebruiken in het assassin kanaal. Grappig dat sommige mensen echt volledig afgaan op wat een random persoon zegt. Zo was 1 iemand ervan overtuigt dat de offhand ook meetelt voor crit, terwijl dit volgens mij toch echt niet zo is. Om die reden prefereren de meeste mensen dagger/sword. Ik persoonlijk speel het liefste sword/sword. Crit zat dus een probleem is het niet echt en het voelt voor mij gewoon alsof de mobs op solo sneller dood zijn. Natuurlijk ben ik nog low level en zal het nog niet al teveel uitmaken... of ik ben gewoon een te grote n00b. Is mogelijk ... speel pas sinds vrijdag en nooit aan een beta meegedaan.

Gisteren ook nog alchemy een klein beetje geleveled, is toch verrekte makkelijk en goedkoop om je eigen voorraad pots in te slaan en zeker als assassin ben je toch zeer afhankelijk van je voorraad potions. Volgende keer als ik inlog mezelf zo snel mogelijk levelen en op level 20 gaan we weer even aan de slag om me Tailoring/Weaponsmithing omhoog te werken en ook alchemy om weer betere pots te krijgen. Moet zeggen dat ik het craft systeem hier wel zeer handig vind en ook dat je xp krijgt om het te levellen geeft je net dat beetje extra zin om het te levellen omdat het niet alleen voor extra gear is enzow.

Specs: Antec Twelve Hundred, Asus P5Q Pro, C2D E8500 @ 3.8ghz, 8GB DDR2 800mhz, 2x Asus Radeon 4890 in CrossfireX, 2x 1TB Samsung in raid0, Coolermaster Realpower m700

www.navalart.net

quote:
Supreme schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:14:
Ik snap niet dat NCSoft geen channels beschikbaar stelt in Eltnen. In die woestijn verderop zijn misschien 5/6 beesten spawns voor een bepaalde quest, en half de server zit daar. Bijna onmogelijk om zo'n beest te pakken te krijgen.

omdat een rift vinden dan veel te makkelijk word.. of het verstoppen voor asmoraids..

en die blue spy quests met multichannel worden dan helemaal al een eitje..

Subtle - lvl 50 ranger - Gorgos www.navalart.net | Pain is temporary, Glory is forever

Reg. datum: 31 juli 2009

quote:
kaluro2 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 00:31:
[...]nee niet waar, het gaat erom wie de meeste schade heeft toegebracht vanaf het moment dat de mob 100% is tot en met 0%.
Dat is wel erg triest vind ik zelf, ik had dus nooit een healer moeten rollen omdat andere mensen mijn mob makkelijk kunnen stelen? Belachelijk.

Ik zal vandaag nog eens spelen, 3 van me vrienden uit lotro spelen nu ook maar die zitten nog onder lvl10 geloof ik :)

Reg. datum: 30 januari 2009

quote:
Supreme schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:14:

Je moet blij zijn dat ze dat in andere gebieden wel hebben. Over een tijd als de spelers wat verdeeld zijn over de level gebieden dan is het daar een stuk rustiger. Denk bijvoorbeeld aan toen The burning Crusade uitkwam... toen was het ook geen doen om te levelen in Outland. Nu gaat dat prima. Dit hoort er nu eenmaal allemaal bij!

En wat Archetype zegt klopt ook. Het werkt niet wat betreft Rifts om dan ook nog eens channels te hebben

Orly ?

Hoe vaak komt het trouwens voor dat je de andere kant door die rifts komen? Zit zelf nog niet op het level dat ik daarnaartoe ga ... maar zou het weleens willen weten :)

Specs: Antec Twelve Hundred, Asus P5Q Pro, C2D E8500 @ 3.8ghz, 8GB DDR2 800mhz, 2x Asus Radeon 4890 in CrossfireX, 2x 1TB Samsung in raid0, Coolermaster Realpower m700

Reg. datum: 09 maart 2006

quote:
dynosu schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 11:28:
Hoe vaak komt het trouwens voor dat je de andere kant door die rifts komen? Zit zelf nog niet op het level dat ik daarnaartoe ga ... maar zou het weleens willen weten :)
Ik heb gisteren in 3 uur tijd 2 keer een melding gehad dat er een rift geopend was naar "ons" gebied. Beetje weinig imo maar hopelijk wordt dat in latere gebieden meer.

WoW: Axedeo lvl 80 Human Priest (holy) Pherlure lvl80 Human Warrior (tank)

Reg. datum: 28 juni 2008

quote:
kaluro2 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 00:31:
[...]nee niet waar, het gaat erom wie de meeste schade heeft toegebracht vanaf het moment dat de mob 100% is tot en met 0%.
quote:
Dat is wel erg triest vind ik zelf, ik had dus nooit een healer moeten rollen omdat andere mensen mijn mob makkelijk kunnen stelen? Belachelijk.

Ik zal vandaag nog eens spelen, 3 van me vrienden uit lotro spelen nu ook maar die zitten nog onder lvl10 geloof ik :)
Je kunt wel de distrubution opties veranderen naar free-for-all.

PC Specs: P5K | Q6600@ 3.0 ghz | XFX GTX 260 BE | 4 GB DDR2-1066 5-5-5-15 | Razer C| 20.1" LG Laptop Specs: Asus A300-16I | T8100 | HD 3650 | 3GB DDR2

You call that breaking a spine

quote:
MrDummy schreef op maandag 28 september 2009 @ 23:41:
Hier nog een Tweakers guild ook:
Server: Gorgos
Kant: Elyos
Legion: <Vliegende Hollanders>
Site: http://www.vliegende-hollanders.nl/

Geheel Nederlandse guild, dus geen Engelse members of taal erin.

En nou maar hopen dat NcSoft wat meer letters toelaat in titels, het is gewoon te kort.
Want in het begin toen de legionnaam uitgedeeld wordt, was de titel wel volledig te lezen, maar na inloggen is ie toch nog afgekapt tot <Vliegende Hollan>.
Waarom eerst wel, daarna niet... Gewoon klein bugje. Anders mogen ze wel voor waarschuwen!
O wow, komt me bekend voor die layout :P

Bugje hadden wij ook last van met de OB, schijnt dat eerder in de beta de limit minder lang was, schijnbaar is dat in de tag boven je naam nooit aangepast ofzo.

GonzoNL wijzigde dit bericht 29-09-2009 12:14 (10%)

Reg. datum: 23 september 2002

quote:
E_the_Red schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:23:
Het is ook geen solo spel. Als je dat wel denkt, dat had je helemaal niet moeten rollen ;) Dat mensen veel solo zijn pre-25 level (wat in een paar dagen te doen is), zegt weinig over post-25 level.

Reg. datum: 22 mei 2006

quote:
_H_G_ schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:49:
[...]

Het is ook geen solo spel. Als je dat wel denkt, dat had je helemaal niet moeten rollen ;) Dat mensen veel solo zijn pre-25 level (wat in een paar dagen te doen is), zegt weinig over post-25 level.
Lewt verdeling is op die manier als healer gewoon niet eerlijk. Leuk dat jij het verdedigd.. maar een teamspel betekend niet dat je de meeste damage moet doen om lewt te krijgen.

Krijg het idee dat er een paar leetors hier zijn die alle negatieve meningen categoriseren onder het mum, moet je ander spel spelen. Beetje zielig gedrag eigenlijk.

Specs - Q9550 @ 3.33 Ghz, Kingston HyperX 4gb, Asus ENGTX295.

You call that breaking a spine

quote:
SpoTs schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:06:
[...]

Lewt verdeling is op die manier als healer gewoon niet eerlijk. Leuk dat jij het verdedigd.. maar een teamspel betekend niet dat je de meeste damage moet doen om lewt te krijgen.

Krijg het idee dat er een paar leetors hier zijn die alle negatieve meningen categoriseren onder het mum, moet je ander spel spelen. Beetje zielig gedrag eigenlijk.
Als jouw party de meeste damage doet dan krijgt iemand (round robin stijl) in jouw party de loot.
natuurlijk gentoo :P

quote:
Exact dezelfde reden waarom ik na de beta's maar niet voor een healer ben gegaan, 50% van mn mobs werd gekillstealed, ik zit nu echter in morheim en daar mogen ze het aantal channels wel verhogen imho, dat dat evetueel riften in de war kan sturen lijkt me niet echt bijzonder relevant (ik heb t een paar keer gedaan en zelfs world pvp in wow was leuker, tel daarbij op dat die bind-stone niet lijkt te werken en je bent continue bezig om elkaar te ressen als dat lukt, anders moet je weer een heel eind reizen)

"War does not determine who's right - only who is left"

quote:
GonzoNL schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:08:
[...]

Als jouw party de meeste damage doet dan krijgt iemand (round robin stijl) in jouw party de loot.
Round Robin is inderdaad de beste manier voor lewt distribution. Maar toen ik de open beta speelde met een maat.. kreeg hij IN party af en toe ( met round robin ) 3x achter elkaar lewt en ik maar 1x bv. Gewoon een beetje vreemde manier van lewtverdeling.

Als ik trouwens naar de screenshots kijk en "bosses" zie.. dan ziet het er best intressant uit.
maarja dingen die mij minder aanspreken,
- Op servers veel queue's ( kan ook positief zijn )
- Lewt verdeling
- Private shops, leuk idee.. maarja.. waarom geen auctionhall?
- PvP pas echt op lvl 25 +

Dingen die mij niet/minder intresseren :P
- Vleugeltjes ( yay )
- Graphics

Dingen die me WEL leuk lijken
- Nieuwe game, vanalles te ontdekken
- Teamplay met vrienden
- Nieuwe wereld ( verwijzend naar bovenstaande punt )
- Mogelijke encounters met eventuele raidbosses

Reg. datum: 08 september 2003

Vaag,

Ik heb een accoutn aangemaakt (betaald en al), spel gedownload...
Na installatie opgestart en dan houdt het op.

Ik kan niet inloggen, terwijl mijn game account wel inorde is volgens NCsoft account management.
Steeds verschijnt de melding account ID and pass dont match.

ik heb vervolgens nog een paswoord reset uitgevoerd, maar het effect blijft hetzelfde.

Moet ik wachten ofzo?

Ik begin nu al een gevoel van genaaid worden te krijgen.

quote:
dCY schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:17:
Vaag,

Ik kan niet inloggen, terwijl mijn game account wel inorde is volgens NCsoft account management.

ik heb vervolgens nog een paswoord reset uitgevoerd, maar het effect blijft hetzelfde.

Moet ik wachten ofzo?

Google is your best friend.

Kijk gewoon op welke region probeert in te loggen. prolly staat ie op North America.

Reg. datum: 15 augustus 2001

quote:
SpoTs schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:16:
[...]
Die is er toch gewoon :?
Freeply
Reg. datum: 09 juni 2003

quote:
dCY schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:17:
Vaag,

Moet ik wachten ofzo?

Hoe heb je de client gedownload? Het is namelijk mogelijk dat je met een europese account met de amerikaanse client probeert in te loggen, dan krijg je inderdaad die melding. Oplossing: Aion (europe) installeren vanuit de NCsoft launcher.
quote:
[...]
Er is wel een Auction House, die heet de Broker, ik vind het shops systeem wel een leuke toevoeging daarop.

Reg. datum: 01 oktober 2008

quote:
[...]

Round Robin is inderdaad de beste manier voor lewt distribution. Maar toen ik de open beta speelde met een maat.. kreeg hij IN party af en toe ( met round robin ) 3x achter elkaar lewt en ik maar 1x bv. Gewoon een beetje vreemde manier van lewtverdeling.

Als ik trouwens naar de screenshots kijk en "bosses" zie.. dan ziet het er best intressant uit.
maarja dingen die mij minder aanspreken,
- Op servers veel queue's ( kan ook positief zijn )
- Lewt verdeling
- PvP pas echt op lvl 25 +

Dingen die mij niet/minder intresseren :P
- Vleugeltjes ( yay )
- Graphics

Dingen die me WEL leuk lijken
- Nieuwe game, vanalles te ontdekken
- Teamplay met vrienden
- Nieuwe wereld ( verwijzend naar bovenstaande punt )
- Mogelijke encounters met eventuele raidbosses
Wat is er mis met het woord 'loot'?

Maar goed, ik had laatst nog dat ik bezig was met het killen van een monster. Net als hij maar 1/8 HP over had ofzo wordt ik geinvite in een party, ik accepteer en kill daarna die monster. Dropt het een groene item en krijgt iemand in mijn party het terwijl degene er niks voor gedaan heeft. :/

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 75 76 77 78 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2009