Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• 84969
  • Registratie: mei 2003
  • Niet online
Ik merk nu pas dat Tweakers geen heeft mogelijkheid tot het sturen van private messages, of heb ik dat fout?

In ieder geval is mijn e-mail mijn username apenstaartje gmail.com. :)

• ToasterxD
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 16-04 20:50
Ik ben toch maar weer eens samen met 3 vienden opnieuw begonnen met Aion. Persoonlijk vind ik het veel leuker om met een groepje te questen dan alleen..

Wel jammer dat er niet zo veel mensen zijn met het zelfde level als ik (lvl 15). Ik zit op "Castor" en ben Eylos.

We hebben een legion gemaakt, als er nog mensen zijn op "Castor" die een legion zoeken, je bent van harte welkom. Ingame nick is Toastyy.

http://uk.aiononline.com/...ldID=5678&serverID=33

ToasterxD wijzigde deze reactie 21-06-2010 12:40 (12%)

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

• Kroketje
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 20:13
quote:
thomasvk schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:03:
Ik merk nu pas dat Tweakers geen heeft mogelijkheid tot het sturen van private messages, of heb ik dat fout?

In ieder geval is mijn e-mail mijn username apenstaartje gmail.com. :)
Tweakers heeft wel een optie om pm's te sturen, maar die moet wel ergens aangezet worden ;)

Anyway, kheb je een invite gestuurd.

• playlogic
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17-04 15:01
Ik vind het craften in Aion wel erg hardcore hoor. je moet een proc op een proc op een proc maken voor sommige items. waar gaat dit over ..

voor de rest prima game :p

playlogic wijzigde deze reactie 21-06-2010 15:20 (10%)

• Kroketje
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 20:13
quote:
playlogic schreef op maandag 21 juni 2010 @ 15:17:
Ik vind het craften in Aion wel erg hardcore hoor. je moet een proc op een proc op een proc maken voor sommige items. waar gaat dit over ..

Ja, erg irritant.. Toen ik voor mezelf een blue tome wou craften, lukte dat pas na 10 keer. Doe ik het een keer voor een vriend, lukt het in 1 keer :(

• Archetype
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 04-10-2013

Archetype

www.navalart.net

als er iemand is die gebruik wil maken van deze actie.. laat het even weten

http://uk.aiononline.com/referral/
stuur me maar een DM als je een poging wilt wagen

met een beetje mazzel is het win-win voor beide :>

Archetype wijzigde deze reactie 21-06-2010 16:42 (14%)

www.navalart.net | Pain is temporary, Glory is forever

• 84969
  • Niet online
Bedankt Kroketje, ik heb 'em ontvangen. Dom als dat ik was heb ik ook al meteen een account aangemaakt, en is m'n trial dus meteen begonnen (terwijl ik van plan was het in het weekend uit te proberen). Dus daar moet ik dan komende dagen maar mee aan de slag. :P

Wel vreemd, want ik moest eerst een account aanmaken voordat ik de client kan downloaden. Maarja, dat is niet anders. :P

Edit: ja ook heel fijn, bleek de default North America te zijn, mag ik nog een keer ~8GB gaan downloaden. :Y)

84969 wijzigde deze reactie 21-06-2010 22:31 (12%)

• Murk
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 19-04 22:13

Murk

I'M IN SPAAAAAAACE

@ thomas ik had gister ook op mijn laptop het spel geinstalleerd en gedownload, maar omdat daar een engelse OS op stond herkent hij hem nu ook als north america. Maakt echter niets uit voor het spelen ofzo ;)

spex: HAF 932 / msi P55-GD65 / i7 860 / Crucial M4 256GB / Asus HD5870 / 8GB

• 84969
  • Niet online
quote:
Murk schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:45:
@ thomas ik had gister ook op mijn laptop het spel geinstalleerd en gedownload, maar omdat daar een engelse OS op stond herkent hij hem nu ook als north america. Maakt echter niets uit voor het spelen ofzo ;)
Oh ik had 'em opgestart en na het invullen van mijn inloggegevens kreeg ik een foutmelding dat m'n gebruikersnaam en wachtwoord onjuist waren. Toen ging ik er daarna eigenlijk vanuit dat dat kwam omdat ik een Amerikaanse client had.

Nouja, maakt ook niet zoveel uit, want ik zou het toch vanavond niet spelen. :) En het opnieuw downloaden is alweer bijna klaar. :D

• p1zza
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23-03 20:22
quote:
playlogic schreef op maandag 21 juni 2010 @ 15:17:

Craften slaat nergens op in Aion. Je moet er niet aan beginnen totdat je 50 bent en aardig wat kinah hebt ook, want je verliest alleen maar geld ipv dat je er mee verdient. Alleen met een klein aantal crafts die in high-demand zijn verdien je wat maar het is geen vet pot.

• Maiser
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 16-12-2013

Maiser

Im on a horse.

quote:
p1zza schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:02:
[...]

Craften slaat nergens op in Aion. Je moet er niet aan beginnen totdat je 50 bent en aardig wat kinah hebt ook, want je verliest alleen maar geld ipv dat je er mee verdient. Alleen met een klein aantal crafts die in high-demand zijn verdien je wat maar het is geen vet pot.
Ik craft altijd wat met nieuwe chars hoor. Vorige week een Sorc gestart, ik kom op lvl 10 sanctum voor het eerst in en ga craften tot 100 skill ofzo, dan ben ik 13,5 zonder ook maar iets na Poeta gedaan te hebben. Tijdens craften beetje film / series kijken en zo heb ik mooi een voorsprong op de quests die ik moet gaan doen.

- When I get sad, I stop being sad, and be awesome instead... True story ! -

• Jegorex
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16-04 14:53
Als je de verkeerde client hebt hoef je niet alles opnieuw te downloaden.

In de NCsoft launcher kun je instellen dat je in de Europese regio bent en daarna even een repair doen.
Vervolgens kun je op de EU servers spelen.

• p1zza
quote:
Maiser schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:36:
[...]

Ik craft altijd wat met nieuwe chars hoor. Vorige week een Sorc gestart, ik kom op lvl 10 sanctum voor het eerst in en ga craften tot 100 skill ofzo, dan ben ik 13,5 zonder ook maar iets na Poeta gedaan te hebben. Tijdens craften beetje film / series kijken en zo heb ik mooi een voorsprong op de quests die ik moet gaan doen.
Dat ontken ik ook niet. Maar craften om kinah te verdienen is niet echt slim zacht uitgedrukt ;) Heb zelf mijn ranger 10-23(atm) geleveled met alleen Cooking

• Maiser

Maiser

Im on a horse.

Rijk ga je er niet van worden nee. Echt een soort slurpende geldput, zeker gezien ik niet echt dikke basis fundings heb :)

• muskus
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 29-06-2010
Ik ga binnenkort weer beginnen met Aion (nieuwe PC :)). Echter lees ik net dat er diverse servers samengevoegd worden (zowel bij USA als EU). Is het aantal actieve spelers in Aion dan zo dramitisch laag geworden, dat zoiets nodig is?

• pukkiepuk
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 14-07-2010
geloof dat er wel een redelijke leegloop is ja...merk het ook op mijn server dat het lastig is om grp's te vinden enzo

• muskus
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 29-06-2010
Dat is dan balen :(, want het lijkt mij een tof spel. Alleen kan mijn huidige computer het niet zo goed aan daarom had ik gewacht. Ach ja zolang ik de meeste content kan doen met een vrienden groepje (hebben vrijf / zes man geloof ik) is het niet zo erg.

• p1zza
quote:
muskus schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 08:59:
Ik ga binnenkort weer beginnen met Aion (nieuwe PC :)). Echter lees ik net dat er diverse servers samengevoegd worden (zowel bij USA als EU). Is het aantal actieve spelers in Aion dan zo dramitisch laag geworden, dat zoiets nodig is?
Valt reuze mee hoor, je kan prima Aion spelen op een aantal servers (Telemachus-Spatalos-Gorgos-Castor-Perento, maar vooral de eerste 3).

Na de server merges deste meer, dit doen ze vooral om Aion leuker te maken voor de nog actieve spelers. Het is namelijk een spel waar je solo niet veel plezier aan beleeft.

• kaluro2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 20:22

kaluro2

Kaluro.650

quote:
p1zza schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:19:
[...]

Valt reuze mee hoor, je kan prima Aion spelen op een aantal servers (Telemachus-Spatalos-Gorgos-Castor-Perento, maar vooral de eerste 3).

Na de server merges deste meer, dit doen ze vooral om Aion leuker te maken voor de nog actieve spelers. Het is namelijk een spel waar je solo niet veel plezier aan beleeft.
Perento is een van de drukste servers.. Gorgos loopt qua populatie zwaar achter op Telemachus Spatalos en Perento.

Castor praten we al helemaal niet over.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• Remz
  • Laatst online: 18-04 17:52
quote:
kaluro2 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:13:
[...]

Perento is een van de drukste servers.. Gorgos loopt qua populatie zwaar achter op Telemachus Spatalos en Perento.

Perento is niet een van de drukste servers. Castor was er wel een.

De 4 grootste zijn nu bij elkaar gegaan om de 2 grootste te vormen.

• Bisamrat
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 02-03 19:52

Bisamrat

komt wel goed schatje

Vrienden spelen op Perento, welke dus samen gaat met twee andere server Kahrun & Kalil. Maar als ze zelfs al de vier grootste samenvoegen zegt dat toch wel iets over de spelers aantallen. Deze zijn dus blijkbaar veel te laag om ze n server te houden. Slecht teken voor een MMO.

• hellfighter87
  • Laatst online: 20-04 13:58
quote:
Bisamrat schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:40:
Vrienden spelen op Perento, welke dus samen gaat met twee andere server Kahrun & Kalil. Maar als ze zelfs al de vier grootste samenvoegen zegt dat toch wel iets over de spelers aantallen. Deze zijn dus blijkbaar veel te laag om ze n server te houden. Slecht teken voor een MMO.
sowieso worden hier alle prepaid kaarten al uit de winkel gehaald omdat gewoon niemand ze wil hebben blijkbaar.

• Murk

Murk

I'M IN SPAAAAAAACE

En uiteindelijk wordt het een f2p spel en wordt het overstroomd. Wat doe je er aan.

• p1zza
quote:
kaluro2 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:13:
[...]

Ehh? Gorgos is al 3 maanden de 1 na actiefste server van NA/EU achter Telemachus. Perento loopt juist zwaar achter op servers als Telemachus/Gorgos. Spatalos is ook niet echt actief meer maar daar komt wel verandering in denk ik na de merge :)

http://abyssrank.com/World/Stat

p1zza wijzigde deze reactie 24-06-2010 21:47 (3%)

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

quote:
hellfighter87 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:12:
[...]sowieso worden hier alle prepaid kaarten al uit de winkel gehaald omdat gewoon niemand ze wil hebben blijkbaar.
Is het echt al zo erg? Zullen me vrienden leuk vinden, want enkele gebruiken alleen maar prepaid kaarten :). Hoop niet dat het free2play.

• DeluxZ
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 16:38

DeluxZ

Livin' the good life

Degene die een trial willen, op Steam kost Aion (Standard Edition) nu 14.99!!

Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[ Specs

• Jegorex
quote:
Bisamrat schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 22:10:
[...]

Is het echt al zo erg? Zullen me vrienden leuk vinden, want enkele gebruiken alleen maar prepaid kaarten :). Hoop niet dat het free2play.
Bol houdt ze waarschijnlijk nog wel, daar heb ik ook een tijd mijn prepaid kaarten voor Lineage 2 gekocht.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19:13

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Staat me een post van die franse GM bij die dit al eerder een keer heeft aangegeven, liever teveel servers bij de start dan een zwaar tekort. Je hebt immers een kleine maand de tijd om vrij rond te transferen. Ergens blijft het wel jammer, de game na (bijna) een jaar is niet de game geworden die ik graag had gezien, de dynamiek in het hele systeem is eigelijk bizar statisch en lineair (zeker nu ik Tera online op de E3 zag).

Mijn characters zullen nooit 50 worden denk ik :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Tera Online release date europe is 2011 :) kan dus nog wel even Aion spelen.

• p1zza
2011, valt me tegen.. Ik zit ook een beetje op TERA of GW2 te wachten atm, al vermaak ik me nog wel met Aion.. Heb geen zin om maanden lang no-life te gaan zitten grinden om een beetje normaal gear te krijgen

heb helemaal geen probleem om moeite in gear te steken maar je kan het ook overdrijven

Edit:

Divine Fortress captured! :) 2e asmo faction van NA/EU. Was echt heftig gevecht en we hadden maar 5 minuten over

p1zza wijzigde deze reactie 27-06-2010 01:06 (19%)

• Maiser

Maiser

Im on a horse.

quote:
p1zza schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 01:24:
2011, valt me tegen.. Ik zit ook een beetje op TERA of GW2 te wachten atm, al vermaak ik me nog wel met Aion.. Heb geen zin om maanden lang no-life te gaan zitten grinden om een beetje normaal gear te krijgen

heb helemaal geen probleem om moeite in gear te steken maar je kan het ook overdrijven

Edit:

Divine Fortress captured! :) 2e asmo faction van NA/EU. Was echt heftig gevecht en we hadden maar 5 minuten over
Congrats met Divine!
Zelf echt weinig kunnen spelen afgelopen dagen, maar eens goed inhalen als ik het wat minder druk heb.

En tja TERA, ik vind het als ik het zo zie een beetje een soort vla-flip van FF11 en Aion (zelfs het logo lijkt op die van Aion vind ik). Plus dat dat dynamische vechten volgens mij echt niet zo goed werkt als je ook maar een klein beetje lag hebt. En ik zie mezelf ook echt niet heel een gevecht met een schild voor een caster staan om hem te beschermen terwijl ik een potje poker ernaast speel.

• Wilibrord
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 01:40
Zou het met de server merges and de gratis server transfers interessant zijn om te proberen een handeltje op te zetten tussen verschillende servers?
Ongetwijfeld hebben niet alle items hebben op de verschillende servers dezelfde waarde. Denken jullie dat er mogelijkheid is om wat lucratieve server transfers te doen?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Wilibrord schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:02:
Zou het met de server merges and de gratis server transfers interessant zijn om te proberen een handeltje op te zetten tussen verschillende servers?
Ongetwijfeld hebben niet alle items hebben op de verschillende servers dezelfde waarde. Denken jullie dat er mogelijkheid is om wat lucratieve server transfers te doen?
Je zal ongetwijfeld niet de enige zijn met die gedachte, dus de verschillende prijzen van de servers zullen denk ik vrij snel rechttrekken.
quote:
Maiser schreef op zondag 27 juni 2010 @ 08:13:
En tja TERA, ik vind het als ik het zo zie een beetje een soort vla-flip van FF11 en Aion (zelfs het logo lijkt op die van Aion vind ik). Plus dat dat dynamische vechten volgens mij echt niet zo goed werkt als je ook maar een klein beetje lag hebt. En ik zie mezelf ook echt niet heel een gevecht met een schild voor een caster staan om hem te beschermen terwijl ik een potje poker ernaast speel.
Mwah, nieuws van Blade & Soul gaat ook niet echt rap, andere MMO van NCsoft waar ik op zit te wachten, maar dat lijkt ook zeker een 2011 release te gaan worden. Geluk dat augustus CoH Going Rogue krijgt, kan ik daar weer een maandje mee spelen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ToasterxD
Woensdag 14 Juli is er een server merge ^^

Europe
New Spatalos Server (ENG)
Spatalos & Gorgos
New Telemachus Server (ENG)
Telemachus & Castor
New Perento Server (ENG)
Perento, Kahrun & Kalil
New Kromede Server (GER)
Kromede & Votan
New Thor Server (GER)
Thor & Nerthus
New Balder Server (GER)
Balder& Lephar
New Urtem Server (FRA)
Urtem & Vidar
New Suthran Server (FRA)
Suthran, Arbolu & Deltras

http://powerwiki.na.aiononline.com/aion/Server+Merge+FAQ

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

• Murk

Murk

I'M IN SPAAAAAAACE

Prima, laat maar komen. Wordt gek van de hoeveelheid elyos' op telemachus. Werd onlangs om de 10 minuten geganked in Salintus Desert (Morheim), voor 2 uur lang.

• MrDummy
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 03-04 17:44

MrDummy

Nog steeds gek op anime.

Met oog op merge tussen Gorgos en Spatalos wil ik alvast iedereen attenteren dat legion De Vliegende Hollanders nog steeds spelers recruit! Voorlopig is er geen level minimum aanwezig, maar toch is level 20 en hoger meer aanbevolen. Hoger is altijd beter.
We zijn nu op Gorgos en na merge heten we het nog steeds. Je kunt contact opnemen met Xenosaga of Cologne, maar introductie plaatsen op de website mag ook, de link is te vinden in de startpost.
En we zijn Elyos legion, niet Asmo, sorry voor mensen die asmo kant kiezen.

(de legion lijst in startpost klopt niet meer, paar legions zijn doodgegaan zoals omnomnom)

MrDummy wijzigde deze reactie 08-07-2010 23:24 (6%)

Opvouwbare DDRmat - Nieuwsgierig?

• Jegorex
Ik zit tegenwoordig in Omni.
We zijn een redelijk succesvolle legion die voornamelijk op PvE gericht is.

Verder hebben we nog Omni II en Omni III the panty raiders voor alts.

• Thunderhawk
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 28-10-2012
Hey jongens, ik ben op zoek naar een leuke nieuwe game en Aion lijkt wel wat! Is er misschien iemand die mij een trial key zou kunnen schenken? Dan kan ik 's proberen :) Bedankt:) Mail: spam <at> no-ip <dot> org

Thunderhawk wijzigde deze reactie 09-07-2010 19:22 (14%)

• Jegorex
quote:
Thunderhawk schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 19:19:
Hey jongens, ik ben op zoek naar een leuke nieuwe game en Aion lijkt wel wat! Is er misschien iemand die mij een trial key zou kunnen schenken? Dan kan ik 's proberen :) Bedankt:) Mail: spam <at> no-ip <dot> org
Is dat je email? spam <at> no-ip <dot> org
Stuur me maar ff een pm ofzo met je email adres dan stuur ik je een trail key.

• MrDummy

MrDummy

Nog steeds gek op anime.

De merge begint om 5.00 uur 's ochtends op woensdag 14 juli en loopt dan 13 uur lang door tot 6 uur 's avonds.
Dan kun je weer spelen en je naam even fixen.

• ajautze
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 20-11-2013
Een trail? Deze zou ik ook wel graag willen :) Zit er ook over na te denken om deze game te gaan spelen! Ik houd mij ook zeer aanbevolen! Mail: anthony2u{at}msn{dot}com alvast bedankt!

• Remz
  • Laatst online: 18-04 17:52
quote:
ajautze schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 10:48:
Een trail? Deze zou ik ook wel graag willen :) Zit er ook over na te denken om deze game te gaan spelen! Ik houd mij ook zeer aanbevolen! Mail: anthony2u{at}msn{dot}com alvast bedankt!
Zit in je inbox.

• ajautze
Thanx! :D

• Jegorex

• ajautze
Is er trouwens een mogelijkheid om de Aion client (legaal) te downloaden voor de trial? Btje gezocht, maar kon niets vinden.

• Jegorex
http://aion.patcher.ncsoft.com/liteinstaller/aion.exe
Deze link staat bij mijn account details.

• MrDummy

MrDummy

Nog steeds gek op anime.

Aion staat ook op Steam. Alleen de aanbieding voor 19,95 is al voorbij. Het is nu 29,95.

• Jegorex
Ze zijn weer lekker bezig daar bij NCsoft
http://www.tomrunia.nl/imgscript/img/4a76830f.jpg

• Scarify
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 11-03 08:35
Hoi, ik verveel me dus ik d8 laat ik maar weer eens te gaan gamen; nu d8 ik eraan om Aion te gaan spelen, maar ik heb af en toe spellen die mn PC laten crashen (nv4_disp.dll infinite loop). Dus om hem nou te gaan kopen en daarna erachter komen dat ie niet soepel loopt is jammer.

Is er een trial of kan iemand mij een trial sturen? Het lijkt me wel een echt tof spel!

-- heb trouwens net gekeken en mss heb ik die error gefixed net (iets in de bios veranderd)

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

quote:
Scarify schreef op zondag 25 juli 2010 @ 13:00:
Hoi, ik verveel me dus ik d8 laat ik maar weer eens te gaan gamen; nu d8 ik eraan om Aion te gaan spelen, maar ik heb af en toe spellen die mn PC laten crashen (nv4_disp.dll infinite loop). Dus om hem nou te gaan kopen en daarna erachter komen dat ie niet soepel loopt is jammer.

Is er een trial of kan iemand mij een trial sturen? Het lijkt me wel een echt tof spel!

-- heb trouwens net gekeken en mss heb ik die error gefixed net (iets in de bios veranderd)
Als het goed is krijg je zo meteen een mailtje :)

• Scarify
quote:
DeluxZ schreef op zondag 25 juli 2010 @ 13:15:
[...]

Als het goed is krijg je zo meteen een mailtje :)
thanks ik ga het direct uitproberen :D

-> Na dik 2 uur downloaden blijkt dat de NCsoft launcher op NA stond en heb ik dus de verkeerde versie van Aion gedownload. Nog langer wachten dus :(

----> Jammer, al 2 bluescreens gehad, terwijl die n4disp eigenlijk gefixed is...

Scarify wijzigde deze reactie 25-07-2010 20:08 (46%)

• Thorval
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 18-03 19:15

Thorval

Love RPG's!

Na de beta gespeeld te hebben heb ik een tijd geen Aion gespeeld, nu wil ik toch weer beginnen met deze supergame. (beetje verveeld in WoW)

Weet iemand een Leuk Nederlandstalig Asmodyan Legion?

Playing on PS4

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor de oud spelers:
quote:
Quest like a fiend and level like the devil in this Double Your Fun
reactivation weekend for Aion! Coinciding with a double experience
point weekend, we're reactivating all inactive Aion accounts. Log in
and start playing to reap the extra rewards!

*Reactivation Time*

- *Starts:* Friday, July 30, 2010 at 8 a.m. CEST
- *Ends:* Monday, August 2, 2010 at 3 p.m. CEST

*Double XP Time*

- *Starts:* Friday, July 30, 2010 at 8 a.m. server time
- *Ends:* Monday, August 2, 2010 at 3 p.m. server time
Gratis spelen van het weekend :P

• Woohooo
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 20-04 16:28

Woohooo

Smilie, James Smilie

Oh kijk, das wel leuk.. zal nog eens een poging wagen

• Scarify
Ik kwam erachter dat ik mijn videodrivers al een lange tijd niet had geupdate; en nu (3 dagen later) is mijn trial al verlopen!? heb nog geen 10 minuten gespeeld...

bah

• MrDummy

MrDummy

Nog steeds gek op anime.

Ondanks trial zou het mogelijk moeten zijn om nu nog te spelen tot maandag 15.00 uur. Toch?
Alle inactieve accounts zijn namelijk tijdelijk actief gemaakt.

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Moet ik nog iets bijzonders doen om mn account weer op active te zetten?
Staat nu op aion site bij mn profiel;

Account Status: Not playable

:/

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inderdaad apart,kreeg er vandaag nog een mailtje over dat het was geactiveerd.
quote:
Disclaimer: Any account inactive as of 7-30-2010 that have at one point used a retail (paid for) code and are not currently banned were reactivated for this event.
Lekker duidelijk, of we zijn allemaal banned, of nooit Aion gespeeld :P

SinergyX wijzigde deze reactie 31-07-2010 23:55 (61%)

• Jegorex
Misschien is de status niet bijgewerkt?

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

quote:
Disclaimer: Any account inactive as of 7-30-2010 that have at one point used a retail (paid for) code and are not currently banned were reactivated for this event.
  • Alle accounts die in ieder geval op 30 juli inactief zijn
  • Alle accounts die ooit een retail code hebben ingevoerd
  • Alle accounts die niet banned zijn
zijn geheractiveerd voor dit event, ze moeten aan alle 3 bovenstaande voldoen.
Toch niet zo moeilijk? :P

kaluro2 wijzigde deze reactie 01-08-2010 13:47 (4%)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Collector Sep 27, 2009
5 Months: Honored Daeva Feb 27, 2010 (dus maximaal maart laatste payment)
Nooit gebanned.

Schijnbaar moeilijk voor hun? :P

Ingame krijg je ook gewoon de melding dat je geen gametijd hebt, inloggen gaat dus niet.

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Same story here.. naja heb aion nu al van mn pc verwijderd..

• Jegorex
Ik speel nog vrijwel dagelijks, maar ze zouden beter een gratis weekend kunnen hebben als 2.0 uit is.
Het verschil tussen 1.5 en 1.9 is niet zo heel groot.

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Ik ben sinds het gratis weekend weer begonnen met spelen van Aion. Nieuwe computer doet wonderen :) en ik vermaak me prima met het spel. Ziet er geweldig uit en het speelt lekker snel weg.

Alleen jammer dat je niet echt meerdere gebieden hebt van hetzelfde level, waar je kunt levelen. Mis wel een mount en ik wil kunnen zwemmen. Maar goed daar wordt aan gewerkt geloof ik.

Het mooist is nog dat de sorcerer echt een glazen kanon is en niet een glazen proppenschieter zoals in World of Warcraft :).

• Yskonyn
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 07-03-2013
Is er een actieve GoT guild voor Aion? Zo niet welke guilds kunnen jullie aanraden?

"The only time you have too much fuel on board is when you're on fire."

• Jegorex
Ik speel op Telemachus in de legion Omni.

Het is een leuke internationale legion, maar niet echt hardcore.
We staan ook niet tussen de top legions.

PS: Sinds gister ben ik eindelijk 50 :D

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Ik speel ook op Telemachus ;) Ely Ranger :) 42 op dit moment

• JoeCool
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 22:22

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

quote:
Thorval schreef op maandag 26 juli 2010 @ 09:21:
Na de beta gespeeld te hebben heb ik een tijd geen Aion gespeeld, nu wil ik toch weer beginnen met deze supergame. (beetje verveeld in WoW)

Weet iemand een Leuk Nederlandstalig Asmodyan Legion?
Fallen Spirits (voormalig Dutch dELITE)

http://uk.aiononline.com/...verID=32&guildID=5945

Wij zijn een uitsluitend Nederlands sprekende ASMODIAN Legion Level 3
Casual (dus geen hardcore) legion en maken veel gebruik van Ventrilo.
Alle levels en Alt's welkom.

JoeCool wijzigde deze reactie 08-08-2010 20:33 (4%)
Reden: Typo

If you're willing to CHANGE the WORLD, let LOVE be your ENERGY

• Dayuum
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 21-09-2013
Hoe zit het met de bots?

• Murk

Murk

I'M IN SPAAAAAAACE

quote:
Scarify schreef op zondag 25 juli 2010 @ 13:00:

infinite loop valt alleen te fixen door een ander moederbord te nemen, zo was mijn ervaring tenminste..

• Jegorex
quote:
In het begin waren er enorm veel bots, maar die zijn (vrijwel) allemaal verdwenen.

Toevallig kreeg ik afgelopen week voor het eerst in maanden weer een whisper van een kinah shop.
De laatste keer daarvoor was misschien in februari ofzo.

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Player bots zijn er nog wel. Die kun je gewoon reporten, zoals ik afgelopen week. Nog geen uur erna kreeg ik van NCSoft Support een mail dat ze de speler gingen onderzoeken of het terecht is dat ik hem had gereport. Heb nog niet gekeken of die nog op de server is ;)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vind het nog steeds jammer dat ze deze kant zijn opgegaan met het spel, je moet 99% van de tijd 1 op 1 vechten, 2 mobs is bijna zeker retourtje res-stone. Zelfs mijn templar kon er maar 2 max vechten, zelfs dan heb je het gevoel dat je beter met steentjes kan gaan gooien omdat die meer damage doen.

Reageerden ze gister grappig op mijn ticket over het free weekend ding, ja.. daar heb ik nu nog wat aan :P

• Jegorex
Ik zat net in een groep met iemand die gewoon toegaf dat hij mods gebruikte...

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

quote:
SinergyX schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:51:
Vind het nog steeds jammer dat ze deze kant zijn opgegaan met het spel, je moet 99% van de tijd 1 op 1 vechten, 2 mobs is bijna zeker retourtje res-stone. Zelfs mijn templar kon er maar 2 max vechten, zelfs dan heb je het gevoel dat je beter met steentjes kan gaan gooien omdat die meer damage doen.

Reageerden ze gister grappig op mijn ticket over het free weekend ding, ja.. daar heb ik nu nog wat aan :P
Ik kan 2 mobs aan met mijn ranger hoor ;)

• roel17
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 16-04 20:36
Hallo,

Ik heb Aion gekocht maar ik kan niet inloggen? heb een account gemaakt op NCsoft.

Game account zelfde als mijn personage account gemaakt. maar als ik wil inloggen zegt die dat username of password fout is? maar ik weet 100% dat dit mijn gegevens zijn omdat ik op NCsoft wel kan inloggen? Wie kan mij helpen?

- Roel C

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Waarschijnlijk verkeerde server? (US/EU).

Als je de NClauncher gebruikt, zorg wel dat je region settings dus op Europe staan, dat je dus wel de juiste Aion opstart.

• sHELL
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 13-04 20:33

sHELL

Canon sletje

quote:
SinergyX schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:06:
Waarschijnlijk verkeerde server? (US/EU).

Als je de NClauncher gebruikt, zorg wel dat je region settings dus op Europe staan, dat je dus wel de juiste Aion opstart.
Als dat het geval is kun je de map aion gewoon hernoemen naar AionEU, de ncsoft launcher zal dan de juiste patch toepassen om het om te toveren tot de europese versie. Dan hoef je niet de hele game weer opnieuw te downloaden.

Trouwens, momenteel zijn alle europese servers offline ivm de 2.0 patch.

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

• Murk

Murk

I'M IN SPAAAAAAACE

Idd, vanochtend nog eventjes gespeeld vlak voordat de boel offline ging. Ben inmiddels lvl 39, doe het rustig aan en ben volop bezig met abyss points te verzamelen. Voor 37-41 komt er een solo-instance waar armor dropt, en voor lagere levels komen er ook instances bij. Verder komt er een coin shop dat je kan zien wat je met je muntjes koopt. Al met al leuke veranderingen, en ondanks dat mijn legioen loopt te zagen dat ik allang 50 had moeten zijn ga ik gewoon rustig verder :p

Murk wijzigde deze reactie 07-09-2010 20:32 (8%)

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Kromede Trail Instance is echt super relaxed! Heb het op de PTS gedaan en is echt een uitkomst voor die levels, anders duurt het z lang. Als je geluk hebt dropt daar een heel armor setje en een key waarmee je een van die wapens in de laatste kamer kunt krijgen :)

• Murk

Murk

I'M IN SPAAAAAAACE

Nouja relaxed relaxed.. Deed er vrij lang over, iets meer dan een uur. Voor een ranger nog best oppassen soms dat je niet teveel aggroed, maar anders gewoon ff wegrennen zodat de boel reset en try again. Nu ik er over nadenk kan je vanaf dat je de cel opent (waar je die dooie robstin aantreft) misschien wel in 1 keer doorrennen naar de secret safe waar kaliga zich bevindt... maar misschien ook niet :p Cooldown is best lang, 24 uur, maar goed de rewards zijn zeker goed.

Snapte alleen niet dat er tigduizend kisks stonden bij die npc Bridget, ben niet 1 keer doodgegaan ofzo, met me nub armor ^^

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mischien na de patch eens weer proberen, heb het ervoor nog geprobeerd met een gratis maandje (compensatie vanuit CoH), maar buiten de standaard quests heb ik er nog nooit een dungeon gezien. Enkel op mijn SM heb ik er 1 gedaan, maar die was nu niet bepaald interessant.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toch even geinstalleerd en de single player dungeon gedaan, 16-18 dat het was. Als verse 19 ranger was het eigelijk heel leuk om te doen, wel wat simpel (ok, met een +10 bow) maar leuke dungeon.

• Dennis_k
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20-04 09:54
Stomme vraag, maar ik zoek op de website naar een trial. Kan deze echter niet vinden. Is dit alleen mogelijk d.m.v. een uitnodiging door een active speler? Ben namelijk op zoek naar wat anders dan alleen Eve online.

Indien iemand een code over heeft, zou ik die dan kunnen krijgen via een DM?
Alvast bedankt!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kromede’s Trial ziet er heeeeel mooi uit :D Ik had wel gehoopt dat ze wat meer duidelijk ingame geven over de stats, zoals meeste MMO's dit hebben (20 str, increase attack by 20 ofzo).

Nadeel is wel het 'stun' geluid, opeens zo'n happy geluidje ertussen :P Wel blij dat ze het coin-systeem hebben aangepast, ipv iets randoms te krijgen op basis van aantal coins, zijn het nu gewoon wapens die je kan kopen. Hebben die repeatable missies eindelijk weer nut :)

SinergyX wijzigde deze reactie 09-09-2010 13:03 (27%)

• Jegorex
quote:
Dennis_k schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:47:
Stomme vraag, maar ik zoek op de website naar een trial. Kan deze echter niet vinden. Is dit alleen mogelijk d.m.v. een uitnodiging door een active speler? Ben namelijk op zoek naar wat anders dan alleen Eve online.

Indien iemand een code over heeft, zou ik die dan kunnen krijgen via een DM?
Alvast bedankt!
Als je me je emailadres via DM geeft dan zal ik je een trail sturen.

• Paultjoo
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13-03 18:46
Gister AION gekocht en genstalleerd. Werd wel erg laat(wat duurde die patch lang zeg), dus vandaag maar even een account aan maken en uitproberen. Nog tips voor server o.i.d.?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb altijd op telemachus gezeten, weet niet hoe het op de andere servers is. Enkel op Tele is de animo voor de lagere dungeons (NTC als eerste) toch zeer laag.

Ben nu ook een Gladiator begonnen, inmiddels lvl14. Mijn laatste gladiator was nog uit de Korean versie, wat een wereld van verschil als je nu ook weet wat skills precies doen :P

SinergyX wijzigde deze reactie 15-09-2010 09:55 (23%)

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Telemachus zit ik ook :) Elyos Ranger lvl 46 :) Leuke server met veel PvP en grote rivaliteit tussen Asmo en Elyos

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik krijg alleen nog steeds die melding als ik inlog, dat ik geen Elyos mag aanmaken op Telemachus. Grappig, al mijn characters zijn Elyos. Ik heb ooit een Asmo gehad, maar die is blijkbaar verwijderd met de server-merge.

Momenteel 28 SM, 24 Templar, 26 Chanter, 21 ranger en 14 gladiator.

• Murk

Murk

I'M IN SPAAAAAAACE

Als je naar tele komt (zit er ook, Asmo ranger lv 41) kies dan asjeblief Asmo. Iedereen kiest maar doodleuk elyos om vervolgens met 7 vingers in zijn neus het spel door te spelen.

• ToasterxD
Ik zit momenteel op Spatalos.

PvP weet ik niet hoe het zit. (net lvl 25 asmo) Maar er zijn heel wat nieuwe mensen bij gekomen, mede door de v2.0.

Ook heb ik een lvl 37 char (Elyos) op Telemachus. Maar voor v2.0 was 75% al lvl 50..

• Jegorex
Ik zit op Telemachus als Elyos, Cleric level 52.
In de abyss mag er wel iets meer activiteit zijn denk ik.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op welk moment ga je nu eigelijk veel meer damage doen met skills dan dat je melee (auto-attack) doet?

Mijn templar op 24 doet amper meer damage met skills dan gewoon melee meppen, ook mijn Gladiator (al is hij pas 16) scheelt het ook amper (180-190 melee, 220-240 skill).

• Murk

Murk

I'M IN SPAAAAAAACE

Sinergy, ga eens richting de 40 levelen, dan piep je wel anders met je Templar :p

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar eerst de 14 lvls doorkomen, dat gaat best traag :P (sword is +10, alle slots met atk+2).

NTC wordt amper gedaan en als tank zijnde heb ik nu niet echt de juiste sockets. (en ik blijf het agro systeem gewoon ruk vinden). Dus ik loop nu maar doelloos de repeatable quests te doen, dan komt er nog iets van exp binnen :P

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

quote:
SinergyX schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:23:
Op welk moment ga je nu eigelijk veel meer damage doen met skills dan dat je melee (auto-attack) doet?

Mijn templar op 24 doet amper meer damage met skills dan gewoon melee meppen, ook mijn Gladiator (al is hij pas 16) scheelt het ook amper (180-190 melee, 220-240 skill).
220-180 = 40 damage verschil.. 40 damage van 180 = 22% damage increase
240-190 = 50 damage verschil.. 50 damage van 190 = 26% damage increase

Dus een gemiddelde van 24% extra damage op je skill, dat is toch redelijk wat, niet?

• brandao12
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 26-11-2011
Is het al bekend wanneer er een trial beschikbaar komt? Heb het een beetje gehad met Everquest II.
Pagina: 1 ... 22 ... 28 Laatste