Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Rochette
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 18-04 16:34
quote:
MrDummy schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 00:37:

Met tweede legion kan ik de nieuwe leden aannemen die nog onder level 30 zijn. De hoofd legion zal alleen level 30 en hoger worden zodat men beter samen fortress runs en high level instances kan spelen.
Zodra de characters beter zijn en meer dan level 30 bereiken, dan mogen ze naar DVH gaan.
Je mag dus me ingame melden via Xenosaga als je goed kan spelen en minimaal 15 jaar bent.
Wat bedoel je met "Goed kunnen spelen"??

A dead heealer can't heal you.

• MrDummy
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 03-04 17:44

MrDummy

Nog steeds gek op anime.

Met goed spelen bedoel ik:
- kijk om je heen
- kijk wat de mob zou kunnen doen (vooral in drukke plaatsen) zoals pull kans, anderen alarmeren, rondwandelen, etc.
- weten wat spells doen en voldoende dps, healing of aggro kan houden
- geen leeroy
- bijhouden en upgraden van gear
- muis en keyboard goed ingesteld ingame, actionknoppen goed gerangschikt

Zeg maar gewoon dat je op hoogte bent van de situatie om je heen bent en weet wat je moet doen. Meestal leer je al wat in het begin, en pas je dus je speelwijze aan.

Als je stoer doet met veel mobs trekken en veel dps wil maken, en het wordt nogal spannend, dan weet ik niet of het wel goed gedaan is of niet. Wel dat risico groter is en het bewust is gedaan.

MrDummy wijzigde deze reactie 20-01-2010 12:41 (5%)

Opvouwbare DDRmat - Nieuwsgierig?

• ph4nt0m
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 20-04 11:02
Hey mensen,

Ik vraag mij af hoe het zit met de random crashes in AION, is het al gefixed? of nog steeds extreem erg.
Ik las ook iets over XP rate increase dat je ontvangt is dit al in werking of waren ze dat nog aan het testen?
Hoe zit het met de latency tegenwoordig? eerst was t extreem irritant en niet fatsoenlijk speelbaar op de drukste momenten van de dag.

• Rochette
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 18-04 16:34
quote:
MrDummy schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:40:
Met goed spelen bedoel ik:
- kijk om je heen
- kijk wat de mob zou kunnen doen (vooral in drukke plaatsen) zoals pull kans, anderen alarmeren, rondwandelen, etc.
- weten wat spells doen en voldoende dps, healing of aggro kan houden
- geen leeroy
- bijhouden en upgraden van gear
- muis en keyboard goed ingesteld ingame, actionknoppen goed gerangschikt

Zeg maar gewoon dat je op hoogte bent van de situatie om je heen bent en weet wat je moet doen. Meestal leer je al wat in het begin, en pas je dus je speelwijze aan.

Als je stoer doet met veel mobs trekken en veel dps wil maken, en het wordt nogal spannend, dan weet ik niet of het wel goed gedaan is of niet. Wel dat risico groter is en het bewust is gedaan.
Ah got it. Gewoon normaal en sociaal de game play.
Maar ik neem aan dat jullie een soort test run doen met nieuwe spelers?

@ ph4nt0m
Alles is ok. nergens geen last meer van. Xp is aangepast.

Rochette wijzigde deze reactie 20-01-2010 15:39 (3%)

A dead heealer can't heal you.

• Jegorex
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16-04 14:53
quote:
ph4nt0m schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:16:
Hey mensen,

Ik vraag mij af hoe het zit met de random crashes in AION, is het al gefixed? of nog steeds extreem erg.
Ik las ook iets over XP rate increase dat je ontvangt is dit al in werking of waren ze dat nog aan het testen?
Hoe zit het met de latency tegenwoordig? eerst was t extreem irritant en niet fatsoenlijk speelbaar op de drukste momenten van de dag.
Er zijn af en toe weekenden dat je dubbel exp krijgt (komend weekend weer).
De crashes in drukke gebieden zijn al een aantal maanden geleden opgelost.
Lag heb ik zelf eigenlijk nooit last van gehad, daar kan ik dus niks over zeggen. (1x was de server buggy waardoor iedereen minuten moest wachten voordat npc's reageerden, maar dat was snel opgelost)

• ph4nt0m
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 20-04 11:02
ok bedankt allen

• Arnlith
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 11:47

Arnlith

PSN ID: Zhalix

Gisteren eindelijk level 33 geworden! Wat duurde dat lang! :P Ben minstens een week lang op 32 blijven hangen omdat ik het niet kon opbrengen om te gaan grinden, eergisteren ging mijn Legion me even heel hard aanzetten om te gaan levelen, aangezien dat ik twee blue items heb wachten voor 35 :D ! Dus in het dubbel xp weekend flink wat grinden & questen en hopelijk dan 35 behalen, zonder dat ik door een groep van 3 asmodians van minstens 40 wordt aangevallen in Eylos gebied. :'(

Overigens! Weet iemand een gebied waar ik lekker door kan grinden zonder ranged tegen te komen? Ik zat zelf rondom de drake habitat te grinden, maar heb gevoel dat het toch net een tikkeltje sneller kan.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'

• kaluro2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 20-04 20:22

kaluro2

Kaluro.650

quote:
Zhalix schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:35:
Gisteren eindelijk level 33 geworden! Wat duurde dat lang! :P Ben minstens een week lang op 32 blijven hangen omdat ik het niet kon opbrengen om te gaan grinden, eergisteren ging mijn Legion me even heel hard aanzetten om te gaan levelen, aangezien dat ik twee blue items heb wachten voor 35 :D ! Dus in het dubbel xp weekend flink wat grinden & questen en hopelijk dan 35 behalen, zonder dat ik door een groep van 3 asmodians van minstens 40 wordt aangevallen in Eylos gebied. :'(

Overigens! Weet iemand een gebied waar ik lekker door kan grinden zonder ranged tegen te komen? Ik zat zelf rondom de drake habitat te grinden, maar heb gevoel dat het toch net een tikkeltje sneller kan.
33.. upper abyss, west gebied. die spoken en draken.. :P level 31 t/m 34-35 zijn ze + 3 rarespawns die daar spawnen.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• Arnlith

Arnlith

quote:
kaluro2 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:19:
[...]

33.. upper abyss, west gebied. die spoken en draken.. :P level 31 t/m 34-35 zijn ze + 3 rarespawns die daar spawnen.
Upper Abyss lijkt mij ook meestal wat rustiger dan de Lower Abyss.... proberen!

• MrDummy

MrDummy

Nog steeds gek op anime.

quote:
Rochette schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:37:
Ah got it. Gewoon normaal en sociaal de game play.
Maar ik neem aan dat jullie een soort test run doen met nieuwe spelers?
Bij DZH mag je al in als je nieuw bent. Er is communicatie met DVH via eigen private kanaal (je kan niet samen praten in legion kanaal) zodat je geholpen kan worden.
Maar we willen toch wel spelers die weten wat ze doen. En als je helemaal nieuw bent met Aion, moet je toch beetje op jezelf kunnen passen en rekening houden met anderen.
Je moet wel introductie posten op de forum als begin van kennismaking. Dan weten we beetje wat je kunt en wie je bent, en gaat spelen en praten ook wat makkelijker.
Minimum leeftijd blijft 15 jaar ivm verantwoording kunnen nemen.

• Joostjah
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17-04 00:42
Zou iemand mij zo'n referal\demo link kunnen sturen?
Email adres = _Joost_@live[punt]nl

Alvast bedankt :D
Wie weet koop ik dit spel binnenkort :)

• Arnlith

Arnlith

quote:
Joostjah schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:53:

Kan jammer genoeg nog geen invites sturen, sorry :(

Arnlith wijzigde deze reactie 25-01-2010 08:51 (6%)
Reden: Moet nog de macht krijgen om er eentje te versturen!

• Tha_T
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 13:45
Zie ik iets over het hoofd of kan je op lvl25 nog gewoon niet de Abyss in? Ik heb de entry-quests allemaal afgerond (tot en met de Flying Test en dan krijg je de cutscene waar de ingang is) maar als ik naar zo'n entrance-portal ga dan kan ik gewoon niet naar binnen. Als ik er rechts op klik dan vliegt mijn char wel naar de entrance toe maar dan word ik niet verder gestuurd naar de Abyss. Of moet ik nog wat doen om die Abyss-toegang te krijgen?

• Arnlith

Arnlith

quote:
Tha_T schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:04:
Zie ik iets over het hoofd of kan je op lvl25 nog gewoon niet de Abyss in? Ik heb de entry-quests allemaal afgerond (tot en met de Flying Test en dan krijg je de cutscene waar de ingang is) maar als ik naar zo'n entrance-portal ga dan kan ik gewoon niet naar binnen. Als ik er rechts op klik dan vliegt mijn char wel naar de entrance toe maar dan word ik niet verder gestuurd naar de Abyss. Of moet ik nog wat doen om die Abyss-toegang te krijgen?
Ga eens alle campaigne quests na, ga naar de portal onder de fortress en land er op, klik er dan op, misschien zelfs twee keer, dat soort kuren heeft het spel soms.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Joostjah schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:53:

Is dat met underscores? Stuur je email anders even via DM, mijn account blijkt nog steeds draaiend.
(had eerder iemand een invite gestuurd en heb weer maand gratis, heb per saldo denk ik 2 maanden betaald en kan nu al doorspelen tot 4 maart :X Ze hebben nu wel mijn purchase limit omhoog gegooid voor mijn CC, heb nu 12 accounts bij NCsoft :P)

SinergyX wijzigde deze reactie 25-01-2010 10:12 (8%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Tha_T
quote:
Zhalix schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:48:
[...]

Ga eens alle campaigne quests na, ga naar de portal onder de fortress en land er op, klik er dan op, misschien zelfs twee keer, dat soort kuren heeft het spel soms.
Ik zal het eens nakijken. Thanks :)

Tha_T wijzigde deze reactie 25-01-2010 10:40 (4%)

• Arnlith

Arnlith

Vergeet haast te zeggen dat je een soort van cast-bar krijgt te zien! :)

• Cardinal
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 12:37
Gisteren tijdens het Double Experience Weekend mijn Armorsmithing naar level 399 geholpen. Ik ben inmiddels bezig met mijn 400 quest, maar daar heb ik meer geld voor nodig... jemig.

Overigens ook nog een nieuw character naar lvl 14 geholpen, desondanks ik eigenlijk helemaal geen tijd had om te gamen, altijd lekker.

Klik hier voor je Eve Online Trail

• Joostjah
SinergyX is zo aardig geweest mij een demo link te sturen, spel is nu aan het downloaden :)

Het spel kost toch 50 euro en daarna 12 per maand? Las ergens anders dat je voor het aantal uren dat je speelt moet betalen? En wat is die que, dat de servers vol zitten?

• DeluxZ
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 16:38

DeluxZ

Livin' the good life

Je koopt het spel inderdaad voor 50euro, kan je een maand spelen en daarna is het gewoon 12 euro per maand. Niks met betalen met uur dat je speelt, die geruchten gingen voordat het spel uit was wel inderdaad.

Volgens mij is de queue ook opgelost op dit moment (in november wel in ieder geval toen ik speelde).

Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[ Specs

• Joostjah
quote:
DeluxZ schreef op maandag 25 januari 2010 @ 21:08:
Je koopt het spel inderdaad voor 50euro, kan je een maand spelen en daarna is het gewoon 12 euro per maand. Niks met betalen met uur dat je speelt, die geruchten gingen voordat het spel uit was wel inderdaad.

Volgens mij is de queue ook opgelost op dit moment (in november wel in ieder geval toen ik speelde).
Oke, klinkt goed :)
Spel lijkt me echt ziek, nu hopen dat me pc het een beetje draait. (Heb een pentium 4 3ghz processor en daarmee zit ik net boven het minium en kan geen nieuwe in mijn pc zettten)

Dus daarom eerst ff die demo testen :)

• Jegorex
quote:
Joostjah schreef op maandag 25 januari 2010 @ 21:52:
[...]

Spel lijkt me echt ziek, nu hopen dat me pc het een beetje draait. (Heb een pentium 4 3ghz processor en daarmee zit ik net boven het minium en kan geen nieuwe in mijn pc zettten)

Telemachus is wel een actieve server, als je Elyos kiest heb ik nog wel een legion voor je ;)

Heb gisteravond/nacht voor het eerst de dredgion gedaan en meteen vandaag nog 2x. Geweldige instance is dat.
Eerst een lading mobs afmaken en vervolgens naar de tegenstanders toegaan om hun punten ook af te pakken >:)

http://lh5.ggpht.com/_YG7RTKwUHz0/S15WvN-iZTI/AAAAAAAADOY/xFd3B9gVMSE/s800/Aion0368.jpg

Jegorex wijzigde deze reactie 26-01-2010 03:46 (12%)

• Arnlith

Arnlith

De betaal methode per minuut is voor in Azie, de rest heeft gewoon 'pay X amount for X months'

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

quote:
Joostjah schreef op maandag 25 januari 2010 @ 21:52:
[...]

Ik draai op een X2 4600+ (S939), 3gb, 7800GT en het draait echt bagger op low eigenlijk. Maar daar komt binnen 1-2 weken verandering in als er een nieuw systeem komt :D

• ixl85
  • Laatst online: 19-04 12:16

ixl85

Videomapper

quote:
DeluxZ schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:10:
[...]

Ik draai op een X2 4600+ (S939), 3gb, 7800GT en het draait echt bagger op low eigenlijk. Maar daar komt binnen 1-2 weken verandering in als er een nieuw systeem komt :D
Vreemd man, ik draaide (speel het atm niet meer) op mijn 2e backup computer (3500+, 9600GT, 2GB ram) op 1440 resolutie op medium met normale framerate. (zonder aa)

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

quote:
ixl85 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:05:
[...]

Vreemd man, ik draaide (speel het atm niet meer) op mijn 2e backup computer (3500+, 9600GT, 2GB ram) op 1440 resolutie op medium met normale framerate. (zonder aa)
Ja leuk op 1440 resolutie, ik speel op 1920x1200 :P

• Arnlith

Arnlith

Bij mij blijft de resolutie steeds van 1920x1200 naar iets rond de 1300 veranderen, ook vaag.

• Jegorex
Ik speel Aion in 1920x1080 met alles op max.
Alleen tijdens sieges moet ik "Fixed FPS" aanzetten en regelmatig gebruik maken van Shift+F12.

• ixl85
  • Laatst online: 19-04 12:16

ixl85

Videomapper

quote:
DeluxZ schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:09:
[...]

Ja leuk op 1440 resolutie, ik speel op 1920x1200 :P
Tja, ik speel hem liever op 1 resolutie lager (beeldscherm op die comp is 1680) dan op low. Met een beetje beeldscherm zie je weinig tot geen vervorming. Maargoed, ieder zn voorkeur...

• Arnlith

Arnlith

quote:
Jegorex schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:25:
Ik speel Aion in 1920x1080 met alles op max.
Alleen tijdens sieges moet ik "Fixed FPS" aanzetten en regelmatig gebruik maken van Shift+F12.
Laatst bijna een siege gejoined als 35, krijg ik een whisper van een aardig persoontje: "If you go there, believe me, you'll be screwed and eaten alive!", oke! weet ik genoeg en dank u voor de info :) maar proberen als ik 45 ben.

• Joostjah
Heb net de demo gespeeld, spel doet het aardig goed op hoogste settings.
(Had alleen geen AA, geen bloom, geen weather, water en shadows op laag)
Maar die hoogste settings vielen me wel een beetje tegen, heb het spel gerestart enzo maar mooier dan dit werd het niet:
http://img704.imageshack.us/img704/5141/aion.png

Heb in drukke stukjes 20-25 fps, rustige stukjes loopt t soms op tot 60 :)

Ik heb:
Vista ultimate
Intel pentium 4 3ghz
3gb werk geheugen (ddr2 533mhz)
Nvidea 8600gt 512mb

Joostjah wijzigde deze reactie 26-01-2010 15:27 (7%)

• Jegorex
quote:
Zhalix schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:20:
[...]

Laatst bijna een siege gejoined als 35, krijg ik een whisper van een aardig persoontje: "If you go there, believe me, you'll be screwed and eaten alive!", oke! weet ik genoeg en dank u voor de info :) maar proberen als ik 45 ben.
Als je zorgt dat je een beetje in de groep/kudde/zerg blijft overleef je het nog wel.
Je krijgt pas problemen als een templar je kan pullen :P

Als lvl35 zul je geen grote bijdrage kunnen leveren aan een siege denk ik, de meesten zijn toch wel 45+, maar het is natuurlijk altijd leuk om er eens te gaan kijken tijdens een siege.

• MrDummy

MrDummy

Nog steeds gek op anime.

Aion kreunt en klaagt om de lag problemen sinds de patch. De patch verbetert wel wat schoonheidsfoutjes, maar blijkt ook iets te veranderen aan de netwerkdeel. De lag is explosief gestegen tot zelfs paar seconden. Aion is dus onspeelbaar geworden.
Dat death-lag zorgt voor grote problemen waar je niks kan doen en toch dood gaat.

Lekker veel geld voor soulheal.
Advies is nu rustig te gaan grinden, en even niet meer riften of instances. Dat speelt nu voor velen te slecht.
Doe dus geen riskante zaken. Ook geen sieges.

Er is gemeld dat ze patch toch gaan terugdraaien, om eerst te kijken waarom er een lag ontstaat.
Even wachten dus.

• Woohooo
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 20-04 16:28

Woohooo

Smilie, James Smilie

Lekker veel lag ja, naja morgen maar weer proberen dan..

http://www.taf.nu/img/peeonkeyboard.png

:D

• MrDummy

MrDummy

Nog steeds gek op anime.

Grappige zin.

Later in de avond neemt de lag weer af, maar wat ncsoft precies gedaan heeft weet ik niet.
Het is vervelende zaak.
Mogelijk was de lag sterk aanwezig als er veel spelers op server zijn. Vanavond weet ik meer.

• Tha_T
quote:
MrDummy schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 08:07:
Mogelijk was de lag sterk aanwezig als er veel spelers op server zijn
Da's dan toch ontzettend jammer in een MMO

• Jegorex
quote:
Tha_T schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:01:
[...]

Da's dan toch ontzettend jammer in een MMO
Dat is ook niet de reden, tijdens de start van Aion waren er veel meer mensen per server en toen had ik nooit last van lag.
Aion heeft jammergenoeg vrij vaak problemen na een patch, het lijkt haast alsof ze het niet eerst testen voordat ze het op de live servers gooien.

• NotoriousBAS
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 18-04 17:28
Is niet echt een Aion probleem, het spel dat niet genoemd mag worden in Aion was gisteren na de patch ook vrij stroperig op mijn server.

• MrDummy

MrDummy

Nog steeds gek op anime.

Ik lees de meldingen dat Aion meerdere keren is bekroond en zou beste mmo van 2009 zijn.
Dat zag ik op hun site. Wat vind je er zelf van?

MrDummy wijzigde deze reactie 04-02-2010 17:13 (4%)

• Jegorex
quote:
MrDummy schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:13:
Ik lees de meldingen dat Aion meerdere keren is bekroond en zou beste mmo van 2009 zijn.
Dat zag ik op hun site. Wat vind je er zelf van?
Het is de enige MMO die ik op dit moment speel, als ik het er niet mee eens was zou ik wel een andere MMO spelen :)

• richardwassink
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 23-07-2013
Ik ben van plan om dit spel aan te schaffen,
heb wel enige vragen:

moet je voor het spel maandelijks betalen? wat ik gehoord heb is dat je een bepaalt bedrag betaald en dat staat verbonden met zoveel dagen/uren.

Als ik een key koop bij gamecard.nu hoe komt ik dan aan het spel/client?

ik vind WoW beetje saai over komen is dit een heel ander spel het vliegen vind ik wel een leuke toevoeging denk!

en ik neem aan dat het spel wel goed loopt op een:

win 7 hp 64bit
phenom II x4 945
8gb 1066 ddr 2
5770 1gb
ocz vertec 60 gb (niet echt interresant denk ik voor hoe soepel het spel loopt.)

• Jegorex
Je betaald per maand.
Het betalen per uur is alleen is Azie, niet op onze servers.

Als je het spel online koopt dan kun je die client gewoon downloaden.

Ik heb zelf nooit WoW gespeeld, maar ik hoor van iedereen dat je in WoW in een week max lvl kunt zijn.
In Aion is dat zeker niet het geval, lvl50 halen kost je een paar maand op zijn minst.
Als je WoW gewend bent is Aion een grind game, als je Lineage 2 gewend bent is Aion makkelijk.

Aion zal verder vast wel goed draaien op jouw pc :)

• richardwassink
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 23-07-2013
Bedankt voor de reactie,

enw at zou de maandelijkse kosten zijn ? als ik het spel wil spelen?

• Jegorex
quote:
richardwassink schreef op zondag 07 februari 2010 @ 23:23:
Bedankt voor de reactie,

1 month: ¤12.99
3 months: ¤34.47 (equivalent to ¤11.49 per month)
6 months: ¤65.94 (equivalent to ¤10.99 per month)
12 months: ¤119.88 (equivalent to ¤9.99 per month)

• Dakreal
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 31-12-2013
quote:
Jegorex schreef op zondag 07 februari 2010 @ 23:07:
Je betaald per maand.
Het betalen per uur is alleen is Azie, niet op onze servers.

Als je het spel online koopt dan kun je die client gewoon downloaden.

Ik heb zelf nooit WoW gespeeld, maar ik hoor van iedereen dat je in WoW in een week max lvl kunt zijn.
In Aion is dat zeker niet het geval, lvl50 halen kost je een paar maand op zijn minst.
Als je WoW gewend bent is Aion een grind game, als je Lineage 2 gewend bent is Aion makkelijk.

Aion zal verder vast wel goed draaien op jouw pc :)
Toevallig heb ik nog een poppie gelvld vorige maand van 1-80, dit duurde 4 weken met heirloom items ( +20% xp ). DIt is dus niet mogelijk als je net start, dus ga ervanuit dat je 5 weken bezig bent als je precies weet wat je doet.

Niet echt 1 weekje.

Hoe is het met de AION community tegenwoordig? nog veel mensen online? :)
quote:
richardwassink schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:54:
Ik ben van plan om dit spel aan te schaffen,
heb wel enige vragen:

moet je voor het spel maandelijks betalen? wat ik gehoord heb is dat je een bepaalt bedrag betaald en dat staat verbonden met zoveel dagen/uren.

Als ik een key koop bij gamecard.nu hoe komt ik dan aan het spel/client?

ik vind WoW beetje saai over komen is dit een heel ander spel het vliegen vind ik wel een leuke toevoeging denk!
In WoW kun je ook uitstekend vliegen hoor :) vanaf lvl 60.

Ik denk trouwens dat je de client kunt downloaden vanaf de website, kwa specs zul je het spel makkelijk volluit trekken. De kosten gaan par maand, per 2 maanden of per 6 maanden *tenminste, dergelijke kaarten zag ik bij de FRS in de bak*

Dakreal wijzigde deze reactie 09-02-2010 12:41 (30%)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• denyos
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 10:58
Er is natuurlijk wel een wereld van verschil tussen het vliegen in Wow en in Aion. In WoW is vliegen toch puur een transport middel waar het in Aion een echt onderdeel is van je karakter en de gevechten.

• Dakreal
quote:
denyos schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:59:
Er is natuurlijk wel een wereld van verschil tussen het vliegen in Wow en in Aion. In WoW is vliegen toch puur een transport middel waar het in Aion een echt onderdeel is van je karakter en de gevechten.
Wat ik gezien heb bij een maat van mij, is dat ie maar max 3 min kon vliegen en daarna moest wachten op een soort van cd.. dat bevorderd het "vechten" ook niet echt lijkt me?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

quote:
SpoTs schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:02:
[...]

Wat ik gezien heb bij een maat van mij, is dat ie maar max 3 min kon vliegen en daarna moest wachten op een soort van cd.. dat bevorderd het "vechten" ook niet echt lijkt me?
Er zitten "flight rings" in de lucht waar je je flight time kan vullen met +8 sec per keer dat je erdoorheen gaat ( als je een beetje goed bent kan je er wel 2-3x per seconde doorheen).

Ook zijn er +48 sec flight time potions die alles behalve duur zijn.

Aion is een consumable game, consumables make or break you in pvp.

• Jegorex
quote:
richardwassink schreef op zondag 07 februari 2010 @ 23:23:
Bedankt voor de reactie,

Ik kan je trouwens wel een trail account geven als je wilt :)
Laat me even weten naar wel mail adres ik het moet sturen.

• Dakreal
quote:
kaluro2 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:15:
[...]

Er zitten "flight rings" in de lucht waar je je flight time kan vullen met +8 sec per keer dat je erdoorheen gaat ( als je een beetje goed bent kan je er wel 2-3x per seconde doorheen).

Ook zijn er +48 sec flight time potions die alles behalve duur zijn.

Aion is een consumable game, consumables make or break you in pvp.
Ah, dus in de PvP gebieden stikt het van die ringen? :) das wel grappig dan.. beetje pilotwings :P

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

quote:
SpoTs schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:49:
[...]

Ah, dus in de PvP gebieden stikt het van die ringen? :) das wel grappig dan.. beetje pilotwings :P
Naja, het zijn eerder een paar enkele ringen verspreid over de abyss, alleen je kan via links -> rechts en rechts -> links door de ringen heen. Beide tellen voor +8 flight time. oftewel dezelfde ring "abusen" :P

• Jegorex
Volgens mij geven ze trouwens +7 seconden, maar dat zijn details :P

Het is altijd leuk om te zien dat asmos en elyos de rings tegelijk willen gebruiken.
Zonder rings, maar met flight pots en mijn flight buff kan ik ongeveer 5 minuten in de lucht blijven.

• Diversity
  • Laatst online: 20-04 16:23
Greetings,

Ik en nog iemand gaan ook beginnen vandaag. Is er nog een bepaalde realm die we zouden moeten nemen of maakt dat niet zoveel uit?

• h0tsh0t
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 19-05-2013
Als je bij de meeste NL speler wilt spelen moet je bij Gorgos komen.

• Diversity
quote:
h0tsh0t schreef op maandag 15 februari 2010 @ 15:07:
Als je bij de meeste NL speler wilt spelen moet je bij Gorgos komen.
En dan nog een bepaalde kant? Assmodians of de gorgonites? ( ik weet die kanten niet :P )

edit: nvm beginpagina even doorgelezen :)

Diversity wijzigde deze reactie 15-02-2010 15:45 (7%)

• Jegorex
Een van de actiefste servers is Telemachus, ik speel daar als Elyos :)

Als je nog een trail account wil hebben dan stuur je me maar even een DM met daarin je email adres.

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Niemand weet op welke server de meeste nederlanders spelen.. het is puur gokken.
Als jij zegt dat de meeste op Gorgos zitten dan is dat een pure gok.

• h0tsh0t
Laat ik het dan anders formuleren, Op Gorgos zitten heel veel Nederlanders heb ik zelf gemerkt.

• Diversity
Ik zit ondertussen op Gorgos(Eylos kant) met een scout begonnen, ben nu level 6 en de naam is Diversity. Tot zover is het wel leuk :P dat farmen valt me reuze mee en het ziet er nog eens erg mooi uit ook.

• Jegorex
quote:
Diversity schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:12:
Ik zit ondertussen op Gorgos(Eylos kant) met een scout begonnen, ben nu level 6 en de naam is Diversity. Tot zover is het wel leuk :P dat farmen valt me reuze mee en het ziet er nog eens erg mooi uit ook.
Als je een trail account hebt pas dan op dat je niet lvl7 wordt, anders eindigt je trail.

• Diversity
quote:
Jegorex schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:32:
[...]

Als je een trail account hebt pas dan op dat je niet lvl7 wordt, anders eindigt je trail.
Ah bedankt voor je info , maar ik heb hem orgineel. Ik had het spel in September al gekocht maar niet geactiveerd tot nu :P. Was nog druk met WoW(en school) en had geen zin om aan 2 spellen maandelijkse kosten te hebben.

• JoeCool
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 20-04 22:22

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

Nieuwe (beginnende) Nederlandse Aion Legion.

We spelen op de Telemachus server als factie Asmodian (The Darkside >:) )
Momenteel heeft onze legion Level 2.

We maken veel gebruik van Skype om tijdens het spelen met elkaar te communiceren en
elkaar te helpen.
We zijn een serieuze legion maar spelen hoofdzakelijk voor de fun dus geen
verplichtingen.

Naam: Dutch dELITE
Server: Telemachus
Factie: Asmodian

Link naar Aion Legion Site

If you're willing to CHANGE the WORLD, let LOVE be your ENERGY

• Jegorex
quote:
JoeCool schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 17:20:
Nieuwe (beginnende) Nederlandse Aion Legion.

We spelen op de Telemachus server als factie Asmodian (The Darkside >:) )
Momenteel heeft onze legion Level 2.
Asmos zijn altijd welkom op Telemachus :D
Ik ben Elyos op die server, maar de tegenstand valt de laatste weken enorm tegen.

Hopelijk kunnen jullie daar verandering in brengen.

• JoeCool
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 20-04 22:22

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

quote:
Asmos zijn altijd welkom op Telemachus :D
Ik ben Elyos op die server, maar de tegenstand valt de laatste weken enorm tegen.

Hopelijk kunnen jullie daar verandering in brengen.
Dat gaan we zeker proberen !!!

"I love the smell of dead Elmo's in the morning." :7

If you're willing to CHANGE the WORLD, let LOVE be your ENERGY

• MrDummy

MrDummy

Nog steeds gek op anime.

Er schijnen balans problemen ontstaan op paar servers. Op Gorgos zien we dat goed.
Er stoppen aantal L50 spelers ermee waardoor op PVP gebied niet meer goed te doen is. Elyos heeft dus meer moeite om sieges te veroveren dan asmo's.

En kijk vandaag maar eens, bijna allemaal voor balaur of asmo. Het leek wel vrijwillig te gaan, als een protest naar Ncsoft.

Wat denken jullie er zelf van?

• Jegorex
Eerder deze week hadden de Asmos geen enkel fort op Telemachus, ik zie net dat het nu gelukkig verandert is.

• MrDummy

MrDummy

Nog steeds gek op anime.

Ik lees van iemand dat er een foute bende is op Gorgos.
Asmo's hebben bijna alle fortressen overgenomen, maar door speciale influence ratio konden we toch nog één fortress behouden als Elyos.

Echter door misverstanden en verkeerde afspraken heeft ene legion andere fortress gepakt zodat Asmo's Roah fortress toch nog in beslag kan nemen. Dat betekent dat heel upper blauw is en kunnen we bijna nergens mee opschieten omdat asmo's makkelijk overal kan komen. Dat is zeer in nadeel dus voor ons.

De top legions doen meestal sieges, maar door foutje van ene legion is er nu besloten dat er geen sieges meer komen. Elyos hebben probleem op dit moment: te weinig actieve L50 spelers (Iets van 120 man tegenover 480 man bij Asmo kant. Groot verschil.)

Gorgos is dus even in dikke problemen en zal dus voor een poosje geen fun meer zijn. We hebben aan Elyos kant meer actieve L50 spelers nodig, maar willen velen dan wel? Ik zie ook quitters en dat is gewoon lame.

Ncsoft moet over deze probleem buigen want het is flinke verstoring tussen beide kanten. Het kan gewoon niet. Ik ga even kijken hoe het allemaal gaat daar op Gorgos komende tijd.

• Jegorex
quote:
Op Telemachus is een vergelijkbaar iets gebeurt, vorige week hadden wij (Elyos) alles in handen, gelukkig is dat al weer recht getrokken.
De nr1 en 2 Asmo legions waren vertrokken van de server en er waren geen andere sterke legions op dat moment.

• bennieboyy
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 06-12-2011
quote:
MrDummy schreef op maandag 22 februari 2010 @ 19:08:
Ik lees van iemand dat er een foute bende is op Gorgos.
Asmo's hebben bijna alle fortressen overgenomen, maar door speciale influence ratio konden we toch nog één fortress behouden als Elyos.

Echter door misverstanden en verkeerde afspraken heeft ene legion andere fortress gepakt zodat Asmo's Roah fortress toch nog in beslag kan nemen. Dat betekent dat heel upper blauw is en kunnen we bijna nergens mee opschieten omdat asmo's makkelijk overal kan komen. Dat is zeer in nadeel dus voor ons.

De top legions doen meestal sieges, maar door foutje van ene legion is er nu besloten dat er geen sieges meer komen. Elyos hebben probleem op dit moment: te weinig actieve L50 spelers (Iets van 120 man tegenover 480 man bij Asmo kant. Groot verschil.)

Gorgos is dus even in dikke problemen en zal dus voor een poosje geen fun meer zijn. We hebben aan Elyos kant meer actieve L50 spelers nodig, maar willen velen dan wel? Ik zie ook quitters en dat is gewoon lame.

Ncsoft moet over deze probleem buigen want het is flinke verstoring tussen beide kanten. Het kan gewoon niet. Ik ga even kijken hoe het allemaal gaat daar op Gorgos komende tijd.
Maar wat valt hier aan te doen? Ik kan niks bedenken dat in de praktijk werkt eerlijk gezegd.

Vooral op pvp gebied waar je geen limitation aan characters hebt is het probleem natuurlijk rot(waar je dus inderdaad 100 tegenover 200 kan komen te staan waar dus alle fun verdwijnt voor elyos in dit geval)

• Jegorex
Dit weekend is er weer dubbel EXP :)
quote:
Greetings Daevas,

Who’s ready for another Double Experience Weekend?! That’s right! It’s time to once again stock up on caffeinated products in preparation for a weekend without sleep. This Friday, February 26th, at 7:00 p.m GMT, we will enable double experience on all European servers. The experience bonus will run through the weekend before ending on Monday at 7:00 a.m. GMT.

Clear your schedule and get yourself ready for some double experience goodness! J

-The Aion Community Team

• Kroketje
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 20-04 20:13
Ik vraag me af waarom ze dit steeds doen... Erkennen ze dat Aion niks meer is dan een grindfest naar lvl 50?

• Jegorex
quote:
Kroketje schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:27:
Ik vraag me af waarom ze dit steeds doen... Erkennen ze dat Aion niks meer is dan een grindfest naar lvl 50?
Ze erkennen dat veel spelers vinden dat het een grindfest is en op deze manier komen ze die spelers tegemoet.

• Kroketje
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 20-04 20:13
quote:
Jegorex schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:36:
[...]

Ze erkennen dat veel spelers vinden dat het een grindfest is en op deze manier komen ze die spelers tegemoet.
Ze kunnen ook de quests verbeteren waardoor de road to lvl 50 wat aantrekkelijker wordt, in plaats van het saaie 'grinden' stimuleren.

• Jegorex
quote:
Kroketje schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:02:
[...]

Ze kunnen ook de quests verbeteren waardoor de road to lvl 50 wat aantrekkelijker wordt, in plaats van het saaie 'grinden' stimuleren.
Voor zover ik heb begrepen willen ze het spel in Europa en Amerika gelijk houden aan de Koreaanse versie.
Bij een groot aantal quests krijg je trouwens al meer exp dan oorspronkelijk.

Vergeleken met andere Aziatische MMO's is Aion trouwens geen grind spel.

• MrDummy

MrDummy

Nog steeds gek op anime.

Dubbel XP weekend heeft voordelen en nadelen:
Voordelen:
- goedkoper craften (sneller levelen voor dezelfde prijs!)
- sneller levelen in grinden (gather level snel omhoog)
- Sneller naar L50 (dus meer nut in sieges)
- minder grinden
- 20% lagere soulheal kosten

Nadelen:
- Kinah income per uur is helaas lager zodat:
-- je niet genoeg geld hebt om nieuwe skills te kopen (door snel levelen koop je al snel nieuwe)
-- niet genoeg geld om nieuwe gear te kopen via broker
- geen extra xp in quests
- repeated quests vormen de probleem omdat je snel levelt, worden de rewards in repeated quests al minder zinvol.
- Je levelt zo snel dat je soms ook weer veel quests bij krijgt, je log is snel vol!
- doordat je snel levelt kun je moeilijk parties maken ivm kleine levelverschil van 5 levels tussen laagste en hoogste.
- Sommige quests kun je niet meer uitvoeren doordat je level al te hoog is. (vooral eltnen spy quests)

Je bent blij dat je sneller omhoog kan, maar doordat kinah per uur echter niet toeneemt kom je snel in geldproblemen. Je moet dus zuinig zijn op uitgaven tijdens dubbel xp.
De repeated quests zijn ook probleem doordat je snel hoger komt, dan moet je alweer volgende quests nemen, maar je moet steeds terugkomen (KHQ, Lep Cidatel, SR) zodat parties maken niet makkelijk wordt door groot level verschillen.
Dan moet je meer quests annuleren wat geen makkelijke keuze wordt ivm sommige rewards.

Ncsoft zou kinah per uur moeten verbeteren met bijvoorbeeld betere loot van mobs. Dan hebben we minder te klagen tijdens dubbel xp.

• Jegorex
quote:
MrDummy schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:22:
- Kinah income per uur is helaas lager zodat:
Je krijgt nog evenveel kinah per uur, er van uitgaande dat je net zoveel mobs doodt als normaal.
Waarschijnlijk bedoel je dat de kinah per exp lager is.

• MrDummy

MrDummy

Nog steeds gek op anime.

quote:
Jegorex schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:18:
[...]

Je krijgt nog evenveel kinah per uur, er van uitgaande dat je net zoveel mobs doodt als normaal.
Waarschijnlijk bedoel je dat de kinah per exp lager is.
Je hebt gelijk, het is inderdaad minder kinah per xp gezien. Per uur blijft hetzelfde ja.

• Diversity
Dus , ik lekker aanklooien met me cleric maar ik vondt het zo vreemd dat ik steeds zo snel doodging (ben ondertussen level 20). toen iemand mij vertelde in een groep dat ik chain moest gaan dragen. Wut chain voor een priest? me confussed :P Anyway is er ergens een site waar ik kan lezen welke main stats etc ik nodig heb op een Cleric? Ik heb er duidelijk geen kaas van gegeten.

• Jegorex
quote:
Diversity schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:20:
Dus , ik lekker aanklooien met me cleric maar ik vondt het zo vreemd dat ik steeds zo snel doodging (ben ondertussen level 20). toen iemand mij vertelde in een groep dat ik chain moest gaan dragen. Wut chain voor een priest? me confussed :P Anyway is er ergens een site waar ik kan lezen welke main stats etc ik nodig heb op een Cleric? Ik heb er duidelijk geen kaas van gegeten.
Weet zo uit mijn hoofd geen website, maar mijn lvl47 cleric heeft Chain armor, Mace wapen en als manastones heb ik op dit moment 100% HP. Later denk ik ook een aantal magic resistance manastones te nemen.
Er zijn echter ook vrij veel clerics die voor mana boost gaan.
Toen ik rond de lvl20 was en nog veel solode gebruikte ik ook wel regelmatig een staff omdat die meer magic damage heeft.

Qua armor en wapen gaat vrijwel elke cleric voor chain+mace.

Jegorex wijzigde deze reactie 03-03-2010 14:12 (6%)

• SinergyX
  • Laatst online: 12:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
MrDummy schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:22:
Ncsoft zou kinah per uur moeten verbeteren met bijvoorbeeld betere loot van mobs. Dan hebben we minder te klagen tijdens dubbel xp.
Juist niet, dat is de balans die je maakt tov mensen die enkel buiten de double exp dagen kunnen spelen.

Elk voordeel komt met een nadeel, het ligt maar aan jouw situatie of je 1 van 2 kan wegwerken (je kan niet spelen tijdens double exp, nadeel, maar je hebt geen kinah nood achteraf, voordeel). Als je al bulkt van het geld op je main, maakt het totaal niet uit voor je double exp char of je nu minder of meer kinah krijgt.

Daarnaast stijgt je netto kinah inkomen wel, omdat je hogere mobs gaat meppen met betere drops krijg je dus meer kinah binnen dan dat je zou krijgen zonder double exp (en dus op lagere lvl). Die paar skills die je tussendoor mist maken het spelen niet onmogelijk, je stelt het enkel uit door wat levels sneller op te pikken.

Per saldo, het blijft je eigen keuze mee te doen met double exp en flink te levelen, je bent het niet verplicht.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MrDummy

MrDummy

Nog steeds gek op anime.

Whoa, wat een actie op Gorgos!
Na lang voorbereiden en klaarmaken van vele Elyos alliances hebben we DRIE fortressen kunnen veroveren, allemaal midden in Upper Abyss. De organisatie heeft zijn vruchten afgeworpen.

Bijna ook Core gepakt, maar velen stoppen er al mee met een smile op hun hoofd. Beetje jammer, de laatste quest kan niet afgerond worden.
Hopelijk volgende keer Core (Divine Fortress) pakken, want dat is nog laatste stap in quest!

Gefeliciteerd Elyos, jullie hebben de schade weer goedgemaakt. Nou niet meer in de slaap vallen he.

• Woohooo
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 20-04 16:28

Woohooo

Smilie, James Smilie

Die core boss was echt niet te doen.. die boss doet 1x aoe aanval en gelijk de 40 a 50 man dood in een straal van 50m.. naja was wel geinig voor de rest :)

http://i48.tinypic.com/fkbcjm.jpg

Woohooo wijzigde deze reactie 08-03-2010 14:16 (27%)

• MrDummy

MrDummy

Nog steeds gek op anime.

Screenshot van Core, maar ik zie niks bijzonders in de screenshot.

Ik kan wel zeggen welke spell de boss doet die 6000 dmg doet in aoe. Alleen tanks kunnen nog overleven voor zo'n klap, maar zullen veel HP verliezen. Andere classes met minder dan 6000 health hebben een probleem.

Maar het is ook met opzet afgeblazen, omdat men de omgeving nog even wil gebruiken voor Balaur stuff grinden, voor wapens.
De quest komt later nog wel aan orde.

• Jegorex
6000 dmg zou mijn cleric nog net kunnen overleven :D

• Tha_T
quote:
MrDummy schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:16:
Screenshot van Core, maar ik zie niks bijzonders in de screenshot.
Op de chat na ;)

• Remz
  • Laatst online: 18-04 17:52
Divine Fortress is laatst voor het eerst gepakt in China/Korea. Door een combinatie van asmos/elyos dacht ik.
Ik gok er op dat geen enkele server Divine Fortress weet te capturen voordat we level 55 zijn of zodra Asmos en Elyos samen gaan werken om het te capturen.

• p1zza
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23-03 20:22
Hoi :) Zit regelmatig in het FOK-topic van Aion te posten (mogguh Jegorex ;) ), maar het is er een beetje dood, dus ik dacht ik kijk hier ff en zag wat posts waar ik toch even op moet commenten.

De core gaan jullie echt niet kunnen pakken..(Ik ben Asmo op Gorgos :P ) Zoals ik het nu lees hier hadden Elyos de boss bijna neer, terwijl ie in werkelijkheid waarschijnlijk nog op 99% zat ofzo. Om die neer te krijgen heb je zeker wel 50 transformations nodig of anders HEEL veel mensen, veel meer dan Elyos zondag hadden.. Ik weet dat asmo's de deity van Divine een keer op 90% hebben gekregen in een niet-serieuze poging, maar het verschil met deze deity is dat ie constant AoE's spamt die 6k+ hitten, niet alleen na 75% of 50. Moet er niet eens aan denken wat ie doet onder 25%.

Chapeau voor Elyos op Gorgos trouwens, maar we komen nog wel terug, beter en sterker ;) Jullie hadden 1 uur een monster zerg van 400 man, dan kan niks of niemand je meer tegenhouden..

http://img519.imageshack.us/img519/6184/aion0042s.jpg

Binnenkort, wanneer er weer wat Elyos weg zijn zal die wel weer wat lager gaan ;)

P.S: De Divine deity doet op 100% AoE's van 6.6k dmg, niet 6k. :P

• Jegorex
hey pizza :P
6.6k is iets moelijker te overleven, maar als een Chanter mij bufft dan lukt dat ook nog net ;)

• Diversity
Greetings Daevas,

Who's ready for another Double Experience Weekend? That's right! It's time to once again stock up on caffeinated food and beverages in preparation for a weekend without sleep. This Friday, March 12th, at 8 p.m. (server time), we will enable double experience. The experience bonus will run through the weekend before ending on Monday at 8 a.m. (server time).

We’ve broken down what time the double experience will begin on each server. Plan accordingly, and enjoy the double experience!

Joepie, kan ik me cleric dit weekend level 25 maken en me aller eerste instance bekijken :D

Ohja als er nog iemand een leuke legion heeft op Gorgos Asmo kant let me know :)

Diversity wijzigde deze reactie 12-03-2010 08:50 (6%)

• h0tsh0t
quote:
Jegorex schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 23:32:
hey pizza :P
6.6k is iets moelijker te overleven, maar als een Chanter mij bufft dan lukt dat ook nog net ;)
Ik was ook bij de deity general van de core fortress. Ik was 1x doodgegaan maar dat was omdat ik er express in rende, om zo een "gratis" tripje naar terminon te krijgen. Al moet ik zeggen zelfs op me templar deden die AoE attacks erg pijn :p

• Reflow
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 11-04 22:07
Weet iemand mischien waar je bv games kunt ruilen of iemand die dat wil? wil eventueel mijn GW pakket ruilen voor een aion account/key, pakket van GW betaat uit alle delen dus orgineel, Factions, Nightfall en eye of the north moet goede chars erop. Weet niet of ik dit hier neer mag zetten anders haal ik het weg.

• DawnNoMoreRises
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 15-04 09:18

DawnNoMoreRises

Sworn to the Dark

@Reflow;
probeer ze te verkopen aan een Game Mania store, en van het gebeurde geld koop je AION?
(geen idee hoeveel je vangt overigens, ga niet uit van veel)

Rig: Intel Core i7 3820 & SLi EVGA NVidia GTX680 powered || Phone: LG Google Nexus 5 16GB (black) || Accessorised by The Cult of Razer ||

• MorMegil
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 06-04-2010
Kan iemand mij uitnodigen voor een trial account? Ben benieuwd hoe Aion speelt maar wil er niet direct 50 euro voor neerleggen.

thanks

• DawnNoMoreRises

DawnNoMoreRises

Sworn to the Dark

quote:
MorMegil schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:30:
Kan iemand mij uitnodigen voor een trial account? Ben benieuwd hoe Aion speelt maar wil er niet direct 50 euro voor neerleggen.

thanks
PM me maar even =)

naam + email adres aub

Rig: Intel Core i7 3820 & SLi EVGA NVidia GTX680 powered || Phone: LG Google Nexus 5 16GB (black) || Accessorised by The Cult of Razer ||

• hellfighter87
  • Laatst online: 11:39
humh, ik vroeg me af of iemand de drop rates weet van fire temple?
Want ik ben mijn templar aan het levelen sinds 29 daar, ben nu 37 en ik heb eigenlijk nog steeds niets bijzonders zien droppen.

• p1zza
quote:
hellfighter87 schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:51:
Want ik ben mijn templar aan het levelen sinds 29 daar, ben nu 37 en ik heb eigenlijk nog steeds niets bijzonders zien droppen.
Niemand weet dat echt. Meeste mensen zeggen dat 1 gold weapon per 50 runs normaal is, de ander 1 per 100, ik ken zelf iemand die in ~40 runs al 3 gold weapons heeft gezien..

• DawnNoMoreRises

DawnNoMoreRises

Sworn to the Dark

quote:
hellfighter87 schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:51:
Laten we het houden op (te) laag ;)
Ik zit nu op een run of err... teveel (nog steeds een goede plek om te levelen...), heb naast 5 necklaces van Kromede niks boeiends gezien...
Daarintegen dropte Sipus van de 10 keer dat ik hem tot nu toe gezien heb, 7 shields XDD

• Jegorex
Je kunt altijd op http://www.aionwh.com/ kijken voor de drop rates.
Voor de meeste drops zijn ze vrij nauwkeuring.

• p1zza
Leuke siege gister op Gorgos :) Wat jullie Elyos? :P

• Archetype
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 04-10-2013

Archetype

www.navalart.net

mijn forts KEKEKE

www.navalart.net | Pain is temporary, Glory is forever

Pagina: 1 ... 20 ... 28 Laatste