:D
Maar dit was natuurlijk over 2 paar handen verdeeldquote:KoffieNT schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:39:
[...]
Noem je dat vieze handen? Ik zal ooit eens een foto maken van mijn handen als ik mijn fietske net heb schoongemaakt.
Daar is zwart nog wit bij..
Leven als een eindbaas, werken als een malle!
Volvo V40 1.9D Europa Nordic 2003 (MY2004) Black Sapphire - Volvo 440 1.8 GL Freeway 1993 (MY1993) Smoke Silver
Singlespeed Kit 16T
Singlespeed Tensioner
KMC Z510H Chain
Shimano Deore M511 Brake Levers
Shimano Deore M591 V-Brake (Achter)
Shimano XTR Cables (Black)
Shimano FC-M442 Crankset
FSA PRO 38T Chainring
Single speed chainring bolts
Fibrax Sintered Brake Pads
Wellgo V1 Platform Pedals
Easton EA30

Oury Grips

Alleen de stem ontbreekt nog
Ik rijd dit jaar de Tour for Life. Check onze team site!
Gelukkig ben ik van het type " wat m'n ogen zien kunnen m'n handen maken", vroeger ook m'n hele scooter uit elkaar getrokken (en succesvol weer in mekaar gezetquote:Impry schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:39:
[...]
Zou dat echt niet trekkenIk koop gewoon een nieuwe fiets en dan af en toe klein onderhoud, maar zodra er maar een derailleur afgesteld moet worden ga ik al naar de fietsenmaker.
Ben zo a-technisch wat dat betreft.
RESTECP!
Edit: je vergeet deze:
MartijnGizmo wijzigde dit bericht 12-10-2009 20:26 (6%)
Canon IXUS 850 IS | 28-105/2.8-5.8 | 3072 x 2304px | ISO 80-1600 | AiAF .:. martijnfoto.nl | Flickr | Vimeo
maar 38T? zou dat niet wat licht zijn voor over de weg? voor op de weg wordt volgens mij 42-16 als uitgangspunt gebruikt.
eneeh, die sintered remblokjes? voor een andere fiets neem ik aan?
Bramster wijzigde dit bericht 12-10-2009 22:00 (18%)
Canon IXUS 850 IS | 28-105/2.8-5.8 | 3072 x 2304px | ISO 80-1600 | AiAF .:. martijnfoto.nl | Flickr | Vimeo
Nee die remblokjes zijn voor dezelfde fiets.quote:Bramster schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 21:51:
Ziet er goed uit allemaal! Goed bezig!
maar 38T? zou dat niet wat licht zijn voor over de weg? voor op de weg wordt volgens mij 42-16 als uitgangspunt gebruikt.
eneeh, die sintered remblokjes? voor een andere fiets neem ik aan?
En qua overbrenging wil ik ´m beetje tussen terrein en over-the-road in hebben.
ThunderNet wijzigde dit bericht 12-10-2009 22:15 (10%)
oh, voor heb je een mechanische schijfrem?quote:ThunderNet schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 22:14:
[...]
Nee die remblokjes zijn voor dezelfde fiets.
Koop een willekeurige MTB, zonder verende voorvork, maar zorg dat er des te meer kwaliteit zit in de afmontage (alles XT bijv ipv deore). Bandjes die je er op moet leggen: slicks, niet al te breed (maar ook niet te smal, afhankelijk van je smaak) met noppen aan de zijkant. Daar moet je simpelweg zelf naar op zoek gaan.quote:Trax_Digitizer schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 23:52:
Na jaren niks aan sport te hebben gedaan wil ik het fietsen weer gaan oppakken. Een fiets heb ik niet meer, dus ik ben van plan er een aan te schaffen. Ik heb al een en ander bekeken en gezien, maar ik wil het toch nog eens tegen de lezers van dit topic aanhouden. Wellicht dat jullie nog wat goede tips hebben.
En of iets nu offroad waardig is of niet, het hangt volgens mij ook grotendeels af van diegene die het ding bestuurd. Afgelopen weekend nog even een klein stukje offroad moeten gaan vanwege een wegopbreking met m'n omafiets. Ik had verwacht dat ik met die smalle bandjes wel weg zou zakken, maar ik haalde wonderwel ruimschoots de overkant. En dat met een singlespeed dus
@Martijn & Thunder, die handjes vallen idd wel mee. Zo zien ze er bij mij uit na de eerste wasronde
En je zut in de vaatwasser gooien lijkt idd wel makkelijk en goed te werken. Maar vraag me af wat de lange termijn effecten zijn. Niet alleen olie meuk overal op en in je servies, maar wat doet dat heftige schoonmaak middel met je onderdelen?
Semi mechanisch/hydraulisch.. (Promax DC 800). Gaat dus met gewone remkabel naar de rem, en die trekt in de rem zelf een zuiger aan.quote:Bramster schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:56:
[...]
oh, voor heb je een mechanische schijfrem?
Een van de onderdelen die ik er op laat zitten.

En het resultaat van een middagje knutselen (helaas met enkele tegenslagen).

Heel kort proefritje op gedaan, en het fietste heerlijk
1 opmerking: coole bike
quote:neographikal schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 18:30:
Hm, zou m'n Xtrail op dit rek passen?
[afbeelding]
Met name qua framedikte voor de klemmen

Gaat prima, rek zit als een huis
neographikal wijzigde dit bericht 26-10-2009 23:49 (9%)
Wow, vette pics mr.!quote:ThunderNet schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 23:43:
En het resultaat van een middagje knutselen (helaas met enkele tegenslagen).
Met een D3 icm stukje glas met een groot diafragma. De donkere foto's vanaf de zijkant ingeflitst met een ik gok een SB800 of een SB900.quote:Jazzper schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 23:45:
1 vraag: hoe heb je die foto's gemaakt?
1 opmerking: coole bike
ps, die oranje ketting is best bruut
jules wijzigde dit bericht 27-10-2009 11:59 (5%)
Niet geheelquote:jules schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:59:
[...]
Met een D3 icm stukje glas met een groot diafragma. De donkere foto's vanaf de zijkant ingeflitst met een ik gok een SB800 of een SB900.
ps, die oranje ketting is best bruutHopen dat die ook zo oranje blijft...
ben alleen niet zo'n fan van het frame ontwerp... maar ik hoef er niet op te fietsen
* Mud heeft sinds eind augustus niet meer de fiets aangeraakt
Iets met een motor voor de deur enzovoort
Reg. datum: 06 augustus 2002
neographikal wijzigde dit bericht 27-10-2009 18:06 (12%)
Kwa conditie kak ik steeds verder en verder in. Heb nu al moeite om de brug bij mij op te fietsen als ik boodschappen gedaan heb. De kilo's zijn er aangevlogen en ik ben nog lang niet beter
Kan gratis een setje sterwielen krijgen (zelfde als deze: http://static.marktplaza.nl/images/1/13/8983713.jpg)
zijn veeeeeel te zwaar eigenlijk, maar ik vind ze gewoon vet qua looks
Ik vond net ook nog een nieuw 42t blad op zolder. Wel bedoeld voor een racecrank (130mm BCD), dus ik moet nog op zoek naar een oude racecrank met 4-kante as. De rest van de onderdelen heb ik nog allemaal liggen, dus gaat een lekker goedkoop fietsje worden
Basis zal mijn Specialized Hardrock frame gaan worden, maar wel pas als de nieuwe On-One er is
in eerste instantie laat ik de kleuren gewoon zo, als het fietsen me er op bevalt dan spuit ik hem weer opnieuw, helemaal spierwit ofzo, met alleen zwarte wielen.
Mijn bos singlespeed, met voor een 29er wiel schiet nog niet erg op... Frame ligt nog steeds bij mijn broer te wachten totdat hij er eens mee begint...
Bramster wijzigde dit bericht 28-10-2009 15:53 (8%)
Iedereen nog steeds druk aan het knutselen, fietsen jullie nog wel?
Hier druk in wintertraining, veel km's op de weg in het donker. Ook een wedstrijdfietsproject aan het uitdenken.
Voor Amerongen en Leersum pak ik altijd de auto. 25 km heen op de mtb is net iets te veel om daarna nog eens dat rondje vlot te berijden.
Misschien handig ter info: http://members.casema.nl/mtb/routes/utrecht.htm en http://www.mtbroutes.nl/i...-nederland/routes-utrecht
Ik heb de route van zeist nog niet gefietst. Zal binnenkort wel gebeuren
Vandaag de route van Leersum (Zuylensteinsebos) gereden. Erg gaaf! Mooi weer en veel bagger
willy1986 wijzigde dit bericht 08-11-2009 21:44 (5%)
Op welke route is dat gebeurd?quote:Bramster schreef op maandag 09 november 2009 @ 01:21:
Vandaag een flinke crash gemaakt, heb een zware hersenschudding en ik heb geen idee meer wat is gebeurd, rest van de dag is ook helemaal weg
Hopelijk had je een helm op wat de impact deels heeft kunnen opvangen? Beterschap iig!
Het is ergens in het zuiden gebeurd iig.
Iig heel veel sterkte en beterschap, ik heb zelf ook een lichte hersenschudding en ik weet wat het is om dat te hebben, nu na 2 weken nog last ervan.
Volvo V40 1.9D Europa Nordic 2003 (MY2004) Black Sapphire - Volvo 440 1.8 GL Freeway 1993 (MY1993) Smoke Silver
Nu nog wachten op m'n Trek 6300 2010 'root beer' die vanuit de USA op weg hierheen is.
Sux kerel, sterkte en beterschap.quote:Bramster schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 22:14:
ja, zo'n verhalen hoor ik veel van mensen met een lichte hersenschudding... laat ik nu net een zware hebben
Helm-verhalen hoef ik jou niet te vertellen, ik las op mtb.nl dat het vrij heftig is geweest.
Klinkt wellicht heel stom, maar laat je fiets-zin hierdoor niet onderdrukken. Bouw rustig op en zorg ervoor dat je weer vertrouwen krijgt in het mtb'en!
Succes!
Velozine.nl
Iemand tips over wat het kan zijn?
stroef? dan iets met de naaf
niet stroef? dan iets met scheef in de fiets, toch ergens aanlopen, etc

Camera kan niet echt met de kleur overweg, is meer oranje en feller
send him down to the depths below
make the bastard walk the plank
with a bottle of rum and a yo-ho-ho!

Krijg de kleur er alleen een beetje goed op in macro modus, dus vandaar alleen maar close-up's
Edit: Net de vork besteld: RockShox Pike 454 Air U-turn 110-140mm met PopLock
is een 2008 model, maar wel nog helemaal nieuw
Bramster wijzigde dit bericht 14-11-2009 20:38 (13%)
Aangepastquote:Viperke schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 23:46:
Jules zou jij de Trek 6300 van impry even onder mijn naam in de startpost willen zetten

Komt nog een kortere stuurpen op, deze is veel te lang voor dit frame
Reg. datum: 04 oktober 2000
Handtekening
(die lange stuurpen gaat er nog vanaf he? komt een 70mm op)
Vooral dat felle oranje in combinatie met het zwart!
1918, 1919, 1931, 1932, 1934, 1937, 1939, 1947, 1957, 1960, 1966, 1967, 1968, 1970, 1972, 1973, 1977, 1979, 1980, 1982, 1983, 1985, 1990, 1994, 1995, 1996, 1998, 2002, 2004, 2011, 2012
Maar het oranje is echt fluo-oranje, de camera krijgt het er niet op
Reg. datum: 25 april 2005

Frame: Trek 8500 maat L
Vork: Fox F100RL
Headset: Cane Creek S3
Velgen: Mavic 317 disc
Naven: Shimano XT
Snelspanners: Shimano XT
Banden: NoNi 2.25/RaRa 2.25
Crankstel: Shimano SLX
Remmen: Shimano SLX
Rotors: Shimano SLX 160/160
Stuur: Ritchey WCS flatbar
Stuurpen: Ritchey WCS 4-axis
Ketting: Shimano SLX
Cassette: Shimano SLX
Zadelpen: Ritchey WCS
Zadel: Specialized Phenom
Shifters: Shimano SLX
Achterderaillieur: Shimano SLX
Voorderaillieur: Shimano SLX
Gewicht 11.42kg
Het valt wel een beetje uit de toon ja, aan de andere kant is de ketting en de derrie ook nog zilver.quote:Bramster schreef op donderdag 19 november 2009 @ 00:30:
Vind het bijna jammer dat de XT crank zilver is![]()
Maar het oranje is echt fluo-oranje, de camera krijgt het er niet op
Mooie specs en frame! Grappig om te zien dat ze bij Trek de frametypes vaak gewoon min of meer doorschuiven.quote:Jacub86 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 00:38:
Ik heb een paar weken geleden een tweedehands trek 8500 frame uit 2007 gekocht en deze opgebouwd met als resultaat:
[afbeelding]
De 8500 '07 lijkt heel erg op de 6300 '08. En de 6000 '10 lijkt weer heel erg op die 6300 '08.
Niet luisteren naar die zeikerds, gewoon een On One Mary erop!quote:Bramster schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:23:
een flatbar zou echt niet staan bij dit soort fiets hoor, hier moet gewoon een riser op
Word!quote:Bramster schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:23:
een flatbar zou echt niet staan bij dit soort fiets hoor, hier moet gewoon een riser op
Prachtige bike. Al weer wat hersteld?
Zaag nog wel even de stuurbuis af hé!
Velozine.nl
zit helaas een logotje op met een beetje kleur... maar als dat niet gaat bevallen schuur ik het er wel af
aww.... ik wilde de stuurbuis zo mooi laten uitsteken en een mooie spacerflat erop maken
maargoed, ik kort hem wel in dan....
het is gelukt om de remleidingen uit de hendels te krijgen (met een beetje hulp van de LBS, en vooral de bankschroef daar
en @ Martijn: een Mary past hier ook niet echt op
Woohoo! Na een twee-en-een-halve maand renoveren en verhuizen gisterenavond de laatste stap gezet: De mtb staat in de berging. Als het aanstaande zondag een beetje weer is, maar eens kijken wat er over is gebleven van de conditie / spieren.
Natuurlijk heeft het verbouwen wel nut gehad: 2 1/2e maand 6 trappen op én af...
Velozine.nl

Pff... moet nog een maand wachten. Levering uitgesteld naar medio december.
Gelukkig heb ik nu toch geen tijd, maar vind het wel jammer dat het zo lang duurt.
Djuu! Nog een maand?quote:Impry schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:57:
[afbeelding]
Pff... moet nog een maand wachten. Levering uitgesteld naar medio december.
Gelukkig heb ik nu toch geen tijd, maar vind het wel jammer dat het zo lang duurt.
Wil je een maand wachten voor een kleur. Gezien de prijs (met alle respect) zou ik dus kijken voor een alternatief...
Velozine.nl
Ik heb op mijn On-One ook best lang moeten wachten, maar ik had wel nog een andere fiets
Net de On-One gewogen, kom op 13,6kg uit
Het is geen lichtgewicht, maar dat wist ik al
Al zo'n 12 jaar! Eerst met een Trek 7000 iets, dan met een Canondale iets (zal het eens opzoeken), allemaal van m'n vader.
En een maand geleden een nieuwe mountainbike gekocht, omdat ik ga verhuizen. Een Bulls King Boa, met een LX groep vooraan en SLX achteraan (of was het omgekeerd), SPD klikpedaaltjes. Budget: 500 euro
Weegt 13,5kg

M'n vader zijn Merida met XTR-stuff is veel lichter, maar de mijne vind ik meer bang-for-the-buck !
En wegens samen-gaan-wonen-verhuis moet ik op m'n budget letten
Op de lange stuurpen heb ik een otterbox defender gemonteerd, waarin m'n iphone gaat ! Met het handige programma Runkeeper, log ik dan via gps mijn route, snelheid en hoogte.
Fastman wijzigde dit bericht 20-11-2009 12:42 (5%)
Properly-written code never fails, so exceptions are actually unnecessary.
Ja, ik wel per se die kleur, lekker exclusief.quote:dnhelle schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:54:
[...]
Djuu! Nog een maand?
Wil je een maand wachten voor een kleur. Gezien de prijs (met alle respect) zou ik dus kijken voor een alternatief...
En qua prijs is het inderdaad geen hele bijzondere fiets, maar ik zweer bij Trek en weet nu al zeker dat de montage mij niet in de steek gaat laten. Dus dit is voldoende.
Ik vind de keuze qua fiets logisch, als het niet alleen de kleur isquote:Impry schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:59:
[...]
Ja, ik wel per se die kleur, lekker exclusief.En door grote drukte op 'zakelijk vlak' ben ik nu toch elke zaterdag nog aan het werk, dus weinig tijd om te MTB-en.
En qua prijs is het inderdaad geen hele bijzondere fiets, maar ik zweer bij Trek en weet nu al zeker dat de montage mij niet in de steek gaat laten. Dus dit is voldoende.
De montage kun je toch ergens anders ook vinden?
* popelt om zondag de trappertjes weer te mogen raken
Velozine.nl
je bent niet erg groot he?
Ik wil ook weer fietsen
maar eerst nog wachten op remspul en dan nog een nieuwe helm (Giro Hex of Xen) en bril (met meekleurende glazen) regelen
Maar niet op een Trekquote:dnhelle schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:18:
[...]
De montage kun je toch ergens anders ook vinden?
Alleen op de standaard grijze, en dat is weer zo standaard.
http://www.trekbikes.com/..._hardtail/6_series/6300e/
Impry wijzigde dit bericht 20-11-2009 13:32 (26%)
En neen, het is geen vrouwenfiets!quote:
Hij zit lekker, verkoper heeft me opgemeten en op maat gemaakt (ander stuur, stuurpen, zadelpen, zadel), al ben ik 1m78, maar blijkbaar korte beentjes
Properly-written code never fails, so exceptions are actually unnecessary.
Als ie lekker zit, zit ie lekker. Dat voel je zelf het beste.quote:Fastman schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:08:
[...]
En neen, het is geen vrouwenfiets!
Hij zit lekker, verkoper heeft me opgemeten en op maat gemaakt (ander stuur, stuurpen, zadelpen, zadel), al ben ik 1m78, maar blijkbaar korte beentjes
Ik zie alleen niet 1,2,3 wat voor een vork erinzit?
Velozine.nl
een voorproefje van de "city-cruiser" to be:

Zo'n crash brengt je tot creatieve creaties
Velozine.nl
moet nog even kijken of ik er ook spatborden/bagagedragers op ga zetten. De montage punten zitten iig op het frame
denk dat ik hem helemaal fluo-groen ga maken, zo opvallend mogelijk. Dan is de kans dat die gejat gaat worden ook al kleiner. En het past wel mooi naast bij fluo-oranje On-One
Ik had de TS nog beloofd wat nieuwere plaatjes te zoeken, hierbij 2 stuks:

Al lang niets meer aan veranderd, maar ben er wel tevreden mee
@jules: waarom staan er geen pics bij jouw Stevens??
Sp33dFr34k wijzigde dit bericht 21-11-2009 14:04 (8%)
Xbox 360 Gamertag - Sp33dFr34k85 || PSN - Sp33dFr34k27
Nadeel is wel dat je 'm af moet zagen, maar dmv spacers heb je nog +- 2cm speling. Werkt prima en het scheelt wellicht wat gekraak
Xbox 360 Gamertag - Sp33dFr34k85 || PSN - Sp33dFr34k27
wat kleine onderdeeltjes besteld voor mijn stadscruiser:
- Oury Glow-In-The-Dark Grips
- Skully LED Lights (20000mcd aan licht, dus niet alleen maar voor de leuk
Gewoon de breedste SKS-units, passen ook (net) om 2.35 Fat Franks / Big Apple's...quote:Bramster schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:34:
ja, beter als een oude opa fiets
moet nog even kijken of ik er ook spatborden/bagagedragers op ga zetten. De montage punten zitten iig op het frame
denk dat ik hem helemaal fluo-groen ga maken, zo opvallend mogelijk. Dan is de kans dat die gejat gaat worden ook al kleiner. En het past wel mooi naast bij fluo-oranje On-One
Woei, die ga ik weer even updatenquote:Sp33dFr34k schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 14:03:
Ruig ding Bramster
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik herontdekte dit topic uit verveling vanwege m'n hersenschudding. En als ik iets fotografeer, dan moet ie natuurlijk wel een beetje in een geschikte omgeving staan. En aangezien ik nog steeds niet echt beter ben, is het er om die reden nog niet van gekomen.quote:@jules: waarom staan er geen pics bij jouw Stevens??
Mooie fiets!quote:Sp33dFr34k schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 14:03:
Ruig ding Bramster
[afbeelding]
[afbeelding]
@jules: waarom staan er geen pics bij jouw Stevens??
Ben vandaag wezen kijken voor een Scale 60. Zit nog te twijfelen over modeljaar, scheelt toch best veel stiekem.
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Waar een hersenschudding niet goed voor is he?quote:jules schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:30:
[...]
Ik herontdekte dit topic uit verveling vanwege m'n hersenschudding. En als ik iets fotografeer, dan moet ie natuurlijk wel een beetje in een geschikte omgeving staan. En aangezien ik nog steeds niet echt beter ben, is het er om die reden nog niet van gekomen.
Ik heb net bij mijn city-cruiser een race crankstel gemonteerd, de kettinglijn komt echt super uit, mooi midden op de casette
Mja, maak er maar een grapje om. Ik zit dus nog steeds ziek thuis omdat ik nog niet 100% genoeg ben om te werken. Ik weet niet hoe hard jouw klapper was, die van mij was hard genoeg dat ik zeker een 9 uur volledig kwijt ben. Het is vermoedelijk ergens op straat gebeurd en heb daarna of daarvoor een nacht op straat rondgehobbelt. Ik weet dus geeneens hoe of wat er precies gebeurd is. Er was geen bekende in de buurt die het me na kon vertellen...quote:Bramster schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:56:
[...]
Waar een hersenschudding niet goed voor is he?
Anyway, echt klussen gaat ook niet lekker. Bukken, opstaan, bukken en weer opstaan kan ik niet vaak doen. Heb helaas te weinig plaats om m'n fiets op te hangen om er relaxed aan te kunnen sleutelen.
jules wijzigde dit bericht 21-11-2009 20:40 (14%)
Maar gelukkig ben ik er wel goed vanaf gekomen, 2 weken later nu en ik heb geen last meer van hoofdpijn
Overmorgen ga ik weer met school beginnen, hoop dat het net zo goed blijft gaan als de afgelopen week.
Wat ik zelf toen dus ervaarde, en wat ik achteraf ook van mijn huisarts begreep; de grens tussen wat nog goed voelt, net wat minder voelt en wat te veel is, is echt flinterdun. Helemaal niks doen is niet goed, maar te veel doen is ook niet goed. Ik merk al snel genoeg wanneer ik tegen de grens van m'n aan zit, het is de laatste tijd gelukkig wat ruimer geworden. Maar helaas genoeg merk ik het nog steeds wel eens bij dagelijkse bezigheden. Soms niet op de dag zelf, maar dan een dag later. Enkele drukke momenten kan ik bijv wel aan. Maar langdurig net iets minder druk merk ik bijv op het moment zelf weinig, maar de terugslag komt een dag later. Een schooldag in jouw geval kan dus alsnog erg druk zijn. Ik hoop dat je wat aan m'n tips hebt en dat je er sneller overheen bent dan ik
Ik ben daarnaast ook nog op de foto gezet door een wandelaar

Wandelaars zijn soms toch ergens goed voor!
Ohja, die bidon valt wel heel erg uit de toon.
Impry wijzigde dit bericht 22-11-2009 08:17 (8%)
De wandelaar vluchtte van het mtb pad de begroeiing in en zat klaar met zijn camera...quote:Impry schreef op zondag 22 november 2009 @ 08:16:
Leuk om zo'n foto te hebben. Hoe wist je waar ze te vinden waren?
Ohja, die bidon valt wel heel erg uit de toon.
Bidon was gratis... En doet zijn werk prima;-)
Heb ook een namaak camelbak maar na tig keer spoelen met water blijft er een nare plastic smaak in het water zitten... Iemand tips om die plastic smaak uit die waterzak te krijgen?
de waterzakken van camelbak zijn echt super
Maar je zou eens kunnen proberen met Steradent tabletten. Dat zijn tabletten om kunstgebitten schoon te maken maar ze zijn praktisch hetzelfde als de schoonmaaktabletten van Camelbak zelf, maar dan een stuk goedkoper
nu zit de boel gemonteerd in plaats van er even snel ingestoken:

Reg. datum: 06 augustus 2002
En als je dan nog goedkoper wil, dan haal je die tabletten bij bijv. de jumbo. Nog een stuk goedkoper. Ik gebruik ze in mijn camper en het werkt als een tierelier om de watertank schoon en smetvrij te houden.quote:Bramster schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:40:
tjah, dat is misschien een beetje een probleem van een namaak camelbak...
de waterzakken van camelbak zijn echt super
Maar je zou eens kunnen proberen met Steradent tabletten. Dat zijn tabletten om kunstgebitten schoon te maken maar ze zijn praktisch hetzelfde als de schoonmaaktabletten van Camelbak zelf, maar dan een stuk goedkoper
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 33 34 35 36 last