Hoofdcategorieën
Device Settings
Topicacties

Muismatten

Tags

Pagina: 1 2 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 03 oktober 2010

Ik heb een Razer Lachesis ( de oudere versie) en ik gebruik al een tijdje een stoffen muismat. Echter heb ik hierop soms storingen van de muis en doet de muis het stukken beter als ik mijn bureaublad gebruik. Ik denk dus zelf dat ik voor een harde muismat moet gaan. Welke muismatten zijn hierin de beste keus?

Reg. datum: 30 augustus 2002

quote:
Teddybear-D schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 18:31:
Welke muismatten zijn hierin de beste keus?
Ligt er aan wat je persoonlijke smaak is. De 1 wilt een grote muismat, de ander een muismat die gemakkelijk schoon te maken is, misschien 1 met een gemiddelde weerstand, of helemaal geen weerstand, de ander wilt een muismat die niet slijt, etc.
quote:
RoaDHouse schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:44:
Ik heb de razer destructor nu ongeveer 2 jaar in combo met de G9 en de slijtage is echt minimaal. Het is naar mijn mening de beste muismat die ik ooit heb gehad.

Hij is ook erg gemakkelijk schoon te maken.
De mijne lag binnen iets van 2 maanden bij de schroothoop om het zo maar te zeggen; bij mij was de slijtage zeer snel. Ik irriteer me ook aan de grote muisvoetjes van de muizen van tegenwoordig, die veroorzaken onnodige drag/weerstand en daardoor ook snellere slijtage.

Reg. datum: 09 maart 2010

Zouden jullie me misschien verder kunnen helpen met de keuze tussen de
Steelseries 9hd (29 voor mij)
en
Fierce Teflon & steel (36,34 cent, dus het verschil is niet schokkend)

http://www.rudegameware.c...-steel-mouse-surface.html

Ik gebruik een g9 op 1600 dpi :)

revivespirit wijzigde dit bericht 29-07-2011 21:14 (5%)

Reg. datum: 04 september 2002

quote:
Ik irriteer me ook aan de grote muisvoetjes van de muizen van tegenwoordig, die veroorzaken onnodige drag/weerstand en daardoor ook snellere slijtage.
Teflontape onder plakken lost dat op. Glijd de muis ook gelijk heel veel beter door. Ik gebruik het al jaren en doe makkelijk 2 jaar met een pakje. 1 pakje is iets van 5 euro.

Edit : Dit spul dus.
http://www.freezinghardwa...30/SteelSeries_Glide.html

PilatuS wijzigde dit bericht 29-07-2011 21:09 (12%)

quote:
PilatuS schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 21:08:
[...]
Teflontape onder plakken lost dat op. Glijd de muis ook gelijk heel veel beter door. Ik gebruik het al jaren en doe makkelijk 2 jaar met een pakje. 1 pakje is iets van 5 euro.

Edit : Dit spul dus.
http://www.freezinghardwa...30/SteelSeries_Glide.html
Ik gebruik ook altijd speciaal tape of speciale muisvoetjes van telfon en dergelijke.
Maar afhankelijk van de muis, de mat, en de voetjes, slijt het bij mij wel een stuk sneller. 2 jaar zou misschien wel lukken bij de stoffen XTracpads die ik momenteel gebruik.

Weet alleen niet zeker of ik ook SteelSeries Glide heb gebruikt.
Meestal heb ik Hypergide voetjes (teflon) :
http://www.hyperglide.net/photos/g9-pk-200.jpg

Maar naar mijn idee veroorzaken de grote muisvoet afmetingen veel weerstand. Van de Logitech G9X is de helft oppervlak onderdeel van muisvoetjes:
http://benchmarkreviews.com/images/reviews/input_devices/910-001152/Logitech-G9x-Gaming-Mouse-Bottom.jpg
Terwijl een Logitech MX518 er zo uit ziet:
http://www.geek.com/xyzimages/stories/reviewimages/logitech_mx518/mx518_003.jpg

Er er groot verschil in muisvoet oppervlak.

Mijn nieuwe Razor Destructor en nieuwe Logitech G9X + hyperglides, waren binnen enkele weken versleten.

Cyb wijzigde dit bericht 10-08-2011 12:35 (25%)

Uit Aham brahmasmi in "[Mousepads] alugraphics"
quote:
Aham brahmasmi schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:16:
[...]

Maar als je al warme handen hebt en je hand op de mat hebt krijg je zweet dat op het relatief koude metaal condenseert. Daar had ik last van met de Steelpad 3S (lang geleden) en ik was niet de enige. De tracking viel soms ook weg op de plek waar het vocht neersloeg, dus ik moest het meteen wegvegen.

Verder was het harde oppervlak van de Steelpad 3S (is ook aluminium ondanks de naam) voor mij niet geschikt vanwege:
- ongemak/gebrek aan comfort (koud/hard/zweetcondensatie).
- elk kruimeltje dat op de mat komt is een verschrikkelijke hindernis omdat het meteen over de mat gaat krassen/schrapen als je er met de muis overheen gaat.
- alleen geschikt voor high sens; als je de muis veel optilt en neerzet dan is het "tak schuif tak schuif tak", d.w.z. irritante geluiden bij schuiven en neerzetten.
- muisvoetjes slijten sneller (geldt voor elk hard oppervlak).

Bovenstaande punten zouden ook voor een groot gedeelte voor bijv. een Icemat gelden en sommige ervan ook voor harde plastic matten. Uiteraard zijn er mensen die het anders ervaren, maar ik houd het bij stoffen matten. De originele Qpad (4mm dik) is voor mij de fijnste mat die ik gebruikt heb omdat ik met medium sensitivity speel en graag het comfort (en de geluidloosheid) van een redelijk zachte mat heb, en tegelijkertijd niet teveel weerstand.
Welke Qpad is dat precies? http://www.corporate.qpad...s/index.php?storytopic=11
Maakt zeker niet uit welke, zolang het materiaal "Hybratek™ Coated soft top" is?
quote:
Volgens mij is lage weerstand enigszins overrated. Toen ik verschillende pads aan het uitproberen was een aantal jaar terug kocht ik steeds gladdere soorten (en gebruikte zelfs siliconenspray), maar uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat te weinig weerstand slecht is voor mijn coordinatie. Iedereen moet voor zichzelf uitvinden waar het optimum voor hem/haar ligt.
Zelf ben ik nog altijd aanhanger van een zo laag mogelijke weerstand (heb ook siliconensprays gebruikt van Func). Ik heb geen last van verlies van controle. Een lage weerstand geeft bij mij het gevoel van vrijheid, minimale effort, snelheid, en meer plezier in elke muisbeweging. Maar omdat een lage weerstand vaak ten koste gaat van andere factoren, neem ik momenteel genoegen met een stof-achtige XTracpads Hybrid.

Cyb wijzigde dit bericht 10-08-2011 12:44 (15%)

Reg. datum: 18 juni 2002

quote:
Cyb schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:37:

[...]

Welke Qpad is dat precies? http://www.corporate.qpad...s/index.php?storytopic=11
Maakt zeker niet uit welke, zolang het materiaal "Hybratek™ Coated soft top" is?
Ik had de originele Qpad Midsens, maar die wordt zit zo te zien niet meer in het assortiment. http://www.hardwarebase.net/slike/recenzije/qpad_face.jpg
Ik heb hem nu niet meer omdat hij na ~5 jaar gebruik nogal vies was geworden. :) Ik heb nu een Mionix Alioth320 die redelijk vergelijkbaar is (alleen 1mm dunner), alleen met een soberder design. De nieuwe Qpads heb ik niet geprobeerd omdat het design me te flashy is (was bij de oude ook een probleempje). Ik heb ook een grotere Qpad "Gate01" gehad maar die was maar 1.5mm dik geloof ik, wat ik niet comfortabel vond.
quote:
Zelf ben ik nog altijd aanhanger van een zo laag mogelijke weerstand (heb ook siliconensprays gebruikt van Func). Ik heb geen last van verlies van controle. Een lage weerstand geeft bij mij het gevoel van vrijheid, minimale effort, snelheid, en meer plezier in elke muisbeweging. Maar omdat een lage weerstand vaak ten koste gaat van andere factoren, neem ik momenteel genoegen met een stof-achtige XTracpads Hybrid.
Hoeveel controle je hebt is ook een kwestie van gewenning. Ik was er na een paar jaar eraan gewend dat mijn Qpad vies geworden was, waardoor de weerstand toegenomen was. Toen ik een nieuwe schone pad gekocht had had ik opeens veel minder controle (ik raakte echt niets meer) omdat mijn flickshots e.d. allemaal ingesteld waren op de weerstand van mijn ouwe ranzige Qpad. :)

Als je erg snelle hand/polsbewegingen maakt is wat weerstand denk ik wel nuttig, omdat hoe sneller je hand/polsbeweging is, hoe minder verfijnd je coördinatie kan zijn. Op momenten in games (Quake Live) dat ik heel snel moet reageren vind het persoonlijk makkelijker om snel middelmatig grote hand/polsbewegingen te maken dan heel kleine bewegingen met high sens (low sens kan ik niet omdat ik te traag ben als ik mijn arm ook nog veel moet gaan bewegen). Maar de sensitivity die ik gebruik is ook heel sterk ingesteld op het strafejumpen/circle jumpen in Quake. Ik zie ook zat spelers in QL die een lagere sens hebben en daardoor gewoon minder makkelijk snelle moves kunnen maken, maar stabielere aim hebben. Mijn keuze is dus geoptimaliseerd voor de dingen die ik het beste wil kunnen doen in de games die ik speel (movement is voor mij minstens zo belangrijk als aim).

Op den duur ben ik iig minder van dat gevoel dat je muis zweeft en bijna wrijvingsloos kan bewegen gaan houden. Toen ik de Steelpad S&S gebruikte met siliconenspray kon ik tegen m'n muis blazen en hij gleed van de mat af.

Firefox add-on werkt niet meer na update van Firefox? Permanente oplossing: Add-on Compatibility Reporter.

Hoe-Lang is een Chinees!
Reg. datum: 18 augustus 2006

Een goede muismat helpt echt onwijs samen met en goede muis om goed kunnen mikken. Vroeger vroeg ik me altijd af hoe mensen zo snel goed raak kunnen schieten. Zoals de meeste weten heb ik nu dus een Logitech G500 + gamerPRO muismat en wow!! Na slechts een uurtje spelen schiet ik ineens onwijs veel gasten neer met de railgun in Quake 3 Arena. Hierbij heb ik de dpi van mijn muis op 5000 gezet met 1ms refresh rate. Daarnaast mouse speed in windows op zijn laagst en acceleration uit. Hij is zo nauwkeurig en snel, frag na frag sta ik te bewonderen hoe geweldig deze gear is!! :D

Intel Core i7 2600K @ 4.2GHz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 16GB DDR3 @1833MHz || Asus GTX570 DCII || X-Fi Elite Pro || Intel 80GB SSD || 4x WD20EARS || Corsair HX850W || Antec P182

Mijn bevindingen zijn per materiaal over het algemeen:

Stof:
-weinig geluid
-slijt niet snel
-medium weerstand
-dikker (nadeel)
-weinig last van stof
-muisvoetjes slijten niet snel

Zacht plastic:
-slijt het snelste
-lage weerstand

Hard Plastic:
-laagste weerstand
-vuil wordt gemakkelijk in de textuur gewreven (nadeel)
-slijt snel
-muisvoetjes slijten snel

Aluminium:
-duur in prijs
-maakt over het algemeen veel geluid
-snel last van blokkerend stof, wat een krassend geluid en gevoel kan veroorzaken
-lage weerstand
-voelt minder prettig aan (koud, hard, weinig vochtopname)
-het materiaal zelf slijt waarschijnlijk niet snel

Glas:
-vergelijkbaar met aluminium?
-dik

Mr Majestic
Reg. datum: 09 juli 1999

quote:
Cyb schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:37:

[...]

[...]

Ik ben nog steeds zeer tevreden over deze pad. Lekker dun en van stof.

http://www.corporate.qpad...s/article.php?storyid=146

Hoe is het oppervlak van die mat? Zacht maar met een heel fijne structuur (waardoor de weerstand behoorlijk laag is)? Ik denk dat ik ook maar een CT Medium (4mm) ga proberen.

Firefox add-on werkt niet meer na update van Firefox? Permanente oplossing: Add-on Compatibility Reporter.

Mr Majestic

quote:
Aham brahmasmi schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 20:52:
Hoe is het oppervlak van die mat? Zacht maar met een heel fijne structuur (waardoor de weerstand behoorlijk laag is)? Ik denk dat ik ook maar een CT Medium (4mm) ga proberen.
Het is meer glad (alsof er een soort van coating over heen zit) dan echt stof zoals ik van andere stoffen muismatten gewend was.

Persoonlijk vind ik het erg prettig maar zoals met vele zaken is het dat ook: Persoonlijk.

De weerstand is laag maar vermoedelijk niet het laagste wat er is. Ik gebruik verder geen speciale muisvoettape. Heb in het verleden best wat verschillende stoffen muismatten gehad maar ben bij deze blijven hangen.

Zelf heb ik in het verleden de 4mm mat gehad maar doe werk nu al jaren met de 1.5mm versie. Ik houdt niet zo van een hoge scherpe rand.

Help!!!! wijzigde dit bericht 10-08-2011 22:55 (14%)

was Rakkerzero
Reg. datum: 11 september 2003

Ik merk dat mijn stoffen muismat van Sharkoon vies begint te worden. Nu kan ik er wel met een doekje overheen gaan, maar heeft iemand het ook al weleens geprobeerd door de muismat in de wasmachine te stoppen? Geen idee of dat werkt.

Zeror wijzigde dit bericht 10-08-2011 23:30 (5%)

PC: Shadowqueen // WoW: Zeror @ Al'Akir realm // Battle.net Tag: Zeror#2996

Reg. datum: 13 januari 2009

quote:
Rakkerzero schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:30:
Ik merk dat mijn stoffen muismat van Sharkoon vies begint te worden. Nu kan ik er wel met een doekje overheen gaan, maar heeft iemand het ook al weleens geprobeerd door de muismat in de wasmachine te stoppen? Geen idee of dat werkt.
Beetje een onnodig risico niet? Waarom niet gewoon handwassen? Bak met warm water, zeep erin (allesreiniger, alcohol, normale wasmachine zeep, biotex zooi, vaatwas zeep) en gaan toch? Heb je net even wat meer controle over de temperatuur en voorkom je dat er permanente vouwen / kreukels / krommingen in je pad komen.

Voor plastic pads werkt bij mij de zachte kant van een sponsjes met lauw-warm water, gevolgd door een stofdoek (zo'n plus-trek doek, zeg maar super-groffe-microfiber, voelt als zo'n colbert kleding borstel) met aftershave. (de alcohol variant, niet die melkachtige gevoelige huid hydratatie zooi.)

Op deze manier heb ik al een paar keer zo'n Roccat Sota "gereanimeerd" maar nu na 2 jaar is ie toch wel een beetje op. Ik heb em nu op 4 manieren gedraaid, maar hij gaat gewoon bol staan als ie versleten raakt.
Misschien dat er ook eens nieuwe voetjes onder m'n deathadder moeten.

Morgen eens even lokaal rondshoppen, kijken of ik een aardige razor mat kan vinden of misschien eens iets van Alu proberen. Ik pak m'n muis toch niet zo vaak op en heb eigenlijk maar een klein stukje nodig, dus ik denk er wel redelijk mee uit de voeten te kunnen. Jammer dat ik niet meer even snel langs de mediamarkt in Utrecht kan, daar hadden ze altijd een prettig aanbod Steelseries, Roccat en Razer op voorraad.

quote:
Help!!!! schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:52:
[...]

Zelf heb ik in het verleden de 4mm mat gehad maar doe werk nu al jaren met de 1.5mm versie. Ik houdt niet zo van een hoge scherpe rand.
Ik heb oudere versies van de Qpad in 4mm en 1.5mm gehad en ik houd(zonder t ;)) er niet van als ik het bureau door de mat heen kan voelen. :) Verder laat ik mijn pols altijd op de mat zelf rusten en heb weinig last van de rand.

Mr Majestic

Oh ok ja zo zie je maar dat het inderdaad persoonlijk is ;) :P

Die oude versies heb ik ook nog gehad maar deze coating is wel iets anders, ik vind hem duidelijk beter.

Overigens is de large variant zo groot dat je idd makkelijk je pols kunt laten rusten op de mat zelf.

Ik zou wel de zwarte variant nemen omdat de witte vrij snel vies wordt (eigen ervaring, heb nu de zwarte). Ook heb ik het gevoel dat de tracking beter is op de zwarte mat maar dat zit waarschijnlijk gewoon tussen mijn oren.

Help!!!! wijzigde dit bericht 11-08-2011 09:22 (28%)

Bedankt voor het advies. Ik las al in een review dat de sommige muizen trackingproblemen hebben op de witte versie (op de gedeelten met de tekening, niet het witte gedeelte). Ik zou sowieso de zwarte versie nemen o.a. vanwege de mindere smettigheid.

Ik ben toch wel benieuwd over hoe anders de coating aanvoelt; is de toplaag enigszins hard? Bij de originele Qpad die ik had voelde het als een héél dun laagje waarmee de stof gesealed was, wat redelijk glad was. Alleen na een paar jaar gebruik en slijtage voelde je de vezels meer. De grote 1.5mm dikke versie was echt heel soepel, dus de toplaag was echt heel dun en niet stug. Ik vraag me af of de Hybratek coating duurzamer is geworden.

Mr Majestic

quote:
Aham brahmasmi schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:59:
Bedankt voor het advies. Ik las al in een review dat de sommige muizen trackingproblemen hebben op de witte versie (op de gedeelten met de tekening, niet het witte gedeelte). Ik zou sowieso de zwarte versie nemen o.a. vanwege de mindere smettigheid.

Ik ben toch wel benieuwd over hoe anders de coating aanvoelt; is de toplaag enigszins hard? Bij de originele Qpad die ik had voelde het als een héél dun laagje waarmee de stof gesealed was, wat redelijk glad was. Alleen na een paar jaar gebruik en slijtage voelde je de vezels meer. De grote 1.5mm dikke versie was echt heel soepel, dus de toplaag was echt heel dun en niet stug. Ik vraag me af of de Hybratek coating duurzamer is geworden.
Graag gedaan. Van mij mogen ze die print sowieso weglaten. Heb veeeel liever een effen pad. Snap ook niet waarom ze perse die prints erop willen. :?

De toplaag voelt vergelijkbaar als die van de oude stoffen Qpadz. Het is echter wel anders dan de toplaag van de concurrenten. Als je de oude al gewend bent dan zal de nieuwe niet echt voor verassingen zorgen verwacht ik. Slijtage heb je sowieso maar het lijkt ietsje duurzamer. Sowieso vervang ik m meestal na 2 jaar wel.

Help!!!! wijzigde dit bericht 11-08-2011 13:12 (6%)

quote:
Help!!!! schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:07:
[...]

Graag gedaan. Van mij mogen ze die print sowieso weglaten. Heb veeeel liever een effen pad. Snap ook niet waarom ze perse die prints erop willen. :?
Helemaal mee eens. Ik kan die flashy print niet erg waarderen. :N Het is wel iets minder erg dan de standaard print op de oude versie, met die enorme rode "bol" met een crosshair erop o.i.d. Het design van de HeatOn versie is heel sober en bevalt me wel, maar dat is een hardtop mat en dat wil ik niet. De Razer Scarab is mooi effen, maar da's helaas ook een hardtop.

Mr Majestic

quote:
Aham brahmasmi schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:24:
[...]

Helemaal mee eens. Ik kan die flashy print niet erg waarderen. :N Het is wel iets minder erg dan de standaard print op de oude versie, met die enorme rode "bol" met een crosshair erop o.i.d. Het design van de HeatOn versie is heel sober en bevalt me wel, maar dat is een hardtop mat en dat wil ik niet. De Razer Scarab is mooi effen, maar da's helaas ook een hardtop.
Die met de rode"bol" heb ik ook nog gehad. :)
De zwarte variant van de stoffen Qpad mat is overigens in de praktijk best gedistingeerd. Het kan erger.
Vandaag m'n Razer Goliathus Control edition (medium size) mogen ontvangen.

Ik speelde al een ruim een jaar met m'n Razer Lachesis gewoon op m'n vlakke bureau, maar ik zag wat reviews online over deze muismat en dacht 'what the hell, gewoon proberen'.

Muis glijdt echt heerlijk soepel over de mat heen zonder dat hij weer teveel tractie verliest. Voelt goed aan voor mij. De precisie is een grotere verbetering. Ik merk serieus dat ik op hogere dpi's accurater kan richten in bijvoorbeeld Call of Duty Modern Warfare 3. (Ik speel op 4000dpi met een polling rate van 1000hz.)

Waar ik eerst met name bij assault rifles snel van doel af was door recoil, heb ik daar nu stukken minder last van, doordat ik meer gevoel in het richten heb.

Kortom, goede aankoop geweest :)

Misschien over een tijdje nog wat slides bestellen voor onder m'n lachesis. Kijken of ik dat nog scheelt.

I'm scraping and I know it!

Reg. datum: 14 februari 2001

Misschien dat iemand me met het volgende kan helpen:
Ik ben op zoek naar een muismat van goede kwaliteit (mogelijk gamer achtig,..) waar
ik een eigen afbeelding op kan laten zetten.
Ik zie wel overal mooie matten waar al een afbeelding op staat en voor custom matten kom
ik steeds op hema achtige ketens en ik denk dat dat onder de kwaliteit zitdie ik zoek.

Weet iemand een merk of winkel waar ik dit kan laten doen op een muismat met iig redelijke
kwaliteit?

Reg. datum: 20 januari 2012

is niet echt in de buurt maar je kan eens kijken op

http://act-labs.net/custo...t_info&products_id=11

Reg. datum: 14 februari 2001

quote:
Site rammeltje een beetje.. Maar het is iig in de richting wat ik bedoel... ik ga er eens goed naar
kijken... Bedankt voor de link! :*)

Kijk anders hier eens. betrouwbare winkel waar ik regelmatig wat bestel
http://www.informatique.nl/?M=ART&G=152

flink assortiment, van de speedlinq dingen van een paar euro die ze ook bij de mediamarkt ofzo verkopen, tot de topmodellen van razer en steelpad.

of gewoon hier op tweakers:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/534/muismatten.html

edit: oeps, niet gezien dat je er je eigen afbeelding op wilde.

RocketKoen wijzigde dit bericht 07-02-2012 13:54 (8%)

TheS4ndm4n. SWTOR server: Scepter of Ragnos, nick: Reynolds

turn around and feel the vibe
Reg. datum: 31 maart 2005

Iemand advies voor een muismat. Ik heb een steelseries, zo'n zachte mat die je kan wassen. Ik merk dat mijn nieuwe muis er toch wat minder over glijdt. Dus ik zoek eraan van zacht plastic, welke is aan te raden?

Spielerei...

Reg. datum: 18 juni 2006

quote:
el-jorge schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:48:
Iemand advies voor een muismat. Ik heb een steelseries, zo'n zachte mat die je kan wassen. Ik merk dat mijn nieuwe muis er toch wat minder over glijdt. Dus ik zoek eraan van zacht plastic, welke is aan te raden?
Ik kan je in deze alleen aanraden waar ik zelf ervaring mee heb, en dat is de Razer Scarab. Mijn Razer Imperator en Corsair M90 glijden er als een malle overheen en hij is eenvoudig schoon te houden, aangezien het een harde muismat is. Doekje erover heen en klaar. Zie heb in de pricewatch voor 28 euro staan, naar mijn idee een prima prijs. Er zit ook een opbergcase bij, mocht je daar waarde aanhechten. Er zullen vast betere of even goede zijn, maar ik heb prima ervaringen met mijn Scarab.

Systeem specificaties | Steam: Sagarise | Smartphone: HTC Desire HD | Netbook: Samsung Series 5 Chromebook 3G

Reg. datum: 08 mei 2012

Goeiendag ik heb net een Corsair vengance m60 besteld, maar nu zoek ik er nog een goeie muismat bij. Ik heb altijd zonder muismat gespeeld of op de ps3. Nu zie ik allemaal muismatten (de 1 is schuimrubber, de ander is van aluminium) en ik weet het verschil echt niet. Wat zouden jullie me aanraden?

Ik las dat veel gamers op topniveau gebruik maakte van een muismat met een katoenen toplaag zoals de SteelSeries QcK+. Wat is het voordeel hiervan tov andere materialen?

MrVanDePol wijzigde dit bericht 14-05-2012 22:41 (22%)

Pagina: 1 2 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011